Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:26:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 114   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1939310 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4600 Dátum: 2013.06.12 szerda, 13:44:05 »

Szerintem egyértelműen üzemanyag mennyiségi probléma. Ha állandóan jelentkezik, valami eltömődés, rossz AC, ha csak néha, tankolj bele többet. Cheesy
mikor elösször akart kiszakadnia kocsi alolam,kb 5 liter volt benne,a pirosban voltam,és még nem világitott a lámpa. aztán tankoltam bele,kb 4-5 litert,,és ugyan az volt,nem akart menni,,sőt menet közben le akart állni,ami annyit tesz h nagy rántásokkal,,,rángatással ment,,h a kupplungot alig tudtam kinyomni.mintha bedugtál volna hirtelen egy nagy vasat a főtengelybe! nem is értem,,,ha a motor menet közben gáz ellenére le akar állni,a ilyen???
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4601 Dátum: 2013.06.12 szerda, 13:47:11 »

mikor elösször akart kiszakadnia kocsi alolam,kb 5 liter volt benne,a pirosban voltam,és még nem világitott a lámpa. aztán tankoltam bele,kb 4-5 litert,,és ugyan az volt,nem akart menni,,sőt menet közben le akart állni,ami annyit tesz h nagy rántásokkal,,,rángatással ment,,h a kupplungot alig tudtam kinyomni.mintha bedugtál volna hirtelen egy nagy vasat a főtengelybe! nem is értem,,,ha a motor menet közben gáz ellenére le akar állni,a ilyen???
ugyan akkor  az alapjárat jo volt,és ha állo helyben nyomtam neki 5000 ig is simán felpörgött. olyan mintha valami külön érzékelné a haladást,és letilt a motor! lehet h a váltóm rossz?? de attol nem hörög le a motor...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4602 Dátum: 2013.06.12 szerda, 13:59:02 »

ugyan akkor  az alapjárat jo volt,és ha állo helyben nyomtam neki 5000 ig is simán felpörgött. olyan mintha valami külön érzékelné a haladást,és letilt a motor! lehet h a váltóm rossz?? de attol nem hörög le a motor...

Ez azért van, mert álló helyben nem kap terhelést. Ha terhelés alatt csinálja, akkor az is lehet, hogy nem kap megfelelő szikrát. Nézd meg a gyertyákat. Ha szép barnás színe van, akkor a gyújtás jó, ha kormos vagy benzines/olajos, akkor a gyertyákkal, kábelekkel, trafóval van a gond.
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #4603 Dátum: 2013.06.12 szerda, 13:59:16 »

ugyan akkor  az alapjárat jo volt,és ha állo helyben nyomtam neki 5000 ig is simán felpörgött. olyan mintha valami külön érzékelné a haladást,és letilt a motor! lehet h a váltóm rossz?? de attol nem hörög le a motor...
Ugyanez a jelenség, amikor elkezd kifogyni a benzined, azért gyanakszom üa/üarendszer problémára.
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4604 Dátum: 2013.06.12 szerda, 14:02:15 »

Ugyanez a jelenség, amikor elkezd kifogyni a benzined, azért gyanakszom üa/üarendszer problémára.
én is gyanakszom rá,ezért kérdeztem azt h létezik e az h az AC csak félmunkát végez,vagy h valahol levegőt sziv?!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4605 Dátum: 2013.06.12 szerda, 14:09:53 »

én is gyanakszom rá,ezért kérdeztem azt h létezik e az h az AC csak félmunkát végez,vagy h valahol levegőt sziv?!
pl h tudom azt ellenőrizni h a visszafolyo ág el van e tömödve? elszokott? az AC alján egy kb 1cm átmérőjü szivó nyilás van,a kimenő is kb 6-8mm es,az ac alján egy nagy szürő,ami eléggé ganés,,de nem tudom lehet e ujat kapni! viszont a multkor szétkaptam az ac ét,és azóta lenyugodott a szintmérőm! ha igaz egy kábel rávolt tekeredve,aki elöttem buherálta nem jol tette be a helyére-de igaz az is h a potméter teljesen el van kopva!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4606 Dátum: 2013.06.12 szerda, 14:43:51 »

Ez azért van, mert álló helyben nem kap terhelést. Ha terhelés alatt csinálja, akkor az is lehet, hogy nem kap megfelelő szikrát. Nézd meg a gyertyákat. Ha szép barnás színe van, akkor a gyújtás jó, ha kormos vagy benzines/olajos, akkor a gyertyákkal, kábelekkel, trafóval van a gond.
a gyertyáim szépek,sosem voltak koszosak,vagy olajosak. szépek,majdnem fehérre ki van égve!
Naplózva
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #4607 Dátum: 2013.06.12 szerda, 15:17:39 »

mikor elösször akart kiszakadnia kocsi alolam,kb 5 liter volt benne,a pirosban voltam,és még nem világitott a lámpa. aztán tankoltam bele,kb 4-5 litert,,és ugyan az volt,nem akart menni,,sőt menet közben le akart állni,ami annyit tesz h nagy rántásokkal,,,rángatással ment,,h a kupplungot alig tudtam kinyomni.mintha bedugtál volna hirtelen egy nagy vasat a főtengelybe! nem is értem,,,ha a motor menet közben gáz ellenére le akar állni,a ilyen???

