Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:28:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
147
148
149
150
151
152
153
[
154
]
155
156
157
158
159
160
161
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3068991 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7650 Dátum:
2017.07.26 szerda, 10:32:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.26 szerda, 08:25:13
De persze mindegy, hogy melyik autóban milyen fék van, hiszen nincs különbség. Az csak az ember fejében van, hogy sima vas tárcsa és hozzá egy valamilyen betét, vagy kerámia tárcsa és hozzá csúfosan drága betétek. De biztos a Porschénál sem értenek hozzá, azért nem raknak olcsó vastárcsát olcsó betéttel az autóikba.
AndyA
Azért ez az összehasonlítás enyhe túlzás, az egyik a "szegényember Ferrárija", amit mi használunk az meg egy utcai autó. Teljesen más igénybevételre vannak tervezve.
«
Utoljára szerkesztve: 2017.07.26 szerda, 10:40:54 írta H Zsolt70
»
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7651 Dátum:
2017.07.26 szerda, 10:36:36 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.07.26 szerda, 10:32:28
Azért ez az összehasonlítás nem az igazi, az egyik a "szegényember Ferrárija", a másik
Autókról beszéltünk általánosságban, normál, utcai használatra valókról, nem versenyautókról. És mind a kettőt pont erre csinálták.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7652 Dátum:
2017.07.26 szerda, 11:36:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.26 szerda, 10:36:36
Autókról beszéltünk általánosságban, normál, utcai használatra valókról, nem versenyautókról. És mind a kettőt pont erre csinálták.
AndyA
Szerinted egy Porsche-ban olyan fékrendszer van, ami egy normál utcai használthoz van illesztve? OMG!
Eleve 4-5-600 LE már nem normál utcai közlekedésre készített teljesítmény! Ehhez mérten van minden benne! Vagyis annak akkor kap a fékrendszere olyan igénybevételt ha teljesítményéhez arányosan forszírozva van. Vagyis annak egy olyan igénybevétel, ami egy VALÓBAN ÁTLAGOS UTCAI autónak határeset, még meg sem kottyan. Nehéz ezt feldolgozni látom....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7653 Dátum:
2017.07.26 szerda, 11:36:28 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.07.26 szerda, 10:32:28
Azért ez az összehasonlítás enyhe túlzás, az egyik a "szegényember Ferrárija", amit mi használunk az meg egy utcai autó. Teljesen más igénybevételre vannak tervezve.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7654 Dátum:
2017.07.26 szerda, 13:30:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.26 szerda, 10:36:36
Autókról beszéltünk általánosságban, normál, utcai használatra valókról, nem versenyautókról. És mind a kettőt pont erre csinálták.
AndyA
Nem hiszem hogy a porcelán féket utcai ámokfutásra fejlesztették.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7655 Dátum:
2017.07.26 szerda, 16:40:00 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.07.26 szerda, 13:30:59
Nem hiszem hogy a porcelán féket utcai ámokfutásra fejlesztették.
Ha nem lenne alkalmas az utcai közlekedésre, nem kaphatna rendszámot, és nem közlekedhetne a forgalomban. Tehát erre fejlesztették, de legalábbis erre is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7656 Dátum:
2017.07.26 szerda, 16:43:54 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.26 szerda, 16:40:00
Ha nem lenne alkalmas az utcai közlekedésre, nem kaphatna rendszámot, és nem közlekedhetne a forgalomban. Tehát erre fejlesztették, de legalábbis erre is.
AndyA
Jajj máááárrr...... ezt a lufihámozást! Megint egész más oldalról nézed!
Ki mondta, hogy nem alkalmas utcai közlekedésre? Maaaarrrrgiiiiit???!!! Miért ne közlekedhetne?
Az autó teljesítményéhez igazítják a féket is! Margit! Nem fogsz látni 1.2 Fábián kerámia féket..... De egy 500+ lóerős 2+ tonnás autón simán!
De ez más általános és normál közúti használatra készült személyautó! Nyilván minden engedéllyel rendelkezik, mert különben nem vennék meg a gazdagék...
