Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:40:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1936690 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #5600 Dátum: 2017.02.22 szerda, 11:54:50 »

Az én meglátásom az, hogy az én 21 éves autómnál a pattintó fülek elég könnyen törnek, még +40fokban tűző napon is  wow1, és ezért jobb volt a 3 csavart kiszedni és úgy kiemelni ezt a burkolatot. Sokáig burkolat nélkül jártam, mert többedjére sikerült úgy megpiszkálnom a sarukat, hogy a rázkódás és az idő ne állítsa el őket újra. Volt, hogy menet közben ment el a világítás és akkor elég volt egy jól irányzott rúgás a panelbe és újra lett fény, és így el tudtam menni egy olyan parkolóba, ahol tudtam rajta állítani.

Nem egyszerűbb a kapcsolós műanyag burkolatot kipattintani?Ahhoz nem kell leszedni a burkolatot...
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #5601 Dátum: 2017.02.22 szerda, 16:46:34 »

Az én meglátásom az, hogy az én 21 éves autómnál a pattintó fülek elég könnyen törnek, még +40fokban tűző napon is  wow1, és ezért jobb volt a 3 csavart kiszedni és úgy kiemelni ezt a burkolatot. Sokáig burkolat nélkül jártam, mert többedjére sikerült úgy megpiszkálnom a sarukat, hogy a rázkódás és az idő ne állítsa el őket újra. Volt, hogy menet közben ment el a világítás és akkor elég volt egy jól irányzott rúgás a panelbe és újra lett fény, és így el tudtam menni egy olyan parkolóba, ahol tudtam rajta állítani.

Sikerült a saru volt a hibás köszönöm mindenkinek.
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
keleman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #5602 Dátum: 2017.02.25 szombat, 17:31:12 »

Sziasztok!

Szeretném megkérdezni, hogy a termosztátházban lévő jeladók közül melyik a műszerfalé?Huh? Mk1 1.8 benzinesen.
A mutatóm meg sem mozdul!

Cserekor le kell engedni az összes hűtőközeget?
Naplózva

Mondeo Turnier GLX 1,8 i '95
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #5603 Dátum: 2017.02.25 szombat, 18:55:57 »

Sziasztok!

Szeretném megkérdezni, hogy a termosztátházban lévő jeladók közül melyik a műszerfalé?Huh? Mk1 1.8 benzinesen.
A mutatóm meg sem mozdul!

Cserekor le kell engedni az összes hűtőközeget?
Szia az alsó a műszer a felső a ventilator.szerintem nem csak annyit hogy ne folyon a nyakadba.De állitolag a műszer szokot rossz lenni vagy kontaktos az enyém is néha alszik.
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
saviboy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


Charlesrop Charlesrop
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5604 Dátum: 2017.04.05 szerda, 19:07:34 »

Sziasztok!
Segítséget kérnék Mk1 Mondeo Diavia Klíma ügyben!
Nem rég építettem be a kocsiba,és az utastérben minden rendben van!
Viszont a motortérben vannak gondok a kábelezéssel!
Nem tudom melyik vezeték hova megy!
Kellene pár kép akinek van beépítve ilyen klíma segítségül vagy tapasztalata a beépítéssel ha lehetséges és nem nagy kérés!!!
Köszi előre is!
Üdv! Norbi
Naplózva

puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #5605 Dátum: 2017.04.08 szombat, 16:07:31 »

Sziasztok!
Segítséget kérnék Mk1 Mondeo Diavia Klíma ügyben!
Nem rég építettem be a kocsiba,és az utastérben minden rendben van!
Viszont a motortérben vannak gondok a kábelezéssel!
Nem tudom melyik vezeték hova megy!
Kellene pár kép akinek van beépítve ilyen klíma segítségül vagy tapasztalata a beépítéssel ha lehetséges és nem nagy kérés!!!
Köszi előre is!
Üdv! Norbi
Üdv!Elég érdekes,amit felvetettél.Utólagos klíma beépítés elég ritka,én még nemigen találkoztam vele a fórumon (bár mindig vannak nálam egy-két éves kihagyások...) Olyan volt,hogy bontott de gyári szett lett utólag beépítve,azzal nemigen volt ilyen gond.Konkrétan Neked az egész motortéri kábelezés ábrája kellene,mi merre megy,mi mihez van hozzákötve?
Naplózva
keleman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #5606 Dátum: 2017.04.11 kedd, 17:07:16 »

Sziasztok.
95-ös 1.8 benzines mondeomban mostanában fura dolgok jönnek elő:

Km óra menet közben leesik 0-ra, majd újra működik.
Ez mitől lehet? Hol keressem a gondot?

