Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:06:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 ... 142   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motor  (Megtekintve 2217079 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6600 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 01:28:31 »

Sziasztok!
Egy kis helpre lenne szükségem. Mk3 fórumban már feltettem a kérdést, de sajnos napok óta nem érkezett rá válasz pedig úgy érzem egyre sürgetőbb lenne, így megpróbálom itt is, hátha aktívabb ez a fórum. Hengerfejezéshez ki kell szedni a motort, vagy megoldható kiszerelés nélkül is a helyén? Ha mind a kettő megoldás működik, akkor melyiket javasoljátok? Hol érdemes tömítés szettet vásárolni és milyet? Látom, hogy Ebay-ről is beszerezhető hozzá minden, szinte töredékéért mint itthon. Ha érdemes vele foglalkozni, akkor valaki Linkelne nekem egyet, hogy milyet érdemes venni? Olvastam, hogy a gyári tömítés "gyártási hibás", ezért és a magas ára miatt azt lehet, hogy inkább hanyagolnám. 2001-es V6 Mondeoról lenne szó. A másik dolog, hogy lassan 350e kilométer van a motorban és nem tudom, hogy mikor aktuális a vezérműláncokat/vezetőket és feszítőket is cserélni? Bár annak még úgy hallom, hogy semmi baja. A vezérlés cseréjéhez is le kell szedni a hengerfejet, vagy a hengerfej bontása nélkül is cserélhető, mert akkor azt nem piszkálnám amíg nincs baja, vagy nem érkezett még el az ideje. Vezérműlánc szettből milyet érdemes venni és hol? Ha kérhetlek benneteket, akkor arról is Linkelnétek egyet?!;)
A hengerfejességnek milyen ciklusai szoktak lenni és meddig lehet, vagy érdemes húzni a javítását, annélkül, hogy nagyobb galibát okozna az ember? Egyenlőre úgy látom, hogy csak beledolgozik valamelyik henger a rendszerbe, de nem eszi a vizet és nem is forralja, legalábbis a műszerfalon az óra tökéletesen középre beáll és nem mocorog. Indításkor van pár másodpercig csordogáló patak hang a műszerfal mögött és nagy nyomás alatt marad a rendszer, még teljesen hidegen is, melegen a hűtősapka kompenzálja a túlnyomást úgy hallom, mert leállítás után van egy kis szolíd zubogás a műszerfal mögött és a hűtősapka halkan szuszog...
Vízpumpa és hűtősapka most lett cserélve...
Még nem döntöttem el, hogy motorcsere legyen az esetleges magas javítási költség miatt és a sok, ~350e Km miatt, bár más bajom nem nagyon van a kocsival, nem eszi az olajat,....
Vagy javítás, mert akkor az tuti jó lesz jódarabig és nincs benne az a rizikó, mint a bontott motornál, hogy ki tudja az is mikor lesz hengerfejes...
A válaszokat és segítséget előre is köszönöm!;)

A motorcserét nem javaslom. Olyan sokkal nem olcsóbb, mint a hengerfejezés, a rizikó megmarad, az állapota meg nem lesz olyan jó, mint a felújított motoré. A tömítésszettet ebay-ről simán lehet, többen onnan vásárolták. Azt ne hagyd figyelmen kívül, hogy az utángyártott tömítéseket is a gyári mintájára vágják ki, így a hibás rész ott is megvan. Én azt javaslom vágass a gyárinál strapabíróbb tömítést egy erre szakosodott cégnél (van egy pár). Ők majd a motor alapján vágják ki, és nem sz@r minta alapján. De ha veszel ebay-ről szettet, mert az olcsó, akkor sem jársz annyira rosszul, mert 200.000 km-t biztos elmegy vele. Kérdés, hogy az egyedit mennyiért készítik.

A hátsó hengerfej is szerelhető motorkiszedés nélkül, de akkora szívás, hogy megéri kiszerelni a motort. Pláne, hogy olyan nincs, hogy csak az egyik hf-et javítod. Mindkettőnél rossz a tömítés.

