Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:39:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2566021 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1550 Dátum: 2011.04.16 szombat, 22:49:09 »

6x9
kör alakúból csak kis átmérő fér be beépítő kerettel. ez nem feltétlenül tesz jót a hang minőségnek, kivéve, ha prémium minőségű hangszórót veszel, mert azok a kis kör méretben is tudnak jót gyártani.
a kis alakún mit értesz?A SAL 165 mm-es kicsi vagy nem?Gond nélkül befért fa kerettel és meglátásom szerint akár nagyobb is befér.Volt róla képem,de nem találom...
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.16 szombat, 22:55:45 írta misi107 » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1551 Dátum: 2011.04.16 szombat, 23:08:19 »

6x9
kör alakúból csak kis átmérő fér be beépítő kerettel. ez nem feltétlenül tesz jót a hang minőségnek, kivéve, ha prémium minőségű hangszórót veszel, mert azok a kis kör méretben is tudnak jót gyártani.
ahogy misi107 is írja, a 16-os gond nélkül befér
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1552 Dátum: 2011.04.16 szombat, 23:14:49 »

renben...akkor bocsi.
mivel nekem fordjaim voltak nem nézegettem soha kör hangszórót...
nem leszólni akarom, mert nem sok alapom van rá, de sal hangszóró, nálam nem bejövős.
annál sokkal jobb mk3 hangszóró...szerintem.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1553 Dátum: 2011.04.16 szombat, 23:16:33 »

renben...akkor bocsi.
mivel nekem fordjaim voltak nem nézegettem soha kör hangszórót...
nem leszólni akarom, mert nem sok alapom van rá, de sal hangszóró, nálam nem bejövős.
annál sokkal jobb mk3 hangszóró...szerintem.
pedig nem rossz az ..
én is csak a hátsókat adtam oda a kollégának, mert lényegében ott nem sok értelme volt, hogy szóljon, ahelyett került be a láda
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1554 Dátum: 2011.04.16 szombat, 23:24:54 »

pedig nem rossz az ..
én is csak a hátsókat adtam oda a kollégának, mert lényegében ott nem sok értelme volt, hogy szóljon, ahelyett került be a láda
há nekem 4 db mk3 van benne. ezt sem volt alkalmunk kielemezni....
pedig meghallgathattad volna...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1555 Dátum: 2011.04.16 szombat, 23:25:32 »

há nekem 4 db mk3 van benne. ezt sem volt alkalmunk kielemezni....
pedig meghallgathattad volna...
miért, szól a zene a kocsidban?  eplus2
szerintem inkább eszünkbe se jutott Smiley
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1556 Dátum: 2011.04.16 szombat, 23:29:34 »

renben...akkor bocsi.
mivel nekem fordjaim voltak nem nézegettem soha kör hangszórót...
nem leszólni akarom, mert nem sok alapom van rá, de sal hangszóró, nálam nem bejövős.
annál sokkal jobb mk3 hangszóró...szerintem.
Ahogy írtam,arra,amire nekem kellett tökéletesen megfelelt.Nem übergagyi de nem is prémium.Pont azoknak találták ki mint én.A hangzása sem volt rossz,nekem legalábbis.Ha olyan kedvem volt,akkor szólt a zene,a véhatban meg inkább kikapcsoltam,mert jobb volt hallgatni a motort.Meg induláskor a trafi híreket...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1557 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 00:09:30 »

miért, szól a zene a kocsidban?  eplus2
szerintem inkább eszünkbe se jutott Smiley
szól, bár mióta megcsináltam a kipufot, be sem kapcsoltam a rádiót hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Re-meKK
Vendég
« Új hozzászólás #1558 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 12:04:24 »

