Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:59:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 ... 149   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 2569683 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #6350 Dátum: 2015.01.23 péntek, 17:04:40 »

Attól függ mire vagy kíváncsi.
Sok helyen meg tudod nézni. Ülés alatt a nagy csatiban ha 4 kábeled van, akkor az a jobbik. kipörgésgátló gomb paneljét ha kiveszed, mögötte kellene lennie az ülésfűtés csatlakozóknak. Motortérben a tempomat csatlakozóját találod. Vagy a fedcomp-hoz menő csatik számából is rájöhetsz. Egy GLX felszereltségű autónál van, hogy az egyik plusz benne van, de a másik nincs.
Csak mert az enyém elvileg CLX de mivel benne van az első szélvédő fűtése,gondoltam hátha a köteg is kicsit jobb benne,csak mit keressek...
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #6351 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 16:11:56 »

Sziasztok.
Mitől függ hogy milyen zárral szerelték a mondit? Vagy minden központizáras egyben dupla záras volt? Néztem egy alkatrész katalogust,abban mit jelent a szám hogy pl. 96Bg-f21812-cm ? A zár határozta meg a duplazárat,vagy a vezérlő? Hogy lehet a belsőtér védelmet munkara bírni? Mert benne van az érzékelø,de hogy műkodik?
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.25 vasárnap, 16:14:23 írta Hanko77 » Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #6352 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 19:24:42 »

Sziasztok.
Mitől függ hogy milyen zárral szerelték a mondit? Vagy minden központizáras egyben dupla záras volt? Néztem egy alkatrész katalogust,abban mit jelent a szám hogy pl. 96Bg-f21812-cm ? A zár határozta meg a duplazárat,vagy a vezérlő? Hogy lehet a belsőtér védelmet munkara bírni? Mert benne van az érzékelø,de hogy műkodik?


Nos,gondolom a vezérlőn múlik hogy dupla záras,riasztós-e... De ha nem duplazáras,riasztós a vezérlőm,mi a búbánatnak vannak benne a belsőtér érzékelők?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6353 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 21:51:14 »

Sziasztok! 
Utólag hogy tudok ülésfűtést bekötni ? Ha nincs gyári kábelkötegem??
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #6354 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 08:26:23 »

Szia,
szerinte vagy kábelköteg cserével, vagy veszel olyat amit szivargyújtóra lehet kötni.
PZs
Sziasztok! 
Utólag hogy tudok ülésfűtést bekötni ? Ha nincs gyári kábelkötegem??
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #6355 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 08:32:24 »

Sziasztok! 
Utólag hogy tudok ülésfűtést bekötni ? Ha nincs gyári kábelkötegem??

Ha szeretsz barkácsolni, akkor kell keresned egy gyújtással kapcsolt +12V-ot, lehetőleg vastagabb vezetékeset (pl szivargyújtó), szigorúan lebiztosítéskozod, kapcsolót beépíted izlés szerint, oszt melegítheted a hátsó feled.  smile

UFF
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6356 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 11:41:12 »

Sziasztok.
Mitől függ hogy milyen zárral szerelték a mondit? Vagy minden központizáras egyben dupla záras volt? Néztem egy alkatrész katalogust,abban mit jelent a szám hogy pl. 96Bg-f21812-cm ? A zár határozta meg a duplazárat,vagy a vezérlő? Hogy lehet a belsőtér védelmet munkara bírni? Mert benne van az érzékelø,de hogy műkodik?
Tudtommal a zár és a vezérlő is kell a duplazárhoz - legalábbis Mk1 tapasztalatom alapján. Ott ugyanis volt 4 és 6 vezetékes zár motor, és volt duplazáras és nélküli központi modul is.

A Cx - ismét rá kéne nézni a kódra, mert M-es a program alapján nincs, csak D, E, F, H, J, K, L - a nem duplazárast jelöli. A duplazáras az 96BG-F21812-Ex (x jelöli az évjáratot, amibe beleépítették).

A belsőtér védelem szintén a modultól függ. De ha letekered az ablakot, kiszállsz, beriasztod a kocsit és elkezdesz bent hadonászni, amire rázendít a riasztó, akkor van belső tér védelem. Smiley
Naplózva
Séra Levente
Vendég
« Új hozzászólás #6357 Dátum: 2015.02.05 csütörtök, 05:26:14 »

Sziasztok, Van egy 97-es MII-es Mondim. Alapjárat ingadozik amikor bemelegszik a motor, hidegen nem csinálja. Diagnosztika Bosh: 1, Kipufogógáz visszavezetés: Mennyiség túl sok.  2, Lambdaszonda (1 heng.sor, 1 szenzor) A keverék túl szegény.  3, Keverék (1. hengersor) Túl szegény. EGR-szelep tisztítást javasolnak, találtam is 5000 ft ért. Szerintetek ez lehet a probléma forrása, vagy valami más. Le kell szedni a kipufogó leömlőcsövet? mert ez emelné a kitisztítás költségét. Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6358 Dátum: 2015.02.07 szombat, 12:03:24 »

