Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:59:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2569903 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #7350 Dátum: 2019.03.10 vasárnap, 21:17:48 »

Elkezdett furán kattogni valami a műszerfalból fűtés közben, és picit össze vissza jött a levegő, úgyhogy futattam egy checket a digit klímán:
24  heater flap motor control fault, valakinek már volt ilyen problémája? szóval ilyen 5mp ként egy brutál nagy kattanás
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7351 Dátum: 2019.03.11 hétfő, 11:00:10 »

Tisztelt csoporttagok!
Ford mondeo mk2 1.8 benzines autoról lenne szó. Tegnapi nap az ablaktörlő lapátom megállt, és még az ablakmosó sem működik. Viszont egyszer elindult egy negyed törlésre amikor újra indítottam az autót. Azóta semmi. Vélemények?

Első körben nézd meg a biztosítékot, a relét.
Ha jónak tűnik, kösd közvetlenül az aksira a motort, hogy működik-e.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #7352 Dátum: 2019.03.18 hétfő, 13:06:11 »

Sziasztok
Probáltam a gépembe beépíteni egy fedcompot... Több kevesebb sikerrel. Minden be volt vezetékelve,a biztitábla tetején levő csatlakozókig. Onnan kellett csak elvezetni a fed.comp csatlakozóig.Benne van,mutat szinte mindent,egyedül a még megtehető távot nem,plusz nem csipog mert azt nem tudom hova vezetékelni.  A tankban 5 kivezetéses szivattyú egység van. Mi lehet a gond? Plusz lenne még egy kérdés azokhoz akiknek gyárilag benne van. Nekem az átlagfogyi 55 L/100km ről indul,onnan kezd vissza számolni,ennek így kell lennie,vagy ez sem jó így. Ha nulláznám,akkor vissza tér 55 L/100km-re.
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
hoffer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #7353 Dátum: 2019.03.18 hétfő, 16:55:33 »

Sziasztok
Probáltam a gépembe beépíteni egy fedcompot... Több kevesebb sikerrel. Minden be volt vezetékelve,a biztitábla tetején levő csatlakozókig. Onnan kellett csak elvezetni a fed.comp csatlakozóig.Benne van,mutat szinte mindent,egyedül a még megtehető távot nem,plusz nem csipog mert azt nem tudom hova vezetékelni.  A tankban 5 kivezetéses szivattyú egység van. Mi lehet a gond? Plusz lenne még egy kérdés azokhoz akiknek gyárilag benne van. Nekem az átlagfogyi 55 L/100km ről indul,onnan kezd vissza számolni,ennek így kell lennie,vagy ez sem jó így. Ha nulláznám,akkor vissza tér 55 L/100km-re.
Szia. Az átlagfogyasztás így jó, 55L-ről indul.
Naplózva

'99 mondeo v6 ghia HDP-034
Ex '84 sierra xr4i
+36209149244
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #7354 Dátum: 2019.03.18 hétfő, 16:56:02 »

Szia. Az átlagfogyasztás így jó, 55L-ről indul.
Klassz. Köszi
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
hoffer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #7355 Dátum: 2019.03.18 hétfő, 17:11:22 »

Klassz. Köszi
Anno én is úgy raktam utólag az enyémbe, viszont az vezetékekkel együtt lett kiszedve és így sem lett megtehető táv funkció. Viszont azt tudom, hogy ha nincs legalább 3/4ig a tankod akkor nem is kezdi el mutatni.
Naplózva

'99 mondeo v6 ghia HDP-034
Ex '84 sierra xr4i
+36209149244
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #7356 Dátum: 2019.03.18 hétfő, 21:49:29 »

Anno én is úgy raktam utólag az enyémbe, viszont az vezetékekkel együtt lett kiszedve és így sem lett megtehető táv funkció. Viszont azt tudom, hogy ha nincs legalább 3/4ig a tankod akkor nem is kezdi el mutatni.
Hello
Akkor lehet ez a gond... Vagy *** a szintadó... Mert a vezeték jól van kötve...
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #7357 Dátum: 2019.03.22 péntek, 15:15:09 »

Szaiasztok.
Be akartam üzemelni ujra a központi záramat. Eddig meg voltam róla győződve,hogy nekem a jobb első kuka. Most kicseréltem. Hát érdekesen működik.
Ha a vezető felöl zárom,akkor a jobb elsőt nem zárja,viszont egyből vissza is nyit. Ha viszont a jobb oldalról zárom,akkor zárja mindet. Na erre van-e valakinek ötlete?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #7358 Dátum: 2019.03.24 vasárnap, 22:46:02 »

Szaiasztok.
Be akartam üzemelni ujra a központi záramat. Eddig meg voltam róla győződve,hogy nekem a jobb első kuka. Most kicseréltem. Hát érdekesen működik.
Ha a vezető felöl zárom,akkor a jobb elsőt nem zárja,viszont egyből vissza is nyit. Ha viszont a jobb oldalról zárom,akkor zárja mindet. Na erre van-e valakinek ötlete?

