Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:03:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
ST220
Oldalak:
1
...
7
8
9
10
11
12
13
[
14
]
15
16
17
18
19
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: ST220 (Megtekintve 488137 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #650 Dátum:
2015.03.06 péntek, 13:56:40 »
Idézetet írta: SpeedR1Hun - 2015.03.06 péntek, 13:55:08
Még egyszer köszönet a gyors és szakszerű diagnosztikáért
Már nincs hibakódom és egy fillérbe nem került.... bár ha szalonba vittem volna 100000, 1000000, 100000000, csilliárdokat fizethettem volna a semmiért.
Nincs mit. Ezért van a fórum.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #651 Dátum:
2015.03.06 péntek, 13:57:35 »
Idézetet írta: SpeedR1Hun - 2015.03.06 péntek, 13:55:08
Még egyszer köszönet a gyors és szakszerű diagnosztikáért
Már nincs hibakódom és egy fillérbe nem került.... bár ha szalonba vittem volna 100000, 1000000, 100000000, csilliárdokat fizethettem volna a semmiért.
És mi volt a hibakód és az elhárítása a hibának?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
SpeedR1Hun
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #652 Dátum:
2015.03.06 péntek, 14:29:43 »
Idézetet írta: ultio - 2015.03.06 péntek, 13:57:35
És mi volt a hibakód és az elhárítása a hibának?
A következő hibakódok jöttek elő.:
P0152
P0300
P0305
P1152
Gép szerint 5. ös henger pillanatnyi gyújtás kimaradás, és kipufogó oxigén szenzor hiba.
Töröltük a hibákat beindítottam az autót és nem jöttek elő újra!
Utána már a műszer nem mérte ezeket a hibákat.......
Szerintem.....: Tegnap kimostam a blokkot nagynyomással , gondolom gyertyapipa vagy elosztó párát kaphatott, vagy vizet és 1 pillanatra nem volt szikra, ami beindíthatott egy láncreakciót ( henger problem + lamdaszonda hiba.
Bár ez csak egy felvetés, most semmit nem tapasztalok.
Mindenesetre cserélem a gyújtókábeleket. még gyáriak
Nagyjából ennyi volt. Azóta mentem vele 50 km-t és semmi.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #653 Dátum:
2015.03.06 péntek, 14:32:14 »
Idézetet írta: SpeedR1Hun - 2015.03.06 péntek, 14:29:43
A következő hibakódok jöttek elő.:
P0152
P0300
P0305
P1152
Gép szerint 5. ös henger pillanatnyi gyújtás kimaradás, és kipufogó oxigén szenzor hiba.
Töröltük a hibákat beindítottam az autót és nem jöttek elő újra!
Utána már a műszer nem mérte ezeket a hibákat.......
Szerintem.....: Tegnap kimostam a blokkot nagynyomással , gondolom gyertyapipa vagy elosztó párát kaphatott, vagy vizet és 1 pillanatra nem volt szikra, ami beindíthatott egy láncreakciót ( henger problem + lamdaszonda hiba.
Bár ez csak egy felvetés, most semmit nem tapasztalok.
Mindenesetre cserélem a gyújtókábeleket. még gyáriak
Nagyjából ennyi volt. Azóta mentem vele 50 km-t és semmi.
ha a kábeleket cseréled, akkor dobd ki a gyertyákat is szerintem.
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #654 Dátum:
2015.03.06 péntek, 14:34:18 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.03.06 péntek, 14:32:14
ha a kábeleket cseréled, akkor dobd ki a gyertyákat is szerintem.
Mindenképpen épp nézegetem az NGK kábeleket + a gyertyákat hozzá........
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #655 Dátum:
2015.03.06 péntek, 14:38:28 »
Idézetet írta: SpeedR1Hun - 2015.03.06 péntek, 14:34:18
Mindenképpen épp nézegetem az NGK kábeleket + a gyertyákat hozzá........
felesleges. gyári kábel, gyári gyertya. azzal nem kell kísérletezni.
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #656 Dátum:
2015.03.06 péntek, 14:42:53 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.03.06 péntek, 14:38:28
felesleges. gyári kábel, gyári gyertya. azzal nem kell kísérletezni.
