Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:15:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 111   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Karosszéria  (Megtekintve 2030747 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #100 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 21:21:19 »

Helló Relhist!

Nekem is ráfolyt a víz a hangszóróra(jobb oldali). Króm csíkos kréder gumi az enyém is. Öntöttem a vizet a visszapillantó tükörre és az ablakra (kb 3L víz) és már jelentkezett is a víz bent az ajtóba. Ki volt véve a hangszóró is és már láttam hogy hol jön be a víz. A külső teljesen elált az ablaktól a tükör alatti borításnál. Olyan lyuk volt az balak és a gumi között hogy golyóstoll betét simán beesett az ajtóba. Ezt a külső gumit megigazítottam és kentem szilót oda és várom hogy megkössön az anyag. A króm csíkos kréder gumit ugy szedtem ki hogy a tükör lent van és a tükörtől óvatosan kezdtem kiemelni. Az ajtókilincs felett vigyázni kell ott va rögzítve a krómcsík de azt is óvatosan kilehet emelni. Holnap  ujra próba hogy jö-e még be valahol a víz.  wave
Kösz az infót. A külső vízlehúzó nem 100%ban zár, ez jól is van így. A kérdés mégis az, hogy miként kerül az ablak belső oldalára, az emelő sínjére a víz. Gyárilag az ajtóba bejutó víz alul kifolyik. Miért csak a jobb oldali csinálja???
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #101 Dátum: 2009.10.18 vasárnap, 23:39:17 »

Szia.
Én nem javaslom. Bár ezt a tipust nem ismerem de voltmár több fajta tetőablakos kocsim.
Elöbb vagy utobb de mindegyik tetőablakkal gondok vannak. Én azt tapasztaltam, hogy az utólag beépitetteknél elöregszik a gumiszigetelés ezért ázik be, a gyári meg azért mert nyitott ablaknál a beépitett vizelvezetőkbe ősszegyűlik a kosz és elzárja a kifolyót. Elég ha berepül egy falevél vagy egy bogár belecsapódig és kezdődik a beázás.
Persze nem 1-2 hét de a problémák jönnek csak idő kérdése.


Szia!

Kösz a tapasztalati tanácsokat. Sajna mástól is ezt hallom vissza, idővel több a bosszúság, mint az öröm az ilyen szerkezetekkel.
Azt hiszem ezt a vágyam tovább kell dédelgetnem, mert ha szétvágatom a tetőt, azt már nem lehet visszacsinálni  rinya.

« Utoljára szerkesztve: 2009.10.19 hétfő, 00:06:20 írta V.Tamás » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #102 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 08:47:56 »

A kérdés mégis az, hogy miként kerül az ablak belső oldalára, az emelő sínjére a víz. Gyárilag az ajtóba bejutó víz alul kifolyik. Miért csak a jobb oldali csinálja???
Hidd el nem sérül a fizika egyik ismert alaptétele sem. A víz nem folyik felfelé az üveg belső felületén, nem az a baj. Egész egyszerűen olyan a belső kialakítás (nem függőlegesen áll a sín), hogy az üveg külső felületéről ráfolyik a víz.
Sokadszor is csak azt tudom tanácsolni, hogy sezdd szét az ajtót, és meglátod.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #103 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 11:00:58 »

Hidd el nem sérül a fizika egyik ismert alaptétele sem. A víz nem folyik felfelé az üveg belső felületén, nem az a baj. Egész egyszerűen olyan a belső kialakítás (nem függőlegesen áll a sín), hogy az üveg külső felületéről ráfolyik a víz.
Sokadszor is csak azt tudom tanácsolni, hogy sezdd szét az ajtót, és meglátod.
Persze, az lesz. Nehezen fér a fejembe, hogy ha az ajtó gyárilag nyitott rendszer (van kifolyója alul) és kb 1 évvel ezelőttig nem folyt be a víz, mitől állt elő a jelenség? tudom, fárad az anyag. Ehh.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
KIR-ály
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #104 Dátum: 2009.10.19 hétfő, 11:36:50 »

Szia!

Kösz a tapasztalati tanácsokat. Sajna mástól is ezt hallom vissza, idővel több a bosszúság, mint az öröm az ilyen szerkezetekkel.
Azt hiszem ezt a vágyam tovább kell dédelgetnem, mert ha szétvágatom a tetőt, azt már nem lehet visszacsinálni  rinya.



Vissza lehet csinálni ha nem dobod el a kivágott darabot. hehe hehe hehe
Naplózva

Ford Mondeo MK3  1.8 Trend  125LE  2006.05.  5 ajtós
Tel:+36309684939
ftomi76
Vendég
« Új hozzászólás #105 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 17:06:47 »

Sziasztok !

2005-ös 2.2 TDCI kombim van, aminek kissé lezúztam az első lökösét, ezért cserélni kellene, csakhogy:

- a gyári 115000 körül van és ez nem szimpatikus összeg ;-)
- az utángyártotton meg állítólag nincs jelölve a fényszórómosó helye, és az ótószerelőm nem szívesen vagdosná a lököst (utángártottra 22000 a jelenlegi ajánlat)

Mit javasoltok, menjek el valami műanyagoshoz, van-e valami hátulütője, ha ezt  barkács módszerrel vágják ki, egyéb megjegyzések?

Köszi előre is, Tamás
Naplózva
KIR-ály
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163



E-mail
« Új hozzászólás #106 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 19:04:09 »

Sziasztok !

