Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:04:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1937835 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4000 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 13:06:29 »

na végre! te vagy az emberem! ez a ***! és a bovden! ebben kellene segitség! valaki,valahonnan....
tehát,. nekem kellene egy ilyen motor,és hozzá a bovden,a kérdés az h a bovden az egy drab-vagy kettő? és hogyan kell beletenni a motorba? vagy meg lehet azt oldani h kiiktatni a kipörgésszervót,és a gázpedáltol egyből az injektorba kötni? JA,és ugye ennek nincs köze az ABS hez,mert az kell..azt nem adom!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4001 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 13:10:25 »

tehát,. nekem kellene egy ilyen motor,és hozzá a bovden,a kérdés az h a bovden az egy drab-vagy kettő? és hogyan kell beletenni a motorba? vagy meg lehet azt oldani h kiiktatni a kipörgésszervót,és a gázpedáltol egyből az injektorba kötni? JA,és ugye ennek nincs köze az ABS hez,mert az kell..azt nem adom!
minden további nélkül kikötheted
úgy emlékszem, hogy talán még ki sem kell cserélni a bowdent, csak kiszeded a kitörésgátlóból és átrakod a fojtószelephez
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4002 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 13:11:12 »

minden további nélkül kikötheted
úgy emlékszem, hogy talán még ki sem kell cserélni a bowdent, csak kiszeded a kitörésgátlóból és átrakod a fojtószelephez
de hogy kell kiszedni belőle?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4003 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 13:12:01 »

de hogy kell kiszedni belőle?

szétcsavarozod
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4004 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 13:13:20 »

de hogy kell kiszedni belőle?

és a bovden igy nem hosszu? nem egy darabbol van? vagy szét köthető?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4005 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 13:14:38 »

és a bovden igy nem hosszu? nem egy darabbol van? vagy szét köthető?
nehari de mit kell szét csavarni?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4006 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 13:17:28 »

nehari de mit kell szét csavarni?

és van a képen a kis motor mellett az a fekete henger a fém kapoccsal-az mi? feszitő.-vagy toldó? mert én ugy látom,h az lenne a jo,ha a bovdent ketté lehetne szedni,és összetoldani! mert ha ilyen hosszu marad a kis motor nélkül.-nem feszithető..logni fog,,laza lessz stb
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4007 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 13:19:11 »

és van a képen a kis motor mellett az a fekete henger a fém kapoccsal-az mi? feszitő.-vagy toldó? mert én ugy látom,h az lenne a jo,ha a bovdent ketté lehetne szedni,és összetoldani! mert ha ilyen hosszu marad a kis motor nélkül.-nem feszithető..logni fog,,laza lessz stb
pontosan mit kell csinálnom?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4008 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 13:26:13 »

pontosan mit kell csinálnom?
menj ki és szedd szét
elrontani (már) nem tudod Cheesy
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4009 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 13:45:13 »

menj ki és szedd szét
elrontani (már) nem tudod Cheesy
megnéztem,de a motorbol a bovdent nem tudom kivenni-nem tudom h van benne!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4010 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 14:00:51 »

minden további nélkül kikötheted
úgy emlékszem, hogy talán még ki sem kell cserélni a bowdent, csak kiszeded a kitörésgátlóból és átrakod a fojtószelephez
Szerintem a végeik és méretük miatt nem egyformák és nem helyettesíthetők.
A sima bowden.
TCS-es:
- pedál-motor
- motor-pillangó
Ha ki akarod iktatni a TCS-t, akkor másik bowdent kell venned, vagy megtartod, és a motor-pillangó közti részt cseréled (az van megtörve, igaz?).
De lehet, olcsóbb, ha bontottan veszel egyet kompletten, és kicseréled (akár motort bowdenekkel, akár csak sima gázbowdent pedál-pillangó közé).
Szerintem.

A kiszedéséről a Haynes 102 oldalán van szó.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4011 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 15:11:17 »

Szerintem a végeik és méretük miatt nem egyformák és nem helyettesíthetők.
A sima bowden.
TCS-es:
- pedál-motor
- motor-pillangó
Ha ki akarod iktatni a TCS-t, akkor másik bowdent kell venned, vagy megtartod, és a motor-pillangó közti részt cseréled (az van megtörve, igaz?).
De lehet, olcsóbb, ha bontottan veszel egyet kompletten, és kicseréled (akár motort bowdenekkel, akár csak sima gázbowdent pedál-pillangó közé).
Szerintem.