Muszáj lesz kimérni a csatlakozójában, hogy milyen áramokat kap. A jelenségből úgy tűnik, hogy a visszacsatoló jelek a zárhelyzet szenzoroktól tökéletesen mennek, viszont a zárásra nem kapja meg a delejt maga a zárszerkezet. Ha ezt már két zárral is csinálja, akkor kábel/csatlakozó probléma lesz ez.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Botesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #7359 Dátum: 2019.03.29 péntek, 22:14:54 »

Sziasztok! Néhány napja vettem egy mk2 es ferdehátú limuzint és hát nem tökéletes vannak rajta megoldásra váró  problémák.Ez egyik ilyen hogy a központi zár nem jó.Van hozzá pót kulcs és távirányítós kulcs,az utóbbit egyenlőre elem hiányában még nem tudtam kipróbálni viszont elfordítva a zárban egyik se zár csak azt az ajtót ahol beteszem a kulcsot.Ehhez hozzájön az is hogy az utas oldali van amikor belülről se csukható(nem lehet benyomni a kilincset).A többi helyen belülről benyomva kilincset egy relé kattanás jön a kp. zár vezérlő felől ami pár másodperc múlva elejt.

A kérdésem az lenne hogy merre induljak el hibakeresésben?

Előre is köszönöm!
Naplózva

98' 2.0 GLX
ex: 99' 1.6 CLX KOMBI
Nopepapa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #7360 Dátum: 2019.05.19 vasárnap, 00:46:58 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne felétek, hogy szivargyújtónál található kis izzót hogyan tudom kicserélni, teljesen le kell bontani közepén a műszerfalat? Oldalról próbáltam kihúzni a sz.gyújtót de megse mozdul. :-/
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #7361 Dátum: 2019.05.19 vasárnap, 08:20:13 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne felétek, hogy szivargyújtónál található kis izzót hogyan tudom kicserélni, teljesen le kell bontani közepén a műszerfalat? Oldalról próbáltam kihúzni a sz.gyújtót de megse mozdul. :-/

Teljesen lebontani biztos, hogy nem kell, elég csak a könyöklő dobozának alján lévő 3 csavart kitekerni, meg a lábtérben oldalt 2-2 csavart, és azzal azt a hátsó részt egy arasznyit hátra lehet húzni (vigyázz a kézifék harangjára, ha a felfogatása leszakad, azt többet nem rakod vissza), úgy már hozzá lehet férni az izzó környékéhez.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #7362 Dátum: 2019.05.19 vasárnap, 08:27:13 »

Sziasztok! Néhány napja vettem egy mk2 es ferdehátú limuzint és hát nem tökéletes vannak rajta megoldásra váró  problémák.Ez egyik ilyen hogy a központi zár nem jó.Van hozzá pót kulcs és távirányítós kulcs,az utóbbit egyenlőre elem hiányában még nem tudtam kipróbálni viszont elfordítva a zárban egyik se zár csak azt az ajtót ahol beteszem a kulcsot.Ehhez hozzájön az is hogy az utas oldali van amikor belülről se csukható(nem lehet benyomni a kilincset).A többi helyen belülről benyomva kilincset egy relé kattanás jön a kp. zár vezérlő felől ami pár másodperc múlva elejt.

A kérdésem az lenne hogy merre induljak el hibakeresésben?

Előre is köszönöm!


Ha még nem sikerült megoldani, akkor az ajtókban lévő zárszerkezetekhez kell hozzányúlni. Van bennük pár mikrokapcsoló, amik a zár aktuális helyzetéről küldenek infót. Ezeknek a bütykei idővel elkopnak, onnantól nem nyomódik be eléggé. Meg lehet bütykölni, de elég nagy macera. Az autót majd be kell tanítani a kulcshoz, 3 másodperc alatt 4-szer rá kell adni és levenni a gyújtást. Ekkor folyamatosan világítani kezd az immo ledje, ekkor meg kell nyomni a kulcson valamelyik gombot, az érzékelést az immo led villogással jelzi. A távirányító így már rá is progzamozódott az autóra. Várd meg, amíg elalszik a led (30 másodperc a folyamatos világítás kezdetétől), és mehet a móka!
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.19 vasárnap, 08:30:11 írta thomyka » Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Botesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #7363 Dátum: 2019.06.03 hétfő, 13:57:09 »

Ha még nem sikerült megoldani, akkor az ajtókban lévő zárszerkezetekhez kell hozzányúlni. Van bennük pár mikrokapcsoló, amik a zár aktuális helyzetéről küldenek infót. Ezeknek a bütykei idővel elkopnak, onnantól nem nyomódik be eléggé. Meg lehet bütykölni, de elég nagy macera. Az autót majd be kell tanítani a kulcshoz, 3 másodperc alatt 4-szer rá kell adni és levenni a gyújtást. Ekkor folyamatosan világítani kezd az immo ledje, ekkor meg kell nyomni a kulcson valamelyik gombot, az érzékelést az immo led villogással jelzi. A távirányító így már rá is progzamozódott az autóra. Várd meg, amíg elalszik a led (30 másodperc a folyamatos világítás kezdetétől), és mehet a móka!

