Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 10:17:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Karosszéria
Oldalak:
1
2
[
3
]
4
5
6
7
8
9
10
...
111
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Karosszéria (Megtekintve 2030749 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: beázás
«
Új hozzászólás #100 Dátum:
2009.10.18 vasárnap, 21:21:19 »
Idézetet írta: HERO - 2009.10.16 péntek, 11:38:32
Helló Relhist!
Nekem is ráfolyt a víz a hangszóróra(jobb oldali). Króm csíkos kréder gumi az enyém is. Öntöttem a vizet a visszapillantó tükörre és az ablakra (kb 3L víz) és már jelentkezett is a víz bent az ajtóba. Ki volt véve a hangszóró is és már láttam hogy hol jön be a víz. A külső teljesen elált az ablaktól a tükör alatti borításnál. Olyan lyuk volt az balak és a gumi között hogy golyóstoll betét simán beesett az ajtóba. Ezt a külső gumit megigazítottam és kentem szilót oda és várom hogy megkössön az anyag. A króm csíkos kréder gumit ugy szedtem ki hogy a tükör lent van és a tükörtől óvatosan kezdtem kiemelni. Az ajtókilincs felett vigyázni kell ott va rögzítve a krómcsík de azt is óvatosan kilehet emelni. Holnap ujra próba hogy jö-e még be valahol a víz.
Kösz az infót. A külső vízlehúzó nem 100%ban zár, ez jól is van így. A kérdés mégis az, hogy miként kerül az ablak belső oldalára, az emelő sínjére a víz. Gyárilag az ajtóba bejutó víz alul kifolyik. Miért csak a jobb oldali csinálja???
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
V.Tamás
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #101 Dátum:
2009.10.18 vasárnap, 23:39:17 »
Idézetet írta: Joe164 - 2009.10.18 vasárnap, 20:41:05
Szia.
Én nem javaslom. Bár ezt a tipust nem ismerem de voltmár több fajta tetőablakos kocsim.
Elöbb vagy utobb de mindegyik tetőablakkal gondok vannak. Én azt tapasztaltam, hogy az utólag beépitetteknél elöregszik a gumiszigetelés ezért ázik be, a gyári meg azért mert nyitott ablaknál a beépitett vizelvezetőkbe ősszegyűlik a kosz és elzárja a kifolyót. Elég ha berepül egy falevél vagy egy bogár belecsapódig és kezdődik a beázás.
Persze nem 1-2 hét de a problémák jönnek csak idő kérdése.
Szia!
Kösz a tapasztalati tanácsokat. Sajna mástól is ezt hallom vissza, idővel több a bosszúság, mint az öröm az ilyen szerkezetekkel.
Azt hiszem ezt a vágyam tovább kell dédelgetnem, mert ha szétvágatom a tetőt, azt már nem lehet visszacsinálni
.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.10.19 hétfő, 00:06:20 írta V.Tamás
»
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: beázás
«
Új hozzászólás #102 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 08:47:56 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.10.18 vasárnap, 21:21:19
A kérdés mégis az, hogy miként kerül az ablak belső oldalára, az emelő sínjére a víz. Gyárilag az ajtóba bejutó víz alul kifolyik. Miért csak a jobb oldali csinálja???
Hidd el nem sérül a fizika egyik ismert alaptétele sem. A víz nem folyik felfelé az üveg belső felületén, nem az a baj. Egész egyszerűen olyan a belső kialakítás (nem függőlegesen áll a sín), hogy az üveg külső felületéről ráfolyik a víz.
Sokadszor is csak azt tudom tanácsolni, hogy sezdd szét az ajtót, és meglátod.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: beázás
«
Új hozzászólás #103 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 11:00:58 »
Idézetet írta: Sakos - 2009.10.19 hétfő, 08:47:56
Hidd el nem sérül a fizika egyik ismert alaptétele sem. A víz nem folyik felfelé az üveg belső felületén, nem az a baj. Egész egyszerűen olyan a belső kialakítás (nem függőlegesen áll a sín), hogy az üveg külső felületéről ráfolyik a víz.
Sokadszor is csak azt tudom tanácsolni, hogy sezdd szét az ajtót, és meglátod.
Persze, az lesz. Nehezen fér a fejembe, hogy ha az ajtó gyárilag nyitott rendszer (van kifolyója alul) és kb 1 évvel ezelőttig nem folyt be a víz, mitől állt elő a jelenség? tudom, fárad az anyag. Ehh.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
KIR-ály
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #104 Dátum:
2009.10.19 hétfő, 11:36:50 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2009.10.18 vasárnap, 23:39:17
Szia!
Kösz a tapasztalati tanácsokat. Sajna mástól is ezt hallom vissza, idővel több a bosszúság, mint az öröm az ilyen szerkezetekkel.
Azt hiszem ezt a vágyam tovább kell dédelgetnem, mert ha szétvágatom a tetőt, azt már nem lehet visszacsinálni
.
Vissza lehet csinálni ha nem dobod el a kivágott darabot.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 1.8 Trend 125LE 2006.05. 5 ajtós
Tel:+36309684939
ftomi76
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #105 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 17:06:47 »
Sziasztok !
2005-ös 2.2 TDCI kombim van, aminek kissé lezúztam az első lökösét, ezért cserélni kellene, csakhogy:
- a gyári 115000 körül van és ez nem szimpatikus összeg ;-)
- az utángyártotton meg állítólag nincs jelölve a fényszórómosó helye, és az ótószerelőm nem szívesen vagdosná a lököst (utángártottra 22000 a jelenlegi ajánlat)
Mit javasoltok, menjek el valami műanyagoshoz, van-e valami hátulütője, ha ezt barkács módszerrel vágják ki, egyéb megjegyzések?
Köszi előre is, Tamás
Naplózva
KIR-ály
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 163
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #106 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 19:04:09 »
Idézetet írta: ftomi76 - 2009.10.26 hétfő, 17:06:47
Sziasztok !
