Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 18:06:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo II.
>
V6 motor
Oldalak:
1
...
124
125
126
127
128
129
130
[
131
]
132
133
134
135
136
137
138
...
142
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: V6 motor (Megtekintve 2217283 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6500 Dátum:
2014.02.22 szombat, 22:52:10 »
Idézetet írta: yooccoo - 2014.02.22 szombat, 21:53:32
én rábasztam, pedig nem is volt hangja ...
ezért adtam oda a kutyáknak...had játszanak a műanyag lapátjaival
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6501 Dátum:
2014.02.23 vasárnap, 11:01:58 »
Idézetet írta: astor72 - 2014.02.22 szombat, 22:52:10
ezért adtam oda a kutyáknak...had játszanak a műanyag lapátjaival
Jogosak az észrevételek, picit szétszedve már látom én is
Szíjfeszítőt illik ilyenkor cserélni? Az még mintha jó lenne.. hacsak nem onnan jön ez az éktelen nagy visítás
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6502 Dátum:
2014.02.23 vasárnap, 13:45:21 »
Idézetet írta: thomyka - 2014.02.23 vasárnap, 11:01:58
Jogosak az észrevételek, picit szétszedve már látom én is
Szíjfeszítőt illik ilyenkor cserélni? Az még mintha jó lenne.. hacsak nem onnan jön ez az éktelen nagy visítás
Jólvan, a kisebbik rossz van csak: szíjfeszítő csapágya lötyög már kissé, az kiabált. Nem vágja tönkre a motort, viszont drágább a cserealkatrész mint amennyibe a vízpumpa fájna
Csapágy mekkora van ebben? Ennyiért már inkább otthon felújítom az egészet.
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6503 Dátum:
2014.02.24 hétfő, 22:13:02 »
Idézetet írta: thomyka - 2014.02.23 vasárnap, 13:45:21
Jólvan, a kisebbik rossz van csak: szíjfeszítő csapágya lötyög már kissé, az kiabált. Nem vágja tönkre a motort, viszont drágább a cserealkatrész mint amennyibe a vízpumpa fájna
Csapágy mekkora van ebben? Ennyiért már inkább otthon felújítom az egészet.
vízpumpa szíjfeszítőben akarsz csapágyat cserélni?Hát,érdekes mutatvány lesz.Én azért nem csináltam mert préselt xar,ha szétbontod akkor hogy rakod össze?De lehet,hogy csak én nem vagyok bevállalós.
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6504 Dátum:
2014.02.25 kedd, 14:43:16 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2014.02.24 hétfő, 22:13:02
vízpumpa szíjfeszítőben akarsz csapágyat cserélni?Hát,érdekes mutatvány lesz.Én azért nem csináltam mert préselt xar,ha szétbontod akkor hogy rakod össze?De lehet,hogy csak én nem vagyok bevállalós.
Nehezen, de egy próbát talán megér. Ha sikerül szépen lefúrni a közepét, akkor összerakásnál hegesztővel rápöttyözve nem tűnik megoldhatatlannak. Ahogy nézem, az új alkatrészt nem úsznám meg 15-16ezer alatt. A pumpáért még ki is adnék ennyit, de csak egy feszítőért, háááát...
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6505 Dátum:
2014.02.25 kedd, 20:17:43 »
Idézetet írta: thomyka - 2014.02.25 kedd, 14:43:16
Nehezen, de egy próbát talán megér. Ha sikerül szépen lefúrni a közepét, akkor összerakásnál hegesztővel rápöttyözve nem tűnik megoldhatatlannak. Ahogy nézem, az új alkatrészt nem úsznám meg 15-16ezer alatt. A pumpáért még ki is adnék ennyit, de csak egy feszítőért, háááát...
Mivel nekem is ilyen hangok jönnek mostanában, én is gondolkodom a dolgon. Ahol dolgozom, van eszterga, hegesztő stb. Nyilván én is megoldom csapágy áron, vagyis 2600 Ft-ból.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6506 Dátum:
2014.02.25 kedd, 20:20:41 »
Idézetet írta: fügelaci - 2014.02.25 kedd, 20:17:43
Mivel nekem is ilyen hangok jönnek mostanában, én is gondolkodom a dolgon. Ahol dolgozom, van eszterga, hegesztő stb. Nyilván én is megoldom csapágy áron, vagyis 2600 Ft-ból.