Az, hogy mennyit járhatsz még el gond nélkül az csak a merészségeden múlik. Bármelyik pillanatban ellőhet egy vízcsövet. Én jártam úgy még gyurcsányék idején, hogy a rendőrsorfal és a tüntetők között küzdöttem a vízcső visszarakásával... Smiley Még épp azelőtt sikerült továbbállnom, hogy túl forró lett a helyzet.. De vízcső durrogtatás előtt sokáig eljárogattam viszonylag rövid távokat, néha 200km-eket gond nélkül. Viszont kiszámíthatatlan, hogy mikor mérgesedik el hirtelen a helyzet.

A vezérléscseréhez nem kell levenni a hf-et. Ez ügyben további infókat itt találsz pont az utolsó pár hozzászólásban.
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.26 vasárnap, 01:31:29 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6601 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 09:17:18 »

A motorcserét nem javaslom. Olyan sokkal nem olcsóbb, mint a hengerfejezés, a rizikó megmarad, az állapota meg nem lesz olyan jó, mint a felújított motoré. A tömítésszettet ebay-ről simán lehet, többen onnan vásárolták. Azt ne hagyd figyelmen kívül, hogy az utángyártott tömítéseket is a gyári mintájára vágják ki, így a hibás rész ott is megvan. Én azt javaslom vágass a gyárinál strapabíróbb tömítést egy erre szakosodott cégnél (van egy pár). Ők majd a motor alapján vágják ki, és nem sz@r minta alapján. De ha veszel ebay-ről szettet, mert az olcsó, akkor sem jársz annyira rosszul, mert 200.000 km-t biztos elmegy vele. Kérdés, hogy az egyedit mennyiért készítik.

A hátsó hengerfej is szerelhető motorkiszedés nélkül, de akkora szívás, hogy megéri kiszerelni a motort. Pláne, hogy olyan nincs, hogy csak az egyik hf-et javítod. Mindkettőnél rossz a tömítés.

Az, hogy mennyit járhatsz még el gond nélkül az csak a merészségeden múlik. Bármelyik pillanatban ellőhet egy vízcsövet. Én jártam úgy még gyurcsányék idején, hogy a rendőrsorfal és a tüntetők között küzdöttem a vízcső visszarakásával... Smiley Még épp azelőtt sikerült továbbállnom, hogy túl forró lett a helyzet.. De vízcső durrogtatás előtt sokáig eljárogattam viszonylag rövid távokat, néha 200km-eket gond nélkül. Viszont kiszámíthatatlan, hogy mikor mérgesedik el hirtelen a helyzet.

A vezérléscseréhez nem kell levenni a hf-et. Ez ügyben további infókat itt találsz pont az utolsó pár hozzászólásban.

Tudnátok felrakni egy képet, hogy melyik része gyári hibás a tömítésnek, ami a gyenge pontja?
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6602 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 11:26:13 »

Tudnátok felrakni egy képet, hogy melyik része gyári hibás a tömítésnek, ami a gyenge pontja?


Jól látszik a 4 lyuk, amiknek nem kéne ott lennie...


És a következmény:
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6603 Dátum: 2014.10.26 vasárnap, 11:55:08 »

Nem is értem, hogy mire gondolt az, aki kitalálta oda azt a 4db lyukat...?! szomoru1  taps
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
gurubalint
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #6604 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 10:26:36 »

Sziasztok !
Hol okádja a motor magából jellemzően az olajat ? Lehet főtengely szimmering ? Esetleg szelepfedél tömítés ? Mi a jellmező ?
Köszönet !!!
Naplózva
Mondeo v6
Vendég
« Új hozzászólás #6605 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 18:34:01 »

Az enyém 14 éve nálam van 2001 óta. Én 110000 km-t raktam bele. Most lesz másodjára hengerfejes ,pont ott ahol az előző képen is látszódik. Mind a kétszer az első hengersoron a 4-es hengernél. Még csak ciceg hirtelen gázadásra ,de így még 6 éve lementem vele a Horvátokhoz vele, majd ha nagyon melegíti a vizet akkor lépek, de szerintem motorcsere lesz belőle.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6606 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 21:13:07 »

Az enyém 14 éve nálam van 2001 óta. Én 110000 km-t raktam bele. Most lesz másodjára hengerfejes ,pont ott ahol az előző képen is látszódik. Mind a kétszer az első hengersoron a 4-es hengernél. Még csak ciceg hirtelen gázadásra ,de így még 6 éve lementem vele a Horvátokhoz vele, majd ha nagyon melegíti a vizet akkor lépek, de szerintem motorcsere lesz belőle.