Naplózva
Imádom a dízeleket!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7657 Dátum:
2017.07.26 szerda, 16:59:22 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.26 szerda, 16:43:54
Jajj máááárrr...... ezt a lufihámozást! Megint egész más oldalról nézed!
Ki mondta, hogy nem alkalmas utcai közlekedésre? Maaaarrrrgiiiiit???!!! Miért ne közlekedhetne?
Az autó teljesítményéhez igazítják a féket is! Margit! Nem fogsz látni 1.2 Fábián kerámia féket..... De egy 500+ lóerős 2+ tonnás autón simán!
De ez más általános és normál közúti használatra készült személyautó! Nyilván minden engedéllyel rendelkezik, mert különben nem vennék meg a gazdagék...
Nem értem...
Most akkor a kerámiafék jobb, mint a sima öntöttvas tárcsa ferodol betétekkel? Több a fékerő azzal? De minek is, ha a gumi tapadása a szűk keresztmetszet, ha meg kell állni?
Vagy az öntöttvas tárcsa ferodol betéttel is tudja a megfelelő fékerőt? De akkor meg a hülye német minek tesz bele kerámia tárcsát jó drágáért?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7658 Dátum:
2017.07.26 szerda, 17:02:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.26 szerda, 16:59:22
Nem értem...
Most akkor a kerámiafék jobb, mint a sima öntöttvas tárcsa ferodol betétekkel? Több a fékerő azzal? De minek is, ha a gumi tapadása a szűk keresztmetszet, ha meg kell állni?
Vagy az öntöttvas tárcsa ferodol betéttel is tudja a megfelelő fékerőt? De akkor meg a hülye német minek tesz bele kerámia tárcsát jó drágáért?
AndyA
Mákér' B+!
Nem ugyanazt járművet fékezik a kétféle fékkel.
Az előbbihez....
Van olyan versenysport, ahol vannak rendszámos versenyautók is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7659 Dátum:
2017.07.26 szerda, 17:59:26 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.26 szerda, 16:40:00
Ha nem lenne alkalmas az utcai közlekedésre, nem kaphatna rendszámot, és nem közlekedhetne a forgalomban. Tehát erre fejlesztették, de legalábbis erre is.
AndyA
Idézet egy régi cikkből:
Ma még csak a legdrágább utcai sportkocsikon találkozhatunk a különleges alkatrészekkel, de a legfrissebb hírek szerint Németországban már a nagy sorozatban gyártható változaton dolgoznak. Az Audi, és partnere, az SGL Carbon állítólag olyan kerámiatárcsás fékrendszeren dolgozik, amely akár egy középkategóriás típusba is beépíthető anélkül, hogy jelentősen növelné az autó vételárát.
A kerámia féktárcsák legnagyobb előnye acélból készült társaikkal szemben, hogy akkor sem csökken érezhetően a rajtuk ébredő fékerő, ha már izzásig hevültek
. Emellett a hagyományos fékrendszerekhez képest mintegy 40 kilogrammot lehet velük megspórolni – nagyrészt a rugózatlan tömegből, ami az úttartás érezhető javulását eredményezi – és az élettartamuk is durván a négyszerese az acél tárcsákénak. Épp ezért már az 1980-as évek eleje óta használják a megoldást a versenypályákon.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7660 Dátum:
2017.07.26 szerda, 19:11:42 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.07.26 szerda, 17:59:26
Idézet egy régi cikkből:
Ma még csak a legdrágább utcai sportkocsikon találkozhatunk a különleges alkatrészekkel, de a legfrissebb hírek szerint Németországban már a nagy sorozatban gyártható változaton dolgoznak. Az Audi, és partnere, az SGL Carbon állítólag olyan kerámiatárcsás fékrendszeren dolgozik, amely akár egy középkategóriás típusba is beépíthető anélkül, hogy jelentősen növelné az autó vételárát.