Szia! Igen közben szétszedtem a zárakat a 4 ből már 3 jó a negyedikre nem volt még időm.Sajnos nem a bütyök volt elkopva hanem a kapcsolónak nagy volt az átmeneti ellenállása.Sajnos a kulcsát nem tudom programozni mert maga a kulcs sem jó.Kicseréltem az elemet benne de még csak nem is villog ha megnyomom.
Naplózva

98' 2.0 GLX
ex: 99' 1.6 CLX KOMBI
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #7364 Dátum: 2019.06.03 hétfő, 19:18:17 »

Szia! Igen közben szétszedtem a zárakat a 4 ből már 3 jó a negyedikre nem volt még időm.Sajnos nem a bütyök volt elkopva hanem a kapcsolónak nagy volt az átmeneti ellenállása.Sajnos a kulcsát nem tudom programozni mert maga a kulcs sem jó.Kicseréltem az elemet benne de még csak nem is villog ha megnyomom.

2-es Mondeohoz volt világítós kulcs is? Ez fura.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7365 Dátum: 2019.06.04 kedd, 08:40:27 »

2-es Mondeohoz volt világítós kulcs is? Ez fura.

Az enyém is olyan. Ha nem felejtem el, lefotózom neked.
Egy rízsszem izzó világított benne, egy vagy két gombelemmel hajtva  nyes
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Botesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #7366 Dátum: 2019.06.04 kedd, 22:48:59 »

2-es Mondeohoz volt világítós kulcs is? Ez fura.

Persze hogy volt az előző mondim  kulcsa olyan volt de itt  a távírányítós kulcs piros ledjére gondoltam.
Naplózva

98' 2.0 GLX
ex: 99' 1.6 CLX KOMBI
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7367 Dátum: 2019.06.05 szerda, 15:11:28 »

2-es Mondeohoz volt világítós kulcs is? Ez fura.

Lefotóztam, de nem sikerült feltölteni  szomoru1
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7368 Dátum: 2019.06.05 szerda, 15:22:50 »

Lefotóztam, de nem sikerült feltölteni  szomoru1
válassz egy képmegosztót,akár a google drive-ot.feltöltöd, és a kapott linket ide bemásolod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #7369 Dátum: 2019.07.19 péntek, 16:57:45 »

Sziasztok!
A videóban látható jelenség, már a héten egyszer megtréfált. Akkor 3 perc elteltével minden gond nélkül beindult.
Ami nem hallatszik, hogy gyújtás ráadásakor az AC pumpa rendeltetésszerűen zümmög, de az indítás elmarad. semmi nem történik, még egy relé kattanást sem hallani...
Gondolom, immo gond. Hogyan lehet ellenőrizni, hogy valóban így van-e?

https://www.youtube.com/watch?v=nG2IMaeKaY8
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #7370 Dátum: 2019.07.22 hétfő, 07:59:33 »

Sziasztok!
A videóban látható jelenség, már a héten egyszer megtréfált. Akkor 3 perc elteltével minden gond nélkül beindult.
Ami nem hallatszik, hogy gyújtás ráadásakor az AC pumpa rendeltetésszerűen zümmög, de az indítás elmarad. semmi nem történik, még egy relé kattanást sem hallani...
Gondolom, immo gond. Hogyan lehet ellenőrizni, hogy valóban így van-e?

https://www.youtube.com/watch?v=nG2IMaeKaY8


Hasonló eset nálam is volt, meleg motornál nem lehetett beindítani. Hiba oka: önindítóra menő kábelekből az egyik végén letört a saru.  falbav Javítási költség: 150 Ft xD Csak ki kell szedni a pillangószelep-házet, meg 1-2 egyéb apróságot, hogy hozzáférj. Ha alkalmas helyen van az autó hozzá, akkor add rá a gyújtást, told be (10-20 méternyi szaladás elég vele), pattanj be, egyes, kuplung rá; ha úgy berántja a motort, akkor nem immo.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7371 Dátum: 2019.07.27 szombat, 14:01:41 »

Uraim!
Egy kis segítséget kérnék ventilátor ügyben.
Tegnap este, mikor leállítottam a kocsit, hallottam, hogy fullon megy a hűtőventilátor, illetve a fűtéskapcsolón világít a zöld led, mint ha be lenne kapcsolva a klíma.
Fölnyitván a motorháztetőt látom, hogy eldurrant a felső hűtővíz cső. (hátha van jelentősége)
Széthúztam a ventilátor tetején lévő csatlakozót, gondoltam, valami beázott, reggelre kiszárad.
Reggel megcsináltam a csövet, de a ventilátor így is megy.
A fűtéskapcsolóra is gondoltam, lehúztam a hátuljáról a csatlakozókat, de így is megy a ventilátor.
A ventilátor reléjét is cseréltem, nincs változás.