2005-ös 2.2 TDCI kombim van, aminek kissé lezúztam az első lökösét, ezért cserélni kellene, csakhogy:

- a gyári 115000 körül van és ez nem szimpatikus összeg ;-)
- az utángyártotton meg állítólag nincs jelölve a fényszórómosó helye, és az ótószerelőm nem szívesen vagdosná a lököst (utángártottra 22000 a jelenlegi ajánlat)

Mit javasoltok, menjek el valami műanyagoshoz, van-e valami hátulütője, ha ezt  barkács módszerrel vágják ki, egyéb megjegyzések?

Köszi előre is, Tamás

Szerintem nincs hátulütője, ha pontosan ott vágod ki ahol kell. nyes
Naplózva

Ford Mondeo MK3  1.8 Trend  125LE  2006.05.  5 ajtós
Tel:+36309684939
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #107 Dátum: 2009.10.26 hétfő, 20:22:30 »

...egyéb megjegyzések?
Esetleg egy bontott? Fújni ígyisúgyis kell...
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #108 Dátum: 2009.10.28 szerda, 19:31:09 »

Sziasztok !

2005-ös 2.2 TDCI kombim van, aminek kissé lezúztam az első lökösét, ezért cserélni kellene, csakhogy:

- a gyári 115000 körül van és ez nem szimpatikus összeg ;-)
- az utángyártotton meg állítólag nincs jelölve a fényszórómosó helye, és az ótószerelőm nem szívesen vagdosná a lököst (utángártottra 22000 a jelenlegi ajánlat)

Mit javasoltok, menjek el valami műanyagoshoz, van-e valami hátulütője, ha ezt  barkács módszerrel vágják ki, egyéb megjegyzések?

Köszi előre is, Tamás
Csakis bontott gyári. A műanyag nem nagyon öregszik, avul, nyugodtan megveheted. Sokkal jobban jársz vele, mint egy új utángyárottal. Mérethelyes, nem kell faragni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #109 Dátum: 2009.10.28 szerda, 20:00:40 »

Hali
Nem tud valaki tippet adni , hogy tudnám leszedni a jobb hátsó ajtóm ( 5 ajtós) kárpitját bezáródott ajtónál?
Valahogy ki kéne nyitnom , hogy meg lehessen javítani , eddig csak kárpitroncsolásos variációkat mondtak  szomoru1
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #110 Dátum: 2009.10.29 csütörtök, 17:11:50 »

Hali
Nem tud valaki tippet adni , hogy tudnám leszedni a jobb hátsó ajtóm ( 5 ajtós) kárpitját bezáródott ajtónál?
Valahogy ki kéne nyitnom , hogy meg lehessen javítani , eddig csak kárpitroncsolásos variációkat mondtak  szomoru1

Ha jól emlékszem, akkor körben az ajtó oldalán vannak a kárpittartó csavarok, úgyhogy ahhoz nem férsz hozzá, ha csukva van az ajtó. szomoru1
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #111 Dátum: 2009.11.14 szombat, 15:17:16 »

 help
Felfedeztem, hogy az ajtóbeázás miatt a hét eleji jelentős esők miatt áll a víz a jobb1 padlólemezen. A bal1 is gyanús, de nem tudtam/akartam felszedni a kárpitot.
Pedig a belső küszöbön csak minimális víznyom látszik, de ezek szerint állandóan folydogál befelé, ha esik az eső.

lehetséges, hogy máshol folyik be a víz (pollenszűrő helyén van, víznyom nincs)?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #112 Dátum: 2009.11.14 szombat, 21:11:46 »

help

lehetséges, hogy máshol folyik be a víz (pollenszűrő helyén van, víznyom nincs)?

A Mondeón még nem néztem van-e, de az ajtók alján szokott lenni lyuk, amin az ablak mellett befolyó víz kimegy. Ha az eldugul, akkor az ajtóban bennmarad a víz és a kárpitot eléri, akkor már ott befolyhat. Ha megmozgatod az ajtót, akkor lötyög benne a víz. Egy próbát megér.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #113 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 11:16:57 »

A Mondeón még nem néztem van-e, de az ajtók alján szokott lenni lyuk, amin az ablak mellett befolyó víz kimegy. Ha az eldugul, akkor az ajtóban bennmarad a víz és a kárpitot eléri, akkor már ott befolyhat. Ha megmozgatod az ajtót, akkor lötyög benne a víz. Egy próbát megér.
Vagy bök rá kifelé 1 lukat,és akkor nem be fog menni a víz......... nyes nyes jó-jó.rossz vicc vót. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #114 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 17:46:40 »

A Mondeón még nem néztem van-e, de az ajtók alján szokott lenni lyuk, amin az ablak mellett befolyó víz kimegy. Ha az eldugul, akkor az ajtóban bennmarad a víz és a kárpitot eléri, akkor már ott befolyhat. Ha megmozgatod az ajtót, akkor lötyög benne a víz. Egy próbát megér.
Lyuk van az ajtó alján, folyik is rajta a víz kifelé. A gond az, hogy van olyan víz, ami befelé folyik, a belső küszöbre, onnét meg a kárpitra.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #115 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 08:39:01 »

help
Felfedeztem, hogy az ajtóbeázás miatt a hét eleji jelentős esők miatt áll a víz a jobb1 padlólemezen. A bal1 is gyanús, de nem tudtam/akartam felszedni a kárpitot.
Pedig a belső küszöbön csak minimális víznyom látszik, de ezek szerint állandóan folydogál befelé, ha esik az eső.

lehetséges, hogy máshol folyik be a víz (pollenszűrő helyén van, víznyom nincs)?

