Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:02:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: ST220  (Megtekintve 487441 alkalommal)
0 Felhasználó és 23 vendég van a témában
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #650 Dátum: 2015.03.06 péntek, 13:56:40 »

Még egyszer köszönet a gyors és szakszerű diagnosztikáért Smiley
Már nincs hibakódom  és egy fillérbe nem került.... bár ha szalonba vittem volna 100000, 1000000, 100000000, csilliárdokat fizethettem volna a semmiért.

 worship  Wink

 eljen
Nincs mit. Ezért van a fórum. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #651 Dátum: 2015.03.06 péntek, 13:57:35 »

Még egyszer köszönet a gyors és szakszerű diagnosztikáért Smiley
Már nincs hibakódom  és egy fillérbe nem került.... bár ha szalonba vittem volna 100000, 1000000, 100000000, csilliárdokat fizethettem volna a semmiért.

 worship  Wink

És mi volt a hibakód és az elhárítása a hibának?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #652 Dátum: 2015.03.06 péntek, 14:29:43 »

És mi volt a hibakód és az elhárítása a hibának?

A következő hibakódok jöttek elő.:
P0152
P0300
P0305
P1152

Gép szerint 5. ös henger pillanatnyi gyújtás kimaradás, és kipufogó oxigén szenzor hiba.

Töröltük a hibákat beindítottam az autót és nem jöttek elő újra!
Utána már a műszer nem mérte ezeket a hibákat.......
Szerintem.....: Tegnap kimostam a blokkot nagynyomással , gondolom gyertyapipa vagy elosztó párát kaphatott, vagy vizet és 1 pillanatra nem volt szikra, ami beindíthatott egy láncreakciót ( henger problem + lamdaszonda hiba.

Bár ez csak egy felvetés, most semmit nem tapasztalok.
Mindenesetre cserélem a gyújtókábeleket. még gyáriak
Nagyjából ennyi volt. Azóta mentem vele 50 km-t és semmi.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #653 Dátum: 2015.03.06 péntek, 14:32:14 »

A következő hibakódok jöttek elő.:
P0152
P0300
P0305
P1152

Gép szerint 5. ös henger pillanatnyi gyújtás kimaradás, és kipufogó oxigén szenzor hiba.

Töröltük a hibákat beindítottam az autót és nem jöttek elő újra!
Utána már a műszer nem mérte ezeket a hibákat.......
Szerintem.....: Tegnap kimostam a blokkot nagynyomással , gondolom gyertyapipa vagy elosztó párát kaphatott, vagy vizet és 1 pillanatra nem volt szikra, ami beindíthatott egy láncreakciót ( henger problem + lamdaszonda hiba.

Bár ez csak egy felvetés, most semmit nem tapasztalok.
Mindenesetre cserélem a gyújtókábeleket. még gyáriak
Nagyjából ennyi volt. Azóta mentem vele 50 km-t és semmi.

ha a kábeleket cseréled, akkor dobd ki a gyertyákat is szerintem.
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #654 Dátum: 2015.03.06 péntek, 14:34:18 »

ha a kábeleket cseréled, akkor dobd ki a gyertyákat is szerintem.

Mindenképpen épp nézegetem az NGK kábeleket + a gyertyákat hozzá........
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #655 Dátum: 2015.03.06 péntek, 14:38:28 »

Mindenképpen épp nézegetem az NGK kábeleket + a gyertyákat hozzá........

felesleges. gyári kábel, gyári gyertya. azzal nem kell kísérletezni.
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #656 Dátum: 2015.03.06 péntek, 14:42:53 »

felesleges. gyári kábel, gyári gyertya. azzal nem kell kísérletezni.

Motorozok és versenyzek is gyorsasági motorral, az NGK nálam a number one!
Sok mindent kipróbáltam motornál és ott nagyon bevált, sztem kipróbálom a mondinál is, legfeljebb ha gagyi lesz majd megírom, hogy más ne vegyen......  Wink

Bár ha tudsz vmi konkrétat akkor rád hallgatok!
Egyébként hol lehet a legjobb áron gyári ford alkatrészeket venni hozzá?
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.06 péntek, 14:44:31 írta SpeedR1Hun » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #657 Dátum: 2015.03.06 péntek, 14:44:06 »

Motorozok és versenyzek is gyorsasági motorral, az NGK nálam a number one!
Sok mindent kipróbáltam motornál és ott nagyon bevált, sztem kipróbálom a mondinál is, legfeljebb ha gagyi lesz majd megírom, hogy más ne vegyen......  Wink

te tudod. arra figyelj, hogy speckó gyertya van a v6 ban gyárilag.
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #658 Dátum: 2015.03.06 péntek, 14:46:56 »

te tudod. arra figyelj, hogy speckó gyertya van a v6 ban gyárilag.

