Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:08:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2569755 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5600 Dátum: 2014.01.17 péntek, 08:59:42 »

A mai napon leszedtem a villanykapcsolók alatti takaró lemezt, amibe bele van építve gyárilag egy viszonylag nagy ovális csatlakozó, gyakorlatilag a vezető bal térde felett van kivezetve. mi lehet az?
Illetve a szélvédő(első) alatt az ablaktörlő karok mellett van szintén 2 db csatlakozóm..
OBD II csatlakozó.
Ahogy Janny írja, nagy az esély a szélvédőfűtés aljzatra.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5601 Dátum: 2014.01.17 péntek, 09:39:55 »

Hello. Meggajdult az el. tetőablakom. Eddog megállt szárt állásnál, de most ha elhúzom zárásfele akkor nem áll meg hanem egyböl bukóra nyílik. Visszafele is ha bukorol csukom nem áll meg hanem egyböl megy hátra. Mi lehet a hiba?
Naplózva
tojszli
Vendég
« Új hozzászólás #5602 Dátum: 2014.01.18 szombat, 11:40:16 »

Nem tudja véletlenül valaki hogy mitől világít a légzsák lámpa? Nem villog hanem egyfolytában világít.
Naplózva
miho
Vendég
« Új hozzászólás #5603 Dátum: 2014.01.18 szombat, 14:22:14 »

Sziasztok,

Megvan a motortéri csatlakozók, igazatok van , fűtsű.
Mellékelem a kormány bal oldala alatti csatlakozó képét.[/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu[/img]
Naplózva
miho
Vendég
« Új hozzászólás #5604 Dátum: 2014.01.18 szombat, 14:22:48 »

Naplózva
miho
Vendég
« Új hozzászólás #5605 Dátum: 2014.01.18 szombat, 14:23:15 »

Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5606 Dátum: 2014.01.18 szombat, 16:02:46 »



Na ez igencsak a diagnosztikához való csatlakozó Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
miho
Vendég
« Új hozzászólás #5607 Dátum: 2014.01.18 szombat, 17:03:00 »

Na ez igencsak a diagnosztikához való csatlakozó Cheesy


Hát köszi Smiley akkor oké Cheesy
Naplózva
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #5608 Dátum: 2014.01.18 szombat, 18:33:28 »

Hi!
Elvileg nem egyezik.
A kábelek száma más.

Köszi, és lehet tudni, hogy ott mennyi kábel megy át? Az enyém így néz ki:
(kell-e vennem másikat?)
http://kepfeltoltes.hu/140118/IMAG1345_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5609 Dátum: 2014.01.18 szombat, 21:51:17 »

Mellékelem a kormány bal oldala alatti csatlakozó képét.
Az "OBD II csati" miért nem volt elég magyarázat? Nem adtam elég infót, vagy nem volt elég alapos a magyarázat?
Csak érdeklődésképpen kérdem.
Köszi.
Naplózva
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #5610 Dátum: 2014.01.18 szombat, 21:59:37 »

Sziasztok !

Van köztetek olyan aki már csinált aux bemenetet a 5000 rádióra, olyan egyén kellene aki ezt meg tudná csinálni Pécs környékén? Mivel ilyen komoly felszerelésem nincs.
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5611 Dátum: 2014.01.18 szombat, 22:01:36 »

Köszi, és lehet tudni, hogy ott mennyi kábel megy át? Az enyém így néz ki:
(kell-e vennem másikat?)
http://kepfeltoltes.hu/140118/IMAG1345_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ezen kép alapján nem kell másikat venned, mert megvan a szükséges 3 madzag.

Ezután azt kell megnézni, hogy a kormány mögött, az átvezető másik végén levő csatlakozó ellen oldalán is 3 madzag van-e. Az egy 3szög formájú csati lesz.
Itt olvashatsz az egész műveletről kicsit bővebben.
Naplózva
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #5612 Dátum: 2014.01.19 vasárnap, 18:11:33 »

Ezen kép alapján nem kell másikat venned, mert megvan a szükséges 3 madzag.