2005-ös 2.2 TDCI kombim van, aminek kissé lezúztam az első lökösét, ezért cserélni kellene, csakhogy:
- a gyári 115000 körül van és ez nem szimpatikus összeg ;-)
- az utángyártotton meg állítólag nincs jelölve a fényszórómosó helye, és az ótószerelőm nem szívesen vagdosná a lököst (utángártottra 22000 a jelenlegi ajánlat)
Mit javasoltok, menjek el valami műanyagoshoz, van-e valami hátulütője, ha ezt barkács módszerrel vágják ki, egyéb megjegyzések?
Köszi előre is, Tamás
Szerintem nincs hátulütője, ha pontosan ott vágod ki ahol kell.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 1.8 Trend 125LE 2006.05. 5 ajtós
Tel:+36309684939
tádé
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #107 Dátum:
2009.10.26 hétfő, 20:22:30 »
Idézetet írta: ftomi76 - 2009.10.26 hétfő, 17:06:47
...egyéb megjegyzések?
Esetleg egy bontott? Fújni ígyisúgyis kell...
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #108 Dátum:
2009.10.28 szerda, 19:31:09 »
Idézetet írta: ftomi76 - 2009.10.26 hétfő, 17:06:47
Sziasztok !
2005-ös 2.2 TDCI kombim van, aminek kissé lezúztam az első lökösét, ezért cserélni kellene, csakhogy:
- a gyári 115000 körül van és ez nem szimpatikus összeg ;-)
- az utángyártotton meg állítólag nincs jelölve a fényszórómosó helye, és az ótószerelőm nem szívesen vagdosná a lököst (utángártottra 22000 a jelenlegi ajánlat)
Mit javasoltok, menjek el valami műanyagoshoz, van-e valami hátulütője, ha ezt barkács módszerrel vágják ki, egyéb megjegyzések?
Köszi előre is, Tamás
Csakis bontott gyári. A műanyag nem nagyon öregszik, avul, nyugodtan megveheted. Sokkal jobban jársz vele, mint egy új utángyárottal. Mérethelyes, nem kell faragni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
csaba14
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4343
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #109 Dátum:
2009.10.28 szerda, 20:00:40 »
Hali
Nem tud valaki tippet adni , hogy tudnám leszedni a jobb hátsó ajtóm ( 5 ajtós) kárpitját bezáródott ajtónál?
Valahogy ki kéne nyitnom , hogy meg lehessen javítani , eddig csak kárpitroncsolásos variációkat mondtak
Naplózva
2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
tomi3118
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #110 Dátum:
2009.10.29 csütörtök, 17:11:50 »
Idézetet írta: csaba14 - 2009.10.28 szerda, 20:00:40
Hali
Nem tud valaki tippet adni , hogy tudnám leszedni a jobb hátsó ajtóm ( 5 ajtós) kárpitját bezáródott ajtónál?
Valahogy ki kéne nyitnom , hogy meg lehessen javítani , eddig csak kárpitroncsolásos variációkat mondtak
Ha jól emlékszem, akkor körben az ajtó oldalán vannak a kárpittartó csavarok, úgyhogy ahhoz nem férsz hozzá, ha csukva van az ajtó.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #111 Dátum:
2009.11.14 szombat, 15:17:16 »
Felfedeztem, hogy az ajtóbeázás miatt a hét eleji jelentős esők miatt áll a víz a jobb1 padlólemezen. A bal1 is gyanús, de nem tudtam/akartam felszedni a kárpitot.
Pedig a belső küszöbön csak minimális víznyom látszik, de ezek szerint állandóan folydogál befelé, ha esik az eső.
lehetséges, hogy máshol folyik be a víz (pollenszűrő helyén van, víznyom nincs)?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
tomi3118
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #112 Dátum:
2009.11.14 szombat, 21:11:46 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.11.14 szombat, 15:17:16
lehetséges, hogy máshol folyik be a víz (pollenszűrő helyén van, víznyom nincs)?
A Mondeón még nem néztem van-e, de az ajtók alján szokott lenni lyuk, amin az ablak mellett befolyó víz kimegy. Ha az eldugul, akkor az ajtóban bennmarad a víz és a kárpitot eléri, akkor már ott befolyhat. Ha megmozgatod az ajtót, akkor lötyög benne a víz. Egy próbát megér.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #113 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 11:16:57 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2009.11.14 szombat, 21:11:46
A Mondeón még nem néztem van-e, de az ajtók alján szokott lenni lyuk, amin az ablak mellett befolyó víz kimegy. Ha az eldugul, akkor az ajtóban bennmarad a víz és a kárpitot eléri, akkor már ott befolyhat. Ha megmozgatod az ajtót, akkor lötyög benne a víz. Egy próbát megér.
Vagy bök rá kifelé 1 lukat,és akkor nem be fog menni a víz.........
jó-jó.rossz vicc vót.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #114 Dátum:
2009.11.15 vasárnap, 17:46:40 »
Idézetet írta: tomi3118 - 2009.11.14 szombat, 21:11:46
A Mondeón még nem néztem van-e, de az ajtók alján szokott lenni lyuk, amin az ablak mellett befolyó víz kimegy. Ha az eldugul, akkor az ajtóban bennmarad a víz és a kárpitot eléri, akkor már ott befolyhat. Ha megmozgatod az ajtót, akkor lötyög benne a víz. Egy próbát megér.
Lyuk van az ajtó alján, folyik is rajta a víz kifelé. A gond az, hogy van olyan víz, ami befelé folyik, a belső küszöbre, onnét meg a kárpitra.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #115 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 08:39:01 »
Idézetet írta: Relhist - 2009.11.14 szombat, 15:17:16
Felfedeztem, hogy az ajtóbeázás miatt a hét eleji jelentős esők miatt áll a víz a jobb1 padlólemezen. A bal1 is gyanús, de nem tudtam/akartam felszedni a kárpitot.
Pedig a belső küszöbön csak minimális víznyom látszik, de ezek szerint állandóan folydogál befelé, ha esik az eső.
lehetséges, hogy máshol folyik be a víz (pollenszűrő helyén van, víznyom nincs)?
