Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:57:16
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Fék, ABS, ESP
Oldalak:
1
...
97
98
99
100
101
102
103
[
104
]
105
106
107
108
109
110
111
...
170
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fék, ABS, ESP (Megtekintve 3068277 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5150 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 17:19:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.05.04 vasárnap, 17:13:14
Még egy, aki megtért az igaz hitre.
AndyA
vagy még egy, akit be tudtak palizni
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5151 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 17:20:21 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.04 vasárnap, 17:19:28
vagy még egy, akit be tudtak palizni
ez nem bepalizás csak nem próbáltad előtte az autómat meg utána !
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5152 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 17:24:20 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.05.04 vasárnap, 17:20:21
ez nem bepalizás csak nem próbáltad előtte az autómat meg utána !
és mivel használtad előtte?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5153 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 17:48:38 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.04 vasárnap, 17:24:20
és mivel használtad előtte?
gyári betét gyári tárcsával,mondom biztosan kopott azért *** .a tárcsát megmértem bőven méret felett volt még ezért vettem brembo betéteket amivel ugynolyan *** volt a fék nyúlós .megrendeltem a redstuffot ez fog mint az állat az igazi különbség akkor jön ki mikor nagy tempónál fékezel de a városban is volt már hogy azért nem másztam rá az előttem haladóra mert az volt benne
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5154 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 18:24:06 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.05.04 vasárnap, 17:48:38
gyári betét gyári tárcsával,mondom biztosan kopott azért *** .a tárcsát megmértem bőven méret felett volt még ezért vettem brembo betéteket amivel ugynolyan *** volt a fék nyúlós .megrendeltem a redstuffot ez fog mint az állat az igazi különbség akkor jön ki mikor nagy tempónál fékezel de a városban is volt már hogy azért nem másztam rá az előttem haladóra mert az volt benne
hát szerintem azért egy prémium kategóriás alkatrészben nem csalódtál volna ekkorát. A brembo messze nem az. Vannak jó cuccaid, de azok modjuk 5-ször annyiba kerülnek. Az átlagos utcai felhasználásnál eddig még sok jót nem hallottam róla.A tapasztalatok a mondeoval meg egyenesen siralmas volt. Egy ate szettel viszont űberjó volt
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5155 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 18:27:20 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.04 vasárnap, 18:24:06
hát szerintem azért egy prémium kategóriás alkatrészben nem csalódtál volna ekkorát. A brembo messze nem az. Vannak jó cuccaid, de azok modjuk 5-ször annyiba kerülnek. Az átlagos utcai felhasználásnál eddig még sok jót nem hallottam róla.A tapasztalatok a mondeoval meg egyenesen siralmas volt. Egy ate szettel viszont űberjó volt
ha 5 ször annyi akkor már drága az ebc házhozszállítva volt 30e és nagyon meg vagyok vele elégedve!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5156 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 18:29:38 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.05.04 vasárnap, 18:27:20
ha 5 ször annyi akkor már drága az ebc házhozszállítva volt 30e és nagyon meg vagyok vele elégedve!
igen, de egy prémium ate fék mondjuk még mindig egy 10-essel az ebc alatt van, és össze sem hasonlítható egy "olcsó" brembo-val
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5157 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 18:33:36 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.04 vasárnap, 18:29:38
igen, de egy prémium ate fék mondjuk még mindig egy 10-essel az ebc alatt van, és össze sem hasonlítható egy "olcsó" brembo-val
Régen nem volt bajom a Bremboval....a mondeon 3-4 ezer km után kuka (hullámos) lett az első tárcsa. Kapott Ate tárcsákat és Textar betéteket hátul meg Delphi van...nekem megfelel.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5158 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 18:39:32 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.04 vasárnap, 18:29:38
igen, de egy prémium ate fék mondjuk még mindig egy 10-essel az ebc alatt van, és össze sem hasonlítható egy "olcsó" brembo-val
nincs összehasonlítási alapom az ate-vel de az ebc az jó és nekem megfelel és nem megyek annyit hogy hamar kelljen cserélnem.mindenki maga dönti el mit engedhet meg magának de nem kísérletezem.