A kerámia féktárcsák legnagyobb előnye acélból készült társaikkal szemben, hogy akkor sem csökken érezhetően a rajtuk ébredő fékerő, ha már izzásig hevültek
. Emellett a hagyományos fékrendszerekhez képest mintegy 40 kilogrammot lehet velük megspórolni – nagyrészt a rugózatlan tömegből, ami az úttartás érezhető javulását eredményezi – és az élettartamuk is durván a négyszerese az acél tárcsákénak. Épp ezért már az 1980-as évek eleje óta használják a megoldást a versenypályákon.
40kg-ot? azt meg hogy... az egész nincs annyi.Vagy valamit benézek?
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7661 Dátum:
2017.07.26 szerda, 19:17:40 »
Idézetet írta: wofer - 2017.07.26 szerda, 19:11:42
40kg-ot? azt meg hogy... az egész nincs annyi.Vagy valamit benézek?
Segítek!
Ha a vas tárcsák helyett kerámia tárcsák kerülnek fel, akkor az autó súlya akár 40 kg-al is kevesebb.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7662 Dátum:
2017.07.26 szerda, 19:18:19 »
Idézetet írta: wofer - 2017.07.26 szerda, 19:11:42
40kg-ot? azt meg hogy... az egész nincs annyi.Vagy valamit benézek?
ilyet nem mondeo méretű féktárcsáknál csinálnak, hanem a 350-400mm-es meg nagyobbaknál. ott azért már van súlykülönbség
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7663 Dátum:
2017.07.26 szerda, 19:22:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2017.07.26 szerda, 19:18:19
ilyet nem mondeo méretű féktárcsáknál csinálnak, hanem a 350-400mm-es meg nagyobbaknál. ott azért már van súlykülönbség
Volt már mondeó első tárcsa a kezemben..na ha megszorzom kettővel..na akkor se lenne 40 sztem a difi
De mindegy.Értem...ettől még jó a súlycsökkentés
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7664 Dátum:
2017.07.26 szerda, 19:23:36 »
Idézetet írta: wofer - 2017.07.26 szerda, 19:22:15
Volt már mondeó első tárcsa a kezemben..na ha megszorzom kettővel..na akkor se lenne 40 sztem a difi
De mindegy.Értem...ettől még jó a súlycsökkentés
nem 1 tárcsára értik szerintem hanem az autón lévő 4db-ra
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7665 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 07:51:02 »
Idézetet írta: wofer - 2017.07.26 szerda, 19:11:42
40kg-ot? azt meg hogy... az egész nincs annyi.Vagy valamit benézek?
Ne Mondeóban gondolkodj, meg 300/280-as tárcsában.
Jani Caddyjén hátul nagyobb a tárcsa, mint a Mondeón elöl.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7666 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 07:53:04 »
Idézetet írta: wofer - 2017.07.26 szerda, 19:22:15
Volt már mondeó első tárcsa a kezemben..na ha megszorzom kettővel..na akkor se lenne 40 sztem a difi
De mindegy.Értem...ettől még jó a súlycsökkentés
A 300-as Mondeo tárcsa 7,5 kg körül van. A 320-as Fóka ST tárcsa már kevés híján 10 kg. Szorozd tovább a még nagyobbak felé, és tedd mellé a hátsó kerekek tárcsáit is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7667 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 10:18:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.27 csütörtök, 07:51:02
Ne Mondeóban gondolkodj, meg 300/280-as tárcsában.
Jani Caddyjén hátul nagyobb a tárcsa, mint a Mondeón elöl.
AndyA
Elől meg nagyobb a tárcsa, mint Mondeo-n a felni
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7668 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 10:21:37 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2017.07.27 csütörtök, 10:18:09
Elől meg nagyobb a tárcsa, mint Mondeo-n a felni
Na! Mondeója válogatja...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7669 Dátum:
2017.07.27 csütörtök, 18:33:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2017.07.27 csütörtök, 07:53:04
A 300-as Mondeo tárcsa 7,5 kg körül van. A 320-as Fóka ST tárcsa már kevés híján 10 kg. Szorozd tovább a még nagyobbak felé, és tedd mellé a hátsó kerekek tárcsáit is.
