Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.25 csütörtök, 15:16:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1782137 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5450 Dátum: 2015.07.27 hétfő, 12:38:25 »

Sziasztok,
aki tudja, kérem írja meg, hogy hol találom a tolatólámpa kapcsolóját? Addig tudom, hogy motortér, de azon belül hol? Nehéz a cseréje? Hogyan lehet cserélni?
Köszi,
PZs
Annyit tudok, hogy a váltó tetején van, a légszűrőház alatt.
Feltételezem, hogy ha kiveszed a légszűrőházat, akkor jóval könnyebb a cseréje. Smiley
Naplózva
szikla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #5451 Dátum: 2015.08.02 vasárnap, 15:44:24 »

 worship :worship:Sziasztok volna egy kérdésem. segítség kéne. központi zárt nem tudom életre kelteni. Donorból is kiszereltem a baloldali zárat kompletten. Átrakás után is semmi eredmény. Kell-e valamelyik vezetékben állandó áramnak lenni, esetleg a színét is megmondaná valaki.  worship  worship
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5452 Dátum: 2015.08.02 vasárnap, 21:47:41 »

worship :worship:Sziasztok volna egy kérdésem. segítség kéne. központi zárt nem tudom életre kelteni. Donorból is kiszereltem a baloldali zárat kompletten. Átrakás után is semmi eredmény. Kell-e valamelyik vezetékben állandó áramnak lenni, esetleg a színét is megmondaná valaki.  worship  worship
A járgányok évjáratai - tied és donor?
Naplózva
mondeos jani
Vendég
« Új hozzászólás #5453 Dátum: 2015.08.03 hétfő, 14:30:17 »

Sziasztok! Tudnátok segíteni hogy egy 1995 ös 2.0 ford mondeoba hogy tudnám kikapcsolni a szerviz lámpát?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5454 Dátum: 2015.08.04 kedd, 18:42:49 »

Sziasztok! Tudnátok segíteni hogy egy 1995 ös 2.0 ford mondeoba hogy tudnám kikapcsolni a szerviz lámpát?
Az itt lévőre gondolsz? Tudtommal valahol a környékén levő nyílásban levő gombbal tudod resetelni - mint amikor a kompóter CD-olvasóját kell kinyitni egy gemkapoccsal.
Ha minden igaz.
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #5455 Dátum: 2015.08.04 kedd, 23:05:16 »

Az itt lévőre gondolsz? Tudtommal valahol a környékén levő nyílásban levő gombbal tudod resetelni - mint amikor a kompóter CD-olvasóját kell kinyitni egy gemkapoccsal.
Ha minden igaz.

MKI-es totyik... Te MKII-ről mesélsz neki. MKI-nél totál más még az egérmozi (leánykori nevén: AWS). Metódus így néz ki: a kesztyűtartót kell kiakasztanod (óvatosan, mert szeret törni, és örömkönnyet csalni a bontósok szemébe), és jobb oldalon, a belső peremben ott a keresett, fekete, téglalap gomb, rajta egy fehér csavarkulccsal. Azt kell nyomva tartanod, miközben ráadod a gyújtást, és jóidőre elfeledheted azt a sárga, idegesítő ikont...  vigyor3
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5456 Dátum: 2015.08.05 szerda, 09:20:29 »

MKI-es totyik... Te MKII-ről mesélsz neki. MKI-nél totál más még az egérmozi (leánykori nevén: AWS). Metódus így néz ki: a kesztyűtartót kell kiakasztanod (óvatosan, mert szeret törni, és örömkönnyet csalni a bontósok szemébe), és jobb oldalon, a belső peremben ott a keresett, fekete, téglalap gomb, rajta egy fehér csavarkulccsal. Azt kell nyomva tartanod, miközben ráadod a gyújtást, és jóidőre elfeledheted azt a sárga, idegesítő ikont...  vigyor3
Akkor majdnem jól tudtam. Cheesy

Köszi a helyesbítést.
Naplózva
mondeos jani
Vendég
« Új hozzászólás #5457 Dátum: 2015.08.05 szerda, 12:34:58 »

Akkor majdnem jól tudtam. Cheesy

Köszi a helyesbítést.