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5159 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 20:21:19 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.04 vasárnap, 17:19:28
vagy még egy, akit be tudtak palizni
Nem értem én sem ezt az EBC sztárolását itt a fórumon, de ha annyira jó lenne, mint amilyennek itt Istenítve van, akkor az autó sportban, akik kipróbálták, nem tértek volna vissza az általuk korábban használt márkájú fékbetétekre.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5160 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 20:38:09 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.05.04 vasárnap, 20:21:19
Nem értem én sem ezt az EBC sztárolását itt a fórumon, de ha annyira jó lenne, mint amilyennek itt Istenítve van, akkor az autó sportban, akik kipróbálták, nem tértek volna vissza az általuk korábban használt márkájú fékbetétekre.
itt nem sztárolásról van szó hanem tapasztalatról.ha nekünk nem is hisztek próbáljátok ki aztán akkor meglátjátok legtöbbször olyanok szólnak akik nem is próbálták!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5161 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 20:56:41 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.05.04 vasárnap, 20:38:09
itt nem sztárolásról van szó hanem tapasztalatról.ha nekünk nem is hisztek próbáljátok ki aztán akkor meglátjátok legtöbbször olyanok szólnak akik nem is próbálták!
Én már nem is fogom kipróbálni, mert megtették mások helyettem és olyanok akiknek a véleményére adok és magasabb szintű próbának vetették alá, mint te az utcán, de van olyan fórum társunk is aki kipróbálta és arra jutott, hogy használt már jobb fékbetétet az EBC-nél.
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5162 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 21:19:34 »
Idézetet írta: Truthful - 2014.05.04 vasárnap, 20:56:41
Én már nem is fogom kipróbálni, mert megtették mások helyettem és olyanok akiknek a véleményére adok és magasabb szintű próbának vetették alá, mint te az utcán, de van olyan fórum társunk is aki kipróbálta és arra jutott, hogy használt már jobb fékbetétet az EBC-nél.
jó mindenkinek magának kell tudni nekem bevált és kész nem ragozom tovább nem vitázom elmondtam a tapasztalatokat ezért vetette fel valaki hogy lehetne egy fék tesztet csinálni a nagytalálkozón ott kiderülne melyik a jobb!van sokféle összeállítás kiderülne melyik a jó vagy h mekkorák a különbségek!így mindenki csak mondja a magáét!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
soros72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 85
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5163 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 21:54:19 »
Idézetet írta: soros72 - 2014.04.08 kedd, 06:11:24
Köszönöm Lászlónak és GSR-nek a válaszokat!
Akkor László tanácsára egyelőre várok.
Közben megoldottam a problémát!
Naplózva
2002 TDDI Tournier 116 ló
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5164 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 22:05:28 »
Idézetet írta: soros72 - 2014.05.04 vasárnap, 21:54:19
Közben megoldottam a problémát!
[img width=800 height=480]http://img2.indafoto.hu/1/1/161523_581730e2b43c295ca1a8045ca19c0e8e/20984633_ae18fac49885603234f1ed2199e80586_xxl.jpg[/img
[img width=800 height=480]http://img2.indafoto.hu/1/1/161523_581730e2b43c295ca1a8045ca19c0e8e/20984637_9a2a92b620f980af67598ab63c984380_xxl.jpg[/img
Úgy fog a féked mint a faék.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.05 hétfő, 09:58:17 írta AndyA
»
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5165 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 22:08:08 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.05.04 vasárnap, 21:19:34
jó mindenkinek magának kell tudni nekem bevált és kész nem ragozom tovább nem vitázom elmondtam a tapasztalatokat ezért vetette fel valaki hogy lehetne egy fék tesztet csinálni a nagytalálkozón ott kiderülne melyik a jobb!van sokféle összeállítás kiderülne melyik a jó vagy h mekkorák a különbségek!így mindenki csak mondja a magáét!