S.O.S.  autóm 1.8 td 98 évente elfogyaszt egy aksit a töltés ok mi lehet a gond.Túl sok fogyasztó menet közben befolyásolná az akku élettartamát??
Köszönöm  előre is a segítséget.
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #6359 Dátum: 2015.02.07 szombat, 12:06:58 »

Zacci! Cserélném a lambadát, de át kell forrasztanom a kábeleket, mert... . Namármost van egy feketém, egy szürkém, ezek értelemszerűek. Na de van még két fehérem. Azokat mindegy hogy fölcserélem-e vagy sem? Az is lehet, hogy most is fel van cserézve, azért nem jó.

Szia.
ugy tudom két szál a fűtése.. és két szálon adja a jelet (mV) az agynak.. ez a szürke-feket
a két fehér mindegy..csak ohmos ellenállás van közte,azt meg mindegy melyik iránybol melegited Smiley
üdv: J
 angel
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #6360 Dátum: 2015.02.07 szombat, 12:16:39 »

S.O.S.  autóm 1.8 td 98 évente elfogyaszt egy aksit a töltés ok mi lehet a gond.Túl sok fogyasztó menet közben befolyásolná az akku élettartamát??
Köszönöm  előre is a segítséget.

szia Cini..

Én is igy voltam az akksikkal,de 3 évente..
Valószinű,neked a fesszabályzod ment tönkre,én is most cseréltem mert
szétforralta az akksit,eddig csak az ólmot kajálta meg a cellákból..
 angel
üdv: J
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #6361 Dátum: 2015.02.07 szombat, 12:23:31 »

Lenne egy fontos kérdésem..
Szeretném ha segítenétek..
Megállt a ilométeróra számláló,majd néhány újraind. után megint elindut.
most a héten végleg megállt,de az érdekesség hogy a mutató a sebességet mutatja,
csak a számláló nem megy.
Tud valaki ötletet adni,hol keressem a hibát?
mondeo-1,8  1997

köszönettel: J
 angel
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
kishamu
Vendég
« Új hozzászólás #6362 Dátum: 2015.02.08 vasárnap, 11:50:56 »

sziasztok lenne 1 kérdés valaki tud segíteni rádiós kulcs programozása sikerült de mégse nyitja a kocsit
 
Naplózva
partygabesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


E-mail
« Új hozzászólás #6363 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 22:23:53 »

Sziasztok !

Keresek 3 gombos rádiós kulcsot a kocsimhoz mert sajna elveszett az egyik és most ajánlottak 2 gombosat szerintetek az is jó lehet?
Előre is köszi a választ !
Naplózva

Ford Mondeo Tunier 99' 1.8 TD Ghia
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #6364 Dátum: 2015.02.20 péntek, 19:20:34 »

Sziasztok!
Nincs valakinek mondeo2-es ülésemelő motorja eladó?
Köszönöm előre is
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #6365 Dátum: 2015.02.21 szombat, 17:43:38 »

Sziasztok!
Nincs valakinek mondeo2-es ülésemelő motorja eladó?
Köszönöm előre is

szia petya72..
van egy ismerősöm,most szedi szét alkatrészekre..rákérdezek
és irok Smiley
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #6366 Dátum: 2015.02.21 szombat, 19:29:54 »

szia petya72..
van egy ismerősöm,most szedi szét alkatrészekre..rákérdezek
és irok Smiley
Köszönöm
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6367 Dátum: 2015.02.25 szerda, 15:25:01 »

Lenne egy fontos kérdésem..
Szeretném ha segítenétek..
Megállt a ilométeróra számláló,majd néhány újraind. után megint elindut.
most a héten végleg megállt,de az érdekesség hogy a mutató a sebességet mutatja,
csak a számláló nem megy.
Tud valaki ötletet adni,hol keressem a hibát?
mondeo-1,8  1997

köszönettel: J
 angel

Óracsoportban.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #6368 Dátum: 2015.02.25 szerda, 16:49:53 »

Óracsoportban.

köszönöm..
biztos nem független a mutató és a számláló??
nem kaphat máshonnan jelet??
valami rajzot nem tudnál küldeni a csatlakozoról??
köszi
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
newDesigner
Vendég
« Új hozzászólás #6369 Dátum: 2015.02.25 szerda, 17:19:58 »

S.O.S.  autóm 1.8 td 98 évente elfogyaszt egy aksit a töltés ok mi lehet a gond.Túl sok fogyasztó menet közben befolyásolná az akku élettartamát??
Köszönöm  előre is a segítséget.