Ezután azt kell megnézni, hogy a kormány mögött, az átvezető másik végén levő csatlakozó ellen oldalán is 3 madzag van-e. Az egy 3szög formájú csati lesz.
Itt olvashatsz az egész műveletről kicsit bővebben.

Köszi!  wave
Naplózva
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5613 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 09:33:59 »

Sziasztok !

Segítségre lenne szükségem.
Ma reggel elindultam az autómmal (ovi),semmi gond nem volt vele,pöcc-röff ,de amikor újra menni akartam vele,inditózok,egy pillanatra a műszerfali izzók teljes,majd csak halvány fénnyel világítottak és az ablaktörlő magátol elindult,a trip meg lenullázódott.
Próbáltuk bebikázni,de csak gyors kattogást hallottunk,de nem indult be.
Következő lépés a behuzatás volt.
Beindult,minden működik,majd elmentem akksishoz azt mondták hogy tölthető az akksi,kaptam kölcsön másikat.
Megnéztük hogy töltés van-e , alapjáraton és túráztatáson is 14,10-14,11V között ugrált az érték.
Előtte sem ment 14V fölé soha a töltés,mégis kibírt 7 évet az akksi.
Mennyinek kell lenni a töltésnek ?
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5614 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 14:59:39 »

Sziasztok !

Segítségre lenne szükségem.
Ma reggel elindultam az autómmal (ovi),semmi gond nem volt vele,pöcc-röff ,de amikor újra menni akartam vele,inditózok,egy pillanatra a műszerfali izzók teljes,majd csak halvány fénnyel világítottak és az ablaktörlő magátol elindult,a trip meg lenullázódott.
Próbáltuk bebikázni,de csak gyors kattogást hallottunk,de nem indult be.
Következő lépés a behuzatás volt.
Beindult,minden működik,majd elmentem akksishoz azt mondták hogy tölthető az akksi,kaptam kölcsön másikat.
Megnéztük hogy töltés van-e , alapjáraton és túráztatáson is 14,10-14,11V között ugrált az érték.
Előtte sem ment 14V fölé soha a töltés,mégis kibírt 7 évet az akksi.
Mennyinek kell lenni a töltésnek ?

Kb. 14.0 - 14.5 V közt van az optimális tartomány. 7 év után viszont már mindegy, ennyi idősek már szinte illik megsuvadni az aksiknak Cheesy Készülj fel hogy egyre sűrűbben fogsz a fent leírt hibával (és hasonlókkal) találkozni, úgyhogy lassan kelleni fog egy új akku. Van valami házhozszállítós cég, azzal együtt hogy kihozzák és be is szerelik az új darabot, nem is igazán drágább mint simán boltban venni. Meg nem mondom most hogy mi a nevük, keress rá neten. Ha lerohadsz valahol, és pont ki is tudják szállítani a cuccot, akkor meg vagy mentve Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
balais
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 176



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5615 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 16:44:13 »

Kb. 14.0 - 14.5 V közt van az optimális tartomány. 7 év után viszont már mindegy, ennyi idősek már szinte illik megsuvadni az aksiknak Cheesy Készülj fel hogy egyre sűrűbben fogsz a fent leírt hibával (és hasonlókkal) találkozni, úgyhogy lassan kelleni fog egy új akku. Van valami házhozszállítós cég, azzal együtt hogy kihozzák és be is szerelik az új darabot, nem is igazán drágább mint simán boltban venni. Meg nem mondom most hogy mi a nevük, keress rá neten. Ha lerohadsz valahol, és pont ki is tudják szállítani a cuccot, akkor meg vagy mentve Smiley

Köszönöm,megoldódott,akksit cseréltem,minden ok.
Az akksi egyik pill.ról a másikra bekrepált,de  már több mint 7 éves volt,kis szolgált,nagyon jó volt,soha semmi gondja nem volt,remélem az új is ilyen jó lesz.
Naplózva

mk2 '98. 2.0 5 ajtós cuirass
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #5616 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 20:44:37 »

Sziasztok !

