Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:19:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 147 148 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 160 161 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3071814 alkalommal)
0 Felhasználó és 143 vendég van a témában
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7650 Dátum: 2017.07.26 szerda, 10:32:28 »



De persze mindegy, hogy melyik autóban milyen fék van, hiszen nincs különbség. Az csak az ember fejében van, hogy sima vas tárcsa és hozzá egy valamilyen betét, vagy kerámia tárcsa és hozzá csúfosan drága betétek. De biztos a Porschénál sem értenek hozzá, azért nem raknak olcsó vastárcsát olcsó betéttel az autóikba.  vigyor3

AndyA
Azért ez az összehasonlítás enyhe túlzás, az egyik a "szegényember Ferrárija", amit mi használunk az meg  egy utcai autó. Teljesen más igénybevételre vannak tervezve.
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.26 szerda, 10:40:54 írta H Zsolt70 » Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7651 Dátum: 2017.07.26 szerda, 10:36:36 »

Azért ez az összehasonlítás nem az igazi, az egyik a "szegényember Ferrárija", a másik

Autókról beszéltünk általánosságban, normál, utcai használatra valókról, nem versenyautókról. És mind a kettőt pont erre csinálták.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7652 Dátum: 2017.07.26 szerda, 11:36:03 »

Autókról beszéltünk általánosságban, normál, utcai használatra valókról, nem versenyautókról. És mind a kettőt pont erre csinálták.

AndyA

Szerinted egy Porsche-ban olyan fékrendszer van, ami egy normál utcai használthoz van illesztve? OMG!
Eleve 4-5-600 LE már nem normál utcai közlekedésre készített teljesítmény! Ehhez mérten van minden benne! Vagyis annak akkor kap a fékrendszere olyan igénybevételt ha teljesítményéhez arányosan forszírozva van. Vagyis annak egy olyan igénybevétel, ami egy VALÓBAN ÁTLAGOS UTCAI autónak határeset, még meg sem kottyan. Nehéz ezt feldolgozni látom....  beka3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7653 Dátum: 2017.07.26 szerda, 11:36:28 »

Azért ez az összehasonlítás enyhe túlzás, az egyik a "szegényember Ferrárija", amit mi használunk az meg  egy utcai autó. Teljesen más igénybevételre vannak tervezve.

 eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7654 Dátum: 2017.07.26 szerda, 13:30:59 »

Autókról beszéltünk általánosságban, normál, utcai használatra valókról, nem versenyautókról. És mind a kettőt pont erre csinálták.

AndyA
Nem hiszem hogy a porcelán féket utcai ámokfutásra fejlesztették.  Roll Eyes
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7655 Dátum: 2017.07.26 szerda, 16:40:00 »

Nem hiszem hogy a porcelán féket utcai ámokfutásra fejlesztették.  Roll Eyes

Ha nem lenne alkalmas az utcai közlekedésre, nem kaphatna rendszámot, és nem közlekedhetne a forgalomban. Tehát erre fejlesztették, de legalábbis erre is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7656 Dátum: 2017.07.26 szerda, 16:43:54 »

Ha nem lenne alkalmas az utcai közlekedésre, nem kaphatna rendszámot, és nem közlekedhetne a forgalomban. Tehát erre fejlesztették, de legalábbis erre is.

AndyA


Jajj máááárrr...... ezt a lufihámozást! Megint egész más oldalról nézed!
Ki mondta, hogy nem alkalmas utcai közlekedésre? Maaaarrrrgiiiiit???!!!  Miért ne közlekedhetne?
Az autó teljesítményéhez igazítják a féket is! Margit!  Nem fogsz látni 1.2 Fábián kerámia féket.....  De egy 500+ lóerős 2+ tonnás autón simán!
De ez más általános és normál közúti használatra készült személyautó! Nyilván minden engedéllyel rendelkezik, mert különben nem vennék meg a gazdagék...

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7657 Dátum: 2017.07.26 szerda, 16:59:22 »


Jajj máááárrr...... ezt a lufihámozást! Megint egész más oldalról nézed!
Ki mondta, hogy nem alkalmas utcai közlekedésre? Maaaarrrrgiiiiit???!!!  Miért ne közlekedhetne?
Az autó teljesítményéhez igazítják a féket is! Margit!  Nem fogsz látni 1.2 Fábián kerámia féket.....  De egy 500+ lóerős 2+ tonnás autón simán!
De ez más általános és normál közúti használatra készült személyautó! Nyilván minden engedéllyel rendelkezik, mert különben nem vennék meg a gazdagék...