AndyA
Kiváncsiságból megmértem a lecserélt még nem kidobott kopott első tárcsámat 6,7kg/db.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7670 Dátum:
2017.07.28 péntek, 08:00:06 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.07.27 csütörtök, 18:33:04
Kiváncsiságból megmértem a lecserélt még nem kidobott kopott első tárcsámat 6,7kg/db.
Akkor nem 7,5 kg újonnan, hanem 7. Kb. mindegy.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GRzoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7671 Dátum:
2017.07.30 vasárnap, 20:49:45 »
Sziasztok!
Ismét egy új problémám akadt a mondeocskámmal
A képeken látható csőnél ereszt a levegő, azt már megmondták, hogy ez egy vákumcső, és ha minden igaz ennek valahogy a fékhez is köze van. A kérdésem az lenne hogyan tudom ezt kicserélni? Otthon megoldható? Illetve vennem kell egy teljesen új csövet vagy tudok bontottat is beszerelni a helyére?
Próbáltam kiszedni de nem akartam eltörni, gondolom megvan a módja hogyan lehet azt onnét kiszedni. Esetleg valaki tudja hogyan tudom leszedni a helyéről?
A csatlakozás végén az a piros kicsi műanyag mi célt szolgál? Az tartaná meg? Mert nekem az is ide oda mozog.
http://www
.***/view.php?filename=94320170730_083641.jpg
http://www
.***/view.php?filename=86220170730_085736.jpg
Segítségetek előre is köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7672 Dátum:
2017.07.30 vasárnap, 23:27:22 »
Idézetet írta: GRzoli - 2017.07.30 vasárnap, 20:49:45
Sziasztok!
Ismét egy új problémám akadt a mondeocskámmal
A képeken látható csőnél ereszt a levegő, azt már megmondták, hogy ez egy vákumcső, és ha minden igaz ennek valahogy a fékhez is köze van. A kérdésem az lenne hogyan tudom ezt kicserélni? Otthon megoldható? Illetve vennem kell egy teljesen új csövet vagy tudok bontottat is beszerelni a helyére?
Próbáltam kiszedni de nem akartam eltörni, gondolom megvan a módja hogyan lehet azt onnét kiszedni. Esetleg valaki tudja hogyan tudom leszedni a helyéről?
A csatlakozás végén az a piros kicsi műanyag mi célt szolgál? Az tartaná meg? Mert nekem az is ide oda mozog.
http://www
.***/view.php?filename=94320170730_083641.jpg
http://www
.***/view.php?filename=86220170730_085736.jpg
Segítségetek előre is köszönöm!
Simán ki lehet cserélni, jó a bontott is. De jó legyen!
Azt a piros gyűrűt le kell nyomni, akkor lehet kihúzni a csövet a szivattyúból.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GRzoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7673 Dátum:
2017.07.31 hétfő, 08:29:07 »
Oksa köszi:)
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.07.30 vasárnap, 23:27:22
Simán ki lehet cserélni, jó a bontott is. De jó legyen!
Azt a piros gyűrűt le kell nyomni, akkor lehet kihúzni a csövet a szivattyúból.
Naplózva
Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7674 Dátum:
2017.08.01 kedd, 17:33:22 »
Idézetet írta: GRzoli - 2017.07.31 hétfő, 08:29:07
Oksa köszi:)
Szerintem nem feltétlenül a cső a hibás, a piros gyűrű alatt kell lennie egy O gyűrűnek, lehet az hiányzik vagy kopott.
Nekem is ott szuszogott, cseréltem a vákumpumpát, most nem szuszog, de nem lett tőle jobb a fékem. Igaz rosszabb sem.
Csak a piros gyűrűs csatlakozót nem tudod cserélni, szerintem.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
GRzoli
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 69
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7675 Dátum:
2017.08.01 kedd, 21:49:33 »
A cső repedt, legalábbis az biztos mert látok rajta sérülést. Beragasztottam kicsit amíg nem szerzek másikat, de lehet aztán a piros gyűrű is hibás lesz, kiderül
Idézetet írta: Ferqo - 2017.08.01 kedd, 17:33:22
Szerintem nem feltétlenül a cső a hibás, a piros gyűrű alatt kell lennie egy O gyűrűnek, lehet az hiányzik vagy kopott.