Mennyi km-t mentél a tömítés újbóli átégéséig?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Mondeo v6
Vendég
« Új hozzászólás #6607 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 21:25:02 »

Mennyi km-t mentél a tömítés újbóli átégéséig?




KB: 60000 KM  Nem vészes még de már melegíti a vizet (még nem forralja) ezért kivettem a termosztátot. Így nem megy állandóan a ventilátor.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6608 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 21:32:59 »




KB: 60000 KM  Nem vészes még de már melegíti a vizet (még nem forralja) ezért kivettem a termosztátot. Így nem megy állandóan a ventilátor.

Elég kevés. Nem lehet, hogy nem volt tökéletes a síkolás? Sajnos a gépműhelyeseken múlik a művelet sikere. Mindkét hengerfejet megcsináltattad? Volt már, aki csak az egyiket csinálta, és utána újra előjöttek a tünetek, utólag kiderült, hogy "szerencsére" csak a másik égett át, ami előzőleg ki lett hagyva. Vízpumpa hibátlanul üzemel?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Mondeo v6
Vendég
« Új hozzászólás #6609 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 21:58:32 »

Elég kevés. Nem lehet, hogy nem volt tökéletes a síkolás? Sajnos a gépműhelyeseken múlik a művelet sikere. Mindkét hengerfejet megcsináltattad? Volt már, aki csak az egyiket csinálta, és utána újra előjöttek a tünetek, utólag kiderült, hogy "szerencsére" csak a másik égett át, ami előzőleg ki lett hagyva. Vízpumpa hibátlanul üzemel?

Anno akkor szinte teljes felújítás volt. Mindkét HF síkolás, szimmeringek,tömítések (kivéve a főtengely ami most megbosszulja magát mert ott folyik) a generátort felújítottam,az összes görgő cserélve ,szíj cserélve.   Mivel tavasszal többször ment a ventilátor megnézettem hibakódolvasóval és azt mondták hogy a motorban 110 C° van, a mutató szerint középen állt tehát normális volt. Akkor kicseréltem a termosztátot. jobb lett a helyzet de még mindig sokat ment a ventilátor ,úgyhogy kivettem a termosztátot.  Ha nem menne a vízpumpa már rég megfőt volna. De volt más gubanc is úgyhogy megy ameddig megy ,amúgy csak városi forgalom volt a 60000 KM.
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.27 hétfő, 22:08:39 írta Mondeo v6 » Naplózva
Mondeo v6
Vendég
« Új hozzászólás #6610 Dátum: 2014.10.27 hétfő, 22:01:40 »

Gázos ( LPG)  ezért nem szívesen adnám el fillérekért, meg már hozzám nőt. Lehet hogy keresek egy komplett donor kocsit ,azt motor-váltó komplett csere lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.27 hétfő, 22:05:40 írta Mondeo v6 » Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6611 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 19:31:41 »

Azért az a 60e kilométer nem valami bíztató.... Az nálam kb. 3 év... Valaki csináltatott már hengerfej tömítést amin nincs az a 4db felesleges lyuk és azzal hosszú távon is teljesen megoldódott ez a tipusbetegség? Ha igen, akkor adna egy elérhetőséget, vagy egy Linket ahol gyártanak jó minőségű tömítést hozzá! Köszönöm
Még egy kérdés! Az Unix oldalán néztem, hogy van Reinz-ből és Elring-ből fémlemez tömítés. A gyári is fémlemez(ek)ből van? A fémlemez tömítés is átég?
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6612 Dátum: 2014.10.30 csütörtök, 21:05:12 »