Hello!

Az akku(k) élettartama egy bizonyos számú lemerítésre és töltésre van kalibrálva. Ha rendszeresen használod és nem az állásba megy tönkre, akkor valami lassan és folyamatosan meríti. Használatkor rátölt, így elhasználódik. De ez csak az általános ok.
Naplózva
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #6370 Dátum: 2015.02.25 szerda, 22:07:17 »

köszönöm..
biztos nem független a mutató és a számláló??
nem kaphat máshonnan jelet??
valami rajzot nem tudnál küldeni a csatlakozoról??
köszi
Szia! Nekem is ez volt a problémám. Óracsoport csere!
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #6371 Dátum: 2015.02.26 csütörtök, 19:39:29 »

Szia! Nekem is ez volt a problémám. Óracsoport csere!

köszönöm...
akkor megyek keresek egy jobbat valahol Smiley
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
tutisz
Vendég
« Új hozzászólás #6372 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 16:09:08 »

Sziasztok!Ma lemostam a motort azóta valami ciripel az adagolónál,az akku alól kattogó hang hallatszik,és nincs izzítás sem.Persze be sem indul.Mi lehet a gond?Help!Köszönöm ha valaki tudna segíteni!
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #6373 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 20:21:28 »

Sziasztok!Ma lemostam a motort azóta valami ciripel az adagolónál,az akku alól kattogó hang hallatszik,és nincs izzítás sem.Persze be sem indul.Mi lehet a gond?Help!Köszönöm ha valaki tudna segíteni!

ha nem indul be,akkor mi ciripel???  Smiley)
vagy feszitő görgö csapágy vagy generáror csapágy..
nem nagyon szereti a vizet egyik sem Smiley
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #6374 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 20:24:57 »

Óracsoportban.

Köszönöm kedves GSR..
A sok kínlódásom után szétbeleztem az óracsoportot..
és meg is van a hiba.
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #6375 Dátum: 2015.03.01 vasárnap, 20:30:15 »

Szia! Nekem is ez volt a problémám. Óracsoport csere!

köszi Petya a tippet..
Szétbeleztem az óracsoportot és
a hiba elémtárult..
megöregedett az egyik műanyag alkatrész a mechanikus
számlálóban,igy hiába elektromos és a mutató tökéletesen dolgozik,
a kilométerek nem szaladnak belé,mért a csigakerék kettétört..
ez a jó műanyag átka.. eltelik 10-20 év és már nem olyan mint új korában Smiley
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
tutisz
Vendég
« Új hozzászólás #6376 Dátum: 2015.03.02 hétfő, 20:02:24 »

ha nem indul be,akkor mi ciripel???  Smiley)
vagy feszitő görgö csapágy vagy generáror csapágy..
nem nagyon szereti a vizet egyik sem Smiley
Ha ráadom a gyújtást az adagolótól jön a ciripelés,nem húzza be a tetején lévő kábelt sem.Ma beindult de ha leveszem a gyújtást nem áll le a motor míg le nem fullasztom.
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.02 hétfő, 20:24:52 írta tutisz » Naplózva
Gépész27
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6377 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 17:56:44 »

Sziasztok, integet2

Segítségeteket kérném, hogy mi lehet a baja a 99-es MK2-es 1.8td Mondimnak.

3 napja úgy indul, hogy ráadom a gyújtás, szépen ízit majd mikor inditok nem történik semmi. Viszont a közvetlen második probálkozásra meg úgy indul mintha az első probálkozás meg sem történt volna, vagyis másodikra minden gond nélkül indul. Az is mindegy hogy meleg a motor vagy hideg, mert mindkét esettben úgyan ez történik. Mi lehet a gond? Huh?

Az akksit még nem cseréltem benne és 2 éve van nálam az autó, nem tudom mikor kerülhetett bele. Lehet ez akksi probléma?

Előre is köszönöm. worship
Naplózva

Mondeo Mk II '99 1.8 TD
Tomika88
Vendég
« Új hozzászólás #6378 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 20:06:19 »

Üdv!

Kaptam egy jó kis rádiót és szeretném beszerelni, érdekelne, hogy az MK2-es mondinak a csatlakozóit nem kell átszerelgetni, ugye? Addig nem akarok hozzá nyúlni még nem vagyok benne biztos. Sosem volt még bontva a műszerfal és lutrira nem is akarom megkezdeni. Illetve ha a csati ugyanaz, akkor kell-e valamilyen konzol,ami megfogja az új rádiót? És még egy, hogy lesz egy rés, oda hol lehet takarót venni? Előre is kössz mindenkinek!  party0038 party0038
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6379 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 20:17:24 »

Üdv!