 wave
Kiszedtem az ulest,a ''furoszaarakat'' megvizsgaltam,teljesen terjedelmukben,elore,hatra mennek koccanasig.
Koszt csak a vegukon talaltam ahol mar nincs menet,par mm,megtisztitottam.
Hosszas nezegetes  wow1 es toprenges utan,arra jutottam,egy lehetseges
magyarazat lehet a rovid hatratolasi lehetosegnek,megpedig az hogy valaki kilazithatta es elorebb tette,az utkozes szabajzo kis kocka alaku fem darabot,
ezzel leroviditve a hatra fele meno tavot.
Baxa meg,ezzel azt erte el hogy addig elore lehet allitani az ulest hogy egy 3 eves is eltudna vezetni az autot. falbav
Termeszetesem megprobaltam kilazitani az utkozon a  csavarokat,termeszetesen bele vannak gyogyulva,total szetvagtam a fejet,most a csavar kifurasan gondolkodok.....
 rinya
Naplózva
Re-meKK
Vendég
« Új hozzászólás #1559 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 12:07:17 »

tehat akkor ha tudunk maradjunk az ovalnal,az jobban szol?
Nekem volt sal hangszorom,egesz addig jo volt,es szepen szolt mig el nem engedett a guminal a ragasztas........,
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1560 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 13:06:03 »

tehat akkor ha tudunk maradjunk az ovalnal,az jobban szol?
Nekem volt sal hangszorom,egesz addig jo volt,es szepen szolt mig el nem engedett a guminal a ragasztas........,
a kereknél nagyobb a választási lehetőség ...
Naplózva
Re-meKK
Vendég
« Új hozzászólás #1561 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 17:08:01 »

sajnos nem jott be a szamitasom,egyetelen dolog maradt,az utkozott hatrebb hegesztetem 5,5 cm-rel,ez a max amit kilehet hozni belolle,gyorsba
aztan vagy eleg vagy nem...
Naplózva
reisza
Vendég
« Új hozzászólás #1562 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 21:27:35 »

Sziasztok,

Központizár-riasztó problémám van. Kb 4 éve van mkII-es mondeom dupla kpzáras, 2 gombos (infrás talán) távirányitóval és térérzékelős riasztóval.
Idáig működött úgy, hogy záráskor, riasztó aktiváláskor és nyitáskor sem jelzett index villogással és hanggal. Azt gondoltam, hogy ez ilyen. Tegnap nyitott motorháztetőnél elkezdtem birizgálni a motorháztető nyitását érzékelő kis gombot, erre megszólalt valami a hátsó keréknél és villogtak az indexek. Minden kulcs gombnyomásra ezt csinálta, ha kinyitottam valamelyik ajtót ugyanez. De a kulcs gombokkal nem tudtam zárni-nyitni az autót, csak villogott és dudált hátul. Újraprogramoztam a kulcsot, ugyanaz lett mint előtte. Zár-nyit, de jelzés semmi. Megint megnyomkodtam a motorháztető gombját és újra villogott-dudált. Hogy kellene működnie? Találkozott már valaki ilyennel?

Köszi,
Á
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1563 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 22:11:34 »

6x9
kör alakúból csak kis átmérő fér be beépítő kerettel. ez nem feltétlenül tesz jót a hang minőségnek, kivéve, ha prémium minőségű hangszórót veszel, mert azok a kis kör méretben is tudnak jót gyártani.

5x8 lesz az a 6x9. vigyor3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1564 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 22:13:39 »

renben...akkor bocsi.
mivel nekem fordjaim voltak nem nézegettem soha kör hangszórót...
nem leszólni akarom, mert nem sok alapom van rá, de sal hangszóró, nálam nem bejövős.
annál sokkal jobb mk3 hangszóró...szerintem.

Csak 2 észrevétel:

A kör hifis berkekben üti az ovált, minden méretben.

SAL nem jó? Kinek is van SAL mélynyomója? Egyébként tényleg egy fhos, azért is adtam neked. hehe
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1565 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 22:49:33 »

Csak 2 észrevétel:

A kör hifis berkekben üti az ovált, minden méretben.