Motorozok és versenyzek is gyorsasági motorral, az NGK nálam a number one!
Sok mindent kipróbáltam motornál és ott nagyon bevált, sztem kipróbálom a mondinál is, legfeljebb ha gagyi lesz majd megírom, hogy más ne vegyen......
Bár ha tudsz vmi konkrétat akkor rád hallgatok!
Egyébként hol lehet a legjobb áron gyári ford alkatrészeket venni hozzá?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.06 péntek, 14:44:31 írta SpeedR1Hun
»
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #657 Dátum:
2015.03.06 péntek, 14:44:06 »
Idézetet írta: SpeedR1Hun - 2015.03.06 péntek, 14:42:53
Motorozok és versenyzek is gyorsasági motorral, az NGK nálam a number one!
Sok mindent kipróbáltam motornál és ott nagyon bevált, sztem kipróbálom a mondinál is, legfeljebb ha gagyi lesz majd megírom, hogy más ne vegyen......
te tudod. arra figyelj, hogy speckó gyertya van a v6 ban gyárilag.
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #658 Dátum:
2015.03.06 péntek, 14:46:56 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.03.06 péntek, 14:44:06
te tudod. arra figyelj, hogy speckó gyertya van a v6 ban gyárilag.
Hol nézzek gyári cuccokat hozzá? Tudsz vmi linket?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #659 Dátum:
2015.03.06 péntek, 14:51:07 »
Idézetet írta: SpeedR1Hun - 2015.03.06 péntek, 14:46:56
Hol nézzek gyári cuccokat hozzá? Tudsz vmi linket?
az ngk katalógusban?
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600190-gyujtogyertya/7491-gyujtogyertya-ford-mondeo-2000-2007-3_0-v6
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #660 Dátum:
2015.03.06 péntek, 14:57:20 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.03.06 péntek, 14:51:07
az ngk katalógusban?
https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600190-gyujtogyertya/7491-gyujtogyertya-ford-mondeo-2000-2007-3_0-v6
Az érdekel hol tudok az autóhoz mindenféle GYÁRI alkatrészt venni a legjobb áron !
Az a helyzet h a futóművem kopog és fel akarom újítani, ebben viszont segítségre szorulok nem tudom, hogy milyen márkát és hol vegyek hozzá.
Semmi tapasztalatom nincs ebben! Nem akarok úgy járni, hogy veszek egy lengőkart aztán 1 év után kuka.
És mi éri meg jobban mondjuk egy gyári ford lengőkar, vagy mondjuk egy prémium minőségű Lemfölder?
Ezt az oldalt ismerem de nem tudom h olcsó vagy drága !?
http://www.makrocar.hu/sct/578411/3-0i-Duratec-ST-166-KW-226-LE
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #661 Dátum:
2015.03.06 péntek, 15:01:46 »
Idézetet írta: SpeedR1Hun - 2015.03.06 péntek, 14:57:20
Az érdekel hol tudok az autóhoz mindenféle GYÁRI alkatrészt venni a legjobb áron !
Az a helyzet h a futóművem kopog és fel akarom újítani, ebben viszont segítségre szorulok nem tudom, hogy milyen márkát és hol vegyek hozzá.
Semmi tapasztalatom nincs ebben! Nem akarok úgy járni, hogy veszek egy lengőkart aztán 1 év után kuka.
És mi éri meg jobban mondjuk egy gyári ford lengőkar, vagy mondjuk egy prémium minőségű Lemfölder?
Ezt az oldalt ismerem de nem tudom h olcsó vagy drága !?
http://www.makrocar.hu/sct/578411/3-0i-Duratec-ST-166-KW-226-LE
Pl.: Lángautó a gyári gyertyát hozza a legroszabb bronz minőségben, ugyan annyiért az NGK-t gyémánt minőségben mutatja.
Egyébként ha valkinek alkatrész kellene a Lángban nekem van 47% kedvezményem!! SZivesen segítek bárkin.....
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #662 Dátum:
2015.03.06 péntek, 15:07:45 »
Idézetet írta: SpeedR1Hun - 2015.03.06 péntek, 14:57:20
Az érdekel hol tudok az autóhoz mindenféle GYÁRI alkatrészt venni a legjobb áron !