Kaptam egy jó kis rádiót és szeretném beszerelni, érdekelne, hogy az MK2-es mondinak a csatlakozóit nem kell átszerelgetni, ugye? Addig nem akarok hozzá nyúlni még nem vagyok benne biztos. Sosem volt még bontva a műszerfal és lutrira nem is akarom megkezdeni. Illetve ha a csati ugyanaz, akkor kell-e valamilyen konzol,ami megfogja az új rádiót? És még egy, hogy lesz egy rés, oda hol lehet takarót venni? Előre is kössz mindenkinek!  party0038 party0038

De át kell, nem iso csatis. A jó hír hogy lehet kapni ford-iso átalakítót, bár aranyáron. Mondjuk a bővítőkeret se olcsó.
Naplózva
Tomika88
Vendég
« Új hozzászólás #6380 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 20:42:16 »

De át kell, nem iso csatis. A jó hír hogy lehet kapni ford-iso átalakítót, bár aranyáron. Mondjuk a bővítőkeret se olcsó.


Találtam! : http://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=59&termek=21827  Illetve van náluk takaró is.... MEgér ennyit egyeltalán? Smiley
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6381 Dátum: 2015.03.05 csütörtök, 20:47:06 »


Találtam! : http://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=59&termek=21827  Illetve van náluk takaró is.... MEgér ennyit egyeltalán? Smiley
Neked kell tudnod.
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #6382 Dátum: 2015.03.07 szombat, 17:31:24 »

Sziasztok!

97-es mk2 kombi 1.8td üzemynagszintjelzőjét hogyan lehet kiszerelni? Fellazítottam levettem a szorító gyűrűt, de a tetején lévő csövek olyan hosszúak, hogy nem tudom sehogyn kiforgatni a padlólemez alól. Gyorscsatis csatlakozású, de már azt is alig értem el,mert bent van a padlólemez alatt.
Naplózva
szikla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 60



E-mail
« Új hozzászólás #6383 Dátum: 2015.03.07 szombat, 18:30:17 »

Neked kell tudnod.


Én is vetem tökéletesen működik jó. Vagy jön kábel tekerés,,csokit rakólbe.

 wave wave wave
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6384 Dátum: 2015.03.12 csütörtök, 13:29:43 »

Sziasztok!

97-es mk2 kombi 1.8td üzemynagszintjelzőjét hogyan lehet kiszerelni? Fellazítottam levettem a szorító gyűrűt, de a tetején lévő csövek olyan hosszúak, hogy nem tudom sehogyn kiforgatni a padlólemez alól. Gyorscsatis csatlakozású, de már azt is alig értem el,mert bent van a padlólemez alatt.
Itt talán valamennyire látszik, hogyan kéne csinálni.
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #6385 Dátum: 2015.03.13 péntek, 05:06:33 »

Itt talán valamennyire látszik, hogyan kéne csinálni.

Ez idáig teljesen rendben is lenne, csak a baj ott kezdődik, hogy nekem a gyorscsati, nem a tetején van, hanem kijön a tetejéből két fix cső, bemegy úgy 8-10 centit a padlólemez alá, és ott a csati. Ezért nem bírom kiforgatni.
https://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_ii_kombi_bnp_1996_09_2000_11__5830/uzemanyag_rendszer__uzemanyag_szint_erzekelo__uzemanyag_szint_erzekelo__mind?gyakori=I

Így néz ki. Elképzelhető, hogy le kell venni az egész tankot hozzá??

Egyébként az a legnagyobb bajom vele, hogy viszonylag jól mutatja az üz. szintet, de ha kigyullad a "tartalék" lámpa, akkor még van kb 50-100 m-és megáll.
Szerintem a lámpa kigyulladása után még kellene lennie vagy 30-50 km-nek, pont ettől lenne tartalék... Ezen szeretnék segíteni. Nektek ez hogy működik?
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.13 péntek, 05:11:21 írta mikroferi » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6386 Dátum: 2015.03.13 péntek, 12:48:38 »

Ez idáig teljesen rendben is lenne, csak a baj ott kezdődik, hogy nekem a gyorscsati, nem a tetején van, hanem kijön a tetejéből két fix cső, bemegy úgy 8-10 centit a padlólemez alá, és ott a csati. Ezért nem bírom kiforgatni.
https://ford.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__ford__mondeo__mondeo_ii_kombi_bnp_1996_09_2000_11__5830/uzemanyag_rendszer__uzemanyag_szint_erzekelo__uzemanyag_szint_erzekelo__mind?gyakori=I

Így néz ki. Elképzelhető, hogy le kell venni az egész tankot hozzá??

