Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:31:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
134
135
136
137
138
139
140
[
141
]
142
143
144
145
146
147
148
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3165185 alkalommal)
0 Felhasználó és 80 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7000 Dátum:
2016.03.31 csütörtök, 07:54:19 »
Idézetet írta: Flember - 2016.03.30 szerda, 20:02:20
Nekem a magyar utak állapota miatt nem volt gyanús az elkopó alkatrész. Magyarországon újonnan forgalomba helyezett autó, második tulajtól vettem. Az előző tulajok városban és országúton használták.
Csupán az miatt voltam kiváncsi a véleményetekre, mert a fülembe tette a rokonom a gondolatot.
Köszi a választ!
Város -> kátyú -> futóműtemető...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7001 Dátum:
2016.03.31 csütörtök, 07:56:45 »
Idézetet írta: Mondeoápoló - 2016.03.30 szerda, 23:49:25
Köszi!
Régebben akartam beépíteni, de a gyári tömörgumi ütközö, egy hegyes fémpöcökre van ráhúzva, ami kiszúrná a légrugót. De igazad van, ha szét van borítva, akkor már le is lehet vágni azt a kiálló pöcköt, vagy bennhanyni az ütközőt is. Így is lesz. Majd csinálok képeket róla. Jófogáson van fennt Airspring 7000ft a 2db Köszi!
Az ütközőt egy schnitzerrel levágod ott, ahol a tüske végződik. Ha az egészet benne hagyod, az sok a légrugónak, ha kiveszed, az meg kevés.
Elvileg a légrugóhoz kaptál pár tömörgumi korongot is. Elvileg azokkal kellene megoldani, de sajna "one size fits all" stílusban készítik, és a lyuk a közepén sokkal nagyobb, semhogy normálisan megállna az ütközőt tartó csapon. Úgyhogy én ezeket mellőztem, és levágtam a gyári ütközőket pont méretre.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gyuszo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7002 Dátum:
2016.04.01 péntek, 11:26:03 »
Sziasztok!
Az autóm gyorsításkor jobbra húz egy ideje, gurulásnál szépen egyenesen megy. Futómű beállítás ok, semmi sem lóg. Megemelték az autót, azt mondja a szerelő, hogy a belső féltengelycsukló van kikopva, ha forgatja a kereket, belül nem úgy mozog ahogy kellene. Létezhet, hogy ez okozza a problémát? Semmi más hibajelenség nincs.
Naplózva
MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
Flember
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7003 Dátum:
2016.04.02 szombat, 14:05:22 »
Sziasztok!
Tegnap hoztam el az autómat a szerelőtől, cseréltek hátsó kerékcsapágyakat (búgtak már nagyon) és a hátsó híd szilentblokkjait. Azóta a hátsó futómű nagyon fasza, csendesen suhan az autó és nem kopog bukkanóknál.
Viszont miután elhoztam észrevettem, hogy ferde a kormány, kicsit (1-3 cm-t) balra fordítva megy egyenesen az autó (szerintem a szerelő előtt nem volt ferde, de lehet hogy nem vettem csak észre). Emellett alacsony sebességnél (5-10 km/h) fekvőrendőrre felhaladva egy nagyobb kottyanás hallatszik a jobb eleje felől, de csak akkor ha a kormány egyenesen áll. Még egy tünet az, hogy álló vagy majdnem álló helyzetben a kormány jobbra tekerése közben egy éles kattanás hallatszik szintén a jobb eleje felől, ez nem mindig jelentkezik. A tünetek nagyobb sebességnél már nem jelentkeznek, legalábbis nem hallom őket.
Kettő hónapja cserélték ki az első rugókat, mert a jobb első eltört. Nincs bennük még 3 ezer km., itt rámértek a lengéscsillapítókra is, az elsők 65%-os állapotban vannak. Toronycsapágyakat nem kellett cserélni elvileg. Három hónapja pedig jobb elől külső kormányösszekötő gömbfejet cseréltek, abban sincs több 5 ezer km-nél. Most amennyire tudtam megnéztem a jobb elejében a dolgokat. A "kutyacsont" nem lóg, feszesen van. A gumiharangok nincsenek kiszakadva. Ezeket tudtam így megnézni, hogy fent van a kerék.
Szerintetek mi lehet a hiba? Most a hátsó futóművet gatyába rázta a szerelőm, 120 ezrembe fájt (szilentek, kerékcsapágyak, fékcsövek, kézifék kötelek és fékbetétek lettek cserélve). Úgyhogy most örülnék, ha az első futóművel nem lenne komolyabb gondom, mert kiürül lassan a kassza.
Várom ötleteiteket! Köszönöm!
Naplózva
Ford Mondeo 1.8 16v Trend (125 LE) - 2001/01/30
SkyFol, 16' O.Z Wheels, FL Lights
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7004 Dátum:
2016.04.02 szombat, 15:27:32 »
Idézetet írta: Flember - 2016.04.02 szombat, 14:05:22
Sziasztok!
