Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 14:43:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 163 164 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3169036 alkalommal)
0 Felhasználó és 192 vendég van a témában
fofo007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #7800 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 19:08:58 »

Ötödikben ugyanannál a sebesség nem csinálja?

5dikben semmi gond ha 6dikban nyomom tempoba akkor sem csinálja!csak 6dikban és ha finoman nyomom át a gázt emelkedőn tehát terhelődik csak akkor,lapos pályán nem csinálja!Hasonlóan ráz mint amikor centír gond van!kormány kasznit rázza finoman!Bölcső szilenten gondolkodom még bár kicsi az esély! Izomból gyorsítok 1-2-3-4-5-6  ban 200ig akkor semmi sehol!Sors iróniája hogy teherautókat szerelek  hehe eljen eljen eljen saját műhelyben de ezzel nem bírok  taps taps taps  Sors és a ford bosszúja  help help help Diagnosztikát csináltam de sehol semmi  taps
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7801 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 19:28:31 »

Futómű

MK3 2006.   2.2  Nem egyszerű 100km/h körül beremegek 6-dikban utána előtte megszűnik! Centír 3x futóműves 3x állit!
Csere komplett féltengely jobb bal,csapágy,lengőkar,torony komplett,féktárcsa és fékek csere,porlasztó bevizsgálás ok!Még mindig remeg na hogyan tovább? wow1 falbav
keresztben futhat az autó.nem volt törve?
Olyan is előfordul,hogy hátsó keresztlengőkar szilent hiba miatt nem párhuzamosan fut a két hátsó kerék,és az rángatja be.Sőt a hátsó féktárcsa is okozhatja,ha 8asban fut.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fofo007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #7802 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 19:43:26 »

keresztben futhat az autó.nem volt törve?
Olyan is előfordul,hogy hátsó keresztlengőkar szilent hiba miatt nem párhuzamosan fut a két hátsó kerék,és az rángatja be.Sőt a hátsó féktárcsa is okozhatja,ha 8asban fut.

Rázópadon volt mindent kicseréltem az elejébe de nyilván hátúl is nézelődünk de semmi eddig de köszönöm,megnézem elől is!Törve nem volt nálam van gyártástól!Minden jó tanácsot meghallgatok!Jah és fékezéskor nem csinálja csak lassú  gyorsításnál!
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #7803 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 19:59:36 »

Nekem gyorsításnál remegett be az egész autó, de csak 100 és 120 km/h között. Alatta, fölötte nem rázott. Féltengelyeket cseréltem, most szuper. Eltettem a régieket mert gyanús volt, hogy minimális kotyogás volt benne csak. Szétkaptam az egyiket és mikor leoldottam a bilincset a harangról, a külső csukló a kezemben maradt. Valószínű itt volt a gond nekem. Neked lehet akár kotyogó belső csukló, és az is lehet, hogy éppen egyszerre rossz a féltengelyed ÉS hullámos a tárcsád.  duhos2

A féktárcsák elöl októberben lettek lecserélve. Budai Fékcenteresre. Az adta volna meg magát? Hogy tudom 100%-ra kideríteni, mert akkor veszek valami normálisat inkább, ha tényleg ez a sz*r.
Gyorsításnál annyira még nem vészes a remegés.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7804 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 20:12:09 »

Rázópadon volt mindent kicseréltem az elejébe de nyilván hátúl is nézelődünk de semmi eddig de köszönöm,megnézem elől is!Törve nem volt nálam van gyártástól!Minden jó tanácsot meghallgatok!Jah és fékezéskor nem csinálja csak lassú  gyorsításnál!
és azt néztétek,hogy a felnik nem-e tojások? a centír ezt nem deríti ki...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fofo007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #7805 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 20:34:33 »

és azt néztétek,hogy a felnik nem-e tojások? a centír ezt nem deríti ki...