Ajton keresztul, vagy a pollenszuron keresztul. Mind2 cucc elegge el van qrva mar ami a tervezest illeti
Ha gondolod segitek kideriteni...Nekem volt mar mind2...
Naplózva
blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #116 Dátum:
2009.11.16 hétfő, 08:41:51 »
Idézetet írta: csaba14 - 2009.10.28 szerda, 20:00:40
Hali
Nem tud valaki tippet adni , hogy tudnám leszedni a jobb hátsó ajtóm ( 5 ajtós) kárpitját bezáródott ajtónál?
Valahogy ki kéne nyitnom , hogy meg lehessen javítani , eddig csak kárpitroncsolásos variációkat mondtak
Nagyon nem tod maskeppen kinyitni
Vagy a karpiton keresztul torsz utat, vagy az ajton keresztul...Nezd meg mellik az occobb aztan hajra
Gyanitom, hogy a karpitos moka lesz a nyero...biztos, hogy nem akar nyitni a zar ? Ha elhozod megnezhetem, hatha...
Naplózva
blah blah blah
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #117 Dátum:
2009.11.17 kedd, 08:44:02 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.09.14 hétfő, 22:59:28
Vonóhorog tanácsot szeretnék kapni.
MK3, 5 ajtósra szeretnék előbb-utóbb vonóhorgot szereltetni. Lehetőleg minnél esztétikusabbat, lehetőleg levehetőt az se baj ha rejtet. Örülnék javaslatnak de legfőképpen képeknek a Ti megoldásaitokról ha ajánlható és tudjátok a tipust és beszerzési helyet+árat.
Köszi előre is.
Szia!
Végül megcsináltattad a vonóhorgot? Most (januárban) lesz a vizsgáztatva (faceliftes kombi), addig szeretnék én is vonóhorgot.
Kérdés: milyen jogszabály vonatkozik a vonóhorogra? Hallottam olyat, hogy "gyorsan" leszerelhetőnek kell lennie. Ez a 2 csavaros megoldásra is vonatkozik (azt is pár perc alatt le lehet szerelni), vagy gyorsbilincsesnek "kell" lennie. Megeshet h, külföldön is használnám (pl.: Németo.), nem szeretném h e miatt szedjenek ki a rendőrök... Valamint ez a gyorsleszedős megbízható? Kinek mik a tapasztalatai?
Még 1: Budapesten tudtok ajánlani valamilyen szervízt, ahol jól és nem gányolva beszerelik? (vonóhorog visszajelzőtök hol van?, alapból a nincs véletlenül beépítve? Passatnál láttam, hogy ha utánfutó van rákötve, indexelésnél az elakadás visszajelző /ott van külön/ villan fel, fékezésnél a hátsó ködlámpa visszajelzője. Nekem személy szerint tetszik ez a megoldás, minthogy egy ledet fúrni valahova...)
üdv:bq
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
mACSman
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #118 Dátum:
2009.11.17 kedd, 12:15:57 »
Elszakadt a tanksapka nyitó bowden-om.
Lehet hogy elfelejtem ezt a megoldást és elektromos nyitás kerül bele.
Naplózva
rnagy8
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #119 Dátum:
2009.11.17 kedd, 13:00:44 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2009.11.17 kedd, 08:44:02
Szia!
Végül megcsináltattad a vonóhorgot? Most (januárban) lesz a vizsgáztatva (faceliftes kombi), addig szeretnék én is vonóhorgot.
Kérdés: milyen jogszabály vonatkozik a vonóhorogra? Hallottam olyat, hogy "gyorsan" leszerelhetőnek kell lennie. Ez a 2 csavaros megoldásra is vonatkozik (azt is pár perc alatt le lehet szerelni), vagy gyorsbilincsesnek "kell" lennie. Megeshet h, külföldön is használnám (pl.: Németo.), nem szeretném h e miatt szedjenek ki a rendőrök... Valamint ez a gyorsleszedős megbízható? Kinek mik a tapasztalatai?
Még 1: Budapesten tudtok ajánlani valamilyen szervízt, ahol jól és nem gányolva beszerelik? (vonóhorog visszajelzőtök hol van?, alapból a nincs véletlenül beépítve? Passatnál láttam, hogy ha utánfutó van rákötve, indexelésnél az elakadás visszajelző /ott van külön/ villan fel, fékezésnél a hátsó ködlámpa visszajelzője. Nekem személy szerint tetszik ez a megoldás, minthogy egy ledet fúrni valahova...)
üdv:bq
Még egyelőre nem csináltam meg és nem is olyan sűrgős - nekem júliusig van műszakim. A legszimpatikusabb a Ford-(Bosal?) gyári, amit leszerelt állapotban 100%-osan eltakar a lökhárító alsó szoknyája illetve az abba vágott és illesztett műanyag lap. Viszont ez drága. 104e+2óra munkadíj+műszaki+takarólap+fényezés...
Az én kérdésem után valaki belinkelt egy jó vonóhorgos oldalt azt érdemes megnézned.
Naplózva
Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #120 Dátum:
2009.11.17 kedd, 15:41:00 »
Idézetet írta: rnagy8 - 2009.11.17 kedd, 13:00:44
...Az én kérdésem után valaki belinkelt egy jó vonóhorgos oldalt azt érdemes megnézned.
Például:
http://www.vonohorog.info.hu/prizma.php?php=termekeink
Szerintem az egyik legolcsóbb gyártó, levehetőt is gyárt, az oldalon van kép is. Tapasztalat (saját az nincs sajnos):
http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1259
(35. hozzászólás, vami nevű felhasználó).
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
csaba14
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4343
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #121 Dátum:
2009.11.19 csütörtök, 17:10:32 »
Idézetet írta: zacci - 2009.11.16 hétfő, 08:41:51
Nagyon nem tod maskeppen kinyitni
Vagy a karpiton keresztul torsz utat, vagy az ajton keresztul...Nezd meg mellik az occobb aztan hajra
Gyanitom, hogy a karpitos moka lesz a nyero...biztos, hogy nem akar nyitni a zar ? Ha elhozod megnezhetem, hatha...