Nem értem...

Most akkor a kerámiafék jobb, mint a sima öntöttvas tárcsa ferodol betétekkel? Több a fékerő azzal? De minek is, ha a gumi tapadása a szűk keresztmetszet, ha meg kell állni?

Vagy az öntöttvas tárcsa ferodol betéttel is tudja a megfelelő fékerőt? De akkor meg a hülye német minek tesz bele kerámia tárcsát jó drágáért?

 eplus2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7658 Dátum: 2017.07.26 szerda, 17:02:05 »

Nem értem...

Most akkor a kerámiafék jobb, mint a sima öntöttvas tárcsa ferodol betétekkel? Több a fékerő azzal? De minek is, ha a gumi tapadása a szűk keresztmetszet, ha meg kell állni?

Vagy az öntöttvas tárcsa ferodol betéttel is tudja a megfelelő fékerőt? De akkor meg a hülye német minek tesz bele kerámia tárcsát jó drágáért?

 eplus2

AndyA


Mákér' B+!

Nem ugyanazt járművet fékezik a kétféle fékkel.  nezze  beka3

Az előbbihez....
Van olyan versenysport, ahol vannak rendszámos versenyautók is.  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7659 Dátum: 2017.07.26 szerda, 17:59:26 »

Ha nem lenne alkalmas az utcai közlekedésre, nem kaphatna rendszámot, és nem közlekedhetne a forgalomban. Tehát erre fejlesztették, de legalábbis erre is.

AndyA
Idézet egy régi cikkből:
Ma még csak a legdrágább utcai sportkocsikon találkozhatunk a különleges alkatrészekkel, de a legfrissebb hírek szerint Németországban már a nagy sorozatban gyártható változaton dolgoznak. Az Audi, és partnere, az SGL Carbon állítólag olyan kerámiatárcsás fékrendszeren dolgozik, amely akár egy középkategóriás típusba is beépíthető anélkül, hogy jelentősen növelné az autó vételárát.

A kerámia féktárcsák legnagyobb előnye acélból készült társaikkal szemben, hogy akkor sem csökken érezhetően a rajtuk ébredő fékerő, ha már izzásig hevültek. Emellett a hagyományos fékrendszerekhez képest mintegy 40 kilogrammot lehet velük megspórolni – nagyrészt a rugózatlan tömegből, ami az úttartás érezhető javulását eredményezi – és az élettartamuk is durván a négyszerese az acél tárcsákénak. Épp ezért már az 1980-as évek eleje óta használják a megoldást a versenypályákon.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #7660 Dátum: 2017.07.26 szerda, 19:11:42 »

Idézet egy régi cikkből:
Ma még csak a legdrágább utcai sportkocsikon találkozhatunk a különleges alkatrészekkel, de a legfrissebb hírek szerint Németországban már a nagy sorozatban gyártható változaton dolgoznak. Az Audi, és partnere, az SGL Carbon állítólag olyan kerámiatárcsás fékrendszeren dolgozik, amely akár egy középkategóriás típusba is beépíthető anélkül, hogy jelentősen növelné az autó vételárát.

A kerámia féktárcsák legnagyobb előnye acélból készült társaikkal szemben, hogy akkor sem csökken érezhetően a rajtuk ébredő fékerő, ha már izzásig hevültek. Emellett a hagyományos fékrendszerekhez képest mintegy 40 kilogrammot lehet velük megspórolni – nagyrészt a rugózatlan tömegből, ami az úttartás érezhető javulását eredményezi – és az élettartamuk is durván a négyszerese az acél tárcsákénak. Épp ezért már az 1980-as évek eleje óta használják a megoldást a versenypályákon.


40kg-ot?  azt meg hogy... az egész nincs annyi.Vagy valamit benézek?  smile
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7661 Dátum: 2017.07.26 szerda, 19:17:40 »


40kg-ot?  azt meg hogy... az egész nincs annyi.Vagy valamit benézek?  smile


Segítek!