SAL nem jó? Kinek is van SAL mélynyomója? Egyébként tényleg egy fhos, azért is adtam neked. hehe
1. nem nekem adtad, hanem megvettem.(kár volt, mert ha nem csapok le rá, egy héttel később simán oda is adtad volna ingyen, csak vigye már el valaki) hehe
2. nem nekem van, hanem időnként asszony offjában. (nekem nincs igényem rá)
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1566 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 22:50:26 »

5x8 lesz az a 6x9. vigyor3
ez lehet, hogy így van... szomoru1
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1567 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 22:51:20 »

A kör hifis berkekben üti az ovált, minden méretben.
ez viszont igaz és logikus is...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1568 Dátum: 2011.04.17 vasárnap, 23:15:35 »

ez viszont igaz és logikus is...
na,akkor itt vannak érvek pro és kontra.nekem évekig jó volt,másnak ***.mondjuk nem árt némi anyagot köré rakni,hogy ne ázzon szét.nálam erre az erősített szemeteszsák bőven jó volt,egy icurka-picurka sérülés nyom sem volt rajta és nem is rohadt szét (aki megvette,a megmondhatója,a nevét elfelejtettem...) Drof-ot hagyjuk figyelmen kívül,amit nem ő ajánl,az már nem is jó... eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1569 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 08:57:46 »

na,akkor itt vannak érvek pro és kontra.nekem évekig jó volt,másnak ***.mondjuk nem árt némi anyagot köré rakni,hogy ne ázzon szét.nálam erre az erősített szemeteszsák bőven jó volt,egy icurka-picurka sérülés nyom sem volt rajta és nem is rohadt szét (aki megvette,a megmondhatója,a nevét elfelejtettem...) Drof-ot hagyjuk figyelmen kívül,amit nem ő ajánl,az már nem is jó... eplus2

 duhos2
Akkor hangszóró lecke kezdőknek:

Van az ovál, a kerek, meg a SAL. A kerek a legjobb hangzást adja minden méretben. Az ovál egy kicsit gyengébb minőségű, de erőteljesebb hangú (emiatt van gyárilag a kocsikban, kevesebb levegő kell neki és erősebbnek hat).

A SAL meg olcsó. Ár/érték arányban verhetetlen, de olyan fülnek, ami szereti a zenét és kényes is rá, SAL szóba sem jöhet. Soha.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1570 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 08:58:45 »

duhos2
Akkor hangszóró lecke kezdőknek:

Van az ovál, a kerek, meg a SAL. A kerek a legjobb hangzást adja minden méretben. Az ovál egy kicsit gyengébb minőségű, de erőteljesebb hangú (emiatt van gyárilag a kocsikban, kevesebb levegő kell neki és erősebbnek hat).

A SAL meg olcsó. Ár/érték arányban verhetetlen, de olyan fülnek, ami szereti a zenét és kényes is rá, SAL szóba sem jöhet. Soha.
nálam is sal-t hallgattál  aréna garázsban  hehe
Naplózva
Poki
Vendég
« Új hozzászólás #1571 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 10:03:30 »

Köszi a választ Misi!
A hétvégén megejtettem a belső cserét.
Én Mk2-be raktam MK1 belsőt.
Két probléma adódott közben, ahogy írtad is az övfeszítők (egyenlőre villog a légzsáklámpám, amíg nem veszek 3ohm-os ellenállásokat).
A nagyobb baj a hátsó üléstámlákkal volt. Az MK1 5 ajtós , az enyém ,meg sedan. Enyém felül zárődik, 5 ajtós meg oldalt. És a kárpitot sem lehet áttenni, mert az 5 ajtós üléstámlája 5 cm-alacsonyabb. Úgyhogy most full fekete plüss belső van, kivéve a hátsó üléstámlákat, mert az szürke. Smiley

Esetleg nincs valakinek MK2 sedan-ba fekete hátsó ülés támla?

Üdv!

Egy az egyben betehető.Az előző autóm belseje komplett mk2 volt (93+95+99....)
A buktatók:
-az mk2. piropatronos övelőfeszítős,az mk1. bowdenes (nem kötöttem be...)
-ha oldallégzsákos az ülés kell légzsák vezérlő (le***tam,nem kötöttem be)
-a hátsó üléseknél a szedán és az ötajtós zárja máshol van
-a hátsó üléseknél kelleni fognak az övcsatok is,az ülés zárjai is (mk2-nél a zár az üléstámlában van,az mk1-nél meg "C" oszlopon,a csatok-középső ülés-más mint az mk1.Az mk2. hárompontos,az mk1. csak kétpontos) illetve kellenek a támlák zsanérjai is,mert az üléstámlák kivehetőek,az mk1. nem.
Szóval,minden kell hozzá!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1572 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 10:06:49 »