Az a helyzet h a futóművem kopog és fel akarom újítani, ebben viszont segítségre szorulok nem tudom, hogy milyen márkát és hol vegyek hozzá.
Semmi tapasztalatom nincs ebben! Nem akarok úgy járni, hogy veszek egy lengőkart aztán 1 év után kuka.
És mi éri meg jobban mondjuk egy gyári ford lengőkar, vagy mondjuk egy prémium minőségű Lemfölder?
Ezt az oldalt ismerem de nem tudom h olcsó vagy drága !?
http://www.makrocar.hu/sct/578411/3-0i-Duratec-ST-166-KW-226-LE
én speciális helyzetben vagyok, ugyanis nekem a gyári a legkedvezőbb, márkaszervízből
vagy a bontott. Cromax, Bárdi még jó árakat ad.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #663 Dátum:
2015.03.06 péntek, 15:11:07 »
Idézetet írta: SpeedR1Hun - 2015.03.06 péntek, 14:57:20
Az érdekel hol tudok az autóhoz mindenféle GYÁRI alkatrészt venni a legjobb áron !
Az a helyzet h a futóművem kopog és fel akarom újítani, ebben viszont segítségre szorulok nem tudom, hogy milyen márkát és hol vegyek hozzá.
Semmi tapasztalatom nincs ebben! Nem akarok úgy járni, hogy veszek egy lengőkart aztán 1 év után kuka.
És mi éri meg jobban mondjuk egy gyári ford lengőkar, vagy mondjuk egy prémium minőségű Lemfölder?
Ezt az oldalt ismerem de nem tudom h olcsó vagy drága !?
http://www.makrocar.hu/sct/578411/3-0i-Duratec-ST-166-KW-226-LE
Futóműalkatrészből én gyárit vagy Lemfördert szoktam venni.....amelyikez jobb áron tudom beszerezni. Ezekkel még nem lőttem mellé.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #664 Dátum:
2015.03.06 péntek, 15:13:29 »
az st lengőkar amúgy más mint a többi mk3?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #665 Dátum:
2015.03.06 péntek, 15:18:08 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.03.06 péntek, 15:13:29
az st lengőkar amúgy más mint a többi mk3?
Nem.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #666 Dátum:
2015.03.06 péntek, 15:21:14 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.03.06 péntek, 15:18:08
Nem.
akkor pedig kell venni bontottat itt a fórumon. kutyacsontot meg gyárit
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #667 Dátum:
2015.03.06 péntek, 15:27:01 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.03.06 péntek, 15:21:14
akkor pedig kell venni bontottat itt a fórumon. kutyacsontot meg gyárit
A bontott megint lutri....én nem vennék. Egy komplett (első) Lemförder lengőkar 30ezer (kedvességgel 15ezer) a lángnál.....azzal biztos nem lesz gond pár tízezer km-en keresztül. Vagy lehet(ne) a szilenteket, gömbfejet külön cserélgetni.....az meg többe lenne a végén, mint az új
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
SpeedR1Hun
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #668 Dátum:
2015.03.06 péntek, 15:28:26 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.03.06 péntek, 15:21:14
akkor pedig kell venni bontottat itt a fórumon. kutyacsontot meg gyárit
Bár ahogy néztem fel is tudnám újítani a lengőkaromat mert a gömbfel szegecselve van, a szilentek meg sztem préselve......
ahogy néztem kb 10-15 ből megvan a felújítása a legjobb márkákból.....
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #669 Dátum:
2015.03.06 péntek, 18:06:40 »
Idézetet írta: SpeedR1Hun - 2015.03.06 péntek, 15:28:26
Bár ahogy néztem fel is tudnám újítani a lengőkaromat mert a gömbfel szegecselve van, a szilentek meg sztem préselve......
ahogy néztem kb 10-15 ből megvan a felújítása a legjobb márkákból.....
15-ért megkapod a lángba a komplett Lemförder lengőkart. Megéri szenvedni vele?