Megoldódott köszi
Naplózva
2005 5 ajtós tdci 130 le ,bör,dvd navi ...
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #122 Dátum:
2009.11.19 csütörtök, 19:38:10 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2009.11.17 kedd, 08:44:02
Szia!
Végül megcsináltattad a vonóhorgot? Most (januárban) lesz a vizsgáztatva (faceliftes kombi), addig szeretnék én is vonóhorgot.
Kérdés: milyen jogszabály vonatkozik a vonóhorogra? Hallottam olyat, hogy "gyorsan" leszerelhetőnek kell lennie. Ez a 2 csavaros megoldásra is vonatkozik (azt is pár perc alatt le lehet szerelni), vagy gyorsbilincsesnek "kell" lennie. Megeshet h, külföldön is használnám (pl.: Németo.), nem szeretném h e miatt szedjenek ki a rendőrök... Valamint ez a gyorsleszedős megbízható? Kinek mik a tapasztalatai?
Még 1: Budapesten tudtok ajánlani valamilyen szervízt, ahol jól és nem gányolva beszerelik? (vonóhorog visszajelzőtök hol van?, alapból a nincs véletlenül beépítve? Passatnál láttam, hogy ha utánfutó van rákötve, indexelésnél az elakadás visszajelző /ott van külön/ villan fel, fékezésnél a hátsó ködlámpa visszajelzője. Nekem személy szerint tetszik ez a megoldás, minthogy egy ledet fúrni valahova...)
üdv:bq
Köszi, de még midig érdekelne pár infó.... (gyorsleszedős köll e?; vonóhorog visszajelző Nektek hol van?
üdv::q
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Gyurka
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #123 Dátum:
2009.11.19 csütörtök, 19:43:20 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2009.11.19 csütörtök, 19:38:10
Köszi, de még midig érdekelne pár infó.... (gyorsleszedős köll e?; vonóhorog visszajelző Nektek hol van?
üdv::q
Műbizonylat kell a vonóhorogról, és a szerelésről is! Még csókos helyen is ajánlatos, Tudok olyanról, hogy sumákba ment, a közlekedésfelügyelet, / nkh/ visszahívta!
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #124 Dátum:
2009.11.19 csütörtök, 22:29:31 »
Idézetet írta: Gyurka - 2009.11.19 csütörtök, 19:43:20
Műbizonylat kell a vonóhorogról, és a szerelésről is! Még csókos helyen is ajánlatos, Tudok olyanról, hogy sumákba ment, a közlekedésfelügyelet, / nkh/ visszahívta!
ok figyelek erre
(azt hittem elég a vonóhorogról....)
jó8
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
solkim
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #125 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 12:44:03 »
Sziasztok!
2001-es mondeom ülésemelője elromolott a motorműködik a szakszervíz ülésvázcserét javasol.Tudtok pénztárcabarátabb megoldást? köszi!!!
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #126 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 13:54:01 »
Idézetet írta: solkim - 2009.11.23 hétfő, 12:44:03
Sziasztok!
2001-es mondeom ülésemelője elromolott a motorműködik a szakszervíz ülésvázcserét javasol.Tudtok pénztárcabarátabb megoldást? köszi!!!
lehet csináltatni fogaskereket hozzá, megpróbálom megkeresni az elérhetőséget...
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #127 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 15:14:20 »
Idézetet írta: solkim - 2009.11.23 hétfő, 12:44:03
Sziasztok!
2001-es mondeom ülésemelője elromolott a motorműködik a szakszervíz ülésvázcserét javasol.Tudtok pénztárcabarátabb megoldást? köszi!!!
Szia!
Nekem itt csinálták meg a nyáron 7.000 Ft-ért a fogaskerék cserét:
Sárközi János Mech. Műszerész Mester 1064 BP Vörösmarty utca 42. tel: 06-1/302-1156.
Üdv: V:Tamás
Naplózva
solkim
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #128 Dátum:
2009.11.23 hétfő, 15:38:23 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2009.11.23 hétfő, 15:14:20
Szia!
Nekem itt csinálták meg a nyáron 7.000 Ft-ért a fogaskerék cserét:
Sárközi János Mech. Műszerész Mester 1064 BP Vörösmarty utca 42. tel: 06-1/302-1156.
Üdv: V:Tamás
Köszönöm a választ!
Naplózva
Mondi_18
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #129 Dátum:
2009.12.02 szerda, 19:08:24 »
Szia,
Bocs, hogy csatlakozom, de nekem is valószínűleg ez a bajom.
El kell vinni a régi fogaskereket és az alapján csinál egy újat?
Nehéz szétszedni?
Legalább is remélem nekem is csak fogaskereket kell csináltatni. (motor zúg-búg, de az ülés nem mozul sem le, sem pedig fel)
Idézetet írta: V.Tamás - 2009.11.23 hétfő, 15:14:20
Szia!
Nekem itt csinálták meg a nyáron 7.000 Ft-ért a fogaskerék cserét:
Sárközi János Mech. Műszerész Mester 1064 BP Vörösmarty utca 42. tel: 06-1/302-1156.
Üdv: V:Tamás
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #130 Dátum:
2009.12.03 csütörtök, 21:54:52 »
Idézetet írta: Mondi_18 - 2009.12.02 szerda, 19:08:24
Szia,
Bocs, hogy csatlakozom, de nekem is valószínűleg ez a bajom.
El kell vinni a régi fogaskereket és az alapján csinál egy újat?
Nehéz szétszedni?
Legalább is remélem nekem is csak fogaskereket kell csináltatni. (motor zúg-búg, de az ülés nem mozul sem le, sem pedig fel)
Szia!
Bocs de nem voltam gép közelében. Nem nehéz kiszedni. (küldök 1-2 képet az e-mail címedre).