Én még az ebayen vettem pár éve,akkor valami 4-5e ft volt.Ennyit megért az,hogy nem kínlódok vele.Túlélte a balesetet is,azóta is vígan feszíti a szíjat.
Naplózva
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6507 Dátum:
2014.02.25 kedd, 20:23:30 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2014.02.25 kedd, 20:20:41
Én még az ebayen vettem pár éve,akkor valami 4-5e ft volt.Ennyit megért az,hogy nem kínlódok vele.
Ennyiért talán én sem, bár mivel minden helyben van....?
Figyu, a Bordányi bontós srácnak mi a telefonszáma? Fel kéne hívjam lőkös, ülés, első díszrács ügyben. Szándékozom külsőleg rendbe tenni a gépet, kellene pár dolog. Tudod a számát?
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6508 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 12:44:27 »
Hátizé, hosszbordás szíj feszítő.. Nem egy nagy macera szétkapni, még összerakni se az, DE: egy szabvány 6203-as csapágy van benne, viszont a külső bordás része az valami kemény bakelit, és az van ráöntve a csapágyra. Ha a csapágyat kiszedjük a közepéből, akkor már nincs értelme összerakni
Marad a e-bay, hacsak nem tud valaki 6203-as csapágyra 52 mm külső mérettel ráöntött 3-árkos bizgentyűt legyártani
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6509 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 18:09:44 »
Idézetet írta: thomyka - 2014.03.16 vasárnap, 12:44:27
Hátizé, hosszbordás szíj feszítő.. Nem egy nagy macera szétkapni, még összerakni se az, DE: egy szabvány 6203-as csapágy van benne, viszont a külső bordás része az valami kemény bakelit, és az van ráöntve a csapágyra. Ha a csapágyat kiszedjük a közepéből, akkor már nincs értelme összerakni
Marad a e-bay, hacsak nem tud valaki 6203-as csapágyra 52 mm külső mérettel ráöntött 3-árkos bizgentyűt legyártani
kovácsautónál ~12e ft,csak épp nincs....
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=SKF+VKM34153|P
http://www.ebay.com/itm/NEW-OEM-WATERPUMP-BELT-TENSIONER-TAURUS-ESCAPE-SABLE-CONTOUR-MYSTIQUE-COUGAR-/231138700681?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35d0f0ad89&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/Goodyear-49338-Belt-Tensioner-Assembly/110997413996?_trksid=p2045573.c100034.m2102&_trkparms=aid%3D555012%26algo%3DPW.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20645%26meid%3D5529859504213298089%26pid%3D100034%26prg%3D9209%26rk%3D0%26rkt%3D8%26sd%3D231138700681
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.16 vasárnap, 18:13:32 írta szuperhangya
»
Naplózva
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6510 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 22:23:18 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2014.03.16 vasárnap, 18:09:44
kovácsautónál ~12e ft,csak épp nincs....
http://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=SKF+VKM34153|P
http://www.ebay.com/itm/NEW-OEM-WATERPUMP-BELT-TENSIONER-TAURUS-ESCAPE-SABLE-CONTOUR-MYSTIQUE-COUGAR-/231138700681?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35d0f0ad89&vxp=mtr
Na!
Ez már valami
Egy ilyen 10k körüli ár kezd jól hangzani ezért a feszítőért. Köszi a tippeket!