Van köztetek olyan aki már csinált vagy ismer olyat aki megvalósítaná a 5000-es rádiómra az AUX bemenetet, Pécs környékén.(persze nem ingyen)
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
laja1972
Vendég
« Új hozzászólás #5617 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 20:57:47 »

Nem tudja véletlenül valaki hogy mitől világít a légzsák lámpa? Nem villog hanem egyfolytában világít.
Probáld meg az elsö ülèsek alatti csatlakozok átnèzèsèvel.Lehet hogy  csak kontakt hiba.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5618 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 21:19:37 »

Probáld meg az elsö ülèsek alatti csatlakozok átnèzèsèvel.Lehet hogy  csak kontakt hiba.

A légzsák és az övfeszítők hibájától csak villog, nem világit, ha jól tudom
Naplózva
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #5619 Dátum: 2014.01.20 hétfő, 21:23:23 »

Üdv! Digit klíma van a kocsiban, be indítom a motort, és nem indul el a ventilátor, ha AUTO állásban van. Csak kb. 5-6 perc után. Ha kézzel kapcsolom akkor azonnal megy, ha csak gyújtásra teszem akkor is elindul azonnal. Ez direkt van?  Huh?
Köszönöm!
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
miho
Vendég
« Új hozzászólás #5620 Dátum: 2014.01.21 kedd, 19:07:21 »

Az "OBD II csati" miért nem volt elég magyarázat? Nem adtam elég infót, vagy nem volt elég alapos a magyarázat?
Csak érdeklődésképpen kérdem.
Köszi.

Újvagyok nézd el, az OBDII nekem még nem mondott semmit, ovinyelven kell elmondani nekem, mert még nem értek annyira hozzá.
Naplózva
miho
Vendég
« Új hozzászólás #5621 Dátum: 2014.01.21 kedd, 21:22:53 »

Egy pici segítség kellene a központi zár ki-be ugrálása miatt.....
Pontosan hol fújjam be WD40el? az ajtó külsejénél a zárat vagy belülről a kárpit alatt?

köszi
Naplózva
tojszli
Vendég
« Új hozzászólás #5622 Dátum: 2014.01.21 kedd, 21:32:57 »

A légzsák és az övfeszítők hibájától csak villog, nem világit, ha jól tudom
így van már volt olyan hogy villogot de akkor az ülés alatt volt a probléma azt megoldottam és most pedig csak egyszer elkezdett világítani és nem tudom hogy mitöl a csatlakozókat már átt néztem de semmi változás
Naplózva
_FZ_
Vendég
« Új hozzászólás #5623 Dátum: 2014.01.21 kedd, 23:23:14 »

Üdv!

Nálam szintén igy müxik az automata. De szerintem minden autoban.
Addig nem tol rád semmit amig full hideg , majd fokozatosan egyre erősödik.
ha a párát akarod lefújni akkor amikor beinditod csak kicsit tekerj rajta.
majd vissza auto-ra.


Üdv! Digit klíma van a kocsiban, be indítom a motort, és nem indul el a ventilátor, ha AUTO állásban van. Csak kb. 5-6 perc után. Ha kézzel kapcsolom akkor azonnal megy, ha csak gyújtásra teszem akkor is elindul azonnal. Ez direkt van?  Huh?
Köszönöm!
Naplózva
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #5624 Dátum: 2014.01.22 szerda, 13:37:32 »

Ezen kép alapján nem kell másikat venned, mert megvan a szükséges 3 madzag.

Ezután azt kell megnézni, hogy a kormány mögött, az átvezető másik végén levő csatlakozó ellen oldalán is 3 madzag van-e. Az egy 3szög formájú csati lesz.
Itt olvashatsz az egész műveletről kicsit bővebben.