Ha a vas tárcsák helyett kerámia tárcsák kerülnek fel, akkor az autó súlya akár 40 kg-al is kevesebb.   Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7662 Dátum: 2017.07.26 szerda, 19:18:19 »


40kg-ot?  azt meg hogy... az egész nincs annyi.Vagy valamit benézek?  smile
ilyet nem mondeo méretű féktárcsáknál csinálnak, hanem a 350-400mm-es meg nagyobbaknál. ott azért már van súlykülönbség
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #7663 Dátum: 2017.07.26 szerda, 19:22:15 »

ilyet nem mondeo méretű féktárcsáknál csinálnak, hanem a 350-400mm-es meg nagyobbaknál. ott azért már van súlykülönbség

Volt már mondeó első tárcsa a kezemben..na ha megszorzom kettővel..na akkor se lenne 40 sztem a difi  Wink
De mindegy.Értem...ettől még jó a súlycsökkentés  Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7664 Dátum: 2017.07.26 szerda, 19:23:36 »

Volt már mondeó első tárcsa a kezemben..na ha megszorzom kettővel..na akkor se lenne 40 sztem a difi  Wink
De mindegy.Értem...ettől még jó a súlycsökkentés  Wink
nem 1 tárcsára értik szerintem hanem az autón lévő 4db-ra vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7665 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 07:51:02 »


40kg-ot?  azt meg hogy... az egész nincs annyi.Vagy valamit benézek?  smile

Ne Mondeóban gondolkodj, meg 300/280-as tárcsában. Smiley

Jani Caddyjén hátul nagyobb a tárcsa, mint a Mondeón elöl.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7666 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 07:53:04 »

Volt már mondeó első tárcsa a kezemben..na ha megszorzom kettővel..na akkor se lenne 40 sztem a difi  Wink
De mindegy.Értem...ettől még jó a súlycsökkentés  Wink

A 300-as Mondeo tárcsa 7,5 kg körül van. A 320-as Fóka ST tárcsa már kevés híján 10 kg. Szorozd tovább a még nagyobbak felé, és tedd mellé a hátsó kerekek tárcsáit is. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #7667 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 10:18:09 »

Ne Mondeóban gondolkodj, meg 300/280-as tárcsában. Smiley

Jani Caddyjén hátul nagyobb a tárcsa, mint a Mondeón elöl.

AndyA

Elől meg nagyobb a tárcsa, mint Mondeo-n a felni  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7668 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 10:21:37 »

Elől meg nagyobb a tárcsa, mint Mondeo-n a felni  nyes

Na! Mondeója válogatja...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7669 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 18:33:04 »

A 300-as Mondeo tárcsa 7,5 kg körül van. A 320-as Fóka ST tárcsa már kevés híján 10 kg. Szorozd tovább a még nagyobbak felé, és tedd mellé a hátsó kerekek tárcsáit is. Smiley

AndyA
Kiváncsiságból megmértem a lecserélt még nem kidobott kopott első tárcsámat 6,7kg/db.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7670 Dátum: 2017.07.28 péntek, 08:00:06 »

Kiváncsiságból megmértem a lecserélt még nem kidobott kopott első tárcsámat 6,7kg/db.

Akkor nem 7,5 kg újonnan, hanem 7. Kb. mindegy.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #7671 Dátum: 2017.07.30 vasárnap, 20:49:45 »

Sziasztok!

Ismét egy új problémám akadt a mondeocskámmal Sad

A képeken látható csőnél ereszt a levegő, azt már megmondták, hogy ez egy vákumcső, és ha minden igaz ennek valahogy a fékhez is köze van. A kérdésem az lenne hogyan tudom ezt kicserélni? Otthon megoldható? Illetve vennem kell egy teljesen új csövet vagy tudok bontottat is beszerelni a helyére?
Próbáltam kiszedni de nem akartam eltörni, gondolom megvan a módja hogyan lehet azt onnét kiszedni. Esetleg valaki tudja hogyan tudom leszedni a helyéről?
A csatlakozás végén az a piros kicsi műanyag mi célt szolgál? Az tartaná meg? Mert nekem az is ide oda mozog.

http://www.***/view.php?filename=94320170730_083641.jpg

http://www.***/view.php?filename=86220170730_085736.jpg

Segítségetek előre is köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7672 Dátum: 2017.07.30 vasárnap, 23:27:22 »

Sziasztok!

