Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.24 szerda, 14:14:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 137 138 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2307631 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #7150 Dátum: 2017.11.01 szerda, 08:10:23 »

Lehet hogy semmi haszna,de próbáltátok újra tanítani?

Köszi
Van haszna.. mert probléma elmúlik
Kb 1-2 meleg járatás meg néhány (10-20 km)
Után visszajön a hiba
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #7151 Dátum: 2017.11.01 szerda, 08:42:50 »

Lehet hogy semmi haszna,de próbáltátok újra tanítani?

Erre a problémára nálam az se volt gyógyír :/
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #7152 Dátum: 2017.11.03 péntek, 09:42:11 »

A fűthető külső tükrök fűtését mi kapcsolja, illetve mivel tudom bekapcsolni?
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #7153 Dátum: 2017.11.03 péntek, 10:27:23 »

A fűthető külső tükrök fűtését mi kapcsolja, illetve mivel tudom bekapcsolni?

Hátsóablak fűtéssel kapcsolódik. Nem mondom biztosra, de lehet, hogy biztosítékja külön van az ablakétól.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #7154 Dátum: 2017.11.03 péntek, 11:55:47 »

Hátsóablak fűtéssel kapcsolódik. Nem mondom biztosra, de lehet, hogy biztosítékja külön van az ablakétól.

Köszi!
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #7155 Dátum: 2017.11.03 péntek, 13:40:41 »

Régen sokat jártam nálatok (fórumon eltöltött összes időm 19 óra 10 perc), de egy nagyon kedvező ajánlat miatt hűtlen lettem a márkához.  :rinya:A lányoméknak még mindig "mondikájuk" van. (Mondeo turnier 1.8 TD, 1997-es, 90 le-s, 340 e km!)
 Mostanában egyre gyakrabban előfordul, hogy menet közben eltűnik az üza szintjelző és a km óra, aztán egy döccenő vagy kátyú után visszajön. Kontakt hibára gyanakszom, de nem tudom merre induljak a hibakereséssel. Kaphatnék valakitől segítséget?
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7156 Dátum: 2017.11.06 hétfő, 08:06:22 »

Régen sokat jártam nálatok (fórumon eltöltött összes időm 19 óra 10 perc), de egy nagyon kedvező ajánlat miatt hűtlen lettem a márkához.  :rinya:A lányoméknak még mindig "mondikájuk" van. (Mondeo turnier 1.8 TD, 1997-es, 90 le-s, 340 e km!)
 Mostanában egyre gyakrabban előfordul, hogy menet közben eltűnik az üza szintjelző és a km óra, aztán egy döccenő vagy kátyú után visszajön. Kontakt hibára gyanakszom, de nem tudom merre induljak a hibakereséssel. Kaphatnék valakitől segítséget?

Ha több műszer is elmegy egyszerre, az jellemzően testelési probléma.
A műszer egység testelésénél érdemes kezdeni.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #7157 Dátum: 2017.11.07 kedd, 14:58:00 »

Ha több műszer is elmegy egyszerre, az jellemzően testelési probléma.
A műszer egység testelésénél érdemes kezdeni.
Testelési problémára gondoltam én is, csak nem tudom hol van ennek a két műszernek (üza. szintjelző és km óra) a testelési pontja. Gondolom nem a műszeregység mögött, mert finom kocogtatástól nem, de egy kicsit nagyobb döccenőbe való behajtástól ideiglenesen magától megjavul.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7158 Dátum: 2017.11.09 csütörtök, 07:56:33 »

Testelési problémára gondoltam én is, csak nem tudom hol van ennek a két műszernek (üza. szintjelző és km óra) a testelési pontja. Gondolom nem a műszeregység mögött, mert finom kocogtatástól nem, de egy kicsit nagyobb döccenőbe való behajtástól ideiglenesen magától megjavul.

Én kiszedném a műszeregységet. Megkeresném a fólián a közös földelési pontot. Az elvezet a műszeregység csatlakozójához. Ott a megfelelő kábel már végigkövethető. Bár én mindent megtakarítanék, ha már 1x kiszedtem.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #7159 Dátum: 2017.11.12 vasárnap, 14:33:32 »

Én kiszedném a műszeregységet. Megkeresném a fólián a közös földelési pontot. Az elvezet a műszeregység csatlakozójához. Ott a megfelelő kábel már végigkövethető. Bár én mindent megtakarítanék, ha már 1x kiszedtem.
Tegnap viszonylag jó idő volt, rászántam magam a bontásra. A műszeregység kiszedésétől féltem, de szerencsére törés nélkül megúsztam! A csatlakozásokat széthúzgáltam, megtakarítottam, kontakt spray-vel befújtam. Egyenlőre hiba nélkül teszi a dolgát! Köszönöm... worship
Naplózva
ujhagyma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #7160 Dátum: 2017.11.14 kedd, 05:00:29 »

Üdv mindenki. 5500 körüli fordulatot elérve kigyullad a töltés jelző. Ez is a fesz szabályzó hibájára utalhat?