Téli acélfelni is csinálja másik mondeo kerekeivel is csinálja !Tojás effektet kizártam. kb 3 hónapja van ez a produkció!2 x komplett féltengelyt cseréltem mert esküdnék hogy az de nem  hehe Már váltón jár az eszem leszedem és szétnézek kuplung körül bár ez sem logikus.Más nem marad addig megyek ameddig meg nem mutatja jobban magát mi a hibás!Nincs más ötlet  szomoru1
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7806 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 20:36:26 »

Téli acélfelni is csinálja másik mondeo kerekeivel is csinálja !Tojás effektet kizártam. kb 3 hónapja van ez a produkció!2 x komplett féltengelyt cseréltem mert esküdnék hogy az de nem  hehe Már váltón jár az eszem leszedem és szétnézek kuplung körül bár ez sem logikus.Más nem marad addig megyek ameddig meg nem mutatja jobban magát mi a hibás!Nincs más ötlet  szomoru1
féltengelyen a csapágy is cserélve lett?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7807 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 20:38:53 »

5dikben semmi gond ha 6dikban nyomom tempoba akkor sem csinálja!csak 6dikban és ha finoman nyomom át a gázt emelkedőn tehát terhelődik csak akkor,lapos pályán nem csinálja!Hasonlóan ráz mint amikor centír gond van!kormány kasznit rázza finoman!Bölcső szilenten gondolkodom még bár kicsi az esély! Izomból gyorsítok 1-2-3-4-5-6  ban 200ig akkor semmi sehol!Sors iróniája hogy teherautókat szerelek  hehe eljen eljen eljen saját műhelyben de ezzel nem bírok  taps taps taps  Sors és a ford bosszúja  help help help Diagnosztikát csináltam de sehol semmi  taps

Motortartó bakok? Meg az alsó támasz a sebváltó alatt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fofo007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #7808 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 21:06:15 »

Motortartó bakok? Meg az alsó támasz a sebváltó alatt.

AndyA

Féltengellyel együtt csapágy is cserélve lett!Motortartó jobb bal váltótartó is cserélve lett!
Bölcsőtartó szilent nem volt még cserélve!De esküdnék hogy kerék felől jön a rázás de ez csak teória mert futóműben nincs már mit kicserélni  taps 2 fordokat szerelő kolléga is nézte már de nincs ötlet már  help
Naplózva
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #7809 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 22:39:00 »

Sziasztok.
A hátsó kerèkagyaim meghaltak gratula a remek szakszervìznek. A kibontás alkalmával mivel egyszer-egyszer kopogott is a hátsó futómű jobban szemügyre vettem ès felfedeztem egy pár halott szilentet is. Ha már ennyit bajlódom vele akkor a fejembe vettem, hogy teszek bele poliuretán szilenteket. Csinált-e már valaki kombiba szilentcserèt ès mi a tapasztalata vele milyen kemènysègüt èrdemes bele tenni, hogy stabil legyen de a komfort se bánja nagyon. Látott már valaki kombi alá kèszen ilyet, mert èn nem találtam mèg powerflexbe sem.
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7810 Dátum: 2017.05.16 kedd, 08:28:02 »

Sziasztok.
A hátsó kerèkagyaim meghaltak gratula a remek szakszervìznek. A kibontás alkalmával mivel egyszer-egyszer kopogott is a hátsó futómű jobban szemügyre vettem ès felfedeztem egy pár halott szilentet is. Ha már ennyit bajlódom vele akkor a fejembe vettem, hogy teszek bele poliuretán szilenteket. Csinált-e már valaki kombiba szilentcserèt ès mi a tapasztalata vele milyen kemènysègüt èrdemes bele tenni, hogy stabil legyen de a komfort se bánja nagyon. Látott már valaki kombi alá kèszen ilyet, mert èn nem találtam mèg powerflexbe sem.

Nincs kombihoz.

Valaki linkelt egyszer valami lengyel oldalt, de mintha ott is csak a komplett normál szilentkészlet lett volna egy csomagba összeszedve.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7811 Dátum: 2017.05.16 kedd, 09:03:22 »

és azt néztétek,hogy a felnik nem-e tojások? a centír ezt nem deríti ki...

Én is ezt akartam kérdezni. Másik felnit próbáljatok, nekem volt olyan felnim ami folyton rázott, és hiába préselték ki minden egyenetlenségét, centríozták, másik felnivel jó lett.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #7812 Dátum: 2017.05.16 kedd, 09:26:26 »

Én is ezt akartam kérdezni. Másik felnit próbáljatok, nekem volt olyan felnim ami folyton rázott, és hiába préselték ki minden egyenetlenségét, centríozták, másik felnivel jó lett.