Más kérdés:
szeretnék egy kábelt behúzni az aksitól az utastérbe ( extra szivargyújtóhoz). Hol tudom egyszerüen bevinni a kábelt, hogy az eredeti kábelezést ne bolygassam meg?
Naplózva

Mondeo Turnier GLX 1,8 i '95
johnybee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #5607 Dátum: 2017.04.11 kedd, 21:04:18 »

Sziasztok.
95-ös 1.8 benzines mondeomban mostanában fura dolgok jönnek elő:

Km óra menet közben leesik 0-ra, majd újra működik.
Ez mitől lehet? Hol keressem a gondot?

Más kérdés:
szeretnék egy kábelt behúzni az aksitól az utastérbe ( extra szivargyújtóhoz). Hol tudom egyszerüen bevinni a kábelt, hogy az eredeti kábelezést ne bolygassam meg?

Valószínűleg a kilóméter óránál a sebesség jeladó kezni megadni magát a váltó tetején.
A Kábelt a bal első torony mögött a tőzfalon van egy gumírozott kábelbevezetés a műszerfal alá. én mindig ott húzok be magzagot ha esetleg kell.  nyes eplus2
Naplózva
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #5608 Dátum: 2017.04.13 csütörtök, 20:31:51 »

Valószínűleg a kilóméter óránál a sebesség jeladó kezni megadni magát a váltó tetején.
A Kábelt a bal első torony mögött a tőzfalon van egy gumírozott kábelbevezetés a műszerfal alá. én mindig ott húzok be magzagot ha esetleg kell.  nyes eplus2
Erre annyit mondanék,hogy én amikor extra gyújtót tettem hátra a könyöklő hamutartója alá,akkor a gyáritól vezettem el a kábeleket.Nem kell semmit bolygatni,nem kell vágni.Kell pár darab csatlakozó és csinálni kell egy osztott csatlakozót.Utoljára például ehhez a belső világításról vettem le az állandó ellátást.Nem kellett semmit vágni (én sem szerettem sose a gyárit darabolni,ne legyen extra hibaforrás):
http://mondeo.hu/index.php?topic=1587.msg1102256#msg1102256
Naplózva
csacsabá
Vendég
« Új hozzászólás #5609 Dátum: 2017.04.14 péntek, 07:38:44 »

Hello!
Segitséget kérnék.Van egy 95-ös 1.6 zetek mondeom,kevés kilóméterrel.Amig a viz nem melegszik fel nem lehet használni mert nincs alapjárat és minde n saroknál,vagy lámpánál vagy fékezésnél egyből leáll.Hidegen ilyenkor még nehezen is indul.Melegen semmi baj megy jól és le sem áll.Ki takaritották már a légtömeg mérőt,a fojtószelepházat stb és új vizhőfok mérő gombát is vetettek velem,de semmi változás.Kérlek benneteket,ha volt már ilyen gondotok és meg tudtátok oldani osszátok meg velem a hiba okát,vagy ajánljatok egy tényleg hozzáértő szerelőt a fővárosban.
Előre is köszönöm!  nagycsacsa@gmail.com
Naplózva
johnybee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #5610 Dátum: 2017.04.14 péntek, 15:01:05 »

