Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 00:32:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 ... 75   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: V6 motorok  (Megtekintve 1176264 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3200 Dátum: 2017.01.18 szerda, 17:49:56 »

Üdv!

A mondeonál hol lehet légteleníteni /ha lehet/ a kuplungot?
a kinyomócsapágyból jön ki egy légtelenítő cső,annak a végén van a légtelenítő csavar.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3201 Dátum: 2017.01.18 szerda, 18:31:47 »

a kinyomócsapágyból jön ki egy légtelenítő cső,annak a végén van a légtelenítő csavar.

Köszönöm, megnéztem jött is ki egy kicsi levegő, de a helyzeten nem változtatott. Így hát marad a bontás.
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #3202 Dátum: 2017.01.18 szerda, 20:56:51 »

Melyik ez a szervíz?


XI.ker-ben van. Azt hiszem Albert utca. A csoportban Miller Attila néven.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3203 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 00:03:15 »

XI.ker-ben van. Azt hiszem Albert utca. A csoportban Miller Attila néven.
az azért vicces, hogy neked kéne megnézni a biztosítékot vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #3204 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 23:36:56 »

az azért vicces, hogy neked kéne megnézni a biztosítékot vigyor3

Áldom az eszem, hogy csak olajcserére vittem. Ha az autót ott hagyom egy komolyabb műveletre, mi lett vóóna ebbű? wow1
Amikor a légszűrőt próbálta kivenni, na az volt a másik forró szitu. A légszűrőház levételéhez levette az aksi takarót. Mivel ez az elején volt még, nem akartam szólni, de így utólag oda kellett volna bökni, hogy nem vagyok autószerelő, de eddig 1x sem vettem le légszűrőtisztításhoz az aksifedelet. falbav
Másik...Koszos pollenszűrőt kiveszi. Aki látta már mi gyűlik ott össze alatta, és körülötte...falevél, pici faágak, mérhetetlen sok kosz. Miután kivette a rothadt levelekre elkezdi begyömöszölni az új szűrőt. Na itt már szót emeltem.
"Esetleg hoznál valamit amivel kifújod a koszt?"
Majd elballagott a kompresszorért, és nagy kegyesen megtísztította a pollenszűrő környékét.

Mi lett volna itt egy kuplung cserénél?

És ezért kértek 6000ft-ot 1 órára munkadíj gyanánt.  wow1
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #3205 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 23:47:01 »

Még csak nem is tudom az otaniakat figyelmeztetni, mert ez a Miller Attila ott adminisztrátor, és ő hozta létre a csoportot. Törölné a hozzászólást, és kirakna.

https://www.facebook.com/groups/267335666935637/admins

Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3206 Dátum: 2017.01.20 péntek, 00:03:52 »

Áldom az eszem, hogy csak olajcserére vittem. Ha az autót ott hagyom egy komolyabb műveletre, mi lett vóóna ebbű? wow1
Amikor a légszűrőt próbálta kivenni, na az volt a másik forró szitu. A légszűrőház levételéhez levette az aksi takarót. Mivel ez az elején volt még, nem akartam szólni, de így utólag oda kellett volna bökni, hogy nem vagyok autószerelő, de eddig 1x sem vettem le légszűrőtisztításhoz az aksifedelet. falbav
Másik...Koszos pollenszűrőt kiveszi. Aki látta már mi gyűlik ott össze alatta, és körülötte...falevél, pici faágak, mérhetetlen sok kosz. Miután kivette a rothadt levelekre elkezdi begyömöszölni az új szűrőt. Na itt már szót emeltem.
"Esetleg hoznál valamit amivel kifújod a koszt?"
Majd elballagott a kompresszorért, és nagy kegyesen megtísztította a pollenszűrő környékét.

Mi lett volna itt egy kuplung cserénél?