Még egyszer köszi a segítséget, és ha lehetne még egy kérdésem, hátha tudod a választ rá:
A pedáloknál nekem csak a zöld kapcsoló nincs meg, a fekete (féklámpa), és a piros (tengelykapcsoló) meg van.
A pirosat minek rakták bele? Be van kábelezve, de csak 4 vezeték(a két kapcsolónak).
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5625 Dátum: 2014.01.22 szerda, 15:53:50 »

Még egyszer köszi a segítséget, és ha lehetne még egy kérdésem, hátha tudod a választ rá:
A pedáloknál nekem csak a zöld kapcsoló nincs meg, a fekete (féklámpa), és a piros (tengelykapcsoló) meg van.
A pirosat minek rakták bele? Be van kábelezve, de csak 4 vezeték(a két kapcsolónak).
Nem tudom, mi a szerepe, ennyire nem vagyok spíler Mk2-ből.
Mk1-nél nem volt ilyen opció. Ott ha nem volt tempomat, akkor nem volt se piros kapcsoló, se zöld.
mk2 bontós márkatárs sem tudott megfelelő magyarázattal szolgálni rá.
Naplózva
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #5626 Dátum: 2014.01.22 szerda, 16:14:57 »

Nem tudom, mi a szerepe, ennyire nem vagyok spíler Mk2-ből.
Mk1-nél nem volt ilyen opció. Ott ha nem volt tempomat, akkor nem volt se piros kapcsoló, se zöld.
mk2 bontós márkatárs sem tudott megfelelő magyarázattal szolgálni rá.

Ok, köszi a segítséget!
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5627 Dátum: 2014.01.22 szerda, 17:05:40 »

Nem tudom, mi a szerepe, ennyire nem vagyok spíler Mk2-ből.
Mk1-nél nem volt ilyen opció. Ott ha nem volt tempomat, akkor nem volt se piros kapcsoló, se zöld.
mk2 bontós márkatárs sem tudott megfelelő magyarázattal szolgálni rá.


Ha a kuplungnál lévő kapcsoló a kérdéses, arra nem tudtam én sem rájönni, de az biztos, hogy ha a leírásnak megfelelően van megcsinálva a kábelezés, és kicserélve a pedálkapcsoló működni fog. A piros kapcsolót kell egy olyanra kicserélni amiben 2 pár érintkező van. Meg kell maradnia a tengelykapcsolónál lévő kapcsolónak az eredeti funkciójával, de ki kell egészíteni egy másik érintkezővel ami ki tudja kapcsolni a tempomatot ha 'kuplungolunk'. Én már szerencsésen túl vagyok a 2. tempomat beépítésen, az egyik -a sajátom- az teljesen elő volt készítve (Ghia) a másik cimborám járgánya, na az -valószínű- GLX volt, '0' előkábelezéssel. Utóbbinál csak egy elkötésem volt, más nem. :-) Ami tapasztalat volt, hogy a kormányátvezető a kis felszereltségnél is elő volt készítve.
Naplózva
Freeman
Vendég
« Új hozzászólás #5628 Dátum: 2014.01.23 csütörtök, 22:03:49 »



Ha a kuplungnál lévő kapcsoló a kérdéses, arra nem tudtam én sem rájönni, de az biztos, hogy ha a leírásnak megfelelően van megcsinálva a kábelezés, és kicserélve a pedálkapcsoló működni fog. A piros kapcsolót kell egy olyanra kicserélni amiben 2 pár érintkező van. Meg kell maradnia a tengelykapcsolónál lévő kapcsolónak az eredeti funkciójával, de ki kell egészíteni egy másik érintkezővel ami ki tudja kapcsolni a tempomatot ha 'kuplungolunk'. Én már szerencsésen túl vagyok a 2. tempomat beépítésen, az egyik -a sajátom- az teljesen elő volt készítve (Ghia) a másik cimborám járgánya, na az -valószínű- GLX volt, '0' előkábelezéssel. Utóbbinál csak egy elkötésem volt, más nem. :-) Ami tapasztalat volt, hogy a kormányátvezető a kis felszereltségnél is elő volt készítve.