Köszi a választ Misi!
A hétvégén megejtettem a belső cserét.
Én Mk2-be raktam MK1 belsőt.
Két probléma adódott közben, ahogy írtad is az övfeszítők (egyenlőre villog a légzsáklámpám, amíg nem veszek 3ohm-os ellenállásokat).
A nagyobb baj a hátsó üléstámlákkal volt. Az MK1 5 ajtós , az enyém ,meg sedan. Enyém felül zárődik, 5 ajtós meg oldalt. És a kárpitot sem lehet áttenni, mert az 5 ajtós üléstámlája 5 cm-alacsonyabb. Úgyhogy most full fekete plüss belső van, kivéve a hátsó üléstámlákat, mert az szürke. Smiley

Esetleg nincs valakinek MK2 sedan-ba fekete hátsó ülés támla?

Üdv!

Általában egyben szerezik eladni.Nekem is ott van a komplett hátsó,mert kidobni sajnálom,eladni nem tudom.Lesz belőle dívány a hétvégi házba...már csak ház kell hozzá...a motorblokkból meg dohányzóasztal...
Naplózva
Poki
Vendég
« Új hozzászólás #1573 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 10:24:46 »

Általában egyben szerezik eladni.Nekem is ott van a komplett hátsó,mert kidobni sajnálom,eladni nem tudom.Lesz belőle dívány a hétvégi házba...már csak ház kell hozzá...a motorblokkból meg dohányzóasztal...

Láttam szegény vasat. Sajnálom.
A belseje annak is fekete?
Megméred nekem a hátsó ülés támlájának a magasságát? A lemezt hátul. Hátha az MK1 miatt alacsonyabb ez.
Üdv!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1574 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 10:35:29 »

Láttam szegény vasat. Sajnálom.
A belseje annak is fekete?
Megméred nekem a hátsó ülés támlájának a magasságát? A lemezt hátul. Hátha az MK1 miatt alacsonyabb ez.
Üdv!

Nem tudom,mert az autó nem Szegeden van...
Naplózva
Poki
Vendég
« Új hozzászólás #1575 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 10:38:50 »

Akkor nem érdekes.

Dehamár elektromos dolgok.
A klímám kiírja a 24-25ös kódok, ami ugye flap motor.
Leszedtem, szétszedtem, a motor működik rendesen, a mechanikája sincs elkopva.
Jelenség persze ismert, olvastam itt róla, 40 fok melegben a forró levegőt fújja befelé,
meg ne fázzunk.
Javított már meg valaki ilyen flap motort, vagy csere lesz a vége?
Üdv!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1576 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 11:03:57 »

Akkor nem érdekes.

Dehamár elektromos dolgok.
A klímám kiírja a 24-25ös kódok, ami ugye flap motor.
Leszedtem, szétszedtem, a motor működik rendesen, a mechanikája sincs elkopva.
Jelenség persze ismert, olvastam itt róla, 40 fok melegben a forró levegőt fújja befelé,
meg ne fázzunk.
Javított már meg valaki ilyen flap motort, vagy csere lesz a vége?
Üdv!
digitklímás vagy manuális vagy semmilyen?
Naplózva
Poki
Vendég
« Új hozzászólás #1577 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 11:09:11 »

digitklímás vagy manuális vagy semmilyen?

Elnézést.
Digit klímás.
Azt hittem csak a digit klíma ír ki hibakódot.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1578 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 11:10:04 »

Elnézést.
Digit klímás.
Azt hittem csak a digit klíma ír ki hibakódot.

jól gondoltad, manuálisnak nincs kijelzője sem
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1579 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 11:32:47 »

jól gondoltad, manuálisnak nincs kijelzője sem
elromolhatott/koszolódhatott hőm. érzékelő a műszerfalban (pici kerek nyílás),a hőm. beállító vagy nem tudom.Nekem is nyomta a meleget,de a hideget is.Ha nincs a klíma bekapcsolva akkor is csak meleget nyom be?Vagy egyszerűen nincs gáz a rendszerben vagy be se kapcsol a kompresszor.
Naplózva
Poki
Vendég
« Új hozzászólás #1580 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 11:43:10 »

elromolhatott/koszolódhatott hőm. érzékelő a műszerfalban (pici kerek nyílás),a hőm. beállító vagy nem tudom.Nekem is nyomta a meleget,de a hideget is.Ha nincs a klíma bekapcsolva akkor is csak meleget nyom be?Vagy egyszerűen nincs gáz a rendszerben vagy be se kapcsol a kompresszor.