És ezért kértek 6000ft-ot 1 órára munkadíj gyanánt.  wow1
ott, az lett volna, mint ismerősnél, féltengely kihúzása után kb 2l váltóolaj jött le.nívócsavar a féltengely alatt van...szóval a barmok felöntötték a tolatólámpa kapcsolón keresztül vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #3207 Dátum: 2017.01.21 szombat, 13:38:54 »

ott, az lett volna, mint ismerősnél, féltengely kihúzása után kb 2l váltóolaj jött le.nívócsavar a féltengely alatt van...szóval a barmok felöntötték a tolatólámpa kapcsolón keresztül vigyor3

Remek. 0-nál kevesebb típus ismeretük van, és tele volt a műhely mk3 és mk4-el... falbav
Messzire kell őket kerülni.
Amikor megkérdeztem, Attilától, miért akarta a szervizese cserélni a K&N szűrőt, a válasz az volt: "matrica volt a légszűrőházon?" wow1 Nem lett volna semmi, ha leszedi, nyugtázza, hogy sportszűrő, és visszarakja. De kivette, nézzegette, és kereste az új szűrőt, közben cipelve és összefogdosva az enyémet... Roll Eyes
Mekk Elek Kft.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #3208 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 11:21:21 »

http://www.vezess.hu/hirek/2017/01/22/hetfon-kitilthatjak-az-oreg-autokat-budapestrol/

Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3209 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 14:49:05 »


Szerintem nincs olyan mk3 mondeo, amire ez vonatkozna, mindegyik motor minimum EURO 3, az meg 06-os besorolástól kezdődik.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.22 vasárnap, 17:25:40 írta tpmportal » Naplózva
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #3210 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 16:05:48 »

Szerintem nincs olyan mondeo, amire ez vonatkozna, mindegyik motor minimum EURO 3, az meg 06-os besorolástól kezdődik.

Akkor mi megúsztuk.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #3211 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 17:18:48 »

Akkor mi megúsztuk.
Az osztályokról bővebben:
http://kalkulatorlap.hu/gepjarmu_kornyezetvedelmi_besorolas.html
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #3212 Dátum: 2017.01.22 vasárnap, 23:41:10 »


Most olvastam a fb csoportban hogy egy Mk3 TDDi-nek 04-es a kódja...Oké, hogy elírták a forgalmiban, de a kékek azt fogják nézni.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #3213 Dátum: 2017.01.23 hétfő, 07:11:12 »

Most olvastam a fb csoportban hogy egy Mk3 TDDi-nek 04-es a kódja...Oké, hogy elírták a forgalmiban, de a kékek azt fogják nézni.

Azt a műszakin ki kellett volna szúrnia a vizsgabiztosnak. Nekünk is a benzinesen 02 volt, reklamáció után lett csak 06.
A rendőrök sajnos nem fogják tudni, hogy az hiba és menni fog a bünti. Minél előbb javítani kéne.
Naplózva
sum1elz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #3214 Dátum: 2017.01.24 kedd, 13:18:22 »

Azt a műszakin ki kellett volna szúrnia a vizsgabiztosnak. Nekünk is a benzinesen 02 volt, reklamáció után lett csak 06.
A rendőrök sajnos nem fogják tudni, hogy az hiba és menni fog a bünti. Minél előbb javítani kéne.

kinél lehet reklamálni, ocsmányirodában? asszem változott a helyzet a közlekedési hatóság meglétével-nemlétével kapcsolatban
Az én V6-osomban 02 kód szerepel  wow1
Naplózva

MK3 2.5 V6 2001 Ghia B4Y sedan
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3215 Dátum: 2017.01.24 kedd, 18:53:02 »

A mai napon szétszedésre került a kuplung. A hiba oka: a kuplungtárcsa rugó eltört. Így hát ha már lúd legyen kövér, cseréltük a kinyomót és a főtengely szimeringet.
Ami meglepett, hogy nem kettős tömegű lendkerék van benne  angel

Az autónál viszont a klíma kompresszornál csepegést találtunk. Hol érdemes javíttatni? Bontottat nem szívesen vennék, de ha van és megbízható, akár talán  wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3216 Dátum: 2017.01.25 szerda, 09:48:19 »


Az autónál viszont a klíma kompresszornál csepegést találtunk. Hol érdemes javíttatni? Bontottat nem szívesen vennék, de ha van és megbízható, akár talán  wave

Nekem azt mondták tavaly, hogy nem lehet javítani. Hogy aztán ez azt jelenti, hogy az én autóm (igaz 2.0) klímakompresszorát nem lehet javítani, vagy nem foglalkoznak ilyennel, nem tudom.
Kicsit ereszt, igazából folyadék sincs az autó alatt, addig így marad, míg ilyen mértékű a csepegés.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
kerteszati
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #3217 Dátum: 2017.02.04 szombat, 18:40:24 »

Üdv.

