Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.20 szombat, 06:54:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2304302 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #7100 Dátum: 2017.08.25 péntek, 11:23:35 »

Manuális klíma.
Ami a háttérvilágítását adja.
Elsötétedett vala. Éjjel vettem észre.  Angry

http://mondeo.hu/index.php?topic=5279.0

A leírásban az izzó is szerepel, kép is van róla.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7101 Dátum: 2017.08.25 péntek, 12:34:47 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=5279.0

A leírásban az izzó is szerepel, kép is van róla.

Üdv: László


Köszönöm szépen!  worship
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #7102 Dátum: 2017.08.25 péntek, 12:36:55 »


Köszönöm szépen!  worship

Ha jól rémlik, akkor teljesítmény függvényében W1,2W vagy W2W vagy W2,3W néven vannak az ilyenek. A lényeg, hogy 5 mm-es átmérőjű kell. Van ahol W2W néven a W5W méretűt (is) adják, az 10 mm-es.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7103 Dátum: 2017.08.25 péntek, 12:55:33 »

Ha jól rémlik, akkor teljesítmény függvényében W1,2W vagy W2W vagy W2,3W néven vannak az ilyenek. A lényeg, hogy 5 mm-es átmérőjű kell. Van ahol W2W néven a W5W méretűt (is) adják, az 10 mm-es.

Akkor erre is figyelni fogok.
Köszönöm szépen!
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #7104 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 09:41:01 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=5279.0

A leírásban az izzó is szerepel, kép is van róla.

Üdv: László

Ha már szóbakerült ez a cikk, megkérdezném, valakinek sikerült azt a bizonyos vákumcsatit megcsinálnia, vagy kiváltania? Nekem is le van kötve, de sajnos így nincs belső levegőkeringtés..
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #7105 Dátum: 2017.08.29 kedd, 10:11:07 »


Ha már szóbakerült ez a cikk, megkérdezném, valakinek sikerült azt a bizonyos vákumcsatit megcsinálnia, vagy kiváltania? Nekem is le van kötve, de sajnos így nincs belső levegőkeringtés..

Ez engem is érdekelne, nekem is le van kötve. Annakidején írtam a gyárnak is, de válaszra sem méltattak. jó lenne megtalálni a kapcsoló gyártóját/beszállítóját. Vicc, hogy néhány köbmiliméternyi zöld takony miatt kelljen venni egy mára már húszezres nagyságrendű kapcsolót. csodalk
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7106 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 12:35:15 »

Tisztelt Uraim!
A hiba: A manuális klíma nem kapcsol KI!
Annyira, hogy bekapcsoláskor a zöld led jelzi, hogy megy a klíma, kikapcsoláskor ez kialszik.
Most csak halványabban világít.  falbav  For cenzuring
Ráadásul a ventilátor kivett kulcsnál is működik. Most széthúztam a ventilátor csatlakozóját, hogy ne merítse le az aksit.
Tudom, hogy érintkezési hibákat kell keresnem, de van-e olyan alkatrész, ami produkálhat ilyen hibát?
Köszönöm előre is a segítséget!
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #7107 Dátum: 2017.09.04 hétfő, 17:53:00 »

Ez engem is érdekelne, nekem is le van kötve. Annakidején írtam a gyárnak is, de válaszra sem méltattak. jó lenne megtalálni a kapcsoló gyártóját/beszállítóját. Vicc, hogy néhány köbmiliméternyi zöld takony miatt kelljen venni egy mára már húszezres nagyságrendű kapcsolót. csodalk

Én a zöld trutyit kiszedtem nyersgumi lapot vágtam a helyére és kifúrtam a lukakat rajta , illetve megszélesítettem a bemarást a csúszkán,hogy átérjen 2 lyukat. kb 5 évvel ezelőtt
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.04 hétfő, 18:12:37 írta Tomo7 » Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #7108 Dátum: 2017.09.05 kedd, 08:11:16 »

Én a zöld trutyit kiszedtem nyersgumi lapot vágtam a helyére és kifúrtam a lukakat rajta , illetve megszélesítettem a bemarást a csúszkán,hogy átérjen 2 lyukat. kb 5 évvel ezelőtt

Nyersumi alatt azt a (többnyire) szürke, gyúrható, tetőlemezeléseknél használatos cuccot érted, amit gyerekkorunkban fúvócső lövedéknek használtunk ?
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7109 Dátum: 2017.09.06 szerda, 08:19:34 »

Tisztelt Uraim!
A hiba: A manuális klíma nem kapcsol KI!
Annyira, hogy bekapcsoláskor a zöld led jelzi, hogy megy a klíma, kikapcsoláskor ez kialszik.
Most csak halványabban világít.  falbav  For cenzuring
Ráadásul a ventilátor kivett kulcsnál is működik. Most széthúztam a ventilátor csatlakozóját, hogy ne merítse le az aksit.
Tudom, hogy érintkezési hibákat kell keresnem, de van-e olyan alkatrész, ami produkálhat ilyen hibát?
Köszönöm előre is a segítséget!