Sziasztok.
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Adott egy 93-as 2.0B kombi mondeóm utólagos tempomat beszerelés közepén vagyok.
A wikin elaolvastam tövirül hegyire a beépítés menetét de sokminden nem tiszta.
Pl az IIM-en nagyon sok kábel nincs bekötési rajz szerint sehova kötve.
Illetve akitől vettem ü azt mondja hogy nem bírta működésre bírni a tempomatot és ezzel lenne kérdésem hogy milyen típus hibái vannak neki amit lehet orvosolni és esetleg működésre bírni.
Kérem aki találkozott már ilyennel az jelentkezzen itt vagy inkább pribátban.
Nagyon köszönöm.
Naplózva
szeles-940
Vendég
« Új hozzászólás #5611 Dátum: 2017.04.15 szombat, 23:05:21 »

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. A mondeomat szeretném átalakítani elektromos abalkosra. Szereztem is hozzá mindent de még sem működik. Megnéztem a kötegben megvannak a vezetékek.
Valami ötlet vagy hogy mit nézzek meg?
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #5612 Dátum: 2017.04.18 kedd, 08:33:57 »

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem. A mondeomat szeretném átalakítani elektromos abalkosra. Szereztem is hozzá mindent de még sem működik. Megnéztem a kötegben megvannak a vezetékek.
Valami ötlet vagy hogy mit nézzek meg?

Első körben megnézném, eljut-e mindenhová az áram.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
szeles-940
Vendég
« Új hozzászólás #5613 Dátum: 2017.04.19 szerda, 17:19:49 »

Első körben megnézném, eljut-e mindenhová az áram.
A biztosítéktáblában megvan de valamiért az ajtóba nem jut el.
Naplózva
csacsabá
Vendég
« Új hozzászólás #5614 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 08:45:39 »

Hello!
Segitséget kérnék.Van egy 95-ös 1.6 zetek mondeom,kevés kilóméterrel.Amig a viz nem melegszik fel nem lehet használni mert nincs alapjárat és minde n saroknál,vagy lámpánál vagy fékezésnél egyből leáll.Hidegen ilyenkor még nehezen is indul.Melegen semmi baj megy jól és le sem áll.Ki takaritották már a légtömeg mérőt,a fojtószelepházat stb és új vizhőfok mérő gombát is vetettek velem,de semmi változás.Kérlek benneteket,ha volt már ilyen gondotok és meg tudtátok oldani osszátok meg velem a hiba okát,vagy ajánljatok egy tényleg hozzáértő szerelőt a fővárosban.
Előre is köszönöm!  nagycsacsa@gmail.com
Naplózva
csacsabá
Vendég
« Új hozzászólás #5615 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 08:58:42 »

Hello!

Köszönöm a segitséget az 1.6 zetek alapjárati hibájához,mindent megcsináltam úgy ahogy mondtad,hidegen magasabb is lett az alapjárat,de fél perc után elkezd lassan hullámozni először fel 1500-ig majd le 400-ig egy darabig csinálja enyhén egyre jobban,majd amikor megint leesik meg is áll.Ezután mint régebben ha nem engedem leállni.mert nyomom a gázt és felmelegszik aztán nincs semmi probléma,jó az alapjárat és nem áll le.Mi lehet még a hiba?

Üdv.: csacsabá
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #5616 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 09:13:01 »

A biztosítéktáblában megvan de valamiért az ajtóba nem jut el.

Akkor a vezeték körül kell nyomozni.
Szakadásvizsgálat.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
szeles-940
Vendég
« Új hozzászólás #5617 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 12:58:22 »

Akkor a vezeték körül kell nyomozni.
Szakadásvizsgálat.
Igen, erre gondoltam én is. Csak nem igazán tudom lekövetni merre mennek a vezetékek, egy kapcsolási rajz jól jönne hozzá
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #5618 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 13:12:35 »

Igen, erre gondoltam én is. Csak nem igazán tudom lekövetni merre mennek a vezetékek, egy kapcsolási rajz jól jönne hozzá

Kapcsolási rajz híján megnézném, melyik biztosíték tartozik hozzá.
Ott a kábel egyik vége.
A másik meg ugye az ajtóban.
Ha beteg a kábel, érdemesebb újat behúzni.
... szerintem ...
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
saviboy86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


Charlesrop Charlesrop
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5619 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 13:19:50 »

