Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:47:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2566694 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
Guffancs
Vendég
« Új hozzászólás #5650 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 11:37:29 »

Üdv! szeretném meg érdeklődni mk2 esem van és a gyári sony cd-s rádió vagy el állítottam rajta valamit de csak úgy kapcsol be,hogy egy órát megy és a kormány mögötti vezérlője se müködik így. mi lehet a problémája,vagy hogy lehetne vissza állítai ha gyújtásra kapcsolom be induljon a rádió is?
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5651 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 13:29:21 »

hello. az aws kijelzőnek ha ráadom a világítást, akkor világítaniuk kell a piros kis égőknek a négy sarkán? és ha nem kapcsolom fel a világítás gyújtáson kell világítania a két hátsónak? mert gyújtáson világítás nélkül van amikor csak az egyik de általába a két hátsó világít, világításon meg az összes.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #5652 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 20:21:22 »

hello. az aws kijelzőnek ha ráadom a világítást, akkor világítaniuk kell a piros kis égőknek a négy sarkán? és ha nem kapcsolom fel a világítás gyújtáson kell világítania a két hátsónak? mert gyújtáson világítás nélkül van amikor csak az egyik de általába a két hátsó világít, világításon meg az összes.
A két hátsó akkor alszik el ha rá lépsz a fékre.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
laja1972
Vendég
« Új hozzászólás #5653 Dátum: 2014.02.09 vasárnap, 23:34:11 »

Sziasztok.
Mk2 97 évj 1.6 Zetec. Sedanom van,kókányolt első elektromos ablak vezetékeléssel,és kapcsolókkal.Kérdésem az lenne,megoldható e a gyári vezetékelés saját kezüleg otthon?Külön kábel köteg kapható e (akár bontva is)hozzá.Neki merjek e állni,vagy villamossági szerelő inkább....Huh?
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5654 Dátum: 2014.02.10 hétfő, 12:26:01 »

hello. mk2 gyári kormánynál lévő rádió vezérlőt be lehet kötni más cd-s rádióra valahogy?pl sony... tudjátok amibe olyan jack szerű csati megy bele...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5655 Dátum: 2014.02.10 hétfő, 12:56:45 »

Sziasztok.
Mk2 97 évj 1.6 Zetec. Sedanom van,kókányolt első elektromos ablak vezetékeléssel,és kapcsolókkal.Kérdésem az lenne,megoldható e a gyári vezetékelés saját kezüleg otthon?Külön kábel köteg kapható e (akár bontva is)hozzá.Neki merjek e állni,vagy villamossági szerelő inkább....Huh?
Ha mákod van, elég csak az ajtókban levő kábelköteget cserélned, és biztosítékod beraknod, és már megy is.
Ha nincs mákod, akkor padlókábelköteget is lehet, hogy cserélni kell, az meg ezzel jár Grin.
Próba cseresznye: bontóból el.ablak motor és kábelköteg az ajtóból, majd otthon próba. De még ott helyben a bontónál is lehet próbálni, hogy kell-e a padlóköteg is.
Naplózva
laja1972
Vendég
« Új hozzászólás #5656 Dátum: 2014.02.10 hétfő, 16:35:04 »

Ha mákod van, elég csak az ajtókban levő kábelköteget cserélned, és biztosítékod beraknod, és már megy is.
Ha nincs mákod, akkor padlókábelköteget is lehet, hogy cserélni kell, az meg ezzel jár Grin.
Próba cseresznye: bontóból el.ablak motor és kábelköteg az ajtóból, majd otthon próba. De még ott helyben a bontónál is lehet próbálni, hogy kell-e a padlóköteg is.
Nekem csak az elsö ablakok elektromosak.Ez ilyen gyors csatis megoldás?Lehuzom,bedugom??Miböl derül ki kell e padloköteg vagy sem??A kapcsolókat is cserèlnem kell mert azok is fene tudja miböl lett kiszerelve..Sad(
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5657 Dátum: 2014.02.10 hétfő, 20:45:21 »

Sziasztok.
Mk2 97 évj 1.6 Zetec. Sedanom van,kókányolt első elektromos ablak vezetékeléssel,és kapcsolókkal.Kérdésem az lenne,megoldható e a gyári vezetékelés saját kezüleg otthon?Külön kábel köteg kapható e (akár bontva is)hozzá.Neki merjek e állni,vagy villamossági szerelő inkább....Huh?

én cseréltem már padló-köteget, és ajtó kötegeket is, nem egy ördöngősség, de ne télen álj neki, vagy ha igen, fűtött garázsban, ahol minden ajtót ki tudsz tárni teljesen. ugyanis mindent ki kell szedni hozzá az utastérböl.
Nekem a nyáron elsőre reggel 10től este 9 ig megvolt a 4 gyári elektromos ablak beszerelése.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5658 Dátum: 2014.02.11 kedd, 09:15:56 »

Nekem csak az elsö ablakok elektromosak.

Ez ilyen gyors csatis megoldás?Lehuzom,bedugom??

Miböl derül ki kell e padloköteg vagy sem??A kapcsolókat is cserèlnem kell mert azok is fene tudja miböl lett kiszerelve..Sad(
De ezek sem gyárilag, mert pont a tákolást akarod lecserélni.

Gyorscsatis, de nem csak húzni tolni kell - az másik játék :-) -, hanem a szétcsúszás gátlókat is figyelni kell. Az A oszlopban pl. ilyenek vannak. Ennek az ellendarabjai vannak az ajtókábelkötegen. Ezt a csatit pl. tekerni kell.

Abból is kiderülhet, hogy az előbb linkelt csatlakozókban neked mennyi láb van. Ha sok, akkor csak ajtókábelköteg kell, ha kevés, akkor kell padlóköteg is. Ja, és ha kell, akkor ajánlott a saját évjáratoddal megegyező donorból szerezni a köteget.
Ilyen a gyári 1-es és ilyen a gyári 2-es kapcsoló. Lehet, hogy kilincskeret is szükségeltetik majd.
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.11 kedd, 09:21:35 írta HegeGabi » Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #5659 Dátum: 2014.02.13 csütörtök, 14:39:33 »


A '98 tájékán történt módosítások az utasteret is érintették? Konkrétan az utastéri relédoboz felépítésére gondolok. A motortéri doboz teljesen más (=MKIII?), de vajon az utastéri is? Mert, ha igen, akkor nem úszom meg a padlóköteg cseréjét sem..
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

laja1972
Vendég
« Új hozzászólás #5660 Dátum: 2014.02.14 péntek, 05:21:58 »

én cseréltem már padló-köteget, és ajtó kötegeket is, nem egy ördöngősség, de ne télen álj neki, vagy ha igen, fűtött garázsban, ahol minden ajtót ki tudsz tárni teljesen. ugyanis mindent ki kell szedni hozzá az utastérböl.
Nekem a nyáron elsőre reggel 10től este 9 ig megvolt a 4 gyári elektromos ablak beszerelése.
Na ezt mèg átgondolom....mert ami az èn autban van az káosz...Házilag vannak behuzva kábelek,az elsö ablakhoz.Elöbb tanulmányozom valahol hogy is kell csinalni..De azèrt köszönöm a tanácsod.
Naplózva
laja1972
Vendég
« Új hozzászólás #5661 Dátum: 2014.02.14 péntek, 05:31:11 »

De ezek sem gyárilag, mert pont a tákolást akarod lecserélni.