Tegnap hoztam el az autómat a szerelőtől, cseréltek hátsó kerékcsapágyakat (búgtak már nagyon) és a hátsó híd szilentblokkjait. Azóta a hátsó futómű nagyon fasza, csendesen suhan az autó és nem kopog bukkanóknál.
Viszont miután elhoztam észrevettem, hogy ferde a kormány, kicsit (1-3 cm-t) balra fordítva megy egyenesen az autó (szerintem a szerelő előtt nem volt ferde, de lehet hogy nem vettem csak észre). Emellett alacsony sebességnél (5-10 km/h) fekvőrendőrre felhaladva egy nagyobb kottyanás hallatszik a jobb eleje felől, de csak akkor ha a kormány egyenesen áll. Még egy tünet az, hogy álló vagy majdnem álló helyzetben a kormány jobbra tekerése közben egy éles kattanás hallatszik szintén a jobb eleje felől, ez nem mindig jelentkezik. A tünetek nagyobb sebességnél már nem jelentkeznek, legalábbis nem hallom őket.
Kettő hónapja cserélték ki az első rugókat, mert a jobb első eltört. Nincs bennük még 3 ezer km., itt rámértek a lengéscsillapítókra is, az elsők 65%-os állapotban vannak. Toronycsapágyakat nem kellett cserélni elvileg. Három hónapja pedig jobb elől külső kormányösszekötő gömbfejet cseréltek, abban sincs több 5 ezer km-nél. Most amennyire tudtam megnéztem a jobb elejében a dolgokat. A "kutyacsont" nem lóg, feszesen van. A gumiharangok nincsenek kiszakadva. Ezeket tudtam így megnézni, hogy fent van a kerék.
Szerintetek mi lehet a hiba? Most a hátsó futóművet gatyába rázta a szerelőm, 120 ezrembe fájt (szilentek, kerékcsapágyak, fékcsövek, kézifék kötelek és fékbetétek lettek cserélve). Úgyhogy most örülnék, ha az első futóművel nem lenne komolyabb gondom, mert kiürül lassan a kassza.
Várom ötleteiteket! Köszönöm!
Hátsó bölcső levétele után volt rendes négy kerekes futómű beállítás?
A törött rugó lehet nem volt jó hatással a toronycsapágyra, lehet az kattog, de ez csak vakon találgatás, bármi lehet, akár a leírt hibáktól teljesen független dolog is.
Naplózva
Flember
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7005 Dátum:
2016.04.02 szombat, 15:43:00 »
Idézetet írta: tpmportal - 2016.04.02 szombat, 15:27:32
Hátsó bölcső levétele után volt rendes négy kerekes futómű beállítás?
A törött rugó lehet nem volt jó hatással a toronycsapágyra, lehet az kattog, de ez csak vakon találgatás, bármi lehet, akár a leírt hibáktól teljesen független dolog is.
Őszintén megmondom a beállítást elfelejtettem megkérdezni, de utána kérdezek. Toronycsapágyat nem hiszem. Azt kivették és megnézték, azt mondták rendben van, meg kb. 5 km-t mentem a törött rugóval, egyből vittem szervizbe.
Köszönöm a válaszod, valószínűleg újabb szervizlátogatás lesz, csak azért kíváncsi vagyok az ötletekre.
Naplózva
Ford Mondeo 1.8 16v Trend (125 LE) - 2001/01/30
SkyFol, 16' O.Z Wheels, FL Lights
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7006 Dátum:
2016.04.02 szombat, 15:45:12 »
Idézetet írta: Flember - 2016.04.02 szombat, 14:05:22
Sziasztok!
Tegnap hoztam el az autómat a szerelőtől, cseréltek hátsó kerékcsapágyakat (búgtak már nagyon) és a hátsó híd szilentblokkjait. Azóta a hátsó futómű nagyon fasza, csendesen suhan az autó és nem kopog bukkanóknál.
Viszont miután elhoztam észrevettem, hogy ferde a kormány, kicsit (1-3 cm-t) balra fordítva megy egyenesen az autó (szerintem a szerelő előtt nem volt ferde, de lehet hogy nem vettem csak észre). Emellett alacsony sebességnél (5-10 km/h) fekvőrendőrre felhaladva egy nagyobb kottyanás hallatszik a jobb eleje felől, de csak akkor ha a kormány egyenesen áll. Még egy tünet az, hogy álló vagy majdnem álló helyzetben a kormány jobbra tekerése közben egy éles kattanás hallatszik szintén a jobb eleje felől, ez nem mindig jelentkezik. A tünetek nagyobb sebességnél már nem jelentkeznek, legalábbis nem hallom őket.
Kettő hónapja cserélték ki az első rugókat, mert a jobb első eltört. Nincs bennük még 3 ezer km., itt rámértek a lengéscsillapítókra is, az elsők 65%-os állapotban vannak. Toronycsapágyakat nem kellett cserélni elvileg. Három hónapja pedig jobb elől külső kormányösszekötő gömbfejet cseréltek, abban sincs több 5 ezer km-nél. Most amennyire tudtam megnéztem a jobb elejében a dolgokat. A "kutyacsont" nem lóg, feszesen van. A gumiharangok nincsenek kiszakadva. Ezeket tudtam így megnézni, hogy fent van a kerék.