Ajton keresztul, vagy a pollenszuron keresztul. Mind2 cucc elegge el van qrva mar ami a tervezest illeti  wave Ha gondolod segitek kideriteni...Nekem volt mar mind2... Wink
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #116 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 08:41:51 »

Hali
Nem tud valaki tippet adni , hogy tudnám leszedni a jobb hátsó ajtóm ( 5 ajtós) kárpitját bezáródott ajtónál?
Valahogy ki kéne nyitnom , hogy meg lehessen javítani , eddig csak kárpitroncsolásos variációkat mondtak  szomoru1

Nagyon nem tod maskeppen kinyitni  szomoru1 Vagy a karpiton keresztul torsz utat, vagy az ajton keresztul...Nezd meg mellik az occobb aztan hajra  wave Gyanitom, hogy a karpitos moka lesz a nyero...biztos, hogy nem akar nyitni a zar ? Ha elhozod megnezhetem, hatha... wave
Naplózva

blah blah blah
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #117 Dátum: 2009.11.17 kedd, 08:44:02 »

Vonóhorog tanácsot szeretnék kapni.
MK3, 5 ajtósra szeretnék előbb-utóbb vonóhorgot szereltetni. Lehetőleg minnél esztétikusabbat, lehetőleg levehetőt az se baj ha rejtet. Örülnék javaslatnak de legfőképpen képeknek a Ti megoldásaitokról ha ajánlható és tudjátok a tipust és beszerzési helyet+árat.
Köszi előre is.

Szia!

Végül megcsináltattad a vonóhorgot? Most (januárban) lesz a vizsgáztatva (faceliftes kombi), addig szeretnék én is vonóhorgot.

Kérdés: milyen jogszabály vonatkozik a vonóhorogra? Hallottam olyat, hogy "gyorsan" leszerelhetőnek kell lennie. Ez a 2 csavaros megoldásra is vonatkozik (azt is pár perc alatt le lehet szerelni), vagy gyorsbilincsesnek "kell" lennie. Megeshet h, külföldön is használnám (pl.: Németo.), nem szeretném h e miatt szedjenek ki a rendőrök... Valamint ez a gyorsleszedős megbízható? Kinek mik a tapasztalatai?     

Még 1: Budapesten tudtok ajánlani valamilyen szervízt, ahol jól és nem gányolva beszerelik? (vonóhorog visszajelzőtök hol van?, alapból a nincs véletlenül beépítve? Passatnál láttam, hogy ha utánfutó van rákötve, indexelésnél az elakadás visszajelző /ott van külön/ villan fel, fékezésnél a hátsó ködlámpa visszajelzője. Nekem személy szerint tetszik ez a megoldás, minthogy egy ledet fúrni valahova...)

üdv:bq
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
mACSman
Vendég
« Új hozzászólás #118 Dátum: 2009.11.17 kedd, 12:15:57 »

Elszakadt a tanksapka nyitó bowden-om.
Lehet hogy elfelejtem ezt a megoldást és elektromos nyitás kerül bele.  Wink
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #119 Dátum: 2009.11.17 kedd, 13:00:44 »

Szia!

Végül megcsináltattad a vonóhorgot? Most (januárban) lesz a vizsgáztatva (faceliftes kombi), addig szeretnék én is vonóhorgot.

Kérdés: milyen jogszabály vonatkozik a vonóhorogra? Hallottam olyat, hogy "gyorsan" leszerelhetőnek kell lennie. Ez a 2 csavaros megoldásra is vonatkozik (azt is pár perc alatt le lehet szerelni), vagy gyorsbilincsesnek "kell" lennie. Megeshet h, külföldön is használnám (pl.: Németo.), nem szeretném h e miatt szedjenek ki a rendőrök... Valamint ez a gyorsleszedős megbízható? Kinek mik a tapasztalatai?     

Még 1: Budapesten tudtok ajánlani valamilyen szervízt, ahol jól és nem gányolva beszerelik? (vonóhorog visszajelzőtök hol van?, alapból a nincs véletlenül beépítve? Passatnál láttam, hogy ha utánfutó van rákötve, indexelésnél az elakadás visszajelző /ott van külön/ villan fel, fékezésnél a hátsó ködlámpa visszajelzője. Nekem személy szerint tetszik ez a megoldás, minthogy egy ledet fúrni valahova...)

üdv:bq
Még egyelőre nem csináltam meg és nem is olyan sűrgős - nekem júliusig van műszakim. A legszimpatikusabb a Ford-(Bosal?) gyári, amit leszerelt állapotban 100%-osan eltakar a lökhárító alsó szoknyája illetve az abba vágott és illesztett műanyag lap. Viszont ez drága. 104e+2óra munkadíj+műszaki+takarólap+fényezés...
Az én kérdésem után valaki belinkelt egy jó vonóhorgos oldalt azt érdemes megnézned.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #120 Dátum: 2009.11.17 kedd, 15:41:00 »

...Az én kérdésem után valaki belinkelt egy jó vonóhorgos oldalt azt érdemes megnézned.
Például: http://www.vonohorog.info.hu/prizma.php?php=termekeink  Szerintem az egyik legolcsóbb gyártó, levehetőt is gyárt, az oldalon van kép is. Tapasztalat (saját az nincs sajnos): http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1259 (35. hozzászólás, vami nevű felhasználó).
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
csaba14
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4343



E-mail
« Új hozzászólás #121 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 17:10:32 »

Nagyon nem tod maskeppen kinyitni  szomoru1 Vagy a karpiton keresztul torsz utat, vagy az ajton keresztul...Nezd meg mellik az occobb aztan hajra  wave Gyanitom, hogy a karpitos moka lesz a nyero...biztos, hogy nem akar nyitni a zar ? Ha elhozod megnezhetem, hatha... wave
Megoldódott köszi  wave
Naplózva

2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #122 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 19:38:10 »

Szia!