Köszönöm szépen a segitséget worship
Sikerült is Wink
Naplózva
szikla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #5458 Dátum: 2015.08.08 szombat, 15:13:08 »

A járgányok évjáratai - tied és donor?

Szia worship HegeGai a donor 1995évjárat Gia felszertségü 1.8td motoros ferde hátú zöld szinú. Enyém 1.8td glx felszerlségü ebben nem tudom életre kelteni a központi zárat. Működöt a zár rövid ideig. Kelet zárbetétett cserél nem a bal ajtóban motorók benne vannak.

 help help help help help help :help:Hogy tudnám zárat életre kelteni, müködjön. Köszönöm szépen a  segitséget. help help help help
Esetleg valakinek kel alkatrész kersen nyugódtan  meg  wave wave integet2 integet2
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #5459 Dátum: 2015.08.08 szombat, 18:34:07 »

Sziasztok!

  Érdeklődnék,hogy MK1 mondinál a hűtőfolyadék visszajelző (két napja állandóan világít!Folyadékszint ok!) az úgynevezett reed-relé el szokott romlani?
Illetve maga a relé,vagy a visszafolyó tartályban lévő mágnes szokott tönkremenni? esetleg a tartályban úszóházban lehet a mágnes?
Az lyukadhatott ki? Mert mágnessel elméletileg működik a relé,kimértük! Vagy más problémát is jelez az az ikon,nem csak a vízszintet?
  Előre is köszi a segítséget!
Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5460 Dátum: 2015.08.10 hétfő, 10:57:00 »

Szia worship HegeGai a donor 1995évjárat Gia felszertségü 1.8td motoros ferde hátú zöld szinú. Enyém 1.8td glx felszerlségü ebben nem tudom életre kelteni a központi zárat. Működöt a zár rövid ideig. Kelet zárbetétett cserél nem a bal ajtóban motorók benne vannak.

help Hogy tudnám zárat életre kelteni, müködjön. Köszönöm szépen a  segitséget. help
Hi!
Tehát akkor.
Eredetileg működött benne a központi vezérlés, azaz ha bezártad a bal oldalt, akkor záródott a többi is?
Ez valamikor elromlott, és már csak a bal elsőt zárja, a többit nem?
Ekkor lett kicserélve a donor autóból származóra, és azzal sem működik?

Ha fentiek mindegyikére igen a válasz, akkor vagy szakadás van valahol a madzag rengetegben (mondjuk a jobb A oszlop aljában szeret korrodálni a vezeték a víz miatt), vagy nem érintkezik rendesen az ajtó átvezetőknél, esetleg a vezérlő adta meg magát.
Hirtelen ennyit tudok mondani.
Naplózva
szikla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #5461 Dátum: 2015.08.12 szerda, 05:48:31 »

Hi!
Tehát akkor.
Eredetileg működött benne a központi vezérlés, azaz ha bezártad a bal oldalt, akkor záródott a többi is?
Ez valamikor elromlott, és már csak a bal elsőt zárja, a többit nem?
Ekkor lett kicserélve a donor autóból származóra, és azzal sem működik?

Ha fentiek mindegyikére igen a válasz, akkor vagy szakadás van valahol a madzag rengetegben (mondjuk a jobb A oszlop aljában szeret korrodálni a vezeték a víz miatt), vagy nem érintkezik rendesen az ajtó átvezetőknél, esetleg a vezérlő adta meg magát.
Hirtelen ennyit tudok mondani.
[/quote

Szia
Sikerült a központi zàrat meg oldani villany szerelö segitsègèvel szakadàs volt. Nem kèrt nagy pènzt a mutatvanyè. Köszönöm a segitsèget.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5462 Dátum: 2015.08.12 szerda, 09:23:59 »

Szia
Sikerült a központi zàrat meg oldani villany szerelö segitsègèvel szakadàs volt. Nem kèrt nagy pènzt a mutatvanyè. Köszönöm a segitsèget.
Hali!
Meg lehet tudni, hogy hol, merre, mivel volt a gond?
Köszi.
Naplózva
szikla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #5463 Dátum: 2015.08.15 szombat, 09:21:37 »

Hali!
Meg lehet tudni, hogy hol, merre, mivel volt a gond?
Köszi.