Azt írta próbálta
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7813 Dátum: 2017.05.16 kedd, 09:38:22 »

Azt írta próbálta

Ja, tényleg  vigyor3

Akkor tényleg benzin, gyufa  eljen
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #7814 Dátum: 2017.05.16 kedd, 11:31:22 »

Téli acélfelni is csinálja másik mondeo kerekeivel is csinálja !Tojás effektet kizártam. kb 3 hónapja van ez a produkció!2 x komplett féltengelyt cseréltem mert esküdnék hogy az de nem  hehe Már váltón jár az eszem leszedem és szétnézek kuplung körül bár ez sem logikus.Más nem marad addig megyek ameddig meg nem mutatja jobban magát mi a hibás!Nincs más ötlet  szomoru1
telók mennyire xarok?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #7815 Dátum: 2017.05.16 kedd, 13:40:48 »

Nincs kombihoz.

Valaki linkelt egyszer valami lengyel oldalt, de mintha ott is csak a komplett normál szilentkészlet lett volna egy csomagba összeszedve.

AndyA

http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Komplet-tulejek-tulejki-wahaczy-zawieszenia-Mondeo-Mk3-Kombi/3478
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #7816 Dátum: 2017.05.16 kedd, 20:36:58 »

Ilyet már találtam itthon is de nem tudom milyen a minősège. Teljes felujìtást kell csináljak egy barom miatt ès ha már csinálom akkor inkább legyen egy kicsivel több idő vagy pènz de nem akarok hozzányulni többet. Ful homokszòrás, felületkezelès, új fèk nyereggel együtt ès új agy. Holnap felkeresek egy erre szakosodott cèget ès hátha okosabb leszek. A bárdiba nèzegettem a szilenteket de akkora szòrás van árban, hogy nem tudom eldönteni mert ami árban baráti az már kèp alapján is gagyi. Ahogy olvasgattam jobb is lenne a poliuretán szilenttel az úttartása is mert ezt a hajôhintát èn mai napig nem tudtam megszokni.
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #7817 Dátum: 2017.05.16 kedd, 20:44:33 »

Ilyet már találtam itthon is de nem tudom milyen a minősège. Teljes felujìtást kell csináljak egy barom miatt ès ha már csinálom akkor inkább legyen egy kicsivel több idő vagy pènz de nem akarok hozzányulni többet. Ful homokszòrás, felületkezelès, új fèk nyereggel együtt ès új agy. Holnap felkeresek egy erre szakosodott cèget ès hátha okosabb leszek. A bárdiba nèzegettem a szilenteket de akkora szòrás van árban, hogy nem tudom eldönteni mert ami árban baráti az már kèp alapján is gagyi. Ahogy olvasgattam jobb is lenne a poliuretán szilenttel az úttartása is mert ezt a hajôhintát èn mai napig nem tudtam megszokni.
A Lemförder azért nem a  gagyi kategóriaba tartozik .... wave
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7818 Dátum: 2017.05.16 kedd, 20:48:41 »

Ilyet már találtam itthon is de nem tudom milyen a minősège. Teljes felujìtást kell csináljak egy barom miatt ès ha már csinálom akkor inkább legyen egy kicsivel több idő vagy pènz de nem akarok hozzányulni többet. Ful homokszòrás, felületkezelès, új fèk nyereggel együtt ès új agy. Holnap felkeresek egy erre szakosodott cèget ès hátha okosabb leszek. A bárdiba nèzegettem a szilenteket de akkora szòrás van árban, hogy nem tudom eldönteni mert ami árban baráti az már kèp alapján is gagyi. Ahogy olvasgattam jobb is lenne a poliuretán szilenttel az úttartása is mert ezt a hajôhintát èn mai napig nem tudtam megszokni.

Nincs direkt ebben való PU szilent. Olyat lehet keresni, hogy akármilyen autó akármelyik szilentje éppen jó-e.

Lemfördert vegyél simából, az jó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
feketeba
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #7819 Dátum: 2017.05.16 kedd, 21:37:07 »

Nincs direkt ebben való PU szilent. Olyat lehet keresni, hogy akármilyen autó akármelyik szilentje éppen jó-e.