Végül megcsináltattad a vonóhorgot? Most (januárban) lesz a vizsgáztatva (faceliftes kombi), addig szeretnék én is vonóhorgot.

Kérdés: milyen jogszabály vonatkozik a vonóhorogra? Hallottam olyat, hogy "gyorsan" leszerelhetőnek kell lennie. Ez a 2 csavaros megoldásra is vonatkozik (azt is pár perc alatt le lehet szerelni), vagy gyorsbilincsesnek "kell" lennie. Megeshet h, külföldön is használnám (pl.: Németo.), nem szeretném h e miatt szedjenek ki a rendőrök... Valamint ez a gyorsleszedős megbízható? Kinek mik a tapasztalatai?     

Még 1: Budapesten tudtok ajánlani valamilyen szervízt, ahol jól és nem gányolva beszerelik? (vonóhorog visszajelzőtök hol van?, alapból a nincs véletlenül beépítve? Passatnál láttam, hogy ha utánfutó van rákötve, indexelésnél az elakadás visszajelző /ott van külön/ villan fel, fékezésnél a hátsó ködlámpa visszajelzője. Nekem személy szerint tetszik ez a megoldás, minthogy egy ledet fúrni valahova...)

üdv:bq



Köszi, de még midig érdekelne pár infó.... (gyorsleszedős köll e?; vonóhorog visszajelző Nektek hol van?


üdv::q
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #123 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 19:43:20 »



Köszi, de még midig érdekelne pár infó.... (gyorsleszedős köll e?; vonóhorog visszajelző Nektek hol van?


üdv::q

Műbizonylat kell a vonóhorogról, és a szerelésről is! Még csókos helyen is ajánlatos, Tudok olyanról, hogy sumákba ment,  a közlekedésfelügyelet, / nkh/ visszahívta! wave
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #124 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 22:29:31 »

Műbizonylat kell a vonóhorogról, és a szerelésről is! Még csókos helyen is ajánlatos, Tudok olyanról, hogy sumákba ment,  a közlekedésfelügyelet, / nkh/ visszahívta! wave

ok figyelek erre Smiley (azt hittem elég a vonóhorogról....)

jó8
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
solkim
Vendég
« Új hozzászólás #125 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 12:44:03 »

Sziasztok!
2001-es mondeom ülésemelője elromolott a motorműködik a szakszervíz ülésvázcserét javasol.Tudtok pénztárcabarátabb megoldást? köszi!!!
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #126 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 13:54:01 »

Sziasztok!
2001-es mondeom ülésemelője elromolott a motorműködik a szakszervíz ülésvázcserét javasol.Tudtok pénztárcabarátabb megoldást? köszi!!!
lehet csináltatni fogaskereket hozzá, megpróbálom megkeresni az elérhetőséget...
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #127 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 15:14:20 »

Sziasztok!
2001-es mondeom ülésemelője elromolott a motorműködik a szakszervíz ülésvázcserét javasol.Tudtok pénztárcabarátabb megoldást? köszi!!!

Szia!

Nekem itt csinálták meg a nyáron 7.000 Ft-ért a fogaskerék cserét:
Sárközi János Mech. Műszerész Mester 1064 BP Vörösmarty utca 42. tel: 06-1/302-1156.

Üdv: V:Tamás
Naplózva
solkim
Vendég
« Új hozzászólás #128 Dátum: 2009.11.23 hétfő, 15:38:23 »

Szia!

Nekem itt csinálták meg a nyáron 7.000 Ft-ért a fogaskerék cserét:
Sárközi János Mech. Műszerész Mester 1064 BP Vörösmarty utca 42. tel: 06-1/302-1156.

Üdv: V:Tamás
Köszönöm a választ!
Naplózva
Mondi_18
Vendég
« Új hozzászólás #129 Dátum: 2009.12.02 szerda, 19:08:24 »

Szia,

Bocs, hogy csatlakozom, de nekem is valószínűleg ez a bajom.
El kell vinni a régi fogaskereket és az alapján csinál egy újat?
Nehéz szétszedni?
 
Legalább is remélem nekem is csak fogaskereket kell csináltatni. (motor zúg-búg, de az ülés nem mozul sem le, sem pedig fel)


Szia!

Nekem itt csinálták meg a nyáron 7.000 Ft-ért a fogaskerék cserét:
Sárközi János Mech. Műszerész Mester 1064 BP Vörösmarty utca 42. tel: 06-1/302-1156.

Üdv: V:Tamás
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #130 Dátum: 2009.12.03 csütörtök, 21:54:52 »

Szia,

Bocs, hogy csatlakozom, de nekem is valószínűleg ez a bajom.
El kell vinni a régi fogaskereket és az alapján csinál egy újat?
Nehéz szétszedni?
 
Legalább is remélem nekem is csak fogaskereket kell csináltatni. (motor zúg-búg, de az ülés nem mozul sem le, sem pedig fel)



Szia!

Bocs de nem voltam gép közelében. Nem nehéz kiszedni. (küldök 1-2 képet az e-mail címedre).

Üdv: V.Tamás
Naplózva
Mondi_18
Vendég
« Új hozzászólás #131 Dátum: 2009.12.04 péntek, 08:26:32 »

Szia!

Bocs de nem voltam gép közelében. Nem nehéz kiszedni. (küldök 1-2 képet az e-mail címedre).

Üdv: V.Tamás


Köszi szépen mégegyszer.


