Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:20:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 ... 170   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 3068817 alkalommal)
0 Felhasználó és 83 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5150 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 17:19:28 »

Még egy, aki megtért az igaz hitre.  worship worship worship worship worship

AndyA
vagy még egy, akit be tudtak palizni Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #5151 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 17:20:21 »

vagy még egy, akit be tudtak palizni Wink
ez nem bepalizás csak nem próbáltad előtte az autómat meg utána !
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5152 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 17:24:20 »

ez nem bepalizás csak nem próbáltad előtte az autómat meg utána !
és mivel használtad előtte?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #5153 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 17:48:38 »

és mivel használtad előtte?
gyári betét gyári tárcsával,mondom biztosan kopott azért *** .a tárcsát megmértem bőven méret felett volt még ezért vettem brembo betéteket amivel ugynolyan *** volt a fék nyúlós .megrendeltem a redstuffot ez fog mint az állat az igazi különbség akkor jön ki mikor nagy tempónál fékezel de a városban is volt már hogy azért nem másztam rá az előttem haladóra mert az volt benne
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5154 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 18:24:06 »

gyári betét gyári tárcsával,mondom biztosan kopott azért *** .a tárcsát megmértem bőven méret felett volt még ezért vettem brembo betéteket amivel ugynolyan *** volt a fék nyúlós .megrendeltem a redstuffot ez fog mint az állat az igazi különbség akkor jön ki mikor nagy tempónál fékezel de a városban is volt már hogy azért nem másztam rá az előttem haladóra mert az volt benne
hát szerintem azért egy prémium kategóriás alkatrészben nem csalódtál volna ekkorát. A brembo messze nem az. Vannak jó cuccaid, de azok modjuk 5-ször annyiba kerülnek. Az átlagos utcai felhasználásnál eddig még sok jót nem hallottam róla.A tapasztalatok a mondeoval meg egyenesen siralmas volt. Egy ate szettel viszont űberjó volt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #5155 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 18:27:20 »

hát szerintem azért egy prémium kategóriás alkatrészben nem csalódtál volna ekkorát. A brembo messze nem az. Vannak jó cuccaid, de azok modjuk 5-ször annyiba kerülnek. Az átlagos utcai felhasználásnál eddig még sok jót nem hallottam róla.A tapasztalatok a mondeoval meg egyenesen siralmas volt. Egy ate szettel viszont űberjó volt
ha 5 ször annyi akkor már drága az ebc házhozszállítva volt 30e és nagyon meg vagyok vele elégedve!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5156 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 18:29:38 »

ha 5 ször annyi akkor már drága az ebc házhozszállítva volt 30e és nagyon meg vagyok vele elégedve!
igen, de egy prémium ate fék mondjuk még mindig egy 10-essel az ebc alatt van, és össze sem hasonlítható egy "olcsó" brembo-val
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5157 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 18:33:36 »

igen, de egy prémium ate fék mondjuk még mindig egy 10-essel az ebc alatt van, és össze sem hasonlítható egy "olcsó" brembo-val

Régen nem volt bajom a Bremboval....a mondeon 3-4 ezer km után kuka (hullámos) lett az első tárcsa.  Kapott Ate tárcsákat és Textar betéteket hátul meg Delphi van...nekem megfelel.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #5158 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 18:39:32 »

igen, de egy prémium ate fék mondjuk még mindig egy 10-essel az ebc alatt van, és össze sem hasonlítható egy "olcsó" brembo-val
nincs összehasonlítási alapom az ate-vel de az ebc az jó és nekem megfelel és nem megyek annyit hogy hamar kelljen cserélnem.mindenki maga dönti el mit engedhet meg magának de nem kísérletezem.
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #5159 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 20:21:19 »

vagy még egy, akit be tudtak palizni Wink
Nem értem én sem ezt az EBC sztárolását itt a fórumon, de ha annyira jó lenne, mint amilyennek itt Istenítve van, akkor az autó sportban, akik kipróbálták, nem tértek volna vissza az általuk korábban használt márkájú fékbetétekre. Wink
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #5160 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 20:38:09 »