Üdv!Elég érdekes,amit felvetettél.Utólagos klíma beépítés elég ritka,én még nemigen találkoztam vele a fórumon (bár mindig vannak nálam egy-két éves kihagyások...) Olyan volt,hogy bontott de gyári szett lett utólag beépítve,azzal nemigen volt ilyen gond.Konkrétan Neked az egész motortéri kábelezés ábrája kellene,mi merre megy,mi mihez van hozzákötve?
Szia! Igen a motortéri kábel ábrája kellene, nekem is úgy van hogy ki lett bontva egy komplett szett egy másik mondeo-ból és az lett most az enyémbe berakva,de viszont a motortéri kábeleket nem én vettem ki hanem egyik ismerősőm aki eljött nekem segíteni,de ő nem emlékszik hogy mit honnan kötött le...
Naplózva

motosrac
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #5620 Dátum: 2017.04.20 csütörtök, 20:18:21 »

Hello! Szereléskor megbolygattuk a kábeleket (motor ki meg vissza), és azóta nem működik a sebességmérőm. Ki tudom mérni valahogy hogy maga a szenzor rossz, vagy csak a vezetékeknél van ármány? A komplett kábelkötegem elég ramaty állapotban van, ha ránézek egy vezetékre már attól leesik a szigetelés róla, ezért gondolom hogy itt is lehet hiba de a szenzortól indulnék.
Előre is köszi a segítséget!
Naplózva

'95 MkI 4x4 2.0 kombi GHIA
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #5621 Dátum: 2017.04.21 péntek, 15:19:48 »

Szia! Igen a motortéri kábel ábrája kellene, nekem is úgy van hogy ki lett bontva egy komplett szett egy másik mondeo-ból és az lett most az enyémbe berakva,de viszont a motortéri kábeleket nem én vettem ki hanem egyik ismerősőm aki eljött nekem segíteni,de ő nem emlékszik hogy mit honnan kötött le...
Ami nagyhirtelen az eszembe jut,az a Haynes manual.Nekem mk2 v6 van,az nemigen jó neked.A helyedben beszereznék egyet,nagyon sok segítséget ad még most is.
Naplózva
bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #5622 Dátum: 2017.04.21 péntek, 17:44:51 »

Hello!

Köszönöm a segitséget az 1.6 zetek alapjárati hibájához,mindent megcsináltam úgy ahogy mondtad,hidegen magasabb is lett az alapjárat,de fél perc után elkezd lassan hullámozni először fel 1500-ig majd le 400-ig egy darabig csinálja enyhén egyre jobban,majd amikor megint leesik meg is áll.Ezután mint régebben ha nem engedem leállni.mert nyomom a gázt és felmelegszik aztán nincs semmi probléma,jó az alapjárat és nem áll le.Mi lehet még a hiba?

Üdv.: csacsabá
Villogtass hibakódot a biztonság kedvéért, de ez a hiba nekem anno lambdaszonda volt. Lehet, csak a csatlakozója kontaktos, de lehet, hogy a szonda.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
keleman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #5623 Dátum: 2017.04.22 szombat, 16:03:11 »

Sziasztok.
meg tudja valaki mondani hogy honnan férek hozzá a sebesség jeladóhoz?Huh?
Naplózva

Mondeo Turnier GLX 1,8 i '95
motosrac
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #5624 Dátum: 2017.04.22 szombat, 19:43:03 »

Sziasztok.
meg tudja valaki mondani hogy honnan férek hozzá a sebesség jeladóhoz?Huh?

Leveszed a légszűrő utáni csöveket és kb a tűzfal és a gyújtótrafó között be tudsz nyúlni. Egy szögletes felete műanyagot keress a váltó tetején a tűzfal felőli oldalán.
Naplózva

'95 MkI 4x4 2.0 kombi GHIA
sandor34
Vendég
« Új hozzászólás #5625 Dátum: 2017.04.23 vasárnap, 11:57:57 »

sziasztok uj  vagyok itt ..szeretném a segitsegeteket kérni,,van egy mondeom 96  os évjárat 1,,6  .következö a helyzet: kis gázadásnál olyan mintha nem kapna uzemanyagot rángat,,ez van mikor csinálja van mikor nem ..egyszer csak gondol egyet es elmulik,,gyertya ,benzinszurö cserélve lett,de még mindig elöfordul ,,tudna valaki segiteni? köszönöm wave
Naplózva
keleman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #5626 Dátum: 2017.04.24 hétfő, 14:27:43 »

Leveszed a légszűrő utáni csöveket és kb a tűzfal és a gyújtótrafó között be tudsz nyúlni. Egy szögletes felete műanyagot keress a váltó tetején a tűzfal felőli oldalán.