Akkor ez neked már nagyon megy...  vigyor3
És az a a kapcsoló amit zöldnek írnak az sima 1 pár érintkezős, mert akkor a pirosat raknám oda?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5629 Dátum: 2014.01.24 péntek, 13:03:41 »

És az a a kapcsoló amit zöldnek írnak az sima 1 pár érintkezős, mert akkor a pirosat raknám oda?
Nemt duom, hogy a zöld ill. piros kapcsoló milyen működési elvű, de az fontos, hogy adott kapcsoló adott helyen benyomás hatására nyitja avagy zárja az áramkört.
Ráadásul a kialakításuk miatt nem is rakhatók be egymás helyére, nem felcserélhetőek.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5630 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 17:45:04 »


Hol tudok alvázszám, vagy legalább évjárat szerint ECU lábkiosztásokat találni? A TIS hiányos, csak a 2000-es évjáraté van benne rendesen kitöltve (legalábbis abban amit én le tudtam tölteni). Egy 97'-es manuál V6 és egy ST kiosztására lenne hatalmas szükségem.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5631 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 20:01:48 »

Hol tudok alvázszám, vagy legalább évjárat szerint ECU lábkiosztásokat találni? A TIS hiányos, csak a 2000-es évjáraté van benne rendesen kitöltve (legalábbis abban amit én le tudtam tölteni). Egy 97'-es manuál V6 és egy ST kiosztására lenne hatalmas szükségem.
És miérdekel?
Hogy melyik lábon milyen színű a kábel, vagy hogy melyik láb melyik alkatrészhez megy? Ez utóbbit nem hiszem, hogy valaki is kibogozta volna a TIS-ből, pláne nem két motorra Cheesy.
Valószínűleg rád marad ez a feladat.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5632 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 22:24:48 »

És miérdekel?
Hogy melyik lábon milyen színű a kábel, vagy hogy melyik láb melyik alkatrészhez megy? Ez utóbbit nem hiszem, hogy valaki is kibogozta volna a TIS-ből, pláne nem két motorra Cheesy.
Valószínűleg rád marad ez a feladat.

Abban bízok, hogy létezik egy program valahol a világon, amiből normálisan ki lehet deríteni hogy melyik láb melyik alkatrészhez megy. TIS-ből képtelenség kibogarászni.. az összes idegszálam elpattanna már félúton.. Habár a kábelszínek is elegendőek lehetnek, ha csak összehasonlítani akarom, de a TIS-ben a régebbi ECU félig sincs kitöltve. Vagy arra csak annyi láb megy?

Egyébként, ha cserélem az ECU-t, akkor a motortéri kábelkötegek és a műszerfal alatti (merevítő rúdhoz kötözött) köteg cseréje elegendő? Vagy kell más kábel is még az utastér felől? Mert úgy tűnik más nincs meg hozzá.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5633 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 22:33:49 »

Abban bízok, hogy létezik egy program valahol a világon, amiből normálisan ki lehet deríteni hogy melyik láb melyik alkatrészhez megy. TIS-ből képtelenség kibogarászni.. az összes idegszálam elpattanna már félúton.. Habár a kábelszínek is elegendőek lehetnek, ha csak összehasonlítani akarom, de a TIS-ben a régebbi ECU félig sincs kitöltve. Vagy arra csak annyi láb megy?

Egyébként, ha cserélem az ECU-t, akkor a motortéri kábelkötegek és a műszerfal alatti (merevítő rúdhoz kötözött) köteg cseréje elegendő? Vagy kell más kábel is még az utastér felől? Mert úgy tűnik más nincs meg hozzá.
autodata a megoldás
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5634 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 16:28:09 »

autodata a megoldás

Köszi. Ebből már azért szépen látható minden. Viszont a kapcsolási rajzokat csak motor szerint tárgyalja, azon belül nincs lebontva, pedig évjárat szerint is vannak eltérések bőven. Tehát pl MKII V6-okhoz mindhez ugyanazt mutatja. Lábkiosztásnál pl 1 adott lábra felsorol totál eltérő szenzorokat vagy beavatkozókat és nem jelöli meg, hogy mely esetben melyik érvényes. De, lehet, hogy csak én vagyok ehhez gyökér.