(fejlődnöm kell még ebay-en keresésből; délután nézelődtem, de a V6-hoz való feszítőt sehogy nem találtam meg)
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
M.Zoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6511 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 19:03:47 »
igen jó ár de a posta ugyanannyi mint a feszitő + vám
Naplózva
Mondeo Turnier 2.5 24V Ghia
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6512 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 19:30:07 »
Idézetet írta: M.Zoli - 2014.03.17 hétfő, 19:03:47
igen jó ár de a posta ugyanannyi mint a feszitő + vám
Hja. De még így is olcsóbb mint valami nagyobb alkatrészáruháznál
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
M.Zoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6513 Dátum:
2014.03.17 hétfő, 19:33:18 »
az igaz én is igy vettem a vezérlést
Naplózva
Mondeo Turnier 2.5 24V Ghia
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6514 Dátum:
2014.03.19 szerda, 19:08:44 »
Idézetet írta: thomyka - 2014.03.16 vasárnap, 22:23:18
Na!
Ez már valami
Egy ilyen 10k körüli ár kezd jól hangzani ezért a feszítőért. Köszi a tippeket!
(fejlődnöm kell még ebay-en keresésből; délután nézelődtem, de a V6-hoz való feszítőt sehogy nem találtam meg)
nem mert amerikában azt sem tudják mi az....
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6515 Dátum:
2014.03.19 szerda, 19:09:40 »
Idézetet írta: M.Zoli - 2014.03.17 hétfő, 19:03:47
igen jó ár de a posta ugyanannyi mint a feszitő + vám
vámot még sosem fizettem.....
tudtommal de várom a teket meg azt,hogy a nav igazoltatáskor elveszi a rozsdaboglyámat...
Naplózva
M.Zoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6516 Dátum:
2014.03.19 szerda, 20:00:38 »
az ebay en rendeltem a vezérlést 105 $ volt 91 $ a postaköltség a reptéren tartották mert Miami bol jött és az nem eus ország ekérték az iratokat elküldtem a visszaigazoló email az elég volt utána hozta a postás fizettem neki akkor adta a kezembe a csomagot
Naplózva
Mondeo Turnier 2.5 24V Ghia
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6517 Dátum:
2014.03.20 csütörtök, 19:00:43 »
Előzmények itt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1458.msg876452#msg876452
Szétszedtem a motort, Dávid kérésére további képek:
1.
Kép
2.
Kép
3.
Kép
4.
Kép
5.
Kép
6.
Kép
7.
Kép
8.
Kép
9.
Kép
10.
Kép
11.
Kép
12.
Kép
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6518 Dátum:
2014.03.21 péntek, 21:48:09 »
Idézetet írta: M.Zoli - 2014.03.19 szerda, 20:00:38
az ebay en rendeltem a vezérlést 105 $ volt 91 $ a postaköltség a reptéren tartották mert Miami bol jött és az nem eus ország ekérték az iratokat elküldtem a visszaigazoló email az elég volt utána hozta a postás fizettem neki akkor adta a kezembe a csomagot
Így már értem.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6519 Dátum:
2014.03.21 péntek, 22:00:36 »
Idézetet írta: Zoli83 - 2014.03.20 csütörtök, 19:00:43
Előzmények itt:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1458.msg876452#msg876452
Szétszedtem a motort, Dávid kérésére további képek:
1.
Kép
2.
Kép
3.
Kép
4.
Kép
5.
Kép
6.
Kép
7.
Kép
8.
Kép
9.
Kép
10.
Kép
11.
Kép
12.
Kép
ez így hogyan??
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6520 Dátum:
2014.03.22 szombat, 00:59:40 »
Idézetet írta: Zoli83 - 2014.03.20 csütörtök, 19:00:43
Jól látom, hogy van ott másik dugattyú is, ami részben olvadt, vagy csak optikai csalódás?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6521 Dátum:
2014.03.22 szombat, 01:05:50 »
Normális az, hogy kíméletes 100% városi használat mellett még az N betűt sem éri el a vízhőfok mutató? Hosszú araszoláskor talán el tud mászni a közepéig nyári forróságban, de hamar vissza is megy N-re. Gondoltam rá, hogy a termosztát nem tud bezárni, de a hűtő vízcsövei ilyenkor is lágyan összenyomhatóak, tehát akkor elvileg mégsem engedi oda a termosztát a vizet nem? Úgyhogy nem értem.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6522 Dátum:
2014.03.22 szombat, 07:20:46 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.03.21 péntek, 22:00:36
ez így hogyan??