Vagy én nem tudok rendesen olvasni, vagy Te írni, mert ezt a beírásodat elég nehéz értelmezni... ",,," "h"  Huh???
De ha mégis jól értem, akkor viszont a kuplung nehéz kinyomása nekem nagyon nem tetszik! Párosítva azzal, hogy menet közben nem megy rendesen a motor.
Próbáld meg a főtengely szíjtárcsa és a karter közé bedugott pajszer segítségével (óvatosan) hossz irányba megmozgatni a főtengelyt!
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4608 Dátum: 2013.06.12 szerda, 15:23:11 »

Vagy én nem tudok rendesen olvasni, vagy Te írni, mert ezt a beírásodat elég nehéz értelmezni... ",,," "h"  Huh???
De ha mégis jól értem, akkor viszont a kuplung nehéz kinyomása nekem nagyon nem tetszik! Párosítva azzal, hogy menet közben nem megy rendesen a motor.
Próbáld meg a főtengely szíjtárcsa és a karter közé bedugott pajszer segítségével (óvatosan) hossz irányba megmozgatni a főtengelyt!
igen,sajnos röviditek,vagy a gondolkodásom a ,,,, a h az azt jelenti hogy! bocsi,eddig nem volt gond. nem lehet nehezen váltani!  olyat nem irtam! az olaj kevés a váltóban,az tuti,mert folyik! és azt kérdeztem,hogy létezik e valami ami jelet ad ha kevés! mert anno az AWS lámpám a kulcs,folyamatosan égett! de nem jöttem rá mi az! és ki kapcsolni sem lehetett! a váltomon egy sokeres csatlakozo van,nem két eres,tehát elvileg nem csak a tolato lámpa van benne,de kitudja!
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #4609 Dátum: 2013.06.12 szerda, 15:27:30 »

pl h tudom azt ellenőrizni h a visszafolyo ág el van e tömödve? elszokott? az AC alján egy kb 1cm átmérőjü szivó nyilás van,a kimenő is kb 6-8mm es,az ac alján egy nagy szürő,ami eléggé ganés,,de nem tudom lehet e ujat kapni! viszont a multkor szétkaptam az ac ét,és azóta lenyugodott a szintmérőm! ha igaz egy kábel rávolt tekeredve,aki elöttem buherálta nem jol tette be a helyére-de igaz az is h a potméter teljesen el van kopva!

Mérj üzemanyagnyomást! Szerintem már máskor is el lett mondva neked, más hiba miatt. Injektorhídnál a szelepsapkát leveszed, ráteszed a nyomásmérőt (ugyanolyan a szelep, mint a keréken, ugyanazt a nyomásmérőt teszed rá), és mérsz. Gyújtáson/alapjáraton 2,5 bar nyomást kell mérj, majd a fordulatszám emelésével megy fel 3 bar-ig. 0 Ft, eszközigénye 0, csak csinálni kell, és máris lesz egy képed az AC működőképességéről.

(Köszönöm, privát levelekkel továbbra se bombázz, nem fér el a töröltek közt! worship )
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4610 Dátum: 2013.06.12 szerda, 15:29:20 »

igen,sajnos röviditek,vagy a gondolkodásom a ,,,, a h az azt jelenti hogy! bocsi,eddig nem volt gond. nem lehet nehezen váltani!  olyat nem irtam! az olaj kevés a váltóban,az tuti,mert folyik! és azt kérdeztem,hogy létezik e valami ami jelet ad ha kevés! mert anno az AWS lámpám a kulcs,folyamatosan égett! de nem jöttem rá mi az! és ki kapcsolni sem lehetett! a váltomon egy sokeres csatlakozo van,nem két eres,tehát elvileg nem csak a tolato lámpa van benne,de kitudja!
a motor menet közben állandóan fulladt,nem akart menni! huzni! igazából huzatásnál volt nagyon rossz! ha már 4.ben volt,akkor talán már ment a kocsi,de ott is volt benne lyuk! néha kihagyott,olyan volt mintha a gyujtás hagyna ki,,deszerintem nem az volt. nem tudom,de néha akkorát rántott,rángatott,h majd ki szakadt a motor! fémes hangot nem hallottam,egyszerüen menet közben le akart állni a motor,csak a motorfék nem engedte! nagyon durva volt,és nem tudom azóta sem mi volt az! egyszer hónapokkal ezelött már volt ilyen le állási sorozat,rángatással,stb-és azóta sem lett meg! de annyi változott h uj gyertyáim vannak,felujitottam az injekori kábelköteget,és a jeladókét,,igy elvileg zárlat nincs,,mafot cseréltem,stb,,és még is trutyi néha a motor.
Naplózva
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #4611 Dátum: 2013.06.12 szerda, 15:31:11 »