Lemfördert vegyél simából, az jó.

AndyA
Csakis abbon gondolkodom vagy esetleg febi, de lemfölrderböl van 2 fajta 1500 ès majdnem 4000. Az olcsóbb vèkony ha a drágábbat veszem ami tuti jó az meg egy vagyon ès abból az árból már a pu szilent is kijönl mèv ha csináltatom is. Ha meg megcsinálom akkor sokkal olcsóbb is ès minden technika rendelkezèsre áll hozzá. Ezèrt van a nagy dilemma.
Naplózva

MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
fofo007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #7820 Dátum: 2017.05.17 szerda, 06:14:11 »

telók mennyire xarok?

Mérés alapján jók de hátsó rosszabb elsők jók!De forgómozgás okozta remegésre gyanakszom inkább,kormányműben van egy kis kottyanás de azt a servó kompenzálja!Olyan érzés 100körül mint amikor elkapar a kerék vagy abs dolgozna!De ha tudtok ajánlani BP mondeo specialistát az is jó nekem!Valami ford spec szerelő kellene  help help help
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #7821 Dátum: 2017.05.17 szerda, 08:46:50 »

Mérés alapján jók de hátsó rosszabb elsők jók!De forgómozgás okozta remegésre gyanakszom inkább,kormányműben van egy kis kottyanás de azt a servó kompenzálja!Olyan érzés 100körül mint amikor elkapar a kerék vagy abs dolgozna!De ha tudtok ajánlani BP mondeo specialistát az is jó nekem!Valami ford spec szerelő kellene  help help help

GSR a 15. kerben rendel.  Wink
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
rottbali
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #7822 Dátum: 2017.05.17 szerda, 09:31:52 »

Sziasztok,

Féltengely vezető/támcsapágyat mennyire bonyolult cserélni?
Vagy ha esetleg valaki nagy vonalakban leírná azt megköszönném.  worship
Naplózva

Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
fofo007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #7823 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 06:36:50 »

Sziasztok,

Féltengely vezető/támcsapágyat mennyire bonyolult cserélni?
Vagy ha esetleg valaki nagy vonalakban leírná azt megköszönném.  worship

Szia

Jobb féltengely kiveszed!
1.Kormánygömbfej kiakaszt/kalapács vagy kinyomó)
2.talpas keresztcsavar kivesz (talpaskiakaszt spajszer,olajemelő agyra ha csavaros már cserélt akkor azokat veszed ki a lengókarból ha "gyári" akkor szegecs flex)
3 agy elhúz féltengely kiakaszt (előtte agy anya leszed talán 36os krova)
4.támcsapágy kengyel lebont 2 csavar 13as anya
5.válóból féltengely kihúz és csapágy leüt vagy melegít
6.új csapágy felüt (csak a cspágy belsőgyürüjét kopogtasd)
A többi ugyan az mint szét csak össze  vigyor3 wow1   kb 0.5-1 óra max  féltengely kihúzásnál ha lehet ne rántsd szét a belsőcsuklót(csillagot)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7824 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 07:29:04 »

Szia

Jobb féltengely kiveszed!
1.Kormánygömbfej kiakaszt/kalapács vagy kinyomó)
2.talpas keresztcsavar kivesz (talpaskiakaszt spajszer,olajemelő agyra ha csavaros már cserélt akkor azokat veszed ki a lengókarból ha "gyári" akkor szegecs flex)
3 agy elhúz féltengely kiakaszt (előtte agy anya leszed talán 36os krova)
4.támcsapágy kengyel lebont 2 csavar 13as anya
5.válóból féltengely kihúz és csapágy leüt vagy melegít
6.új csapágy felüt (csak a cspágy belsőgyürüjét kopogtasd)
A többi ugyan az mint szét csak össze  vigyor3 wow1   kb 0.5-1 óra max  féltengely kihúzásnál ha lehet ne rántsd szét a belsőcsuklót(csillagot)

A végén még fel kell törölni a kifolyt váltóolajat és feltölteni a váltót megfelelő szintre?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fofo007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #7825 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 07:39:41 »

A végén még fel kell törölni a kifolyt váltóolajat és feltölteni a váltót megfelelő szintre?  vigyor3

Kérdés? Smiley

Naplózva
rottbali
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #7826 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 09:09:19 »

Kérdés? Smiley



Köszi a részletes leírást  taps

Igazából úgy is kérdezhettem volna, hogy a váltót le kell szedni a cseréhez? Mivel nem kell így neki merünk állni.
Naplózva

Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #7827 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 09:13:47 »

Köszi a részletes leírást  taps

Igazából úgy is kérdezhettem volna, hogy a váltót le kell szedni a cseréhez? Mivel nem kell így neki merünk állni.