Ezt kérdeztem én is...
Az a baj, hogy nem ismerem a kocsi előéletét, de ezek és még sok más alapján, széthajthatták rendesen az előző tulajai...
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6523 Dátum:
2014.03.22 szombat, 07:25:42 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.03.22 szombat, 00:59:40
Jól látom, hogy van ott másik dugattyú is, ami részben olvadt, vagy csak optikai csalódás?
Ha a két szélső közül gondolsz valamelyikre, akkor az csak optikai csalódás, ahogy ez az égett olajos kosz vagy nem tudom, hogy mi rá van rakódva.
Viszont a töröttön még az a gyűrű is beleolvadt a szélébe.... Nem tudom, hogy mi miatt olvadhatott így meg....?
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
vzoli
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6524 Dátum:
2014.03.22 szombat, 08:07:11 »
Idézetet írta: Zoli83 - 2014.03.22 szombat, 07:25:42
Ha a két szélső közül gondolsz valamelyikre, akkor az csak optikai csalódás, ahogy ez az égett olajos kosz vagy nem tudom, hogy mi rá van rakódva.
Viszont a töröttön még az a gyűrű is beleolvadt a szélébe.... Nem tudom, hogy mi miatt olvadhatott így meg....?
Hogy lesz tovább? Veszel egy bontott motort?
Naplózva
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6525 Dátum:
2014.03.22 szombat, 08:14:55 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.03.22 szombat, 08:07:11
Hogy lesz tovább? Veszel egy bontott motort?
Már vettem és benne is van, csak most még elektronikai gondokkal bajlódok... Tehát továbbra is csak itt áll az udvarban...
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6526 Dátum:
2014.03.22 szombat, 12:01:54 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.03.22 szombat, 01:05:50
Normális az, hogy kíméletes 100% városi használat mellett még az N betűt sem éri el a vízhőfok mutató? Hosszú araszoláskor talán el tud mászni a közepéig nyári forróságban, de hamar vissza is megy N-re. Gondoltam rá, hogy a termosztát nem tud bezárni, de a hűtő vízcsövei ilyenkor is lágyan összenyomhatóak, tehát akkor elvileg mégsem engedi oda a termosztát a vizet nem? Úgyhogy nem értem.
jeladó?azért tudod te is,hogy v6 nagyon gyorsan felmelegszik.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6527 Dátum:
2014.03.23 vasárnap, 11:50:56 »
Idézetet írta: Zoli83 - 2014.03.22 szombat, 07:25:42
Ha a két szélső közül gondolsz valamelyikre, akkor az csak optikai csalódás, ahogy ez az égett olajos kosz vagy nem tudom, hogy mi rá van rakódva.
Viszont a töröttön még az a gyűrű is beleolvadt a szélébe.... Nem tudom, hogy mi miatt olvadhatott így meg....?
Ha csak 1 dugattyú olvadt el, akkor valószínűleg ott szegény keverék miatt hevülhetett túl. Az injektorral lehetett baj.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6528 Dátum:
2014.03.23 vasárnap, 13:08:16 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.03.23 vasárnap, 11:50:56
Ha csak 1 dugattyú olvadt el, akkor valószínűleg ott szegény keverék miatt hevülhetett túl. Az injektorral lehetett baj.
Mondjuk az injektor kábelek elég szharok voltak, úgyhogy ez könnyen lehet.