Például 91-es láb:




Vagy itt 1 lábon a lambda fűtése és a 2-es injektor egyszerre. Injektoroknál mindegyiket így kétszer jelöli, az egyiknél azt írja hogy lopásgátlóval vagy éppen anélkül  miaz

Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5635 Dátum: 2014.01.28 kedd, 12:54:18 »

Köszi. Ebből már azért szépen látható minden. Viszont a kapcsolási rajzokat csak motor szerint tárgyalja, azon belül nincs lebontva, pedig évjárat szerint is vannak eltérések bőven. Tehát pl MKII V6-okhoz mindhez ugyanazt mutatja. Lábkiosztásnál pl 1 adott lábra felsorol totál eltérő szenzorokat vagy beavatkozókat és nem jelöli meg, hogy mely esetben melyik érvényes. De, lehet, hogy csak én vagyok ehhez gyökér.

Például 91-es láb:




Vagy itt 1 lábon a lambda fűtése és a 2-es injektor egyszerre. Injektoroknál mindegyiket így kétszer jelöli, az egyiknél azt írja hogy lopásgátlóval vagy éppen anélkül  miaz



Van egy 2000 októberi gyári ST200-am. Ha gondolod, azon megnézheted hogy mi hogy van Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
petoczp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #5636 Dátum: 2014.01.28 kedd, 14:52:44 »

Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám,hogy fordítva működik az üzemanyag szintjelző műszerem(teli tanknál mutatja hogy üres és üresnél hogy teli).
Ha valaki tudja hogy mi lehet a hiba kérem segítsen!
Köszönöm! 
Naplózva
_FZ_
Vendég
« Új hozzászólás #5637 Dátum: 2014.01.28 kedd, 17:40:59 »

Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám,hogy fordítva működik az üzemanyag szintjelző műszerem(teli tanknál mutatja hogy üres és üresnél hogy teli).
Ha valaki tudja hogy mi lehet a hiba kérem segítsen!
Köszönöm! 

volt szétszedve mostanság az AC környéke?
szerintem forditva van bekötve.
Naplózva
petoczp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #5638 Dátum: 2014.01.28 kedd, 19:11:59 »

volt szétszedve mostanság az AC környéke?
szerintem forditva van bekötve.

Nem tudom,így Vettem!
Pontosan hol keresem a bekötést?
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5639 Dátum: 2014.01.28 kedd, 23:34:51 »

Van egy 2000 októberi gyári ST200-am. Ha gondolod, azon megnézheted hogy mi hogy van Cheesy

Köszi, megvan nekem is minden, csak éppen a lábkiosztások nem derülnek ki sehogy. Smiley Mindegy belevágok a komplett kötegcserékbe, aztán remélem életre kel... Cheesy
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5640 Dátum: 2014.01.29 szerda, 00:07:28 »

Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám,hogy fordítva működik az üzemanyag szintjelző műszerem(teli tanknál mutatja hogy üres és üresnél hogy teli).
Ha valaki tudja hogy mi lehet a hiba kérem segítsen!
Köszönöm! 
az a baja, hogy nem a kocsidba való műszeregység van benne. ha benzinesed van. akkor dízli óra...és fordítva.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5641 Dátum: 2014.01.29 szerda, 00:09:52 »