De mit mérsz egy ilyen fékteszten?
Féktávot? Az nem lenne más, mint egy gumiteszt.
Hogy mennyire kell nyomni, hogy nagyon fogjon (pedálerő/fékerő)? Az lehet, hogy más, de vészhelyzetben úgyis EBA lép be, ha meg nem, akkor csak kényelem kérdése, hogy mennyire harapós a fék.
A gyári fékbetéttel ha autópályán rátaposol a fékre ugyanúgy az ABS-t dolgoztatod, és a gumi fog számítani, mintha Redstuff kategóriájú betéttel teszed.
Próbáltam Redstuffot, és tényleg harapósabb, magabiztosabb érzést ad a fékrendszernek, de csak a fékrendszer szubjektív megítéléséhez ad hozzá (azt leszámítva, hogy jobban bírja azt, ha nagyon megkínzod őket, de a mondeo nem egy pályanapra szánt autó).
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5166 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 22:12:05 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.05.04 vasárnap, 22:08:08
De mit mérsz egy ilyen fékteszten?
Féktávot? Az nem lenne más, mint egy gumiteszt.
Hogy mennyire kell nyomni, hogy nagyon fogjon (pedálerő/fékerő)? Az lehet, hogy más, de vészhelyzetben úgyis EBA lép be, ha meg nem, akkor csak kényelem kérdése, hogy mennyire harapós a fék.
A gyári fékbetéttel ha autópályán rátaposol a fékre ugyanúgy az ABS-t dolgoztatod, és a gumi fog számítani, mintha Redstuff kategóriájú betéttel teszed.
Próbáltam Redstuffot, és tényleg harapósabb, magabiztosabb érzést ad a fékrendszernek, de csak a fékrendszer szubjektív megítéléséhez ad hozzá (azt leszámítva, hogy jobban bírja azt, ha nagyon megkínzod őket, de a mondeo nem egy pályanapra szánt autó).
persze nem pályára szánt autó az biztos de nem árt ha jobb rajta a fék igen mondjuk a fékutat tudnánk nézni
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5167 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 22:16:41 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.05.04 vasárnap, 22:12:05
persze nem pályára szánt autó az biztos de nem árt ha jobb rajta a fék igen mondjuk a fékutat tudnánk nézni
De a fékút pont nem a fékbetéttől függ.
Naplózva
soros72
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 85
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5168 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 22:19:59 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.05.04 vasárnap, 22:05:28
Úgy fog a féked mint a faék.
A Pádison szükség volt rá
Naplózva
2002 TDDI Tournier 116 ló
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5169 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 22:53:33 »
Idézetet írta: tpmportal - 2014.05.04 vasárnap, 22:16:41
De a fékút pont nem a fékbetéttől függ.
attól is
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Truthful
Vendég
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5170 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 23:20:11 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.05.04 vasárnap, 21:19:34
jó mindenkinek magának kell tudni nekem bevált és kész nem ragozom tovább nem vitázom elmondtam a tapasztalatokat ezért vetette fel valaki hogy lehetne egy fék tesztet csinálni a nagytalálkozón ott kiderülne melyik a jobb!van sokféle összeállítás kiderülne melyik a jó vagy h mekkorák a különbségek!így mindenki csak mondja a magáét!
Igazad van, csak a nagytalin nem lesz két egyforma autó amin a gumi a féktárcsa és a betétek, de még a futómű is egyforma lenne, és
így semmi nem fog kiderűlni.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5171 Dátum:
2014.05.04 vasárnap, 23:51:18 »
Idézetet írta: madar89 - 2014.05.04 vasárnap, 22:53:33
attól is
Volt egy usa-ban végzett teszt, amiben rendőrautókban teszteltek gyári és utángyártott betéteket. A régi fajta organikus betéteket leszámítva a fémes és a kerámiás betétek 60 és 125 mph-ról lassítgatva pár lábon belüli (az egyes fékezések átlagos eltérése alatti) különbségeket hoztak. Akkor lett más az eredmény jelentősebben, amikor csökkentették a hűlési időt a fékezések között.