Nem értem én sem ezt az EBC sztárolását itt a fórumon, de ha annyira jó lenne, mint amilyennek itt Istenítve van, akkor az autó sportban, akik kipróbálták, nem tértek volna vissza az általuk korábban használt márkájú fékbetétekre. Wink
itt nem sztárolásról van szó hanem tapasztalatról.ha nekünk nem is hisztek próbáljátok ki aztán akkor meglátjátok legtöbbször olyanok szólnak akik nem is próbálták!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #5161 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 20:56:41 »

itt nem sztárolásról van szó hanem tapasztalatról.ha nekünk nem is hisztek próbáljátok ki aztán akkor meglátjátok legtöbbször olyanok szólnak akik nem is próbálták!
Én már nem is fogom kipróbálni, mert megtették mások helyettem és olyanok akiknek a véleményére adok és magasabb szintű próbának vetették alá, mint te az utcán, de van olyan fórum társunk is aki kipróbálta és arra jutott, hogy használt már jobb fékbetétet az EBC-nél.  wave
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #5162 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 21:19:34 »

Én már nem is fogom kipróbálni, mert megtették mások helyettem és olyanok akiknek a véleményére adok és magasabb szintű próbának vetették alá, mint te az utcán, de van olyan fórum társunk is aki kipróbálta és arra jutott, hogy használt már jobb fékbetétet az EBC-nél.  wave
jó mindenkinek magának kell tudni nekem bevált és kész nem ragozom tovább nem vitázom elmondtam a tapasztalatokat ezért vetette fel valaki hogy lehetne egy fék tesztet csinálni a nagytalálkozón ott kiderülne melyik a jobb!van sokféle összeállítás kiderülne melyik a jó vagy h mekkorák a különbségek!így mindenki csak mondja a magáét!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #5163 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 21:54:19 »

Köszönöm Lászlónak és GSR-nek a válaszokat!  worship Akkor László tanácsára egyelőre várok.  Wink

Közben megoldottam a problémát!  Wink

Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #5164 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 22:05:28 »

Közben megoldottam a problémát!  Wink [img width=800 height=480]http://img2.indafoto.hu/1/1/161523_581730e2b43c295ca1a8045ca19c0e8e/20984633_ae18fac49885603234f1ed2199e80586_xxl.jpg[/img

[img width=800 height=480]http://img2.indafoto.hu/1/1/161523_581730e2b43c295ca1a8045ca19c0e8e/20984637_9a2a92b620f980af67598ab63c984380_xxl.jpg[/img
Úgy fog a féked mint a faék.
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.05 hétfő, 09:58:17 írta AndyA » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5165 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 22:08:08 »

jó mindenkinek magának kell tudni nekem bevált és kész nem ragozom tovább nem vitázom elmondtam a tapasztalatokat ezért vetette fel valaki hogy lehetne egy fék tesztet csinálni a nagytalálkozón ott kiderülne melyik a jobb!van sokféle összeállítás kiderülne melyik a jó vagy h mekkorák a különbségek!így mindenki csak mondja a magáét!

De mit mérsz egy ilyen fékteszten?
Féktávot? Az nem lenne más, mint egy gumiteszt.
Hogy mennyire kell nyomni, hogy nagyon fogjon (pedálerő/fékerő)? Az lehet, hogy más, de vészhelyzetben úgyis EBA lép be, ha meg nem, akkor csak kényelem kérdése, hogy mennyire harapós a fék.

A gyári fékbetéttel ha autópályán rátaposol a fékre ugyanúgy az ABS-t dolgoztatod, és a gumi fog számítani, mintha Redstuff kategóriájú betéttel teszed.

Próbáltam Redstuffot, és tényleg harapósabb, magabiztosabb érzést ad a fékrendszernek, de csak a fékrendszer szubjektív megítéléséhez ad hozzá (azt leszámítva, hogy jobban bírja azt, ha nagyon megkínzod őket, de a mondeo nem egy pályanapra szánt autó).
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #5166 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 22:12:05 »

De mit mérsz egy ilyen fékteszten?
Féktávot? Az nem lenne más, mint egy gumiteszt.
Hogy mennyire kell nyomni, hogy nagyon fogjon (pedálerő/fékerő)? Az lehet, hogy más, de vészhelyzetben úgyis EBA lép be, ha meg nem, akkor csak kényelem kérdése, hogy mennyire harapós a fék.