KB: 60000 KM  Nem vészes még de már melegíti a vizet (még nem forralja) ezért kivettem a termosztátot. Így nem megy állandóan a ventilátor.
Milyen márkájú hengerfejtömítéseket vettél a két hengerfejezés alkalmával?
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondeo v6
Vendég
« Új hozzászólás #6613 Dátum: 2014.10.31 péntek, 17:27:06 »

Milyen márkájú hengerfejtömítéseket vettél a két hengerfejezés alkalmával?

Elvileg gyári tömítésgarnitúrát vettem,nem néztem meg milyen,csak odavittem a szerelőnek.
Naplózva
Mondeo v6
Vendég
« Új hozzászólás #6614 Dátum: 2014.10.31 péntek, 17:33:01 »

Az az igazság hogy nem ment sokáig a második szívótorkom,rosszalkodott az egyik gyertyám vagy kábelem és így jártam vele sokáig.Aztán kezdett melegedni a vizem ,termosz csere,termosz ki .De még mindig nem egyértelmű mert nem annyira meleg,csak sokat megy a ventilátor. Lehet hogy valamelyik nap megnézem a vízpumpát.  + égett fagyálló szag van ha bekapcsolom a fűtést,de csak az elején.   Huh?Huh??   Szóval ennyi
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6615 Dátum: 2014.10.31 péntek, 18:09:07 »

Az az igazság hogy nem ment sokáig a második szívótorkom,rosszalkodott az egyik gyertyám vagy kábelem és így jártam vele sokáig.Aztán kezdett melegedni a vizem ,termosz csere,termosz ki .De még mindig nem egyértelmű mert nem annyira meleg,csak sokat megy a ventilátor. Lehet hogy valamelyik nap megnézem a vízpumpát.  + égett fagyálló szag van ha bekapcsolom a fűtést,de csak az elején.   Huh?Huh??   Szóval ennyi
Szerintem próbálkozz meg első körben egy jó alapos külső slagos hűtő mossással...! Mert én pár éve nyáron jártam úgy, hogy ha bekapcsoltam a klímát, akkor elkezdte melegíteni a vizet, még autópályán is, és ha nem kapcsolom ki időben, akkor simán meg is főzte volna a motort!
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6616 Dátum: 2014.10.31 péntek, 18:10:27 »

Az az igazság hogy nem ment sokáig a második szívótorkom,rosszalkodott az egyik gyertyám vagy kábelem és így jártam vele sokáig.Aztán kezdett melegedni a vizem ,termosz csere,termosz ki .De még mindig nem egyértelmű mert nem annyira meleg,csak sokat megy a ventilátor. Lehet hogy valamelyik nap megnézem a vízpumpát.  + égett fagyálló szag van ha bekapcsolom a fűtést,de csak az elején.   Huh?Huh??   Szóval ennyi
...nem kevés dzsuvát mostam ki a hűtőből!!!
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondeo v6
Vendég
« Új hozzászólás #6617 Dátum: 2014.10.31 péntek, 18:31:17 »

Mindig legőzborotválom úgyhogy ott nem lehet gond.

Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6618 Dátum: 2014.10.31 péntek, 19:28:21 »

Mindig legőzborotválom úgyhogy ott nem lehet gond.


Azzal én a helyedben nem mosnám a hűtőt, mert nagyon drága mosás lehet belőle könnyen...!!! Le kell szedni a hűtőmaszkot és slaggal alaposan át kell mosni, az a tuti! Lehet azért megy sokat a ventillátorod, mert nem bírja átszívni a levegőt a hűtőn és így elégséges hűtése sincs a motornak...
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondeo v6
Vendég
« Új hozzászólás #6619 Dátum: 2014.10.31 péntek, 20:41:14 »