« Utoljára szerkesztve: 2018.02.10 szombat, 15:17:29 írta ujhagyma » Naplózva

'83 Ford Granada 2.0 V6
'00 Ford Mondeo ST200
deerman
Vendég
« Új hozzászólás #7161 Dátum: 2017.11.14 kedd, 08:14:27 »

Üdv mindenki. 5500 körüli fordulatot elérve kigyullad a töltés jelző. Ez is a fesz szabályzó hibájára utalhat?

Inkább mechanikus hibára gyanakodnék először: kopott a szénkefe, esetleg nem körkörös a csúszógyűrű, vagy a csapágy kotyog kicsit, (vagy ezek mind együtt) és nagy fordulaton már nem tudja lekövetni a szénkefe, így kevés lesz a gerjesztés.
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #7162 Dátum: 2017.11.18 szombat, 17:48:06 »

Sziasztok.
Múltkor matattam a műszerfal alatt,és azt láttam,van egy kapcsoló a kuplung pedálnál. Ha jól emlékszem, piros házas, még ha jól emlékszem vezeték is ment rá... A féklampa kapcsoló fekete. Lehet hogy kevés melóval lehetne tempomatot beépíteni?
Mit keressek még arra felé?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #7163 Dátum: 2017.11.18 szombat, 18:17:44 »

Sziasztok.
Múltkor matattam a műszerfal alatt,és azt láttam,van egy kapcsoló a kuplung pedálnál. Ha jól emlékszem, piros házas, még ha jól emlékszem vezeték is ment rá... A féklampa kapcsoló fekete. Lehet hogy kevés melóval lehetne tempomatot beépíteni?
Mit keressek még arra felé?

Ímhol van a lista, meg az átépítés leírása. Nagyban függ az autó felszereltségétől, a pedálkapcsoló még nem jelent semmit, az van mindegyikben, csak a tempomat nélküliekben 2 tüske van a csatlakozóban, a tempomatos kapcsolójában meg 4 db van. Én berakattam utólag, kb. fél órányi szerelésre volt hozzá szükség; cserélve lett a kormánykerék, a pedálkapcsoló, be lett rakva a motortérbe az aktuátor, meg a fékpedálhoz a második kapcsoló, meg az Y kábel ami azt meg a kuplungpedálét köti össze. Az ST200-nál minden más elő volt készítve, fullos kábelköteg, a megfelelő átvezető a kormánynál, meg minden.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #7164 Dátum: 2017.11.18 szombat, 19:44:06 »

Ímhol van a lista, meg az átépítés leírása. Nagyban függ az autó felszereltségétől, a pedálkapcsoló még nem jelent semmit, az van mindegyikben, csak a tempomat nélküliekben 2 tüske van a csatlakozóban, a tempomatos kapcsolójában meg 4 db van. Én berakattam utólag, kb. fél órányi szerelésre volt hozzá szükség; cserélve lett a kormánykerék, a pedálkapcsoló, be lett rakva a motortérbe az aktuátor, meg a fékpedálhoz a második kapcsoló, meg az Y kábel ami azt meg a kuplungpedálét köti össze. Az ST200-nál minden más elő volt készítve, fullos kábelköteg, a megfelelő átvezető a kormánynál, meg minden.

Ooooo... Akkor valószínűleg itt semmi nem lesz,mert ez csak egy extrás CLX...
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #7165 Dátum: 2017.11.20 hétfő, 12:48:04 »

Sziasztok!

valaki meg tudná mutatni pontosan hol keressem az első ködlámpák reléjét?
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #7166 Dátum: 2017.11.21 kedd, 08:10:30 »

Sziasztok!

valaki meg tudná mutatni pontosan hol keressem az első ködlámpák reléjét?

A műszerfal alatt bal oldalon (motorháztető nyitója felett), elvileg fehér színű. Ha találsz ott valami számozást, akkor R22-es számon kéne lennie. (Évjárattól függően előfordulhat, hogy máshol van.)
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Lütyő
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #7167 Dátum: 2017.11.21 kedd, 09:48:58 »

A műszerfal alatt bal oldalon (motorháztető nyitója felett), elvileg fehér színű. Ha találsz ott valami számozást, akkor R22-es számon kéne lennie. (Évjárattól függően előfordulhat, hogy máshol van.)