A gyári fékbetéttel ha autópályán rátaposol a fékre ugyanúgy az ABS-t dolgoztatod, és a gumi fog számítani, mintha Redstuff kategóriájú betéttel teszed.

Próbáltam Redstuffot, és tényleg harapósabb, magabiztosabb érzést ad a fékrendszernek, de csak a fékrendszer szubjektív megítéléséhez ad hozzá (azt leszámítva, hogy jobban bírja azt, ha nagyon megkínzod őket, de a mondeo nem egy pályanapra szánt autó).
persze nem pályára szánt autó az biztos de nem árt ha jobb rajta a fék igen mondjuk a fékutat tudnánk nézni
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5167 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 22:16:41 »

persze nem pályára szánt autó az biztos de nem árt ha jobb rajta a fék igen mondjuk a fékutat tudnánk nézni

De a fékút pont nem a fékbetéttől függ.
Naplózva
soros72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 85


E-mail
« Új hozzászólás #5168 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 22:19:59 »

Úgy fog a féked mint a faék.

A Pádison szükség volt rá  nyes
Naplózva

2002 TDDI Tournier 116 ló
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #5169 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 22:53:33 »

De a fékút pont nem a fékbetéttől függ.
attól is
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #5170 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 23:20:11 »

jó mindenkinek magának kell tudni nekem bevált és kész nem ragozom tovább nem vitázom elmondtam a tapasztalatokat ezért vetette fel valaki hogy lehetne egy fék tesztet csinálni a nagytalálkozón ott kiderülne melyik a jobb!van sokféle összeállítás kiderülne melyik a jó vagy h mekkorák a különbségek!így mindenki csak mondja a magáét!
Igazad van, csak a nagytalin nem lesz két egyforma autó amin a gumi a féktárcsa és a betétek, de még a futómű is egyforma lenne, és Wink így semmi nem fog kiderűlni.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #5171 Dátum: 2014.05.04 vasárnap, 23:51:18 »

attól is

Volt egy usa-ban végzett teszt, amiben rendőrautókban teszteltek gyári és utángyártott betéteket. A régi fajta organikus betéteket leszámítva a fémes és a kerámiás betétek 60 és 125 mph-ról lassítgatva pár lábon belüli (az egyes fékezések átlagos eltérése alatti) különbségeket hoztak. Akkor lett más az eredmény jelentősebben, amikor csökkentették a hűlési időt a fékezések között.

Holnap megkeresem a teszt leírását, ha érdekel.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5172 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:02:21 »

Légteleníthetetlen fék kálváriám folytatódik. vigyor3

Ki lett cserélve a főfékhenger egy bontott darabra, de nem lehet lelégteleníteni. 1-2liter folyadékkal végig lett nyomva a rendszer, de a pumpálás hatására újra levegős lesz. Szerelőm azt mondta hogy rossz a bontott főfékhenger, mert máshol nem nagyon tud (legalábbis ilyen szinten) fellevegősödni.
Holnap megpróbálom egy másik bontottal, hátha.

Valakinek tipp?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5173 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:07:44 »

Légteleníthetetlen fék kálváriám folytatódik. vigyor3

Ki lett cserélve a főfékhenger egy bontott darabra, de nem lehet lelégteleníteni. 1-2liter folyadékkal végig lett nyomva a rendszer, de a pumpálás hatására újra levegős lesz. Szerelőm azt mondta hogy rossz a bontott főfékhenger, mert máshol nem nagyon tud (legalábbis ilyen szinten) fellevegősödni.
Holnap megpróbálom egy másik bontottal, hátha.

Valakinek tipp?
hátsó nyereg dugattyúja a helyére lett tekerve?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5174 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:09:39 »

hátsó nyereg dugattyúja a helyére lett tekerve?