Gyorscsatis, de nem csak húzni tolni kell - az másik játék :-) -, hanem a szétcsúszás gátlókat is figyelni kell. Az A oszlopban pl. ilyenek vannak. Ennek az ellendarabjai vannak az ajtókábelkötegen. Ezt a csatit pl. tekerni kell.

Abból is kiderülhet, hogy az előbb linkelt csatlakozókban neked mennyi láb van. Ha sok, akkor csak ajtókábelköteg kell, ha kevés, akkor kell padlóköteg is. Ja, és ha kell, akkor ajánlott a saját évjáratoddal megegyező donorból szerezni a köteget.
Ilyen a gyári 1-es és ilyen a gyári 2-es kapcsoló. Lehet, hogy kilincskeret is szükségeltetik majd.
Hát ez nem egyszerü.De az is neheziti a dolgot hogy mindenfèle kötözgetèsek vannak az autoban.Lefotozom,ès elküldöm neked emailbe,csak hogy lásd mi is a gondom.Lehet jobban járok ha komplett kicserèlek mindent.....Sad
Naplózva
mandris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #5662 Dátum: 2014.02.14 péntek, 18:30:51 »

Halihó mindenki! A következő probléma jött elő így estére 97 es mk2 es mondeomban: ha ACC módban (kulcs éltek ér egyet) az utastér világítás nem alszik el ha kiveszem a kulcsot lezárom az autót úgy is folyamatosan világít (lábtér és elől hátúl a tetőbe épített) ha rá adom a gyujtást és bezáróan az ajtót elalszik az összes így az ajtó érzékelők kizárva. Mi okozhatja ezt a problémát? Aksi sarut már le vettem 15 perc után vissza probléma továbbra is fent áll :/ Segítségeteket előre köszönöm!
Naplózva

MK-II V6
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5663 Dátum: 2014.02.15 szombat, 13:15:57 »

Halihó mindenki! A következő probléma jött elő így estére 97 es mk2 es mondeomban: ha ACC módban (kulcs éltek ér egyet) az utastér világítás nem alszik el ha kiveszem a kulcsot lezárom az autót úgy is folyamatosan világít (lábtér és elől hátúl a tetőbe épített) ha rá adom a gyujtást és bezáróan az ajtót elalszik az összes így az ajtó érzékelők kizárva. Mi okozhatja ezt a problémát? Aksi sarut már le vettem 15 perc után vissza probléma továbbra is fent áll :/ Segítségeteket előre köszönöm!
Mióta produkálja ezt a műsort? Milyen módosítás után jött elő?
Nekem is volt, de nálam azért,mmert én piszkáltam a beltér világítást. Te mit csináltál?
Naplózva
mandris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #5664 Dátum: 2014.02.15 szombat, 13:31:45 »

Mióta produkálja ezt a műsort? Milyen módosítás után jött elő?
Nekem is volt, de nálam azért,mmert én piszkáltam a beltér világítást. Te mit csináltál?

Semmi módosítás nem történt most :/ tegnap reggel elindultam az autóval akkor még semmi baja nem volt, napközben többször is leparkoltam vele és akkor még nem produkálta a problémát... Este haza értem és már az fura volt hogy leállítom az autót és felkapcsolnak a lámpák az utastérben, lezártam és nem kapcsoltak le... De utána még tegnap éjjel el kellett mennem aksi sarut vissza raktam és indulás előtt még mindig *** volt, kb 10 km mentem utána kiszálltam beszélgetni, fél óra után lekapcsoltak a lámpák benne! Az óta működik rendesen :O Utas tér világításban annyi módosítás van hogy hátulra felkerült egy neon cső még az előző tulajdonosnál kb 1 - másfél éve a lábtér világításra van rá kötve szerintem annak nem sok köze van hozzá :/
Naplózva

MK-II V6
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5665 Dátum: 2014.02.15 szombat, 21:55:55 »

Semmi módosítás nem történt most :/ tegnap reggel elindultam az autóval akkor még semmi baja nem volt, napközben többször is leparkoltam vele és akkor még nem produkálta a problémát... Este haza értem és már az fura volt hogy leállítom az autót és felkapcsolnak a lámpák az utastérben, lezártam és nem kapcsoltak le... De utána még tegnap éjjel el kellett mennem aksi sarut vissza raktam és indulás előtt még mindig *** volt, kb 10 km mentem utána kiszálltam beszélgetni, fél óra után lekapcsoltak a lámpák benne! Az óta működik rendesen :O Utas tér világításban annyi módosítás van hogy hátulra felkerült egy neon cső még az előző tulajdonosnál kb 1 - másfél éve a lábtér világításra van rá kötve szerintem annak nem sok köze van hozzá :/

Elvileg valami 10-12 másodpercig kéne nekik világítani. Így ránézésre a késleltető elektronika szórakozik. Finn gomb sincs, hogy ez pontosan hol lakik a kocsiban, és hogy hogy néz ki (talán valaki műveltebb majd megmondja  vigyor3), de őt kéne először kihallgatni Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
ghostforme
Vendég
« Új hozzászólás #5666 Dátum: 2014.02.16 vasárnap, 07:50:20 »

Na ezt mèg átgondolom....mert ami az èn autban van az káosz...Házilag vannak behuzva kábelek,az elsö ablakhoz.Elöbb tanulmányozom valahol hogy is kell csinalni..De azèrt köszönöm a tanácsod.

Hali!