Mielőtt ezt megkérdeztem a témában azért olvastam pár dolgot.
Tehát: hőmérő ki van pucolva, kompresszor kapcsol, gáz van a rendszerben.
Hőfok állításra a fűtőmotor fordulatát, szabályozza.
A levegő hőmérséklete rossz amit befúj, mindig csak meleg levegő jön.
Hőmérséklet érzékelőre azt hiszem 30-as hibát kellene írni, de ez csak a 24-et, és a 25-öt írja.

Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1581 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 11:44:14 »

nálam is sal-t hallgattál  aréna garázsban  hehe

Olyan is volt. Csak nem akartalak megsérteni nagyon.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1582 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 11:46:22 »

Olyan is volt. Csak nem akartalak megsérteni nagyon.
olyan sértődősféle vagyok?  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #1583 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 11:47:21 »

olyan sértődősféle vagyok?  hehe
eplus2
Naplózva
bcsabika
Vendég
« Új hozzászólás #1584 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 14:11:38 »

Sziasztok ! van egy 1.8 16 szelepes mk2-es mondeom.kb 2 hónapja elkezdett benzinen és gázon is rángatni alcsonyabb fordulatszámon.
A dolog odáig jutott h ki lett kötve a gáz,lett cserélve gyertya,kábel,trafó, lambdaszonda, le lett ellenőrizve a légtömegmérő, a vákumcsövek is át lettek nézve.ma viszem az injektorokat kitisztittatni, de végül is ugy néz ki hogy megint a trafó a ludas.az elmult két hónapban ez a 2.
Azt mondták a szervizben h a trafót a rossz gyertya ill a kábel tudja kinyirni.miután kicseréltem mindent kb 1 hónapig okés volt,de azután ujból jelentkezett a rángatás.megint trafócsere és minden ok.... de ez nem mehet igy tovább..  Mi nyirhatja ki folyamatosan a trafót?
Naplózva
Poki
Vendég
« Új hozzászólás #1585 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 14:29:48 »

Sziasztok ! van egy 1.8 16 szelepes mk2-es mondeom.kb 2 hónapja elkezdett benzinen és gázon is rángatni alcsonyabb fordulatszámon.
A dolog odáig jutott h ki lett kötve a gáz,lett cserélve gyertya,kábel,trafó, lambdaszonda, le lett ellenőrizve a légtömegmérő, a vákumcsövek is át lettek nézve.ma viszem az injektorokat kitisztittatni, de végül is ugy néz ki hogy megint a trafó a ludas.az elmult két hónapban ez a 2.
Azt mondták a szervizben h a trafót a rossz gyertya ill a kábel tudja kinyirni.miután kicseréltem mindent kb 1 hónapig okés volt,de azután ujból jelentkezett a rángatás.megint trafócsere és minden ok.... de ez nem mehet igy tovább..  Mi nyirhatja ki folyamatosan a trafót?

Üdv!
Milyen gyertyát használsz?
Csak azért kérdem, mert én a gyári motocraftot veszem bele, és küzdöttem hasonló problémával. Cseréltem én is trafót, aztán vettem bele egy motocraft kábelszettet, az bírta kb 7 hónapig, aztán rángatott megint. Másik kábel szett, 1 hónap.
Valamiért az én autómnak sok a 1,2-es gyertyahézag. össze kell ütnöm 0,7 körülre, és megszűnik a jelenség.
Egyébként nekem nem a trafót nyírta ki, hanem a kábelek húztak át a szelepfedélre. Szóval ne cserélj egyből trafót!!
De ezt sötétben szépen látni. Gázadásra disco van a motortérben. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.18 hétfő, 14:44:00 írta Poki » Naplózva
bcsabika
Vendég
« Új hozzászólás #1586 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 14:49:52 »