Szerintetek mi lehet a hiba? Most a hátsó futóművet gatyába rázta a szerelőm, 120 ezrembe fájt (szilentek, kerékcsapágyak, fékcsövek, kézifék kötelek és fékbetétek lettek cserélve). Úgyhogy most örülnék, ha az első futóművel nem lenne komolyabb gondom, mert kiürül lassan a kassza.
Várom ötleteiteket! Köszönöm!
A szilentblokk csere + kormány keresztbeállással kapcsolatban. Nemrég jártam futóművesnél, váltó csere miatt le volt véve az első bölcső. Visszarakás után kicsit keresztbe állt a kormány. A futóműves beállította az elejét, lelkiismeretes volt, átnézte a hátulját, talált hibás szilentblokkot, több darabot. Következő hónapban ki lett cserélve összesen hat a 4 bölcsőt tartó + az állító csavarnál levő 2.
Ő mondta ha hátul cserélsz ilyen alkatrészt be kell állítani a hátsó futóművet, ami magával vonja az első beállítását is.
Így mindjárt sikerült közel 1 hónap alatt az elejét 2x a hátulját 1x beállíttatnom.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Flember
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7007 Dátum:
2016.04.02 szombat, 15:48:40 »
Idézetet írta: horizss - 2016.04.02 szombat, 15:45:12
A szilentblokk csere + kormány keresztbeállással kapcsolatban. Nemrég jártam futóművesnél, váltó csere miatt le volt véve az első bölcső. Visszarakás után kicsit keresztbe állt a kormány. A futóműves beállította az elejét, lelkiismeretes volt, átnézte a hátulját, talált hibás szilentblokkot, több darabot. Következő hónapban ki lett cserélve összesen hat a 4 bölcsőt tartó + az állító csavarnál levő 2.
Ő mondta ha hátul cserélsz ilyen alkatrészt be kell állítani a hátsó futóművet, ami magával vonja az első beállítását is.
Így mindjárt sikerült közel 1 hónap alatt az elejét 2x a hátulját 1x beállíttatnom.
Értem, tehát biztos hogy a kormány emiatt áll ferdén. Összegben mennyibe kerül kb. egy teljes futómű beállítás?
Naplózva
Ford Mondeo 1.8 16v Trend (125 LE) - 2001/01/30
SkyFol, 16' O.Z Wheels, FL Lights
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7008 Dátum:
2016.04.02 szombat, 21:50:52 »
Idézetet írta: Flember - 2016.04.02 szombat, 15:48:40
Értem, tehát biztos hogy a kormány emiatt áll ferdén. Összegben mennyibe kerül kb. egy teljes futómű beállítás?
Ez egy kicsi falu Heves megyében itt 6000 első hátsó kpl. 10 km-rel arrébb városban ez min 10-12. Kb 25 percig tartott a munka, miután felrakta a kerékre a jeladókat.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Flember
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7009 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 15:13:34 »
Idézetet írta: Flember - 2016.04.02 szombat, 14:05:22
Sziasztok!
Tegnap hoztam el az autómat a szerelőtől, cseréltek hátsó kerékcsapágyakat (búgtak már nagyon) és a hátsó híd szilentblokkjait. Azóta a hátsó futómű nagyon fasza, csendesen suhan az autó és nem kopog bukkanóknál.
Viszont miután elhoztam észrevettem, hogy ferde a kormány, kicsit (1-3 cm-t) balra fordítva megy egyenesen az autó (szerintem a szerelő előtt nem volt ferde, de lehet hogy nem vettem csak észre). Emellett alacsony sebességnél (5-10 km/h) fekvőrendőrre felhaladva egy nagyobb kottyanás hallatszik a jobb eleje felől, de csak akkor ha a kormány egyenesen áll. Még egy tünet az, hogy álló vagy majdnem álló helyzetben a kormány jobbra tekerése közben egy éles kattanás hallatszik szintén a jobb eleje felől, ez nem mindig jelentkezik. A tünetek nagyobb sebességnél már nem jelentkeznek, legalábbis nem hallom őket.
Kettő hónapja cserélték ki az első rugókat, mert a jobb első eltört. Nincs bennük még 3 ezer km., itt rámértek a lengéscsillapítókra is, az elsők 65%-os állapotban vannak. Toronycsapágyakat nem kellett cserélni elvileg. Három hónapja pedig jobb elől külső kormányösszekötő gömbfejet cseréltek, abban sincs több 5 ezer km-nél. Most amennyire tudtam megnéztem a jobb elejében a dolgokat. A "kutyacsont" nem lóg, feszesen van. A gumiharangok nincsenek kiszakadva. Ezeket tudtam így megnézni, hogy fent van a kerék.