Egyszer már volt ezzel a hibával villamosságisnál, de ő feladta. Akkor elmúlt magától.
Néha csinálta már, hogy kigyulladt a zöld led menet közben, de elég volt 2-3-szor kapcsolni a fűtéskapcsolót és elaludt. Most nem.
Nem tudom, merre induljak.
Tudnátok tippeket adni?
Köszönöm szépen!
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #7372 Dátum: 2019.07.27 szombat, 17:44:15 »

Uraim!
Egy kis segítséget kérnék ventilátor ügyben.
Tegnap este, mikor leállítottam a kocsit, hallottam, hogy fullon megy a hűtőventilátor, illetve a fűtéskapcsolón világít a zöld led, mint ha be lenne kapcsolva a klíma.
Fölnyitván a motorháztetőt látom, hogy eldurrant a felső hűtővíz cső. (hátha van jelentősége)
Széthúztam a ventilátor tetején lévő csatlakozót, gondoltam, valami beázott, reggelre kiszárad.
Reggel megcsináltam a csövet, de a ventilátor így is megy.
A fűtéskapcsolóra is gondoltam, lehúztam a hátuljáról a csatlakozókat, de így is megy a ventilátor.
A ventilátor reléjét is cseréltem, nincs változás.

Egyszer már volt ezzel a hibával villamosságisnál, de ő feladta. Akkor elmúlt magától.
Néha csinálta már, hogy kigyulladt a zöld led menet közben, de elég volt 2-3-szor kapcsolni a fűtéskapcsolót és elaludt. Most nem.
Nem tudom, merre induljak.
Tudnátok tippeket adni?
Köszönöm szépen!

Vagy 3 hete nekem is hasonló volt. Beálltam a garázsba és pár óra múlva kimentem, hogy becsukom az autót, ráadom a gyújtást erre elindul a hűtőventillátor magától aminek ha a motor meleg csak beindítás után kellene indulni. A motor már nem volt meleg. Indítanám, de az immo piros lámpája elkezd gyorsan villogni és nem lehet be se indítani. Tehát még az immo is letilt. Tehát az ECU gyújtás ráadásakor nem fogadta el a kulcs jelét hanem a ventíllátort kapcsolta be helyette. Megkerestem a régi motorvezérlőmet és kicseréltem a benne lévővel. Inditás és minden gond nélkül indit, a ventillátor sem indul. Ez akkor motorvezérlő hiba. Vettem egy bontott motorvezérlőt, immot átkódoltattam a régi motorvezérlő immo kódjára és azóta azzal megy az autó, ventillátor sem kapcsol be magától. Megjegyzem, hogy nekem a magas fokozatú ventillátort kapcsolta be magától ami klimánál szokott működni.
Nálad a vízcső durranást okozhatta termosztát vagy vízpumpa hiba is de ez nem biztos csak valószinű.
Ellenőrizd az akku fő vastag testkábelét, hogy mindkét végén rendben van. Ha hibás furcsa dolgokat produkál.
Klimaberendezés összes csati, vezeték ellenőrzés.
Diaggal hibakód lekérdezés és törlés.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7373 Dátum: 2019.07.27 szombat, 19:47:22 »

Vagy 3 hete nekem is hasonló volt. Beálltam a garázsba és pár óra múlva kimentem, hogy becsukom az autót, ráadom a gyújtást erre elindul a hűtőventillátor magától aminek ha a motor meleg csak beindítás után kellene indulni. A motor már nem volt meleg. Indítanám, de az immo piros lámpája elkezd gyorsan villogni és nem lehet be se indítani. Tehát még az immo is letilt. Tehát az ECU gyújtás ráadásakor nem fogadta el a kulcs jelét hanem a ventíllátort kapcsolta be helyette. Megkerestem a régi motorvezérlőmet és kicseréltem a benne lévővel. Inditás és minden gond nélkül indit, a ventillátor sem indul. Ez akkor motorvezérlő hiba. Vettem egy bontott motorvezérlőt, immot átkódoltattam a régi motorvezérlő immo kódjára és azóta azzal megy az autó, ventillátor sem kapcsol be magától. Megjegyzem, hogy nekem a magas fokozatú ventillátort kapcsolta be magától ami klimánál szokott működni.
Nálad a vízcső durranást okozhatta termosztát vagy vízpumpa hiba is de ez nem biztos csak valószinű.
Ellenőrizd az akku fő vastag testkábelét, hogy mindkét végén rendben van. Ha hibás furcsa dolgokat produkál.
Klimaberendezés összes csati, vezeték ellenőrzés.
Diaggal hibakód lekérdezés és törlés.