Köszi!
Naplózva

1997 MKII Mondeo Turnier 1,8 TD
1981 BMW 732i
1975 Trabant/Trafi
Sanyi9000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #7168 Dátum: 2017.12.05 kedd, 11:48:37 »

Sziasztok.HELP!!! Mondeo mk2 97'es.Menet közben megállt. Elötte semmi hiba. Most se öninditó se AC . Immo led villog ugy mint amikor a kulcsot kiveszem. Nem lett gyorsabb a villogás , hibát nem villog. ECU, immo karika ,kulcs csere próbára volt , ugyanaz. Gyujtas ráadaskor kattogo hang az öninditó körül inditozás nelkül. Inditásnál semmi.Merre keressem a hibát?Már azt is mondták , hogy az ECU nem kap áramot. Egy észrevétel:vontatáskor ,gyujtáson , nem mért a km óra sem.köszönöm.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #7169 Dátum: 2017.12.05 kedd, 14:18:10 »

Sziasztok.HELP!!! Mondeo mk2 97'es.Menet közben megállt. Elötte semmi hiba. Most se öninditó se AC . Immo led villog ugy mint amikor a kulcsot kiveszem. Nem lett gyorsabb a villogás , hibát nem villog. ECU, immo karika ,kulcs csere próbára volt , ugyanaz. Gyujtas ráadaskor kattogo hang az öninditó körül inditozás nelkül. Inditásnál semmi.Merre keressem a hibát?Már azt is mondták , hogy az ECU nem kap áramot. Egy észrevétel:vontatáskor ,gyujtáson , nem mért a km óra sem.köszönöm.

Betolni lehet? (Gyújtás rá, nekifut, behuppan, kuplung 1-es, ráereszteni, aztán röff) Mondjuk az immo led villogása nem túl biztató, de egy próbát megér. Én amiatt nem tudtam egy ideig indítózni, hogy az önindítón az egyik kábelsaru le volt törve a kábelről, és csak a behúzóvilla kattant, de nem volt honnan áram tovább a tekeréshez.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Sanyi9000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #7170 Dátum: 2017.12.05 kedd, 15:10:52 »

Nem megy az AC sem. Betolas felejtos igy:/
Naplózva
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #7171 Dátum: 2017.12.05 kedd, 17:22:53 »

Sziasztok.HELP!!! Mondeo mk2 97'es.Menet közben megállt. Elötte semmi hiba. Most se öninditó se AC . Immo led villog ugy mint amikor a kulcsot kiveszem. Nem lett gyorsabb a villogás , hibát nem villog. ECU, immo karika ,kulcs csere próbára volt , ugyanaz. Gyujtas ráadaskor kattogo hang az öninditó körül inditozás nelkül. Inditásnál semmi.Merre keressem a hibát?Már azt is mondták , hogy az ECU nem kap áramot. Egy észrevétel:vontatáskor ,gyujtáson , nem mért a km óra sem.köszönöm.

Meg kell még nézni a motortérben lévő biztositékdobozban a kék szinü 20 A-eres biztositékot , ki kell venni, szét lehet szedni és ha megolvadt akkor látni lehet. Esetleg a helyét meg lehet egy 20 forintossal összezárni és akkor mit csinál. Ha ott gond van akkor se öninditó se benzinpumpa nem megy.
Az öninditóra menő vastag pozitiv kábelt végig ellenőrizni, az öninditónál  feszültséget mérni. Ha az ECU nem kap áramot akkor az immo sem villog.
Kapásból ennyi.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
tamas03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #7172 Dátum: 2017.12.28 csütörtök, 11:13:16 »

Sziasztok!

Tudna valaki abban segíteni hogy a fűtéskapcsoló világítását hogyan tudnám pirosra átalakítani?
Szét szedtem atomjaira, de a zöld szín a panelra van ráfestve, piros led nem világítja át, ha lenne olyan panel ami nincs megfestve zöldre, akkor meg tudnám csinálni, vagy ha lehetne szerezni öntapadós jeleket amit fel lehetne ragasztani a régiek helyett. Bármi megoldás érdekel!
Kérem aki tud segíteni jelentkezzen! Köszönöm.
A világításkapcsoló, hátsó szélvédő fűtés, ülésmelegítő kapcsolók már sikeresen megcsinálva.

F. Tamás
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7173 Dátum: 2017.12.28 csütörtök, 11:25:08 »

Sziasztok!