A kiszedéséről a Haynes 102 oldalán van szó.
ha jol értem,a tcs t ki lehet iktatni-max nem fog müködni a kipörgésgátló! ha kiiktatom-milyen bovden kell a pedáltól a pillangó ig?  és még egy kérdés,most h esik az eső-látom az anyós ülés elött a padlo csuron viz-beázom! valaki vágja azt hol folyhat be a viz? az ajto gumija körbe jó! akkor az ablaknál,,? hol keressem?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4012 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 15:23:17 »

ha jol értem,a tcs t ki lehet iktatni-max nem fog müködni a kipörgésgátló! ha kiiktatom-milyen bovden kell a pedáltól a pillangó ig?  és még egy kérdés,most h esik az eső-látom az anyós ülés elött a padlo csuron viz-beázom! valaki vágja azt hol folyhat be a viz? az ajto gumija körbe jó! akkor az ablaknál,,? hol keressem?
mint yooccoo mondta, ami a tcs-re megy elvileg ki tudod venni és a pillangóra kötni.
az anyós szőnyegen a víz a pollenszűrő háza alatt folyik be.
szélvédő alatti műanyag burkolatot ki kell venni, alatta találod az említett alkatrészt. ki kell szerelni, megtisztítani a tűzfalat is és szilóval a gyári tömítés helyét kinyomni, úgy visszaszerelni a házat.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4013 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 15:26:07 »

mint yooccoo mondta, ami a tcs-re megy elvileg ki tudod venni és a pillangóra kötni.
az anyós szőnyegen a víz a pollenszűrő háza alatt folyik be.
szélvédő alatti műanyag burkolatot ki kell venni, alatta találod az említett alkatrészt. ki kell szerelni, megtisztítani a tűzfalat is és szilóval a gyári tömítés helyét kinyomni, úgy visszaszerelni a házat.
gondolom ez tuti! és figyu,,olyan rendesek vagytok,és nagyon köszi h segitetek! egy iszonyat gáz autót vettem,nagyon rácsesztem! én meg néztem azt a tcs t,de nem látom hogyan jön ki belőle a bovden! darabokra kell szedni a tcs t? és utána átköthető? köszi..
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4014 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 15:27:02 »

gondolom ez tuti! és figyu,,olyan rendesek vagytok,és nagyon köszi h segitetek! egy iszonyat gáz autót vettem,nagyon rácsesztem! én meg néztem azt a tcs t,de nem látom hogyan jön ki belőle a bovden! darabokra kell szedni a tcs t? és utána átköthető? köszi..
darabokra tudod szedni
használni úgy sem tudod, összerakni nem fogod utána
úgy emlékszem, hogy 3 torx csavarról beszélünk ...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4015 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 15:29:53 »

gondolom ez tuti! és figyu,,olyan rendesek vagytok,és nagyon köszi h segitetek! egy iszonyat gáz autót vettem,nagyon rácsesztem! én meg néztem azt a tcs t,de nem látom hogyan jön ki belőle a bovden! darabokra kell szedni a tcs t? és utána átköthető? köszi..
ne aggódj! ha a motor és a kaszni nagyjából rendben van, akkor nem jártál olyan rosszul. ezek viszonylag igénytelen gépek(sajnos egyes "tulajok" még ezt a szintet sem teljesítik), kis odafigyeléssel sok örömöd lehet benne.

a tcs-t szét kell szedni. majd keresek neked robbantott ábrát, hátha segít. ha nem, akkor egy sima tcs nélküli kocsiba való bovden kell.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4016 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 15:41:41 »

ne aggódj! ha a motor és a kaszni nagyjából rendben van, akkor nem jártál olyan rosszul. ezek viszonylag igénytelen gépek(sajnos egyes "tulajok" még ezt a szintet sem teljesítik), kis odafigyeléssel sok örömöd lehet benne.