Holnap megkeresem a teszt leírását, ha érdekel.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5172 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 22:02:21 »
Légteleníthetetlen fék kálváriám folytatódik.
Ki lett cserélve a főfékhenger egy bontott darabra, de nem lehet lelégteleníteni. 1-2liter folyadékkal végig lett nyomva a rendszer, de a pumpálás hatására újra levegős lesz. Szerelőm azt mondta hogy rossz a bontott főfékhenger, mert máshol nem nagyon tud (legalábbis ilyen szinten) fellevegősödni.
Holnap megpróbálom egy másik bontottal, hátha.
Valakinek tipp?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5173 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 22:07:44 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.05.05 hétfő, 22:02:21
Légteleníthetetlen fék kálváriám folytatódik.
Ki lett cserélve a főfékhenger egy bontott darabra, de nem lehet lelégteleníteni. 1-2liter folyadékkal végig lett nyomva a rendszer, de a pumpálás hatására újra levegős lesz. Szerelőm azt mondta hogy rossz a bontott főfékhenger, mert máshol nem nagyon tud (legalábbis ilyen szinten) fellevegősödni.
Holnap megpróbálom egy másik bontottal, hátha.
Valakinek tipp?
hátsó nyereg dugattyúja a helyére lett tekerve?
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5174 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 22:09:39 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.05 hétfő, 22:07:44
hátsó nyereg dugattyúja a helyére lett tekerve?
Persze, anélkül nem is ment volna be az új betét.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5175 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 22:11:47 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.05.05 hétfő, 22:09:39
Persze, anélkül nem is ment volna be az új betét.
de nem csak teljesen betekerve, hanem megfelelő állásban gondoltam. a betét még bemehet attól, de a dugattyút nem légteleníti ki rendesen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5176 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 22:13:06 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.05 hétfő, 22:11:47
de nem csak teljesen betekerve, hanem megfelelő állásban gondoltam. a betét még bemehet attól, de a dugattyút nem légteleníti ki rendesen
Amikor beakad a kéziféket mozgató pöcök? Vagy milyen a megfelelő állás?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5177 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 22:18:20 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.05.05 hétfő, 22:13:06
Amikor beakad a kéziféket mozgató pöcök? Vagy milyen a megfelelő állás?
a dugattyún kéne lenni egy jelölésnek(talán egy pici lyuknak) aminek a légtelenítő csavar felé kell néznie, amikor be van tekerve a dugattyú. nem tudom pontosan hol, az mk1-2-n a hornyok közt van egy 6-os pici zsákfurat, az a jele
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5178 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 22:21:14 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.05 hétfő, 22:18:20
a dugattyún kéne lenni egy jelölésnek(talán egy pici lyuknak) aminek a légtelenítő csavar felé kell néznie, amikor be van tekerve a dugattyú. nem tudom pontosan hol, az mk1-2-n a hornyok közt van egy 6-os pici zsákfurat, az a jele
Ilyenről még nem is hallottam. Úgy tudtam, hogy csak arra kell figyelni hogy beakadjon a betéten lévő pöcökbe.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5179 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 22:24:55 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.05.05 hétfő, 22:21:14
Ilyenről még nem is hallottam. Úgy tudtam, hogy csak arra kell figyelni hogy beakadjon a betéten lévő pöcökbe.
ami a betét pöckébe beakad, abból elvileg van 4 nem? egyik kettő közt lenne a pontozás. vagy ha nincs 4 nút, csak 1, akkor mondjuk nincs varia
Az a baj, hogy kimondottan ezt nem láttam ,de szokott lenni ilyen rajta.