Tudna valaki abban segíteni hogy a fűtéskapcsoló világítását hogyan tudnám pirosra átalakítani?
Szét szedtem atomjaira, de a zöld szín a panelra van ráfestve, piros led nem világítja át, ha lenne olyan panel ami nincs megfestve zöldre, akkor meg tudnám csinálni, vagy ha lehetne szerezni öntapadós jeleket amit fel lehetne ragasztani a régiek helyett. Bármi megoldás érdekel!
Kérem aki tud segíteni jelentkezzen! Köszönöm.
A világításkapcsoló, hátsó szélvédő fűtés, ülésmelegítő kapcsolók már sikeresen megcsinálva.

F. Tamás


Szia!
A műszerfalat megcsináltad?
Én ugyan ebben a cipőben vagyok csak kék verzióval.
Hiába van matricás, a mögötte lévő plexi a zöld.
Vagyis a plexit kellene "színteleníteni".
Eddig amiket néztem annyira borsos megoldásnak jöttek ki, hogy inkább letettem róla.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
tamas03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #7174 Dátum: 2017.12.28 csütörtök, 11:50:54 »

Szia!
A műszerfalat megcsináltad?
Én ugyan ebben a cipőben vagyok csak kék verzióval.
Hiába van matricás, a mögötte lévő plexi a zöld.
Vagyis a plexit kellene "színteleníteni".
Eddig amiket néztem annyira borsos megoldásnak jöttek ki, hogy inkább letettem róla.

Hy!

A plexi fehér, a fekete fólia ami rajt van azon van a zöld festés, hátulról látszik rajta.
A műszerfal még nincs kész, de arra megvan a megoldás.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7175 Dátum: 2017.12.28 csütörtök, 13:41:12 »

Hy!

A plexi fehér, a fekete fólia ami rajt van azon van a zöld festés, hátulról látszik rajta.
A műszerfal még nincs kész, de arra megvan a megoldás.

Publikus?
Mert műszerfal csere előtt vagyok és egyből megcsinálnám.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
tamas03
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31



E-mail
« Új hozzászólás #7176 Dátum: 2017.12.28 csütörtök, 13:52:09 »

Publikus?
Mert műszerfal csere előtt vagyok és egyből megcsinálnám.


Ezt akarom megrendeli: autohifi-tuning.shp.hu/hpc/web.php?a=autohifi-tuning&o=plazma_szamlapok 12e forint. Enyit megér nekem Smiley
zöld-kék, kék, piros-fehér ez a három színű van mondeoba. Egy bibi van vele, a nullázó gomb lukja nem jobb oldalon van hanem jobb. De engem nem zavar mert sose használom, kiveszem a gombot és annyi.
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.28 csütörtök, 13:57:45 írta tamas03 » Naplózva
Beantech
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #7177 Dátum: 2018.01.02 kedd, 12:19:43 »

Sziasztok,

Megvan már pár éve a mondeom csak eddig ezzel nem foglalkoztam eddig. De most kíváncsi lettem.

https://www.kephost.com/image/Eewy

A csatolt képen látható computer-nél gondolom a még megtehető km-t kellene kiírni de mindig csak 3 vonalkát mutat. Hogy lehet ezt beállítani hogy működjön? És pontosan hogy is működik? Csak kalkulál a megtett távolságból és az átlagfogyasztásból vagy van valamilyen szenzor is rá? Van valakinek ötlete rá?

Köszi előre is a válaszokat.
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.02 kedd, 13:02:52 írta Beantech » Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7178 Dátum: 2018.01.02 kedd, 12:25:45 »


Ezt akarom megrendeli: autohifi-tuning.shp.hu/hpc/web.php?a=autohifi-tuning&o=plazma_szamlapok 12e forint. Enyit megér nekem Smiley
zöld-kék, kék, piros-fehér ez a három színű van mondeoba. Egy bibi van vele, a nullázó gomb lukja nem jobb oldalon van hanem jobb. De engem nem zavar mert sose használom, kiveszem a gombot és annyi.