Üdv: László


Köszönöm, megnézem ezeket is.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7374 Dátum: 2019.07.28 vasárnap, 10:43:04 »

Uraim!
Négy gyors kérdés.
Hogy lehet kiszerelni a központi egységet?
Mármint az előtte lévő szervóolaj tartályt.
Mi az a kis doboz, ami a kesztyűtartó mögött található műanyag lapra van szerelve?
Kb 2x5x7 centis, egy sok vezetékes csati megy rá. Csak egy nyák lap van benne. Este lehúztam meg vissza tettem. Lehet valami baja?
Van a klímának külön vezérlő panele, manuális esetén? Hol van?
Hol találok - ha léteziuk - részletes vezetékelési rajzot? Csak tömb ábrát leltem.
Köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.29 hétfő, 09:11:33 írta Caruso » Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #7375 Dátum: 2019.07.30 kedd, 17:54:30 »

Uraim!
Négy gyors kérdés.
Hogy lehet kiszerelni a központi egységet?
Mármint az előtte lévő szervóolaj tartályt.
Mi az a kis doboz, ami a kesztyűtartó mögött található műanyag lapra van szerelve?
Kb 2x5x7 centis, egy sok vezetékes csati megy rá. Csak egy nyák lap van benne. Este lehúztam meg vissza tettem. Lehet valami baja?
Van a klímának külön vezérlő panele, manuális esetén? Hol van?
Hol találok - ha léteziuk - részletes vezetékelési rajzot? Csak tömb ábrát leltem.
Köszönöm.

Miért akarod kiszerelni a motorvezérlőt? Az legyen az utolsó művelet.
A szervóolaj tartályon van egy fül ami a tornyon levő lemezbe van pattintva, azt kell kiügyeskedni.
A kis doboz a központi zárvezérlő lehet, semmi baja nem lehet.( PATS modul)
Tudomásom szerint a klimának nincs külön vezérlő panelje.
Sajnos kapcsolási rajzot nem tudok.

A hűtőben kettő vagy egy ventillátor van? Ha kettő akkor az egyik az úgynevezett magasfokozatú, ami a klimával indul, a másik a normál amelyik a víz hűtésekor kapcsol.
Meg lehet próbálni, hogy kivenni a klima relét és a biztositékját is, hogy akkor mi kapcsol be.
Két jeladó kapcsolja a ventilátort, a klimakapcsoló és a hőgomba ami az ECU felé adja a jelet. Ha hideg a motor és lehúzod a hőgomba csatlakozóját az ECU rögtön kapcsolja a ventillátort mivel nem érzékel jelet.
Motorvezérlő csere esetén csak azonos cikkszámú jöhet szóba pl.: LP4-335( hardver tipusa, ez fontos) 1M5F-12A650-BC(szoftver verzió, a BC helyett lehet más betü is.) Ha kulcs van hozzá akkor az a legjobb, mert az immot nem kell átkódolni. Jelenleg ennyi.

Üdv: László

Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7376 Dátum: 2019.07.31 szerda, 08:25:18 »

Miért akarod kiszerelni a motorvezérlőt? Az legyen az utolsó művelet.
Csak felmerült mint kapálózás, a végére hagynám.

A kis doboz a központi zárvezérlő lehet, semmi baja nem lehet.( PATS modul)
Akkor ez felejtős

A hűtőben kettő vagy egy ventillátor van? Ha kettő akkor az egyik az úgynevezett magasfokozatú, ami a klimával indul, a másik a normál amelyik a víz hűtésekor kapcsol.
Meg lehet próbálni, hogy kivenni a klima relét és a biztositékját is, hogy akkor mi kapcsol be.
Két jeladó kapcsolja a ventilátort, a klimakapcsoló és a hőgomba ami az ECU felé adja a jelet. Ha hideg a motor és lehúzod a hőgomba csatlakozóját az ECU rögtön kapcsolja a ventillátort mivel nem érzékel jelet.
Motorvezérlő csere esetén csak azonos cikkszámú jöhet szóba pl.: LP4-335( hardver tipusa, ez fontos) 1M5F-12A650-BC(szoftver verzió, a BC helyett lehet más betü is.) Ha kulcs van hozzá akkor az a legjobb, mert az immot nem kell átkódolni. Jelenleg ennyi.
Két venti van. A klimarelé kivéve és így is pörög.
Sőt!
Kivettem a hűtőventilátor reléjét is és így is megy.

A ventilátor leállított motorral, kulccsal a zsebemben is megy, hőgombára dugott vezetékkel vagy lehúzva is. Mind a kettő.
Gyanítom, hogy valahol ezek előtt lehet rövidzár, ezért keresem a kapcs rajzot, de így csak sötétben matatok.
Egyszer már volt ezzel gond, de akkor abbahagyta magától. Most nem.
Ha a márkaszervízes autóvillamosságis öreg szaki is feladta, nem várom egyszerűnek a megoldást.
Az is furcsa, hogy nem egyből bekapcsol a ventilátor, hanem nyökögve indul, mint ha zárlatosan kapna áramot, olyan hang kiséretében, mint mikor a relé gyorsan ki-be kapcsol.
Néha 10-15 másodpercet is elszottyog így, mire felpörög fullra.
Aztán széthúzom a csatiját, újra összedugom és rögtön fullon pörög.