Még egy utólsó kérdés.
A légzsák nem attól nyílhat ki, hogy ha a képen látható elektromos vezetéket széthúzom? Épp ezért kell gondolom óvatosan csinálni, nehogy szétjöjjön.
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #132 Dátum: 2009.12.04 péntek, 11:07:27 »

...A légzsák nem attól nyílhat ki, hogy ha a képen látható elektromos vezetéket széthúzom? Épp ezért kell gondolom óvatosan csinálni, nehogy szétjöjjön.
Szétszerelés előtt kb 15-20 perccel vedd a le az akksisarut, majd ha ki és visszaszerelted akkor rakd vissza. Így már nem igen durranhat el a légzsák... legyen meg a rádiód kódja, mert újra be kell írni, illetve néhány kényelmi dolgot lehet, hogy újra kell programozni (azért lehet, mert nekem még nem kellett, de volt akinek igen)
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Mondi_18
Vendég
« Új hozzászólás #133 Dátum: 2009.12.04 péntek, 18:59:55 »

Szétszerelés előtt kb 15-20 perccel vedd a le az akksisarut, majd ha ki és visszaszerelted akkor rakd vissza. Így már nem igen durranhat el a légzsák... legyen meg a rádiód kódja, mert újra be kell írni, illetve néhány kényelmi dolgot lehet, hogy újra kell programozni (azért lehet, mert nekem még nem kellett, de volt akinek igen)


Köszi a választ.
Naplózva
zee
Vendég
« Új hozzászólás #134 Dátum: 2009.12.05 szombat, 20:35:32 »

Sziasztok

Segítséget szeretnék kérni.
Hidegebb napokon a kp zár nyitáskor csak nyit/zár egymás után többször is,gondolom azért mert vmily ajtóban szorulhat a mechanika,de ma menet közben elkezdte vadul nyitni/zárni az ajtókazt. Ezt többször megcsinálta,aztán abba mardt. Otthon viszont azt tapasztaltam,hogy bezáródtam a kocsiba... Sad A jobb hátsó ajtó kivételével kézzel mindegyiket ki tudtam nyitni,de azt az 1-et nem. Innentől kezdve viszont nem működik a kp zár és a csomiajtót is csak kulccsal tudom nyitni (ami elég körülményes a kiálló rendszámtábla miatt). Hogyan tudnám kinyitni azt az ajtót? Nem szeretném ha roncsolódnia kellene vminek emiatt.... Sad

köszi előre is
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #135 Dátum: 2009.12.05 szombat, 23:27:15 »

Sziasztok

Segítséget szeretnék kérni.
Hidegebb napokon a kp zár nyitáskor csak nyit/zár egymás után többször is,gondolom azért mert vmily ajtóban szorulhat a mechanika,de ma menet közben elkezdte vadul nyitni/zárni az ajtókazt. Ezt többször megcsinálta,aztán abba mardt. Otthon viszont azt tapasztaltam,hogy bezáródtam a kocsiba... Sad A jobb hátsó ajtó kivételével kézzel mindegyiket ki tudtam nyitni,de azt az 1-et nem. Innentől kezdve viszont nem működik a kp zár és a csomiajtót is csak kulccsal tudom nyitni (ami elég körülményes a kiálló rendszámtábla miatt). Hogyan tudnám kinyitni azt az ajtót? Nem szeretném ha roncsolódnia kellene vminek emiatt.... Sad

köszi előre is

Szia!

Nekem 2001-es Mondeóm van és tavaly én is sokat szenvedtem az ajtókkal. Amint kezdett kint csökkenni a hőmérséklet úgy kezdtek önállósodni az ajtók. Először a bal hátsó ajtóm nem zárt be csak a kettős zárásra, majd a csomi csak a távirányító direkt nyitó gombjára nyílt csak ki. Végül a vezető oldali ajtó kezdett össze-vissza működni. Volt, hogy kizárt az autó, csak a tartalékkulcs segítségével jutottam be. Nálam azért az önállósodó ajtók belülről nyithatóak voltak.
A szervizekben zárcseréket javasoltak, közel 30 ezer/db árért. Itt a fórumon találtam hozzászólásokat a problémáról.
Én az alábbit tettem:
A bal oldali első és hátsó ajtónál lebontottam az ajtó burkolatot, dekorkéssel átvágtam a szigetelés tömítő/ragasztó anyagát, hogy lássam a zárakat. Ott az ajtóban fúrtam a zár házára egy 2 mm-es lyukat és vastagon befújtam fegyverolaj spray-vel (vadászboltban 800 Ft körül kapni -kiváló ásványi olaj). A lyukat tömítettem, leragasztóztam.
Még nem jöttek el a tartós mínuszok, úgyhogy nem kiabálom el, de egyenlőre minden működik. Tavaly ilyen időben már önállósodtak a záraim. Nálam ez bejött.
Ez csak átmeneti megoldás lehet, a zárcsere a legjobb kb 4-5 évre, de most nincs 1-2-3*~30.000 Ft-om erre.

Üdv
Naplózva
zee
Vendég
« Új hozzászólás #136 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 11:54:11 »

Szia!