Üdv: V.Tamás
Naplózva
Mondi_18
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #131 Dátum:
2009.12.04 péntek, 08:26:32 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2009.12.03 csütörtök, 21:54:52
Szia!
Bocs de nem voltam gép közelében. Nem nehéz kiszedni. (küldök 1-2 képet az e-mail címedre).
Üdv: V.Tamás
Köszi szépen mégegyszer.
Még egy utólsó kérdés.
A légzsák nem attól nyílhat ki, hogy ha a képen látható elektromos vezetéket széthúzom? Épp ezért kell gondolom óvatosan csinálni, nehogy szétjöjjön.
Naplózva
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #132 Dátum:
2009.12.04 péntek, 11:07:27 »
Idézetet írta: Mondi_18 - 2009.12.04 péntek, 08:26:32
...A légzsák nem attól nyílhat ki, hogy ha a képen látható elektromos vezetéket széthúzom? Épp ezért kell gondolom óvatosan csinálni, nehogy szétjöjjön.
Szétszerelés előtt kb 15-20 perccel vedd a le az akksisarut, majd ha ki és visszaszerelted akkor rakd vissza. Így már nem igen durranhat el a légzsák... legyen meg a rádiód kódja, mert újra be kell írni, illetve néhány kényelmi dolgot lehet, hogy újra kell programozni (azért lehet, mert nekem még nem kellett, de volt akinek igen)
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Mondi_18
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #133 Dátum:
2009.12.04 péntek, 18:59:55 »
Idézetet írta: francoe - 2009.12.04 péntek, 11:07:27
Szétszerelés előtt kb 15-20 perccel vedd a le az akksisarut, majd ha ki és visszaszerelted akkor rakd vissza. Így már nem igen durranhat el a légzsák... legyen meg a rádiód kódja, mert újra be kell írni, illetve néhány kényelmi dolgot lehet, hogy újra kell programozni (azért lehet, mert nekem még nem kellett, de volt akinek igen)
Köszi a választ.
Naplózva
zee
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #134 Dátum:
2009.12.05 szombat, 20:35:32 »
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
Hidegebb napokon a kp zár nyitáskor csak nyit/zár egymás után többször is,gondolom azért mert vmily ajtóban szorulhat a mechanika,de ma menet közben elkezdte vadul nyitni/zárni az ajtókazt. Ezt többször megcsinálta,aztán abba mardt. Otthon viszont azt tapasztaltam,hogy bezáródtam a kocsiba...
A jobb hátsó ajtó kivételével kézzel mindegyiket ki tudtam nyitni,de azt az 1-et nem. Innentől kezdve viszont nem működik a kp zár és a csomiajtót is csak kulccsal tudom nyitni (ami elég körülményes a kiálló rendszámtábla miatt). Hogyan tudnám kinyitni azt az ajtót? Nem szeretném ha roncsolódnia kellene vminek emiatt....
köszi előre is
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #135 Dátum:
2009.12.05 szombat, 23:27:15 »
Idézetet írta: zee - 2009.12.05 szombat, 20:35:32
Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
Hidegebb napokon a kp zár nyitáskor csak nyit/zár egymás után többször is,gondolom azért mert vmily ajtóban szorulhat a mechanika,de ma menet közben elkezdte vadul nyitni/zárni az ajtókazt. Ezt többször megcsinálta,aztán abba mardt. Otthon viszont azt tapasztaltam,hogy bezáródtam a kocsiba...
A jobb hátsó ajtó kivételével kézzel mindegyiket ki tudtam nyitni,de azt az 1-et nem. Innentől kezdve viszont nem működik a kp zár és a csomiajtót is csak kulccsal tudom nyitni (ami elég körülményes a kiálló rendszámtábla miatt). Hogyan tudnám kinyitni azt az ajtót? Nem szeretném ha roncsolódnia kellene vminek emiatt....
köszi előre is
Szia!
Nekem 2001-es Mondeóm van és tavaly én is sokat szenvedtem az ajtókkal. Amint kezdett kint csökkenni a hőmérséklet úgy kezdtek önállósodni az ajtók. Először a bal hátsó ajtóm nem zárt be csak a kettős zárásra, majd a csomi csak a távirányító direkt nyitó gombjára nyílt csak ki. Végül a vezető oldali ajtó kezdett össze-vissza működni. Volt, hogy kizárt az autó, csak a tartalékkulcs segítségével jutottam be. Nálam azért az önállósodó ajtók belülről nyithatóak voltak.
A szervizekben zárcseréket javasoltak, közel 30 ezer/db árért. Itt a fórumon találtam hozzászólásokat a problémáról.
Én az alábbit tettem:
A bal oldali első és hátsó ajtónál lebontottam az ajtó burkolatot, dekorkéssel átvágtam a szigetelés tömítő/ragasztó anyagát, hogy lássam a zárakat. Ott az ajtóban fúrtam a zár házára egy 2 mm-es lyukat és vastagon befújtam fegyverolaj spray-vel (vadászboltban 800 Ft körül kapni -kiváló ásványi olaj). A lyukat tömítettem, leragasztóztam.
Még nem jöttek el a tartós mínuszok, úgyhogy nem kiabálom el, de egyenlőre minden működik. Tavaly ilyen időben már önállósodtak a záraim. Nálam ez bejött.
Ez csak átmeneti megoldás lehet, a zárcsere a legjobb kb 4-5 évre, de most nincs 1-2-3*~30.000 Ft-om erre.
Üdv
Naplózva
zee
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #136 Dátum:
2009.12.06 vasárnap, 11:54:11 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2009.12.05 szombat, 23:27:15
Szia!
Nekem 2001-es Mondeóm van és tavaly én is sokat szenvedtem az ajtókkal. Amint kezdett kint csökkenni a hőmérséklet úgy kezdtek önállósodni az ajtók. Először a bal hátsó ajtóm nem zárt be csak a kettős zárásra, majd a csomi csak a távirányító direkt nyitó gombjára nyílt csak ki. Végül a vezető oldali ajtó kezdett össze-vissza működni. Volt, hogy kizárt az autó, csak a tartalékkulcs segítségével jutottam be. Nálam azért az önállósodó ajtók belülről nyithatóak voltak.