Villanyszerelő elmondása szerint nem kapott áramot. Valahol rohadás vagy szakadás. Új kábelt húztak be onnét kap áramot.  taps taps taps
Naplózva
szikla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #5464 Dátum: 2015.09.06 vasárnap, 20:48:19 »

 Wink Wink

Sziasztok valaki rakót fel nappali fényt?Huh? Ha igen kéne infó hogy honét adót áramot meg használt e relét hozzá.

Után olvasva úgy értelmezem hogy tompít kapcsolom akkor meg kikapcsol nappali fény.  worship  worship

Naplózva
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #5465 Dátum: 2015.09.26 szombat, 01:37:41 »

Helló valaki esetleg tudja, hogy 1.8TD önindítóba milyen szénkefe kell???
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #5466 Dátum: 2015.11.06 péntek, 09:58:58 »

Sziasztok,
elment a ventilátor fokozat állítása, csak a 4-ik fokozat ment. Emlékeztem, hogy már volt téma a fórumon rákerestem és fűtőmotor ellenállást kell cserélnem. Megvettem.
Próbáltam gyorsban kicserélni  a parkolóban de sok meglepetés fogadott:
1, torx fejű csavarral van rögzítve, nálam meg csak sima csavarhúzó volt
2, az előző tulajnak már volt gondja vele és vmiért csak a fele csati volt meg; a maradék 2 csati a vezeték végére tett csúszósaruból állt és volt rádugva az ellenállásra.
Feljegyzés nélkül húztam le a csatikat és dugtam rá az újra, de így is csak a 4-ik fokozat ment.  falbav  rinya
Próbáltam visszatenni az eredetire, de ott is csak a 4-ik fokozat ment, majd sok csere után eljutottam egy olyan állapotra, hogy megy az összes fokozat, de a 2 és 3 fokozat felcserélődött.  wow1 Értsd úgy, hogy 2-ben 3-as erejével fúj, míg 3-asban 2-es erejével fúj.  wow1  rinya  falbav
Ezt nem is értem!
Holnap neki fekszem és lecserélem egységesre a csúszósarukat (igaz legjobb volna egy használt és ép csati és azt rákötni).

Tudtok nekem küldeni leírást, fotót, hogy melyik sarura mit-melyik vezetéket dugjam?   worship  worship  worship

Én úgy gondolom, hogy a 4 csati 2 párban van és az egyik a 4-ik fokozat poz és neg csatija, míg a másik kettő csati pedig az 1-2-3 fokozat neg és poz csatija.
Köszi,
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5467 Dátum: 2015.11.07 szombat, 15:34:28 »

Sziasztok,
elment a ventilátor fokozat állítása, csak a 4-ik fokozat ment. Emlékeztem, hogy már volt téma a fórumon rákerestem és fűtőmotor ellenállást kell cserélnem. Megvettem.
Próbáltam gyorsban kicserélni  a parkolóban de sok meglepetés fogadott:
...
Holnap neki fekszem és lecserélem egységesre a csúszósarukat (igaz legjobb volna egy használt és ép csati és azt rákötni).

Tudtok nekem küldeni leírást, fotót, hogy melyik sarura mit-melyik vezetéket dugjam?   worship  worship  worship
Hali!

Szokása elégni a csatlakozónak és a saruk is megfeketednek, ezért van, hogy cserélik a sarukat, rövidítik a kábelt.

Remélem ez a kép elég lesz, és ki is tudsz rajta igazodni.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #5468 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 08:00:40 »

Szia Gabi,
köszi, segítségemre volt.  worship Igaz nálam fordítva kellett őket kötni, de sikerült!
Érdekesnek találom, hogy a régiben 128 C fokos, míg az újban 216 C fokos az ellenállás.
PZs  worship
Hali!