Szerintetek mi lehet a hiba? Most a hátsó futóművet gatyába rázta a szerelőm, 120 ezrembe fájt (szilentek, kerékcsapágyak, fékcsövek, kézifék kötelek és fékbetétek lettek cserélve). Úgyhogy most örülnék, ha az első futóművel nem lenne komolyabb gondom, mert kiürül lassan a kassza.
Várom ötleteiteket! Köszönöm!
Közben a mai napon szintén lassan haladva, ha az első kerekekkel fekvőrendőrre hajtok hátulról tompa koppanás jön
Nem tudom mi lehet a baj, viszem vissza az autót jövő héten szerintem.
Naplózva
Ford Mondeo 1.8 16v Trend (125 LE) - 2001/01/30
SkyFol, 16' O.Z Wheels, FL Lights
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7010 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 18:13:17 »
Idézetet írta: Flember - 2016.04.03 vasárnap, 15:13:34
Közben a mai napon szintén lassan haladva, ha az első kerekekkel fekvőrendőrre hajtok hátulról tompa koppanás jön
Nem tudom mi lehet a baj, viszem vissza az autót jövő héten szerintem.
A bölcsőt tartó bal hátsó szilent nekem is adott kopogó hangot egy darabig elég nehezen találták meg a hibát.
Nem volt bepréselve rendesen a helyére.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Flember
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7011 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 19:59:56 »
Idézetet írta: horizss - 2016.04.03 vasárnap, 18:13:17
A bölcsőt tartó bal hátsó szilent nekem is adott kopogó hangot egy darabig elég nehezen találták meg a hibát.
Nem volt bepréselve rendesen a helyére.
Nekem is azzal lesz a gond szerintem, most cserélték a bölcső szilentjeit a héten. Valószínűleg valamit benéztek. Érdekesség az, hogy néha hallom, néha nem. Apró bukkanóknál/úthibáknál semmi. De a fekvőrendőrön áthaladva mintha szét akarna esni. 200 km-t mentem kb. azóta amióta elhoztam, ma jött elő a hang...Úgyhogy hétfőn vagy kedden megy vissza a szerelőhöz.
Naplózva
Ford Mondeo 1.8 16v Trend (125 LE) - 2001/01/30
SkyFol, 16' O.Z Wheels, FL Lights
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7012 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 21:11:30 »
Sziasztok!
A 2.2-es összeszedett egy rugó törést. Szerviz kicserélte a rugókat, toronycsapágyat, szilentet.
Most hétvégén néztük, hogy a lengéscsillapító szárán a felütközésgátló gumiszerű izé simán jár fel-le, míg az enyémen fixen, stabilan van a toronyszilentnél.
A kérdés, hogy a szerviz hibázott, menjünk vissza reklamálni vagy nincs jelentősége?
Köszi szépen a segítséget!
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7013 Dátum:
2016.04.03 vasárnap, 21:26:59 »
Idézetet írta: Flember - 2016.04.03 vasárnap, 19:59:56
Nekem is azzal lesz a gond szerintem, most cserélték a bölcső szilentjeit a héten. Valószínűleg valamit benéztek. Érdekesség az, hogy néha hallom, néha nem. Apró bukkanóknál/úthibáknál semmi. De a fekvőrendőrön áthaladva mintha szét akarna esni. 200 km-t mentem kb. azóta amióta elhoztam, ma jött elő a hang...Úgyhogy hétfőn vagy kedden megy vissza a szerelőhöz.
Nekem kanyarodáskor lehetett időnként hallani. Nagyon bosszantó volt, mivel nem minden alkalommal koppant elég nehezen sikerült kiszűrni a hibát.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Flember
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7014 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 19:03:32 »
Idézetet írta: horizss - 2016.04.03 vasárnap, 21:26:59
Nekem kanyarodáskor lehetett időnként hallani. Nagyon bosszantó volt, mivel nem minden alkalommal koppant elég nehezen sikerült kiszűrni a hibát.
Holnap viszem reggel szerelőhöz, majd leírom mit mondd. Egyenlőre az van, hogy nálam sem mindig jelentkezik és általában csak ha padkára állok fel, vagy nagyobb bukkanón megyek át nagyon lassan... És valóban bosszantó, mert borzasztó hangot ad.
Naplózva
Ford Mondeo 1.8 16v Trend (125 LE) - 2001/01/30
SkyFol, 16' O.Z Wheels, FL Lights
Tóth J.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7015 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 21:16:14 »
Sziasztok!
Nem rég csatlakoztam csak a fórumhoz és máris rengeteget tanultam, és a segítségetekre is szükségem volna, ugyanis tanácstalan vagyok.
Sajnos a jobb oldali féltengelyen az egyik bilincs lelazult (nem szakadt el sem az sem a gumi, ezért nem vettem észre, de a kosz bejutott
) és hallani is, hogy kattog elindulásnál, a kérdésem az volna felétek, hogy érdemes kicserélni az egész féltengelyt, vagy elég csak csuklót? Árban elég nagy a különbség ezért is vacilálok.