1. Gyertya-kábel-trafó csere elött állok.

Gyertya az gyári lesz a Cromax-ból, 1900 ft-ért, az nem kérdés.

Kábelszettre többféle verzió van, gyárit nem találtam. Kérdés hogy a Tesla jó lesz-e, vagy Bosch legyen. Előbbi 11e, utóbbi 14.

Trafó: kell-e bele a gyári 22-ért, vagy jó a Magneti Marelli 8e-ért? (Azért az a 14 ezer különbség nem mindegy...)

2. Vákumcsöveket hol találok a motortérben pontosan? Szeretném ellenőrizni őket.

Köszi előre is...
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #3218 Dátum: 2017.02.04 szombat, 22:02:59 »

Üdv.

1. Gyertya-kábel-trafó csere elött állok.

Gyertya az gyári lesz a Cromax-ból, 1900 ft-ért, az nem kérdés.

Kábelszettre többféle verzió van, gyárit nem találtam. Kérdés hogy a Tesla jó lesz-e, vagy Bosch legyen. Előbbi 11e, utóbbi 14.

Trafó: kell-e bele a gyári 22-ért, vagy jó a Magneti Marelli 8e-ért? (Azért az a 14 ezer különbség nem mindegy...)

2. Vákumcsöveket hol találok a motortérben pontosan? Szeretném ellenőrizni őket.

Köszi előre is...

Kábelből NGK-t vettem. Nincs probléma vele. Gyertyából csak gyári, ahogy írod. Trafóból is a gyárit venném. 22e nem tétel.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #3219 Dátum: 2017.02.05 vasárnap, 16:52:07 »

Üdv.

1. Gyertya-kábel-trafó csere elött állok.

Gyertya az gyári lesz a Cromax-ból, 1900 ft-ért, az nem kérdés.

Kábelszettre többféle verzió van, gyárit nem találtam. Kérdés hogy a Tesla jó lesz-e, vagy Bosch legyen. Előbbi 11e, utóbbi 14.

Trafó: kell-e bele a gyári 22-ért, vagy jó a Magneti Marelli 8e-ért? (Azért az a 14 ezer különbség nem mindegy...)

2. Vákumcsöveket hol találok a motortérben pontosan? Szeretném ellenőrizni őket.

Köszi előre is...

NGK gyerta is tökéletes és itt kapásból tudsz is fogni jópárezer forintot.
Tesla kábelek jók.
Magneti Marelli necces lehet, érdemes utánakérdezni tapasztaltabb szerelőtől.

Vákuumcsöveket a szívó oldalról leágazva találsz természetesen. Egy olyan van amit keresve is nehezen találnál és nehezen tudsz ellenőrizni, az a blokk kartergáz visszavezetése a két hengersor közül alulról a pillangószelep mögé.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3220 Dátum: 2017.02.05 vasárnap, 19:06:46 »



2. Vákumcsöveket hol találok a motortérben pontosan? Szeretném ellenőrizni őket.



Én ALf-ra hallgatva holnap megyek csináltatni a szervokormány tartályához csövet, illetve a két kartergáz elvezető csövet. Olcsóbb mint a gyári és mégis olyan minőség  wave

Amúgy kösz a tippet Alf  worship
Naplózva

mondejó 2.5 V6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3221 Dátum: 2017.02.05 vasárnap, 20:39:54 »

Én ALf-ra hallgatva holnap megyek csináltatni a szervokormány tartályához csövet, illetve a két kartergáz elvezető csövet. Olcsóbb mint a gyári és mégis olyan minőség  wave

Amúgy kösz a tippet Alf  worship
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #3222 Dátum: 2017.02.05 vasárnap, 21:00:22 »

NGK gyerta is tökéletes és itt kapásból tudsz is fogni jópárezer forintot.