Szokása elégni a csatlakozónak és a saruk is megfeketednek, ezért van, hogy cserélik a sarukat, rövidítik a kábelt.

Remélem ez a kép elég lesz, és ki is tudsz rajta igazodni.

Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #5469 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 08:27:12 »

Sziasztok,
hétvégén sikeresen lecseréltem a Ford csúszósarus csomagtérajtó kapcsolót. Az eredeti és az utána vett használtak is mind megadták magukat. Conrádéknál vettem egy ilyen http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=704846 kapcsolót és beszerkesztettem a régi helyére. Rögzíteni 2db 2,5*20-as facsavarral lehet, a kapcsolón kialakított lyukakkal. Az érintkezőt rövidebbre kell vágni és célszerű a végét visszahajtani. A zárból ki kell vágni egy műa darabot, ahol a kapcsoló volt, oda pattant be a régi kapcsoló rögzítő horga.
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5470 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 10:34:24 »

Sziasztok,
hétvégén sikeresen lecseréltem a Ford csúszósarus csomagtérajtó kapcsolót. Az eredeti és az utána vett használtak is mind megadták magukat. Conrádéknál vettem egy ilyen http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=704846 kapcsolót és beszerkesztettem a régi helyére. Rögzíteni 2db 2,5*20-as facsavarral lehet, a kapcsolón kialakított lyukakkal. Az érintkezőt rövidebbre kell vágni és célszerű a végét visszahajtani. A zárból ki kell vágni egy műa darabot, ahol a kapcsoló volt, oda pattant be a régi kapcsoló rögzítő horga.
PZs
Csinálhattál volna képet is róla, számomra egyszerűbb lett volna a megértése és utólagos kivitelezése  Smiley Cheesy.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #5471 Dátum: 2015.11.09 hétfő, 12:28:48 »

Igazad van, de amikor befejeztem a fűtés ellenállás cserét, ránéztem a csomtér-ajtó zárra és neki kezdtem és vitt a lendület. Arra eszméltem, hogy kész és benne van.  nyes
Nekem adta magát, de szerintem neked is fogja:
- zárat leszedtem
- nekem üres volt a kapcsoló helye, de ha bent van, akkor kiszedni a régi kapcsolót
- a záron a régi kapcsoló helyén benézve ott van egy 5*5mm műanyag, ahova a gyári kapcsoló beakasztja magát, ezt kivágtam; lehet próbálkozni, hogy ez a kapcsoló hogyan fér el, ha meghagyjuk ezt a műa pöcköt, de én egyszerűbbnek találtam kivágni
- a régi kapcsolóval azonos módon rakom be a mikrokapcsolót; a mikrokapcsolón van 2 lyuk a rögzítésre, azon keresztülmegy a kis facsavar és becsavarható a zár ezen részén található műanyagba.
- a mikrokapcsoló hosszú szárát feleztem, majd görbére csavartam és ezt addig csavartam-próbáltam, amíg biztosan kapcsolt
- összekötöttem a régi kapcsoló vezetékeivel.

És ezután láttam, hogy már megint kiégett egy szofitám a rendszámtábla világításban. Én azt figyeltem meg itt, hogy menet közben megfeszül az izzó és a fém elenged az üvegtől, ettől levegőt kap az izzó és eldurran. Ezt untam meg és a csere szofita izzó üveg-fém találkozására vékonyan nyomtam ragasztópisztolyból ragasztót, hátha akkor nehezebben jut majd be levegő! De tervem, hogy lecserélem a szofita foglalatot vmi hagyományosabb, körte foglalatos cuccra.
PZs

Csinálhattál volna képet is róla, számomra egyszerűbb lett volna a megértése és utólagos kivitelezése  Smiley Cheesy.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
TWS
Vendég
« Új hozzászólás #5472 Dátum: 2016.01.12 kedd, 19:27:44 »

Sziasztok!