Nekem 2001-es Mondeóm van és tavaly én is sokat szenvedtem az ajtókkal. Amint kezdett kint csökkenni a hőmérséklet úgy kezdtek önállósodni az ajtók. Először a bal hátsó ajtóm nem zárt be csak a kettős zárásra, majd a csomi csak a távirányító direkt nyitó gombjára nyílt csak ki. Végül a vezető oldali ajtó kezdett össze-vissza működni. Volt, hogy kizárt az autó, csak a tartalékkulcs segítségével jutottam be. Nálam azért az önállósodó ajtók belülről nyithatóak voltak.
A szervizekben zárcseréket javasoltak, közel 30 ezer/db árért. Itt a fórumon találtam hozzászólásokat a problémáról.
Én az alábbit tettem:
A bal oldali első és hátsó ajtónál lebontottam az ajtó burkolatot, dekorkéssel átvágtam a szigetelés tömítő/ragasztó anyagát, hogy lássam a zárakat. Ott az ajtóban fúrtam a zár házára egy 2 mm-es lyukat és vastagon befújtam fegyverolaj spray-vel (vadászboltban 800 Ft körül kapni -kiváló ásványi olaj). A lyukat tömítettem, leragasztóztam.
Még nem jöttek el a tartós mínuszok, úgyhogy nem kiabálom el, de egyenlőre minden működik. Tavaly ilyen időben már önállósodtak a záraim. Nálam ez bejött.
Ez csak átmeneti megoldás lehet, a zárcsere a legjobb kb 4-5 évre, de most nincs 1-2-3*~30.000 Ft-om erre.

Üdv

Köszi, az infót,de sajnos továbbra sem jutottam semmire az ajtóval,esélytelen lebontani a kárpitot csukott ajtónál Sad Legalábbis drasztikus beavatkozás nélkül...
Az olajzást megejtem a többinél,de sztem veheteek egy jh ajtókárpitot... Sad
Naplózva
zee
Vendég
« Új hozzászólás #137 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 12:19:50 »

Köszi, az infót,de sajnos továbbra sem jutottam semmire az ajtóval,esélytelen lebontani a kárpitot csukott ajtónál Sad Legalábbis drasztikus beavatkozás nélkül...
Az olajzást megejtem a többinél,de sztem veheteek egy jh ajtókárpitot... Sad

Én LÁMA!!! Feltételezve,hogy megszorult vmi,nem is néztem bizti dobozt...  falbav
Kiment a 20A-es biztosíték,jobb híján és vasárnap lévén kapott egy 30A-est ideiglenes megoldásként  worship Öröm és bódottá !!
Köszi a helpeket! (de ettől függetlenül biztos hogy vmi nem kerek a zárakkal) További szép napot!

üdv
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #138 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 14:08:49 »

Én LÁMA!!! Feltételezve,hogy megszorult vmi,nem is néztem bizti dobozt...  falbav
Kiment a 20A-es biztosíték,jobb híján és vasárnap lévén kapott egy 30A-est ideiglenes megoldásként  worship Öröm és bódottá !!
Köszi a helpeket! (de ettől függetlenül biztos hogy vmi nem kerek a zárakkal) További szép napot!

üdv

Szia!

Na ez jó hír, megoldódott  taps (a biztosíték próbléma számomra meg megjegyzendő tanulság).
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #139 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 20:26:41 »

Szia!

Nekem 2001-es Mondeóm van és tavaly én is sokat szenvedtem az ajtókkal. Amint kezdett kint csökkenni a hőmérséklet úgy kezdtek önállósodni az ajtók. Először a bal hátsó ajtóm nem zárt be csak a kettős zárásra, majd a csomi csak a távirányító direkt nyitó gombjára nyílt csak ki. Végül a vezető oldali ajtó kezdett össze-vissza működni. Volt, hogy kizárt az autó, csak a tartalékkulcs segítségével jutottam be. Nálam azért az önállósodó ajtók belülről nyithatóak voltak.
A szervizekben zárcseréket javasoltak, közel 30 ezer/db árért. Itt a fórumon találtam hozzászólásokat a problémáról.
Én az alábbit tettem:
A bal oldali első és hátsó ajtónál lebontottam az ajtó burkolatot, dekorkéssel átvágtam a szigetelés tömítő/ragasztó anyagát, hogy lássam a zárakat. Ott az ajtóban fúrtam a zár házára egy 2 mm-es lyukat és vastagon befújtam fegyverolaj spray-vel (vadászboltban 800 Ft körül kapni -kiváló ásványi olaj). A lyukat tömítettem, leragasztóztam.
Még nem jöttek el a tartós mínuszok, úgyhogy nem kiabálom el, de egyenlőre minden működik. Tavaly ilyen időben már önállósodtak a záraim. Nálam ez bejött.
Ez csak átmeneti megoldás lehet, a zárcsere a legjobb kb 4-5 évre, de most nincs 1-2-3*~30.000 Ft-om erre.

Üdv
Nekem sem működik a zárás a bal hátsó ajtómban mióta mejöttek a hidegek, csak a dupla zárás, jövő héten megpróbálkozok ezzel az olajzós módszerrel... eplus2
Könnyű levenni a kárpitot?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #140 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 20:50:48 »

Nekem sem működik a zárás a bal hátsó ajtómban mióta mejöttek a hidegek, csak a dupla zárás, jövő héten megpróbálkozok ezzel az olajzós módszerrel... eplus2
Könnyű levenni a kárpitot?

Szia Ervin!