a tcs-t szét kell szedni. majd keresek neked robbantott ábrát, hátha segít. ha nem, akkor egy sima tcs nélküli kocsiba való bovden kell.
néztem a motort,eléggé egységesnek látszik nem látom hol lehet széjjel szedni! mindegy ha jobb idő lesz. a vizbfolyás lehetséges máshol is? vagy csak ott!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4017 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 15:51:46 »

néztem a motort,eléggé egységesnek látszik nem látom hol lehet széjjel szedni! mindegy ha jobb idő lesz. a vizbfolyás lehetséges máshol is? vagy csak ott!
nehari h megint zavarok egy uj problémával. az autón jelenleg 195/65 R 15 ös felni-gumi van! ez nagyon széles,mert elöl már teljesen kidörzsölte a laposszij deknit.
Erre a 15 alufelnire fel lehet tenni alacsonyabb vagy keskenyebb gumit? ehhez végképp nem értek,de azt tudom h a gyári adat 195/60 R14
Hogy lehet játszni a méretekkel,hogy ne érjen bele semmibe,és ne keljen felnit cserélnem!?? köszi a türelmet
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4018 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 16:15:55 »

nehari h megint zavarok egy uj problémával. az autón jelenleg 195/65 R 15 ös felni-gumi van! ez nagyon széles,mert elöl már teljesen kidörzsölte a laposszij deknit.
Erre a 15 alufelnire fel lehet tenni alacsonyabb vagy keskenyebb gumit? ehhez végképp nem értek,de azt tudom h a gyári adat 195/60 R14
Hogy lehet játszni a méretekkel,hogy ne érjen bele semmibe,és ne keljen felnit cserélnem!?? köszi a türelmet
szerintem a felni et számával lehet a baj...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4019 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 16:40:55 »

szerintem a felni et számával lehet a baj...
az mi? es mit tehetek? a felnit el lehdmt adni,de nem rakhatom bakra amig lesz masik! vagy csereberelni kene,vagy venni ket gumit. de milyet?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4020 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 16:44:59 »

szerintem a felni et számával lehet a baj...
vegűl is a szelesseg jo,a magassaggal lehet a baj,h kanyarodaskor beleer! a többiek h csinaljak mikor 215ös kerekeket tesznek fel!az mar a motorba is bele er!nem?
Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #4021 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 17:10:01 »

vegűl is a szelesseg jo,a magassaggal lehet a baj,h kanyarodaskor beleer! a többiek h csinaljak mikor 215ös kerekeket tesznek fel!az mar a motorba is bele er!nem?

ET számot nézd meg a felnin, rajta kell lennie valahol. Nem a gumival van baj nekem is 195/65-ös téli gumik vannak a gyári acélfelniken, aminek az ET-je 49,5. Legalábbis így emlékszem, ki nem megyek most megnézni. A gyári alufelnim meg ET40-es azon 195/60-as nyári gumik vannak. ET azt mutatja meg, hogy mekkora a felfogatási pont eltérése a felni középsíkjától (javítsatok ki, ha rosszul tudom). Előfurdulhat, hogy nem jó az ET-je a felnidnek ezért túlságosan beér és ezért érnek bele ott a dobbetétbe a gumi.
Másik topicba kéne ezt folytatni.  Wink
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4022 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 19:12:10 »

ET számot nézd meg a felnin, rajta kell lennie valahol. Nem a gumival van baj nekem is 195/65-ös téli gumik vannak a gyári acélfelniken, aminek az ET-je 49,5. Legalábbis így emlékszem, ki nem megyek most megnézni. A gyári alufelnim meg ET40-es azon 195/60-as nyári gumik vannak. ET azt mutatja meg, hogy mekkora a felfogatási pont eltérése a felni középsíkjától (javítsatok ki, ha rosszul tudom). Előfurdulhat, hogy nem jó az ET-je a felnidnek ezért túlságosan beér és ezért érnek bele ott a dobbetétbe a gumi.
Másik topicba kéne ezt folytatni.  Wink
a felni széles? és ezt akkor nem lehet a gumival korrigálni? egy 55...ös vagy 60 as al?  én elcserélném 14 es re,de nem igazán van jelentkező!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4023 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 19:14:06 »

a felni széles? és ezt akkor nem lehet a gumival korrigálni? egy 55...ös vagy 60 as al?  én elcserélném 14 es re,de nem igazán van jelentkező!
és még valamit. akkor melyik a jó ET szám!? ami ezekszerint a lemezfelni méretével kéne h egyezzen.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4024 Dátum: 2013.03.21 csütörtök, 19:54:25 »