Persze, anélkül nem is ment volna be az új betét.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5175 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:11:47 »

Persze, anélkül nem is ment volna be az új betét.
de nem csak teljesen betekerve, hanem megfelelő állásban gondoltam. a betét még bemehet attól, de a dugattyút nem légteleníti ki rendesen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5176 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:13:06 »

de nem csak teljesen betekerve, hanem megfelelő állásban gondoltam. a betét még bemehet attól, de a dugattyút nem légteleníti ki rendesen

Amikor beakad a kéziféket mozgató pöcök? Vagy milyen a megfelelő állás?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5177 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:18:20 »

Amikor beakad a kéziféket mozgató pöcök? Vagy milyen a megfelelő állás?
a dugattyún kéne lenni egy jelölésnek(talán egy pici lyuknak) aminek a légtelenítő csavar felé kell néznie, amikor be van tekerve a dugattyú. nem tudom pontosan hol, az mk1-2-n a hornyok közt van egy 6-os pici zsákfurat, az a jele
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5178 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:21:14 »

a dugattyún kéne lenni egy jelölésnek(talán egy pici lyuknak) aminek a légtelenítő csavar felé kell néznie, amikor be van tekerve a dugattyú. nem tudom pontosan hol, az mk1-2-n a hornyok közt van egy 6-os pici zsákfurat, az a jele

 wow1 Ilyenről még nem is hallottam. Úgy tudtam, hogy csak arra kell figyelni hogy beakadjon a betéten lévő pöcökbe.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5179 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:24:55 »

wow1 Ilyenről még nem is hallottam. Úgy tudtam, hogy csak arra kell figyelni hogy beakadjon a betéten lévő pöcökbe.
ami a betét pöckébe beakad, abból elvileg van 4 nem? egyik kettő közt lenne a pontozás. vagy ha nincs 4 nút, csak 1, akkor mondjuk nincs varia
Az a baj, hogy kimondottan ezt nem láttam ,de szokott lenni ilyen rajta.
Várd meg még Tibi rámondja az áment, az is lehet, hogy már újabban nincs ilyen
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.05 hétfő, 22:33:25 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #5180 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:31:57 »

ami a betét pöckébe beakad, abból elvileg van 4 nem? egyik kettő közt lenne a pontozás. vagy ha nincs 4 nút, csak 1, akkor mondjuk nincs varia

Csak 2.
Ilyen: http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Mondeo-Mk3-2000-Onwards-Rear-Right-O-S-Brake-Caliper-Bosch-Brake-System-/300875399637
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5181 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:32:22 »

ami a betét pöckébe beakad, abból elvileg van 4 nem? egyik kettő közt lenne a pontozás. vagy ha nincs 4 nút, csak 1, akkor mondjuk nincs varia

2 van, egyik egy szabályos félkör, a másik meg kicsit hülye forma. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5182 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:35:41 »

2 van, egyik egy szabályos félkör, a másik meg kicsit hülye forma. vigyor3
igen látom Zoleex képén. ott is lehet valami vágat, a képen pont egy jellel van egyvonalban
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5183 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:38:03 »

igen látom Zoleex képén. ott is lehet valami vágat, a képen pont egy jellel van egyvonalban

Szerintem én is ilyen állásba tekertem.(így adja magát a pöcökbeakadás  vigyor3 ) De ha nem egy vonalba van, akkor fel tud levegősödni? Nem nagyon értem...Hisz az kézifék használatnál is mozog(forog)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5184 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:40:46 »

Szerintem én is ilyen állásba tekertem.(így adja magát a pöcökbeakadás  vigyor3 ) De ha nem egy vonalba van, akkor fel tud levegősödni? Nem nagyon értem...Hisz az kézifék használatnál is mozog(forog)
a dugattyú nem forog sehová. hiszen akkor nem lenne kézifék, meg ahoz a betétnek is forognia kéne
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5185 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:45:35 »

a dugattyú nem forog sehová. hiszen akkor nem lenne kézifék, meg ahoz a betétnek is forognia kéne

Nem menetes? Hisz forgatva kell visszanyomni is.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5186 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:49:38 »