Várd meg még Tibi rámondja az áment, az is lehet, hogy már újabban nincs ilyen
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.05 hétfő, 22:33:25 írta GinJoy
»
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5180 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 22:31:57 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.05 hétfő, 22:24:55
ami a betét pöckébe beakad, abból elvileg van 4 nem? egyik kettő közt lenne a pontozás. vagy ha nincs 4 nút, csak 1, akkor mondjuk nincs varia
Csak 2.
Ilyen:
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Mondeo-Mk3-2000-Onwards-Rear-Right-O-S-Brake-Caliper-Bosch-Brake-System-/300875399637
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5181 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 22:32:22 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.05 hétfő, 22:24:55
ami a betét pöckébe beakad, abból elvileg van 4 nem? egyik kettő közt lenne a pontozás. vagy ha nincs 4 nút, csak 1, akkor mondjuk nincs varia
2 van, egyik egy szabályos félkör, a másik meg kicsit hülye forma.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5182 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 22:35:41 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.05.05 hétfő, 22:32:22
2 van, egyik egy szabályos félkör, a másik meg kicsit hülye forma.
igen látom Zoleex képén. ott is lehet valami vágat, a képen pont egy jellel van egyvonalban
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5183 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 22:38:03 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.05 hétfő, 22:35:41
igen látom Zoleex képén. ott is lehet valami vágat, a képen pont egy jellel van egyvonalban
Szerintem én is ilyen állásba tekertem.(így adja magát a pöcökbeakadás
) De ha nem egy vonalba van, akkor fel tud levegősödni? Nem nagyon értem...Hisz az kézifék használatnál is mozog(forog)
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5184 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 22:40:46 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.05.05 hétfő, 22:38:03
Szerintem én is ilyen állásba tekertem.(így adja magát a pöcökbeakadás
) De ha nem egy vonalba van, akkor fel tud levegősödni? Nem nagyon értem...Hisz az kézifék használatnál is mozog(forog)
a dugattyú nem forog sehová. hiszen akkor nem lenne kézifék, meg ahoz a betétnek is forognia kéne
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5185 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 22:45:35 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.05 hétfő, 22:40:46
a dugattyú nem forog sehová. hiszen akkor nem lenne kézifék, meg ahoz a betétnek is forognia kéne
Nem menetes? Hisz forgatva kell visszanyomni is.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5186 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 22:49:38 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.05.05 hétfő, 22:45:35
Nem menetes? Hisz forgatva kell visszanyomni is.
a belsejében van egy orsó, amit a kézifék forgat, és mivel a dugattyú nem forog, így rányomja a kerékre. ebben van egy önbeálló szerk
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5187 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 22:50:56 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.05 hétfő, 22:49:38
a belsejében van egy orsó, amit a kézifék forgat, és mivel a dugattyú nem forog, így rányomja a kerékre. ebben van egy önbeálló szerk
És ha ez nem megfelelő pozícióban van, akkor fel tud levegősödni?
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5188 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 22:52:15 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.05.05 hétfő, 22:50:56
És ha ez nem megfelelő pozícióban van, akkor fel tud levegősödni?
nem. akkor nem légtelenedik le rendesen
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5189 Dátum:
2014.05.05 hétfő, 22:55:11 »
Idézetet írta: GinJoy - 2014.05.05 hétfő, 22:52:15
nem. akkor nem légtelenedik le rendesen
Rátettünk egy csövet, és úgy pumpáltam. Átnyomtunk vagy félliter folyadékot, már nem jött semmi levegő, elzártuk. Ezt eljátszottuk mindenhol így, aztán a hátsót újra megnyitottuk és megint tele volt levegővel(nem 1-2 bubi, hanem rengeteg). Ez inkább fellevegősödésnek tűnik, nem? Ezért mondta a szerelő, hogy így csak a főfékhengernél tud.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5190 Dátum:
2014.05.06 kedd, 06:44:06 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.05.05 hétfő, 22:50:56
És ha ez nem megfelelő pozícióban van, akkor fel tud levegősödni?
Tisztelt Fórumtárs!