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #670 Dátum:
2015.03.07 szombat, 09:35:36 »
Idézetet írta: SpeedR1Hun - 2015.03.06 péntek, 10:34:48
Bár melózok, de lehet elnézek oda céges kocsival, ha az nem gáz
Idézetet írta: Zoleex - 2015.03.06 péntek, 13:21:06
Nem gáz az.....majd jól meglepődnek vagy szétszélednek, ha meglátják.
Nem volt gáz, de azért okoztál egy kis meglepetést nekünk
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
vzoli
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #671 Dátum:
2015.03.07 szombat, 09:43:41 »
Idézetet írta: Domi - 2015.03.07 szombat, 09:35:36
Nem volt gáz, de azért okoztál egy kis meglepetést nekünk
szerintem az én céges autóm ettől még gáz
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #672 Dátum:
2015.03.07 szombat, 13:23:31 »
Idézetet írta: Domi - 2015.03.07 szombat, 09:35:36
Nem volt gáz, de azért okoztál egy kis meglepetést nekünk
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Holló Zoltán
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
St220
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #673 Dátum:
2015.03.16 hétfő, 12:47:09 »
Haliho . Mennyire körülményes 2003 st220 katalizátor előtti lambdaszonda csere? Gondolok itt arra hogy mennyire hozzáférhető helyen van. Köszi
Naplózva
Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
Viper-t
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #674 Dátum:
2015.03.19 csütörtök, 11:41:01 »
Sziasztok!
Szeretnék mart/hornyolt féktárcsát venni az ST-re. Brembo sajnos csak MK4-től gyárt hozzá, Mintex, illetve MTec márkájút találtam, de nem ismerem a márkákat, van esetleg valakinek tapasztalata vele? Referencia nélkül nem merek belevágni, inkább veszek Brembot és megmaratom valahol.
Illetve van egy olyan problémám, hogy erősen falsot szív valahonnan az autó, minden egyes gáznál iszonyúan sípol-fütyül. A szívósoron, az alapjárati motor és a pillangószelep között van egy gyorscsatis vákuumcső-csatlakozó, arra gyanakszom, hogy ott lehet baj. Van ilyen tapasztalata bárkinek? Gondolom az évek során kikeményedett, elvetemedett, aztán nem tömít. Mert amúgy egy húzással kijön belőle a vákuumcső, szóval nagy tömítettsége nincsen. Ilyennel küzdött már valaki?
Továbbá a Denso navihoz tartozó DVD olvasót javítja valaki BP környékén? Szombathelyen találtam helyet valamelyik topicban, ahol megjavították, de nem nagyon járok arra, és már nem olvas be semmilyen DVD-t.
Köszöntem!
Naplózva
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo
2003 Ford Mondeo ST220
gaga1
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #675 Dátum:
2015.03.20 péntek, 13:43:41 »
Ezt nezte mar valaki eloben?
http://m.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-8406896
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #676 Dátum:
2015.04.03 péntek, 20:45:26 »
Üdv! Olyan problémám van, hogy 1000 és 2000 fordulat között 2tól 5 ig erős gázadásra rángat az autó, ma volt nagyszervíz olajak szűrők gyertyák de nem javul.
Utánna viszont jár rendesen, és nem rángat. Olyan érzés mitha 1 esből 5 ikbe kapcsolnánk és rángat.
Valaki ötlet?
Naplózva
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #677 Dátum:
2015.04.04 szombat, 20:07:05 »
Idézetet írta: SpeedR1Hun - 2015.04.03 péntek, 20:45:26
Üdv! Olyan problémám van, hogy 1000 és 2000 fordulat között 2tól 5 ig erős gázadásra rángat az autó, ma volt nagyszervíz olajak szűrők gyertyák de nem javul.
Utánna viszont jár rendesen, és nem rángat. Olyan érzés mitha 1 esből 5 ikbe kapcsolnánk és rángat.
Valaki ötlet?
Nekem azt mondták erre, hogy gyújtótrafó.
Kábeleket nézd meg este, hogy nem-e húz át valamelyik.
Nézd meg a gyújtótrafó hátulját is, hátha látszik rajta valami elszíneződés.