Pár ezret foghat rajta, csak kérdés megéri e. Cromaxba egyértelműen lebeszéltek a nem gyári gyertyákról. Sok gondjuk volt velük. Katalógus alapján választott NGK-val gond volt, majd cserélték, azzal is gond volt, és a gyárival szűnt meg a gyújtás probléma.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3223 Dátum: 2017.02.05 vasárnap, 23:02:42 »

Pár ezret foghat rajta, csak kérdés megéri e. Cromaxba egyértelműen lebeszéltek a nem gyári gyertyákról. Sok gondjuk volt velük. Katalógus alapján választott NGK-val gond volt, majd cserélték, azzal is gond volt, és a gyárival szűnt meg a gyújtás probléma.
gyári is ngk bosch vagy beru vigyor3

persze, hogy rábeszéltek, az drágább és kevesebb kedvezmény jár belőle vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #3224 Dátum: 2017.02.05 vasárnap, 23:35:52 »

gyári is ngk bosch vagy beru vigyor3

persze, hogy rábeszéltek, az drágább és kevesebb kedvezmény jár belőle vigyor3

Bizony.. Gondolom mindenki tapasztalta már, hogy az üzletekben az eladók mindig a drágát próbálják meg eladni Wink

Nekem jól bevált az NGK, és nem csak én használom a V6-ban.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

kerteszati
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #3225 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 00:07:35 »

Köszi mindenkinek,

a gyári gyertya a Cromaxban olcsóbb mint a többi.


A kábel marad Tesla.
Amin sokat tudnék fogni, az a trafó, ott 14ezer a különbség. Ez a Marelli olasz, de a Fiat eladta a Samsungnak a csőd elkerülése miatt, ez nem túl vonzó referencia. Úgyhogy szerintem marad a drágább.
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 Ghia 2001 - manuális, full
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #3226 Dátum: 2017.02.06 hétfő, 23:22:28 »

gyári is ngk bosch vagy beru vigyor3

persze, hogy rábeszéltek, az drágább és kevesebb kedvezmény jár belőle vigyor3

Amikor én vettem, még olcsóbb volt mint a többi.
De mindenki azt rak bele amit akar.  Nekem jó a gyári.
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
Aurry__
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22



E-mail
« Új hozzászólás #3227 Dátum: 2017.02.08 szerda, 21:25:10 »

Sziasztok!
2005-ös V6 a következőket produkálja: először alul kicsit elgyengült, majd az alapjárat egyenetlenné vált (mutató nem ingadozik, inkább rezonál az autó). Másnap este félhideg indítás után P0171, P0174-el chkengine (system too lean bank1, bank2). Gyakorlott alfás lévén MAF ki, a sötétben küldtem bele bőven féktisztítót, vissza kód töröl, hajrá. Az alapjárat uszkve helyrejött (kb 15-30 másodpercenként egy enyhe rezzenést érzek, de bárki ült mellém nem érezte, szóval tényleg minimális). Letekertem 30-40 km-et hidegről indulva, minden ok, kb 20le-vel erősebbnek tűnik az autó. Meló, majd haza minden ok. Utána a következő fél-hideg indításnál chkengine, ismét a system too lean hibával mindkét hengersoron. A motorteret körbedezodoráltam féktisztítóval, az alapjárat nem változott, a csöveket végigtaperoltam átmozgattam, szintén semmi. Valakinek valami ötlete?
Naplózva
Borsatya
Vendég
« Új hozzászólás #3228 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 12:30:28 »

Sziasztok Szakik!
Segítséget szeretnék kérni tőletek.
Mk3 v6-ra raknék valami kipufogót. Kicsit jobban akarom hallani a lódobogást. Semmiképpen nem akarom, hogy túl hangos legyen, de szolíd mély dörmögés jó lenne. Gondolom van ilyen irányú tapasztalatotok. A bal hátsó dob helyett kellene rakni, vagy ha szolídat akarok elég csak a legutolsót nyitottra cserélni? Motorkerékpáros tapasztalatom van bőven. Ott a nagy ovál tömött dobok adtak jó mély hangot ami nekem tetszik. Várnám a tippjeiteket, esetleg eladó dob ami nektek nem volt elég hangos.é
Naplózva
sviktor
Vendég
« Új hozzászólás #3229 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 19:19:25 »