Ja! Ezzel már találkoztam. Nekem fontos a nullázó gomb, ezért kellett elvetnem a dolgot  szomoru1
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Sanyi9000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #7179 Dátum: 2018.01.05 péntek, 20:28:19 »

Sziasztok. Problémám volna a ködlámpával. Mk2 97' -es,1.8B. Ha fel akarom kapcsolni az első ködlámpát /kihúzom a világitás kapcsolót , semmi nem történik. Hátsó ködlámpa kapcsolásra müködik , müszerfalon visszajelez. Az első vissza sem jelez. Biztosíték jó, kapcsoló jó , ködlámpák bekötve, izzók jók, müsherfal visszajelző izzója jó. Merre keressem még a hibát? Még 2 dolog. Az első , hogy elöl a jobb oldali ködlámpánál lóg egy csatlakozó , semmi nem volt benne tudtommal.Sehol nem találom a helyét. Mi lehet az? Illetve digit klímás , viszont mikor fűtenék , egy darabig ontja ameleget , majd  gondol eggyet és hideget fúj.tekergethetem , és nyomkodhatok bármit semmi.Majd  egy idő elteltével , ez lehet 20km vagy épp 50km, visszakapcsol melegre. Olyat is csinál , hogy lábra kapcsolom es a szélvedőre fuj. Mi lehet a problema? Köszönöm előre is a segítséget!!!
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #7180 Dátum: 2018.01.05 péntek, 23:59:49 »

Sziasztok. Problémám volna a ködlámpával. Mk2 97' -es,1.8B. Ha fel akarom kapcsolni az első ködlámpát /kihúzom a világitás kapcsolót , semmi nem történik. Hátsó ködlámpa kapcsolásra müködik , müszerfalon visszajelez. Az első vissza sem jelez. Biztosíték jó, kapcsoló jó , ködlámpák bekötve, izzók jók, müsherfal visszajelző izzója jó. Merre keressem még a hibát? Még 2 dolog. Az első , hogy elöl a jobb oldali ködlámpánál lóg egy csatlakozó , semmi nem volt benne tudtommal.Sehol nem találom a helyét. Mi lehet az? Illetve digit klímás , viszont mikor fűtenék , egy darabig ontja ameleget , majd  gondol eggyet és hideget fúj.tekergethetem , és nyomkodhatok bármit semmi.Majd  egy idő elteltével , ez lehet 20km vagy épp 50km, visszakapcsol melegre. Olyat is csinál , hogy lábra kapcsolom es a szélvedőre fuj. Mi lehet a problema? Köszönöm előre is a segítséget!!!

Hinnye, hát van mit rendbe rakni. Ködlámpának még a reléjét kéne megnézni, valszeg az kotlott meg. Azt most meg nem mondom, hogy pontosan melyik relé vezérli őt, utána kell nézni valami leírásban, szerviz manual-ban, ilyesmi. Az üres csatlakozó olyan lent talán az ablakmosó szivattyújáé lehet, vagy még a külső hőmérséklet szenzor... talán abból van a lökhárító mögött eredetileg. Ha valóban ez utóbbi lenne, az talán lehet hatással a klímavezérlésre is. A szellőzésnek több baja is lehet, vagy a vákuum "szökik el" valahol, és azért nem megy, vagy a forgókapcsoló nem tudja jó helyre irányítani a vákuumot, vagy a csappantyú(ka)t mozgató egységben tört el valami, vagy már kopott szét túlzottan. Nem pont ugyanerről, de van a wiki-n egy leírás.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #7181 Dátum: 2018.01.07 vasárnap, 17:26:20 »

Sziasztok.
Központi zárral kapcsolatban van kérdésem. Ha be akarom zárni,vissza nyit egyből. Ha a jobb első ajtónál akarom kulccsal zárni,az az ajtó bezár,de a többi nem. Ha a bal elsőnél, akkor mindet zárja,de egyből vissza nyit. Ha a jobb első motorról lehúzom a csatlakozót,bal oldalról minden záródik, és nem nyit vissza. Ha jól sejtem,a jobb oldali zár kotlott meg?
A következő kérdés. A csomagtartó,csak kulcs fordítással nyílik. Nincs berohadva,ez nem benyomható,ez ilyen fajta. Viszont,van egy elektromos zár motor,balra a zártól,amivel gondolom nyitni lehet. Vagy csak zárni?  Hiszen ha nem nyitható elektromosan,minek lenne motor benne?Vagy valamiért valaki kulcsot cserélt,és gyárilag tojás kulcsos lenne,amiről ugye nyitható a csomagtartó?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #7182 Dátum: 2018.01.07 vasárnap, 18:15:27 »