igen,sajnos röviditek,vagy a gondolkodásom a ,,,, a h az azt jelenti hogy! bocsi,eddig nem volt gond. nem lehet nehezen váltani!  olyat nem irtam! az olaj kevés a váltóban,az tuti,mert folyik! és azt kérdeztem,hogy létezik e valami ami jelet ad ha kevés! mert anno az AWS lámpám a kulcs,folyamatosan égett! de nem jöttem rá mi az! és ki kapcsolni sem lehetett! a váltomon egy sokeres csatlakozo van,nem két eres,tehát elvileg nem csak a tolato lámpa van benne,de kitudja!

Akkor idézek: "kupplungot alig tudtam kinyomni". Nem azt írtam, hogy nehéz váltani.
Csinálj egy képet arról a váltón lévő csatiról!
ÉS MÉRJ ÜA NYOMÁST! ÉS MOZGASD MEG A FŐTENGELYT!
Ahogy Janny írta.
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4612 Dátum: 2013.06.12 szerda, 15:32:20 »

Mérj üzemanyagnyomást! Szerintem már máskor is el lett mondva neked, más hiba miatt. Injektorhídnál a szelepsapkát leveszed, ráteszed a nyomásmérőt (ugyanolyan a szelep, mint a keréken, ugyanazt a nyomásmérőt teszed rá), és mérsz. Gyújtáson/alapjáraton 2,5 bar nyomást kell mérj, majd a fordulatszám emelésével megy fel 3 bar-ig. 0 Ft, eszközigénye 0, csak csinálni kell, és máris lesz egy képed az AC működőképességéről.

(Köszönöm, privát levelekkel továbbra se bombázz, nem fér el a töröltek közt! worship )
jó köszi,rendes srác vagy..nm emlékszem hogy annyit irtam volna,és nm szép h itt égetsz engem. és mivel mérjek,nekem nincs órám.
ezen tul ki hagylak!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4613 Dátum: 2013.06.12 szerda, 15:34:32 »

Akkor idézek: "kupplungot alig tudtam kinyomni". Nem azt írtam, hogy nehéz váltani.
Csinálj egy képet arról a váltón lévő csatiról!
ÉS MÉRJ ÜA NYOMÁST! ÉS MOZGASD MEG A FŐTENGELYT!
Ahogy Janny írta.
jajj,igen. de azt az időre irtam. olyan gyorsan történt,hogy mire rátettem a lábam a pedálra,,3x kiszakadt majdnem a motor!
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #4614 Dátum: 2013.06.12 szerda, 15:37:06 »

jó köszi,rendes srác vagy..nm emlékszem hogy annyit irtam volna,és nm szép h itt égetsz engem. és mivel mérjek,nekem nincs órám.
ezen tul ki hagylak!

A benzinkutak 90%a rendelkezik kerékabroncspumpálására alkalmas levegő tároló, magából azt kieresztő, valamint keréknyomást is mérő csodakészülékkel. Én is ilyennel mértem üa. nyomást mindkét alkalommal. Egyszer Agip kúton, egyszer meg OMV-n, ezeké jó a mérésre. MOL-nál az órából jön ki vagy 5 méter cső, az nem jó. A mobil kézi pumpák viszont általában olyanok, hogy rárakod a szelepre, és mindjárt a szelep után van a mérőóra. Én sem veszek 200Ft-ért mérőórát, mert lassan nincs hová elrakjam a sok szerszámtól, de kúton van...
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4615 Dátum: 2013.06.12 szerda, 15:44:53 »

A benzinkutak 90%a rendelkezik kerékabroncspumpálására alkalmas levegő tároló, magából azt kieresztő, valamint keréknyomást is mérő csodakészülékkel. Én is ilyennel mértem üa. nyomást mindkét alkalommal. Egyszer Agip kúton, egyszer meg OMV-n, ezeké jó a mérésre. MOL-nál az órából jön ki vagy 5 méter cső, az nem jó. A mobil kézi pumpák viszont általában olyanok, hogy rárakod a szelepre, és mindjárt a szelep után van a mérőóra. Én sem veszek 200Ft-ért mérőórát, mert lassan nincs hová elrakjam a sok szerszámtól, de kúton van...
itt a mol nál olyan van hogy az 5 méter cső,és a plusz minusz gombok. akkor az nem jo! azt mondod ami egy kis tartály,a kis csővel órával? az a baj,ha a sapkát leveszem akkor szivárog a benya! meghuztam már,,de igy s! ha ráteszem,akkor jó!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4616 Dátum: 2013.06.12 szerda, 15:49:42 »