Nekem is ott szuszogott, cseréltem a vákumpumpát, most nem szuszog, de nem lett tőle jobb a fékem. Igaz rosszabb sem.
Csak a piros gyűrűs csatlakozót nem tudod cserélni, szerintem.
Naplózva
Ford Mondeo mk3 2001 TDDI -,-
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7676 Dátum:
2017.08.01 kedd, 22:09:03 »
Idézetet írta: GRzoli - 2017.08.01 kedd, 21:49:33
A cső repedt, legalábbis az biztos mert látok rajta sérülést. Beragasztottam kicsit amíg nem szerzek másikat, de lehet aztán a piros gyűrű is hibás lesz, kiderül
A piros gyűrű nem tud hibás lenni. Az csak egy rögzítő.
A csatlkakozón belül van egy "O" gyűrű, ami sosem ment még tönkre.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
trnokikoma
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7677 Dátum:
2017.08.02 szerda, 13:58:16 »
Sziasztok
Van az automban egy c1300 (ABS szivattyú motor árammköri hiba) hibakód. A szivattyú halt meg vagy elektromos gondja van?
Naplózva
Mondeo mk4 2008, 140LE, automata, 289.000km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7678 Dátum:
2017.08.02 szerda, 14:18:08 »
Idézetet írta: trnokikoma - 2017.08.02 szerda, 13:58:16
Sziasztok
Van az automban egy c1300 (ABS szivattyú motor árammköri hiba) hibakód. A szivattyú halt meg vagy elektromos gondja van?
Elsőnek nézd át alaposan a csatlakozókat, levesz, kipucol, kontakt spray, hátha segít.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
trnokikoma
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7679 Dátum:
2017.08.02 szerda, 15:14:47 »
köszönöm
Idézetet írta: AndyA - 2017.08.02 szerda, 14:18:08
Elsőnek nézd át alaposan a csatlakozókat, levesz, kipucol, kontakt spray, hátha segít.
AndyA
Naplózva
Mondeo mk4 2008, 140LE, automata, 289.000km
Június Caesar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7680 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 10:28:18 »
Sziasztok!
Találkozott már valaki FL utáni (2006-os) hátsó féknyereg berohadásával, vagy csak én vagyok ekkora mázlista? Ugyanúgy nem megy vissza a kézifék, mint az FL előttinél
Kézifékkötél leszedésével ugyanez...
Naplózva
MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7681 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 10:34:05 »
Idézetet írta: Június Caesar - 2017.08.17 csütörtök, 10:28:18
Sziasztok!
Találkozott már valaki FL utáni (2006-os) hátsó féknyereg berohadásával, vagy csak én vagyok ekkora mázlista? Ugyanúgy nem megy vissza a kézifék, mint az FL előttinél
Kézifékkötél leszedésével ugyanez...
Nem lehetetlen, nyilván. Csak nem szokott.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7682 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 10:35:57 »
Idézetet írta: Június Caesar - 2017.08.17 csütörtök, 10:28:18
Sziasztok!
Találkozott már valaki FL utáni (2006-os) hátsó féknyereg berohadásával, vagy csak én vagyok ekkora mázlista? Ugyanúgy nem megy vissza a kézifék, mint az FL előttinél
Kézifékkötél leszedésével ugyanez...
Bármikor, bármelyik kézifékes féknyereg berohadhat.
Más márka esetében is.
A 2004.09 előtti Mondeo esetében nagyobb a valószínűsége.
Ennyi.
Én cseréltem már 2007-es Galaxy-n is mindkét hátsó féknyerget szorulás miatt.
( Hiába locsoltam Laevolac-al
)
«
Utoljára szerkesztve: 2017.08.17 csütörtök, 10:38:46 írta Bekre Pál
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Június Caesar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7683 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 14:34:48 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.17 csütörtök, 10:35:57
Bármikor, bármelyik kézifékes féknyereg berohadhat.