A szervizekben zárcseréket javasoltak, közel 30 ezer/db árért. Itt a fórumon találtam hozzászólásokat a problémáról.
Én az alábbit tettem:
A bal oldali első és hátsó ajtónál lebontottam az ajtó burkolatot, dekorkéssel átvágtam a szigetelés tömítő/ragasztó anyagát, hogy lássam a zárakat. Ott az ajtóban fúrtam a zár házára egy 2 mm-es lyukat és vastagon befújtam fegyverolaj spray-vel (vadászboltban 800 Ft körül kapni -kiváló ásványi olaj). A lyukat tömítettem, leragasztóztam.
Még nem jöttek el a tartós mínuszok, úgyhogy nem kiabálom el, de egyenlőre minden működik. Tavaly ilyen időben már önállósodtak a záraim. Nálam ez bejött.
Ez csak átmeneti megoldás lehet, a zárcsere a legjobb kb 4-5 évre, de most nincs 1-2-3*~30.000 Ft-om erre.
Üdv
Köszi, az infót,de sajnos továbbra sem jutottam semmire az ajtóval,esélytelen lebontani a kárpitot csukott ajtónál
Legalábbis drasztikus beavatkozás nélkül...
Az olajzást megejtem a többinél,de sztem veheteek egy jh ajtókárpitot...
Naplózva
zee
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #137 Dátum:
2009.12.06 vasárnap, 12:19:50 »
Idézetet írta: zee - 2009.12.06 vasárnap, 11:54:11
Köszi, az infót,de sajnos továbbra sem jutottam semmire az ajtóval,esélytelen lebontani a kárpitot csukott ajtónál
Legalábbis drasztikus beavatkozás nélkül...
Az olajzást megejtem a többinél,de sztem veheteek egy jh ajtókárpitot...
Én LÁMA!!! Feltételezve,hogy megszorult vmi,nem is néztem bizti dobozt...
Kiment a 20A-es biztosíték,jobb híján és vasárnap lévén kapott egy 30A-est ideiglenes megoldásként
Öröm és bódottá !!
Köszi a helpeket! (de ettől függetlenül biztos hogy vmi nem kerek a zárakkal) További szép napot!
üdv
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #138 Dátum:
2009.12.06 vasárnap, 14:08:49 »
Idézetet írta: zee - 2009.12.06 vasárnap, 12:19:50
Én LÁMA!!! Feltételezve,hogy megszorult vmi,nem is néztem bizti dobozt...
Kiment a 20A-es biztosíték,jobb híján és vasárnap lévén kapott egy 30A-est ideiglenes megoldásként
Öröm és bódottá !!
Köszi a helpeket! (de ettől függetlenül biztos hogy vmi nem kerek a zárakkal) További szép napot!
üdv
Szia!
Na ez jó hír, megoldódott
(a biztosíték próbléma számomra meg megjegyzendő tanulság).
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #139 Dátum:
2009.12.06 vasárnap, 20:26:41 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2009.12.05 szombat, 23:27:15
Szia!
Nekem 2001-es Mondeóm van és tavaly én is sokat szenvedtem az ajtókkal. Amint kezdett kint csökkenni a hőmérséklet úgy kezdtek önállósodni az ajtók. Először a bal hátsó ajtóm nem zárt be csak a kettős zárásra, majd a csomi csak a távirányító direkt nyitó gombjára nyílt csak ki. Végül a vezető oldali ajtó kezdett össze-vissza működni. Volt, hogy kizárt az autó, csak a tartalékkulcs segítségével jutottam be. Nálam azért az önállósodó ajtók belülről nyithatóak voltak.
A szervizekben zárcseréket javasoltak, közel 30 ezer/db árért. Itt a fórumon találtam hozzászólásokat a problémáról.
Én az alábbit tettem:
A bal oldali első és hátsó ajtónál lebontottam az ajtó burkolatot, dekorkéssel átvágtam a szigetelés tömítő/ragasztó anyagát, hogy lássam a zárakat. Ott az ajtóban fúrtam a zár házára egy 2 mm-es lyukat és vastagon befújtam fegyverolaj spray-vel (vadászboltban 800 Ft körül kapni -kiváló ásványi olaj). A lyukat tömítettem, leragasztóztam.
Még nem jöttek el a tartós mínuszok, úgyhogy nem kiabálom el, de egyenlőre minden működik. Tavaly ilyen időben már önállósodtak a záraim. Nálam ez bejött.
Ez csak átmeneti megoldás lehet, a zárcsere a legjobb kb 4-5 évre, de most nincs 1-2-3*~30.000 Ft-om erre.
Üdv
Nekem sem működik a zárás a bal hátsó ajtómban mióta mejöttek a hidegek, csak a dupla zárás, jövő héten megpróbálkozok ezzel az olajzós módszerrel...
Könnyű levenni a kárpitot?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
V.Tamás
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #140 Dátum:
2009.12.06 vasárnap, 20:50:48 »
Idézetet írta: Ervin - 2009.12.06 vasárnap, 20:26:41
Nekem sem működik a zárás a bal hátsó ajtómban mióta mejöttek a hidegek, csak a dupla zárás, jövő héten megpróbálkozok ezzel az olajzós módszerrel...
Könnyű levenni a kárpitot?
Szia Ervin!
A kárpit lebontás nem vészes. Először a behúzó/kapaszkodó burkolatot kell kipattintani - én spaknit használtam. Közel függölegesen betolod a résbe és magad felé lenyomva feszíted - kiugrik. Ott lesz egy csavar. A többi csavar végig látható a kárpit oldalán. Még a kilincsnél kell kipattintani a kis műanyag takarót az alatt is lesz egy csavar. Ha ez mind megvan kicsit emelve már lent is van a kárpit. Mőgé nézve bontsd az elektromos csatit és már teheted is félre.