Folytatódik a ventilátor Saga.
A zöld led már nem világít csak ha bekapcsolom a klímát, a ventilátor sem megy már állandóan. Csak, ha jár a motor  falbav
Akkor viszont folyamatosan.
Hol találok olyan kapcsolási rajzot, ahol végigkövethetem a vezetékek bekötését, a relék lábkiosztását?
Ott akadtam el, hogy a ventilátort a hűtés és a klíma is vezérli. Ezt jó lenne külön választva végigkövetni.
Köszönöm előre is.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #7110 Dátum: 2017.09.06 szerda, 10:30:30 »

Tisztelt Uraim!
A hiba: A manuális klíma nem kapcsol KI!
Annyira, hogy bekapcsoláskor a zöld led jelzi, hogy megy a klíma, kikapcsoláskor ez kialszik.
Most csak halványabban világít.  falbav  For cenzuring
Ráadásul a ventilátor kivett kulcsnál is működik. Most széthúztam a ventilátor csatlakozóját, hogy ne merítse le az aksit.
Tudom, hogy érintkezési hibákat kell keresnem, de van-e olyan alkatrész, ami produkálhat ilyen hibát?
Köszönöm előre is a segítséget!

Úgy szép az élet, ha zajlik..Roll Eyes) Engem a futómű szivat, meg a klíma, de biztosan unatkoznék, ha jó lenne minden...
Én a ventillátor relével, a gyújtáskapcsolóval, és a ventillátor kapcsolóval próbálkoznék, de azt nem tudom, mi a franctól mehet folyamatosan..
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7111 Dátum: 2017.09.06 szerda, 11:57:15 »

Úgy szép az élet, ha zajlik..Roll Eyes) Engem a futómű szivat, meg a klíma, de biztosan unatkoznék, ha jó lenne minden...
Én a ventillátor relével, a gyújtáskapcsolóval, és a ventillátor kapcsolóval próbálkoznék, de azt nem tudom, mi a franctól mehet folyamatosan..

A venti relét kivettem, akkor nem megy. Betettem egy másikat, akkor megy, tehát a relé jó. Ehhez is kellene a kapcsolási rajz, hogy megnézzem, honnan jön a kapcsoló fesz.
Szvsz a gyújtáskapcsolónak nincs köze hozzá, mert az nem közvetlenül kapcsolja a ventit csak "közvetve". Na ez a "közvetve" kellene nekem a kapcs rajzról.  szomoru1
Melyik a ventilátor kapcsoló?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #7112 Dátum: 2017.09.07 csütörtök, 10:21:34 »

Nyersumi alatt azt a (többnyire) szürke, gyúrható, tetőlemezeléseknél használatos cuccot érted, amit gyerekkorunkban fúvócső lövedéknek használtunk ?

nem.
sárgás  szilikongumilap
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
Jano
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


« Új hozzászólás #7113 Dátum: 2017.09.08 péntek, 11:22:29 »

Szevasztok !

Tud-e valaki segíteni abban, hogy milyen jelek befolyásolják az alapjárati fordulatszámot?
Magyarul milyen jeladók, érzékelők értékeit, jeleit veszi figyelembe az ECU amikor beállítja az alapjáratot?
(Gondolok itt pl. arra is, hogy az első ablakfűtés bekapcsoláskor minimálisan lecsökken, de rövid időn belül visszaáll.)

Üdv: Janó
Naplózva

MK II. kombi '97 1.8 benzin+LPG
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #7114 Dátum: 2017.09.08 péntek, 16:46:51 »

Szevasztok !

Tud-e valaki segíteni abban, hogy milyen jelek befolyásolják az alapjárati fordulatszámot?
Magyarul milyen jeladók, érzékelők értékeit, jeleit veszi figyelembe az ECU amikor beállítja az alapjáratot?
(Gondolok itt pl. arra is, hogy az első ablakfűtés bekapcsoláskor minimálisan lecsökken, de rövid időn belül visszaáll.)