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6529 Dátum:
2014.04.07 hétfő, 19:15:01 »
Na,végre megint jól jött,hogy az én hőn szeretett rozsdaboglyámból a kigyúrtkopasz seggfejek az égegyadta világon semmit nem néznek ki.Lőn,hogy megyek a városban,jobbra kanyarodáskor előzékenyen engedném át a gyalogost.Erre egy fehér smartos kocsog (nem a kicsi,hanem sport roadster vagy mi a tököm),nevezzük így nem bír várni,szépen a gyalogos és köztem keresztül két sávon bekanyarodik.Hát jó,felhívás keringőre.Utólérem,büntetősatu (bunkó dolog,de felbaxta az agyam) kettes padló piros lámpa,mellém áll.Kölcsönös anyázás,autó végigmérése a részéről,játsszuk le.Ok.Lámpa zöld,smart lemarad hangosan röhögök.Következő lámpa,mellémáll,fej vörös mindennek becéz (haha,fegyházban többet is kapok,nem zavar) újra.Üveghangú smart motor (milyen varrógép van bennük?) egyes-kettes valahol mögöttem megint lemaradt...gondoltam adok neki esélyt bezúgok elé,satufék,külső sáv üres,kihúzódik,megelőzne.PAdlógáz (Rocco,még mindig qrvajók a kipuf dobok!),kipuf hangosodik,lemarad...lassítás,kihúzok elé,lámpa megállok,megint mellém áll.Fejét már nem látom mert sírva röhögök,a gyereknek mögöttem fogalma sincs mi a bajom...balról megint valami hang (embert nem látok...) átordítok,hogy elég-e...lámpa zöld,viszlát,majd hívd az enterprise űrhajót te kis kopasz kocsog...a kávézóban/konditeremben elújságolhatja,hogy egy vén rozsdaette batár olajos füstjét kellett szívnia...(ami természetesen úgyse következik be) A legjobban azt sajnálom,hogy abba nyamvadt fedcamerába nem volt memóriakártya,amilyen hülye vagyok mindig elfelejtek beletenni.Szóval,nagyonerős,nagyonfaxagyerek remélem legközelebb kisebb arccal fog nézni egy korosodó szarkupacra,benne egy gyerekkel meg az apjával...javamra legyen írva,hogy az autó lakatolás előtt áll és totál ki van belezve....nem tudom hány kiló minuszt jelent,de érezhetően jobb a gép plusz nagyon jó a hang fílingje az utastérben,tekintettel arra,hogy semmi zajszigetelés nincs....Bunkó dolog volt részemről?Az.De rühellem az ilyen kocsog tetveket,akik azt hiszik,nekik mindent lehet.
Valami ilyen volt csak fehérben,de gyanítom,nem brabus....csak jót lehet villantani vele,amúgy meg vezetni is tudni kellene....
«
Utoljára szerkesztve: 2014.04.07 hétfő, 19:18:27 írta szuperhangya
»
Naplózva
kalimera75
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 249
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6530 Dátum:
2014.04.18 péntek, 10:43:11 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2014.02.22 szombat, 13:15:34
a szívócső és a szívósor közé.Ahogy betettem a gyári csövet,1500-2000 fordulat között egyből elkezdett dudálni (moosing noise)....Ahol a képen a megtekert gumicső van,nekem ott nekem egy sk. cső van.Elméletileg a kriksz-kraqksz gyári cső is azért van,hogy ne dudáljon....
magyar megoldás:
Hááá! Végre egy derék makettező kolléga.
Naplózva
Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6531 Dátum:
2014.04.18 péntek, 13:22:09 »
Idézetet írta: kalimera75 - 2014.04.18 péntek, 10:43:11
Hááá! Végre egy derék makettező kolléga.
hát igen....
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6532 Dátum:
2014.04.18 péntek, 18:46:11 »
Nálatok hova áll be a hűtővíz visszajelző jelen hőmérsékleti viszonyok mellett autópályán/autóúton, városban?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
kalimera75
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 249
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6533 Dátum:
2014.04.18 péntek, 20:30:32 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2014.04.18 péntek, 13:22:09
hát igen....
2 német 2 orosz,akkor most melyik? Festés?
Naplózva
Mondeo Turnier 2.0 TDCI 4kerék,2gyerek, 131Le+ 1pici 2003.11.Inkblue,fűtött-hűtött bőr,xenon+ úgy minden ami van.
thomyka
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 836
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6534 Dátum:
2014.04.18 péntek, 20:36:57 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.04.18 péntek, 18:46:11
Nálatok hova áll be a hűtővíz visszajelző jelen hőmérsékleti viszonyok mellett autópályán/autóúton, városban?