Ismerős történet, átérzem a helyzeted.
Nekem az ablakemelő is valami utólagos szutyok... Ráadásul olyan gyökér módon tették be, hogy az ajtókárpitot is kivágták úgy, hogy az öklöm majdnem befér rajta.
Hátulra pedig úgy vannak elhúzva a kábelek, hogy szétfurkáltak hozzá mindent...
Eddig sikerült beszereznem: 4 ajtókárpit (lyukmentes Cheesy ), 4 ablakemelő szerkezet, 4 ajtókábel köteg azonos évjárat, elméletileg megvan a 4es kapcsoló, de az át van kötve, kilincs foglalatok, új középbox.
A probléma akkor kezdődött, amikor a kézifék mellett megfúrt műanyagba behelyezett hátsó kapcsolók beadták az unalmast. Az elhelyezését nem értettem, amikor hátulról nem ért el az egyszeri olyan előre, az ajtóban pedig megvolt a 4es kapcsoló, ami működött is. Majd egyszer gondolt egyet, és nyáron du 16 környékén azt mondta, h nem megy fel a két hátsó ablak. Mivel se szerszám, idegen város, ahol éjszakáztam volna, és a kocsi is az utcán állt volna, nem volt más, mint szakszervíz... (máshol nem fogadtak, vagy elhajtottak). Nem mondom meg, mennyibe fájt, ha  2 hátsó ablak felmenjen. Majd az otthoni szerelőmmel megcsináltattam, hogy legalább működjön. Majd a 4es kapcsoló adta meg magát. Semmi gond, szereztem 1 másikat (működő képeset). Ekkor már elköltöztem otthonról 1 másik városba, ahol a kedves elektromos szerelő ennyit mondott, amikor elkészült (majd 1 hét, de mondtam is neki, hogy ráér, nem sietek vele).
"Sajnos kompromisszumokat kellett hozni". Na ez már furcsa volt. Kérdezem: működik rendesen? Persze, csak van 1 kis bibi. Mi? A 4es kapcsolót csak úgy tudta bekötni, hogy ami a Bal első ablakot vezérli, az üres járat. A jobb első kapcsoló vezérli a bal első ablakot. Egyből kérdeztem, hogy és a jobb ablak akkor hogy is lesz?
Na itt jött a kompromisszum. Ha a jobb oldali ablakot le szeretném engedni, akkor vagy átnyúlok, vagy ha éppen ül valaki ott, akkor megkérem, hogy ugyan engedje már le az ablakot....  falbav boxer mf3
Jelképes 3e Ftot kért, amit oda is adtam neki, mert addig húzta a munkát, hogy aznap én már utaztam a kocsival, nem volt időm szőtyögni vele. Na azóta így muzsikál, míg nem meglesz hozzá minden, és akkor ... grr Smiley
Apám villamossági műszerész volt (sajnos rám nem sok minden ragadt az ő tudásából, és szakmájából) Neki is voltak extrém megoldásai, de ilyen munkát ő se adott volna ki a kezéből.
Nekem is csak a padló kábelköteg a kérdéses már, de télen nem akartam nekiállni szerelni. Ami az én pechem/mákom: Mivel a 2 gyerek kitaposta a szőnyeg hátsó ülésnél a sarkokat, és mivel az ajtókárpitok amiket szereztem feketék, beszereztem egy fekete hibátlan padlószőnyeget is, szóval nem lesz gond, hogy fel kell szedni, úgyis kirámolok mindent a kocsiból.  nyes
Bocs az OFF-ért, de le kellett írnom, hogy lásd, nem csak Te szívsz a szakik ténykedései miatt Cheesy
Naplózva
vegvariz
Vendég
« Új hozzászólás #5667 Dátum: 2014.02.18 kedd, 19:09:05 »

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata, hogy mit lehet csinálni a MKII szellőztető motorral hogyha nyikorog/ciripel?
Kb tíz perc után abbamarad de baromi idegesítő!

Ja és a belső levegő hőérzékelő a műszerfalban (digitklíma) is iszonyatosan kerreg! Arra valami ötlet?

Köszönöm!
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #5668 Dátum: 2014.02.19 szerda, 13:12:42 »

Sziasztok!

2 és fél problémamentes év után megjelent az első probléma a Mondeómmal.
Reggel indultam volna munkába de a legnagyobb meglepetésemre nem indult a kocsi. Escort tulajdonosként volt már érdekes élményem akkus/elektromos problémákkal, mégis, a Mondeo teljesen máshogy tudatta velem, hogy valami baj van. A kocsiba beszállva az utastér világítás gyengébb volt, ezek után már nem az volt a kérdés, el fog-e indulni, hanem mit fog még produkálni. A kulcs gyújtás pozícióban volt, a műszerfal lámpai felvillantak, viszont nem indult el sem a ventilátor, sem a rádió. A kulcs elfordítása után csak annyi történt, hogy elaludt az utastér világítás, együtt villant párszor a jobb és bal irányjelző lámpa (kint a kocsin illetve a műszerfalon is) illetve pittyegett a kocsi mint amikor bezárom a távirányítós kulccsal. Kiszállva a kocsiból próbáltam a távirányítós kulccsal bezárni de beriasztott és alig tudtam leállítani. A riasztó nem gyári hanem utólagosan beépített, de eddig nem volt vele semmi gond. Így sötétben munka előtt nem tudtam mit kezdeni a kocsival, bezártam és a parkolón hagytam. Sajnos hétvégéig nem is fogok tudni foglalkozni a problémával, így addig is, gondoltam első sorban megkérdezem volt-e valakinek hasonló élménye. Csak lemerült az aksi vagy valami leszívta? A kocsi három hete volt műszakin, azóta napi használatban volt, legutoljára vasárnap, de nem produkált semmit ami elektromos hibára utalna. Annyit megemlítenék, hogy általában rövid 3-4 kilométeres távolságot teszek meg vele egy irányban, naponta kétszer, a hét 5 napjában. hétvégén már jóval többet használom de azon gondolkozom, megölhettem-e az aksit ilyen használat mellett, egyik napról a másikra? Az aksi koráról keveset tudok, ez volt a kocsiban amikor megvettem, szóval legalább két és fél éves.

Ötletek?
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5669 Dátum: 2014.02.19 szerda, 16:17:44 »

Sziasztok!