Köszönettel Tj
Naplózva
MK3 2.0 TDCI (FMBA,BWY) 2002
MK3 2.0 TDCI (N7BA, BWY) 2004
meg egy rohangálós MK6 Fiesta
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7016 Dátum:
2016.04.04 hétfő, 21:29:39 »
Idézetet írta: Tóth J. - 2016.04.04 hétfő, 21:16:14
Sziasztok!
Nem rég csatlakoztam csak a fórumhoz és máris rengeteget tanultam, és a segítségetekre is szükségem volna, ugyanis tanácstalan vagyok.
Sajnos a jobb oldali féltengelyen az egyik bilincs lelazult (nem szakadt el sem az sem a gumi, ezért nem vettem észre, de a kosz bejutott
) és hallani is, hogy kattog elindulásnál, a kérdésem az volna felétek, hogy érdemes kicserélni az egész féltengelyt, vagy elég csak csuklót? Árban elég nagy a különbség ezért is vacilálok.
Köszönettel Tj
újíttasd fel csak a csuklót.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tóth J.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7017 Dátum:
2016.04.05 kedd, 01:05:43 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.04 hétfő, 21:29:39
újíttasd fel csak a csuklót.
Köszönöm, ez is opció csak még nem érdeklődtem meg, hogy anyagilag mekkora a különbség a felújítás és az új csukló vásárlása között.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI (FMBA,BWY) 2002
MK3 2.0 TDCI (N7BA, BWY) 2004
meg egy rohangálós MK6 Fiesta
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7018 Dátum:
2016.04.05 kedd, 08:11:09 »
Idézetet írta: Tóth J. - 2016.04.05 kedd, 01:05:43
Köszönöm, ez is opció csak még nem érdeklődtem meg, hogy anyagilag mekkora a különbség a felújítás és az új csukló vásárlása között.
Keress egy bontott csuklót. Ez nem olyan alkatrész, ami pár tízezer km alatt annyira tönkremegy, hogy ne lehetne bontottan megvenni. Az enyémben pl. majdnem 300 ezer km van, és még mindig teljesen jól működik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tóth J.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7019 Dátum:
2016.04.05 kedd, 14:52:59 »
Köszönöm a segítséget.
Csütörtökön megy felújításra, azt mondták mindenhol, hogy a gyárit érdemesebb felújítani (mint ahogy alf is írta) mint az után gyártottat beépíteni, szóval az lesz, egy év garival, ha még ennyit kibír akkor király
(már ebben is majdnem 310ezer km van)
Naplózva
MK3 2.0 TDCI (FMBA,BWY) 2002
MK3 2.0 TDCI (N7BA, BWY) 2004
meg egy rohangálós MK6 Fiesta
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7020 Dátum:
2016.04.05 kedd, 23:47:41 »
Sziasztok!
Olyan problémám lenne,hogy 80km/h után hangos bugas van kb olyan mintha hátul le lenne húzva az ablak de azért annál csendesebb.Kerekcsapagyok jók elvileg jobb hátsó most lett cserélve (skf).A téli és nyári gumival is csinálja.Mi lehet még?Vagy ilyen gyenge lenne a hangszigetelés?
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7021 Dátum:
2016.04.06 szerda, 07:41:02 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2016.04.05 kedd, 23:47:41
Sziasztok!
Olyan problémám lenne,hogy 80km/h után hangos bugas van kb olyan mintha hátul le lenne húzva az ablak de azért annál csendesebb.Kerekcsapagyok jók elvileg jobb hátsó most lett cserélve (skf).A téli és nyári gumival is csinálja.Mi lehet még?Vagy ilyen gyenge lenne a hangszigetelés?
fűrészfogas a gumid.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7022 Dátum:
2016.04.06 szerda, 09:03:13 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.06 szerda, 07:41:02
fűrészfogas a gumid.
A téli is meg a nyári is?
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7023 Dátum:
2016.04.06 szerda, 09:05:31 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2016.04.06 szerda, 09:03:13
A téli is meg a nyári is?
ha egyedül jársz vele,miért ne?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7024 Dátum:
2016.04.06 szerda, 09:29:04 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2016.04.06 szerda, 09:03:13
A téli is meg a nyári is?
Terheletlen kombinál elég gyakran előfordul.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7025 Dátum:
2016.04.06 szerda, 09:33:27 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.06 szerda, 09:05:31
ha egyedül jársz vele,miért ne?
Ez szomorú .Akkor marad a hangos zene.Az első jobb gátló nem okozhatja?Sajnos abból folyik az olaj cserélni kéne. Egyébként,érdemes a kettőt cserélni vagy felesleges?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.06 szerda, 09:37:45 írta jani vagyok
»
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7026 Dátum:
2016.04.06 szerda, 09:38:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.04.06 szerda, 09:29:04
Terheletlen kombinál elég gyakran előfordul.