Még új vagyok "nálatok". Nemrég lettem tulaja egy 1995-ös CLX Mondinak. Vannak vele kics és nagy obb gondok, még, de tervem, hogy szépen lassan rendbe teszem. A kérdésem remélem jó helyre írom: a zárral vannak gondjain, a kulcs / csak egy van hozzá, nincs távirányító, csak kulcs / eléggé el van kopva, sőt szerintem a zárszerkezet lamellái is. Ezért másoltatni felesleges. Jelenleg bontóból igyekszem szerezni. Cserénél a teljez zárat kell, vagy elég csak a zárbetétet, főleg a gyújtás kapcsolónál érdekel a dolog. Nem immos a gép, csak sima kp. záras. Ja, még valami a jobb egyet nem nyitja a rendszer, én sem tudom, belülről sem, sőt ma elkezdte, hogy kinyitja a kulcs a zárakat, de abban a pillanatban vissza is zár. Ez is a kulcs, és a zárlamellák kopásából ered, vagy valami más?
Válaszotokat előre is köszönöm!!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5473 Dátum: 2016.01.13 szerda, 07:08:03 »

Sziasztok!

Még új vagyok "nálatok". Nemrég lettem tulaja egy 1995-ös CLX Mondinak. Vannak vele kics és nagy obb gondok, még, de tervem, hogy szépen lassan rendbe teszem. A kérdésem remélem jó helyre írom: a zárral vannak gondjain, a kulcs / csak egy van hozzá, nincs távirányító, csak kulcs / eléggé el van kopva, sőt szerintem a zárszerkezet lamellái is. Ezért másoltatni felesleges. Jelenleg bontóból igyekszem szerezni. Cserénél a teljez zárat kell, vagy elég csak a zárbetétet, főleg a gyújtás kapcsolónál érdekel a dolog. Nem immos a gép, csak sima kp. záras. Ja, még valami a jobb egyet nem nyitja a rendszer, én sem tudom, belülről sem, sőt ma elkezdte, hogy kinyitja a kulcs a zárakat, de abban a pillanatban vissza is zár. Ez is a kulcs, és a zárlamellák kopásából ered, vagy valami más?
Válaszotokat előre is köszönöm!!
Hi!
Üdv köztünk! Smiley

Elég csak a zárbetétet cserélni (illetve az ajtókban elég, azt nem tudom, hogy a gyújtás és a csomizár hogyan van megoldva, azokat még nem szedtem szét). Viszont ne felejtsd, hogy 4 van belőle, ha bontóból/bontásból veszed.

Az, hogy visszazár a jobb oldal miatt, az tudtommal a hideg miatt van / nekem legalábbis akkor csinálta. Meg kell kenni.

Legyen sok örömöd a járgányban!
Naplózva
TWS
Vendég
« Új hozzászólás #5474 Dátum: 2016.01.13 szerda, 11:34:50 »

Köszönöm!

Még lenne további kérdésem: MKI zárszett dízelhez találtam, de az ugye a gyújtáskapcsoló miatt felejtős, ha jól tudom.
Viszont ajánlottak MKII bentinest, csak a bontós nem tudta biztossan, hogy jó-e az nekem. A kérdésem, jó-e az MKII zárszett gyújtáskapcsolóval az MKI-be?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5475 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 11:17:56 »

Köszönöm!

Még lenne további kérdésem: MKI zárszett dízelhez találtam, de az ugye a gyújtáskapcsoló miatt felejtős, ha jól tudom.
Viszont ajánlottak MKII bentinest, csak a bontós nem tudta biztossan, hogy jó-e az nekem. A kérdésem, jó-e az MKII zárszett gyújtáskapcsolóval az MKI-be?
Dízel/benzines gyújtáskapcsoló különbözőséget passzolom, bár nem tudom, hogy miért lenne köztük különbség.

Az Mk2 zárszett különbözik az Mk1-től (kivéve a nagyon korai gyártású Mk2-k), de a zárbetét (ajtók) tudtommal jók.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #5476 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 11:22:33 »

Köszönöm!