Nem menetes? Hisz forgatva kell visszanyomni is.
a  belsejében van egy orsó, amit a kézifék forgat, és mivel a dugattyú nem forog, így rányomja a kerékre. ebben van egy önbeálló szerk
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5187 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:50:56 »

a  belsejében van egy orsó, amit a kézifék forgat, és mivel a dugattyú nem forog, így rányomja a kerékre. ebben van egy önbeálló szerk


És ha ez nem megfelelő pozícióban van, akkor fel tud levegősödni?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #5188 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:52:15 »

És ha ez nem megfelelő pozícióban van, akkor fel tud levegősödni?
nem. akkor nem légtelenedik le rendesen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5189 Dátum: 2014.05.05 hétfő, 22:55:11 »

nem. akkor nem légtelenedik le rendesen

Rátettünk egy csövet, és úgy pumpáltam. Átnyomtunk vagy félliter folyadékot, már nem jött semmi levegő, elzártuk. Ezt eljátszottuk mindenhol így, aztán a hátsót újra megnyitottuk és megint tele volt levegővel(nem 1-2 bubi, hanem rengeteg). Ez inkább fellevegősödésnek tűnik, nem? Ezért mondta a szerelő, hogy így csak a főfékhengernél tud.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5190 Dátum: 2014.05.06 kedd, 06:44:06 »

És ha ez nem megfelelő pozícióban van, akkor fel tud levegősödni?
Tisztelt Fórumtárs!
A fékrendszered nem a hátsófékhenger dugattyú állásától levegősödik, fel. A dugattyú helytelen végállása(fékbetét rögzítő pöcök, dugattyú nyomótalp vájat egybe esésének hiánya) nem egyenletes, jobb és baloldali betét kopást és kézifék rendellenességet eredményez. A dugattyú valóban nem forog a munkahengerben. A féknyereg, csak a fékcsőnél a légtelenítő csavarnál és a munkahenger tömítőgyűrűnél levegősödhet fel. Ez viszont a fékolaj szivárgás miatt jól látható lenne. Ekkora mennyiségű levegő csak a főfékhenger felől kerülhet a rendszerbe. Érdemes még a tartály és a főfékhenger közötti tömítőgyűrű állapotát is ellenőrizni. Nagy valószínűséggel a főfékhenger nem az igazi. Egy túlnyomásos féklégtelenitő berendezéssel lenne érdemes az egész rendszert légteleníteni. A bontott, olaj nélkül tárolt főfékhenger belseje, könnyen korrodálódik ami nem tesz jót a gumikarmantyúknak. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.06 kedd, 08:58:31 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5191 Dátum: 2014.05.06 kedd, 07:49:25 »

Tisztelt Fórumtárs!
A fékrendszered nem a hátsófékhenger dugattyú állásától levegősödik, fel. A dugattyú helytelen végállása(fékbetét rögzítő pöcök, dugattyú nyomótalp vájat egybe esésének hiánya) nem egyenletes, jobb és baloldali betét kopást és kézifék rendellenességet eredményez. A dugattyú valóban nem forog a munkahengerben. A féknyereg, csak a fékcsőnél a légtelenítő csavarnál és a munkahenger tömítőgyűrűnél levegősödhet fel. Ez viszont a fékolaj szivárgás miatt jól látható lenne. Ekkora mennyiségű levegő csak a főfékhenger felől kerülhet a rendszerbe. Érdemes még a tartály és a főfékhenger közötti tömítőgyűrű állapotát is ellenőrizni. Nagy valószínűséggel a főfékhenger nem az igazi. Egy túlnyomásos féklégtelenitő berendezéssel lenne érdemes az egész rendszert légteleníteni. A bontott, olaj nélkül tárolt főfékhenger belseje, könnyen korrodálódok ami nem tesz jót a gumikarmantyúknak. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!

A szerelőm is pont ezeket mondta, és a főfékhenger újabb cseréjét javasolta. worship

A munkahenger alatt, a főfékhengert érted? Vagy van egy másik? Ha igen, hol találom?
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.06 kedd, 07:52:08 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5192 Dátum: 2014.05.06 kedd, 08:56:13 »

Tisztelt László!