Azért köszönöm az eddigi segítséget is.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #7377 Dátum: 2019.07.31 szerda, 11:05:30 »

Hasonló eset nálam is volt, meleg motornál nem lehetett beindítani. Hiba oka: önindítóra menő kábelekből az egyik végén letört a saru.  falbav Javítási költség: 150 Ft xD Csak ki kell szedni a pillangószelep-házet, meg 1-2 egyéb apróságot, hogy hozzáférj. Ha alkalmas helyen van az autó hozzá, akkor add rá a gyújtást, told be (10-20 méternyi szaladás elég vele), pattanj be, egyes, kuplung rá; ha úgy berántja a motort, akkor nem immo.
köszönöm. közben kiderült, nem immo hiba volt. azóta nem jelentkezett a probléma. kb 2 hónap múlva megy motorgenerálra, akkor át lesz nézve az összes vezeték...
köszi még egyszer
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #7378 Dátum: 2019.07.31 szerda, 17:05:09 »

Caruzo!

Még tüzetesen átnézném a motortéri biztositék doboz vezetékelését is.
Továbbá ki lehet venni a gyújtás biztijét, hogy ilyenkor is indul-e.
Ha nincs hiba akkor a venticsatitól sajnos visszafele ki kell szedni a kábelezést és végigmenni rajta, ez valahol testzárlat lehet.
Ha kivett relénél is megy akkor nem lehet ECU hiba.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7379 Dátum: 2019.08.01 csütörtök, 08:05:38 »

Nos, úgy tűnik, megvan a ludas.
Ez a pozitív saruról induló kábelköteg.




Nem tudom, mi ehette el ennyire a kábelköteget, de ez erősen csereérett, ráadásul ahogy nézem, ez már volt is mókolva.
Ott lett gyanús a dolog, hogy kivett relénél és KIVETT BIZTOSÍTÉKNÁL is ment a venti.
Örülhetek, hogy eddig nem gyulladt ki a kocsi.
Szóval most kábelköteg keresés.
Köszönöm szépen a segítő hozzászólásokat.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7380 Dátum: 2019.08.06 kedd, 12:58:36 »

Uraim!
Egy kis logikai eszmefuttatás / kérdés.
A ventilátor gyors fokozatát az ECU kapcsolja.
A lassú fokozatát is?
Esetleg azt más?
Ha a lassú fokozat nem megy, akkor az ECU lehet hibás?
Hogy tudom ellenőrizni, hogy működik-e a lassú fokozat.
Ha a hőjeladóról leveszem a sarut, akkor a gyors fokozat kapcsol be. Ez oké.
Akkor hogyan?
Köszönöm
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #7381 Dátum: 2019.08.07 szerda, 17:28:09 »

Uraim!
Egy kis logikai eszmefuttatás / kérdés.
A ventilátor gyors fokozatát az ECU kapcsolja.
A lassú fokozatát is?
Esetleg azt más?
Ha a lassú fokozat nem megy, akkor az ECU lehet hibás?
Hogy tudom ellenőrizni, hogy működik-e a lassú fokozat.
Ha a hőjeladóról leveszem a sarut, akkor a gyors fokozat kapcsol be. Ez oké.
Akkor hogyan?
Köszönöm

A lassú fokozatot biztosan az ECU kapcsolja abban az esetben amikor a folyadék hőmérséklete az üzemi hőfokot meghaladja és a hőgomba jele alapján kapcsol.
Ebben a melegben fel kell melegíteni a motort lassú haladással és még megállás után is lehet melegíteni, ha áll az autó de a motor üzemel a hőmérséklet növekszik és figyelni kell, hogy bekapcsol-e a ventilátor. Közben lehet figyelni a kiegyenlitő tartályt és ha nem kapcsol és forralásra utaló jeleket látjuk akkor hibás valami. Ez lehet hőgomba, ventillátor előtét ellenállás, maga a ventilátor, stb. ellenőrizni, hogy direkt árammal beindul-e. Ha nem,az ECU ilyen esetben nagyon ritkán hibás.

Üdv. László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7382 Dátum: 2019.08.08 csütörtök, 08:03:35 »

A lassú fokozatot biztosan az ECU kapcsolja abban az esetben amikor a folyadék hőmérséklete az üzemi hőfokot meghaladja és a hőgomba jele alapján kapcsol.
Ebben a melegben fel kell melegíteni a motort lassú haladással és még megállás után is lehet melegíteni, ha áll az autó de a motor üzemel a hőmérséklet növekszik és figyelni kell, hogy bekapcsol-e a ventilátor. Közben lehet figyelni a kiegyenlitő tartályt és ha nem kapcsol és forralásra utaló jeleket látjuk akkor hibás valami. Ez lehet hőgomba, ventillátor előtét ellenállás, maga a ventilátor, stb. ellenőrizni, hogy direkt árammal beindul-e. Ha nem,az ECU ilyen esetben nagyon ritkán hibás.

Üdv. László

Légtelenítés miatt nyitva volt a túlfolyó tartály.
A motor melegedett, a ventilátor nem kapcsolt be, egyszer csak kinyomta a vizet a tartályból.
Hőgomba. Valószínű jó, mert ha lehúzom a csatiját, egyből kapcsol a venti, a magasabb fokozatba.
A venti megy, tehát jó.
Marad az előtét ellenállás.
Annak milyen értéket kell mutatnia?