Egyébként az a legnagyobb bajom vele, hogy viszonylag jól mutatja az üz. szintet, de ha kigyullad a "tartalék" lámpa, akkor még van kb 50-100 m-és megáll.
Szerintem a lámpa kigyulladása után még kellene lennie vagy 30-50 km-nek, pont ettől lenne tartalék... Ezen szeretnék segíteni. Nektek ez hogy működik?
Voa! Szerintem ez eléggé nem eredeti!  Smiley
De sajna a megoldásban nem tudok segíteni.
Naplózva
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #6387 Dátum: 2015.03.13 péntek, 17:10:34 »

Sziasztok.

Behalt az önindítóm, gondoltam felújítom, de leszedés közben a bendixről szedtem volna le a csavart és az ház műanyag része szétmállott. Sebaj környékbeli bontóban találtam önindítót, úgy mondták mondeo és escort ugyan az. Hazajöttem, önindító fel a helyére, csavarhelyek stimmelnek, elektromosság helye ugyan ott. Indítok és beindítja, de állandó kerregés van mintha feszt tolná be a bendixet. Ennek mi lehet az oka? Szétszedtem, összeraktam, kipucolva minden jó, és mégis ugyan ez a tünet, mintha állandóan önindítóznék járó motornál is. Van ötlet? Gyújtáskapcsoló biztos jó,mert mikor szétszedtem tegnap semmi ilyen tünet nem volt... Ötlet?

Illetve azt sem értem, nálam miért van 3 vezeték az indítón. Van a két gyári a műanyagba, plussz még egy vastag pozitív...
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.13 péntek, 17:15:21 írta mikroferi » Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6388 Dátum: 2015.03.13 péntek, 18:33:10 »

Sziasztok.

Behalt az önindítóm, gondoltam felújítom, de leszedés közben a bendixről szedtem volna le a csavart és az ház műanyag része szétmállott. Sebaj környékbeli bontóban találtam önindítót, úgy mondták mondeo és escort ugyan az. Hazajöttem, önindító fel a helyére, csavarhelyek stimmelnek, elektromosság helye ugyan ott. Indítok és beindítja, de állandó kerregés van mintha feszt tolná be a bendixet. Ennek mi lehet az oka? Szétszedtem, összeraktam, kipucolva minden jó, és mégis ugyan ez a tünet, mintha állandóan önindítóznék járó motornál is. Van ötlet? Gyújtáskapcsoló biztos jó,mert mikor szétszedtem tegnap semmi ilyen tünet nem volt... Ötlet?

Illetve azt sem értem, nálam miért van 3 vezeték az indítón. Van a két gyári a műanyagba, plussz még egy vastag pozitív...

Más lehet a behúzóvilla. Ha szét tudod szedni mindkettőt, akkor tedd meg, aztán hasonlítsd össze a villát, fogaskerekeket, stb. A 3 kábel: a vékony a behúzóvilláé, az egyik vastag a közös test, a másik vastag az önindító motorjáé. Elvileg a villa amikor behúz, az zárja a motor áramkörét, akkor kezd el tekerni.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
mikroferi
Vendég
« Új hozzászólás #6389 Dátum: 2015.03.14 szombat, 11:29:28 »

Más lehet a behúzóvilla. Ha szét tudod szedni mindkettőt, akkor tedd meg, aztán hasonlítsd össze a villát, fogaskerekeket, stb. A 3 kábel: a vékony a behúzóvilláé, az egyik vastag a közös test, a másik vastag az önindító motorjáé. Elvileg a villa amikor behúz, az zárja a motor áramkörét, akkor kezd el tekerni.

Megoldódott a probléme egy másik, tényleg belevaló önindítóval... Sajnos az 1,8 d escortnak ugyan az a felfogatása, minden passzol de a fogaskerék kicsit jobban kint van a házhoz képes, így elengedett bendixnél is beleér a lfogaskoszorúba.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #6390 Dátum: 2015.03.28 szombat, 19:52:29 »

A kisautóm feldobta tegnap a talpát.

-> Út közben egyszer lekapcsolt a fordulatszámmérő és a rádión látszódott hogy melyik csatornán van, de nem jött ki belőle hang.
-> Kicsivel később kigyulladt a légzsák lámpa a műszerfalon (nem villog, folyamatosan ég), és elkezdett rángatni a motor, meg akart halni, alig bírtam vele beállni a suli parkolójába.
-> A parkolóban már nem tudtam újra elindítani a motort. Ha elfordítom a kulcsot, csak kattog valami, de nem kezdi el forgatni a motort. -> Próbáltuk bikázni is, de ugyanazt játssza, csak kattog, de nem forog a motor. Video:  http://youtu.be/uBlGvcXNhak

-> Leszedtem az akksi sarut, kb. negyed óra múlva vissza, és betoltuk. Láss csodát elindul, jár a motor, de fordulatszámmérő továbbra sem megy, aztán egy rövid idő után (alapjáraton állva is, meg pörgetve a motort is) felvillan a légzsák lámpája, és megáll a motor.
-> Légzsák biztosítékát lehúzva betolásra sem indul a motor.