itt a mol nál olyan van hogy az 5 méter cső,és a plusz minusz gombok. akkor az nem jo! azt mondod ami egy kis tartály,a kis csővel órával? az a baj,ha a sapkát leveszem akkor szivárog a benya! meghuztam már,,de igy s! ha ráteszem,akkor jó!
lol
nem a sapka tartja benn a benzint, hanem az az autószelep, ami a sapka alatt van ...
azt kellene rendesen betekerni vagy kicserélni ...
ha cseréled, akkor úgy csináld, hogy előtte legalább legalább egy napig nincs ráadva gyújtás !!!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4617 Dátum: 2013.06.12 szerda, 15:51:53 »

lol
nem a sapka tartja benn a benzint, hanem az az autószelep, ami a sapka alatt van ...
azt kellene rendesen betekerni vagy kicserélni ...
ha cseréled, akkor úgy csináld, hogy előtte legalább legalább egy napig nincs ráadva gyújtás !!!
tudom. a sapka szerencsére jol tart,de a szelep átenged! az egy sima bicikli,vagy kerék szelep? és simán kitekerhető?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #4618 Dátum: 2013.06.12 szerda, 16:12:35 »

tudom. a sapka szerencsére jol tart,de a szelep átenged! az egy sima bicikli,vagy kerék szelep? és simán kitekerhető?
Szerintem már többször, többen is mondtuk, hogy igen.
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4619 Dátum: 2013.06.12 szerda, 16:43:53 »

Sajnálom kedves fórum társak ha nehéz eset vagyok,de ha lehet kerüljük a nyilvános oltásokat! nem kell! én se bántok senkit,és nem is bántottam! lehet sokat irok,és kérdezek-de ennek az az oka,hogy a vállamal vagyok itthon betegen,már 4 hónapja,és a kocsim meg egy romhalmaz-ami sajnos a családomnak elég nagy érték ahhoz hogy veszni hadjam! a rendszer azonnal értesitőt küld ha válaszoltok,innen a gyors reagálás,akár telefonrol is azonnal! nem azért vagyok itt hogy a véreteket szivjam,vagy hogy idegesitselek titeket! aki nem akar ne segitsen,ennyi! és mi elött belém kötne,ne tegye! hadja! van nekem elég bajom,és nem kell nekem más roszindulatu megnyilvánulása! köszönöm.
Naplózva
Petya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



E-mail
« Új hozzászólás #4620 Dátum: 2013.06.12 szerda, 18:20:10 »

pl szerinted itt a sapka alatt szivhat levegőt? úgy hogy nem folyik a benzin! mert benzinszagot nem érzek,és folyást sem látok!

Ez is egy olyan munka, amit egy ember kb. 1 perc alatt el tud végezni egy filléres alkatrész beépítésével, és nem kockáztatja azt, hogy a 3 Bar nyomáson lévő benzin leégess az egész autó a benne ülőkkel együtt... falbav
Tehát itt nem az a kérdés, hogy levegősödhet-e miatt a rendszer...
Naplózva

2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black

ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #4621 Dátum: 2013.06.12 szerda, 18:23:36 »

pl szerinted itt a sapka alatt szivhat levegőt? úgy hogy nem folyik a benzin! mert benzinszagot nem érzek,és folyást sem látok!

HA tényleg folyik ha leveszed a sapkát, akkor szerinted az a kis műanyag szelepsapka fizikailag képes bent tartani 2,5-3 bar nyomást? Adott esetben, ha még meleg is van, és ki is lágyul az a műanyag darab, akkor meg még inkább? Huh?

Sajnálom kedves fórum társak ha nehéz eset vagyok,de ha lehet kerüljük a nyilvános oltásokat! nem kell! én se bántok senkit,és nem is bántottam! lehet sokat irok,és kérdezek-de ennek az az oka,hogy a vállamal vagyok itthon betegen,már 4 hónapja,és a kocsim meg egy romhalmaz-ami sajnos a családomnak elég nagy érték ahhoz hogy veszni hadjam! a rendszer azonnal értesitőt küld ha válaszoltok,innen a gyors reagálás,akár telefonrol is azonnal! nem azért vagyok itt hogy a véreteket szivjam,vagy hogy idegesitselek titeket! aki nem akar ne segitsen,ennyi! és mi elött belém kötne,ne tegye! hadja! van nekem elég bajom,és nem kell nekem más roszindulatu megnyilvánulása! köszönöm.