Köszönöm
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #7383 Dátum: 2019.08.08 csütörtök, 17:49:59 »

Légtelenítés miatt nyitva volt a túlfolyó tartály.
A motor melegedett, a ventilátor nem kapcsolt be, egyszer csak kinyomta a vizet a tartályból.
Hőgomba. Valószínű jó, mert ha lehúzom a csatiját, egyből kapcsol a venti, a magasabb fokozatba.
A venti megy, tehát jó.
Marad az előtét ellenállás.
Annak milyen értéket kell mutatnia?

Köszönöm

Hány ventilátor van? Ha egy akkor csak egy fokozat van.
A lehúzott csatinál az ECU rögtön inditja a ventilátort, mert semilyen értéket nem észlel, tehát ez alapján nem lehet megállapítani a hőgomba állapotát. Meg kell próbálni kimérni az ellenállását, vagy csere, vagy meg lehet keresni az ECU-hoz a vezetékeket, vagy a hőgomba utáni vezetéknél feszültséget mérni. Szerintem ez hőgomba vagy vezeték hiba. Legutóbb azért durrant el a cső mert felforrt a víz a hűtés hiánya miatt. Aztán még hibás hőgomba esetén még inditási problémák is fellépnek.
Amúgy a próbát zárt tartállyal kell végezni, mert nyomás alatt a víz magasabb hőfokon kezd el forrni.
Az előtét ellenállást felejtsd el, mert rosszul írtam.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7384 Dátum: 2019.08.09 péntek, 08:06:02 »

Hány ventilátor van? Ha egy akkor csak egy fokozat van.
A lehúzott csatinál az ECU rögtön inditja a ventilátort, mert semilyen értéket nem észlel, tehát ez alapján nem lehet megállapítani a hőgomba állapotát. Meg kell próbálni kimérni az ellenállását, vagy csere, vagy meg lehet keresni az ECU-hoz a vezetékeket, vagy a hőgomba utáni vezetéknél feszültséget mérni. Szerintem ez hőgomba vagy vezeték hiba. Legutóbb azért durrant el a cső mert felforrt a víz a hűtés hiánya miatt. Aztán még hibás hőgomba esetén még inditási problémák is fellépnek.
Amúgy a próbát zárt tartállyal kell végezni, mert nyomás alatt a víz magasabb hőfokon kezd el forrni.
Az előtét ellenállást felejtsd el, mert rosszul írtam.

Üdv: László


Ventilátor kettő van.
Tudom, hogy a próbát zárt tartállyal kell, a légtelenítés miatt volt nyitva, gondoltam (rosszul) egyszerre két dolgot csinálok.
Mivel eléggé ergya állapotban vannak vezetékek, megkeresem a gombától az ECUhoz menőt, hátha csereérett.
Szerzek egy hőgombát is, meg belső tisztítás érett a hűtő is.
Aztán meglátom.

Köszönöm szépen a segítséget!
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7385 Dátum: 2020.01.08 szerda, 08:10:49 »

Uraim!
Tudom, hogy volt már, de lustaság fél egészség  vigyor3
Mennyi lehet az autó elektromos "fogyasztása" leállított motornál?
Két eset lehetsége:
Vagy leszívta valami az akkumulátort,
vagy megadta magát a 3 éves akkum.
Köszönöm
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #7386 Dátum: 2020.01.11 szombat, 10:13:19 »

Sziasztok. Újabb furcsa kérdések vannak a fejemben... Külön lehet választani a műszerfal kötegből a rádio kormány távirányito cuccait,vezetékeit? Vagy csak úgy ha kiveszem a műszerfal köteget,és úgy.
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
hoffer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #7387 Dátum: 2020.01.11 szombat, 19:33:39 »

Sziasztok. Újabb furcsa kérdések vannak a fejemben... Külön lehet választani a műszerfal kötegből a rádio kormány távirányito cuccait,vezetékeit? Vagy csak úgy ha kiveszem a műszerfal köteget,és úgy.
Szia. A kormánytól a rádióig a légzsák vezetékkel van egyben, ez teljesen külön van a kábelkötegtől. Az összes többi pedig a kábelkötegben van.
Naplózva

'99 mondeo v6 ghia HDP-034
Ex '84 sierra xr4i
+36209149244
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #7388 Dátum: 2020.01.12 vasárnap, 11:39:07 »

Szia. A kormánytól a rádióig a légzsák vezetékkel van egyben, ez teljesen külön van a kábelkötegtől. Az összes többi pedig a kábelkötegben van.