Szégyenszemre egy Opellel hazahúztuk (110 km távolság egy Opellel amin se vonóhorog, se hátsó vonószem, és csak egy rövid spaniferrel tudtuk összekötni a két kocsit) vigyor3

-> Itthon 1 órára leszedtem az akku sarut, közben töltöttem az akkut. Saru visszatesz, majd pöccre indul a motor kulcs elfordítása után, minden működik, rádió, fordulatszámmérő stb. Hagytam járni a motort, hogy töltse az akkut. Egy negyed óra múlva elment a fordulatszámmérő, majd még kb. 5 perc, és légzsák lámpa felvillan, motor leáll.


Namost:
- összes biztosíték ép
- boruláskapcsoló jó, nincs kikapcsolódva (vagy nem tudom hogy mondjam)
- reléket kiszedtem, nem látok rajtuk elváltozást (némi kókányolástól eltekintve)
- kábeleken kerestem szakadást, de amilyen káosz van... Össze-vissza elvagdalt kábelek, szigetelőszalag tartja össze a legtöbbet, szóval egyértelmű hibaokot nem találtam.

- A küszöb melletti padló kábelköteget nem tudtam megnézni, mert nem tudom, hogy lehet leszedni a küszöböt takaró műanyagot (hurrá, műanyag csavarok rögzítik)


Van valakinek ötlete, hogy merre folytassam a kutatást? Huh?
Elég fura az egész, meg valamit csak mutat az a légzsák hibajel, mert amint az felvillan, akkor áll meg a motor.
A légzsák vezérlőre menő kábelek épek.
« Utoljára szerkesztve: 2015.03.28 szombat, 19:56:08 írta Janny » Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6391 Dátum: 2015.03.28 szombat, 22:53:45 »

A kisautóm feldobta tegnap a talpát.

-> Út közben egyszer lekapcsolt a fordulatszámmérő és a rádión látszódott hogy melyik csatornán van, de nem jött ki belőle hang.
-> Kicsivel később kigyulladt a légzsák lámpa a műszerfalon (nem villog, folyamatosan ég), és elkezdett rángatni a motor, meg akart halni, alig bírtam vele beállni a suli parkolójába.
-> A parkolóban már nem tudtam újra elindítani a motort. Ha elfordítom a kulcsot, csak kattog valami, de nem kezdi el forgatni a motort. -> Próbáltuk bikázni is, de ugyanazt játssza, csak kattog, de nem forog a motor. Video:  http://youtu.be/uBlGvcXNhak

-> Leszedtem az akksi sarut, kb. negyed óra múlva vissza, és betoltuk. Láss csodát elindul, jár a motor, de fordulatszámmérő továbbra sem megy, aztán egy rövid idő után (alapjáraton állva is, meg pörgetve a motort is) felvillan a légzsák lámpája, és megáll a motor.
-> Légzsák biztosítékát lehúzva betolásra sem indul a motor.

Szégyenszemre egy Opellel hazahúztuk (110 km távolság egy Opellel amin se vonóhorog, se hátsó vonószem, és csak egy rövid spaniferrel tudtuk összekötni a két kocsit) vigyor3

-> Itthon 1 órára leszedtem az akku sarut, közben töltöttem az akkut. Saru visszatesz, majd pöccre indul a motor kulcs elfordítása után, minden működik, rádió, fordulatszámmérő stb. Hagytam járni a motort, hogy töltse az akkut. Egy negyed óra múlva elment a fordulatszámmérő, majd még kb. 5 perc, és légzsák lámpa felvillan, motor leáll.


Namost:
- összes biztosíték ép
- boruláskapcsoló jó, nincs kikapcsolódva (vagy nem tudom hogy mondjam)
- reléket kiszedtem, nem látok rajtuk elváltozást (némi kókányolástól eltekintve)
- kábeleken kerestem szakadást, de amilyen káosz van... Össze-vissza elvagdalt kábelek, szigetelőszalag tartja össze a legtöbbet, szóval egyértelmű hibaokot nem találtam.