Elbeszélünk egymás mellett.Értem én hogy mit mondasz ,de nem ez a gond.
Nem melegszik túl,tehát a normál értéken van a víz középen. Csak  folyamatosan ment a ventilátor míg ki nem vettem a termosztátot.
Mióta kivettem már nem melegszik annyira,mert tudja hűteni a vizet, valami más lesz a gond. Cicegés ,hengerfej tömítés csere lesz.
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #6620 Dátum: 2014.10.31 péntek, 20:45:47 »

Elbeszélünk egymás mellett.Értem én hogy mit mondasz ,de nem ez a gond.
Nem melegszik túl,tehát a normál értéken van a víz középen. Csak  folyamatosan ment a ventilátor míg ki nem vettem a termosztátot.
Mióta kivettem már nem melegszik annyira,mert tudja hűteni a vizet, valami más lesz a gond. Cicegés ,hengerfej tömítés csere lesz.
Akkor egy cipőben járunk! Csak az enyém még nem cicceg, nem melegszik, nem megy sokat a ventillátor, nem eszi a vizet,....
Egyszerűen csak felfújja a rendszert...!
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6621 Dátum: 2014.11.26 szerda, 18:36:23 »

Sziasztok!

A szakdolgozatom megírásához szükségem lenne egy 2,5-ös v6-os motorra. A méréseket a saját kocsimon el tudom végezni, de kézbe kéne vennem minden mozgó alkatrészt ami a motorban van és az enyémet nem akarom szétgányolni. Kérdésem továbbá hogy tudomásotok szerint milyen szerkezeti változások történtek a Mk1-MK2-MK3 váltások során? Ez azért lenne fontos mert az én autóm 2002 -es és ha nem változtattak semmi lényegeset akkor MK2 motor is jó lenne.
Az se baj ha nem komplett a motor, az alábbi alkatrészek lennének fontosak:
forgattyústengely
vezértműtengelyek
dugattyú (1)
hajtókar (1)
generátor armatúra része
lendkerék
vízpumpa

Aki tudna segíteni az írjon privátba vagy mélbe.
Előre is nagyon köszönöm. Jha és természetesen nem jótékonysági alapon kérem Smiley


Van bárkinek kontaktja az illető taghoz?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #6622 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 19:26:28 »


Van bárkinek kontaktja az illető taghoz?

Gondolod azóta is keres? vigyor3
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6623 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 20:09:52 »

Bekerült a másik motor az autómba. Elkészült a karosszéria teljes javítása. Le van festve a verda. Kurv@ jól megy! Nagyon szép, nagyon jó! Végre teljesült egy álom. Nem volt olcsó, de eldöntöttem, pár évig még használni akarom, ezért költök rá. Szerintem megérte! Kapott új toronycsapágyakat, ékszíjakat, főtengely szimeringeket, gyertyákat, kuplungot, stb. Új küszöb, sárvédő ívek, lökhárítók, hűtőrács. Szép! Állat! Wink Másik generátor, szervó szivattyú.
Ja, és megszűnt a lámpák villogása. Írtam régebben, hogy villog a helyzetjelző, ha nem jár a motor, akkor is, csak nagyobb fordulaton tűnt el a villódzás. Hát most alapból nincs. Ez is egy jó pont. Már csak a hátsó ajtó teleszkópja nem ér semmit, meg az ajtózárak kezdtek télire besz@rni, sorra nem működnek. Azok lesznek a következő cserélendő alkatrészek.  szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2014.11.27 csütörtök, 20:14:32 írta fügelaci » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6624 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 20:11:24 »


Van bárkinek kontaktja az illető taghoz?
van ...
droftól be is szerezte az alkatrészeket még akkor ... Cheesy
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6625 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 20:11:54 »