A szerelőm is pont ezeket mondta, és a főfékhenger újabb cseréjét javasolta. worship

A munkahenger alatt, a főfékhengert érted? Vagy van egy másik? Ha igen, hol találom?
Tisztelt Fórumtárs!
A munkahenger kifejezést a hátsó féknyereggel  kapcsolatban írtam. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5193 Dátum: 2014.05.07 szerda, 10:44:13 »

Tisztelt Fórumtársak!
Tegnap megérkezett nekem is az első fékszett remélem a héten sikerül is beépítenem. Bármilyen vegyes érzelmek is vannak mostanában itt a fórumon az EBC fékkel kapcsolatban azért a saját tapasztalataim miatt azt rendeltem. D981-es tárcsa pár előre és hozzá greenstuff betétek. Motoros tapasztalatomból tanulva meg persze a fórum jó/rossz csordaszellemével haladva döntöttem én is ez a kombináció mellett. Ahogy látom itt vannak páran akik ha nem is ellene de semmiképpen sem az EBC mellett vannak, és itt az árat is erősen emlegetik. Igaz nem autós kategória hanem kétkerekű de ott például nekem a gyári fékbetét garnitúránál 50-60%-al olcsóbb volt az EBC. Kezdésnek gyári márkát csak egy alacsonyabb szintet vettem(arany helyett kék nissint, 32-helyett 17k-ért) a fékhatásom az új betétekkel nem változott a kopottakhoz képest, ezzel használtam közel 20 ezer km-t a motort majd cseréltem EBC-re ugyanaz a kategória mint a bent lévő. Az első fékezéskor beszerelés után majdnem átestem a kormányon mert úgy húztam ahogy a régi betét kívánta volna. Azóta csak erősödött a fékhatás így már látom hogy gyakorlatilag a régi fékbetétemmel a fékeim/gumijaim tudásának kb 60% használtam ki a mostanihoz képest. Itt ugye nincs semmiféle rásegítés csak kézerő és kész szóval ez nagyon is jól megmutatja számomra hogy mennyit ér az EBC fékbetét.
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5194 Dátum: 2014.05.07 szerda, 11:03:51 »

Tisztelt Fórumtársak!
Tegnap megérkezett nekem is az első fékszett remélem a héten sikerül is beépítenem. Bármilyen vegyes érzelmek is vannak mostanában itt a fórumon az EBC fékkel kapcsolatban azért a saját tapasztalataim miatt azt rendeltem. D981-es tárcsa pár előre és hozzá greenstuff betétek. Motoros tapasztalatomból tanulva meg persze a fórum jó/rossz csordaszellemével haladva döntöttem én is ez a kombináció mellett. Ahogy látom itt vannak páran akik ha nem is ellene de semmiképpen sem az EBC mellett vannak, és itt az árat is erősen emlegetik. Igaz nem autós kategória hanem kétkerekű de ott például nekem a gyári fékbetét garnitúránál 50-60%-al olcsóbb volt az EBC. Kezdésnek gyári márkát csak egy alacsonyabb szintet vettem(arany helyett kék nissint, 32-helyett 17k-ért) a fékhatásom az új betétekkel nem változott a kopottakhoz képest, ezzel használtam közel 20 ezer km-t a motort majd cseréltem EBC-re ugyanaz a kategória mint a bent lévő. Az első fékezéskor beszerelés után majdnem átestem a kormányon mert úgy húztam ahogy a régi betét kívánta volna. Azóta csak erősödött a fékhatás így már látom hogy gyakorlatilag a régi fékbetétemmel a fékeim/gumijaim tudásának kb 60% használtam ki a mostanihoz képest. Itt ugye nincs semmiféle rásegítés csak kézerő és kész szóval ez nagyon is jól megmutatja számomra hogy mennyit ér az EBC fékbetét.


Nekem is "sima" EBC van a motorban elöl. Nem jobb, nem rosszabb, mint a régi (mondjuk én óvatos duhaj vagyok 8 csavarral meg egy bilivassal a vállamban), de tény, hogy a gyári Hondánál lényegesen olcsóbb volt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5195 Dátum: 2014.05.07 szerda, 11:07:39 »

Nekem is "sima" EBC van a motorban elöl. Nem jobb, nem rosszabb, mint a régi (mondjuk én óvatos duhaj vagyok 8 csavarral meg egy bilivassal a vállamban), de tény, hogy a gyári Hondánál lényegesen olcsóbb volt.