- A küszöb melletti padló kábelköteget nem tudtam megnézni, mert nem tudom, hogy lehet leszedni a küszöböt takaró műanyagot (hurrá, műanyag csavarok rögzítik)


Van valakinek ötlete, hogy merre folytassam a kutatást? Huh?
Elég fura az egész, meg valamit csak mutat az a légzsák hibajel, mert amint az felvillan, akkor áll meg a motor.
A légzsák vezérlőre menő kábelek épek.

Hmm... Nem tudom az is megvolt-e, de még egy állandó feszültségmérést meg kéne ejteni. Hasonló problémám nekem olyan helyzetben volt, hogy dugóban álltam egy monszun kellős közepén, ment a klíma is; egy idő után ütemesen nekiállt villogni a légzsák, a fék, meg még valamelyik visszajelző. Nem túl ütemesen, viszont egyszerre. Leállítottam, hogy hátha a restart segít, na akkor jött egy hasonló kattogás. Picit lassabban, és az összes visszajelző ami gyújtás ráadásakor világít, az villogott a videón láthatóhoz hasonlóan. Lehet hogy az eső is közrejátszott a dologban, de inkább a túl alacsony feszültség okozta. Ezután építettem be a kipörgésgátló melletti kapcsolóba egy feszmérőt. Ez szépen mutatja hogy mi a helyzet, indításnál és magasabb fordulaton megvan a 13-14 volt, viszont picit bemelegedett motornál alapjáraton már csak 11-11,5. Ezt megterhelve egy klímával és lámpákkal lemászhat akár 10 volt környékére is, ott pedig már szép lassan kezd elektronikusan lehalni a járgány.
Próbálj egy olyat, hogy magasabb fordulatszámon (1500 bőven elég) tartani a motort, akkor már kell töltenie és akkor nem szabad a leírt hibajelenségnek előjönni. Aztán persze minden fordulatszámnál meg kéne mérni a feszt, akár az akksin, akár a rádiót kikapva annak a kábeleiről -így legalább lehet közben a fordulatszámmérőt is nézni-. Ha nem tölt fogyasztók nélkül alapjáraton legalább 11 V-ot a generátor, vagy magasabb fordulaton legalább 13-13,5-et, akkor a generátort és az akksit kell bevizsgálni. Valamelyik döglődik a kettő közül.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #6392 Dátum: 2015.03.29 vasárnap, 07:00:37 »

A kisautóm feldobta tegnap a talpát.

-> Út közben egyszer lekapcsolt a fordulatszámmérő és a rádión látszódott hogy melyik csatornán van, de nem jött ki belőle hang.
-> Kicsivel később kigyulladt a légzsák lámpa a műszerfalon (nem villog, folyamatosan ég), és elkezdett rángatni a motor, meg akart halni, alig bírtam vele beállni a suli parkolójába.
-> A parkolóban már nem tudtam újra elindítani a motort. Ha elfordítom a kulcsot, csak kattog valami, de nem kezdi el forgatni a motort. -> Próbáltuk bikázni is, de ugyanazt játssza, csak kattog, de nem forog a motor. Video:  http://youtu.be/uBlGvcXNhak

-> Leszedtem az akksi sarut, kb. negyed óra múlva vissza, és betoltuk. Láss csodát elindul, jár a motor, de fordulatszámmérő továbbra sem megy, aztán egy rövid idő után (alapjáraton állva is, meg pörgetve a motort is) felvillan a légzsák lámpája, és megáll a motor.
-> Légzsák biztosítékát lehúzva betolásra sem indul a motor.

Szégyenszemre egy Opellel hazahúztuk (110 km távolság egy Opellel amin se vonóhorog, se hátsó vonószem, és csak egy rövid spaniferrel tudtuk összekötni a két kocsit) vigyor3

-> Itthon 1 órára leszedtem az akku sarut, közben töltöttem az akkut. Saru visszatesz, majd pöccre indul a motor kulcs elfordítása után, minden működik, rádió, fordulatszámmérő stb. Hagytam járni a motort, hogy töltse az akkut. Egy negyed óra múlva elment a fordulatszámmérő, majd még kb. 5 perc, és légzsák lámpa felvillan, motor leáll.


Namost:
- összes biztosíték ép
- boruláskapcsoló jó, nincs kikapcsolódva (vagy nem tudom hogy mondjam)
- reléket kiszedtem, nem látok rajtuk elváltozást (némi kókányolástól eltekintve)
- kábeleken kerestem szakadást, de amilyen káosz van... Össze-vissza elvagdalt kábelek, szigetelőszalag tartja össze a legtöbbet, szóval egyértelmű hibaokot nem találtam.