Bekerült a másik motor az autómba. Elkészült a karosszéria teljes javítása. Le van festve a verda. Kurv@ jól megy! Nagyon szép, nagyon jó! Végre teljesült egy álom. Nem volt olcsó, de eldöntöttem, pár évig még használni akarom, ezért költök rá. Szerintem megérte! Kapott új toronycsapágyakat, ékszíjakat, főtengely szimeringeket, gyertyákat, kuplungot, stb. Új küszöb, sárvédő ívek, lökhárítók, hűtőrács. Szép! Állat! Wink
mennyi idő és mennyi lóvé volt?
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6626 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 20:21:16 »

mennyi idő és mennyi lóvé volt?
Az idő az nem játszik, mert az egyik szerelőnél ott állt másfél hónapig, aztán megcsinálták a karosszéria munkát, majd újabb egy hónapig hozzá sem nyúltak a motorcseréhez. Na akkor besokalltam, elhoztam tőle, elvittem egy másik szerelőhöz. Akkor egy hónapra kimentem Kanadába, mire hazajöttem kész volt a motorcsere, a toronycsapágy csere, futómű beállítás, festés, stb. Felkerült egy garnitúra vadiúj  BRIDGESTONE EP001S nyári gumi, amit tegnap lecseréltem a téli garnitúrára. Az ár sok. Még nem adtam össze, de megérte!
 hehe
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6627 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 20:27:26 »

van ...
droftól be is szerezte az alkatrészeket még akkor ... Cheesy
Mi van Drofal? Hiányzik.  Wink vigyor3
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #6628 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 20:30:39 »

Bekerült a másik motor az autómba. Elkészült a karosszéria teljes javítása. Le van festve a verda. Kurv@ jól megy! Nagyon szép, nagyon jó! Végre teljesült egy álom. Nem volt olcsó, de eldöntöttem, pár évig még használni akarom, ezért költök rá. Szerintem megérte! Kapott új toronycsapágyakat, ékszíjakat, főtengely szimeringeket, gyertyákat, kuplungot, stb. Új küszöb, sárvédő ívek, lökhárítók, hűtőrács. Szép! Állat! Wink Másik generátor, szervó szivattyú.
Ja, és megszűnt a lámpák villogása. Írtam régebben, hogy villog a helyzetjelző, ha nem jár a motor, akkor is, csak nagyobb fordulaton tűnt el a villódzás. Hát most alapból nincs. Ez is egy jó pont. Már csak a hátsó ajtó teleszkópja nem ér semmit, meg az ajtózárak kezdtek télire besz@rni, sorra nem működnek. Azok lesznek a következő cserélendő alkatrészek.  szomoru1
taps  gratula  taps
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #6629 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 21:17:24 »

Az idő az nem játszik, mert az egyik szerelőnél ott állt másfél hónapig, aztán megcsinálták a karosszéria munkát, majd újabb egy hónapig hozzá sem nyúltak a motorcseréhez. Na akkor besokalltam, elhoztam tőle, elvittem egy másik szerelőhöz. Akkor egy hónapra kimentem Kanadába, mire hazajöttem kész volt a motorcsere, a toronycsapágy csere, futómű beállítás, festés, stb. Felkerült egy garnitúra vadiúj  BRIDGESTONE EP001S nyári gumi, amit tegnap lecseréltem a téli garnitúrára. Az ár sok. Még nem adtam össze, de megérte!
 hehe

Megvetted vzolitól a tartalék alkatrészeit? vagy honnan szettél össze ennyi mindent? Cheesy
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6630 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 21:19:42 »

Megvetted vzolitól a tartalék alkatrészeit? vagy honnan szettél össze ennyi mindent? Cheesy
Mk2be nem jó az a sok mk3 alkatrész. wave
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #6631 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 21:32:52 »

Mk2be nem jó az a sok mk3 alkatrész. wave

Emlegetett... Cheesy A motor az nagyjából ugyanaz nem?
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6632 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 21:40:57 »

Emlegetett... Cheesy A motor az nagyjából ugyanaz nem?
ppersze. 6 hengeres.
ccm re is más.
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #6633 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 21:43:08 »

ppersze. 6 hengeres.
ccm re is más.