és még valamit. akkor melyik a jó ET szám!? ami ezekszerint a lemezfelni méretével kéne h egyezzen.
köszi. meg van.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4025 Dátum: 2013.03.22 péntek, 10:36:11 »

nehari h megint zavarok egy uj problémával. az autón jelenleg 195/65 R 15 ös felni-gumi van! ez nagyon széles,mert elöl már teljesen kidörzsölte a laposszij deknit.
Erre a 15 alufelnire fel lehet tenni alacsonyabb vagy keskenyebb gumit? ehhez végképp nem értek,de azt tudom h a gyári adat 195/60 R14
Hogy lehet játszni a méretekkel,hogy ne érjen bele semmibe,és ne keljen felnit cserélnem!?? köszi a türelmet
Hali!

Nem jól tudod.
A korai Mondeoknál - mint a tied - még 185/65R14 a gumiméret.
A kései Mk1-ek esetében ez változott 195/60R15-re.
Mindkettőnek más a váltómérete. A tieden valószínűleg költséghatékonyságból van 195/65R15 méretű gumi (ezt a méretet sok autó használja, nagy rá a kereslet, ergo olcsóbb, mint a más méretek).
A felniről tényleg tudni kéne az ET számot, meg még annyit, hogy lemez avagy könnyűfémfelni-e. Esetleg egy képet, és biztosan okosabbakat tudnánk neked írni Smiley.
Amúgy ET-ről és egyéb gumi/kerék dolgokról innen is bővítheted tudásod.
Le kell cserélni a felnit gyárira, valószínűleg azért ér bele abba, amibe, mert nem Mondeora való felnid van (azt pontosan nem tudtam megérteni, hogy mibe is ér bele, bocsi -> a laposszíj és a kerék között még ott van a gólyaláb, ezért sem értem).

Ha időközben fény derült néhány dologra, akkor bocsi a belevauért.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4026 Dátum: 2013.03.22 péntek, 14:42:45 »

Hali!

Nem jól tudod.
A korai Mondeoknál - mint a tied - még 185/65R14 a gumiméret.
A kései Mk1-ek esetében ez változott 195/60R15-re.
Mindkettőnek más a váltómérete. A tieden valószínűleg költséghatékonyságból van 195/65R15 méretű gumi (ezt a méretet sok autó használja, nagy rá a kereslet, ergo olcsóbb, mint a más méretek).
A felniről tényleg tudni kéne az ET számot, meg még annyit, hogy lemez avagy könnyűfémfelni-e. Esetleg egy képet, és biztosan okosabbakat tudnánk neked írni Smiley.
Amúgy ET-ről és egyéb gumi/kerék dolgokról innen is bővítheted tudásod.
Le kell cserélni a felnit gyárira, valószínűleg azért ér bele abba, amibe, mert nem Mondeora való felnid van (azt pontosan nem tudtam megérteni, hogy mibe is ér bele, bocsi -> a laposszíj és a kerék között még ott van a gólyaláb, ezért sem értem).

Ha időközben fény derült néhány dologra, akkor bocsi a belevauért.
Hello. alufelniről van szó,de ET méretet sehol sem találok rajta! elszeretném cserélni esetleg 14 esre,de mindenképp olyanra ami már jó bele!
Viszont,a beázást megjavitottam,nagy valószinüséggel tényleg a pollenszürőház mögé folyt be a viz. ha ott akkor már nem fog,mert agyon ragasztottam sziloval. az ablakaim szorultak,volt olyan ami megse mozdult! és nagyon nehezen jártak. a hiba oka: az ablakok tömitő gumijai amik az ajtoban vannak blülről teljesen elvoltak porladva,és ez a por össze csomosodva,megduzzadva szoritotta az ablakot! a másik a két hátsó foliázása is belegyogyult ebbe agumiba,és két kézzel nem birtam lecibálni az ablakot! késsel a gumi és üveg közé nyulva oldttam meg a békjótól,igy most müködnek,igaz nem valami villám mód! pedig agyon kentem a sineket,mindent!
Valaki nem tudja mennyibe kerülnek ezek az ajtó tömitő gumik? ami visszintesen van az ajtóban,kb 90cm.. és nem tud valaki egy négy gombos ablakemelő kapcsolot a balos ajtóba?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4027 Dátum: 2013.03.22 péntek, 14:53:13 »

Hali!