Sziasztok.
Központi zárral kapcsolatban van kérdésem. Ha be akarom zárni,vissza nyit egyből. Ha a jobb első ajtónál akarom kulccsal zárni,az az ajtó bezár,de a többi nem. Ha a bal elsőnél, akkor mindet zárja,de egyből vissza nyit. Ha a jobb első motorról lehúzom a csatlakozót,bal oldalról minden záródik, és nem nyit vissza. Ha jól sejtem,a jobb oldali zár kotlott meg?
A következő kérdés. A csomagtartó,csak kulcs fordítással nyílik. Nincs berohadva,ez nem benyomható,ez ilyen fajta. Viszont,van egy elektromos zár motor,balra a zártól,amivel gondolom nyitni lehet. Vagy csak zárni?  Hiszen ha nem nyitható elektromosan,minek lenne motor benne?Vagy valamiért valaki kulcsot cserélt,és gyárilag tojás kulcsos lenne,amiről ugye nyitható a csomagtartó?

kombid van?
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #7183 Dátum: 2018.01.07 vasárnap, 18:50:11 »

kombid van?
Ferdehátú
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #7184 Dátum: 2018.01.07 vasárnap, 19:39:25 »

Ferdehátú

Úgy rémlik, annak is be lehet nyomni a gombot amibe a kulcsot teszed. Be szokott korhadni.
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #7185 Dátum: 2018.01.07 vasárnap, 20:49:41 »

Úgy rémlik, annak is be lehet nyomni a gombot amibe a kulcsot teszed. Be szokott korhadni.
Szerintem ez nem olyan...
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #7186 Dátum: 2018.01.07 vasárnap, 21:34:54 »

Szerintem ez nem olyan...

Valaki csak kijavít majd, ha mégsem. A kombi az nyílik úgy, ha benyomod a gombot, az biztos.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #7187 Dátum: 2018.01.08 hétfő, 08:10:41 »

Szerintem ez nem olyan...
Szerintem olyan :O)
A sedánt is be lehet nyomni. Az 5 ajtós miért lenne más?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #7188 Dátum: 2018.01.08 hétfő, 08:20:01 »

Valaki csak kijavít majd, ha mégsem. A kombi az nyílik úgy, ha benyomod a gombot, az biztos.

Hát nekem kombim van és nem lehet benyomni a gombot.Vagy nyitom a kulcs elfordításával vagy a távirányítóval és akkor nyitja az elektromos motor.A ferdehátút nem ismerem de ha van elektromos motor akkor távirányítós volt valamikor.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #7189 Dátum: 2018.01.08 hétfő, 08:56:59 »

Hát nekem kombim van és nem lehet benyomni a gombot.Vagy nyitom a kulcs elfordításával vagy a távirányítóval és akkor nyitja az elektromos motor.A ferdehátút nem ismerem de ha van elektromos motor akkor távirányítós volt valamikor.

Eredetileg be lehetett. Namármost. Ha sokáig (akár éveken keresztül) nem nyomkodja az ember, akkor a zárszerkezet mechanikus részei képesek annyira összegyógyulni, hogy nem lehet benyomni a gombot. Ilyenkor ki kell szedni a helyéről, szétkapni, elpucolni, bezsírozni, visszarakni. És már jó is.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #7190 Dátum: 2018.01.08 hétfő, 09:12:27 »

Hát nekem kombim van és nem lehet benyomni a gombot.Vagy nyitom a kulcs elfordításával vagy a távirányítóval és akkor nyitja az elektromos motor.A ferdehátút nem ismerem de ha van elektromos motor akkor távirányítós volt valamikor.

http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Kombi_csomagt%C3%A9r_ajt%C3%B3_z%C3%A1rj%C3%A1nak_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1sa_-_Mk1/Mk2
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #7191 Dátum: 2018.01.08 hétfő, 09:32:25 »

Hát nekem kombim van és nem lehet benyomni a gombot.Vagy nyitom a kulcs elfordításával vagy a távirányítóval és akkor nyitja az elektromos motor.A ferdehátút nem ismerem de ha van elektromos motor akkor távirányítós volt valamikor.

Hát megnézem valamelyik nap... De van a családban egy szedán,ott be lehet nyomni a gombot,de kicsit másabb a zárbetét formája is... A központi zárról,hogy visszanyit,vélemény? Jól tippelem hogy a jobb első ***?
« Utoljára szerkesztve: 2018.01.08 hétfő, 09:35:22 írta Hanko77 » Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #7192 Dátum: 2018.01.08 hétfő, 14:06:45 »

Hát megnézem valamelyik nap... De van a családban egy szedán,ott be lehet nyomni a gombot,de kicsit másabb a zárbetét formája is... A központi zárról,hogy visszanyit,vélemény? Jól tippelem hogy a jobb első ***?