Hol nézzek gyári cuccokat hozzá? Tudsz vmi linket?  wow1
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #659 Dátum: 2015.03.06 péntek, 14:51:07 »

Hol nézzek gyári cuccokat hozzá? Tudsz vmi linket?  wow1

az ngk katalógusban? Wink

https://cromax.hu/40000000-elektromos-rendszer/40600000-gyujtasrendszer/40600190-gyujtogyertya/7491-gyujtogyertya-ford-mondeo-2000-2007-3_0-v6
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #660 Dátum: 2015.03.06 péntek, 14:57:20 »


Az érdekel hol tudok az autóhoz mindenféle GYÁRI  alkatrészt venni a legjobb áron !

 Az a helyzet h a futóművem kopog és fel akarom újítani, ebben viszont segítségre szorulok nem tudom, hogy milyen márkát és hol vegyek hozzá.
Semmi tapasztalatom nincs ebben! Nem akarok úgy járni, hogy veszek egy lengőkart aztán 1 év után kuka.
És mi éri meg jobban mondjuk egy gyári ford lengőkar, vagy mondjuk egy prémium minőségű Lemfölder?


Ezt az oldalt ismerem de nem tudom h olcsó vagy drága !?
http://www.makrocar.hu/sct/578411/3-0i-Duratec-ST-166-KW-226-LE
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #661 Dátum: 2015.03.06 péntek, 15:01:46 »

Az érdekel hol tudok az autóhoz mindenféle GYÁRI  alkatrészt venni a legjobb áron !

 Az a helyzet h a futóművem kopog és fel akarom újítani, ebben viszont segítségre szorulok nem tudom, hogy milyen márkát és hol vegyek hozzá.
Semmi tapasztalatom nincs ebben! Nem akarok úgy járni, hogy veszek egy lengőkart aztán 1 év után kuka.
És mi éri meg jobban mondjuk egy gyári ford lengőkar, vagy mondjuk egy prémium minőségű Lemfölder?


Ezt az oldalt ismerem de nem tudom h olcsó vagy drága !?
http://www.makrocar.hu/sct/578411/3-0i-Duratec-ST-166-KW-226-LE


Pl.: Lángautó a gyári gyertyát hozza a legroszabb bronz minőségben, ugyan annyiért az NGK-t gyémánt minőségben mutatja.

Egyébként ha valkinek alkatrész kellene a Lángban nekem van 47% kedvezményem!! SZivesen segítek bárkin.....
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #662 Dátum: 2015.03.06 péntek, 15:07:45 »

Az érdekel hol tudok az autóhoz mindenféle GYÁRI  alkatrészt venni a legjobb áron !

 Az a helyzet h a futóművem kopog és fel akarom újítani, ebben viszont segítségre szorulok nem tudom, hogy milyen márkát és hol vegyek hozzá.
Semmi tapasztalatom nincs ebben! Nem akarok úgy járni, hogy veszek egy lengőkart aztán 1 év után kuka.
És mi éri meg jobban mondjuk egy gyári ford lengőkar, vagy mondjuk egy prémium minőségű Lemfölder?


Ezt az oldalt ismerem de nem tudom h olcsó vagy drága !?
http://www.makrocar.hu/sct/578411/3-0i-Duratec-ST-166-KW-226-LE


én speciális helyzetben vagyok, ugyanis nekem a gyári a legkedvezőbb, márkaszervízből Smiley vagy a bontott. Cromax, Bárdi még jó árakat ad.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #663 Dátum: 2015.03.06 péntek, 15:11:07 »

Az érdekel hol tudok az autóhoz mindenféle GYÁRI  alkatrészt venni a legjobb áron !

 Az a helyzet h a futóművem kopog és fel akarom újítani, ebben viszont segítségre szorulok nem tudom, hogy milyen márkát és hol vegyek hozzá.
Semmi tapasztalatom nincs ebben! Nem akarok úgy járni, hogy veszek egy lengőkart aztán 1 év után kuka.
És mi éri meg jobban mondjuk egy gyári ford lengőkar, vagy mondjuk egy prémium minőségű Lemfölder?