Nem jól tudod.
A korai Mondeoknál - mint a tied - még 185/65R14 a gumiméret.
A kései Mk1-ek esetében ez változott 195/60R15-re.
Mindkettőnek más a váltómérete. A tieden valószínűleg költséghatékonyságból van 195/65R15 méretű gumi (ezt a méretet sok autó használja, nagy rá a kereslet, ergo olcsóbb, mint a más méretek).
A felniről tényleg tudni kéne az ET számot, meg még annyit, hogy lemez avagy könnyűfémfelni-e. Esetleg egy képet, és biztosan okosabbakat tudnánk neked írni Smiley.
Amúgy ET-ről és egyéb gumi/kerék dolgokról innen is bővítheted tudásod.
Le kell cserélni a felnit gyárira, valószínűleg azért ér bele abba, amibe, mert nem Mondeora való felnid van (azt pontosan nem tudtam megérteni, hogy mibe is ér bele, bocsi -> a laposszíj és a kerék között még ott van a gólyaláb, ezért sem értem).

Ha időközben fény derült néhány dologra, akkor bocsi a belevauért.
Még valamit. az a szervizlámpa folyamatosan világit,pedig mindenhogyan probáltam nyomni,nyomkodni azt a rohadt villáskulcsos gombot! gyujtáson,gyujtás nélkül,járo motornál,stb,és világit! ekkora hiba lenne? és alatta a burkolat mögött egy csomo csatlakozo van szanaszéjjel....
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4028 Dátum: 2013.03.22 péntek, 15:30:12 »

Hello. alufelniről van szó,de ET méretet sehol sem találok rajta! elszeretném cserélni esetleg 14 esre,de mindenképp olyanra ami már jó bele!

Viszont,a beázást megjavitottam,nagy valószinüséggel tényleg a pollenszürőház mögé folyt be a viz. ha ott akkor már nem fog,mert agyon ragasztottam sziloval.

az ablakaim szorultak,volt olyan ami megse mozdult! és nagyon nehezen jártak. a hiba oka: az ablakok tömitő gumijai amik az ajtoban vannak blülről teljesen elvoltak porladva,és ez a por össze csomosodva,megduzzadva szoritotta az ablakot! a másik a két hátsó foliázása is belegyogyult ebbe agumiba,és két kézzel nem birtam lecibálni az ablakot! késsel a gumi és üveg közé nyulva oldttam meg a békjótól,igy most müködnek,igaz nem valami villám mód! pedig agyon kentem a sineket,mindent!
Valaki nem tudja mennyibe kerülnek ezek az ajtó tömitő gumik? ami visszintesen van az ajtóban,kb 90cm..

és nem tud valaki egy négy gombos ablakemelő kapcsolot a balos ajtóba?
ET számot vagy kupak alatt találsz - mar ha van a felnin kupak -, vagy le kell venni a kereket, és belül láthatod - ezért lett volna jó kép, általa okosabbak lettünk volna Smiley (apród linkek, nem hiszem, hogy sokáig fent lesznek).
A cserével a helyedben még várnék, hátha kiderül, nem is a kerék a problémád forrása. Erről is jó lenne egy kép - mármint a kidörzsölésről.

Ügyes vagy. Kiszedted és tisztítottad, vagy csak rányomtál egy adagot - remélem legalább a dzsuvát (levelek, sár) kiszedted?

Ez számomra teljesen új dolog. Általában a külső vízlehúzó szokott elkorhadni a két végén, belsőt még nem láttam elkorhadva (igaz, túl sok nagyon ramaty autót még nem láttam életemben). Ez a belső, aminek a fémes része jóval messzebb van az üvegtől, mint a külsőnek. Általában a külső szokott duzzadni (most nem találok róla képet, talán valakinek van Smiley), én is cseréltem már. Tudnál esetleg képeket csinálni, csak kíváncsiságból Smiley?
Árakat látsz a linken.
Mit takar az, hogy nem valami gyorsan mozognak az ablakok? Mi az összehasonlítási alapod, egy másik Mondeo?