2 és fél problémamentes év után megjelent az első probléma a Mondeómmal.
Reggel indultam volna munkába de a legnagyobb meglepetésemre nem indult a kocsi. Escort tulajdonosként volt már érdekes élményem akkus/elektromos problémákkal, mégis, a Mondeo teljesen máshogy tudatta velem, hogy valami baj van. A kocsiba beszállva az utastér világítás gyengébb volt, ezek után már nem az volt a kérdés, el fog-e indulni, hanem mit fog még produkálni. A kulcs gyújtás pozícióban volt, a műszerfal lámpai felvillantak, viszont nem indult el sem a ventilátor, sem a rádió. A kulcs elfordítása után csak annyi történt, hogy elaludt az utastér világítás, együtt villant párszor a jobb és bal irányjelző lámpa (kint a kocsin illetve a műszerfalon is) illetve pittyegett a kocsi mint amikor bezárom a távirányítós kulccsal. Kiszállva a kocsiból próbáltam a távirányítós kulccsal bezárni de beriasztott és alig tudtam leállítani. A riasztó nem gyári hanem utólagosan beépített, de eddig nem volt vele semmi gond. Így sötétben munka előtt nem tudtam mit kezdeni a kocsival, bezártam és a parkolón hagytam. Sajnos hétvégéig nem is fogok tudni foglalkozni a problémával, így addig is, gondoltam első sorban megkérdezem volt-e valakinek hasonló élménye. Csak lemerült az aksi vagy valami leszívta? A kocsi három hete volt műszakin, azóta napi használatban volt, legutoljára vasárnap, de nem produkált semmit ami elektromos hibára utalna. Annyit megemlítenék, hogy általában rövid 3-4 kilométeres távolságot teszek meg vele egy irányban, naponta kétszer, a hét 5 napjában. hétvégén már jóval többet használom de azon gondolkozom, megölhettem-e az aksit ilyen használat mellett, egyik napról a másikra? Az aksi koráról keveset tudok, ez volt a kocsiban amikor megvettem, szóval legalább két és fél éves.

Ötletek?
nekem hyári riasztó van a kocsiban, és nekem akkor csinált ilyet többször is, mikor elsőre nem jól csuktam le a csomagtér ajtót, a zár egyet fordult de nem fogta meg az ajtót és vissza tudtam nyitni és utána kétszer háromszor próbáltam lecsukni, de mivel utána a zár bezáródott nem tudtam már, és valami letiltott, utána minden ajtónyitásnál csukásnál csippant, meg villantak az irányjelzők, az autó nem indult, bezárni sem tudtam távval csak kulcsal, aztán levettem a sarut visszaraktam és utána jó volt. de ezt már párszor eljátszotta, de csak a csomagtérajtó rossz lecsukása miatt. nem tudom ez hogylehetséges, vagy miért csinálja, de párszor már megszivatott.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #5670 Dátum: 2014.02.19 szerda, 19:00:30 »

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata, hogy mit lehet csinálni a MKII szellőztető motorral hogyha nyikorog/ciripel?
Kb tíz perc után abbamarad de baromi idegesítő!

Ja és a belső levegő hőérzékelő a műszerfalban (digitklíma) is iszonyatosan kerreg! Arra valami ötlet?

Köszönöm!
Szedd ki gyorsan, hátha még nem ragadt meg a motor csapágya allul.
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #5671 Dátum: 2014.02.19 szerda, 19:46:27 »

nekem hyári riasztó van a kocsiban, és nekem akkor csinált ilyet többször is, mikor elsőre nem jól csuktam le a csomagtér ajtót, a zár egyet fordult de nem fogta meg az ajtót és vissza tudtam nyitni és utána kétszer háromszor próbáltam lecsukni, de mivel utána a zár bezáródott nem tudtam már, és valami letiltott, utána minden ajtónyitásnál csukásnál csippant, meg villantak az irányjelzők, az autó nem indult, bezárni sem tudtam távval csak kulcsal, aztán levettem a sarut visszaraktam és utána jó volt. de ezt már párszor eljátszotta, de csak a csomagtérajtó rossz lecsukása miatt. nem tudom ez hogylehetséges, vagy miért csinálja, de párszor már megszivatott.

Van némi hasonlóság, amúgy én kb 1 hónapja jártam így a csomagtérajtóval/zárral, csak én ki tudtam nyitni, utána meg simán le is tudtam csukni.
Munkából hazajövet akartam kicsit foglalkozni a kocsival, de fél 7kor valahogy nem sok kedvem volt hozzá, nem beszélve az igencsak rossz fényviszonyokról...
Annyit azért megtettem, hogy beültem és újból próbáltam indítani. Gyújtásnál műszerfalon világítanak a jelzőfények, rádió el se indul. Indításnál pislognak a lámpák, valami kattog de az indítómotor meg se fordul. Ha hosszabb ideig tartom indításon elkezd mozogni az ablaktörlő (?) aztán megáll. Közben vagy már a végén pislognak az irányjelzők illetve a távirányítós zárásnál halható pittyegést hallani még párszor.
Holnap még később érek haza, de hétvégén lesz időm és leveszem a sarukat, hátha...
Köszi, hogy megosztottad a tapasztalatod.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5672 Dátum: 2014.02.19 szerda, 19:57:55 »

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata, hogy mit lehet csinálni a MKII szellőztető motorral hogyha nyikorog/ciripel?
Kb tíz perc után abbamarad de baromi idegesítő!

Ja és a belső levegő hőérzékelő a műszerfalban (digitklíma) is iszonyatosan kerreg! Arra valami ötlet?

Köszönöm!
csináld meg, vagy cseréld ki a motort, mert, ha elégeti a sebesség szabályzó panelt, az súlyos ezrekbe kerül. újonnan kb 80 darabba
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5673 Dátum: 2014.02.19 szerda, 21:47:56 »

2 és fél problémamentes év után megjelent az első probléma a Mondeómmal.
Reggel indultam volna munkába de a legnagyobb meglepetésemre nem indult a kocsi. Escort tulajdonosként volt már érdekes élményem akkus/elektromos problémákkal, mégis, a Mondeo teljesen máshogy tudatta velem, hogy valami baj van. A kocsiba beszállva az utastér világítás gyengébb volt, ezek után már nem az volt a kérdés, el fog-e indulni, hanem mit fog még produkálni. A kulcs gyújtás pozícióban volt, a műszerfal lámpai felvillantak, viszont nem indult el sem a ventilátor, sem a rádió. A kulcs elfordítása után csak annyi történt, hogy elaludt az utastér világítás, együtt villant párszor a jobb és bal irányjelző lámpa (kint a kocsin illetve a műszerfalon is) illetve pittyegett a kocsi mint amikor bezárom a távirányítós kulccsal...
Hi!
Multiméterrel ki az akkuhoz, megmér benne feszt. Aztán kihív segítő emberke, utasítani indítózásra (2-3 másodpercig), miközben méred az akkupólusokon a feszültséget.
Ha ez megvan, akkor már van pár adatod, amin lehet tovább indulni - sejtésem szerint - abba az irányba, hogy vagy akkusbolt, vagy autóvillamossági szerelő, aki megnézi és ellenőrzi a generátor megfelelő működését.
Szerintem.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
ghostforme
Vendég
« Új hozzászólás #5674 Dátum: 2014.02.20 csütörtök, 22:24:06 »

Sziasztok!