Üdv: Janó

Vegyük sorba amit én tudok:

MAF szenzor
Beszivott levegőhőmérséklet jeladó
Pilangószelep potméter
Víz hőfok jeladó
Alapjárati levegőmotor
Szervókormány nyomáskapcsoló
Lambda szonda
Főleg ezektől függhet az alapjárat. Esetedben nem kell megijedni mert a fűtés bekapcsolásakor megnő a villamos fogyasztás, a generátor nagyobb teljesítménnyel dolgozik és ez egy kicsit megfogja a motort, de ezt az ECU korrigálja és visszaáll a fordulat.
Még elolvashatod A rossz alapjárat könyvét, itt a fórumon megtalálható.

Üdv: László

Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
wthubi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2



E-mail
« Új hozzászólás #7115 Dátum: 2017.09.11 hétfő, 11:40:43 »

Egy kicsit megszopatott az autó az alábbi hibával (na,pont ez a rész az autóból,amihez még az életben nem kellett hozzányúlnom....) Tehát,a jobbelső elektromos ablakemelő.A vezetőoldalról se fel se le nem megy (delej van,szerintem a kapcsoló nem rossz,egyébként elég masszív cucc,ahogy szétkaptam,csodálkoztam is rajta...a többi három ablak rendesen működik róla),az anyósoldalon vagy csak le vagy csak fel megy,mikor hogy.A haynes alapján nemigen tudok honnan kiindulni,mi lehet a gond.Először ablakemelő motor hibára gondoltam,de kipróbáltam a készletből másik kettőt,ami tuti jók és azok sem működnek.Ötlet?

Sikerült esetleg megoldani?

Nekem hasonló problémám van.
MK1 jobb oldali alblak csak felfelé üzemel.
Motor jó. Feszültég mindkét irányban mérhető (+12V,-12V), de áramerősség csak felfelé van. Lefelé 0A. Sofőr oldalról kapcsolva ue. a helyzet.
Valkinek valami ötlet?

Köszi!
Naplózva

'94 Mondeo 2.0 kombi
znk
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #7116 Dátum: 2017.09.12 kedd, 12:51:51 »

Hali. Remélem kérdésem ebbe a topikba tartozik.
Hátsó szélvédő fűtőszálat szeretnék javítani. Egy szál nem működik, látszik a szakadása. Tudtommal van erre javítókészlet. Milyet érdemes venni? Meg tudom otthon csinálni magamnak? Mire ügyeljek?
Köszi a segítséget
Árpi
Naplózva

Mondeo mkII 1.8 Turnier B+LPG
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #7117 Dátum: 2017.09.12 kedd, 15:23:18 »

Hali. Remélem kérdésem ebbe a topikba tartozik.
Hátsó szélvédő fűtőszálat szeretnék javítani. Egy szál nem működik, látszik a szakadása. Tudtommal van erre javítókészlet. Milyet érdemes venni? Meg tudom otthon csinálni magamnak? Mire ügyeljek?
Köszi a segítséget
Árpi

http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/szerelesi-segedanyagok/futoszal-javito

Valami hasonlóval vagy a fentivel. Szerintem otthon is meg lehet javítani, különleges szakértelmet nem igényel.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
znk
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #7118 Dátum: 2017.09.13 szerda, 07:07:12 »

http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/szerelesi-segedanyagok/futoszal-javito

Valami hasonlóval vagy a fentivel. Szerintem otthon is meg lehet javítani, különleges szakértelmet nem igényel.

Üdv: László
Köszi!
Még egy kérdés: első szélvédő
Naplózva

Mondeo mkII 1.8 Turnier B+LPG
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #7119 Dátum: 2017.09.13 szerda, 16:55:08 »

Köszi!
Még egy kérdés: első szélvédő

Az első szélvédő más kávéház, nem nagyon lehet javítani. Ha csak sávosan fűt akkor általában csak a csere segít. Ha vezetékek és a csatik, relé, biztositék rendben, akkor más megoldás nincs.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
znk
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #7120 Dátum: 2017.09.13 szerda, 18:10:46 »

Az első szélvédő más kávéház, nem nagyon lehet javítani. Ha csak sávosan fűt akkor általában csak a csere segít. Ha vezetékek és a csatik, relé, biztositék rendben, akkor más megoldás nincs.