Üdv!
Milyen gyertyát használsz?
Csak azért kérdem, mert én a gyári motocraftot veszem bele, és küzdöttem hasonló problémával. Cseréltem én is trafót, aztán vettem bele egy motocraft kábelszettet, az bírta kb 7 hónapig, aztán rángatott megint. Másik kábel szett, 1 hónap.
Valamiért az én autómnak sok a 1,2-es gyertyahézag. össze kell ütnöm 0,7 körülre, és megszűnik a jelenség.
Egyébként nekem nem a trafót nyírta ki, hanem a kábelek húztak át a szelepfedélre. Szóval ne cserélj egyből trafót!!
De ezt sötétben szépen látni. Gázadásra disco van a motortérben. Smiley

Köszi ! ezt ma meg is nézem meg ki is próbálom.Megirom mire jutottam !
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #1587 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 15:56:03 »

Akkor nem érdekes.

Dehamár elektromos dolgok.
A klímám kiírja a 24-25ös kódok, ami ugye flap motor.
Leszedtem, szétszedtem, a motor működik rendesen, a mechanikája sincs elkopva.
Jelenség persze ismert, olvastam itt róla, 40 fok melegben a forró levegőt fújja befelé,
meg ne fázzunk.
Javított már meg valaki ilyen flap motort, vagy csere lesz a vége?
Üdv!
mélben elküldtem a linket, ahol kapsz választ a kérdésedre. itt nem lehet azt a linket közzétenni, mert le van tiltva.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Poki
Vendég
« Új hozzászólás #1588 Dátum: 2011.04.18 hétfő, 15:58:54 »

mélben elküldtem a linket, ahol kapsz választ a kérdésedre. itt nem lehet azt a linket közzétenni, mert le van tiltva.

Köszönöm. Megkaptam. Smiley
Kezdek valamiféle kontakt hibára gyanakodni, mert nem mindíg rossz.
Üdv!
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #1589 Dátum: 2011.04.19 kedd, 00:54:01 »

Üdv Mondeosok!
Köszi a hangszórós véleményeket, asszem viszek magammal egy srácot, aki nálam sokkal jobban vágja a témát. Fizetni úgyis én fogok, ha sokallom, amit ajánl, keresünk olcsóbb megoldást.
Szerintem újra lesz vezetékelve, a rajzzal lehet, hogy nem megyek sokra, de azért csak legyen kéznél, ki tudja....
Majd beszámolok a sikerekről, ha a projekt elkészül.
Köszi a segítséget! integet2
Naplózva
bcsabika
Vendég
« Új hozzászólás #1590 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:26:25 »

Üdv!
Milyen gyertyát használsz?
Csak azért kérdem, mert én a gyári motocraftot veszem bele, és küzdöttem hasonló problémával. Cseréltem én is trafót, aztán vettem bele egy motocraft kábelszettet, az bírta kb 7 hónapig, aztán rángatott megint. Másik kábel szett, 1 hónap.
Valamiért az én autómnak sok a 1,2-es gyertyahézag. össze kell ütnöm 0,7 körülre, és megszűnik a jelenség.
Egyébként nekem nem a trafót nyírta ki, hanem a kábelek húztak át a szelepfedélre. Szóval ne cserélj egyből trafót!!
De ezt sötétben szépen látni. Gázadásra disco van a motortérben. Smiley

Odáig jutottam h összeütöttem a gyertyahézagot 0,7re és egycsapásra jó lett minden.teljesen egyenletesen játr a moror semmi rángatás,leállitottam,ujrainditottam kb 5x. hagytam állni ugy 15 percet és amikor ujra inditottom ugyanugy előjött a probléma.már az agyamra megy Smiley
Naplózva
Poki
Vendég
« Új hozzászólás #1591 Dátum: 2011.04.20 szerda, 08:36:11 »

Odáig jutottam h összeütöttem a gyertyahézagot 0,7re és egycsapásra jó lett minden.teljesen egyenletesen játr a moror semmi rángatás,leállitottam,ujrainditottam kb 5x. hagytam állni ugy 15 percet és amikor ujra inditottom ugyanugy előjött a probléma.már az agyamra megy Smiley

Sötétben felnyitod a gépháztetőt, hirtelen gázadásra (ott van a kar a szívótorok menetirány szerinti jobb oldalán a doboz alatt.) látsz villogást a gyújtókábelek alatt? Ha igen, akkor még mindig nem a trafó a probléma, hanem gyújtókábel.