Nem az a baj, hogy kérdezed, hanem hogy az után, hogy megkérdezed, nem állsz neki semminek, hanem inkább még 3x megkérdezed. (mit 3x...) Ennyi idő alatt hányszor megfordulhattál volna egy benzinkútról? De komolyan! Akkor legalább lenne egy üa. nyomás érték ide beírva, hogy ezt mérted, ez jó/nem jó, és lehet tovább haladni a hibafeltárásban. Elméleti síkon, szájalással akarod megoldani azt a problémát, amit csak úgy lehet, ha csinálod. Majd, ezek után még ha tanácsot ad valaki, akkor is nekiállsz kötekedni vele, ahelyett, hogy csendben maradnál, és dolgoznál. Értem én, hogy nagyon ráérsz és unatkozol, de vegyél egy szerszámkészletet, és csináld. Elmondom neked, hogy én is pont 0 szerszámmal/tapasztalattal indultam. (Meg nagyon sok kíváncsisággal és érdeklődéssel + végzettségem miatt az elmúlt 2 évben angol műszaki szakirodalmak - nem Mondeo, általánosságban járműipari konstrukciós megoldásokról szóló könyvek - olvasgatásával (de hát, egy etzold:Mondeo c. könyvét biztosan nincs időd kiolvasni, vagy legalább beleolvasgatni.)
Vettem egy Proxxon dugókulcs készletet (9000Ft), egyTescos multimétert (300Ft), egy forrasztópákát (1500Ft), és egy krokodil emelőt (5000Ft), jah, és egy Tescos csavarhúzó készletet (1600Ft), és nagyon sok problémát vígan orvosolok ezekkel. Mindezt a készletmennyiséget kb. fél év alatt szereztem be, nem egyszerre. wave Még egy feszítővas hiányzik (hátha egyszer arra megyek haza, hogy kicsuktak otthonról taps )

Ha csak dumálni akarsz, akkor Off topic, vagy gyakorikerdesek.hu (ott aztán elbeszélgetnek veled igazán hozzáértő szerelők eplus2 )
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4622 Dátum: 2013.06.12 szerda, 19:28:27 »

itt a mol nál olyan van hogy az 5 méter cső,és a plusz minusz gombok. akkor az nem jo! azt mondod ami egy kis tartály,a kis csővel órával? az a baj,ha a sapkát leveszem akkor szivárog a benya! meghuztam már,,de igy s! ha ráteszem,akkor jó!
Mérőórák:
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1218&cat=45
http://www.argep.hu/popup.asp?pid=213997992&pnr=10001&foto=1
http://www.jofogas.hu/zala/Orosz_kereknyomas_mero_muszerek_5457917.htm
http://www.kamionfelszereles.hu/spd/LKFX0004/Kereknyomas_mero_ora_fem

Csak példák, nem tudom, melyik milyen messze van tőled. De lehet órás pumpát is kapni, az is jó lehet. Akár kerékpár boltban is érdeklődhetsz.
És találd ki, hogy hol és hogyan futhatunk össze, és megkapod az AC/mérő cuccost, ha kiderül, hogy rossz az AC-d.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4623 Dátum: 2013.06.12 szerda, 19:37:02 »

Mérőórák:
http://aruhaz.kauffer.hu/index.php?page=details&prod=1218&cat=45
http://www.argep.hu/popup.asp?pid=213997992&pnr=10001&foto=1
http://www.jofogas.hu/zala/Orosz_kereknyomas_mero_muszerek_5457917.htm
http://www.kamionfelszereles.hu/spd/LKFX0004/Kereknyomas_mero_ora_fem

Csak példák, nem tudom, melyik milyen messze van tőled. De lehet órás pumpát is kapni, az is jó lehet. Akár kerékpár boltban is érdeklődhetsz.
És találd ki, hogy hol és hogyan futhatunk össze, és megkapod az AC/mérő cuccost, ha kiderül, hogy rossz az AC-d.
köszi,rendes vagy.
amint lehet mérek!
Naplózva
pgaben
Vendég
« Új hozzászólás #4624 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 08:26:14 »

Sziasztok!

Kérdezni szeretnék,hátha valaki tud segiteni,1.8 benzin clx 96-os 4ajtós,olyat művel,hogy meleg motornál,ha leállitom és újra inditom csak padlógázzal indul,pörög2000-2500-öt,majd 5mp alatt kb visszaáll az alapjárat,ezt olyan 20fok külső hő alatt csinálja,tehát csak nyáron nem,olyan mintha ráhúzná a szivatót.

A másik dolog,hengerfejes lett,megcsinálta egy szaki,tőmités,tőcsavarok,olaj,olajszűrő,vezérlés lett cserélve,azóta 10liter alatt nem eszik a gép,vezérlés jól lett összerakva,mi lehet a hiba?az első hiba előtte is megvolt.

Köszi.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4625 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 09:31:14 »

Sziasztok!

Kérdezni szeretnék,hátha valaki tud segiteni,1.8 benzin clx 96-os 4ajtós,olyat művel,hogy meleg motornál,ha leállitom és újra inditom csak padlógázzal indul,pörög2000-2500-öt,majd 5mp alatt kb visszaáll az alapjárat,ezt olyan 20fok külső hő alatt csinálja,tehát csak nyáron nem,olyan mintha ráhúzná a szivatót.

A másik dolog,hengerfejes lett,megcsinálta egy szaki,tőmités,tőcsavarok,olaj,olajszűrő,vezérlés lett cserélve,azóta 10liter alatt nem eszik a gép,vezérlés jól lett összerakva,mi lehet a hiba?az első hiba előtte is megvolt.