Üdv: László
Köszi
Naplózva

Mondeo mkII 1.8 Turnier B+LPG
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #7121 Dátum: 2017.09.18 hétfő, 09:44:48 »

A venti relét kivettem, akkor nem megy. Betettem egy másikat, akkor megy, tehát a relé jó. Ehhez is kellene a kapcsolási rajz, hogy megnézzem, honnan jön a kapcsoló fesz.
Szvsz a gyújtáskapcsolónak nincs köze hozzá, mert az nem közvetlenül kapcsolja a ventit csak "közvetve". Na ez a "közvetve" kellene nekem a kapcs rajzról.  szomoru1
Melyik a ventilátor kapcsoló?

A ventilátor kapcsolón én a hőgombát étettem. A gyújtáskapcsolónak azért lehet szerepe benne, mert csak gyújtáson kellene mennie..Illetve a ventillátorkapcsolónak is, ami a fűtőventillátor fokozatait és a klímát kapcsolja..lehet hogy valamiért azt érzékelteti a hűtőventillátoroddal, hogy megy a klíma..bár ahoz is kellene egy gyújtás, meg egy járó motor talán..
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.19 kedd, 09:12:48 írta Lütyő » Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #7122 Dátum: 2017.09.20 szerda, 11:40:26 »

Én a zöld trutyit kiszedtem nyersgumi lapot vágtam a helyére és kifúrtam a lukakat rajta , illetve megszélesítettem a bemarást a csúszkán,hogy átérjen 2 lyukat. kb 5 évvel ezelőtt

Ez a nyersgumi felcsigázott:Smiley) Honnan és milyet érdemes venni? A gugli felhoz sokfajtát, de nem tudom melyik a jó. Tudsz ebben segíteni?
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
nyikus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26



« Új hozzászólás #7123 Dátum: 2017.09.23 szombat, 17:47:29 »

Sziasztok! vigyor3

Hol találok Mondeo Mk2 '99 1.8 Zetec-hez kapcsolási rajzot?
Nagyon fontos lenne!

Előre is köszönöm a segítséget! worship
Naplózva

'99. 1.8 GLX Kombi (MK2)
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7124 Dátum: 2017.09.25 hétfő, 08:39:50 »

Sziasztok! vigyor3

Hol találok Mondeo Mk2 '99 1.8 Zetec-hez kapcsolási rajzot?
Nagyon fontos lenne!

Előre is köszönöm a segítséget! worship

Egy ideje én is kajtatom. Nem sok sikerrel  szomoru1
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #7125 Dátum: 2017.09.25 hétfő, 22:25:22 »

Egy ideje én is kajtatom. Nem sok sikerrel  szomoru1

Haynes manual végén van, ha tudtok olyat szerezni (vatera, ebay, ilyesmi).
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #7126 Dátum: 2017.09.26 kedd, 06:37:31 »

Üdvözlet! Tegnap megállt a járgány. Tünetek: napokig random felvilant a töltés jelző lámpa. Ilyenkor elhalványult a műszerfal világítás. Aztán lámpa kialudt a fények újra élesebbek lettek. Tegnap melóba induláykor alapjáraton ketyegett, újra töltés lámpa ég, majx 1 perc múlva leállt és nem indult újra. Ötlet valakinek?. Remélem csak valami kontakt hiba, nem kell generátort cserélnem....
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7127 Dátum: 2017.09.26 kedd, 08:00:02 »

Haynes manual végén van, ha tudtok olyat szerezni (vatera, ebay, ilyesmi).

Azom van, azonban (hű, micsoda alliteráció  nyes) az csak tömb rajz. Nekem olyan kéne, hogy melyik vezeték honnan, hová.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7128 Dátum: 2017.09.26 kedd, 08:01:23 »

Üdvözlet! Tegnap megállt a járgány. Tünetek: napokig random felvilant a töltés jelző lámpa. Ilyenkor elhalványult a műszerfal világítás. Aztán lámpa kialudt a fények újra élesebbek lettek. Tegnap melóba induláykor alapjáraton ketyegett, újra töltés lámpa ég, majx 1 perc múlva leállt és nem indult újra. Ötlet valakinek?. Remélem csak valami kontakt hiba, nem kell generátort cserélnem....


Nekem a generátor vagy annak fesszabályzója gyanús.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #7129 Dátum: 2017.09.26 kedd, 10:16:21 »

Azom van, azonban (hű, micsoda alliteráció  nyes) az csak tömb rajz. Nekem olyan kéne, hogy melyik vezeték honnan, hová.