Kapcsolót kereshetsz a Keres-Kínál topikban, vagy esetleg a nagy kereskedő portálokon. Arra azonban figyelj, hogy ugyan nagyon hasonlítanak, de az Mk2 kapcsolója nem jó az Mk1-be.

Még valamit. az a szervizlámpa folyamatosan világit,pedig mindenhogyan probáltam nyomni,nyomkodni azt a rohadt villáskulcsos gombot! gyujtáson,gyujtás nélkül,járo motornál,stb,és világit! ekkora hiba lenne? és alatta a burkolat mögött egy csomo csatlakozo van szanaszéjjel....
Ezt a kérdést passzolom, nekem ilyen nincs (egyelőre Grin, már ha az AWS-ről van szó).
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #4029 Dátum: 2013.03.22 péntek, 15:45:43 »

Még valamit. az a szervizlámpa folyamatosan világit,pedig mindenhogyan probáltam nyomni,nyomkodni azt a rohadt villáskulcsos gombot! gyujtáson,gyujtás nélkül,járo motornál,stb,és világit! ekkora hiba lenne? és alatta a burkolat mögött egy csomo csatlakozo van szanaszéjjel....

Őőő, MK1-es vagy MK2-es az AWS-ed? (az AWS-en van egy pici lyuk amiben van gomb, vagy kesztyűtartóban?)
Ill. folyamatosan kell nyomni, pár másodpercig, asszem gyújtás alatt. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4030 Dátum: 2013.03.22 péntek, 15:54:16 »

ET számot vagy kupak alatt találsz - mar ha van a felnin kupak -, vagy le kell venni a kereket, és belül láthatod - ezért lett volna jó kép, általa okosabbak lettünk volna Smiley (apród linkek, nem hiszem, hogy sokáig fent lesznek).
A cserével a helyedben még várnék, hátha kiderül, nem is a kerék a problémád forrása. Erről is jó lenne egy kép - mármint a kidörzsölésről.

Ügyes vagy. Kiszedted és tisztítottad, vagy csak rányomtál egy adagot - remélem legalább a dzsuvát (levelek, sár) kiszedted?

Ez számomra teljesen új dolog. Általában a külső vízlehúzó szokott elkorhadni a két végén, belsőt még nem láttam elkorhadva (igaz, túl sok nagyon ramaty autót még nem láttam életemben). Ez a belső, aminek a fémes része jóval messzebb van az üvegtől, mint a külsőnek. Általában a külső szokott duzzadni (most nem találok róla képet, talán valakinek van Smiley), én is cseréltem már. Tudnál esetleg képeket csinálni, csak kíváncsiságból Smiley?
Árakat látsz a linken.
Mit takar az, hogy nem valami gyorsan mozognak az ablakok? Mi az összehasonlítási alapod, egy másik Mondeo?

Kapcsolót kereshetsz a Keres-Kínál topikban, vagy esetleg a nagy kereskedő portálokon. Arra azonban figyelj, hogy ugyan nagyon hasonlítanak, de az Mk2 kapcsolója nem jó az Mk1-be.
Ezt a kérdést passzolom, nekem ilyen nincs (egyelőre Grin, már ha az AWS-ről van szó).
Jaj nem -félre értettél,, a külső ről beszéltem! az ablakok nem h lassuak,de nagyon erölködik,pedig jol bekentem mindent és jol megjárattam! müködni müködik,de nagyon a leállás határán van! és persze,kitakaritottam,és nyomtam alá is,köré mindenhova-ahova csak lehetett! remélem jo lesz. hogyan kell ide képet feltenni?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4031 Dátum: 2013.03.22 péntek, 16:17:41 »

Őőő, MK1-es vagy MK2-es az AWS-ed? (az AWS-en van egy pici lyuk amiben van gomb, vagy kesztyűtartóban?)
Ill. folyamatosan kell nyomni, pár másodpercig, asszem gyújtás alatt. Smiley
mi az a AWS? 1993 as benzines mondeo,és nem tudom természetes e, de hátul is tárcsaféke van!  16 szelep.elöl-hátul el ablakok,el ülés,el tükrök,füthető szélvédő,stb én nyomtam,,de semmi! a lámpa ÉG!
Naplózva
BPeter01
Vendég
« Új hozzászólás #4032 Dátum: 2013.03.22 péntek, 17:35:30 »

Még valamit. az a szervizlámpa folyamatosan világit,pedig mindenhogyan probáltam nyomni,nyomkodni azt a rohadt villáskulcsos gombot! gyujtáson,gyujtás nélkül,járo motornál,stb,és világit! ekkora hiba lenne? és alatta a burkolat mögött egy csomo csatlakozo van szanaszéjjel....