A fékrendszered nem a hátsófékhenger dugattyú állásától levegősödik, fel. A dugattyú helytelen végállása(fékbetét rögzítő pöcök, dugattyú nyomótalp vájat egybe esésének hiánya) nem egyenletes, jobb és baloldali betét kopást és kézifék rendellenességet eredményez. A dugattyú valóban nem forog a munkahengerben. A féknyereg, csak a fékcsőnél a légtelenítő csavarnál és a munkahenger tömítőgyűrűnél levegősödhet fel. Ez viszont a fékolaj szivárgás miatt jól látható lenne.
Ekkora mennyiségű levegő csak a főfékhenger felől kerülhet a rendszerbe.
Érdemes még a tartály és a főfékhenger közötti tömítőgyűrű állapotát is ellenőrizni.
Nagy valószínűséggel a főfékhenger nem az igazi. Egy túlnyomásos féklégtelenitő berendezéssel lenne érdemes az egész rendszert légteleníteni.
A bontott, olaj nélkül tárolt főfékhenger belseje, könnyen korrodálódik ami nem tesz jót a gumikarmantyúknak.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.06 kedd, 08:58:31 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5191 Dátum:
2014.05.06 kedd, 07:49:25 »
Idézetet írta: László - 2014.05.06 kedd, 06:44:06
Tisztelt Fórumtárs!
A fékrendszered nem a hátsófékhenger dugattyú állásától levegősödik, fel. A dugattyú helytelen végállása(fékbetét rögzítő pöcök, dugattyú nyomótalp vájat egybe esésének hiánya) nem egyenletes, jobb és baloldali betét kopást és kézifék rendellenességet eredményez. A dugattyú valóban nem forog a munkahengerben. A féknyereg, csak a fékcsőnél a légtelenítő csavarnál és a munkahenger tömítőgyűrűnél levegősödhet fel. Ez viszont a fékolaj szivárgás miatt jól látható lenne.
Ekkora mennyiségű levegő csak a főfékhenger felől kerülhet a rendszerbe.
Érdemes még a tartály és a főfékhenger közötti tömítőgyűrű állapotát is ellenőrizni.
Nagy valószínűséggel a főfékhenger nem az igazi. Egy túlnyomásos féklégtelenitő berendezéssel lenne érdemes az egész rendszert légteleníteni.
A bontott, olaj nélkül tárolt főfékhenger belseje, könnyen korrodálódok ami nem tesz jót a gumikarmantyúknak.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
A szerelőm is pont ezeket mondta, és a főfékhenger újabb cseréjét javasolta.
A munkahenger alatt, a főfékhengert érted? Vagy van egy másik? Ha igen, hol találom?
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.06 kedd, 07:52:08 írta Zolibácsi
»
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5192 Dátum:
2014.05.06 kedd, 08:56:13 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.05.06 kedd, 07:49:25
Tisztelt László!
A szerelőm is pont ezeket mondta, és a főfékhenger újabb cseréjét javasolta.
A munkahenger alatt, a főfékhengert érted? Vagy van egy másik? Ha igen, hol találom?
Tisztelt Fórumtárs!
A munkahenger kifejezést a hátsó féknyereggel kapcsolatban írtam.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5193 Dátum:
2014.05.07 szerda, 10:44:13 »
Tisztelt Fórumtársak!