2 és fél problémamentes év után megjelent az első probléma a Mondeómmal.
Reggel indultam volna munkába de a legnagyobb meglepetésemre nem indult a kocsi. Escort tulajdonosként volt már érdekes élményem akkus/elektromos problémákkal, mégis, a Mondeo teljesen máshogy tudatta velem, hogy valami baj van. A kocsiba beszállva az utastér világítás gyengébb volt, ezek után már nem az volt a kérdés, el fog-e indulni, hanem mit fog még produkálni. A kulcs gyújtás pozícióban volt, a műszerfal lámpai felvillantak, viszont nem indult el sem a ventilátor, sem a rádió...

Szia!

Szerintem akku lesz. Én mondjuk alap új akkut vettem a kocsiba, amikor megvettem. Viszont nekem is egyik napról a másikra halt be, szinte ugyan így. (6 év után)
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #5675 Dátum: 2014.02.21 péntek, 12:13:09 »

Hi!
Multiméterrel ki az akkuhoz, megmér benne feszt. Aztán kihív segítő emberke, utasítani indítózásra (2-3 másodpercig), miközben méred az akkupólusokon a feszültséget.
Ha ez megvan, akkor már van pár adatod, amin lehet tovább indulni - sejtésem szerint - abba az irányba, hogy vagy akkusbolt, vagy autóvillamossági szerelő, aki megnézi és ellenőrzi a generátor megfelelő működését.
Szerintem.

Üdv, HegeGabi.

Köszi a tippet, holnap végre otthon leszek és lesz időm foglalkozni a problémával.
Ahogy gondolkoztam ezen az egészen, utólag csak eszembe jutott 1-2 részlet ami fontos lehet. Valamikor a tél elején elkezdtek alapjáraton pislogni a helyzetjelző lámpák, illetve ablakemelésnél az ablakemelő gombok háttérfényei is elhalványultak. Mi több, ha egyszerre két ablakot emeltem fel, lassabban emelkedtek mintha csak egy ablakot emeltem volna. Aztán még múltkor abban a "hidegben" volt egyszer olyan, hogy az első-hátsó ablakfűtést bekapcsolva elkezdett rángatni a kocsi. Amint kikapcsoltam az ablakfűtést megszűnt a rángatás.
Utólag belegondolva gáz, hogy ezekkel nem akkor foglalkoztam  falbav
Tulajdonképpen így mondhatnám azt is, hogy a generátor a ludas, viszont ott van az, hogy utoljára amikor a kocsit használtam (vasárnap) nem mutatta a kijelző, hogy nincs töltés, illetve két és fél év alatt amióta megvan a kocsi (ugyan ezzel az aksival), soha nem volt olyan, hogy nem indul el, nincs töltés.

Egy kérdés ráadásnak autókról általánosan - ha világít a töltésjelző, azt jelenti, hogy egyáltalán nincs töltés, vagy csak nincs meg a megfelelő erejű töltés?
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #5676 Dátum: 2014.02.21 péntek, 12:17:36 »

Szia!

Szerintem akku lesz. Én mondjuk alap új akkut vettem a kocsiba, amikor megvettem. Viszont nekem is egyik napról a másikra halt be, szinte ugyan így. (6 év után)

Szia! Köszi, remélem akku lesz Smiley Sajnos az esetedtől eltérően én nem vettem akkut amikor megvettem a kocsit, így mivel a kocsi 2 és fél éve van nálam, az akku legalább két és fél éves.
Az előbb írtam még pár sort a problémáról, utólag sok minden eszembe jutott.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5677 Dátum: 2014.02.21 péntek, 12:23:35 »

Köszi a tippet, holnap végre otthon leszek és lesz időm foglalkozni a problémával.
Ahogy gondolkoztam ezen az egészen, utólag csak eszembe jutott 1-2 részlet ami fontos lehet. Valamikor a tél elején elkezdtek alapjáraton pislogni a helyzetjelző lámpák, illetve ablakemelésnél az ablakemelő gombok háttérfényei is elhalványultak. Mi több, ha egyszerre két ablakot emeltem fel, lassabban emelkedtek mintha csak egy ablakot emeltem volna. Aztán még múltkor abban a "hidegben" volt egyszer olyan, hogy az első-hátsó ablakfűtést bekapcsolva elkezdett rángatni a kocsi. Amint kikapcsoltam az ablakfűtést megszűnt a rángatás.
Utólag belegondolva gáz, hogy ezekkel nem akkor foglalkoztam  falbav
Tulajdonképpen így mondhatnám azt is, hogy a generátor a ludas, viszont ott van az, hogy utoljára amikor a kocsit használtam (vasárnap) nem mutatta a kijelző, hogy nincs töltés, illetve két és fél év alatt amióta megvan a kocsi (ugyan ezzel az aksival), soha nem volt olyan, hogy nem indul el, nincs töltés.

Egy kérdés ráadásnak autókról általánosan - ha világít a töltésjelző, azt jelenti, hogy egyáltalán nincs töltés, vagy csak nincs meg a megfelelő erejű töltés?

Jobban jársz, ha azt tételezed fel, hogy egyáltalán nincs...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5678 Dátum: 2014.02.21 péntek, 16:46:33 »

Jobban jársz, ha azt tételezed fel, hogy egyáltalán nincs...

AndyA

Ha van kéznél egy multiméter, akkor cuppantsd rá (már ha sikerül beindítani), aztán mérd meg különböző terhelésekkel, különböző fordulatszámokkal hogy mit művel. Alapjáraton 12-12,5 V közt illene lenni, fordulaton 14-14,5 V.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5679 Dátum: 2014.02.21 péntek, 17:21:05 »

hello
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5680 Dátum: 2014.02.21 péntek, 17:24:23 »

hello
nem tud nekem valaki fuulo extrás ajtóköteg kapcsolási rajzot? találtam egy csatit az ajtómban a hangszóró csati alatt a kötegen ami fogalmam sincs micsoda, és találtam a neten egy képet amiben még több csati van, pl az ablakemelő csati alatt is lóg egy, meg 3 alul, amiből az egyik a zár fele megy meg ilyenek...
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #5681 Dátum: 2014.02.21 péntek, 20:25:34 »



Nos ez nagyon biztató  vigyor3
Nálam sem égett, nem pislogott járó motor mellett a töltésjelző.