Hol tudok alvázszám, vagy legalább évjárat szerint ECU lábkiosztásokat találni? A TIS hiányos, csak a 2000-es évjáraté van benne rendesen kitöltve (legalábbis abban amit én le tudtam tölteni). Egy 97'-es manuál V6 és egy ST kiosztására lenne hatalmas szükségem.
elvileg az st ecu lábkiosztása és a sima v6-é nem különbözik.
az automata és a manuális ecu és kábelköteg különbözik.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
petoczp
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #5642 Dátum: 2014.01.29 szerda, 08:10:05 »

az a baja, hogy nem a kocsidba való műszeregység van benne. ha benzinesed van. akkor dízli óra...és fordítva.
Azt honnét tudom megállapítani hogy melyik?Egyébként díeselem van. 
Naplózva
laki64
Vendég
« Új hozzászólás #5643 Dátum: 2014.01.29 szerda, 13:16:55 »

Sziasztok.Nekem lenne egy olyan problémám,hogy a fűtés csak az ablakra megy.Mi lehet a probléma?Aki tud segítsen nekem,mert baromira fázik a lábam ,vezetés közben ;)Előre is köszi.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5644 Dátum: 2014.01.29 szerda, 13:36:02 »

elvileg az st ecu lábkiosztása és a sima v6-é nem különbözik.
az automata és a manuális ecu és kábelköteg különbözik.

Sajnos '98-ban átvariáltak pár dolgot. Például a PATS rendszert. Ezért a '97-es autóm nem indul a 2000-es ECU-val.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5645 Dátum: 2014.01.29 szerda, 13:39:13 »

Sziasztok.Nekem lenne egy olyan problémám,hogy a fűtés csak az ablakra megy.Mi lehet a probléma?Aki tud segítsen nekem,mert baromira fázik a lábam ,vezetés közben ;)Előre is köszi.

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szell%C5%91z%C5%91rendszer_-_csak_a_sz%C3%A9lv%C3%A9d%C5%91re_f%C3%BAj
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5646 Dátum: 2014.01.29 szerda, 15:39:57 »

Azt honnét tudom megállapítani hogy melyik?Egyébként díeselem van. 
ez kb. egyértelmű...
ha dízeled van, akkor benzines van benne... Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #5647 Dátum: 2014.01.29 szerda, 15:40:25 »

Sajnos '98-ban átvariáltak pár dolgot. Például a PATS rendszert. Ezért a '97-es autóm nem indul a 2000-es ECU-val.
kibogarásszuk?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
ZOZÓ
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #5648 Dátum: 2014.01.29 szerda, 19:06:03 »

Sziasztok
Kérdés , adott egy 99 es td mondeó. Indításkor meg várom míg az izzító jel eltűnik utána indítok. És izzítás alatt az üzemanyag jelző világít pár mp ig utána kialszik. Eddig mindég így volt . Most pár napja amikor kialszik és indítózok újra kigyullad. Igaz amikor beindul amotor akkor rögtön ki is alszik. Mi lehet a gond? Köszi a segítséget előre is.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5649 Dátum: 2014.01.31 péntek, 18:46:01 »

kibogarásszuk?

Ma hozzám került a motortéri kábelköteg, és az utastérből csak a merevítő rúdhoz rögzített köteg. Az ECU-ra menő csatlakozókat szétkaptam, és sok eltérés van mind kábel színekben, mind kiosztásban, de az Autodata program szerint a nagy része egyezik annak ellenére hogy más a kábel színe, vagy másik lábon éri el az adott funkciót. Konkrétan az ST kiosztása és kábelszínei az MKIII V6-tal egyeznek. És tudtommal a '98 utáni MKII-k szintén.
Nem tudom, hogy bele merjek-e a vágni a kötegcserébe, túl nagy meló, és pénz a villamosságisnak, ahhoz, hogy aztán valami ne működjön rendesen, vagy netán ugyanolyan *** legyen a helyzet. Ráadásul most kitűnő állapotban van az autó kábelezése, kár lenne szétberhelni.

Újból elkezdek kutatni, hátha mégis van remény az ECU programozásra, bár az eddigi infók alapján ezt a régebbi Ford ecu-t nem lehet...
Visszaalakítani nem akarom az eddigi mechanikus módosításokat...
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Oldalak: 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.