A légzsák mellett,de nem együtt. Hiszen nem az átvezető szalagon megy keresztül. Hol van a radió modul,mert azt még nem fedeztem fel...  falbav
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
hoffer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #7389 Dátum: 2020.01.12 vasárnap, 15:46:00 »

A légzsák mellett,de nem együtt. Hiszen nem az átvezető szalagon megy keresztül. Hol van a radió modul,mert azt még nem fedeztem fel...  falbav
A kormanyoszloptól van egybeszallagozva, ha jól emlékszem. A rádio modul a kesztyűtartó mögött van fent a relék mellett.
Naplózva

'99 mondeo v6 ghia HDP-034
Ex '84 sierra xr4i
+36209149244
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #7390 Dátum: 2020.01.12 vasárnap, 16:26:32 »

A kormanyoszloptól van egybeszallagozva, ha jól emlékszem. A rádio modul a kesztyűtartó mögött van fent a relék mellett.
Hat mindenhol kerestem,ott pont nem... Köszönöm
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Botesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #7391 Dátum: 2020.01.16 csütörtök, 23:40:17 »

Sziasztok!Meg tudja nekem mondani valaki hogy miért világít halványan a műszerfal világításom ha ráadom a világítást?A gond az hogy a rajta lévő visszajelzők is halványak,talán az index nem de a többi igen.A szabályzó természetesen maxon van.Valami test pont nem jó?
Köszi!
Naplózva

98' 2.0 GLX
ex: 99' 1.6 CLX KOMBI
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7392 Dátum: 2020.01.17 péntek, 08:12:24 »

Sziasztok!Meg tudja nekem mondani valaki hogy miért világít halványan a műszerfal világításom ha ráadom a világítást?A gond az hogy a rajta lévő visszajelzők is halványak,talán az index nem de a többi igen.A szabályzó természetesen maxon van.Valami test pont nem jó?
Köszi!

Keresd meg a testpontot, valószínű, hogy ergya. Én kimérném, hogy a 12V, azt 12V-e, ahol lennie kell.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Botesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #7393 Dátum: 2020.01.17 péntek, 09:34:56 »

Szia!Ennek a testpontját merre találom?
Naplózva

98' 2.0 GLX
ex: 99' 1.6 CLX KOMBI
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7394 Dátum: 2020.01.20 hétfő, 13:51:54 »

Szia!Ennek a testpontját merre találom?

A csatlakozó(k) valamelyik pontja lesz az.
Lehet, hogy oxidos.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #7395 Dátum: 2020.01.28 kedd, 11:23:12 »

Sziasztok!Meg tudja nekem mondani valaki hogy miért világít halványan a műszerfal világításom ha ráadom a világítást?A gond az hogy a rajta lévő visszajelzők is halványak,talán az index nem de a többi igen.A szabályzó természetesen maxon van.Valami test pont nem jó?
Köszi!

Állító poti nem fosta össze magát?
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Botesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


E-mail
« Új hozzászólás #7396 Dátum: 2020.02.01 szombat, 00:05:28 »

Állító poti nem fosta össze magát?


Gondoltam rá de szerintem akkor egyáltalán nem világítana.Majd ha lesz időm szétdöntöm megnézem.
Naplózva

98' 2.0 GLX
ex: 99' 1.6 CLX KOMBI
Gyurczy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #7397 Dátum: 2020.02.09 vasárnap, 15:11:55 »

Sziasztok, 99-es mondinknál megadta magát az elektromos ablak (csak a két első az), egyik oldal se működik, a bal elsőt ha lefele nyomom kattan a relé de nem mozdul. Relét cseréltem, uaz, a biztosítékon van áram, a motor csatiján próbalámpával nincs, a relé egyik lábán szintén van.
Volt már vkinél ilyen gond? Merre keressem a hibát?
Naplózva
hoffer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 74



E-mail
« Új hozzászólás #7398 Dátum: 2020.02.10 hétfő, 00:26:38 »

Sziasztok, 99-es mondinknál megadta magát az elektromos ablak (csak a két első az), egyik oldal se működik, a bal elsőt ha lefele nyomom kattan a relé de nem mozdul. Relét cseréltem, uaz, a biztosítékon van áram, a motor csatiján próbalámpával nincs, a relé egyik lábán szintén van.
Volt már vkinél ilyen gond? Merre keressem a hibát?
Szia. Nézd meg a kapcsoló saruit,hogy nincsenek kitágulva és azért nem csatlakozik rendesen.
Naplózva

'99 mondeo v6 ghia HDP-034
Ex '84 sierra xr4i
+36209149244
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7399 Dátum: 2020.02.11 kedd, 08:20:34 »

Sziasztok, 99-es mondinknál megadta magát az elektromos ablak (csak a két első az), egyik oldal se működik, a bal elsőt ha lefele nyomom kattan a relé de nem mozdul. Relét cseréltem, uaz, a biztosítékon van áram, a motor csatiján próbalámpával nincs, a relé egyik lábán szintén van.
Volt már vkinél ilyen gond? Merre keressem a hibát?

Nekem a kapcsoló oxidálódott el.
Óvatosan szét lehet feszíteni a műanyagot (előtte melegben legyen, úgy rugalmasabb).
Vigyázva, mert rugó van benne, ne pattanjon el.
A kapcsoló, billenő lemezét kellett picit megpucolni.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.