- A küszöb melletti padló kábelköteget nem tudtam megnézni, mert nem tudom, hogy lehet leszedni a küszöböt takaró műanyagot (hurrá, műanyag csavarok rögzítik)


Van valakinek ötlete, hogy merre folytassam a kutatást? Huh?
Elég fura az egész, meg valamit csak mutat az a légzsák hibajel, mert amint az felvillan, akkor áll meg a motor.
A légzsák vezérlőre menő kábelek épek.
Szia!

Első körben az akkumulátor sarukat leszedni, szó szerint leszedni a vezetékről, megtisztítani, úgy visszarakni. Természetesen az akkumulátor sarkait is megcsiszolva, leápolva. Azután a testkábeleket módszeresen egyesével szintén leszedni, majd tisztán vissza. Ez tipikus akkusaru-testkábel érintkezési hiba. Nálam is megvolt.  hehe
Naplózva
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #6393 Dátum: 2015.03.31 kedd, 11:05:13 »

Sziasztok! A gondom, hogy a csomagtét ajtót csak kulccsal tudom nyitni, a távirányítóra nem reagál. Hol kezdjem a hiba feltárását?
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #6394 Dátum: 2015.03.31 kedd, 12:01:42 »

Sziasztok! A gondom, hogy a csomagtét ajtót csak kulccsal tudom nyitni, a távirányítóra nem reagál. Hol kezdjem a hiba feltárását?
Szia!
Itt egy jó leírás: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Kombi_csomagt%C3%A9r_ajt%C3%B3_z%C3%A1rj%C3%A1nak_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1sa_-_Mk1/Mk2
Naplózva
gumilab
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



E-mail
« Új hozzászólás #6395 Dátum: 2015.04.01 szerda, 11:05:51 »

Halló!
Ismét egy gond! Igazából év végén le kellett cserélnem az autót, mert az eleje kicsit átment "lavorba". Egy 2000 évjáratú MK II lett az új vas, ami összességében egyben van, viszont helyenként "kicsit" elhanyagolt állapotot tükröz. Képet cserélem!
Szóval a gond! Rádiós kulcs van hozzá, és az egyik oldal bedugva a gyújtás kapcsolóba rendesen indít, de a másik oldalt bedugva, ha izzítok, utána nem indít, újból rá kell adnom a gyújtást és rögtön indítani, akkor jó. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet?!
Naplózva

2000 MK II 1.8TD kombi némi extrával /csak volt: 1996 Mondeo 1.8TD kombi/
molnarrobert
Vendég
« Új hozzászólás #6396 Dátum: 2015.04.04 szombat, 11:41:37 »

Sziasztok!

A szervó kiegyenlítő tartálya mögött a tűzfalon van egy kb 15-20 cm-es testkábel. Annak a másik vége hova csatlakozik? Nálam sehova  Huh?

Köszi!
Naplózva
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #6397 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 10:03:27 »

Sziasztok.A fényszoró magasságállítónak van külőn biztositéka elvileg?Mert nekem nem működik egyik lámpánál sem.A donorból kivettem az állító kspcsolót és kicseréltem,de most sem jó,ezután kicserélem a lámpákban a motorokat,csak fura hogy egyszerre nem jó egyik sem.Vagy másnál is így szokott behalni a dolog?
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #6398 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 14:14:56 »

Sziasztok.A fényszoró magasságállítónak van külőn biztositéka elvileg?Mert nekem nem működik egyik lámpánál sem.A donorból kivettem az állító kspcsolót és kicseréltem,de most sem jó,ezután kicserélem a lámpákban a motorokat,csak fura hogy egyszerre nem jó egyik sem.Vagy másnál is így szokott behalni a dolog?

Megeshet hogy mindkettő gatya, nekem a dízelben az egyik volt meghalva, ST-ben mind a kettő. Szedd szét a magasságállító modulokat, lehet rajtuk látni ha nem jók (végálláson túlra van tekerve, panelen elégve ez-az). Elvileg nincs neki saját biztosítéka. Ha szétszeded őket, akkor a csúszóellenállásokat érdemes kimérni. A beltéri kapcsolón beállított ellenállásértéknél kell annak is megállni.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
nigabi79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 165



E-mail
« Új hozzászólás #6399 Dátum: 2015.04.06 hétfő, 14:46:40 »

Megeshet hogy mindkettő gatya, nekem a dízelben az egyik volt meghalva, ST-ben mind a kettő. Szedd szét a magasságállító modulokat, lehet rajtuk látni ha nem jók (végálláson túlra van tekerve, panelen elégve ez-az). Elvileg nincs neki saját biztosítéka. Ha szétszeded őket, akkor a csúszóellenállásokat érdemes kimérni. A beltéri kapcsolón beállított ellenállásértéknél kell annak is megállni.
Köszi a segítséget.Utána nézek.
Naplózva

Ford mondeo mk2 1998 kombi
Oldalak: 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 ... 149   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.