Még lenne további kérdésem: MKI zárszett dízelhez találtam, de az ugye a gyújtáskapcsoló miatt felejtős, ha jól tudom.
Viszont ajánlottak MKII bentinest, csak a bontós nem tudta biztossan, hogy jó-e az nekem. A kérdésem, jó-e az MKII zárszett gyújtáskapcsolóval az MKI-be?
Én MK2-es kilincsbe raktam bele az MK1-es zárhenger probléma nélkül, tehát oda jó lesz, gyújtáskapcsolót nem tudom.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
kalapacsattila
Vendég
« Új hozzászólás #5477 Dátum: 2016.03.05 szombat, 06:32:48 »

Sziasztok!

Következő a gondom:Önindító nehezen vagy egyáltalán nem indít.Inkább párás,esős időben csinálja,bár pár napja totál halott.KEgyeg-kerreg ahogy kell,de nem indul rendesen.10-15 métert ha tolok az autón akkor megint jó.Meleg motornál sincs vele probléma.Valakinek valami ötlet a gyors és olcsó hiba javításra.Szeretném eladni,de így még nehezebb lenne.............
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5478 Dátum: 2016.03.05 szombat, 08:31:56 »

Sziasztok!

Következő a gondom:Önindító nehezen vagy egyáltalán nem indít.Inkább párás,esős időben csinálja,bár pár napja totál halott.KEgyeg-kerreg ahogy kell,de nem indul rendesen.10-15 métert ha tolok az autón akkor megint jó.Meleg motornál sincs vele probléma.Valakinek valami ötlet a gyors és olcsó hiba javításra.Szeretném eladni,de így még nehezebb lenne.............
Elektromos kábeleinek a csatlakozás ellenőrzése.
Esetleg az önindítón a behúzotekercs lehet beteges.

Szerintem.
Naplózva
kalapacsattila
Vendég
« Új hozzászólás #5479 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 07:34:34 »

Elektromos kábeleinek a csatlakozás ellenőrzése.
Esetleg az önindítón a behúzotekercs lehet beteges.

Szerintem.

Köszi.Egyébként hol találom a motortérben?Remélem nem kell alá feküdni.............
Naplózva
axterix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #5480 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 15:32:19 »

                                                                     Szép jó napot!

Bajom a következő frissen összerakott motor nem indul,volt benne gáz üzem,aminek a nyomai most is fellelhető az autóban.Pl kapcsoló vezérlő egység a többit nem tudom,meg van még egy texalarm atx 6-os riasztó berendezés.Lehetséges hogy ezekért nem indul az autó?Ezekkel kapcsolatban mit kell megvizsgálni?Vezérlés a helyén porlasztás van,gyújtás van,mi lehet a gond.(kérdésem és előzményeket feltettem a Benzin motorok topikban de szerintem elektromos baja van)Előző tulaj elmondása alapján volt mán gond az átváltó kapcsolóval néztem én is de bárhogy állítom mindig ugyan az gyújtás van meg benzin ezért érdeklődök itt is.
Naplózva
majki85
Vendég
« Új hozzászólás #5481 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 18:46:23 »

Sziasztok!

Az mk1es gépemnek roppant vacak állapotban vannak a motortéri kábeleknek szigetelései, ki lehet cserélni a komplett kábelköteget mk2esére vagy lehet zsugórcsövezni?

Köszi
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #5482 Dátum: 2016.03.07 hétfő, 08:51:12 »

Sziasztok!

Az mk1es gépemnek roppant vacak állapotban vannak a motortéri kábeleknek szigetelései, ki lehet cserélni a komplett kábelköteget mk2esére vagy lehet zsugórcsövezni?