Köszi.

Meg is nézem......☺
Naplózva

Mondeo Turnier GLX 1,8 i '95
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #5627 Dátum: 2017.04.25 kedd, 08:29:08 »

sziasztok uj  vagyok itt ..szeretném a segitsegeteket kérni,,van egy mondeom 96  os évjárat 1,,6  .következö a helyzet: kis gázadásnál olyan mintha nem kapna uzemanyagot rángat,,ez van mikor csinálja van mikor nem ..egyszer csak gondol egyet es elmulik,,gyertya ,benzinszurö cserélve lett,de még mindig elöfordul ,,tudna valaki segiteni? köszönöm wave

A gyújtás triumvirátus?
Gyertya, kábel, trafó?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
csacsabá
Vendég
« Új hozzászólás #5628 Dátum: 2017.04.25 kedd, 15:40:24 »

Hello!
Ma beszéltem telefonon egy vidéki ford speccel,aki azt mondta,hogy a szeleptőkéket kell kicserélni ha nincs hidegen alapjárat,mert kitámasztanak.Állitólag ez szinte csak az 1.6-osnál jelentkezik.Létezik?
Naplózva
puffin__lekvar
Vendég
« Új hozzászólás #5629 Dátum: 2017.04.25 kedd, 20:01:12 »

Hello!
Ma beszéltem telefonon egy vidéki ford speccel,aki azt mondta,hogy a szeleptőkéket kell kicserélni ha nincs hidegen alapjárat,mert kitámasztanak.Állitólag ez szinte csak az 1.6-osnál jelentkezik.Létezik?
A szeleptőke hidrotőke akar lenni..Na annak tudtommal nem sok köze van hozzá.Attól még lehet,de nem hallottam még ilyenről.Ha kopott,akkor van egy jellegzetes kopogó hangja.Nem összetévesztendő az injektorok nyitásával-zárásával.
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.25 kedd, 20:05:29 írta puffin__lekvar » Naplózva
johnybee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #5630 Dátum: 2017.05.27 szombat, 07:06:26 »

Sziasztok.
Van itt olyan aki épített már be Mk1-be Tempomatot? Segitségre lenne szükségem a bekötéssel kapcsolatban.
Nem jutok vele dűlőre az istenért sem.
Vagy olyan akinek az autójában ez felszereltség?.
Csak a sz..ás van vele nekem. rinya falbav
Köszi mindenkinek.
Naplózva
motosrac
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #5631 Dátum: 2017.05.27 szombat, 16:19:29 »

Sziasztok!
Tud valaki segiteni, hogy hol kapok bosch szinkodolt vezetekekket? A motorterben levo vezetekek nagy reszerol ahogy hozzaerek lemalik a szigeteles. Most epp a hutoventillator nem mukodik miatta, es ujra szeretnem gyartani azt a koteget.
Naplózva

'95 MkI 4x4 2.0 kombi GHIA
motosrac
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


E-mail
« Új hozzászólás #5632 Dátum: 2017.06.03 szombat, 08:45:08 »

Hello!
Bosch színkódolt vezetékek már nem kellenek, cserébe egy kis segítség jól jönne.
Valamit eltoltam a vezetékek szigetelés közben, valószínűleg tartom hogy azt, hogy ráejtettem a hűtőventillátor hőkapcsoló vezetékeit az akku pluszra ahol szikrázott is egyet. falbav
Összeraktam mindent, és azóta ha beindítom az autót kb 5 mp után elindul a hűtőventillátor, akkor is ha a csatlakozó le van húzva a hőkapcsolóról, sőt, ha az egész általam szigetelt vezetékköteg csatlakozója ki van húzva (ez a fojtószelep melletti köteg, amiről az injektorok kapják az áramot)
Kérdésem az lenne, hogy volt már ilyen jelenség valakinek? illetve az, hogy kap még máshonnan is jelet az ecu a hűtőventi kapcsolására, vagy csak a termosztátház tetején lévő hőkapcsolóról?