AndyA
Nem kombi , hanem sedan.
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7027 Dátum:
2016.04.06 szerda, 10:11:39 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2016.04.06 szerda, 09:33:27
Ez szomorú .Akkor marad a hangos zene.Az első jobb gátló nem okozhatja?Sajnos abból folyik az olaj cserélni kéne. Egyébként,érdemes a kettőt cserélni vagy felesleges?
az első gátló hibája koptatja kagylósra-fűrészfogasra a gumit!meg is van a hiba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7028 Dátum:
2016.04.06 szerda, 10:12:01 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2016.04.06 szerda, 09:38:41
Nem kombi , hanem sedan.
rossz gátlónál mind1.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7029 Dátum:
2016.04.06 szerda, 11:06:38 »
Idézetet írta: alf - 2016.04.06 szerda, 10:11:39
az első gátló hibája koptatja kagylósra-fűrészfogasra a gumit!meg is van a hiba.
Akkor gumi csere előtt gátló csere.Köszi a segítséget. A monroe az jó lesz ugye?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.06 szerda, 11:32:38 írta jani vagyok
»
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7030 Dátum:
2016.04.06 szerda, 11:59:56 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2016.04.06 szerda, 11:06:38
Akkor gumi csere előtt gátló csere.Köszi a segítséget. A monroe az jó lesz ugye?
igen,de már nem vezető márka régen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7031 Dátum:
2016.04.06 szerda, 12:49:31 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2016.04.06 szerda, 11:06:38
Akkor gumi csere előtt gátló csere.Köszi a segítséget. A monroe az jó lesz ugye?
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem a gátló csere esetében a Sachs lengéscsillapítóval jobban jársz. A Sachs a Ford gyári beszállítója. Én több gépbe használtam, minden gond nélkül.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7032 Dátum:
2016.04.06 szerda, 14:13:09 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2016.04.06 szerda, 11:06:38
Akkor gumi csere előtt gátló csere.Köszi a segítséget. A monroe az jó lesz ugye?
+1 a sachs-nak.
Naplózva
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7033 Dátum:
2016.04.06 szerda, 15:45:10 »
Idézetet írta: László - 2016.04.06 szerda, 12:49:31
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem a gátló csere esetében a Sachs lengéscsillapítóval jobban jársz. A Sachs a Ford gyári beszállítója. Én több gépbe használtam, minden gond nélkül.
Tisztelettel László!
Akkor Sachs lesz,majd egy árban van,bár most a cromax-nàl nincs de nem is most kell.
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7034 Dátum:
2016.04.06 szerda, 16:50:57 »
Idézetet írta: jani vagyok - 2016.04.06 szerda, 15:45:10
Akkor Sachs lesz,majd egy árban van,bár most a cromax-nàl nincs de nem is most kell.
Tisztelt Fórumtárs!
Lehet, hogy a
www.alkatreszek.hu
web oldalon olcsóbban megkapod a lengéscsillapítót. Korrekt megbízható cég. Én elég sűrűn rendeltem alkatrészeket tőlük, kisebb-nagyobb javításokhoz. Eddig még nem volt velük probléma. Csak ajánlani tudom őket.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
jani vagyok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 365
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7035 Dátum:
2016.04.06 szerda, 18:06:49 »
Idézetet írta: László - 2016.04.06 szerda, 16:50:57
Tisztelt Fórumtárs!
Lehet, hogy a
www.alkatreszek.hu
web oldalon olcsóbban megkapod a lengéscsillapítót. Korrekt megbízható cég. Én elég sűrűn rendeltem alkatrészeket tőlük, kisebb-nagyobb javításokhoz. Eddig még nem volt velük probléma. Csak ajánlani tudom őket.
Tisztelettel László!
Nagyjából egy árban van,viszont jó tudni , hogy van ez az oldal is.
Naplózva
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Tóth J.
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7036 Dátum:
2016.04.07 csütörtök, 00:38:09 »
A fentebb említett boltot/weboldalt szintén csak ajánlani tudom.
Naplózva
MK3 2.0 TDCI (FMBA,BWY) 2002
MK3 2.0 TDCI (N7BA, BWY) 2004
meg egy rohangálós MK6 Fiesta
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7037 Dátum:
2016.04.08 péntek, 11:04:44 »
Sziasztok!
Csakis hidegen az első jobbra kormányzásnál kicsit akad a kormány.
Többször olvastam, hogy ez kormányműcserét jelent
. Bontottat nem szeretnék venni, lutri, lehet, nem bírná az sem sokáig. Érdemes felújíttattni, vagy inkább egy újat keressek? Cromaxnál láttam kettőt is, a gyárit "valamiért" mellőzném. Mit szóltok a másikhoz? Van valakinek jobb (és olcsóbb!
) ötlete, tanácsa?
Köszi:
Gyuri
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
hehehun
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7038 Dátum:
2016.04.09 szombat, 10:47:47 »
Sziasztok!
Pici segítséget szeretnék kérni a tapasztalt kollégáktól...