Télen-nyáron elmászik tökéletesen középre, és el se mozdul onnan
Naplózva
ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6535 Dátum:
2014.04.19 szombat, 19:13:29 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.04.18 péntek, 18:46:11
Nálatok hova áll be a hűtővíz visszajelző jelen hőmérsékleti viszonyok mellett autópályán/autóúton, városban?
totál középre még a legnagyobb kánikulában is....
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6536 Dátum:
2014.04.19 szombat, 19:16:02 »
Idézetet írta: kalimera75 - 2014.04.18 péntek, 20:30:32
2 német 2 orosz,akkor most melyik? Festés?
1 német-panther A
3 orosz-T-34/76;T-34/85;Szu-85
A kép készülte idején még vártam a fém lövegcsövekre.Azok megjöttek,befaragtam mindet (persze a felújítás alatt álló Jtigerhez is rendeltem+T-55A-hoz...) erre időm nincs befejezni őket....de igazad van,festés előtt állnak.
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6537 Dátum:
2014.04.19 szombat, 23:27:14 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2014.04.19 szombat, 19:13:29
totál középre még a legnagyobb kánikulában is....
Hát igen, ott van az ideális üzemi hőfok. Ezért is zavar engem, hogy nálam max nyári kánikulában megy fel a közepéig (aztán kapcsol a venti, és nekem sem mászik tovább), de egyébként meg alig van feljebb a skála aljánál.. jó, ha az N betűt eléri. Autópályán pl az N előtt van stabilan végig.. Bár tipikusan termosztát problémának tűnik, de ugyanakkor a hűtő csövei mindig langyosak, és össze lehet nyomni könnyedén. De persze ez még nem zárja ki, hogy tényleg hibátlanul működne. Melyiket érdemes megvenni belőle?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6538 Dátum:
2014.05.12 hétfő, 17:21:30 »
Milyen termosztátot vegyek? Cromaxból gyárit, vagy Unix-ból Valeo vagy Gates?
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6539 Dátum:
2014.05.21 szerda, 05:44:30 »
Erre van valakinek tapasztalata? -
http://mondeo.hu/index.php?topic=1587.msg897759#msg897759
Ott nem jött reagálás, hátha ez csak V6 probléma. Most nem tudom, mi lehet a baj, generátor vagy kábelezés, esetleg más?
Naplózva
Truthful
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6540 Dátum:
2014.05.21 szerda, 11:08:29 »
Idézetet írta: Dávid - 2014.05.12 hétfő, 17:21:30
Milyen termosztátot vegyek? Cromaxból gyárit, vagy Unix-ból Valeo vagy Gates?
Ha árban nem eget rengető a különbség, akkor inkább a gyárit vedd meg.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6541 Dátum:
2014.05.21 szerda, 15:18:29 »
Idézetet írta: RemovedUser - 2014.05.21 szerda, 14:44:06
Tipikus generátor hiba
Nekem volt olyan, amelyik csak 1500 +- 100-200-as fordulat tartományban nem töltött.
vagy feszültség szabályozó inkább?
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
fügelaci
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6542 Dátum:
2014.05.21 szerda, 17:25:36 »
Ma újabb fejlemény: Levéve az akksi sarut az autó és az akksi közé téve amper mérő műszerrel 2,85- 2,9 Amper áramot mértem. Minden ajtó csukva, lámpák lekapcsolva, gyújtás kulcs nélkül. Ez magyarázza, hogy miért merül le az akksi 1-2 nap alatt. Új 77 ah akksi 2 nap után megint nem indult. Kiszedtem a lehető legtöbb biztosítékot, de semmi változás, nem tűnt el az ismeretlen fogyasztás. Nem lehet, hogy tényleg generátor probléma? Valamelyik dióda lehet zárlatos, vagy valami ilyesmi? Hogyan lehet hozzáférni a generátorhoz? Le kéne szedjem a csatlakozóit, hogy meggyőződjek, a generátor okozza-e a bajt. Mivel nem értek hozzá, ezért kérem a segítségeteket.