Az enyém szerencsére megjavult magától, egyszeri alkalom volt. Betudom a rossz időnek (2 heti állás 40cm-es hóval a hátán, utána pedig szakadó eső)
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.04 szombat, 20:10:13 írta zeix
»
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
SpeedR1Hun
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #678 Dátum:
2015.04.18 szombat, 22:23:48 »
Valakinek esetleg van tapasztalata st220 chiptuningolás-ban?
Úgy értem hová érdemes vinni, mennyibe kerül, és mennyit dob a gépen........
Illetve egy cikkben olvastam, hogy ha levágják a katalizátort és kiveszik az ott lévő két lamdaszondát már akkor jelentősen erősebb lesz. Igaz ez?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #679 Dátum:
2015.04.18 szombat, 23:20:43 »
Hahó!
Csak gondolkodom, egyelőre semmi komoly, infót gyűjtök.
Mennyi a fogyasztása városban ill. országúton/pályán egy ST220-nak, ha nem durvul vele az ember, hanem csak szép komótosan közlekedik vele?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #680 Dátum:
2015.04.18 szombat, 23:30:13 »
Idézetet írta: SpeedR1Hun - 2015.04.18 szombat, 22:23:48
Valakinek esetleg van tapasztalata st220 chiptuningolás-ban?
Úgy értem hová érdemes vinni, mennyibe kerül, és mennyit dob a gépen........
Illetve egy cikkben olvastam, hogy ha levágják a katalizátort és kiveszik az ott lévő két lamdaszondát már akkor jelentősen erősebb lesz. Igaz ez?
Melyik katalizátort? Melyik lambdát? Az stben nem úgy van mint a 2.5nél?
3 katalizátor, 3 lambda?
Naplózva
Holló Zoltán
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
St220
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #681 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 12:35:55 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.04.18 szombat, 23:30:13
Melyik katalizátort? Melyik lambdát? Az stben nem úgy van mint a 2.5nél?
3 katalizátor, 3 lambda?
St 220 4 lambda szonda 2 katalizátor...
Naplózva
Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #682 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 15:01:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.04.18 szombat, 23:20:43
Hahó!
Csak gondolkodom, egyelőre semmi komoly, infót gyűjtök.
Mennyi a fogyasztása városban ill. országúton/pályán egy ST220-nak, ha nem durvul vele az ember, hanem csak szép komótosan közlekedik vele?
AndyA
AndyA csak nem akarod elhagyni a 2.2 tdci tábort
Így is kevesen vagyunk
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
SpeedR1Hun
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #683 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 16:36:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.04.18 szombat, 23:20:43
Hahó!
Csak gondolkodom, egyelőre semmi komoly, infót gyűjtök.
Mennyi a fogyasztása városban ill. országúton/pályán egy ST220-nak, ha nem durvul vele az ember, hanem csak szép komótosan közlekedik vele?
AndyA
Friss élményekkel számolhatok be!
Tegnap voltunk Balatonfüreden ( Bp-Balatonfüred-Bp) végig főuton szabályokat betartva 80-90 es tempo, falvakban 50km/h, Kisbaba hátul semmi vadulás így evett 300 km után 7,7 litert.
Átlagban amikor egyedül ülök benne Pesten kb 12 littyó, pálya tempomat 150km/h --> 10,5, 130 nál ---> 9 liter körül eszik.
Eddigi csúcs városban sportosan vezetve lámpától lámpáig nyomva 14,8 l
Egyébként városban ha odafigyelek ki tudok hozni 9,5 ből, viszont araszolgatásnál 12-14!
Remélem elég részletes!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.19 vasárnap, 16:38:31 írta SpeedR1Hun
»
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #684 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 16:39:13 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.04.18 szombat, 23:30:13
Melyik katalizátort? Melyik lambdát? Az stben nem úgy van mint a 2.5nél?
3 katalizátor, 3 lambda?
4 lambda van benne és a katalizátort ellenőrző két hátsó szondát vetetném ki!!
Naplózva
Holló Zoltán
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
St220
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #685 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 18:12:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.04.18 szombat, 23:20:43
Hahó!
Csak gondolkodom, egyelőre semmi komoly, infót gyűjtök.