Minden 15E km után elkezd világítani a szerviz lámpa, kiütése a következő:
- megnyomod a villáskulcsos gombot és nem engeded el!
- ráadod a gyújtást (nem kell beindítani) és vársz
- 10-15-20 mp, már nem tudom, de egyszercsak kialszik
No ekkor elengedheted a villáskulcsos gombot és örülsz. Smiley
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4033 Dátum: 2013.03.22 péntek, 17:38:13 »

Minden 15E km után elkezd világítani a szerviz lámpa, kiütése a következő:
- megnyomod a villáskulcsos gombot és nem engeded el!
- ráadod a gyújtást (nem kell beindítani) és vársz
- 10-15-20 mp, már nem tudom, de egyszercsak kialszik
No ekkor elengedheted a villáskulcsos gombot és örülsz. Smiley
ok,köszi. ja nekem egy franko xenon cucc van a kocsimban,trafoval stb. abba mennyi egy izzo,és milyen hamar várható h kiég? milyen hosszu az élet tartama?
Naplózva
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #4034 Dátum: 2013.03.22 péntek, 19:41:44 »

Üdv fórumtársak!

A tegnap ezt találtam a kocsi eredeti kábelkötegében:



Ez az utas légzsák két indító kábele. Az autó első ránézésre egy légzsákos volt. A kiscica szerint viszont kettő. Azt hittem, hogy hibásak az adatok. Hát nem, tényleg két lufi volt benne eredetileg (a donor jóvoltából viszont most már tényleg kettő van)!
A légzsák visszajelző sem jelzett hibát. Most már tudom, hogy miért nem...

Üdv: Petya!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #4035 Dátum: 2013.03.22 péntek, 20:44:45 »

mi az a AWS? 1993 as benzines mondeo,és nem tudom természetes e, de hátul is tárcsaféke van!  16 szelep.elöl-hátul el ablakok,el ülés,el tükrök,füthető szélvédő,stb én nyomtam,,de semmi! a lámpa ÉG!
AWS grafikus kijelző ahol a visszajelzők küldenek információt világító pilács formájában, más néven egérmozi: (http://mondeo.hu/wiki/images/thumb/Fm_aws_mk2.jpg/400px-Fm_aws_mk2.jpg).

Nekem az aws a fékbetétet - újkorában - jelezte kopottnak, aztán kiszedtem az izzót.
Közben rájöttem, hogy azért nem tudom, hogy milyen motorra gondolsz a gázbovdennél, mivel nem is ismerem a tempomatos gépeket, tehát sajnos abban sem tudok segíteni.

A szervizgombról: http://kepfeltoltes.hu/130322/921796108N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4036 Dátum: 2013.03.22 péntek, 20:50:27 »

AWS grafikus kijelző ahol a visszajelzők küldenek információt világító pilács formájában, más néven egérmozi: (http://mondeo.hu/wiki/images/thumb/Fm_aws_mk2.jpg/400px-Fm_aws_mk2.jpg).

Nekem az aws a fékbetétet - újkorában - jelezte kopottnak, aztán kiszedtem az izzót.
Közben rájöttem, hogy azért nem tudom, hogy milyen motorra gondolsz a gázbovdennél, mivel nem is ismerem a tempomatos gépeket, tehát sajnos abban sem tudok segíteni.