Ma előbb jöttem haza de sötétedés előtt csak annyi időm volt, hogy rámértem az akkura. Gyújtás előtti állapotban 9,58 V, rövid ideig gyújtáson hagytam, lekapcsoltam, utána mára csak 9,15 Voltot mértem. Óra és rádió már nem indulnak, sikertelen indítás után csak kattog egy relé és pittyeg a központi zár. Tulajdonképpen a pittyegést abba se hagyta a kocsi, így ma le is vettem a kábelt a negatív pólusról...
Na de, holnap végre lesz időm és jobban megnézem.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 14:20:21 írta Zsolteey » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5682 Dátum: 2014.02.21 péntek, 21:34:26 »

hello
nem tud nekem valaki fuulo extrás ajtóköteg kapcsolási rajzot? találtam egy csatit az ajtómban a hangszóró csati alatt a kötegen ami fogalmam sincs micsoda, és találtam a neten egy képet amiben még több csati van, pl az ablakemelő csati alatt is lóg egy, meg 3 alul, amiből az egyik a zár fele megy meg ilyenek...
Egy nem teljes rajz, van olyan csati, ami nincs jelölve ezen.
Amúgy mond a kérdéses csati kábeleinek színét és az évjáratát, és amint tudok, utánanézek.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5683 Dátum: 2014.02.22 szombat, 00:47:55 »

Egy nem teljes rajz, van olyan csati, ami nincs jelölve ezen.
Amúgy mond a kérdéses csati kábeleinek színét és az évjáratát, és amint tudok, utánanézek.
98-as évjárat, elvileg! mert csak az egyik ajtómban találtam meg, fehér/zöld és sárga/zöld, a hanszóró alatt csatlakozik a köteghez, amit linkeltél képet, azon a M114. az micsoda?
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #5684 Dátum: 2014.02.22 szombat, 10:00:25 »

Hi!
Multiméterrel ki az akkuhoz, megmér benne feszt. Aztán kihív segítő emberke, utasítani indítózásra (2-3 másodpercig), miközben méred az akkupólusokon a feszültséget.
Ha ez megvan, akkor már van pár adatod, amin lehet tovább indulni - sejtésem szerint - abba az irányba, hogy vagy akkusbolt, vagy autóvillamossági szerelő, aki megnézi és ellenőrzi a generátor megfelelő működését.
Szerintem.

Üdv, HegeGabi.

Csináltam reggel néhány mérést és elég szélsőséges értékeket kaptam. Este ugye egyszer gyújtás pozícióba helyeztem a kulcsot, utána visszakapcsoltam, kivettem és lemértem a kb 9,5 voltos feszültséget. Mivel a központi zár a végtelenségekig pittyegett, lehúztam a kábelt a negatív saruról. ma reggel lemértem az akkut mielőtt bármihez nyúltam volna, most már 11,4 voltot mértem. Visszaraktam a kábelt a negatív sarura, egyet gyorsan pittyegett a riasztó mintha feléledt volna. Viszont amint az akku vissza lett kapcsolva, a feszültség leesett kb 9,5 voltra. Gyújtás pozícióban a feszültség leesik 8,2 voltra, indítózásnál kb 6,6 voltra. Biztosítékokat, reléket megvizsgáltam de nem találtam semmit. Kivéve, hogy a rádiós biztosítéknál nagyobb értékű volt berakva... Smiley Akku lehet a kuka, netán valami már gyújtás előtt ennyire leszívja?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5685 Dátum: 2014.02.22 szombat, 10:09:25 »

Csináltam reggel néhány mérést és elég szélsőséges értékeket kaptam. Este ugye egyszer gyújtás pozícióba helyeztem a kulcsot, utána visszakapcsoltam, kivettem és lemértem a kb 9,5 voltos feszültséget. Mivel a központi zár a végtelenségekig pittyegett, lehúztam a kábelt a negatív saruról. ma reggel lemértem az akkut mielőtt bármihez nyúltam volna, most már 11,4 voltot mértem. Visszaraktam a kábelt a negatív sarura, egyet gyorsan pittyegett a riasztó mintha feléledt volna. Viszont amint az akku vissza lett kapcsolva, a feszültség leesett kb 9,5 voltra. Gyújtás pozícióban a feszültség leesik 8,2 voltra, indítózásnál kb 6,6 voltra. Biztosítékokat, reléket megvizsgáltam de nem találtam semmit. Kivéve, hogy a rádiós biztosítéknál nagyobb értékű volt berakva... Smiley Akku lehet a kuka, netán valami már gyújtás előtt ennyire leszívja?
Autóvillamossági szervizt ajánlanék a fenti adatok után. Vagy akkukereskedést. Ott is tuti tudnak biztos infót mondani neked arrűl, amire magad is rájöttél: cserés az akksid.
Talán azt is meg tudják mondani, hogy szívja-e valami  az akkut a elleténél jobban.
Mindenesetre amíg nemjutz el szervízbe, töltsed az akkut, és akkor néhány km-re megint tudod használni a járgányt.
Szerintem.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #5686 Dátum: 2014.02.22 szombat, 10:50:23 »

98-as évjárat, elvileg! mert csak az egyik ajtómban találtam meg, fehér/zöld és sárga/zöld, a hanszóró alatt csatlakozik a köteghez, amit linkeltél képet, azon a M114. az micsoda?
Oh, sejthettem volna! Cheesy Már én is találkoztam vele bontóban, akkor utána is néztem.
"C1876 - M114 Power mirror fold motor"
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5687 Dátum: 2014.02.22 szombat, 13:14:25 »

Oh, sejthettem volna! Cheesy Már én is találkoztam vele bontóban, akkor utána is néztem.
"C1876 - M114 Power mirror fold motor"
ezek szerint automata tükör behajthatósága is lenne?
Naplózva
petters
Vendég
« Új hozzászólás #5688 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 13:33:15 »

Sziasztok!

Fedcompot szeretnék beépíteni 98-as 1.8Glx mondeomba.Tud valaki segíteni a beszerzésében,és abban hogy mit kell cserélnem az autón hogy működjön minden funkciója?Nincs kiépítve a hőmérő,valamint kevés a vezeték a jelenlegi óra csatiban is.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #5689 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 13:38:38 »

ezek szerint automata tükör behajthatósága is lenne?

Nem túl valószínű; MK1-MK2 tükre eleve nem csukható be  vigyor3
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #5690 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 13:39:59 »

Nem túl valószínű; MK1-MK2 tükre eleve nem csukható be  vigyor3
igen azt tudom, de akkor minek a csati? Vagy akkor eredetileg mi célt szolgál?
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5691 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 17:32:35 »

Sziasztok!