Kifelejtetted, hogy benzinnel megy mindkettő Grin
Amúgy tudtommal nagyobb a hasonlóság, bár nem vagyok a téma szakértője.
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6634 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 21:44:55 »

Kifelejtetted, hogy benzinnel megy mindkettő Grin
Amúgy tudtommal nagyobb a hasonlóság, bár nem vagyok a téma szakértője.

a blokk,hengerfej ok, de a többi csingilingi már nem annyira
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6635 Dátum: 2014.11.27 csütörtök, 21:53:04 »

Mi van Drofal? Hiányzik.  Wink vigyor3
jól érzi magát fórumon kívül  eplus2
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6636 Dátum: 2014.11.28 péntek, 06:36:40 »

Itt a fórumon vettem a motort, sebváltóstól, bölcsővel, mindennel. Még a vezérlőt is megkaptam a kormányoszloppal, kulccsal együtt, de nem kellett. Mondjuk, izgultam, mert az egyik SEA, a másik SEB motorkódos volt, tehát újabb, mint az enyém, de simán vette az akadályt, harmadik fordulásra be is indult rendesen. Ami érdekes, hogy az első 5-600 kilométeren lustának tűnt, a régihez képest is, de most lassan 2000 km van benne, most már megy, mint a rakéta! Kettesben olyat gyorsul, hogy beleprésel az ülésbe, ami eddig nem volt jellemző. Kicsit élcesebb a hangja gyorsításkor, de normál üzemmódban nagyon szép csendes járású. Remélem, azt a 3-4 évet kihúzza velem, amit tervezek. A fogyasztása is nagyon jó, pedig most élvezem a gyorsulást, tehát nyomom neki, mégis 10 alatt van, pedig szinte csak városban közlekedek vele. Szóval tetszik!
 smile
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #6637 Dátum: 2014.11.28 péntek, 08:03:58 »

Itt a fórumon vettem a motort, sebváltóstól, bölcsővel, mindennel. Még a vezérlőt is megkaptam a kormányoszloppal, kulccsal együtt, de nem kellett. Mondjuk, izgultam, mert az egyik SEA, a másik SEB motorkódos volt, tehát újabb, mint az enyém, de simán vette az akadályt, harmadik fordulásra be is indult rendesen. Ami érdekes, hogy az első 5-600 kilométeren lustának tűnt, a régihez képest is, de most lassan 2000 km van benne, most már megy, mint a rakéta! Kettesben olyat gyorsul, hogy beleprésel az ülésbe, ami eddig nem volt jellemző. Kicsit élcesebb a hangja gyorsításkor, de normál üzemmódban nagyon szép csendes járású. Remélem, azt a 3-4 évet kihúzza velem, amit tervezek. A fogyasztása is nagyon jó, pedig most élvezem a gyorsulást, tehát nyomom neki, mégis 10 alatt van, pedig szinte csak városban közlekedek vele. Szóval tetszik!
 smile

Amúgy ennek mi a papírmunkája? Gondolok itt arra, hogy a motorszám, meg ilyenek fejvakaras
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6638 Dátum: 2014.11.28 péntek, 10:16:46 »

Amúgy ennek mi a papírmunkája? Gondolok itt arra, hogy a motorszám, meg ilyenek fejvakaras

Ha simán "csak" motorcsere ugyanolyan fajta motorra, akkor nem kell papírozni. Forgalmiban meg egyéb helyeken a motorszámot nem jegyzik. Csak akkor van nem ugyanolyan megy bele, pl. 1.8 helyett 2.0-s, na az már macerásabb.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #6639 Dátum: 2014.11.28 péntek, 17:07:07 »

Ha simán "csak" motorcsere ugyanolyan fajta motorra, akkor nem kell papírozni. Forgalmiban meg egyéb helyeken a motorszámot nem jegyzik. Csak akkor van nem ugyanolyan megy bele, pl. 1.8 helyett 2.0-s, na az már macerásabb.

Ha ez így van akkor zsír.
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6640 Dátum: 2014.11.28 péntek, 21:49:38 »

Ha ez így van akkor zsír.