A szigetelőpaplan lágy ragasztóanyaggal van rögzítve az ajtó lemezelésén. Éles dekorkéssel ketté tudod vágni. Ne vágj bele a paplanba, próbálj középen haladni. Nem kell az egészet körbevágni, látni fogod, hogy férsz hozzá.
A zár házán minnél magasabban a sarkánál furtam 2-es lyukat. Óvatósan nehogy fogj valamit - sajna nem csináltam képet, már bánom.
A fegyverolaj spray-hez adtak kis csövet ezt betolva a lyukon jó alaposan telefújtam 2*3 és járattam a zárat is. A fölösleg kifolyik a zár alján az ajtó aljába és a vízkivezetőn lecsepeg. A zárházat zsírtalanítottam akkora helyen, amit egy erősebb ragasztószalag megkíván a takarás miatt. Összeszerelés fordítva.
Nálam még 1-2 hétig előfordult elvétve 1-2 bizonytalan működés, de utána semmi - tők jól működik most minden. Ha gond lesz a többinél ott is megcsinálom. Szerintem mindenképpen fegyverolajat használj. Léteznek olyan változatok is amelyik a rozsdásodást is feloldva használhatóvá tud tenni egy fegyvert, bár én nem ezt választottam, mert lehet, hogy agrasszív erre a célra. 1000 Ft körül rengeteg termék van a vadászboltokba ezekből a spraykból.
Jó munkát és sok sikert!
Néztem az EGR eltávolításodat. Milyen évjárat vagy mert nekem teljesen más a hőszigetelt cső kialakításom a feltöltött levegő becsatlakozásnál. Nálam ott nem egy ilyen alu öntvény van, hanem egy krómozott íves cső, amibe hegesztéssel csatlakozik, így a lezárás lakatosmunka - hegesztés lenne mindenképpen.
Üdv: V.Tamás
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #141 Dátum:
2009.12.06 vasárnap, 21:20:02 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2009.12.06 vasárnap, 20:50:48
Szia Ervin!
A kárpit lebontás nem vészes. Először a behúzó/kapaszkodó burkolatot kell kipattintani - én spaknit használtam. Közel függölegesen betolod a résbe és magad felé lenyomva feszíted - kiugrik. Ott lesz egy csavar. A többi csavar végig látható a kárpit oldalán. Még a kilincsnél kell kipattintani a kis műanyag takarót az alatt is lesz egy csavar. Ha ez mind megvan kicsit emelve már lent is van a kárpit. Mőgé nézve bontsd az elektromos csatit és már teheted is félre.
A szigetelőpaplan lágy ragasztóanyaggal van rögzítve az ajtó lemezelésén. Éles dekorkéssel ketté tudod vágni. Ne vágj bele a paplanba, próbálj középen haladni. Nem kell az egészet körbevágni, látni fogod, hogy férsz hozzá.
A zár házán minnél magasabban a sarkánál furtam 2-es lyukat. Óvatósan nehogy fogj valamit - sajna nem csináltam képet, már bánom.
A fegyverolaj spray-hez adtak kis csövet ezt betolva a lyukon jó alaposan telefújtam 2*3 és járattam a zárat is. A fölösleg kifolyik a zár alján az ajtó aljába és a vízkivezetőn lecsepeg. A zárházat zsírtalanítottam akkora helyen, amit egy erősebb ragasztószalag megkíván a takarás miatt. Összeszerelés fordítva.
Nálam még 1-2 hétig előfordult elvétve 1-2 bizonytalan működés, de utána semmi - tők jól működik most minden. Ha gond lesz a többinél ott is megcsinálom. Szerintem mindenképpen fegyverolajat használj. Léteznek olyan változatok is amelyik a rozsdásodást is feloldva használhatóvá tud tenni egy fegyvert, bár én nem ezt választottam, mert lehet, hogy agrasszív erre a célra. 1000 Ft körül rengeteg termék van a vadászboltokba ezekből a spraykból.
Jó munkát és sok sikert!
Néztem az EGR eltávolításodat. Milyen évjárat vagy mert nekem teljesen más a hőszigetelt cső kialakításom a feltöltött levegő becsatlakozásnál. Nálam ott nem egy ilyen alu öntvény van, hanem egy krómozott íves cső, amibe hegesztéssel csatlakozik, így a lezárás lakatosmunka - hegesztés lenne mindenképpen.
Üdv: V.Tamás
Köszi a részletes leírást, ez alapján könnyű lesz...remélem
2001-es az autóm, és változó geometriás turbóval.
Azon az alu tömbön a csövet amit lefenekeltem, én is hegesztéssel (forrasztással--sárgaréz) csináltam..5-10 perces meló volt maga a forrasztás.
Ha neked vas csőbe csatlakozik, az még egyszerűbb, mert sima vaslemezt vágsz rá, és körbehegeszted.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #142 Dátum:
2009.12.07 hétfő, 09:29:18 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2009.12.06 vasárnap, 20:50:48
Szia Ervin!
Néztem az EGR eltávolításodat. Milyen évjárat vagy mert nekem teljesen más a hőszigetelt cső kialakításom a feltöltött levegő becsatlakozásnál. Nálam ott nem egy ilyen alu öntvény van, hanem egy krómozott íves cső, amibe hegesztéssel csatlakozik, így a lezárás lakatosmunka - hegesztés lenne mindenképpen.
Üdv: V.Tamás
Nem krómozott!
Az rozsdamentes-kór anyag.Még hegeszteni sem olyan 1szerű.Avival,lánggal vagy ívvel rozsdamentes pálcával.Persze semmi sem lehetetlen...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
mleslie
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #143 Dátum:
2009.12.07 hétfő, 12:22:56 »
Sziasztok!
Na nekem is aktuális lett a vonóhorog, mert kevesebb, mint egy hónapom van a vizsgáig.