A jobb első futóműből kopogó hang jön egy fél éve kb, tapasztalataim szerint 30-40-50km/h sebesség fölött kisebb kátyúknál. Hallásra olyan, mintha 2-3x elpattanna a kerék az útról és még a padlólemezen is érzem a rezonanciát. Szerelőm már 2x átnézte a futóművet, felemelte, mindenhonnan megrángatta, de semmi sem lötyög, vagy laza, olyan, amilyennek lennie kell. Rugók rendben, stabilizátorok rendben, toronycsapágy rendben (nem recseg állóhelyzetben kormány tekerésnél), látszólag minden ok.
Kizárásos alapon a lengéscsillapítóra gyanakszunk, de január végén volt műszakin a kocsi és semmi gond nem volt a lengéscsillapítókkal mérés szerint.
Esetleg van ötletetek hogy lehetne biztosra menni, hogy valóban a lengéscsillapítóval van-e a gond?
Szívesen kicserélem benne, ha valóban az a hibás, de feleslegesen nem szeretnék 60ezret rákölteni...
Köszönöm!
Naplózva
2014 MK4 Mondeo Titanium-S 2.0 EcoBoost 240LE
kcs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 172
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7039 Dátum:
2016.04.09 szombat, 11:07:05 »
Idézetet írta: hehehun - 2016.04.09 szombat, 10:47:47
Sziasztok!
Pici segítséget szeretnék kérni a tapasztalt kollégáktól...
A jobb első futóműből kopogó hang jön egy fél éve kb, tapasztalataim szerint 30-40-50km/h sebesség fölött kisebb kátyúknál. Hallásra olyan, mintha 2-3x elpattanna a kerék az útról és még a padlólemezen is érzem a rezonanciát. Szerelőm már 2x átnézte a futóművet, felemelte, mindenhonnan megrángatta, de semmi sem lötyög, vagy laza, olyan, amilyennek lennie kell. Rugók rendben, stabilizátorok rendben, toronycsapágy rendben (nem recseg állóhelyzetben kormány tekerésnél), látszólag minden ok.
Kizárásos alapon a lengéscsillapítóra gyanakszunk, de január végén volt műszakin a kocsi és semmi gond nem volt a lengéscsillapítókkal mérés szerint.
Esetleg van ötletetek hogy lehetne biztosra menni, hogy valóban a lengéscsillapítóval van-e a gond?
Szívesen kicserélem benne, ha valóban az a hibás, de feleslegesen nem szeretnék 60ezret rákölteni...
Köszönöm!
Ha elpattog akkor szinte egyértelműen lengéscsillapító lesz.
Naplózva
MK3 - 1.8 Trend - 2006
hehehun
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 17
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7040 Dátum:
2016.04.09 szombat, 11:59:02 »
Idézetet írta: kcs - 2016.04.09 szombat, 11:07:05
Ha elpattog akkor szinte egyértelműen lengéscsillapító lesz.
Nemtom, hogy elpattog-e, hallásra olyan, de ha mégis, akkor annak a rázópadon ki kellett volna jönnie, nem? Köszi!
Naplózva
2014 MK4 Mondeo Titanium-S 2.0 EcoBoost 240LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7041 Dátum:
2016.04.09 szombat, 12:14:16 »
Idézetet írta: gyuri01 - 2016.04.08 péntek, 11:04:44
Sziasztok!
Csakis hidegen az első jobbra kormányzásnál kicsit akad a kormány.
Többször olvastam, hogy ez kormányműcserét jelent
. Bontottat nem szeretnék venni, lutri, lehet, nem bírná az sem sokáig. Érdemes felújíttattni, vagy inkább egy újat keressek? Cromaxnál láttam kettőt is, a gyárit "valamiért" mellőzném. Mit szóltok a másikhoz? Van valakinek jobb (és olcsóbb!
) ötlete, tanácsa?
Köszi:
Gyuri
Tisztelt Fótumtárs!
A kormány probléma mentes működése alapfeltétel a biztonságos közlekedés szempontjából. Ezért a legkisebb hibát is azonnal orvosolni kell. Sajnos a mondeók kormányműve nem a hosszú élettartamról szól. 8-10 után megérettek a teljes felújításra. Az általad közölt probléma is erre utal. Javaslom minél előbb a javítást mert egyszer csak végleg megakad és akkor már nem te irányitod a gépjárművet. Egy kormány mű teljes felújítása típustól függően 50-90 ezer Ft. Ez a legolcsóbb megoldás
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.04.10 vasárnap, 07:41:39 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7042 Dátum:
2016.04.09 szombat, 20:55:57 »
Idézetet írta: László - 2016.04.09 szombat, 12:14:16
Tisztelt Fótumtárs!