Más márka esetében is.
A 2004.09 előtti Mondeo esetében nagyobb a valószínűsége.
Ennyi.
Én cseréltem már 2007-es Galaxy-n is mindkét hátsó féknyerget szorulás miatt.
( Hiába locsoltam Laevolac-al
)
FL előtti berohadt. FL utáni berohadt, igaz az bontott volt. Gondolom ezek után ha veszek valami utángyártottat relatív normálisabb áron, sokkal szarabb az se lehet
Naplózva
MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7684 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 15:05:30 »
Idézetet írta: Június Caesar - 2017.08.17 csütörtök, 14:34:48
FL előtti berohadt. FL utáni berohadt, igaz az bontott volt. Gondolom ezek után ha veszek valami utángyártottat relatív normálisabb áron, sokkal szarabb az se lehet
TRW felújított van jó árban, cseredarabos.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Június Caesar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7685 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 15:15:43 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.17 csütörtök, 15:05:30
TRW felújított van jó árban, cseredarabos.
Cromax?
Naplózva
MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7686 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 15:16:35 »
Idézetet írta: Június Caesar - 2017.08.17 csütörtök, 15:15:43
Cromax?
Igen, ott láttam.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Június Caesar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 44
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7687 Dátum:
2017.08.17 csütörtök, 15:19:09 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.17 csütörtök, 15:16:35
Igen, ott láttam.
Naplózva
MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7688 Dátum:
2017.08.18 péntek, 15:42:40 »
Kéne egy kis help...2002fmba diesel hátsó féknyereg csavar..enyémben 12esfejü 8-as.
A gyári pedig 10-es csavar.Persze ilyen csavar nincs sehol..milyen kengyel lehet fent nekem higy csak 8-as csavarral van szerelve?
1óra múlva bezár minden...
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7689 Dátum:
2017.08.18 péntek, 17:30:24 »
Idézetet írta: wofer - 2017.08.18 péntek, 15:42:40
Kéne egy kis help...2002fmba diesel hátsó féknyereg csavar..enyémben 12esfejü 8-as.
A gyári pedig 10-es csavar.Persze ilyen csavar nincs sehol..milyen kengyel lehet fent nekem higy csak 8-as csavarral van szerelve?
1óra múlva bezár minden...
8-as csavar a gyári 13-as laptávolsággal.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
zeix
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 318
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7690 Dátum:
2017.08.23 szerda, 11:28:54 »
Sziasztok!
Már régen jártam erre.
A problémám az, hogy a fékpedál min. 3 óra állás után felkeményedik.
Csak akkor puhul fel, ha beindítom a motort. Eddig ezt nem csinálta.
A másik, hogy csapágycserés lesz valószínű a jobb hátsó. Néztem árakat és olyan 50e körül van hozzá csapágy. Tényleg ennyibe kerül?
Mert az előre való csapágy csak a töredéke.
Naplózva
ST
220
,
EBC
BRAKES
, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7691 Dátum:
2017.08.23 szerda, 12:28:46 »
Idézetet írta: zeix - 2017.08.23 szerda, 11:28:54
Sziasztok!
Már régen jártam erre.
A problémám az, hogy a fékpedál min. 3 óra állás után felkeményedik.
Csak akkor puhul fel, ha beindítom a motort. Eddig ezt nem csinálta.
A másik, hogy csapágycserés lesz valószínű a jobb hátsó. Néztem árakat és olyan 50e körül van hozzá csapágy. Tényleg ennyibe kerül?
Mert az előre való csapágy csak a töredéke.
Elmegy a vákuum a rendszerből. Ez nem feltétlenül probléma. A probléma az, ha mindig kemény marad a pedál.
Igen a hátsó csapágy (komplett kerékagy) nem olcsó, de lehet 50-nél olcsóbban is találni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7692 Dátum:
2017.08.28 hétfő, 09:55:29 »
Sziasztok!
Tud valaki segíteni hogy TDci motros mondeoban hogyan tudom leellenőrizni a fékrásegítő és a vákuumpupa (szivattyú) megfelelően működik e.