A kárpit lebontás nem vészes. Először a behúzó/kapaszkodó burkolatot kell kipattintani - én spaknit használtam. Közel függölegesen betolod a résbe és magad felé lenyomva feszíted - kiugrik. Ott lesz egy csavar. A többi csavar végig látható a kárpit oldalán. Még a kilincsnél kell kipattintani a kis műanyag takarót az alatt is lesz egy csavar. Ha ez mind megvan kicsit emelve már lent is van a kárpit. Mőgé nézve bontsd az elektromos csatit és már teheted is félre.
A szigetelőpaplan lágy ragasztóanyaggal van rögzítve az ajtó lemezelésén. Éles dekorkéssel ketté tudod vágni. Ne vágj bele a paplanba, próbálj középen haladni. Nem kell az egészet körbevágni, látni fogod, hogy férsz hozzá.
A zár házán minnél magasabban a sarkánál furtam 2-es lyukat. Óvatósan nehogy fogj valamit - sajna nem csináltam képet, már bánom.
A fegyverolaj spray-hez adtak kis csövet ezt betolva a lyukon jó alaposan telefújtam 2*3 és járattam a zárat is. A fölösleg kifolyik a zár alján az ajtó aljába és a vízkivezetőn lecsepeg. A zárházat zsírtalanítottam akkora helyen, amit egy erősebb ragasztószalag megkíván a takarás miatt. Összeszerelés fordítva.
Nálam még 1-2 hétig előfordult elvétve 1-2 bizonytalan működés, de utána semmi - tők jól működik most minden. Ha gond lesz a többinél ott is megcsinálom. Szerintem mindenképpen fegyverolajat használj. Léteznek olyan változatok is amelyik a rozsdásodást is feloldva használhatóvá tud tenni egy fegyvert, bár én nem ezt választottam, mert lehet, hogy agrasszív erre a célra. 1000 Ft körül rengeteg termék van a vadászboltokba ezekből a spraykból.
Jó munkát és sok sikert!
Néztem az EGR eltávolításodat. Milyen évjárat vagy mert nekem teljesen más a hőszigetelt cső kialakításom a feltöltött levegő becsatlakozásnál. Nálam ott nem egy ilyen alu öntvény van, hanem egy krómozott íves cső, amibe hegesztéssel csatlakozik, így a lezárás lakatosmunka - hegesztés lenne mindenképpen.

Üdv: V.Tamás  integet2
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #141 Dátum: 2009.12.06 vasárnap, 21:20:02 »

Szia Ervin!

A kárpit lebontás nem vészes. Először a behúzó/kapaszkodó burkolatot kell kipattintani - én spaknit használtam. Közel függölegesen betolod a résbe és magad felé lenyomva feszíted - kiugrik. Ott lesz egy csavar. A többi csavar végig látható a kárpit oldalán. Még a kilincsnél kell kipattintani a kis műanyag takarót az alatt is lesz egy csavar. Ha ez mind megvan kicsit emelve már lent is van a kárpit. Mőgé nézve bontsd az elektromos csatit és már teheted is félre.
A szigetelőpaplan lágy ragasztóanyaggal van rögzítve az ajtó lemezelésén. Éles dekorkéssel ketté tudod vágni. Ne vágj bele a paplanba, próbálj középen haladni. Nem kell az egészet körbevágni, látni fogod, hogy férsz hozzá.
A zár házán minnél magasabban a sarkánál furtam 2-es lyukat. Óvatósan nehogy fogj valamit - sajna nem csináltam képet, már bánom.
A fegyverolaj spray-hez adtak kis csövet ezt betolva a lyukon jó alaposan telefújtam 2*3 és járattam a zárat is. A fölösleg kifolyik a zár alján az ajtó aljába és a vízkivezetőn lecsepeg. A zárházat zsírtalanítottam akkora helyen, amit egy erősebb ragasztószalag megkíván a takarás miatt. Összeszerelés fordítva.
Nálam még 1-2 hétig előfordult elvétve 1-2 bizonytalan működés, de utána semmi - tők jól működik most minden. Ha gond lesz a többinél ott is megcsinálom. Szerintem mindenképpen fegyverolajat használj. Léteznek olyan változatok is amelyik a rozsdásodást is feloldva használhatóvá tud tenni egy fegyvert, bár én nem ezt választottam, mert lehet, hogy agrasszív erre a célra. 1000 Ft körül rengeteg termék van a vadászboltokba ezekből a spraykból.
Jó munkát és sok sikert!
Néztem az EGR eltávolításodat. Milyen évjárat vagy mert nekem teljesen más a hőszigetelt cső kialakításom a feltöltött levegő becsatlakozásnál. Nálam ott nem egy ilyen alu öntvény van, hanem egy krómozott íves cső, amibe hegesztéssel csatlakozik, így a lezárás lakatosmunka - hegesztés lenne mindenképpen.

Üdv: V.Tamás  integet2

Köszi a részletes leírást, ez alapján könnyű lesz...remélem eplus2 worship worship
2001-es az autóm, és változó geometriás turbóval.
Azon az alu tömbön a csövet amit lefenekeltem, én is hegesztéssel (forrasztással--sárgaréz) csináltam..5-10 perces meló volt maga a forrasztás.
Ha neked vas csőbe csatlakozik, az még egyszerűbb, mert sima vaslemezt vágsz rá, és körbehegeszted.  Wink wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #142 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 09:29:18 »

Szia Ervin!

Néztem az EGR eltávolításodat. Milyen évjárat vagy mert nekem teljesen más a hőszigetelt cső kialakításom a feltöltött levegő becsatlakozásnál. Nálam ott nem egy ilyen alu öntvény van, hanem egy krómozott íves cső, amibe hegesztéssel csatlakozik, így a lezárás lakatosmunka - hegesztés lenne mindenképpen.

Üdv: V.Tamás  integet2

Nem krómozott! nyes
Az rozsdamentes-kór anyag.Még hegeszteni sem olyan 1szerű.Avival,lánggal vagy ívvel rozsdamentes pálcával.Persze semmi sem lehetetlen... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #143 Dátum: 2009.12.07 hétfő, 12:22:56 »

Sziasztok!

Na nekem is aktuális lett a vonóhorog, mert kevesebb, mint egy hónapom van a vizsgáig.