A kormány probléma mentes működése alapfeltétel a biztonságos közlekedés szempontjából. Ezért a legkisebb hibát is azonnal orvosolni kell. Sajnos a mondeók kormányműve nem a hosszú élettartamról szól. 8-10 után megérettek a teljes felújításra. Az általad közölt probléma is erre utal. Javaslom minél előbb a javítást mert egyszer csak végleg megakad és akkor már nem te irányitod a gépjárművet. Egy kormány mű teljes felújítása típustól függően 50-90 ezer Ft. Ez a legolcsóbb megoldás
Tisztelettel László!
Tisztelettel László!
Nem akkor zörög neki a futómű mikor a kormányt tekeri hanem amikor kátyúba megy!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7043 Dátum:
2016.04.09 szombat, 21:03:32 »
Idézetet írta: László - 2016.04.09 szombat, 12:14:16
...Sajnos a mondeók kormányműve nem a hosszú élettartamról szól. 8-10 után megérettek a teljes felújításra.
Ez egy durva általánosítás. Mihez képest nem hosszú? Más márkáknál hogy van?
Az én autóm 12 éves, 20x ezer kilométerrel, és nincs gond a kormánnyal.
Mondjuk ez nem tekert órájú.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7044 Dátum:
2016.04.09 szombat, 21:26:20 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.09 szombat, 21:03:32
Ez egy durva általánosítás. Mihez képest nem hosszú? Más márkáknál hogy van?
Az én autóm 12 éves, 20x ezer kilométerrel, és nincs gond a kormánnyal.
Mondjuk ez nem tekert órájú.
Hát igen.
Nem örökéletű, mint régen, viszont más autókéhoz képest egész jó...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7045 Dátum:
2016.04.09 szombat, 21:53:29 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.04.09 szombat, 21:26:20
Hát igen.
Nem örökéletű, mint régen, viszont más autókéhoz képest egész jó...
Régen nem is volt szervokormány... és hol mentek le 500e kilométert egy autóval? Nem sűrűn...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7046 Dátum:
2016.04.10 vasárnap, 07:49:44 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.09 szombat, 21:03:32
Ez egy durva általánosítás. Mihez képest nem hosszú? Más márkáknál hogy van?
Az én autóm 12 éves, 20x ezer kilométerrel, és nincs gond a kormánnyal.
Mondjuk ez nem tekert órájú.
Tisztelt Fórumtárs!
Sajnos "nem ritkán" olvasható a kormány probléma a topikban. Nekem a régi Fordomban 26 év alatt nem volt gond a kormányművel. Sajnos az autókat ma már nem hosszútávra gyártják és ez az egyes alkatrészek élettartamán is meglátszik. Azt hiszem ebben egyet érthetünk. Az aláírásokból derült ki a kifogásolt 8-10 év, ami alapján bátorkodtam általánosítani.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
gyuri01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 76
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7047 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 07:07:49 »
Idézetet írta: László - 2016.04.09 szombat, 12:14:16
Tisztelt Fótumtárs!
A kormány probléma mentes működése alapfeltétel a biztonságos közlekedés szempontjából. Ezért a legkisebb hibát is azonnal orvosolni kell. Sajnos a mondeók kormányműve nem a hosszú élettartamról szól. 8-10 után megérettek a teljes felújításra. Az általad közölt probléma is erre utal. Javaslom minél előbb a javítást mert egyszer csak végleg megakad és akkor már nem te irányitod a gépjárművet. Egy kormány mű teljes felújítása típustól függően 50-90 ezer Ft. Ez a legolcsóbb megoldás
Tisztelettel László!
;
Köszönöm László!
Naplózva
2004 Mondeo III. Ghia Kombi 2.0 TDCI 115 LE (HJBA), bőr, automata
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7048 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 08:54:15 »
Idézetet írta: Angel - 2016.04.09 szombat, 21:53:29
Régen nem is volt szervokormány... és hol mentek le 500e kilométert egy autóval? Nem sűrűn...
Tisztelt Fórumtárs!
Nem kötözködni akarok de, 30 évvel ezelőtt már gyártottak személyautókat, pusztán hidraulikus rásegítéses kormányművel, azaz szervóval. Minden, a mai korszerűnek vallott elektromos és egyéb sallang nélkül. A dízelekről meg csak annyit, hogy a jó öreg szívódízel motorok jelentős hányada, bizony nem ritkán lefutotta az 1 millió Km-t(a méltán híres 220-as dízel Mercedes taxi). Természetesen ez ma már a fogyasztói társadalom vívmánya ként, történelem!
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #7049 Dátum:
2016.04.11 hétfő, 09:53:05 »
Tudom, hogy látatlanban nehéz, de esetleg valami tipp arra, hogy kisebb úthibáknál is már, kotyogó hangot hallok a bal első keréktől? Amikor a hangot hallom, a kormányon is érezni az apró rántást. Ha álló helyzetben mozgatom az autót akkor is hallom ugyan ezt a hangot. A nyári kerékcsere után 1 hétig nem volt hangja, majd egy fekvőrendőrön való átkelés után kezdtem hallni, érezni.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak:
1
...
134
135
136
137
138
139
140
[
141
]
142
143
144
145
146
147
148
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