A szervizgombról: http://kepfeltoltes.hu/130322/921796108N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png

nem tempomatos~ kipörgesgatlos! azon megy keresztül a gazbovden!es az a motor ***,es a bovden is,igazabol kiiktatnam,es siman bekötnem a pedalt az injektorba~ha lehet..
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #4037 Dátum: 2013.03.22 péntek, 20:56:33 »

nem tempomatos~ kipörgesgatlos! azon megy keresztül a gazbovden!es az a motor ***,es a bovden is,igazabol kiiktatnam,es siman bekötnem a pedalt az injektorba~ha lehet..
azt akartam írni  vigyor3
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4038 Dátum: 2013.03.22 péntek, 20:57:48 »

azt akartam írni  vigyor3
ok.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4039 Dátum: 2013.03.22 péntek, 21:01:03 »

azt akartam írni  vigyor3
az aws t hogy lehet kiszerelni?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4040 Dátum: 2013.03.22 péntek, 21:04:04 »

az aws t hogy lehet kiszerelni?
a hömerseglet ikonok mit jelentenek,es hany foknal vilagitanak?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #4041 Dátum: 2013.03.22 péntek, 21:19:46 »

a hömerseglet ikonok mit jelentenek,es hany foknal vilagitanak?
A hópelyhekre gondolsz?
( vigyor3 harmadszorra sikerült leírni)
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.22 péntek, 21:23:21 írta legyozo » Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4042 Dátum: 2013.03.22 péntek, 21:23:59 »

A hópehelyhekre gondolsz?
őő..ígen.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #4043 Dátum: 2013.03.22 péntek, 21:28:51 »

őő..ígen.
A narancs színű +4 és 0 fok C közötti hőmérsékletet, a piros 0 alattit jelent.
Ez is hasznos lehet: http://mondeo.hu/index.php?cat=24;tpstart=5, itt lesz a kocsi kezelési kézikönyve.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4044 Dátum: 2013.03.22 péntek, 21:57:40 »

A narancs színű +4 és 0 fok C közötti hőmérsékletet, a piros 0 alattit jelent.
Ez is hasznos lehet: http://mondeo.hu/index.php?cat=24;tpstart=5, itt lesz a kocsi kezelési kézikönyve.
ok köszi. ki tudja h mit er egy xenon cucc!? trafoval,mindenestöl.?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #4045 Dátum: 2013.03.22 péntek, 21:59:19 »

ok köszi. ki tudja h mit er egy xenon cucc!? trafoval,mindenestöl.?
ha a rendőr találja meg, elég sokat...
nkh-s vizsga stb...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4046 Dátum: 2013.03.22 péntek, 22:00:42 »

ha a rendőr találja meg, elég sokat...
nkh-s vizsga stb...
es egyebkent?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4047 Dátum: 2013.03.23 szombat, 06:03:14 »

es egyebkent?
sajna nem ertlek..
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4048 Dátum: 2013.03.23 szombat, 10:59:42 »

az aws t hogy lehet kiszerelni?
Miért akarod kiszerelni? AZ egy nagyon hasznos kis extra. Legtöbben arra vágynak, hogy legyen, nem pedig arra, hogy kivegyék, ha már gyárilag van benne - már ha gyárilag van benne, nem pedig egy műkedvelő rakta bele utólag Smiley.

nem tempomatos~ kipörgesgatlos! azon megy keresztül a gazbovden!es az a motor ***,es a bovden is,igazabol kiiktatnam,es siman bekötnem a pedalt az injektorba~ha lehet..
Ahogy már olvastad, gázbowden csere, pedáltól pillangóig -> bontóban pár Ft-ért biztos kapsz.

Egyébként azt tudom mondani, hogy mivel nem is laksz messze, április első péntekjén ellátogatsz a minitalira, ami a Lurdy ház hátsó parkolójában lesz, és ott gyorsabban, könnyebben kapsz választ a kérédseidre, kevésbé félreérthetően. Még az is lehet, hogy én is kilátogatok, ha AndyA nem kapitulál Smiley. És még meg is tudjuk szakérteni a kocsidat Cheesy.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.23 szombat, 11:02:51 írta HegeGabi » Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4049 Dátum: 2013.03.23 szombat, 11:04:10 »

Miért akarod kiszerelni? AZ egy nagyon hasznos kis extra. Legtöbben arra vágynak, hogy legyen, nem pedig arra, hogy kivegyék, ha már gyárilag van benne - már ha gyárilag van benne, nem pedig egy műkedvelő rakta bele utólag Smiley.
AHogy már olvastad, gázbowden csere, pedáltól pillangóig -> bontóban pár Ft-ért biztos kapsz.
hello.az gyari cucc,es elvan tőrve! rossz!a bontoban meg nem is lattak ilyet!a bowden is ***,,ugyhogy nem sok ertelmet latok kinlodni vele.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 [81] 82 83 84 85 86 87 88 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.