Konkrétan a motorkódnak kell egyeznie Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #6641 Dátum: 2014.11.29 szombat, 19:36:59 »

Gondolod azóta is keres? vigyor3

Nem. Az én szakdogámhoz részben kapcsolódik az övé, és kérdeznék tőle.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6642 Dátum: 2014.11.29 szombat, 23:14:33 »

Ha simán "csak" motorcsere ugyanolyan fajta motorra, akkor nem kell papírozni. Forgalmiban meg egyéb helyeken a motorszámot nem jegyzik. Csak akkor van nem ugyanolyan megy bele, pl. 1.8 helyett 2.0-s, na az már macerásabb.
Jegyzik. Csak az utóbbi időben írnak motorkódot helyette.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6643 Dátum: 2014.12.02 kedd, 20:36:37 »

Mennyibe kerülhet a klíma kompresszornál használandó speciális tömítő gyűrű, vagy tömítés? Úgy tűnik, be kell szereznem egyet, mert a motor csere után ma fel akartam töltetni a rendszert, de a kompresszornál ereszt.  rinya vigyor3 szomoru1
Naplózva
maxim7
Vendég
« Új hozzászólás #6644 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 14:04:34 »

Sziasztok mitől lehet az ,hogy tegnap mentem a kocsival semmi baja nem volt csak már napok óta hidegen ment de melegen már nem húzott.
Tehát tegnap mentem vele össze vissza este leállítottam és reggelre már nem indult ez mitől lehet?Huh???
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6645 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 14:17:48 »

Sziasztok mitől lehet az ,hogy tegnap mentem a kocsival semmi baja nem volt csak már napok óta hidegen ment de melegen már nem húzott.
Tehát tegnap mentem vele össze vissza este leállítottam és reggelre már nem indult ez mitől lehet?Huh???
Gondolom, elromlott! Nem?  nemtudom

Félretéve a viccet, mi is a probléma? Kicsit részletesebben kéne leírni, mi is volt, hogyan kezdődött, milyen előjelek voltak, mit tapasztalsz, mit jelent az, hogy nem indul? Az önindító teker, aztán semmi? Valami konkrétabb leírás kéne.  integet2

Naplózva
maxim7
Vendég
« Új hozzászólás #6646 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 14:36:46 »

Az önindító teker benzin szag van de nem indul be. Elötte olyat csinált hogy hidegen ment ahogy egy v6 kellet melegen pedig nem akart húzni...
Gondolom, elromlott! Nem?  nemtudom

Félretéve a viccet, mi is a probléma? Kicsit részletesebben kéne leírni, mi is volt, hogyan kezdődött, milyen előjelek voltak, mit tapasztalsz, mit jelent az, hogy nem indul? Az önindító teker, aztán semmi? Valami konkrétabb leírás kéne.  integet2


Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6647 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 16:15:29 »

Az önindító teker benzin szag van de nem indul be. Elötte olyat csinált hogy hidegen ment ahogy egy v6 kellet melegen pedig nem akart húzni...
A gyújtás ráadásakor a szokásos búgó hang van? (üzemanyag szivattyú) Volt cserélve már az üzemanyag szűrőd? A benzinszag hol érződik?  A kipufogónál? A gyújtó trafó csatlakozóit ellenőrizd le, nem csúsztak-e szét, nem oxidálódott-e valamelyik csati. Ha nincs vezérlés a trafóhoz, nincs szikra.

Innen nehéz lesz segíteni, talán egy autóvillamosságis segítene. Persze, tudom, ahhoz műhelybe kéne vinni, de talán van egy haver, aki elhúz odáig.
 integet2
Naplózva
maxim7
Vendég
« Új hozzászólás #6648 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 19:00:59 »

A benzinszűrő csinálhat ilyen hibát?

Az önindító teker benzin szag van de nem indul be. Elötte olyat csinált hogy hidegen ment ahogy egy v6 kellet melegen pedig nem akart húzni...
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6649 Dátum: 2014.12.07 vasárnap, 19:45:31 »

A benzinszűrő csinálhat ilyen hibát?

Szerinted, ha tele van dzsuvával, nem megy keresztül a benyó, mitől menne? Én nem mondom, hogy az, de lehet az is.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 ... 142   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.