Annak tűnik. A zárhelyzet-érzékelő kapcsolók környékén kopik ki minden, aztán hiába zárod be, nyitottnak érzékeli saját magát továbbra is, úgyhogy visszaküldi a jelet, hogy open the god d*mned doors.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #7193 Dátum: 2018.01.08 hétfő, 14:59:31 »

Eredetileg be lehetett. Namármost. Ha sokáig (akár éveken keresztül) nem nyomkodja az ember, akkor a zárszerkezet mechanikus részei képesek annyira összegyógyulni, hogy nem lehet benyomni a gombot. Ilyenkor ki kell szedni a helyéről, szétkapni, elpucolni, bezsírozni, visszarakni. És már jó is.

Értem a dolgot , volt is szétszedve pár éve de képtelen vagyok visszaemlékezni hogy utána hogy működött.Kulcsot csak jobbra tudom fordítani az nyit , vagy nyitom távirányítóval (azzal szoktam) és nyit a motor.Tehát most mindig zárt állapotban van mert a gomb nem benyomható.Na most ha megcsinálom a gombot és ha benyomom nyit akkor hogyan fogom bezárni?Tudom hülye kérdés de most nincs időm szétkapni és nem áll össze a dolog a fejemben.  eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #7194 Dátum: 2018.01.08 hétfő, 15:12:58 »

Értem a dolgot , volt is szétszedve pár éve de képtelen vagyok visszaemlékezni hogy utána hogy működött.Kulcsot csak jobbra tudom fordítani az nyit , vagy nyitom távirányítóval (azzal szoktam) és nyit a motor.Tehát most mindig zárt állapotban van mert a gomb nem benyomható.Na most ha megcsinálom a gombot és ha benyomom nyit akkor hogyan fogom bezárni?Tudom hülye kérdés de most nincs időm szétkapni és nem áll össze a dolog a fejemben.  eplus2
Ha benyomod, akkor nem a zár nyit, hanem egy kapcsolót nyomsz, ami nyitja a zárat, ha nincs bezárva a kocsi.
Naplózva
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #7195 Dátum: 2018.01.08 hétfő, 15:16:15 »

Ha benyomod, akkor nem a zár nyit, hanem egy kapcsolót nyomsz, ami nyitja a zárat, ha nincs bezárva a kocsi.

Köszi   worship
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #7196 Dátum: 2018.01.08 hétfő, 15:18:31 »

Hát megnézem valamelyik nap... De van a családban egy szedán,ott be lehet nyomni a gombot,de kicsit másabb a zárbetét formája is... A központi zárról,hogy visszanyit,vélemény? Jól tippelem hogy a jobb első ***?

Jó a tipp. Ahogy a mechanika nyit, ill. zár, ott valami kis kallantyú(k) van(nak), amik a zárt helyzetet, ill. a nyitott helyzetet jelzik egy kis mikrokapcsoló megnyomásával. A probléma ott van, hogy a mechanikus részek, ill. az a kis műanyag biszbasz ami a mikrokapcsolóhoz ér, az elkopik. Fixen valamelyik pozícióba akár lehetne is állítani a dolgot, de ahogy mondod, onnantól kezdve vagy csak zárva, vagy csak nyitva lehetne minden ajtó. Igazán jó megoldás nincs, mert szétszedni ugyan még lehet az egész szerkezetet, összerakni már egyáltalán nem könnyű, és e két művelet között még valahogy vissza kéne építeni a lekopott (tized)millimétereket a műanyagokra. Kellő kézügyességgel, elszántsággal, türelemmel, miegyébbel ez még kivitelezhető.
Második megoldásként kell egy bontott zárszerkezet. Aminél ugye kérdés, hogy az is mikor kotlik meg ugyanígy, ill. az se mindegy, hogy duplán vagy szimplán reteszelődő-e. (Dupla zárósnak több tű van a csatlakozójában, duplára zárt állapotban a belső kilincsekkel se lehet nyitni az ajtókat)
Harmadik megoldás: venni egy vadi új komplett zárszerkezet. Ez lenne a legjobb, na de nem sok olyan megszállott idióta van, aki egy ilyen korú, és a piac által elég értéktelennek skatulyázott autóra kiad 30-40ezret egy zárszerkezetre Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #7197 Dátum: 2018.01.08 hétfő, 16:57:59 »