 
Naplózva

'95 MkI 4x4 2.0 kombi GHIA
willy76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #5633 Dátum: 2017.06.03 szombat, 11:08:02 »

Sziasztok

Létezik valakinél villamossági rajz mk3 2001 2.0 tddi mondeo kombi pár dolog érdekelne róla pl a belső csomagtér nyito gomb miért nem akar muködni.
Naplózva
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #5634 Dátum: 2017.06.27 kedd, 10:35:15 »

Sziasztok!

Épp izzót cseréltem és láttam egy csatlakozót, ami nem csatlakozik sehová...de 3 szál belefut, egy fekete, zöld és a lila, a tompított fényszóróé...mi lehet az? worship Wink
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #5635 Dátum: 2017.06.27 kedd, 12:49:46 »

Sziasztok!

Épp izzót cseréltem és láttam egy csatlakozót, ami nem csatlakozik sehová...de 3 szál belefut, egy fekete, zöld és a lila, a tompított fényszóróé...mi lehet az? worship Wink

Tipp:

Fényszóró magasság állító motor?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #5636 Dátum: 2017.06.30 péntek, 10:00:31 »

Tipp:

Fényszóró magasság állító motor?

Nekem még tippem sincs, és tipp arra hogy hova kössem? Smiley Lehet kezdő kérdés xD
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #5637 Dátum: 2017.06.30 péntek, 11:27:23 »

Nézd meg, hogy a kormány mellett bal kéz felől ahol bekapcsolod a világítást van-e állító kapcsoló. Így néz ki: http://
Ha van, akkor kell lennie a lámpáknál állító motornak is. Le kell venni a lámpák motortér felőli burkolatát és alatta lesz.
Google-ban keress rá és úgy könnyebben felismered. Vagy marad a zöld oldal.
PZs
Nekem még tippem sincs, és tipp arra hogy hova kössem? Smiley Lehet kezdő kérdés xD
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Andris 1. fordmondeója
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #5638 Dátum: 2017.06.30 péntek, 12:51:05 »

Sziasztok!
Tud segíteni valaki?
Mk1 indítókulcs másoláshoz kellene a kód. Nem tudom, hogy tudom megnézni. Kormány alatti burkolatot leszedtem de nem tudom, hogy tovább. Nem akarom feszegetni. Köszönöm előre is a választ!
Naplózva

Mk1 95' turnier(estate) 2.0 16v glx
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #5639 Dátum: 2017.07.03 hétfő, 17:29:00 »

Nézd meg, hogy a kormány mellett bal kéz felől ahol bekapcsolod a világítást van-e állító kapcsoló. Így néz ki: http://
Ha van, akkor kell lennie a lámpáknál állító motornak is. Le kell venni a lámpák motortér felőli burkolatát és alatta lesz.
Google-ban keress rá és úgy könnyebben felismered. Vagy marad a zöld oldal.
PZs


és hálám üldözzön Cheesy  worship worship nyes Wink
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #5640 Dátum: 2017.07.04 kedd, 09:56:36 »

Sziasztok!
A hetűventillátor 60A-es biztosítékát hogy lehet kiszedni? El van szakadva, de nem tudom miért és ilyen melegben nem jó működő vetilátor nélkül járni.
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #5641 Dátum: 2017.07.05 szerda, 11:29:03 »

Sziasztok!
A hetűventillátor 60A-es biztosítékát hogy lehet kiszedni? El van szakadva, de nem tudom miért és ilyen melegben nem jó működő vetilátor nélkül járni.