Köszi

Szerintem a kettesé más, de ezt majd az okosak megmondják.
Nekem a kettessel is hasonló problémám van, mállanak a szigetelések.
Egyenként javítom őket, szigeteléssel és feliratozással.
Igazi Sziszifuszi munka.  rinya
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
majki85
Vendég
« Új hozzászólás #5483 Dátum: 2016.03.08 kedd, 22:37:06 »

Szerintem a kettesé más, de ezt majd az okosak megmondják.
Nekem a kettessel is hasonló problémám van, mállanak a szigetelések.
Egyenként javítom őket, szigeteléssel és feliratozással.
Igazi Sziszifuszi munka.  rinya

Már én is elkezdtem Cheesy
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5484 Dátum: 2016.03.09 szerda, 15:06:00 »

Sziasztok!

Az mk1es gépemnek roppant vacak állapotban vannak a motortéri kábeleknek szigetelései, ki lehet cserélni a komplett kábelköteget mk2esére vagy lehet zsugórcsövezni?

Köszi
Nem cserélhető. Más a csatlakozók többségének a formája, és ami ugyanolyan, legtöbbnek nem ugyanaz a lábkiosztása.

Egyébként régebben valaki megcsinálta azt, hogy Mk2-ből motor, vezérlő, műszerfal, kábelek kompletten ki, Mk1-ből szintén minden ki, majd Mk2 cuccát bele Mk1-be.
Tudtommal csak fényszórónál volt pici gond.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5485 Dátum: 2016.03.09 szerda, 15:27:02 »

Köszi.Egyébként hol találom a motortérben?Remélem nem kell alá feküdni.............
A motornak a tűzfal felőli oldalán van a szívósor alatt.
Lehet, hogy alá kell feküdni a csavar lazítások miatt, de lehet, hogy a sarukhoz felülről is hozzáférsz.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #5486 Dátum: 2016.03.10 csütörtök, 10:56:09 »

Sziasztok,
erős balos kanyarban, az üzemanyagszint mutató kitér jobbra, majd egyenesben visszaáll. Eddig ilyet nem csinált.
Ez minek a hibájára utalhat?
Köszi,
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5487 Dátum: 2016.03.11 péntek, 07:48:33 »

Sziasztok,
erős balos kanyarban, az üzemanyagszint mutató kitér jobbra, majd egyenesben visszaáll. Eddig ilyet nem csinált.
Ez minek a hibájára utalhat?
Köszi,
PZs
Kevés a benya.  Grin Grin
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #5488 Dátum: 2016.03.11 péntek, 08:01:42 »

Sziasztok,
erős balos kanyarban, az üzemanyagszint mutató kitér jobbra, majd egyenesben visszaáll. Eddig ilyet nem csinált.
Ez minek a hibájára utalhat?
Köszi,
PZs

Rossz a szintjelző a műszerfalon vagy a tankban, de az is lehet, hogy átszakadt, sérült, kilyukadt a terelőfal a tankban és ettől a benzin jobban lötyög mint kellene.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #5489 Dátum: 2016.03.11 péntek, 08:10:53 »

Gabi,
igazad van, teli tanknál nincs ilyen!  nyes
 wave
Kevés a benya.  Grin Grin
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #5490 Dátum: 2016.03.11 péntek, 08:13:36 »

Köszi!  worship
Rossz a szintjelző a műszerfalon vagy a tankban, de az is lehet, hogy átszakadt, sérült, kilyukadt a terelőfal a tankban és ettől a benzin jobban lötyög mint kellene.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #5491 Dátum: 2016.03.11 péntek, 09:04:46 »

Köszi!  worship

Teli tanknál nincs jelentősége a terelőfalnak, azért nem jelentkezik olyankor.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #5492 Dátum: 2016.03.11 péntek, 12:23:06 »

Köszi,
1ből megértettem, próbáltam viccesen reagálni HegeGabi hozzászólására.
PZs
 worship
Teli tanknál nincs jelentősége a terelőfalnak, azért nem jelentkezik olyankor.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
szikla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #5493 Dátum: 2016.03.26 szombat, 10:25:30 »