Jó a tipp. Ahogy a mechanika nyit, ill. zár, ott valami kis kallantyú(k) van(nak), amik a zárt helyzetet, ill. a nyitott helyzetet jelzik egy kis mikrokapcsoló megnyomásával. A probléma ott van, hogy a mechanikus részek, ill. az a kis műanyag biszbasz ami a mikrokapcsolóhoz ér, az elkopik. Fixen valamelyik pozícióba akár lehetne is állítani a dolgot, de ahogy mondod, onnantól kezdve vagy csak zárva, vagy csak nyitva lehetne minden ajtó. Igazán jó megoldás nincs, mert szétszedni ugyan még lehet az egész szerkezetet, összerakni már egyáltalán nem könnyű, és e két művelet között még valahogy vissza kéne építeni a lekopott (tized)millimétereket a műanyagokra. Kellő kézügyességgel, elszántsággal, türelemmel, miegyébbel ez még kivitelezhető.
Második megoldásként kell egy bontott zárszerkezet. Aminél ugye kérdés, hogy az is mikor kotlik meg ugyanígy, ill. az se mindegy, hogy duplán vagy szimplán reteszelődő-e. (Dupla zárósnak több tű van a csatlakozójában, duplára zárt állapotban a belső kilincsekkel se lehet nyitni az ajtókat)
Harmadik megoldás: venni egy vadi új komplett zárszerkezet. Ez lenne a legjobb, na de nem sok olyan megszállott idióta van, aki egy ilyen korú, és a piac által elég értéktelennek skatulyázott autóra kiad 30-40ezret egy zárszerkezetre Cheesy

Hát igen. Igazából mióta nálam van,nem működik a központi... Annyira nem is hiányzott,inkább műszakilag legye jó. Csak most hogy matattam ott a csomagtartó zárnál,és egészen meglepő dolgokat találtam kezdett újra foglalkoztatni... Van egy kürt szerűség is a bal oldalon a kárpit alatt... Meg ugye ott a belsőtér érzékelő a B-oszlopon... Meg ez a nyitó motor a csomi zár mellett... Ha ez mind működne is...  taps
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
ebihal
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #7198 Dátum: 2018.01.08 hétfő, 19:01:07 »

Hát igen. Igazából mióta nálam van,nem működik a központi... Annyira nem is hiányzott,inkább műszakilag legye jó. Csak most hogy matattam ott a csomagtartó zárnál,és egészen meglepő dolgokat találtam kezdett újra foglalkoztatni... Van egy kürt szerűség is a bal oldalon a kárpit alatt... Meg ugye ott a belsőtér érzékelő a B-oszlopon... Meg ez a nyitó motor a csomi zár mellett... Ha ez mind működne is...  taps

Mikor megvettem 4.5 éve a kocsit akkor nekem is kulcsos volt és a jobb első ajtó állandóan szarakodott , ha zártam akkor nem zárt , ha nyitottam nem nyitott.Főleg melegben nyáron hülyült meg.Akkor vettem egy exad cv55 távirányítós centrálzárvezérlőt ami belekerült.De amíg a gyári nyomtatott áramkörön keresztül akartuk vezérelni a hiba ugyanúgy fennállt mert mindenképp a mikrókapcsolón keresztül dolgozott és ugye pont az szokott tönkremenni.Ezért a gyári áramkör ki , és az exad-al a zármotor van vezérelve a mikrókapcsoló kikerülésével.Tökéletesen működik évek óta , egyik gomb nyit a másik zár és van 1 külön ami a csomagteret nyitja az elektromos motorral.Az a baj hogy nem javítható-szétszedhető és 1 mikrókapcsoló miatt lehet komplett zárat venni miközben általában a nyitó motor meg az egész tökéletes.Na én áthidaltam a problémát.   hehe
Naplózva
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #7199 Dátum: 2018.01.08 hétfő, 20:29:41 »

Mikor megvettem 4.5 éve a kocsit akkor nekem is kulcsos volt és a jobb első ajtó állandóan szarakodott , ha zártam akkor nem zárt , ha nyitottam nem nyitott.Főleg melegben nyáron hülyült meg.Akkor vettem egy exad cv55 távirányítós centrálzárvezérlőt ami belekerült.De amíg a gyári nyomtatott áramkörön keresztül akartuk vezérelni a hiba ugyanúgy fennállt mert mindenképp a mikrókapcsolón keresztül dolgozott és ugye pont az szokott tönkremenni.Ezért a gyári áramkör ki , és az exad-al a zármotor van vezérelve a mikrókapcsoló kikerülésével.Tökéletesen működik évek óta , egyik gomb nyit a másik zár és van 1 külön ami a csomagteret nyitja az elektromos motorral.Az a baj hogy nem javítható-szétszedhető és 1 mikrókapcsoló miatt lehet komplett zárat venni miközben általában a nyitó motor meg az egész tökéletes.Na én áthidaltam a problémát.   hehe

a zár szétszedhető és a mikrokapcsoló kétkomponensűvel javítható.
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
Oldalak: 1 ... 137 138 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.