Naplózva
Zoli83
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 149
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6543 Dátum:
2014.05.21 szerda, 19:26:36 »
Sziasztok!
Mk1 v6-ban szeretnék olajgombát cserélni. Honnét lehet hozzáférni, miket kell megbontani? És csillag villással vagy dugókulccsal egyszerűbb?
Üdv,
Zoli
Naplózva
2.0 TD
Ci
Turnier Ghia Executive (2005)
ex:MK1-96' 2.5 v6 Mondeo kombi
jani66
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6544 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 19:48:23 »
Sziasztok
A hétvégén meleg motornál elszállt teljesen az alapjáratom... Most meg hidegen van.
Előtte talán kicsit lomhább volt. Ez mi lehet?
Az "alapjárati motort" kiszedtem, tiszta korom... Gyújtást ráadva nem csinál semmit, de nem is tudom mit kéne csinálnia...
Van valakinek ötlete?
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6545 Dátum:
2014.05.26 hétfő, 21:48:25 »
Idézetet írta: jani66 - 2014.05.26 hétfő, 19:48:23
Sziasztok
A hétvégén meleg motornál elszállt teljesen az alapjáratom... Most meg hidegen van.
Előtte talán kicsit lomhább volt. Ez mi lehet?
Az "alapjárati motort" kiszedtem, tiszta korom... Gyújtást ráadva nem csinál semmit, de nem is tudom mit kéne csinálnia...
Van valakinek ötlete?
a lambdaszonda környékén nézelődj szerintem.vedd ki a biztosítékot és autózz vele.ha helyreáll de magasabb lesz az alapjárat,akkor kb. ennyi.
Naplózva
jani66
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6546 Dátum:
2014.05.27 kedd, 06:52:40 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2014.05.26 hétfő, 21:48:25
a lambdaszonda környékén nézelődj szerintem.vedd ki a biztosítékot és autózz vele.ha helyreáll de magasabb lesz az alapjárat,akkor kb. ennyi.
Úgy értettem nem volt egyáltalán...
Naplózva
Orion68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 126
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6547 Dátum:
2014.05.27 kedd, 19:20:52 »
Idézetet írta: jani66 - 2014.05.27 kedd, 06:52:40
Úgy értettem nem volt egyáltalán...
Hali. Kódolvasás, szerintem vagy a vezérműtengely jeladó vagy a főtengely jeladó (ugyanolyan típusú) közül valamelyik. Tünetek: néha elindul, akkor erőtlen, hezitálgat, el-elindul, de nem igazán húz rendesen. P0340 kód:
http://www.obd-codes.com/p0340
Naplózva
2.0 Titanium-S EcoBoost PowerShift SCTI 240PS BA7 >297ekm 2011/12
2.5 V6 2000/05 Turnier (SEC) >496ekm;
Ex. 2.5 V6 1998/10 (SEA) >319ekm - a motor egy traktorban szolgál: V6 traktor!!!!
Ex. Sierra 2.0 GLX DOHC Turnier 1991
Ex. Sierra 1.6 Ferdehátú 1983
jani66
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6548 Dátum:
2014.05.27 kedd, 21:27:28 »
Idézetet írta: szuperhangya - 2014.05.26 hétfő, 21:48:25
a lambdaszonda ....
Háát, ha már kivettem akkor elmosom, bevittem melóhelyre, de semmi időm se volt, csak belenéztem, 15év szutyka...
Köszi a válaszokat.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
Válasz: V6 motor
«
Új hozzászólás #6549 Dátum:
2014.05.28 szerda, 21:34:06 »
Idézetet írta: jani66 - 2014.05.27 kedd, 06:52:40
Úgy értettem nem volt egyáltalán...
idézet:.....A lamda szonda élettartama kb. 1305160 ezer kilomét
er. Az elromlása mindenféle hibákat
okoz a motor futásában, hiányzik az ereje, plusz ro
ssz alapjárat melegen. (Hidegen nem.) ......
http://mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf
Naplózva
Oldalak:
1
...
124
125
126
127
128
129
130
[
131
]
132
133
134
135
136
137
138
...
142
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