Fedcompot szeretnék beépíteni 98-as 1.8Glx mondeomba.Tud valaki segíteni a beszerzésében,és abban hogy mit kell cserélnem az autón hogy működjön minden funkciója?Nincs kiépítve a hőmérő,valamint kevés a vezeték a jelenlegi óra csatiban is.


http://www.mirez.co.uk/Trips.htm Itt szerintem megtalálsz minden infót. Kellemes kis móka lehet a beépítés, bár a cél érdekében vállalható. De komolyan érezned kell hogy te ezt tényleg akarod és meg is tudod valósítani. Ami szinte bizonyosan állítható, hogy csakis évjáratazonos autó cuccait használd, nehogy meglepi legyen az eltérő vezetékszínek miatt. A végén kiderül hogy a trip is füsttel működik. Jobb az ha titokban marad. :-)
Naplózva
petters
Vendég
« Új hozzászólás #5692 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 17:53:10 »



http://www.mirez.co.uk/Trips.htm Itt szerintem megtalálsz minden infót. Kellemes kis móka lehet a beépítés, bár a cél érdekében vállalható. De komolyan érezned kell hogy te ezt tényleg akarod és meg is tudod valósítani. Ami szinte bizonyosan állítható, hogy csakis évjáratazonos autó cuccait használd, nehogy meglepi legyen az eltérő vezetékszínek miatt. A végén kiderül hogy a trip is füsttel működik. Jobb az ha titokban marad. :-)

Köszönöm!
Ezt az oldalt megtaláltam de ez egy kicsit bonyolult nekem elsőre.Most az érdekelne mi az ami kell a fedcompon kívűl még pl. üzemanyagszivattyú ac pumpa hőmérő gondolom ezek jobb ha 1.8 benzinből van de a fedcomp jó 2.5 v6-ból is?   
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5693 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 18:15:48 »

Köszönöm!
Ezt az oldalt megtaláltam de ez egy kicsit bonyolult nekem elsőre.Most az érdekelne mi az ami kell a fedcompon kívűl még pl. üzemanyagszivattyú ac pumpa hőmérő gondolom ezek jobb ha 1.8 benzinből van de a fedcomp jó 2.5 v6-ból is?  


Nekem másodjára is bonyolult volt, pedig nem most kezdtem el a gyengeárammal és az elektronikával foglalkozni. :-) Az ac pumpát meg kell nézni hogy 4 vagy 5 érintkező van-e a csatlakozójában. Ha 5 akkor szerencséd lehet, mert akkor benne van a másik szintjelző potméter is. Ez kiszerelés után derül ki 100%-os biztonsággal. Természetesen a legjobb ha ugyanolyan autóból vannak a cuccok. A trip csatijának kiosztását valamikor változtatták, ezt a jártasabbak majd jól megmondják. Ezért nem írok semmit a V6-os trip-re. A hőmérő standard termisztor, az bármilyen autóból jó, azt gondolom. Viszont ha a trip beépítésén töprengsz, akkor az AWS beépítése is jó lehet. :-) Látványosabb, bár a beépítés huncutabb a sok érzékelő beszerzése és beépítése miatt. Kell még neked a trip-nek VSS jel is, amit több helyről tudsz "lenyúlni", én egy tempomat beszerelés alkalmával az óracsoport csatijáról vettem le. A jó időd mindenképpen várd meg vele, mert nem 1 óra alatt készülsz el vele. A trip szerintem valami infót kap az izzóellenőrző modulból is, mert a trip szervíz módjában jelzi hogy jók az izzók. Ha az nem van/lesz, akkor az a funkció nem lesz elérhető, bár szerintem lényegtelen is. A fogyasztási infókat fogod tudni mérni vele, a hőmérés is hasznos szerintem. Viszont érdekesnek tartom hogy a mirez szerinti írás nem említi az IIM modul beszerelését, ugyanis azon keresztül csipog a trip ha valamit közölne veled. 

Közben ezt találtam: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Trip_Computer_Pin_Outs_-_Mk2
Naplózva
petters
Vendég
« Új hozzászólás #5694 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 18:32:27 »



Nekem másodjára is bonyolult volt, pedig nem most kezdtem el a gyengeárammal és az elektronikával foglalkozni. :-) Az ac pumpát meg kell nézni hogy 4 vagy 5 érintkező van-e a csatlakozójában. Ha 5 akkor szerencséd lehet, mert akkor benne van a másik szintjelző potméter is. Ez kiszerelés után derül ki 100%-os biztonsággal. Természetesen a legjobb ha ugyanolyan autóból vannak a cuccok. A trip csatijának kiosztását valamikor változtatták, ezt a jártasabbak majd jól megmondják. Ezért nem írok semmit a V6-os trip-re. A hőmérő standard termisztor, az bármilyen autóból jó, azt gondolom. Viszont ha a trip beépítésén töprengsz, akkor az AWS beépítése is jó lehet. :-) Látványosabb, bár a beépítés huncutabb a sok érzékelő beszerzése és beépítése miatt. Kell még neked a trip-nek VSS jel is, amit több helyről tudsz "lenyúlni", én egy tempomat beszerelés alkalmával az óracsoport csatijáról vettem le. A jó időd mindenképpen várd meg vele, mert nem 1 óra alatt készülsz el vele. A trip szerintem valami infót kap az izzóellenőrző modulból is, mert a trip szervíz módjában jelzi hogy jók az izzók. Ha az nem van/lesz, akkor az a funkció nem lesz elérhető, bár szerintem lényegtelen is. A fogyasztási infókat fogod tudni mérni vele, a hőmérés is hasznos szerintem. Viszont érdekesnek tartom hogy a mirez szerinti írás nem említi az IIM modul beszerelését, ugyanis azon keresztül csipog a trip ha valamit közölne veled. 

Közben ezt találtam: http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Trip_Computer_Pin_Outs_-_Mk2

Köszönöm!
Szerintem tanulmányozom tovább a rajzokat leírásokat meg ellenörzöm az ac pumpámat!Legutóbb én is tempomatot tettem bele jó móka volt kettőnknek két napig tartott és még most is csak 4-be 5-be működik nem tudom miért.Igen elgondolkodtam a aws-en is ahoz találtam elég érthető leírást is csak nehéz 1.8-ban aws-es donort találni.Ja és tegnap döbbentem rá hogy újra raktam a gépet a TIS lemezem meg odavan. 
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #5695 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 18:53:50 »

Autóvillamossági szervizt ajánlanék a fenti adatok után. Vagy akkukereskedést. Ott is tuti tudnak biztos infót mondani neked arrűl, amire magad is rájöttél: cserés az akksid.
Talán azt is meg tudják mondani, hogy szívja-e valami  az akkut a elleténél jobban.
Mindenesetre amíg nemjutz el szervízbe, töltsed az akkut, és akkor néhány km-re megint tudod használni a járgányt.
Szerintem.