Ki is néztem a prizma kft-nél egy nem levehetőt, de fogalmam sincs, hogy ezek közül még mi kellene nekem hozzá:

U 1 visszajelző (2 vezetékes)     1 300Ft     325Ft     1 625Ft
U 2 visszajelző (4 vezetékes)    1 600Ft    400Ft    2 000Ft
CAN1 Canbus elektronika    14 000Ft    3 500Ft    17 500Ft
CAN2 Canbus elektronika led visszajelzős    14 665Ft    3 666Ft    18 331Ft

Ha jól gondolom a 4 vezetékes visszajelző kell, de inkább megkérdezném mielőtt rosszat rendelek meg.

Egyébként miért lenne jobb a levehető szerintetek?
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #144 Dátum: 2009.12.08 kedd, 12:29:53 »

Hívd fel őket, már írtam korábban, hogy segítőkészek. Majd elmondják, melyik kell. Egyébként emlékeim szerint az U2-es visszajelző kell a III-as Mondeohoz.
Sziasztok!

Na nekem is aktuális lett a vonóhorog, mert kevesebb, mint egy hónapom van a vizsgáig.

Ki is néztem a prizma kft-nél egy nem levehetőt, de fogalmam sincs, hogy ezek közül még mi kellene nekem hozzá:

U 1 visszajelző (2 vezetékes)     1 300Ft     325Ft     1 625Ft
U 2 visszajelző (4 vezetékes)    1 600Ft    400Ft    2 000Ft
CAN1 Canbus elektronika    14 000Ft    3 500Ft    17 500Ft
CAN2 Canbus elektronika led visszajelzős    14 665Ft    3 666Ft    18 331Ft

Ha jól gondolom a 4 vezetékes visszajelző kell, de inkább megkérdezném mielőtt rosszat rendelek meg.

Egyébként miért lenne jobb a levehető szerintetek?
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
mleslie
Vendég
« Új hozzászólás #145 Dátum: 2009.12.08 kedd, 17:09:29 »

Köszi meg is történt még tegnap. A 4 szálas visszajelző kell és már meg is rendeltem a dolgot.

A jövő évi vizsgákkal kapcsolatos változásokkal kapcsolatban tud valaki bővebbet?
Ismi azt javasolta ne várjam meg a januárt a vizsgával...
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #146 Dátum: 2009.12.09 szerda, 20:02:36 »

SZiasztok!

Lemosattam ma jó drágán a mondimat... letört az antenna Sad Lecsavarni előtte már nem tudtam (kombinátfogó segitségévle sem), mert rárohadt, már az előző tulajnál. Nagyauto.hu-nál azonnal vettem is egy "szettet" (talp+szár). Az lenne a kérdésem hogy tudom kicserélni. Gondolom a belső világtás műanyagját kell lepattintani (tetőablak kapcsolós, napszemüveg tartó nélküli). Hogyan tudom leszedni anélkül h még drágítanék a mosáson?

köszi, üdv
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Jack
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 154


« Új hozzászólás #147 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 22:12:03 »

sziasztok!
a nemrégiben vett mondimnak hiányzik a motor alatti alsó védő burkolata és a szerelő szerint az első kerekeknél is szokott lenni valami műanyag védő cucc, ami szintén hiányzik

szerintetek kell vele foglalkozni és keressek valahonnan (ha igen honnan és mennyiért? Smiley), vagy ne törődjek vele?

köszi szépen
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #148 Dátum: 2009.12.10 csütörtök, 22:34:17 »

sziasztok!
a nemrégiben vett mondimnak hiányzik a motor alatti alsó védő burkolata és a szerelő szerint az első kerekeknél is szokott lenni valami műanyag védő cucc, ami szintén hiányzik
szerintetek kell vele foglalkozni és keressek valahonnan (ha igen honnan és mennyiért? Smiley), vagy ne törődjek vele?
köszi szépen
Bontottat. Nézegesd a Keres-Kínál topikot, vagy hívogasd a debreceni/nyíregyházi bontókat. Újonnan drága... szerintem. Az enyémen a megvásárlás óta nincs...de komolyabb hátrányát még nem tapasztaltam. Persze jobb az ha alulról védi valami a motort, meg a hűtőt, stb.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #149 Dátum: 2009.12.12 szombat, 05:33:34 »

Köszi meg is történt még tegnap. A 4 szálas visszajelző kell és már meg is rendeltem a dolgot.

A jövő évi vizsgákkal kapcsolatos változásokkal kapcsolatban tud valaki bővebbet?
Ismi azt javasolta ne várjam meg a januárt a vizsgával...

Szia!

Én a héten vizsgáztattam a Mondeot, mert most járt le a műszakim. De van a feleségemnek egy kis Seatja, amin januárban jár le a műszaki. A szervizben sem tudnak mit mondani, hogy hogy lesz januártól. A törvényt elfogadták az összevont vizsgáztatásról, de szerintük hiányzik még egy-két jogszabály, vagy rendelet, mert nem tudni, hogy kezeli majd a rendszer, ha valakinek van érvényes műszakija jövőre, és közben lejár a zöldkártya.
Szerintük egy lejárt zöldkártya miatt nem lesz szükség újabb műszakira, majd csak a legközelebbi összevont vizsgakor készül majd környezetvédelmi ellenőrzés. Azt sem tudják biztosa, hogy csak 12 év felett lesz évenkénti vizsga, vagy előbb.
Én elviszem a Seatot is a jövő héten műszakira az a 3 hét nem sokat számít. Most 8 éves, így még lesz műszaki 2 évig. A zöldkártya meg 2010 nov érvényes és talán nem kell összevont vizsgára vinnem csak majd 2011 decemberben.

Üdv: V.Tamás
Naplózva
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 ... 111   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.