Sziasztók wave wave Szeretném kérni a segítséget. Hiba jelenség töltés jelző lámpa fel fel villan pártized másod percre majd a hőfok mutató el indul piros zónába. Mikor ez meg szűnik vissza áll rendes állásban. Vannak nap szakok mikor semmi jele a hibának. Generátor felűjítva fesszabályzo kicserélve. De a hiba meg maradt?Huh?  worship worship worship
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5494 Dátum: 2016.03.30 szerda, 13:22:02 »

Sziasztók wave wave Szeretném kérni a segítséget. Hiba jelenség töltés jelző lámpa fel fel villan pártized másod percre majd a hőfok mutató el indul piros zónába. Mikor ez meg szűnik vissza áll rendes állásban. Vannak nap szakok mikor semmi jele a hibának. Generátor felűjítva fesszabályzo kicserélve. De a hiba meg maradt?Huh?  worship worship worship
Szia!
Lehet, hogy csúszik/szorul az ékszíj??
Vagy valamelyik hajtott eszköz szorul (vízpumpa, légkondi, szervópumpa, generátor).
Szerintem.
Naplózva
szikla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #5495 Dátum: 2016.03.31 csütörtök, 20:52:44 »

Szia!
Lehet, hogy csúszik/szorul az ékszíj??
Vagy valamelyik hajtott eszköz szorul (vízpumpa, légkondi, szervópumpa, generátor).
Szerintem.


Kőszi szépen beszéltem szakikal is ök is ezt mondták. Főtengely lévén a égszij tárcsa hiba van benne gumi ami össze van vulkanizálva.Ez elszakad okkóz egy csípógó hangot. Satuban megtudód fórgatní kézben nem. eyelőre jó lenne tudni hóll tudnák olcsón venni egy ilyent.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5496 Dátum: 2016.04.01 péntek, 08:51:02 »

Kőszi szépen beszéltem szakikal is ök is ezt mondták. Főtengely lévén a égszij tárcsa hiba van benne gumi ami össze van vulkanizálva.Ez elszakad okkóz egy csípógó hangot. Satuban megtudód fórgatní kézben nem. eyelőre jó lenne tudni hóll tudnák olcsón venni egy ilyent.
Keres-kínál részen próbáld meg, az alkatrészkereskedőknél kérdezősködj.
Szerintem.
Naplózva
axterix
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34


E-mail
« Új hozzászólás #5497 Dátum: 2016.04.12 kedd, 20:07:37 »

                                                                    Szép jó estét!

A segítségetekre lenne szűkségem olyan különös problémám lenne egyik percről a másikra 2-3 hengerektől elment a gyújtás nincs cirka csak az 1-4 hengernél van.Mi lehet a probléma két különböző szaki kérdeztem kétféle problémát mondtak, egyik azt mondja trafó hiba a másik azt lehet vezérlő hiba is.Szerintetek melyik az esélyes?Ez egy Ford Mondeo combi RKA motorkódú 1994 1.8 benzin.
Naplózva
majki85
Vendég
« Új hozzászólás #5498 Dátum: 2016.04.29 péntek, 08:09:58 »

Sziasztok!

Az autórádiót, hogy lehet a legegyszerűbben fix 12v-ra kötni? Jelenleg csak gyújtás ráadás után megy, gondolom relé adja neki az áramot, amikor elfordítom a kulcsot

Köszi
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #5499 Dátum: 2016.04.29 péntek, 13:17:36 »

                                                                    Szép jó estét!

A segítségetekre lenne szűkségem olyan különös problémám lenne egyik percről a másikra 2-3 hengerektől elment a gyújtás nincs cirka csak az 1-4 hengernél van.Mi lehet a probléma két különböző szaki kérdeztem kétféle problémát mondtak, egyik azt mondja trafó hiba a másik azt lehet vezérlő hiba is.Szerintetek melyik az esélyes?Ez egy Ford Mondeo combi RKA motorkódú 1994 1.8 benzin.

Szerintem több oka is lehet, de első körben egy csere trafóval le tudod ellenőrizni, hogy a trafó-e a beteg.
Bár szerintem, ha a trafó, akkor az egyiknek sem ad gyújtást.
... szerintem ...
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.071 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.