Ismét egy új problémám akadt a mondeocskámmal Sad

A képeken látható csőnél ereszt a levegő, azt már megmondták, hogy ez egy vákumcső, és ha minden igaz ennek valahogy a fékhez is köze van. A kérdésem az lenne hogyan tudom ezt kicserélni? Otthon megoldható? Illetve vennem kell egy teljesen új csövet vagy tudok bontottat is beszerelni a helyére?
Próbáltam kiszedni de nem akartam eltörni, gondolom megvan a módja hogyan lehet azt onnét kiszedni. Esetleg valaki tudja hogyan tudom leszedni a helyéről?
A csatlakozás végén az a piros kicsi műanyag mi célt szolgál? Az tartaná meg? Mert nekem az is ide oda mozog.

http://www.***/view.php?filename=94320170730_083641.jpg

http://www.***/view.php?filename=86220170730_085736.jpg

Segítségetek előre is köszönöm!


Simán ki lehet cserélni, jó a bontott is. De jó legyen!
Azt a piros gyűrűt le kell nyomni, akkor lehet kihúzni a csövet a szivattyúból.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #7673 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 08:29:07 »

Oksa köszi:)

Simán ki lehet cserélni, jó a bontott is. De jó legyen!
Azt a piros gyűrűt le kell nyomni, akkor lehet kihúzni a csövet a szivattyúból.
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #7674 Dátum: 2017.08.01 kedd, 17:33:22 »

Oksa köszi:)

Szerintem nem feltétlenül a cső a hibás, a piros gyűrű alatt kell lennie egy O gyűrűnek, lehet az hiányzik vagy kopott.
Nekem is ott szuszogott, cseréltem a vákumpumpát, most nem szuszog, de nem lett tőle jobb a fékem. Igaz rosszabb sem.

Csak a piros gyűrűs csatlakozót nem tudod cserélni, szerintem.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
GRzoli
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #7675 Dátum: 2017.08.01 kedd, 21:49:33 »

A cső repedt, legalábbis az biztos mert látok rajta sérülést. Beragasztottam kicsit amíg nem szerzek másikat, de lehet aztán a piros gyűrű is hibás lesz, kiderül Smiley

Szerintem nem feltétlenül a cső a hibás, a piros gyűrű alatt kell lennie egy O gyűrűnek, lehet az hiányzik vagy kopott.
Nekem is ott szuszogott, cseréltem a vákumpumpát, most nem szuszog, de nem lett tőle jobb a fékem. Igaz rosszabb sem.

Csak a piros gyűrűs csatlakozót nem tudod cserélni, szerintem.
Naplózva

Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7676 Dátum: 2017.08.01 kedd, 22:09:03 »

A cső repedt, legalábbis az biztos mert látok rajta sérülést. Beragasztottam kicsit amíg nem szerzek másikat, de lehet aztán a piros gyűrű is hibás lesz, kiderül Smiley


A piros gyűrű nem tud hibás lenni. Az csak egy rögzítő.
A csatlkakozón belül van egy "O" gyűrű, ami sosem ment még tönkre.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
trnokikoma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #7677 Dátum: 2017.08.02 szerda, 13:58:16 »

Sziasztok
Van az automban egy c1300 (ABS szivattyú motor árammköri hiba) hibakód. A szivattyú halt meg vagy elektromos gondja van?
Naplózva

Mondeo mk4 2008, 140LE, automata, 289.000km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7678 Dátum: 2017.08.02 szerda, 14:18:08 »

Sziasztok
Van az automban egy c1300 (ABS szivattyú motor árammköri hiba) hibakód. A szivattyú halt meg vagy elektromos gondja van?

Elsőnek nézd át alaposan a csatlakozókat, levesz, kipucol, kontakt spray, hátha segít.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
trnokikoma
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #7679 Dátum: 2017.08.02 szerda, 15:14:47 »

köszönöm

Elsőnek nézd át alaposan a csatlakozókat, levesz, kipucol, kontakt spray, hátha segít.

AndyA
Naplózva

Mondeo mk4 2008, 140LE, automata, 289.000km
Június Caesar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44



E-mail
« Új hozzászólás #7680 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 10:28:18 »

Sziasztok!