Sziasztok!Új tag lettem a mai naptól!Egy 2001-es V6-al rendelkezem,már vagy 9 éve.Nem szívesen cserélném le semmire.Viszont egy olyan problémával küzdök évek óta,hogy bizonyos fokozatban,bizonyos fordulatnál rángat az autó.Hibát nem jelez ki.A fogyasztás nőt 1-1.5 literrel.Még egy szerelő sem tudta megmondani hogy mi lehet a baj,csak tippek vannak,MAF,Lambdaszonda,Gyújtás,ezeket nem szívesen cserélném csak úgy tippre,mert azért nem olcsó szórakozás!Addig jutottam el hogy ha új gyertyákat kap akkor tökéletes kb.1000 km-ig,aztán kezdi előröl újra.Pár éve lett egy hiba kiolvasva,Túl szegény keverék címmel.ki lett ütve azóta sem jött elő!Ez a rángatás ez úgy néz ki hogy pl.90-nél 5-be gyorsításnál rángat úgy 110-ig utána megy szépen,Ha húzatom minden fokozatba akkor semmi gond megy mint az álom,talán kicsit erőtlenebb mint régen,de ezt be tudom a korának!Ja trafó és kábelek is lettek cserélve pár éve!Valaki találkozott már ilyennel?Vagy valakinek valami ötlete van?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3230 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 19:28:48 »

Sziasztok!Új tag lettem a mai naptól!Egy 2001-es V6-al rendelkezem,már vagy 9 éve.Nem szívesen cserélném le semmire.Viszont egy olyan problémával küzdök évek óta,hogy bizonyos fokozatban,bizonyos fordulatnál rángat az autó.Hibát nem jelez ki.A fogyasztás nőt 1-1.5 literrel.Még egy szerelő sem tudta megmondani hogy mi lehet a baj,csak tippek vannak,MAF,Lambdaszonda,Gyújtás,ezeket nem szívesen cserélném csak úgy tippre,mert azért nem olcsó szórakozás!Addig jutottam el hogy ha új gyertyákat kap akkor tökéletes kb.1000 km-ig,aztán kezdi előröl újra.Pár éve lett egy hiba kiolvasva,Túl szegény keverék címmel.ki lett ütve azóta sem jött elő!Ez a rángatás ez úgy néz ki hogy pl.90-nél 5-be gyorsításnál rángat úgy 110-ig utána megy szépen,Ha húzatom minden fokozatba akkor semmi gond megy mint az álom,talán kicsit erőtlenebb mint régen,de ezt be tudom a korának!Ja trafó és kábelek is lettek cserélve pár éve!Valaki találkozott már ilyennel?Vagy valakinek valami ötlete van?
a vákumcsöveket érdemes lenne automatikusan cserélni.filléres,bosszantó hibát tud okozni.pl
a túl szegény keverék hiba is igazolhatja ezt... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sviktor
Vendég
« Új hozzászólás #3231 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 19:59:28 »

Ha vákumcső probléma lenne,akkor az új gyertyával miért jó?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3232 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 20:12:40 »

Ha vákumcső probléma lenne,akkor az új gyertyával miért jó?

gyertyát kábellel és trafóval együtt érdemes cserélni,mert a bennmaradt régi alkatrész szivat szét.Pl gyertyát cserélsz,de a kábel hol áthúz,hol nem.érted.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #3233 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 21:10:29 »

gyertyát kábellel és trafóval együtt érdemes cserélni,mert a bennmaradt régi alkatrész szivat szét.Pl gyertyát cserélsz,de a kábel hol áthúz,hol nem.érted.

azért a trafót kapásból nem biztos hogy cserélném
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3234 Dátum: 2017.02.12 vasárnap, 21:25:00 »

azért a trafót kapásból nem biztos hogy cserélném
ne tedd! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Matyas1978
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 534



E-mail
« Új hozzászólás #3235 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 00:20:23 »

a vákumcsöveket érdemes lenne automatikusan cserélni.filléres,bosszantó hibát tud okozni.pl
a túl szegény keverék hiba is igazolhatja ezt... Roll Eyes

Ez a vákumcső hol van helyileg? Tudsz linkelni egy ilyet a Cromax webshopjából?