AndyA

A sima alatt nem a legolcsóbb verziót értettem hanem az FA HH verziót ez az utcai sport ha jól tudom.

szerk: http://ebcbrakes.hu/ebc-motor-fekbetet-fektarcsa-termekek.html#ebc-goldstuff-motor-fekbetet nekem ez került be  a kék nissin helyett.
Ég és föld a kettő között

szerk2: Hátra viszont, gondolván nem annyira fontos a blackstuff betét került azzal viszont nem is vagyok megelégedve nagyon tompának érződik... szóval kerül majd oda is FA HH  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.07 szerda, 11:12:19 írta Guen » Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5196 Dátum: 2014.05.07 szerda, 21:58:55 »

Tisztelt Fórumtárs!
A munkahenger kifejezést a hátsó féknyereggel  kapcsolatban írtam. wave
Tisztelettel László! worship

Egy új főfékhenger megoldotta a problémát. Köszönöm mindenkinek a tanácsokat. worship
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5197 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 06:28:14 »

Egy új főfékhenger megoldotta a problémát. Köszönöm mindenkinek a tanácsokat. worship
Tisztelt Fórumtárs!
Ami azt illeti ez a fékfelújítás nem volt egy rutinműtét. A lényeg, hogy a probléma megoldódott. eljen eljen eljen Azért ennek a történet sorozatnak van egy apró tanulsága. A főfékhenger tekintetében, nem igazán nyerő a bontott alkatrész. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #5198 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 06:39:25 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ami azt illeti ez a fékfelújítás nem volt egy rutinműtét. A lényeg, hogy a probléma megoldódott. eljen eljen eljen Azért ennek a történet sorozatnak van egy apró tanulsága. A főfékhenger tekintetében, nem igazán nyerő a bontott alkatrész. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!

Minden szépen indult és rutinműtétnek látszott, de a főfékhenger "kicsit megviccelt". Igen, és számomra van egy másik tanulság is. Ha nem muszáj, ne bontsuk meg úgy a fékrendszert, hogy aztán légteleníteni kelljen.  vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #5199 Dátum: 2014.05.08 csütörtök, 12:45:10 »

Tisztelt László!

Minden szépen indult és rutinműtétnek látszott, de a főfékhenger "kicsit megviccelt". Igen, és számomra van egy másik tanulság is. Ha nem muszáj, ne bontsuk meg úgy a fékrendszert, hogy aztán légteleníteni kelljen.  vigyor3
Tisztelt Fórumtárs!
Maximálisan megértelek. rinya Viszont, a légtelenítés nem ördögtől való művelet, de lehetnek buktatói. wow1 A FAQ topikba feltettem egy cikket egy túlnyomásos légtelenítő készülékről, amit bárki egy pár ezer Ft-ból elkészíthet magának. Most nagyon jól jött volna egy ilyen légtelenítő kézi készülék. Bármilyen furcsa, de a főfékhenger belseje is tud korrodálódni. A korrózió viszont könnyen tönkre teheti a tömítő karmantyúkat. A főfékhenger problémák 80%-ban mindig egy komoly légtelenítési akció után következik be, amikor is, végállástól végállásig tapossuk a fékpedált a légtelenítéshez. Az esetleges belső korróziótól ilyenkor sérülnek a karmantyúk. A túlnyomásos légtelenítő készülék mind az erő kifejtéstől, mind a karmantyúsérüléstől megóvja az ember fiát. Arról nem is beszélve, hogy egyedül, lazán és kényelmesen tudom az egész rendszerben, bele értve a kuplungot is a teljes fékfolyadékot cserélni, és a rendszert légteleníteni. Ha még nem olvastad a cikket, talán ezek után érdekes lesz, és esetleg kedvet kapsz az elkészítéséhez. Mindenesetre örülök, hogy végre a féked jól működik, hiszen létfontosságú a helyes hibátlan működése. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 ... 170   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.