Tegnap megérkezett nekem is az első fékszett remélem a héten sikerül is beépítenem. Bármilyen vegyes érzelmek is vannak mostanában itt a fórumon az EBC fékkel kapcsolatban azért a saját tapasztalataim miatt azt rendeltem. D981-es tárcsa pár előre és hozzá greenstuff betétek. Motoros tapasztalatomból tanulva meg persze a fórum jó/rossz csordaszellemével haladva döntöttem én is ez a kombináció mellett. Ahogy látom itt vannak páran akik ha nem is ellene de semmiképpen sem az EBC mellett vannak, és itt az árat is erősen emlegetik. Igaz nem autós kategória hanem kétkerekű de ott például nekem a gyári fékbetét garnitúránál 50-60%-al olcsóbb volt az EBC. Kezdésnek gyári márkát csak egy alacsonyabb szintet vettem(arany helyett kék nissint, 32-helyett 17k-ért) a fékhatásom az új betétekkel nem változott a kopottakhoz képest, ezzel használtam közel 20 ezer km-t a motort majd cseréltem EBC-re ugyanaz a kategória mint a bent lévő. Az első fékezéskor beszerelés után majdnem átestem a kormányon mert úgy húztam ahogy a régi betét kívánta volna. Azóta csak erősödött a fékhatás így már látom hogy gyakorlatilag a régi fékbetétemmel a fékeim/gumijaim tudásának kb 60% használtam ki a mostanihoz képest. Itt ugye nincs semmiféle rásegítés csak kézerő és kész szóval ez nagyon is jól megmutatja számomra hogy mennyit ér az EBC fékbetét.
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5194 Dátum:
2014.05.07 szerda, 11:03:51 »
Idézetet írta: Guen - 2014.05.07 szerda, 10:44:13
Tisztelt Fórumtársak!
Tegnap megérkezett nekem is az első fékszett remélem a héten sikerül is beépítenem. Bármilyen vegyes érzelmek is vannak mostanában itt a fórumon az EBC fékkel kapcsolatban azért a saját tapasztalataim miatt azt rendeltem. D981-es tárcsa pár előre és hozzá greenstuff betétek. Motoros tapasztalatomból tanulva meg persze a fórum jó/rossz csordaszellemével haladva döntöttem én is ez a kombináció mellett. Ahogy látom itt vannak páran akik ha nem is ellene de semmiképpen sem az EBC mellett vannak, és itt az árat is erősen emlegetik. Igaz nem autós kategória hanem kétkerekű de ott például nekem a gyári fékbetét garnitúránál 50-60%-al olcsóbb volt az EBC. Kezdésnek gyári márkát csak egy alacsonyabb szintet vettem(arany helyett kék nissint, 32-helyett 17k-ért) a fékhatásom az új betétekkel nem változott a kopottakhoz képest, ezzel használtam közel 20 ezer km-t a motort majd cseréltem EBC-re ugyanaz a kategória mint a bent lévő. Az első fékezéskor beszerelés után majdnem átestem a kormányon mert úgy húztam ahogy a régi betét kívánta volna. Azóta csak erősödött a fékhatás így már látom hogy gyakorlatilag a régi fékbetétemmel a fékeim/gumijaim tudásának kb 60% használtam ki a mostanihoz képest. Itt ugye nincs semmiféle rásegítés csak kézerő és kész szóval ez nagyon is jól megmutatja számomra hogy mennyit ér az EBC fékbetét.
Nekem is "sima" EBC van a motorban elöl. Nem jobb, nem rosszabb, mint a régi (mondjuk én óvatos duhaj vagyok 8 csavarral meg egy bilivassal a vállamban), de tény, hogy a gyári Hondánál lényegesen olcsóbb volt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5195 Dátum:
2014.05.07 szerda, 11:07:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.05.07 szerda, 11:03:51
Nekem is "sima" EBC van a motorban elöl. Nem jobb, nem rosszabb, mint a régi (mondjuk én óvatos duhaj vagyok 8 csavarral meg egy bilivassal a vállamban), de tény, hogy a gyári Hondánál lényegesen olcsóbb volt.
AndyA
A sima alatt nem a legolcsóbb verziót értettem hanem az FA HH verziót ez az utcai sport ha jól tudom.
szerk:
http://ebcbrakes.hu/ebc-motor-fekbetet-fektarcsa-termekek.html#ebc-goldstuff-motor-fekbetet
nekem ez került be a kék nissin helyett.