Akkor viszont a le kell torrentezni a Ford TIS (Technical Information System) programját, abban már tényleg minden benne van, csak tanulni meg szokni kell a használatát.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #7130 Dátum: 2017.09.26 kedd, 12:35:52 »

Akkor viszont a le kell torrentezni a Ford TIS (Technical Information System) programját, abban már tényleg minden benne van, csak tanulni meg szokni kell a használatát.

Nekem is volt egy (eredetileg)orosz nyelvű, de egyszercsak megkukult. Azt mondta a Fordnál dolgozó ismerős, hogy nem is fog működni, mert már csak az ETIS van, azt meg nagyon ellenőrzik, mert túl sok volt a jogosulatlan hozzáférés.  Wink
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7131 Dátum: 2017.09.26 kedd, 12:42:08 »

Nekem is volt egy (eredetileg)orosz nyelvű, de egyszercsak megkukult. Azt mondta a Fordnál dolgozó ismerős, hogy nem is fog működni, mert már csak az ETIS van, azt meg nagyon ellenőrzik, mert túl sok volt a jogosulatlan hozzáférés.  Wink

Miért fáj nekik, ha kíméljük a leterhelt autószerelőiket és igyexünk házilag megoldani a gondot?  eplus2
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #7132 Dátum: 2017.09.26 kedd, 16:25:35 »

Miért fáj nekik, ha kíméljük a leterhelt autószerelőiket és igyexünk házilag megoldani a gondot?  eplus2

Ezt egyébként én sem értem, nem hiszem, hogy szétzúzná a márka jelenkori üzleti elképzeléseit, ha közkézre bocsátaná az egyébként már gyártásból és gyári támogatásból kikerült típusok dokumentumait. Ezeket az autókat senki nem fogja márkaszervízbe vinni. Gyári holmi is csak addig lesz hozzájuk, amíg ki nem fogynak a dílerek/kereskedők által pufferolt készletek.
Naplózva
janes01
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #7133 Dátum: 2017.10.09 hétfő, 18:12:25 »

Sziasztok! mk2-be (97) vezető oldali első ablakemelő kapcsoló dupla (csak a két első ablakhoz van vezérlés) keresek, illetve a másik oldalra egy elektromos ablakemelő kapcsolót, lehetőleg pesten vagy mellett. Köszönöm előre is nyes
Ha esetleg van valakinek: 0620/265-9191 számon tudja jelezni.
« Utoljára szerkesztve: 2017.10.09 hétfő, 18:14:05 írta janes01 » Naplózva
tamas03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #7134 Dátum: 2017.10.12 csütörtök, 20:45:54 »

Sziasztok!

Olyan jellegű kérdésem lenne hogy a zöld megvilágítást meg lehet-e változtani mind a kapcsolóknál mind a kilóméter óránál? pl. gyári zöldről - kékre

Tamás
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7135 Dátum: 2017.10.13 péntek, 11:18:09 »

Sziasztok!

Olyan jellegű kérdésem lenne hogy a zöld megvilágítást meg lehet-e változtani mind a kapcsolóknál mind a kilóméter óránál? pl. gyári zöldről - kékre

Tamás

Mindent lehet csak idő, pénz és energia kérdése.
A gombok viszonylag egyszerűen megoldhatók, de a műszeregységnek a kékítése körülményes.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #7136 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 08:23:38 »

Szia mindenki..
Lehet elektromos hiba? Ha
A motorfékem néha eltűnik ? És gázelvételnél, vagy váltások
Között nagyon felpörög a motor?
Köszönöm ha valaki tud segiteni..
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #7137 Dátum: 2017.10.26 csütörtök, 18:15:58 »

Szia mindenki..
Lehet elektromos hiba? Ha
A motorfékem néha eltűnik ? És gázelvételnél, vagy váltások
Között nagyon felpörög a motor?
Köszönöm ha valaki tud segiteni..

a motorféked attól tünhet el, hogy felpörög. Először arra kell megoldást találnod, utána valószinüleg megszünik a motorfék problémád..Benzines vagy diesel?
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #7138 Dátum: 2017.10.28 szombat, 12:27:31 »

Sziasztok!

Olyan jellegű kérdésem lenne hogy a zöld megvilágítást meg lehet-e változtani mind a kapcsolóknál mind a kilóméter óránál? pl. gyári zöldről - kékre

Tamás
Miért vannak sokan rákattanva a kék müszervilágitásra? Miért jobb mint a gyári zöld?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #7139 Dátum: 2017.10.28 szombat, 17:59:07 »

Miért vannak sokan rákattanva a kék müszervilágitásra? Miért jobb mint a gyári zöld?