Én két éve vettem a kocsit.
Szervizkönyves volt, nem kellett azonnal mindent cserélni.
Kb. 6 hónapot jártam vele, aztán cseréltem gyertyát. Rá két három hétre kezdődtek a gondok. Mikor alacsony fordulatszámról gyorsítottam, rántott egyet egyet, idővel rosszabbodott. 3-as hengernél cseréltem kábelt, (volt egy + bontott kábelszettem) megszűnt a hiba. Legalábbis míg haza nem értem. Aztán kezdte előlről. Kapott egy gyári kábelszettet, és megszűnt a hiba. Most télen kezdte megint. Gyertyacsere, kábelszettcsere.
Utánna jó volt egy hónapig. Összébb ütöttem a hézagot, most megint jó, de azóta ment vagy 6-8 ezer kilómétert.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #1592 Dátum: 2011.04.20 szerda, 08:51:10 »

Sötétben felnyitod a gépháztetőt, hirtelen gázadásra (ott van a kar a szívótorok menetirány szerinti jobb oldalán a doboz alatt.) látsz villogást a gyújtókábelek alatt? Ha igen, akkor még mindig nem a trafó a probléma, hanem gyújtókábel.

Én két éve vettem a kocsit.
Szervizkönyves volt, nem kellett azonnal mindent cserélni.
Kb. 6 hónapot jártam vele, aztán cseréltem gyertyát. Rá két három hétre kezdődtek a gondok. Mikor alacsony fordulatszámról gyorsítottam, rántott egyet egyet, idővel rosszabbodott. 3-as hengernél cseréltem kábelt, (volt egy + bontott kábelszettem) megszűnt a hiba. Legalábbis míg haza nem értem. Aztán kezdte előlről. Kapott egy gyári kábelszettet, és megszűnt a hiba. Most télen kezdte megint. Gyertyacsere, kábelszettcsere.
Utánna jó volt egy hónapig. Összébb ütöttem a hézagot, most megint jó, de azóta ment vagy 6-8 ezer kilómétert.

és mennyit mentél vele?
gyertyának kb 30e-t kell kibírnia, kábelnek 60e-t
Naplózva
Poki
Vendég
« Új hozzászólás #1593 Dátum: 2011.04.20 szerda, 09:00:56 »

és mennyit mentél vele?
gyertyának kb 30e-t kell kibírnia, kábelnek 60e-t
Én gyetyákat 20 ezrenként ki szoktam cserélni, kábeleket meg eddig 30-40 ezrenként. Smiley
Egyébként kb 40 ezret megyek egy évben.
Naplózva
Poki
Vendég
« Új hozzászólás #1594 Dátum: 2011.04.20 szerda, 09:25:23 »

Utolsó gyertyacserénél érdekes módon 1.2 - 1.3 körül volt a gyári gyertya hézag. Valószínűleg nem is a belevaló gyertyát kaptam.
Most olvastam, hogy a bele való gyertya Motocraft AYFS 22 PP1, aminek gyárilag 1mm a hézag. 
De létezik AYFS 22 PP is, aminek gyárilag 1.3 a hézag. Lehet nekem ez okozta megint a problémámat.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1595 Dátum: 2011.04.20 szerda, 10:09:38 »