Ezt az oldalt ismerem de nem tudom h olcsó vagy drága !?
http://www.makrocar.hu/sct/578411/3-0i-Duratec-ST-166-KW-226-LE


Futóműalkatrészből én gyárit vagy Lemfördert szoktam venni.....amelyikez jobb áron tudom beszerezni.   Ezekkel még nem lőttem mellé. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #664 Dátum: 2015.03.06 péntek, 15:13:29 »

az st lengőkar amúgy más mint a többi mk3?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #665 Dátum: 2015.03.06 péntek, 15:18:08 »

az st lengőkar amúgy más mint a többi mk3?


Nem.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #666 Dátum: 2015.03.06 péntek, 15:21:14 »



Nem.

akkor pedig kell venni bontottat itt a fórumon.  kutyacsontot meg gyárit
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #667 Dátum: 2015.03.06 péntek, 15:27:01 »

akkor pedig kell venni bontottat itt a fórumon.  kutyacsontot meg gyárit


A bontott megint lutri....én nem vennék.  Egy komplett (első) Lemförder lengőkar 30ezer (kedvességgel 15ezer) a lángnál.....azzal biztos nem lesz gond pár tízezer km-en keresztül.  Vagy lehet(ne) a szilenteket, gömbfejet külön cserélgetni.....az meg többe lenne a végén, mint az új 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #668 Dátum: 2015.03.06 péntek, 15:28:26 »

akkor pedig kell venni bontottat itt a fórumon.  kutyacsontot meg gyárit

Bár ahogy néztem fel is tudnám újítani a lengőkaromat mert a gömbfel szegecselve van, a szilentek meg sztem préselve......
ahogy néztem kb 10-15 ből megvan a felújítása a legjobb márkákból.....
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #669 Dátum: 2015.03.06 péntek, 18:06:40 »

Bár ahogy néztem fel is tudnám újítani a lengőkaromat mert a gömbfel szegecselve van, a szilentek meg sztem préselve......
ahogy néztem kb 10-15 ből megvan a felújítása a legjobb márkákból.....



15-ért megkapod a lángba a komplett Lemförder lengőkart.  Megéri szenvedni vele? vigyor3
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #670 Dátum: 2015.03.07 szombat, 09:35:36 »

Bár melózok, de lehet elnézek oda céges kocsival, ha az nem gáz  nyes
Nem gáz az.....majd jól meglepődnek vagy szétszélednek, ha meglátják.  hehe
Nem volt gáz, de azért okoztál egy kis meglepetést nekünk  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #671 Dátum: 2015.03.07 szombat, 09:43:41 »

Nem volt gáz, de azért okoztál egy kis meglepetést nekünk  vigyor3


szerintem az én céges autóm ettől még gáz Cheesy
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #672 Dátum: 2015.03.07 szombat, 13:23:31 »

Nem volt gáz, de azért okoztál egy kis meglepetést nekünk  vigyor3


 taps   eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Holló Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


St220


E-mail
« Új hozzászólás #673 Dátum: 2015.03.16 hétfő, 12:47:09 »

Haliho . Mennyire körülményes 2003 st220 katalizátor előtti lambdaszonda csere? Gondolok itt arra hogy mennyire hozzáférhető helyen van.  Köszi
Naplózva

Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
Viper-t
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #674 Dátum: 2015.03.19 csütörtök, 11:41:01 »

Sziasztok!

Szeretnék mart/hornyolt féktárcsát venni az ST-re. Brembo sajnos csak MK4-től gyárt hozzá, Mintex, illetve MTec márkájút találtam, de nem ismerem a márkákat, van esetleg valakinek tapasztalata vele? Referencia nélkül nem merek belevágni, inkább veszek Brembot és megmaratom valahol.
Illetve van egy olyan problémám, hogy erősen falsot szív valahonnan az autó, minden egyes gáznál iszonyúan sípol-fütyül. A szívósoron, az alapjárati motor és a pillangószelep között van egy gyorscsatis vákuumcső-csatlakozó, arra gyanakszom, hogy ott lehet baj. Van ilyen tapasztalata bárkinek? Gondolom az évek során kikeményedett, elvetemedett, aztán nem tömít. Mert amúgy egy húzással kijön belőle a vákuumcső, szóval nagy tömítettsége nincsen. Ilyennel küzdött már valaki?
Továbbá a Denso navihoz tartozó DVD olvasót javítja valaki BP környékén? Szombathelyen találtam helyet valamelyik topicban, ahol megjavították, de nem nagyon járok arra, és már nem olvas be semmilyen DVD-t.