Találkozott már valaki FL utáni (2006-os) hátsó féknyereg berohadásával, vagy csak én vagyok ekkora mázlista? Ugyanúgy nem megy vissza a kézifék, mint az FL előttinél  falbav
Kézifékkötél leszedésével ugyanez...
Naplózva

MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7681 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 10:34:05 »

Sziasztok!

Találkozott már valaki FL utáni (2006-os) hátsó féknyereg berohadásával, vagy csak én vagyok ekkora mázlista? Ugyanúgy nem megy vissza a kézifék, mint az FL előttinél  falbav
Kézifékkötél leszedésével ugyanez...

Nem lehetetlen, nyilván. Csak nem szokott.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7682 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 10:35:57 »

Sziasztok!

Találkozott már valaki FL utáni (2006-os) hátsó féknyereg berohadásával, vagy csak én vagyok ekkora mázlista? Ugyanúgy nem megy vissza a kézifék, mint az FL előttinél  falbav
Kézifékkötél leszedésével ugyanez...

Bármikor, bármelyik kézifékes féknyereg berohadhat.
Más márka esetében is.

A 2004.09 előtti Mondeo esetében nagyobb a valószínűsége.
Ennyi.

Én cseréltem már 2007-es Galaxy-n is mindkét hátsó féknyerget szorulás miatt.

( Hiába locsoltam Laevolac-al  nyes )
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.17 csütörtök, 10:38:46 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Június Caesar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44



E-mail
« Új hozzászólás #7683 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 14:34:48 »

Bármikor, bármelyik kézifékes féknyereg berohadhat.
Más márka esetében is.

A 2004.09 előtti Mondeo esetében nagyobb a valószínűsége.
Ennyi.

Én cseréltem már 2007-es Galaxy-n is mindkét hátsó féknyerget szorulás miatt.

( Hiába locsoltam Laevolac-al  nyes )

FL előtti berohadt. FL utáni berohadt, igaz az bontott volt. Gondolom ezek után ha veszek valami utángyártottat relatív normálisabb áron, sokkal szarabb az se lehet  Huh?
Naplózva

MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7684 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 15:05:30 »

FL előtti berohadt. FL utáni berohadt, igaz az bontott volt. Gondolom ezek után ha veszek valami utángyártottat relatív normálisabb áron, sokkal szarabb az se lehet  Huh?

TRW felújított van jó árban, cseredarabos.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Június Caesar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44



E-mail
« Új hozzászólás #7685 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 15:15:43 »

TRW felújított van jó árban, cseredarabos.
Cromax?
Naplózva

MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7686 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 15:16:35 »

Cromax?

Igen, ott láttam.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Június Caesar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44



E-mail
« Új hozzászólás #7687 Dátum: 2017.08.17 csütörtök, 15:19:09 »

 
Igen, ott láttam.
integet2
Naplózva

MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #7688 Dátum: 2017.08.18 péntek, 15:42:40 »

Kéne egy kis help...2002fmba diesel hátsó féknyereg csavar..enyémben 12esfejü 8-as.
A gyári pedig 10-es csavar.Persze ilyen csavar nincs sehol..milyen kengyel lehet fent nekem higy csak 8-as csavarral van szerelve?
1óra múlva bezár minden... Sad
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7689 Dátum: 2017.08.18 péntek, 17:30:24 »

Kéne egy kis help...2002fmba diesel hátsó féknyereg csavar..enyémben 12esfejü 8-as.
A gyári pedig 10-es csavar.Persze ilyen csavar nincs sehol..milyen kengyel lehet fent nekem higy csak 8-as csavarral van szerelve?
1óra múlva bezár minden... Sad
8-as csavar a gyári 13-as laptávolsággal.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #7690 Dátum: 2017.08.23 szerda, 11:28:54 »

Sziasztok!

Már régen jártam erre.
A problémám az, hogy a fékpedál min. 3 óra állás után felkeményedik.
Csak akkor puhul fel, ha beindítom a motort. Eddig ezt nem csinálta.
A másik, hogy csapágycserés lesz valószínű a jobb hátsó. Néztem árakat és olyan 50e körül van hozzá csapágy. Tényleg ennyibe kerül?
Mert az előre való csapágy csak a töredéke.
 worship
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7691 Dátum: 2017.08.23 szerda, 12:28:46 »

Sziasztok!