Köszi.
a szelepek is lettek csiszolva,es jol zartak?
ellenőriztek felszereles elött?letezík nyomas proba,de
regen a szomszed kis öreg a fejere forditotta,es fel
öntötte gazolajjal!ha elszivargott,,,~rossz!nezess kompressziot!pl.vagy meress CO t..
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4626 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 11:02:46 »

köszi,rendes vagy.
amint lehet mérek!
na szelepet cseréltem,de mérni nem tudtam. és a bicikli szelepnek a gumiját,nem eszi meg a benzin? mert ami benne volt,valami barnás vacak,,nem sok tömités volt rajta..
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4627 Dátum: 2013.06.13 csütörtök, 13:46:39 »

HA tényleg folyik ha leveszed a sapkát, akkor szerinted az a kis műanyag szelepsapka fizikailag képes bent tartani 2,5-3 bar nyomást? Adott esetben, ha még meleg is van, és ki is lágyul az a műanyag darab, akkor meg még inkább? Huh?

Nem az a baj, hogy kérdezed, hanem hogy az után, hogy megkérdezed, nem állsz neki semminek, hanem inkább még 3x megkérdezed. (mit 3x...) Ennyi idő alatt hányszor megfordulhattál volna egy benzinkútról? De komolyan! Akkor legalább lenne egy üa. nyomás érték ide beírva, hogy ezt mérted, ez jó/nem jó, és lehet tovább haladni a hibafeltárásban. Elméleti síkon, szájalással akarod megoldani azt a problémát, amit csak úgy lehet, ha csinálod. Majd, ezek után még ha tanácsot ad valaki, akkor is nekiállsz kötekedni vele, ahelyett, hogy csendben maradnál, és dolgoznál. Értem én, hogy nagyon ráérsz és unatkozol, de vegyél egy szerszámkészletet, és csináld. Elmondom neked, hogy én is pont 0 szerszámmal/tapasztalattal indultam. (Meg nagyon sok kíváncsisággal és érdeklődéssel + végzettségem miatt az elmúlt 2 évben angol műszaki szakirodalmak - nem Mondeo, általánosságban járműipari konstrukciós megoldásokról szóló könyvek - olvasgatásával (de hát, egy etzold:Mondeo c. könyvét biztosan nincs időd kiolvasni, vagy legalább beleolvasgatni.)
Vettem egy Proxxon dugókulcs készletet (9000Ft), egyTescos multimétert (300Ft), egy forrasztópákát (1500Ft), és egy krokodil emelőt (5000Ft), jah, és egy Tescos csavarhúzó készletet (1600Ft), és nagyon sok problémát vígan orvosolok ezekkel. Mindezt a készletmennyiséget kb. fél év alatt szereztem be, nem egyszerre. wave Még egy feszítővas hiányzik (hátha egyszer arra megyek haza, hogy kicsuktak otthonról taps )

Ha csak dumálni akarsz, akkor Off topic, vagy gyakorikerdesek.hu (ott aztán elbeszélgetnek veled igazán hozzáértő szerelők eplus2 )

Köszönöm a kioktatást,és köszönöm hogy újfent ezt megint csak nyilvánosan teszed,hogy most te légy a Jani! Oké.Én meg kértelek szépen,hogy ha zavarlak-hanyagolj,erre pont te vagy az,aki nem bir magával-és esetleg pontosan te vagy az aki a gyakori kérdések be való! És igen,inkább meg kérdezek valamit 100x,mint hogy elrontsam,és one autó! nekem sokszor annyi pénzem sincs hogy egy ropit vegyek,ez az én kinom! nekem bőven elég hogy egy trehány ember után takarithatok,és hidd el van mit! de tudhatnám  már hogy minden fórumon van egy két nagyokos,aki azt hiszi,hogy Ő a ász,azt majd megmondja a tutit! Ez nem vita forum,én nem vitázni járok ide! És a szelepet is már rég kicseréltem,és egyáltalán nem folyt a sapka alatt! nem vagyok hülye,sem pancser hogy a családom beszélyeztetném!
Egészen egyszerüen nem vagyok sem autószerelő,sem villamossági szerelő! és nincs mühelyem! És ennek ellnére van hogy egész nap az autóm csinálom,és hidd el sokkal többet dolgozom rajta mint amennyit kérdezősködöm! Annál sokkal többet!
Felejtsük el egymást!
Naplózva
Noo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18

Charlesrop Charlesrop
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4628 Dátum: 2013.06.15 szombat, 09:47:12 »

Meg tudja mondani valaki, hogy a légzsák érzékelőjét hol találom? Egészen az első lökhárítónál kell keresni?
Naplózva

HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4629 Dátum: 2013.06.15 szombat, 21:08:23 »

Meg tudja mondani valaki, hogy a légzsák érzékelőjét hol találom? Egészen az első lökhárítónál kell keresni?
A kép közepén található dobozka a kormányoszlop mellett van jobb oldalon. Az alsó burkolatot levéve találod meg.
Naplózva
Noo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18

Charlesrop Charlesrop
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4630 Dátum: 2013.06.15 szombat, 21:24:43 »

A kép közepén található dobozka a kormányoszlop mellett van jobb oldalon. Az alsó burkolatot levéve találod meg.