Köszöntem!
Naplózva

1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo
2003 Ford Mondeo ST220
gaga1
Vendég
« Új hozzászólás #675 Dátum: 2015.03.20 péntek, 13:43:41 »

Ezt nezte mar valaki eloben?
http://m.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-8406896
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #676 Dátum: 2015.04.03 péntek, 20:45:26 »

Üdv! Olyan problémám van, hogy 1000 és 2000 fordulat között 2tól 5 ig erős gázadásra rángat az autó, ma volt nagyszervíz olajak szűrők gyertyák de nem javul.
Utánna viszont jár rendesen, és nem rángat. Olyan érzés mitha 1 esből 5 ikbe kapcsolnánk és rángat.
Valaki ötlet?  Huh?
Naplózva
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #677 Dátum: 2015.04.04 szombat, 20:07:05 »

Üdv! Olyan problémám van, hogy 1000 és 2000 fordulat között 2tól 5 ig erős gázadásra rángat az autó, ma volt nagyszervíz olajak szűrők gyertyák de nem javul.
Utánna viszont jár rendesen, és nem rángat. Olyan érzés mitha 1 esből 5 ikbe kapcsolnánk és rángat.
Valaki ötlet?  Huh?
Nekem azt mondták erre, hogy gyújtótrafó.
Kábeleket nézd meg este, hogy nem-e húz át valamelyik.
Nézd meg a gyújtótrafó hátulját is, hátha látszik rajta valami elszíneződés.
Az enyém szerencsére megjavult magától, egyszeri alkalom volt. Betudom a rossz időnek (2 heti állás 40cm-es hóval a hátán, utána pedig szakadó eső)
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.04 szombat, 20:10:13 írta zeix » Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #678 Dátum: 2015.04.18 szombat, 22:23:48 »

Valakinek esetleg van tapasztalata st220 chiptuningolás-ban?
Úgy értem hová érdemes vinni, mennyibe kerül, és mennyit dob a gépen........
Illetve egy cikkben olvastam, hogy ha levágják a katalizátort és kiveszik az ott lévő két lamdaszondát már akkor jelentősen erősebb lesz. Igaz ez?  Huh?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #679 Dátum: 2015.04.18 szombat, 23:20:43 »

Hahó!

Csak gondolkodom, egyelőre semmi komoly, infót gyűjtök. Smiley

Mennyi a fogyasztása városban ill. országúton/pályán egy ST220-nak, ha nem durvul vele az ember, hanem csak szép komótosan közlekedik vele?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #680 Dátum: 2015.04.18 szombat, 23:30:13 »

Valakinek esetleg van tapasztalata st220 chiptuningolás-ban?
Úgy értem hová érdemes vinni, mennyibe kerül, és mennyit dob a gépen........
Illetve egy cikkben olvastam, hogy ha levágják a katalizátort és kiveszik az ott lévő két lamdaszondát már akkor jelentősen erősebb lesz. Igaz ez?  Huh?
Melyik katalizátort? Melyik lambdát? Az stben nem úgy van mint a 2.5nél?
3 katalizátor, 3 lambda?
Naplózva
Holló Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


St220


E-mail
« Új hozzászólás #681 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 12:35:55 »

Melyik katalizátort? Melyik lambdát? Az stben nem úgy van mint a 2.5nél?
3 katalizátor, 3 lambda?

St 220 4 lambda szonda 2 katalizátor...
Naplózva

Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #682 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 15:01:05 »

Hahó!

Csak gondolkodom, egyelőre semmi komoly, infót gyűjtök. Smiley

Mennyi a fogyasztása városban ill. országúton/pályán egy ST220-nak, ha nem durvul vele az ember, hanem csak szép komótosan közlekedik vele?

AndyA

AndyA csak nem akarod elhagyni a 2.2 tdci tábort  rinya
Így is kevesen vagyunk
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #683 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 16:36:09 »

Hahó!

Csak gondolkodom, egyelőre semmi komoly, infót gyűjtök. Smiley

Mennyi a fogyasztása városban ill. országúton/pályán egy ST220-nak, ha nem durvul vele az ember, hanem csak szép komótosan közlekedik vele?

AndyA

Friss élményekkel számolhatok be!