Ki is néztem a prizma kft-nél egy nem levehetőt, de fogalmam sincs, hogy ezek közül még mi kellene nekem hozzá:
U 1 visszajelző (2 vezetékes) 1 300Ft 325Ft 1 625Ft
U 2 visszajelző (4 vezetékes) 1 600Ft 400Ft 2 000Ft
CAN1 Canbus elektronika 14 000Ft 3 500Ft 17 500Ft
CAN2 Canbus elektronika led visszajelzős 14 665Ft 3 666Ft 18 331Ft
Ha jól gondolom a 4 vezetékes visszajelző kell, de inkább megkérdezném mielőtt rosszat rendelek meg.
Egyébként miért lenne jobb a levehető szerintetek?
Naplózva
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #144 Dátum:
2009.12.08 kedd, 12:29:53 »
Hívd fel őket, már írtam korábban, hogy segítőkészek. Majd elmondják, melyik kell. Egyébként emlékeim szerint az U2-es visszajelző kell a III-as Mondeohoz.
Idézetet írta: mleslie - 2009.12.07 hétfő, 12:22:56
Sziasztok!
Na nekem is aktuális lett a vonóhorog, mert kevesebb, mint egy hónapom van a vizsgáig.
Ki is néztem a prizma kft-nél egy nem levehetőt, de fogalmam sincs, hogy ezek közül még mi kellene nekem hozzá:
U 1 visszajelző (2 vezetékes) 1 300Ft 325Ft 1 625Ft
U 2 visszajelző (4 vezetékes) 1 600Ft 400Ft 2 000Ft
CAN1 Canbus elektronika 14 000Ft 3 500Ft 17 500Ft
CAN2 Canbus elektronika led visszajelzős 14 665Ft 3 666Ft 18 331Ft
Ha jól gondolom a 4 vezetékes visszajelző kell, de inkább megkérdezném mielőtt rosszat rendelek meg.
Egyébként miért lenne jobb a levehető szerintetek?
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
mleslie
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #145 Dátum:
2009.12.08 kedd, 17:09:29 »
Köszi meg is történt még tegnap. A 4 szálas visszajelző kell és már meg is rendeltem a dolgot.
A jövő évi vizsgákkal kapcsolatos változásokkal kapcsolatban tud valaki bővebbet?
Ismi azt javasolta ne várjam meg a januárt a vizsgával...
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #146 Dátum:
2009.12.09 szerda, 20:02:36 »
SZiasztok!
Lemosattam ma jó drágán a mondimat... letört az antenna
Lecsavarni előtte már nem tudtam (kombinátfogó segitségévle sem), mert rárohadt, már az előző tulajnál. Nagyauto.hu-nál azonnal vettem is egy "szettet" (talp+szár). Az lenne a kérdésem hogy tudom kicserélni. Gondolom a belső világtás műanyagját kell lepattintani (tetőablak kapcsolós, napszemüveg tartó nélküli). Hogyan tudom leszedni anélkül h még drágítanék a mosáson?
köszi, üdv
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Jack
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 154
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #147 Dátum:
2009.12.10 csütörtök, 22:12:03 »
sziasztok!
a nemrégiben vett mondimnak hiányzik a motor alatti alsó védő burkolata és a szerelő szerint az első kerekeknél is szokott lenni valami műanyag védő cucc, ami szintén hiányzik
szerintetek kell vele foglalkozni és keressek valahonnan (ha igen honnan és mennyiért?
), vagy ne törődjek vele?
köszi szépen
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #148 Dátum:
2009.12.10 csütörtök, 22:34:17 »
Idézetet írta: Jack - 2009.12.10 csütörtök, 22:12:03
sziasztok!
a nemrégiben vett mondimnak hiányzik a motor alatti alsó védő burkolata és a szerelő szerint az első kerekeknél is szokott lenni valami műanyag védő cucc, ami szintén hiányzik
szerintetek kell vele foglalkozni és keressek valahonnan (ha igen honnan és mennyiért?
), vagy ne törődjek vele?
köszi szépen
Bontottat. Nézegesd a Keres-Kínál topikot, vagy hívogasd a debreceni/nyíregyházi bontókat. Újonnan drága... szerintem. Az enyémen a megvásárlás óta nincs...de komolyabb hátrányát még nem tapasztaltam. Persze jobb az ha alulról védi valami a motort, meg a hűtőt, stb.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
V.Tamás
Vendég
Válasz: Karosszéria
«
Új hozzászólás #149 Dátum:
2009.12.12 szombat, 05:33:34 »
Idézetet írta: mleslie - 2009.12.08 kedd, 17:09:29
Köszi meg is történt még tegnap. A 4 szálas visszajelző kell és már meg is rendeltem a dolgot.
A jövő évi vizsgákkal kapcsolatos változásokkal kapcsolatban tud valaki bővebbet?
Ismi azt javasolta ne várjam meg a januárt a vizsgával...
Szia!
Én a héten vizsgáztattam a Mondeot, mert most járt le a műszakim. De van a feleségemnek egy kis Seatja, amin januárban jár le a műszaki. A szervizben sem tudnak mit mondani, hogy hogy lesz januártól. A törvényt elfogadták az összevont vizsgáztatásról, de szerintük hiányzik még egy-két jogszabály, vagy rendelet, mert nem tudni, hogy kezeli majd a rendszer, ha valakinek van érvényes műszakija jövőre, és közben lejár a zöldkártya.
Szerintük egy lejárt zöldkártya miatt nem lesz szükség újabb műszakira, majd csak a legközelebbi összevont vizsgakor készül majd környezetvédelmi ellenőrzés. Azt sem tudják biztosa, hogy csak 12 év felett lesz évenkénti vizsga, vagy előbb.
Én elviszem a Seatot is a jövő héten műszakira az a 3 hét nem sokat számít. Most 8 éves, így még lesz műszaki 2 évig. A zöldkártya meg 2010 nov érvényes és talán nem kell összevont vizsgára vinnem csak majd 2011 decemberben.
Üdv: V.Tamás
Naplózva
Oldalak:
1
2
[
3
]
4
5
6
7
8
9
10
...
111
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