Köszönöm!
Naplózva

Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4631 Dátum: 2013.07.02 kedd, 18:21:05 »

Helló. esetleg valaki tudja e azt,hogy az elektromos ablakokat át lehet e kötni ugy hogy gyujtás nélkül is menjen?! tudom egyszer már valaki kérdezte ezt,csak nem tudom mi lett az eredmény! és ehhez a müvelethez,kell e villamosságis? köszi.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4632 Dátum: 2013.07.02 kedd, 19:12:30 »

Helló. esetleg valaki tudja e azt,hogy az elektromos ablakokat át lehet e kötni ugy hogy gyujtás nélkül is menjen?! tudom egyszer már valaki kérdezte ezt,csak nem tudom mi lett az eredmény! és ehhez a müvelethez,kell e villamosságis? köszi.

Mindent át lehet kötni. Csak egy gyújtás nélküli direkt áramot kell adni neki.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4633 Dátum: 2013.07.02 kedd, 19:44:35 »

Mindent át lehet kötni. Csak egy gyújtás nélküli direkt áramot kell adni neki.
ertem,de esetleg lehet tudni
hogy honnan,es hova?es hogy?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4634 Dátum: 2013.07.03 szerda, 08:53:22 »

ertem,de esetleg lehet tudni
hogy honnan,es hova?es hogy?
Amit én ismerek:
"No Key Windows
This mod allows you to wind up or down the windows without the key, just by opening the drivers door. How many times have you got out and realised the windows are open, then had to find the key and turn it in the  ignition, now the windows work if the door is open
"
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4635 Dátum: 2013.07.03 szerda, 17:11:07 »

Amit én ismerek:
"No Key Windows
This mod allows you to wind up or down the windows without the key, just by opening the drivers door. How many times have you got out and realised the windows are open, then had to find the key and turn it in the  ignition, now the windows work if the door is open
"

uhhh.. köszi.de ez mi ez az??? magyarul? most nem tudom,ajtónként kell ill lehet átkötni,vagy egyszerre az összes ajtót?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4636 Dátum: 2013.07.03 szerda, 21:37:15 »

uhhh.. köszi.de ez mi ez az??? magyarul? most nem tudom,ajtónként kell ill lehet átkötni,vagy egyszerre az összes ajtót?
"No Key Windows
This mod allows you to wind up or down the windows without the key, just by opening the drivers door. How many times have you got out and realised the windows are open, then had to find the key and turn it in the  ignition, now the windows work if the door is open
"
Google fordító:
"No Key Windows-
Ez a mod lehetővé teszi, hogy a szél fel-le az ablakot anélkül, hogy a kulcsot, csak megnyitja a vezetők ajtót. Hányszor van, és rájött, az ablakok nyitva vannak, akkor meg kellett találni a kulcsot, és fordítsa a gyújtás, most az ablakok munkát, ha az ajtó nyitva van"
A képen levőt most nincs kedvem begépelni. Holnap esetleg.
Amúgy az a lényeg, hogy kulcs nélkül az ajtó nyitott állapotában is működik az ablakmozgatás.

Szerk.:
Képen a szöveg nagyjából:
"Tedd a relét a sofőr lábtérbe. Vágd el az el.ablak tápvezetékét (lila/kék) és tedd be a relét, ahogy a kép mutatja. Adj neki energiát 40A-es biztin keresztül (vagy csak 30A-es két el.ablak esetén).
Most, ha nyitva a vezetőajtó, a relé kapcsol, és minden ablak működik a gyújtáskapcsolótól függetlenül."
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.04 csütörtök, 09:10:32 írta HegeGabi » Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4637 Dátum: 2013.07.05 péntek, 06:54:17 »

"No Key Windows
This mod allows you to Jwind up or down the windows without the key, just by opening the drivers door. How many times have you got out and realised the windows are open, then had to find the key and turn it in the  ignition, now the windows work if the door is open
"
Google fordító:
"No Key Windows-
Ez a mod lehetővé teszi, hogy a szél fel-le az ablakot anélkül, hogy a kulcsot, csak megnyitja a vezetők ajtót. Hányszor van, és rájött, az ablakok nyitva vannak, akkor meg kellett találni a kulcsot, és fordítsa a gyújtás, most az ablakok munkát, ha az ajtó nyitva van"
A képen levőt most nincs kedvem begépelni. Holnap esetleg.
Amúgy az a lényeg, hogy kulcs nélkül az ajtó nyitott állapotában is működik az ablakmozgatás.