Trafót én sem cseréltem, és jól tettem. Gyertya + kábel elég volt. Majd cserélem a trafót is, de ráér, mert semmi sem utal arra, hogy rossz lenne. Nem túl vészes az ára (gyári).
Naplózva

2002 Mk3 2.5 V6 Ghia
sviktor
Vendég
« Új hozzászólás #3236 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 15:41:00 »

P0309     9.henger égéskimaradást érzékel.  Ezt a hibakódot olvastattam ki!Én csak 6hengerről tudtam :)Valakinek ötlete van?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3237 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 19:37:53 »

Ez a vákumcső hol van helyileg? Tudsz linkelni egy ilyet a Cromax webshopjából?

Trafót én sem cseréltem, és jól tettem. Gyertya + kábel elég volt. Majd cserélem a trafót is, de ráér, mert semmi sem utal arra, hogy rossz lenne. Nem túl vészes az ára (gyári).
a szívósorokról megy az injektor elosztók vákumszelepére.rendszerint elöregszik,falsot szív.nem érdemes gyárit venni aranyárban.méterre is kapható fillérekért atósboltokban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3238 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 19:38:26 »

P0309     9.henger égéskimaradást érzékel.  Ezt a hibakódot olvastattam ki!Én csak 6hengerről tudtam :)Valakinek ötlete van?
mivel diagolsz?lehet,hogy ezek fals hibakódok....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3239 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 19:57:07 »

mivel diagolsz?lehet,hogy ezek fals hibakódok....
mostmé? vigyor3 lehet 2db v6os van beleépítve, úgy kijön a 9. henger vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3240 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 20:00:41 »

mostmé? vigyor3 lehet 2db v6os van beleépítve, úgy kijön a 9. henger vigyor3
vagy fejjel lefele volt a diagcucc.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #3241 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 20:01:22 »

Bizony.. Gondolom mindenki tapasztalta már, hogy az üzletekben az eladók mindig a drágát próbálják meg eladni Wink

Nekem jól bevált az NGK, és nem csak én használom a V6-ban.
taps taps taps taps taps taps taps taps ebay a barátom....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #3242 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 20:03:04 »

vagy fejjel lefele volt a diagcucc.... vigyor3
vagy a szomszéd w12 phaetonjára dugta rá vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3243 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 20:03:46 »

vagy a szomszéd w12 phaetonjára dugta rá vigyor3
erős a hasonlóság..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sviktor
Vendég
« Új hozzászólás #3244 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 21:38:32 »

Nem tom villamosság szerelő csinálta a kiolvasást!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #3245 Dátum: 2017.02.13 hétfő, 21:50:30 »

Nem tom villamosság szerelő csinálta a kiolvasást!
ajajj.neki azért illene többet tudni róla....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #3246 Dátum: 2017.02.14 kedd, 11:35:18 »

Nem tom villamosság szerelő csinálta a kiolvasást!
eljen
Rajt van a motorburkolaton is V6 nem V9. eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Rlala
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83



« Új hozzászólás #3247 Dátum: 2017.02.22 szerda, 12:13:46 »

Nekem azt mondták tavaly, hogy nem lehet javítani. Hogy aztán ez azt jelenti, hogy az én autóm (igaz 2.0) klímakompresszorát nem lehet javítani, vagy nem foglalkoznak ilyennel, nem tudom.
Kicsit ereszt, igazából folyadék sincs az autó alatt, addig így marad, míg ilyen mértékű a csepegés.

  http://www.hullokft.hu/autoklima-javitas/
Naplózva

Mk4 fl tdci 2000cm3 

MK3 tdci 130le  fl 2014-2020 ig.

MK1 1,6 benzin 2004-2014 ig
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3248 Dátum: 2017.02.22 szerda, 14:07:27 »


Köszi!
Pont hétvégén néztem meg és gondoltam rá, hogy kezdeni kellene vele valamit.

Nagyon közel van hozzám a cég.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #3249 Dátum: 2017.02.22 szerda, 15:47:00 »

Köszi!
Pont hétvégén néztem meg és gondoltam rá, hogy kezdeni kellene vele valamit.

Nagyon közel van hozzám a cég.

Hát én is kíváncsi lennék a javítási árra  wave Igaz a Bárdi-nál adnám a régit egy félújítótért +40.000 Ft.
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 ... 75   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.