Köszönöm.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7693 Dátum:
2017.08.28 hétfő, 12:21:17 »
Idézetet írta: KPicur - 2017.08.28 hétfő, 09:55:29
Sziasztok!
Tud valaki segíteni hogy TDci motros mondeoban hogyan tudom leellenőrizni a fékrásegítő és a vákuumpupa (szivattyú) megfelelően működik e.
Köszönöm.
A vákuumszivattyút vákuummérő órával.
A fékrásegítőt, ha leellenőrizted a vákuumszivattyút és jó, akkor fékezel és kiderül.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7694 Dátum:
2017.08.28 hétfő, 14:07:15 »
Idézetet írta: Bekre Pál - 2017.08.28 hétfő, 12:21:17
A vákuumszivattyút vákuummérő órával.
A fékrásegítőt, ha leellenőrizted a vákuumszivattyút és jó, akkor fékezel és kiderül.
Mennyit kell mérni a vákuummérővel? mekkora a jó érték?
Mi az, hogy kidelül? Felkeményedik előbb?
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7695 Dátum:
2017.08.28 hétfő, 17:37:51 »
Idézetet írta: KPicur - 2017.08.28 hétfő, 09:55:29
Sziasztok!
Tud valaki segíteni hogy TDci motros mondeoban hogyan tudom leellenőrizni a fékrásegítő és a vákuumpupa (szivattyú) megfelelően működik e.
Köszönöm.
Mi a gondod? Nem fog a fék, kemény, felpuhul, állandóan érezhetően fog?
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7696 Dátum:
2017.08.28 hétfő, 20:34:48 »
Idézetet írta: KPicur - 2017.08.28 hétfő, 14:07:15
Mennyit kell mérni a vákuummérővel? mekkora a jó érték?
Mi az, hogy kidelül? Felkeményedik előbb?
-0,9bar vákum.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7697 Dátum:
2017.08.29 kedd, 07:59:51 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2017.08.28 hétfő, 17:37:51
Mi a gondod? Nem fog a fék, kemény, felpuhul, állandóan érezhetően fog?
A fék fog. De nyomni kell nagyon, az asszony is panaszkodik hogy kigyúrja az alját a kocsinak hogy fogjon. Gyorsan felkeményedik.
Holnap letesztelem. van egy -1 baros mérőórám majd rádugom egy keményebb falú gumicsővel.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7698 Dátum:
2017.08.29 kedd, 09:48:19 »
Idézetet írta: KPicur - 2017.08.29 kedd, 07:59:51
A fék fog. De nyomni kell nagyon, az asszony is panaszkodik hogy kigyúrja az alját a kocsinak hogy fogjon. Gyorsan felkeményedik.
Holnap letesztelem. van egy -1 baros mérőórám majd rádugom egy keményebb falú gumicsővel.
FL előtt, de talán még FL1-nél is elég kemény a fékpedál más autókkal összemérve. FL2-nél már egész jó.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #7699 Dátum:
2017.08.29 kedd, 16:28:41 »
Idézetet írta: KPicur - 2017.08.29 kedd, 07:59:51
A fék fog. De nyomni kell nagyon, az asszony is panaszkodik hogy kigyúrja az alját a kocsinak hogy fogjon. Gyorsan felkeményedik.
Holnap letesztelem. van egy -1 baros mérőórám majd rádugom egy keményebb falú gumicsővel.
Ez a gyorsan felkeményedik ez mit takar? Járó motornál is felkeményedik, vagy mit? Hirtelen lett ez az állapot, vagy lassan lett ilyen? Van a rendszerben egy csomó csőcsatlakozás, egy szelep, a rásegítő. Nehezen tudom elképzelni, hogy a vákuumpumpa adja meg magát.
Másfajta mérőóra nem nagyon létezik mivel tudtommal max -0.8 környékén van a földön vákuum.
A lehető legkevesebb cső csatlakozással próbáld a tesztet!
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Oldalak:
1
...
147
148
149
150
151
152
153
[
154
]
155
156
157
158
159
160
161
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