Tegnap voltunk Balatonfüreden ( Bp-Balatonfüred-Bp) végig főuton szabályokat betartva 80-90 es tempo, falvakban 50km/h, Kisbaba hátul semmi vadulás így evett 300 km után 7,7 litert.
Átlagban amikor egyedül ülök benne Pesten kb 12 littyó, pálya tempomat 150km/h --> 10,5, 130 nál ---> 9 liter körül eszik.
Eddigi csúcs városban sportosan vezetve lámpától lámpáig nyomva 14,8 l
Egyébként városban ha odafigyelek ki tudok hozni 9,5 ből, viszont araszolgatásnál 12-14!

Remélem elég részletes!  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.19 vasárnap, 16:38:31 írta SpeedR1Hun » Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #684 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 16:39:13 »

Melyik katalizátort? Melyik lambdát? Az stben nem úgy van mint a 2.5nél?
3 katalizátor, 3 lambda?

4 lambda van benne és a katalizátort ellenőrző két hátsó szondát vetetném ki!!
Naplózva
Holló Zoltán
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


St220


E-mail
« Új hozzászólás #685 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 18:12:20 »

Hahó!

Csak gondolkodom, egyelőre semmi komoly, infót gyűjtök. Smiley

Mennyi a fogyasztása városban ill. országúton/pályán egy ST220-nak, ha nem durvul vele az ember, hanem csak szép komótosan közlekedik vele?

AndyA

pontosan nekem 10.00l /100km   130-140km/h tempomat
Naplózva

Nyomom neki mint állat.... ST220 3.0L V6 226HP
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #686 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 18:30:33 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_3.0_st_220_mint_az_uj_garantalt_km-8464808

ezt a kocsit ismeri valaki?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Kgabe
Vendég
« Új hozzászólás #687 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 21:29:19 »

Magát a kocsit nem, de elég régóta hirdetik, eleinte magánszemélyesnek tűnő hirdetéssel. Mielőtt bevásároltam volna OFF autóból, nekem bent volt e kedvencek közt, akkor még kerek két milláért.

Ami a ST chippelését illeti...(meg úgy általában szívó benzines motorokét.) Szinte fölösleges bele pénzt ölni.

Szívóoldali veszteségek csökkentésével (szívócső polír, direktszűrő) meg esetleg speciális gyertyákkal, kipufogórendszerrel, stb, stb el lehet érni mondjuk 5-max 10% plusz teljesítményt, de milyen áron? Olyan chip írást meg nemigen ismerek, ahol nagyon engedik a magasabb fordulatszámot (ugyebár több fordulat=több elégetett benzin=több teljesítmény). Szóval profi és költséges módszerekkel lehet mondjuk nyerni plusz pár lóerőt, de nem biztos, hogy megéri.
Amúgy is elég szépen megy az ST Wink
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #688 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 21:43:56 »

Magát a kocsit nem, de elég régóta hirdetik, eleinte magánszemélyesnek tűnő hirdetéssel. Mielőtt bevásároltam volna OFF autóból, nekem bent volt e kedvencek közt, akkor még kerek két milláért.

Ami a ST chippelését illeti...(meg úgy általában szívó benzines motorokét.) Szinte fölösleges bele pénzt ölni.

Szívóoldali veszteségek csökkentésével (szívócső polír, direktszűrő) meg esetleg speciális gyertyákkal, kipufogórendszerrel, stb, stb el lehet érni mondjuk 5-max 10% plusz teljesítményt, de milyen áron? Olyan chip írást meg nemigen ismerek, ahol nagyon engedik a magasabb fordulatszámot (ugyebár több fordulat=több elégetett benzin=több teljesítmény). Szóval profi és költséges módszerekkel lehet mondjuk nyerni plusz pár lóerőt, de nem biztos, hogy megéri.
Amúgy is elég szépen megy az ST Wink

Igen szépen megy, de sokkal többre érdemes az a blokk.
Kpufogóban tud valaki segíteni egyenlőre csak dob érdekel. Hol keressek?  help
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #689 Dátum: 2015.04.19 vasárnap, 23:56:06 »

Magát a kocsit nem, de elég régóta hirdetik, eleinte magánszemélyesnek tűnő hirdetéssel. Mielőtt bevásároltam volna OFF autóból, nekem bent volt e kedvencek közt, akkor még kerek két milláért.

Ami a ST chippelését illeti...(meg úgy általában szívó benzines motorokét.) Szinte fölösleges bele pénzt ölni.