Ég és föld a kettő között
szerk2: Hátra viszont, gondolván nem annyira fontos a blackstuff betét került azzal viszont nem is vagyok megelégedve nagyon tompának érződik... szóval kerül majd oda is FA HH
«
Utoljára szerkesztve: 2014.05.07 szerda, 11:12:19 írta Guen
»
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5196 Dátum:
2014.05.07 szerda, 21:58:55 »
Idézetet írta: László - 2014.05.06 kedd, 08:56:13
Tisztelt Fórumtárs!
A munkahenger kifejezést a hátsó féknyereggel kapcsolatban írtam.
Tisztelettel László!
Egy új főfékhenger megoldotta a problémát. Köszönöm mindenkinek a tanácsokat.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5197 Dátum:
2014.05.08 csütörtök, 06:28:14 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.05.07 szerda, 21:58:55
Egy új főfékhenger megoldotta a problémát. Köszönöm mindenkinek a tanácsokat.
Tisztelt Fórumtárs!
Ami azt illeti ez a fékfelújítás nem volt egy rutinműtét. A lényeg, hogy a probléma megoldódott.
Azért ennek a történet sorozatnak van egy apró tanulsága. A főfékhenger tekintetében, nem igazán nyerő a bontott alkatrész.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5198 Dátum:
2014.05.08 csütörtök, 06:39:25 »
Idézetet írta: László - 2014.05.08 csütörtök, 06:28:14
Tisztelt Fórumtárs!
Ami azt illeti ez a fékfelújítás nem volt egy rutinműtét. A lényeg, hogy a probléma megoldódott.
Azért ennek a történet sorozatnak van egy apró tanulsága. A főfékhenger tekintetében, nem igazán nyerő a bontott alkatrész.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Minden szépen indult és rutinműtétnek látszott, de a főfékhenger "kicsit megviccelt". Igen, és számomra van egy másik tanulság is. Ha nem muszáj, ne bontsuk meg úgy a fékrendszert, hogy aztán légteleníteni kelljen.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Fék, ABS, ESP
«
Új hozzászólás #5199 Dátum:
2014.05.08 csütörtök, 12:45:10 »
Idézetet írta: Zolibácsi - 2014.05.08 csütörtök, 06:39:25
Tisztelt László!
Minden szépen indult és rutinműtétnek látszott, de a főfékhenger "kicsit megviccelt". Igen, és számomra van egy másik tanulság is. Ha nem muszáj, ne bontsuk meg úgy a fékrendszert, hogy aztán légteleníteni kelljen.
Tisztelt Fórumtárs!
Maximálisan megértelek.
Viszont, a légtelenítés nem ördögtől való művelet, de lehetnek buktatói.
A FAQ topikba feltettem egy cikket egy túlnyomásos légtelenítő készülékről, amit bárki egy pár ezer Ft-ból elkészíthet magának. Most nagyon jól jött volna egy ilyen légtelenítő kézi készülék. Bármilyen furcsa, de a főfékhenger belseje is tud korrodálódni. A korrózió viszont könnyen tönkre teheti a tömítő karmantyúkat. A főfékhenger problémák 80%-ban mindig egy komoly légtelenítési akció után következik be, amikor is, végállástól végállásig tapossuk a fékpedált a légtelenítéshez. Az esetleges belső korróziótól ilyenkor sérülnek a karmantyúk. A túlnyomásos légtelenítő készülék mind az erő kifejtéstől, mind a karmantyúsérüléstől megóvja az ember fiát. Arról nem is beszélve, hogy egyedül, lazán és kényelmesen tudom az egész rendszerben, bele értve a kuplungot is a teljes fékfolyadékot cserélni, és a rendszert légteleníteni. Ha még nem olvastad a cikket, talán ezek után érdekes lesz, és esetleg kedvet kapsz az elkészítéséhez. Mindenesetre örülök, hogy végre a féked jól működik, hiszen létfontosságú a helyes hibátlan működése.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak:
1
...
97
98
99
100
101
102
103
[
104
]
105
106
107
108
109
110
111
...
170
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