Mennyi a fogyasztása városban ill. országúton/pályán egy ST220-nak, ha nem durvul vele az ember, hanem csak szép komótosan közlekedik vele?
AndyA
pontosan nekem 10.00l /100km 130-140km/h tempomat
Naplózva
Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #686 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 18:30:33 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_3.0_st_220_mint_az_uj_garantalt_km-8464808
ezt a kocsit ismeri valaki?
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Kgabe
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #687 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 21:29:19 »
Magát a kocsit nem, de elég régóta hirdetik, eleinte magánszemélyesnek tűnő hirdetéssel. Mielőtt bevásároltam volna OFF autóból, nekem bent volt e kedvencek közt, akkor még kerek két milláért.
Ami a ST chippelését illeti...(meg úgy általában szívó benzines motorokét.) Szinte fölösleges bele pénzt ölni.
Szívóoldali veszteségek csökkentésével (szívócső polír, direktszűrő) meg esetleg speciális gyertyákkal, kipufogórendszerrel, stb, stb el lehet érni mondjuk 5-max 10% plusz teljesítményt, de milyen áron? Olyan chip írást meg nemigen ismerek, ahol nagyon engedik a magasabb fordulatszámot (ugyebár több fordulat=több elégetett benzin=több teljesítmény). Szóval profi és költséges módszerekkel lehet mondjuk nyerni plusz pár lóerőt, de nem biztos, hogy megéri.
Amúgy is elég szépen megy az ST
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #688 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 21:43:56 »
Idézetet írta: Kgabe - 2015.04.19 vasárnap, 21:29:19
Magát a kocsit nem, de elég régóta hirdetik, eleinte magánszemélyesnek tűnő hirdetéssel. Mielőtt bevásároltam volna OFF autóból, nekem bent volt e kedvencek közt, akkor még kerek két milláért.
Ami a ST chippelését illeti...(meg úgy általában szívó benzines motorokét.) Szinte fölösleges bele pénzt ölni.
Szívóoldali veszteségek csökkentésével (szívócső polír, direktszűrő) meg esetleg speciális gyertyákkal, kipufogórendszerrel, stb, stb el lehet érni mondjuk 5-max 10% plusz teljesítményt, de milyen áron? Olyan chip írást meg nemigen ismerek, ahol nagyon engedik a magasabb fordulatszámot (ugyebár több fordulat=több elégetett benzin=több teljesítmény). Szóval profi és költséges módszerekkel lehet mondjuk nyerni plusz pár lóerőt, de nem biztos, hogy megéri.
Amúgy is elég szépen megy az ST
Igen szépen megy, de sokkal többre érdemes az a blokk.
Kpufogóban tud valaki segíteni egyenlőre csak dob érdekel. Hol keressek?
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #689 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 23:56:06 »
Idézetet írta: Kgabe - 2015.04.19 vasárnap, 21:29:19
Magát a kocsit nem, de elég régóta hirdetik, eleinte magánszemélyesnek tűnő hirdetéssel. Mielőtt bevásároltam volna OFF autóból, nekem bent volt e kedvencek közt, akkor még kerek két milláért.
Ami a ST chippelését illeti...(meg úgy általában szívó benzines motorokét.) Szinte fölösleges bele pénzt ölni.
Szívóoldali veszteségek csökkentésével (szívócső polír, direktszűrő) meg esetleg speciális gyertyákkal, kipufogórendszerrel, stb, stb el lehet érni mondjuk 5-max 10% plusz teljesítményt, de milyen áron? Olyan chip írást meg nemigen ismerek, ahol nagyon engedik a magasabb fordulatszámot (ugyebár több fordulat=több elégetett benzin=több teljesítmény). Szóval profi és költséges módszerekkel lehet mondjuk nyerni plusz pár lóerőt, de nem biztos, hogy megéri.