Tegnap délután megnéztük az immár régi akkut, kuka volt :/ Vettem egy újat, ezzel elsőre elindult a kocsi. Indítás után és alapjáratban a töltés 14,2 V. Ez egy kisebb kör után leesett 13,9 Voltra. Utána mentem jó 20 kilométert, rögtön a leállás után az akkun 12,96 Voltot mértem, ami kicsivel később leesett 12,59-12,6 Voltra.
Két és fél órával később ugyan ennyit mértem, de sötétedés előtt lehúztam a sarut a negatív pólusról, hogy véletlenül se tudja leszívni reggelig Smiley
Már kezdtem megnyugodni de a mai mérések már nem voltak olyan jók.
Délután kicsivel 1 előtt lemértem az akkut, kábel még nem volt csatlakoztatva, a tegnapi 12,59 Voltot mértem újból. Amikor csatlakoztattam a sarut, a feszültség leesett 12,56-12,57 Voltra. Legközelebb sötétedés előtt, azaz 5 órával az előző mérés után mértem és akkor már csak 12,49-12,50 Voltot mértem. Lehúztam a sarut a negatív pólusról, a feszültség felugrott 12,53 Voltra. Mi szívhatta le azt a kb 0,06 Voltot ma 5 óra alatt, amikor tegnap fele annyi időt alatt semmi nem változott az értékekben?  Huh?
Annyit hozzáfűznék, hogy délután kiszakadt a vezeték a multiméter pozitív tűjéből, de így is mért. Gondolom ettől nem mérhetett annyival kevesebbet.
A negatív sarun az anya mellett be van rakva néhány pici fémlemez, valószínűleg távtartónak. ha ezek egy kicsit is rozsdásak, okozhatják a feszültség csökkenését?
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #5696 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 18:54:59 »

Köszönöm!
Szerintem tanulmányozom tovább a rajzokat leírásokat meg ellenörzöm az ac pumpámat!Legutóbb én is tempomatot tettem bele jó móka volt kettőnknek két napig tartott és még most is csak 4-be 5-be működik nem tudom miért.Igen elgondolkodtam a aws-en is ahoz találtam elég érthető leírást is csak nehéz 1.8-ban aws-es donort találni.Ja és tegnap döbbentem rá hogy újra raktam a gépet a TIS lemezem meg odavan. 



Az AWS szerintem nem évjáratfüggő, lévén az érzékelők helye adott, a trip hőmérőjét használja, VSS jel kell neki, az ajtónyitás kapcsolókat kell belekötni, 12V kell neki és nagyjából ennyi. Az AWS csatikiosztása szintén adott. Nekem is volt korábban egy TIS lemezem, de nem is tudtam elmenni rajta -hiába raktam le- és nem is ment stabilan, így kuka lett a vége. Valami szerintem el lett kötve a tempomatnál, mert ha 2.-ban mégy vele 40km/h-val akkor is működnie kell. Úgy tudom csakis a sebességre figyel, lévén csak a VSS jel van belekötve. A kettő nap/ két fő az kemény... :-) Én a sajátomban egyedül kb fél nap alatt beszereltem, teljes előkábelezés mellett. Cimborámnak a GLX-ében kicsit több mint fél nap alatt végeztünk ketten a beszereléssel. Tuti hogy több lett volna ha elsőre csinálom.
Naplózva
petters
Vendég
« Új hozzászólás #5697 Dátum: 2014.02.23 vasárnap, 21:20:47 »




Az AWS szerintem nem évjáratfüggő, lévén az érzékelők helye adott, a trip hőmérőjét használja, VSS jel kell neki, az ajtónyitás kapcsolókat kell belekötni, 12V kell neki és nagyjából ennyi. Az AWS csatikiosztása szintén adott. Nekem is volt korábban egy TIS lemezem, de nem is tudtam elmenni rajta -hiába raktam le- és nem is ment stabilan, így kuka lett a vége. Valami szerintem el lett kötve a tempomatnál, mert ha 2.-ban mégy vele 40km/h-val akkor is működnie kell. Úgy tudom csakis a sebességre figyel, lévén csak a VSS jel van belekötve. A kettő nap/ két fő az kemény... :-) Én a sajátomban egyedül kb fél nap alatt beszereltem, teljes előkábelezés mellett. Cimborámnak a GLX-ében kicsit több mint fél nap alatt végeztünk ketten a beszereléssel. Tuti hogy több lett volna ha elsőre csinálom.

Az aws-nél szerintem sem számítana az évjárat,de eddig nem találtam csak 2.0-ás mondeo-ban aws-t és nem tudom hogy a olajkarter stimmelne-e az én 1.8-amra,vagy belefaragható csak a jeladó nem tudom.Itt a fórumon korábban már találtam ezzel a tempomat problémával hozzászólást de sajnos nem mentettem le a javaslatokat.Mi először csináltunk ilyet egy rohadt kábel nem volt meg a tempomathoz az autóban, se iim se semmi ráadásul a tempomat bowden a 2.0 motorhoz való volt.Sokat kellett faragni hogy jó legyen.Megvannak a hátsó elektromos ablakemelőim is de még meg sem mertem nézni hogy elő van e kábelezve padlókábelen.   
Naplózva
Watt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #5698 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 08:30:32 »

Szeretnék bluetooth-os OBD-II csatlakozót venni az autómhoz. Átfutottam a topic-ot, de ellentmondásokat találtam abban, hogy mit vegyek.
Láttam ajánlatokat, de volt, aki azt írta, hogy az nem működik és a linkelt honlapon is konkrétan le van írva, hogy 2004 előtti Mondeoval nem működik. Mi az igazság? Illetve tudtok olyat ajánlani, ami kipróbált és tuti működik az én autómmal?
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.24 hétfő, 08:35:26 írta Watt » Naplózva

Ford Mondeo Tournier 1999 Ghia
2.0 Zetec
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #5699 Dátum: 2014.02.24 hétfő, 10:47:08 »

Szeretnék bluetooth-os OBD-II csatlakozót venni az autómhoz. Átfutottam a topic-ot, de ellentmondásokat találtam abban, hogy mit vegyek.
Láttam ajánlatokat, de volt, aki azt írta, hogy az nem működik és a linkelt honlapon is konkrétan le van írva, hogy 2004 előtti Mondeoval nem működik. Mi az igazság? Illetve tudtok olyat ajánlani, ami kipróbált és tuti működik az én autómmal?

Szia. Én is nemrég vettem.Nem találtam (hozzád hasonlóan) semmi konkrét választ a fórumon. Megvettem,mert 1800 nem pénz, és láss csodát,működik! Élő adatokat lát, (vízhőfok,fordulat,O2 szenzor,meg mittomén) hibakód olvasás (ez nem tudom mennyire valós,mert ugyan lefut a teszt,de nem talál hibát,most vagy nincs,vagy csak nem látja) meg mérhetsz vele gyorsulást. Biztos tud még dolgokat,de nincs időm foglalkozni vele. Ennyi,ha segített valamit.
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.