A kéket én se értem, az ezelőtti tipusaimban narancs-vörös volt, az hiányzik kicsit..
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #7140 Dátum: 2017.10.28 szombat, 23:20:47 »

a motorféked attól tünhet el, hogy felpörög. Először arra kell megoldást találnod, utána valószinüleg megszünik a motorfék problémád..Benzines vagy diesel?

1.8 benzin
Hőmérséklet jeladó lehet?
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #7141 Dátum: 2017.10.29 vasárnap, 11:54:54 »

1.8 benzin
Hőmérséklet jeladó lehet?


a gázbowden nem akad fel?
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #7142 Dátum: 2017.10.29 vasárnap, 21:24:57 »

a gázbowden nem akad fel?

Nem..
Az volt az első amit megnéztem
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7143 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 08:11:58 »

Miért vannak sokan rákattanva a kék müszervilágitásra? Miért jobb mint a gyári zöld?

Design, divat, hóbort ... Ahogy tetszik. Ahogy időben a "Július-Meinl" sárga volt a menő.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #7144 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 15:00:15 »

Nem..
Az volt az első amit megnéztem

Néha nekem is felpörög random időközönként, akkor ha adok egy gázfröccsöt, visszaáll..De ez diesel..
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #7145 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 19:55:42 »

Néha nekem is felpörög random időközönként, akkor ha adok egy gázfröccsöt, visszaáll..De ez diesel..

Nálam kevéssé hatásos ha 3500 fölé pörgetem, akkor nem emeli tovább a fordulatot, vagy ha nem ejti teljesen vissza üresben gurulásnál az alapjáratig, akkor párszor a kuplungot kell kinyomni; gyógyítani meg: gyújtás le, pár másodperc várakozás hogy leálljon minden, gyújtás rá, vissza sebességbe, kuplung fel, kerékről beröffen, utána az esetek felében abba szokta hagyni a hülyéskedést. Túl fura minden tünet, az elmulasztása főleg, ezért nem igazán tudom melyik alkatrésznél kéne keresgélni.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #7146 Dátum: 2017.10.30 hétfő, 20:47:32 »

Nálam kevéssé hatásos ha 3500 fölé pörgetem, akkor nem emeli tovább a fordulatot, vagy ha nem ejti teljesen vissza üresben gurulásnál az alapjáratig, akkor párszor a kuplungot kell kinyomni; gyógyítani meg: gyújtás le, pár másodperc várakozás hogy leálljon minden, gyújtás rá, vissza sebességbe, kuplung fel, kerékről beröffen, utána az esetek felében abba szokta hagyni a hülyéskedést. Túl fura minden tünet, az elmulasztása főleg, ezért nem igazán tudom melyik alkatrésznél kéne keresgélni.

Igen.. sajnos hasonló amit irsz..
Valami öngyogyitást csinálhat ilyenkor..
azért is veszi el a motorféket..és gázelvételkor
Is fecskendezi a benzint..
Ennyi az észrevételem.. ami biztos hogy mindig visszajön..
Pillangoszelepet meg potmétert már cseréltem.. alapjarati motort tisztitottam, meg probaképp
Kicseréltem egy Focus alapjarati kütyüvel.. de valami
Más kell neki!!
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #7147 Dátum: 2017.10.31 kedd, 08:39:17 »

Igen.. sajnos hasonló amit irsz..
Valami öngyogyitást csinálhat ilyenkor..
azért is veszi el a motorféket..és gázelvételkor
Is fecskendezi a benzint..
Ennyi az észrevételem.. ami biztos hogy mindig visszajön..
Pillangoszelepet meg potmétert már cseréltem.. alapjarati motort tisztitottam, meg probaképp
Kicseréltem egy Focus alapjarati kütyüvel.. de valami
Más kell neki!!


Simán lehet, hogy maga az ECU szórakozik. Arra még nem mertem rákeresni, hogy mibe fájna egy új xD
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #7148 Dátum: 2017.10.31 kedd, 09:59:06 »

Szia mindenki..
Lehet elektromos hiba? Ha
A motorfékem néha eltűnik ? És gázelvételnél, vagy váltások
Között nagyon felpörög a motor?
Köszönöm ha valaki tud segiteni..
Ugyanezt a hibát az alapjáratot szabályzó kütyü leszedése és alapos pucolása megoldotta
Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #7149 Dátum: 2017.11.01 szerda, 07:27:34 »

Lehet hogy semmi haszna,de próbáltátok újra tanítani?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Oldalak: 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 [143] 144 145 146 147 148 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.