Utolsó gyertyacserénél érdekes módon 1.2 - 1.3 körül volt a gyári gyertya hézag. Valószínűleg nem is a belevaló gyertyát kaptam.
Most olvastam, hogy a bele való gyertya Motocraft AYFS 22 PP1, aminek gyárilag 1mm a hézag.  
De létezik AYFS 22 PP is, aminek gyárilag 1.3 a hézag. Lehet nekem ez okozta megint a problémámat.
amit kaptál jó.nekem is mindig azzal ment az autó,sosem volt vele gond.A gyertyahézagot hézagolóval 1.1 mm-re kellene belőni.Ha még mindig szarakszik,akkor máshol van a kutya elásva.LEhet,hogy a gyújtásmodul tönkrement,azt sajnos csak komplett vezérlő cserével tudod ellenőrizni.Érdemes ilyenkor a legközelebbi ilyen motorral szerelt tagot megkeresni és egy próba erejéig kiszedni az övéből a vezérlőt.Sajnos a bontott motorvezérlő elég pénzes móka,feleslegesen ne feccölj bele pénzt.
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.20 szerda, 10:13:04 írta misi107 » Naplózva
Poki
Vendég
« Új hozzászólás #1596 Dátum: 2011.04.20 szerda, 10:22:21 »

amit kaptál jó.nekem is mindig azzal ment az autó,sosem volt vele gond.A gyertyahézagot hézagolóval 1.1 mm-re kellene belőni.Ha még mindig ***akszik,akkor máshol van a kutya elásva.LEhet,hogy a gyújtásmodul tönkrement,azt sajnos csak komplett vezérlő cserével tudod ellenőrizni.Érdemes ilyenkor a legközelebbi ilyen motorral szerelt tagot megkeresni és egy próba erejéig kiszedni az övéből a vezérlőt.Sajnos a bontott motorvezérlő elég pénzes móka,feleslegesen ne feccölj bele pénzt.

Másik vezérlővel nem rángatna szerintem, mivel ezek immósak. Smiley (valószínűleg be sem indulna)
Most 0.7-en van a gyertyahézag (tudom "tútótam" , de akkor még nem tudtam mennyi a gyári hézag ) és így nem rángat.
Viszont gyengébb is szerintem. Lesz egy kis ráérő időm belövöm 1.1-re aztán meglátom mit csinál.
Nem lehet erre az 1.8-asra műanyag szelepfedelet tenni?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1597 Dátum: 2011.04.20 szerda, 12:22:02 »

Másik vezérlővel nem rángatna szerintem, mivel ezek immósak. Smiley (valószínűleg be sem indulna)
Most 0.7-en van a gyertyahézag (tudom "tútótam" , de akkor még nem tudtam mennyi a gyári hézag ) és így nem rángat.
Viszont gyengébb is szerintem. Lesz egy kis ráérő időm belövöm 1.1-re aztán meglátom mit csinál.
Nem lehet erre az 1.8-asra műanyag szelepfedelet tenni?
beindulna,nyugi,csak a hozzá tartozó kulcs vagy transzpondert,kell,hogy érzékelje.
Naplózva
Asztalos Taki
Vendég
« Új hozzászólás #1598 Dátum: 2011.04.25 hétfő, 22:09:23 »

szevasztok nekem van egy 96 os mondim ket napja kezdodott a dolog folyamatosan villog a legzsak visszajelzo lampam tud valaki valami okosat?
a masik az auto 1.8 benzin a vezermu szijat mikor kell cserelni ez enyembe kab 80.000 km van ora szerint es ez valoban igy is van mert ismerostol vettem az autot.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #1599 Dátum: 2011.04.26 kedd, 07:46:16 »

szevasztok nekem van egy 96 os mondim ket napja kezdodott a dolog folyamatosan villog a legzsak visszajelzo lampam tud valaki valami okosat?
a masik az auto 1.8 benzin a vezermu szijat mikor kell cserelni ez enyembe kab 80.000 km van ora szerint es ez valoban igy is van mert ismerostol vettem az autot.
akkor itt az ideje.A légzsák lámánál azt nézd meg,hogy mennyi időközönként villog.Ha kb. 5 mp-ként egyet,akkor a kormányátvezető szalag megsérült/elszakadt.A másik általános hiba,hogy az ülés alatti övfeszítő kábele nincs összedugva vagy szétcsúszik (főleg,ha egy esetleges ülés kiszereléskor széttörték a csatlakozókat)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.