Amúgy is elég szépen megy az ST
5-10%-nál többet lehet kihozni egy jó szívó és kipuf oldali tuninggal, ehhez igazított üzemanyag ellátással, és a végén ECU programozással. 15-20%-ot simán. De ha csak 15-tel számolunk, az is egy 226 lovas autónál 260 lóerős végeredményt jelent. Igencsak érzékelhető változás. A probléma az, hogy a 3.0-hoz az ST220-énál nincs nagyobb szívósor gyárilag, viszont anélkül is többen kihoztak már belőle 250 lovat (angol fórumok alapján). Ehhez sport panelszűrőt, kipuff tuningot, és ECU programozást követtek el mindössze:
http://www.talkford.com/community/topic/80900-st220-dyno-results/
A fordulatszám feltolása az már egy sokkal kompromisszumosabb megoldás, mert ott már olyan nagy szívó és kipuff átmérők vannak, ahol igencsak magasabb fordulatokra tolódik el a teljesítménycsúcs. Ilyenkor már a veztengely csere/átalakítás is előtérbe kerül.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.20 hétfő, 00:00:56 írta Dávid
»
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
SpeedR1Hun
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #690 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 21:04:41 »
Valaki tud nekem segíteni, hogy milyen típ-ú xenon kell az stbe?
Venni szeretnék, vmi erőseb fényerejűt, mert a mostani nagyon gyenge.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #691 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 21:10:36 »
Idézetet írta: SpeedR1Hun - 2015.04.20 hétfő, 21:04:41
Valaki tud nekem segíteni, hogy milyen típ-ú xenon kell az stbe?
Venni szeretnék, vmi erőseb fényerejűt, mert a mostani nagyon gyenge.
Ha jól tudom D2S
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #692 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 21:16:09 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.04.20 hétfő, 21:10:36
Ha jól tudom D2S
Igen közben én is erre találtam rá!
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #693 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 21:20:18 »
Idézetet írta: SpeedR1Hun - 2015.04.20 hétfő, 21:16:09
Igen közben én is erre találtam rá!
Lehet egy off kérdésem? Használtad már ezt a kékfejű csodatrafit?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #694 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 21:20:25 »
Idézetet írta: SpeedR1Hun - 2015.04.20 hétfő, 21:04:41
Valaki tud nekem segíteni, hogy milyen típ-ú xenon kell az stbe?
Venni szeretnék, vmi erőseb fényerejűt, mert a mostani nagyon gyenge.
Rendelj a DX-ről bagóért egy fél tucatot:
http://www.dx.com/p/d2c-4300k-xenon-super-vision-hid-vehicle-headlamp-pair-37525#.VTVQ-JMwC6I
http://www.dx.com/p/d2c-6000k-xenon-super-vision-hid-vehicle-headlamp-pair-37526#.VTVQ_5MwC6I
A D2C az a fajta, ami D2S és D2R foglalatba is berakható, mindkét fajta bevágás egyszerre megvan rajta.
12 Euro párja és ingyenes a posta. Én egy éve használom őket két autóban is, hogy folyamatosan lámpázom minden úton, és egyelőre nincs észrevehető fényerőcsökkenés, gyengülés. De ennyi pénzért amúgy is...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #695 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 21:21:07 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.04.20 hétfő, 21:20:18
Lehet egy off kérdésem? Használtad már ezt a kékfejű csodatrafit?
Ezt próbáljátok a megfelelő fórumban. Vagy pont az ST220 a megfelelő fórum ehhez...?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
SpeedR1Hun
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #696 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 21:35:52 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.04.20 hétfő, 21:20:18
Lehet egy off kérdésem? Használtad már ezt a kékfejű csodatrafit?
Én nem trafizok!!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #697 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 21:36:41 »
Idézetet írta: SpeedR1Hun - 2015.04.20 hétfő, 21:35:52
Én nem trafizok!!
Hú, ez olyan magaslabda, hogy már szégyelleném magam lecsapni...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #698 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 21:38:10 »
Idézetet írta: SpeedR1Hun - 2015.04.20 hétfő, 21:35:52
Én nem trafizok!!
Jólvanna
beszélni se szoktatok azokkal akik igen?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: ST220
«
Új hozzászólás #699 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 21:38:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.04.20 hétfő, 21:36:41
Hú, ez olyan magaslabda, hogy már szégyelleném magam lecsapni...
AndyA
Naaa légyszives
Naplózva
Oldalak:
1
...
7
8
9
10
11
12
13
[
14
]
15
16
17
18
19
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