Szívóoldali veszteségek csökkentésével (szívócső polír, direktszűrő) meg esetleg speciális gyertyákkal, kipufogórendszerrel, stb, stb el lehet érni mondjuk 5-max 10% plusz teljesítményt, de milyen áron? Olyan chip írást meg nemigen ismerek, ahol nagyon engedik a magasabb fordulatszámot (ugyebár több fordulat=több elégetett benzin=több teljesítmény). Szóval profi és költséges módszerekkel lehet mondjuk nyerni plusz pár lóerőt, de nem biztos, hogy megéri.
Amúgy is elég szépen megy az ST Wink

5-10%-nál többet lehet kihozni egy jó szívó és kipuf oldali tuninggal, ehhez igazított üzemanyag ellátással, és a végén ECU programozással. 15-20%-ot simán. De ha csak 15-tel számolunk, az is egy 226 lovas autónál 260 lóerős végeredményt jelent. Igencsak érzékelhető változás. A probléma az, hogy a 3.0-hoz az ST220-énál nincs nagyobb szívósor gyárilag, viszont anélkül is többen kihoztak már belőle 250 lovat (angol fórumok alapján). Ehhez sport panelszűrőt, kipuff tuningot, és ECU programozást követtek el mindössze: http://www.talkford.com/community/topic/80900-st220-dyno-results/

A fordulatszám feltolása az már egy sokkal kompromisszumosabb megoldás, mert ott már olyan nagy szívó és kipuff átmérők vannak, ahol igencsak magasabb fordulatokra tolódik el a teljesítménycsúcs. Ilyenkor már a veztengely csere/átalakítás is előtérbe kerül.
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.20 hétfő, 00:00:56 írta Dávid » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #690 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 21:04:41 »

Valaki tud nekem segíteni, hogy milyen típ-ú xenon kell az stbe?
Venni szeretnék, vmi erőseb fényerejűt, mert a mostani nagyon gyenge.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #691 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 21:10:36 »

Valaki tud nekem segíteni, hogy milyen típ-ú xenon kell az stbe?
Venni szeretnék, vmi erőseb fényerejűt, mert a mostani nagyon gyenge.
Ha jól tudom D2S
Naplózva
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #692 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 21:16:09 »

Ha jól tudom D2S

Igen közben én is erre találtam rá!  smile
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #693 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 21:20:18 »

Igen közben én is erre találtam rá!  smile
Lehet egy off kérdésem? Használtad már ezt a kékfejű csodatrafit?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #694 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 21:20:25 »

Valaki tud nekem segíteni, hogy milyen típ-ú xenon kell az stbe?
Venni szeretnék, vmi erőseb fényerejűt, mert a mostani nagyon gyenge.

Rendelj a DX-ről bagóért egy fél tucatot:

http://www.dx.com/p/d2c-4300k-xenon-super-vision-hid-vehicle-headlamp-pair-37525#.VTVQ-JMwC6I

http://www.dx.com/p/d2c-6000k-xenon-super-vision-hid-vehicle-headlamp-pair-37526#.VTVQ_5MwC6I

A D2C az a fajta, ami D2S és D2R foglalatba is berakható, mindkét fajta bevágás egyszerre megvan rajta.

12 Euro párja és ingyenes a posta. Én egy éve használom őket két autóban is, hogy folyamatosan lámpázom minden úton, és egyelőre nincs észrevehető fényerőcsökkenés, gyengülés. De ennyi pénzért amúgy is... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #695 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 21:21:07 »

Lehet egy off kérdésem? Használtad már ezt a kékfejű csodatrafit?

Ezt próbáljátok a megfelelő fórumban. Vagy pont az ST220 a megfelelő fórum ehhez...?  eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
SpeedR1Hun
Vendég
« Új hozzászólás #696 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 21:35:52 »

Lehet egy off kérdésem? Használtad már ezt a kékfejű csodatrafit?

Én nem trafizok!!  gun  gun  gun  police  police  gun
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #697 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 21:36:41 »

Én nem trafizok!!  gun  gun  gun  police  police  gun

Hú, ez olyan magaslabda, hogy már szégyelleném magam lecsapni... eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #698 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 21:38:10 »

Én nem trafizok!!  gun  gun  gun  police  police  gun
Jólvanna hehe beszélni se szoktatok azokkal akik igen?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #699 Dátum: 2015.04.20 hétfő, 21:38:42 »

Hú, ez olyan magaslabda, hogy már szégyelleném magam lecsapni... eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naaa légyszives hehe
Naplózva
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.