Már régen jártam erre.
A problémám az, hogy a fékpedál min. 3 óra állás után felkeményedik.
Csak akkor puhul fel, ha beindítom a motort. Eddig ezt nem csinálta.
A másik, hogy csapágycserés lesz valószínű a jobb hátsó. Néztem árakat és olyan 50e körül van hozzá csapágy. Tényleg ennyibe kerül?
Mert az előre való csapágy csak a töredéke.
 worship

Elmegy a vákuum a rendszerből. Ez nem feltétlenül probléma. A probléma az, ha mindig kemény marad a pedál.
Igen a hátsó csapágy (komplett kerékagy) nem olcsó, de lehet 50-nél olcsóbban is találni.


Naplózva

Imádom a dízeleket!    
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #7692 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 09:55:29 »

Sziasztok!
Tud valaki segíteni hogy TDci motros mondeoban hogyan tudom leellenőrizni a fékrásegítő és a vákuumpupa (szivattyú) megfelelően működik e.
Köszönöm.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7693 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 12:21:17 »

Sziasztok!
Tud valaki segíteni hogy TDci motros mondeoban hogyan tudom leellenőrizni a fékrásegítő és a vákuumpupa (szivattyú) megfelelően működik e.
Köszönöm.

A vákuumszivattyút vákuummérő órával.
A fékrásegítőt, ha leellenőrizted a vákuumszivattyút és jó, akkor fékezel és kiderül.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #7694 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 14:07:15 »

A vákuumszivattyút vákuummérő órával.
A fékrásegítőt, ha leellenőrizted a vákuumszivattyút és jó, akkor fékezel és kiderül.

Mennyit kell mérni a vákuummérővel? mekkora a jó érték?
Mi az, hogy kidelül? Felkeményedik előbb?
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7695 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 17:37:51 »

Sziasztok!
Tud valaki segíteni hogy TDci motros mondeoban hogyan tudom leellenőrizni a fékrásegítő és a vákuumpupa (szivattyú) megfelelően működik e.
Köszönöm.
Mi a gondod? Nem fog a fék, kemény, felpuhul, állandóan érezhetően fog?
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7696 Dátum: 2017.08.28 hétfő, 20:34:48 »

Mennyit kell mérni a vákuummérővel? mekkora a jó érték?
Mi az, hogy kidelül? Felkeményedik előbb?
-0,9bar vákum.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
KPicur
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #7697 Dátum: 2017.08.29 kedd, 07:59:51 »

Mi a gondod? Nem fog a fék, kemény, felpuhul, állandóan érezhetően fog?

A fék fog. De nyomni kell nagyon, az asszony is panaszkodik hogy kigyúrja az alját a kocsinak hogy fogjon. Gyorsan felkeményedik.
Holnap letesztelem. van egy -1 baros mérőórám majd rádugom egy keményebb falú gumicsővel.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #7698 Dátum: 2017.08.29 kedd, 09:48:19 »

A fék fog. De nyomni kell nagyon, az asszony is panaszkodik hogy kigyúrja az alját a kocsinak hogy fogjon. Gyorsan felkeményedik.
Holnap letesztelem. van egy -1 baros mérőórám majd rádugom egy keményebb falú gumicsővel.

FL előtt, de talán még FL1-nél is elég kemény a fékpedál más autókkal összemérve. FL2-nél már egész jó.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7699 Dátum: 2017.08.29 kedd, 16:28:41 »

A fék fog. De nyomni kell nagyon, az asszony is panaszkodik hogy kigyúrja az alját a kocsinak hogy fogjon. Gyorsan felkeményedik.
Holnap letesztelem. van egy -1 baros mérőórám majd rádugom egy keményebb falú gumicsővel.
Ez a gyorsan felkeményedik ez mit takar? Járó motornál is felkeményedik, vagy mit? Hirtelen lett ez az állapot, vagy lassan lett ilyen? Van a rendszerben egy csomó csőcsatlakozás, egy szelep, a rásegítő. Nehezen tudom elképzelni, hogy a  vákuumpumpa adja meg magát.   
Másfajta mérőóra nem nagyon létezik mivel tudtommal max -0.8 környékén van a földön vákuum.  nyes A lehető legkevesebb cső csatlakozással próbáld a tesztet!
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Oldalak: 1 ... 147 148 149 150 151 152 153 [154] 155 156 157 158 159 160 161 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.