Megoldottam.  taps
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
gajdee85
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #5642 Dátum: 2017.07.07 péntek, 09:34:41 »

Helloo mindenki Smiley

Köszönöm a befogadást!!
Első körben egy elég vicces probléma kapcsán szeretnék tanácsot kérni. 93. 2.0 16v motoros Mondeom nem indul az Istenért sem!!
Zárhídcsere után került hozzám a gép mert hát a drága cimbim nem fért el 2 sávon és csinált magának még egyet ami 2 jelzőtáblába került...
A lényeg, hogy hegesztették az autót ebből kifolyólag gondoltuk, hogy talán megsütötték a motorvezérlőt, gyújtótrafót... Cserélve lett mind2 alkatrész de nem indul, nincs szikra!! Feszültség mérhető a csatiban ami a trafóra megy de nem tudom mi a pontos érték!! A kérdésem az lenne, hogy esetleg nem e indításgátló miatt nem tudom elindítani?? Hol lehet ez vagy mit kellene csinálnom, hogy kikapcsoljam?? 4x el.ablakos, el.vezetőülés, tempomat, kipörgésgátló stb... felszereltségű az autó!
Gyújtáson 8-10 csippanás, indítózás és semmi!! Köszönöm előre is mindenkinek!! Szép napot!! Ha ma sem tudom elindítani, felgyújtom!! Cheesy
Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #5643 Dátum: 2017.07.09 vasárnap, 16:47:10 »

Helloo mindenki Smiley

Köszönöm a befogadást!!
Első körben egy elég vicces probléma kapcsán szeretnék tanácsot kérni. 93. 2.0 16v motoros Mondeom nem indul az Istenért sem!!
Zárhídcsere után került hozzám a gép mert hát a drága cimbim nem fért el 2 sávon és csinált magának még egyet ami 2 jelzőtáblába került...
A lényeg, hogy hegesztették az autót ebből kifolyólag gondoltuk, hogy talán megsütötték a motorvezérlőt, gyújtótrafót... Cserélve lett mind2 alkatrész de nem indul, nincs szikra!! Feszültség mérhető a csatiban ami a trafóra megy de nem tudom mi a pontos érték!! A kérdésem az lenne, hogy esetleg nem e indításgátló miatt nem tudom elindítani?? Hol lehet ez vagy mit kellene csinálnom, hogy kikapcsoljam?? 4x el.ablakos, el.vezetőülés, tempomat, kipörgésgátló stb... felszereltségű az autó!
Gyújtáson 8-10 csippanás, indítózás és semmi!! Köszönöm előre is mindenkinek!! Szép napot!! Ha ma sem tudom elindítani, felgyújtom!! Cheesy

Az ECU csere magában nem oldja meg a problémát , egy inditókulcs is kell hozzá minimum. Az inditásgátló a kód nélkül nem müködik. Az öninditó teker?  A gyújtás 60 Amperes biztijét is le kellene ellenőrizni. Hiba lehet még ha nincs szikra a főtengely holtponti jeladó hibája is.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
gajdee85
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #5644 Dátum: 2017.07.15 szombat, 06:35:50 »

Szia Smiley
Köszönöm a választ de bukott a dolog mert nem immos ez a talicska illetve az sem volt az amiből elhoztam a vezérlőegységet!
Továbbra sem tudunk többet hogy miért nem képes szikrát verni egy gyertya sem!! Jövőhéten ránéz egy autóvillamosságis szaki mert az összes szerelő akivel beszéltem, a lemálott szigetelésű hűtő és klímaventillátorokhoz csatlakozó kábelkötegrész és a koccnás miatt gondolja, hogy valami zárlat miatt van jelen a probléma!
A héten nézek mellé egy donort, hátha abból ki tudunk szedni pár cuccot ami esetleg cserés. Aztán remélem sikerül életet lehelni bele.
Honnan tudom meg azt, hogy immos volt e valaha az auto?? Elég komoly felszereltségű az autó, hogy nem legyen benne viszont karikát sem csatlakozó kábeleket sem találtam a gyújtáskapcsolónál a burkolat alatt... Tudok e tenni bele másikat vagy hagyjam a francba ees gyujtsam fel inkább már most??
Köszönöm!! Szép napot mindenkinek Wink