Szerk.:
Képen a szöveg nagyjából:
"Tedd a relét a sofőr lábtérbe. Vágd el az el.ablak tápvezetékét (lila/kék) és tedd be a relét, ahogy a kép mutatja. Adj neki energiát 40A-es biztin keresztül (vagy csak 30A-es két el.ablak esetén).
Most, ha nyitva a vezetőajtó, a relé kapcsol, és minden ablak működik a gyújtáskapcsolótól függetlenül."
köszi.ezek szerint kell egy relé?nem csak egy vezeteket kell atkötni?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4638 Dátum: 2013.07.05 péntek, 08:29:42 »

köszi.ezek szerint kell egy relé?nem csak egy vezeteket kell atkötni?
Ez szerint kell.
De ha más megoldást választasz, akkor nem kellhet.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #4639 Dátum: 2013.07.05 péntek, 15:49:32 »

Sziasztok!

A fűtőmotor sebesség fokozat kapcsolója a negyedik fokozatban nem működik. Valahol olvastam a javítását, de most nem találom.

Esetleg tudja valaki, hogy mi lehet a gondja?

Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #4640 Dátum: 2013.07.05 péntek, 19:20:52 »

Sziasztok!

A fűtőmotor sebesség fokozat kapcsolója a negyedik fokozatban nem működik. Valahol olvastam a javítását, de most nem találom.

Esetleg tudja valaki, hogy mi lehet a gondja?
Érdekes, eddig mindig csak az ellenkezőjét hallottam, hogy csak 4. fokozatű pörgetés működik. Smiley
Erre nem tudom a megoldást, bocsi.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #4641 Dátum: 2013.07.05 péntek, 22:25:30 »

Érdekes, eddig mindig csak az ellenkezőjét hallottam, hogy csak 4. fokozatű pörgetés működik. Smiley
Erre nem tudom a megoldást, bocsi.
Azért köszönöm. Valamikor szétszedem, ha sikerül megoldani, akkor majd megosztom.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4642 Dátum: 2013.07.06 szombat, 08:52:30 »

Ez szerint kell.
De ha más megoldást választasz, akkor nem kellhet.
van mas valaztas is? remeltem hogy van egy vezetek amit a kapcsolt
aramkör ről atlehet kötni a direktre,es meg azt is tudni valamifele
tapasztalat alapjan melyik az,,es ennyi.
nekem eleg a ket első ablak is,de azt se tudom h a negy ablak egyutt
kapja az aramot,es egy tap vezeteket kell keresni,,vagy
külön külön?senki nem csinalt meg ilyet???
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #4643 Dátum: 2013.07.06 szombat, 11:55:28 »

Hogy lehet kiszedni a 80 A-os főbiztosítékot? Van valami trükkje, vagy csak húzom, mint szegény ember a répát?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #4644 Dátum: 2013.07.06 szombat, 12:25:20 »

Hogy lehet kiszedni a 80 A-os főbiztosítékot? Van valami trükkje, vagy csak húzom, mint szegény ember a répát?
a 3 db egmás felett lévőt egyben lehet kiszedni a műanyag foglalattal, majd utána egyenként. csavarosak
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #4645 Dátum: 2013.07.06 szombat, 12:53:52 »

a 3 db egmás felett lévőt egyben lehet kiszedni a műanyag foglalattal, majd utána egyenként. csavarosak
OK, köszönöm!
 wave
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4646 Dátum: 2013.07.09 kedd, 11:09:24 »

srácok,egy új dolog. olvastam hogy létezik autókban egy MIL lámpa nevezetü dolog,ami kijelzi ha nem ugy jár a motor ahogy kellene,ha több a károsanyag kibocsájtás. gondolom az MK1 benzinesben nincs ilyesmi,,esetleg az AWS verzióban?? 
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4647 Dátum: 2013.07.09 kedd, 11:13:02 »

srácok,egy új dolog. olvastam hogy létezik autókban egy MIL lámpa nevezetü dolog,ami kijelzi ha nem ugy jár a motor ahogy kellene,ha több a károsanyag kibocsájtás. gondolom az MK1 benzinesben nincs ilyesmi,,esetleg az AWS verzióban?? 


Az a MIL lámpa a csek endzsin lámpa. Olyan neked is kell, hogy legyen. Szerintem.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #4648 Dátum: 2013.07.09 kedd, 11:30:53 »

Az a MIL lámpa a csek endzsin lámpa. Olyan neked is kell, hogy legyen. Szerintem.
valoszinü,,de melyik az?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #4649 Dátum: 2013.07.09 kedd, 16:05:33 »

valoszinü,,de melyik az?

Az az igazság, hogy megnéztem a kezelési könyvet itt a fórumon, de nem találtam olyat. De az is lehet, hogy az az, amit a 19. oldalon ír és egy villáskulcs a jele. Nézd át ezt, hátha megtudsz belőle valamit.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 ... 114   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.