(az önindító teker, a biztosítékok épek) Megrendeltem a holtpont jeladót Wink
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.15 szombat, 06:39:18 írta gajdee85 » Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #5645 Dátum: 2017.07.15 szombat, 16:15:45 »

Szia Smiley
Köszönöm a választ de bukott a dolog mert nem immos ez a talicska illetve az sem volt az amiből elhoztam a vezérlőegységet!
Továbbra sem tudunk többet hogy miért nem képes szikrát verni egy gyertya sem!! Jövőhéten ránéz egy autóvillamosságis szaki mert az összes szerelő akivel beszéltem, a lemálott szigetelésű hűtő és klímaventillátorokhoz csatlakozó kábelkötegrész és a koccnás miatt gondolja, hogy valami zárlat miatt van jelen a probléma!
A héten nézek mellé egy donort, hátha abból ki tudunk szedni pár cuccot ami esetleg cserés. Aztán remélem sikerül életet lehelni bele.
Honnan tudom meg azt, hogy immos volt e valaha az auto?? Elég komoly felszereltségű az autó, hogy nem legyen benne viszont karikát sem csatlakozó kábeleket sem találtam a gyújtáskapcsolónál a burkolat alatt... Tudok e tenni bele másikat vagy hagyjam a francba ees gyujtsam fel inkább már most??
Köszönöm!! Szép napot mindenkinek Wink

(az önindító teker, a biztosítékok épek) Megrendeltem a holtpont jeladót Wink


Amennyiben az öninditó teker és a benzinpumpa is működik akkor az autó nem immós, ha az lenne akkor egyik sem müködne. A javítás  közben valami megsérülhetett (kábel, jeladó) pl. hegesztés közben nem vették le az akkusarut ha nem úgyn. semleges polarításu hegesztővel dolgoztak. Csak türelem, mert az ilyen jellegű elektromos hibát felderiteni hosszadalmas. Végig kell vizsgálni az összes gyújtással kapcsolatos jeladókat, vezetékeket, minden csatlakozó a helyén van-e, amit csak lehet ki kell mérni. Ha kell akkor a működéshez szükséges kábelkötegeket is meg kell bontani hátha valahol zárlat van.  Azonban ha van rá mód akkor el kell vinni egy elektromos szakihoz, ő talán hamarabb  megtalálja a problémát. Valószínü nem egy nagy dologról van szó. Csak türelem és pozitiv hozzáállás. Én kb. két hétig babráltam az autót míg kiderült, hogy ECU hibás, csere és azóta megy, pedig a szakik sem tudták megmondani mi a hiba még egy Ford szerviz sem. Sok sikert.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
rajtattoo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #5646 Dátum: 2017.08.20 vasárnap, 12:31:29 »

Üdv mindenkinek !
Nagyon nagy szükségem lenne használható mk1 v6 motortéri kábelkötegre.
Ha valakinek van ide várom a levelet vagy telefon.
rajtattoo@citromail.hu    06707729967
Köszönöm szép napot mindenkinek!!!
Naplózva
csaszy
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


O

Charlesrop Charlesrop
WWW
« Új hozzászólás #5647 Dátum: 2017.12.25 hétfő, 10:15:43 »

BOLDOG KARÁCSONYT
Sziasztok.Szeretném megkérdezni hogy egy uj trafo is két gyujtás után tönkrement mi lehet a gond?Zárlat?
Biztosítékok rendben csak szikra nincs :-(
Naplózva

Kovacska11
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #5648 Dátum: 2018.09.16 vasárnap, 08:04:36 »

Üdv!
Mk1 Ford Mondeo kombihoz keresek motortérben lévő kábelköteget! Évjárat 1994. 100KW 1988ccm.
Naplózva
Kovacska11
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #5649 Dátum: 2018.09.16 vasárnap, 15:14:50 »

Hy! Elektromos tèmához írok, mert szüksègem lenne Mk1 es mondeo kombihoz, motortérben lévő kábelkötegre, 100kw. 1988ccm. 1994 es evjrat. 136le
Naplózva
Oldalak: 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.