Váltót biztos nem.
Nekem a segédkeretet leengedték a cserénél.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #7828 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 09:21:42 »

Köszi a részletes leírást  taps

Igazából úgy is kérdezhettem volna, hogy a váltót le kell szedni a cseréhez? Mivel nem kell így neki merünk állni.

A váltó a másik oldalon lakik, ott nincsen olyan féltengely csapágy amit cserélni akarsz  wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.18 csütörtök, 09:24:20 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7829 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 19:28:45 »

Kérdés? Smiley



Gondoltam ez is hozzá jön még, mert az 5-ös pont előtt sehol nem láttam a váltó olaj leeresztését.
Így az 5-ös pont elvégzése után lesz némi olajfolt a földön.....  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7830 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 19:47:52 »

Szia

Jobb féltengely kiveszed!
1.Kormánygömbfej kiakaszt/kalapács vagy kinyomó)
2.talpas keresztcsavar kivesz (talpaskiakaszt spajszer,olajemelő agyra ha csavaros már cserélt akkor azokat veszed ki a lengókarból ha "gyári" akkor szegecs flex)
3 agy elhúz féltengely kiakaszt (előtte agy anya leszed talán 36os krova)
4.támcsapágy kengyel lebont 2 csavar 13as anya
5.válóból féltengely kihúz és csapágy leüt vagy melegít
6.új csapágy felüt (csak a cspágy belsőgyürüjét kopogtasd)
A többi ugyan az mint szét csak össze  vigyor3 wow1   kb 0.5-1 óra max  féltengely kihúzásnál ha lehet ne rántsd szét a belsőcsuklót(csillagot)
1, kormánygömbfej maradhat, elég átszedni a kereket jobbra majd ha le lesz lazítva az anya a féltengelyről. ami 32es
2, má' miért kéne leflexelni a szegecseket?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7831 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 19:48:45 »

Gondoltam ez is hozzá jön még, mert az 5-ös pont előtt sehol nem láttam a váltó olaj leeresztését.
Így az 5-ös pont elvégzése után lesz némi olajfolt a földön.....  Roll Eyes
attól függ milyen váltó van rajta vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fofo007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #7832 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 19:55:40 »

1, kormánygömbfej maradhat, elég átszedni a kereket jobbra majd ha le lesz lazítva az anya a féltengelyről. ami 32es
2, má' miért kéne leflexelni a szegecseket?

Nem kell,bocs!
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.18 csütörtök, 20:30:25 írta fofo007 » Naplózva
fofo007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #7833 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 20:24:22 »

Gondoltam ez is hozzá jön még, mert az 5-ös pont előtt sehol nem láttam a váltó olaj leeresztését.
Így az 5-ös pont elvégzése után lesz némi olajfolt a földön.....  Roll Eyes

Igen bocs.koszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7834 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 20:44:22 »

attól függ milyen váltó van rajta vigyor3

Gondolom nem automata.
Másik esetben akár 5 vagy 6, ki fog folyni a váltóolaj.

Egyébként meg ki sem kell venni a féltengelyt, csak leütni a tengelyről a belső csuklót.
Gömbfej kiakasztással elhúzható annyira, hogy a belső csukló lejön a tengelyről és máris ki lehet venni a tengelyt. De én már csináltam úgy is, hogy a lengőkar első szilent csavar vettem ki (be volt gyógyulva a gömbfej, nem piszkáltam inkább) és már úgy is eljött annyira a féltengely belső csukló -leütve a tengelyről-, hogy simán kivettem e tengelyt.

Viszont a csapágy az igen rajta tud lenne a tengelyen. Sokszor megizzad a prés is. Szóval azt csak úgy kalapáccsal lekocogtatni, hát elég valószínűtlenül hangzik.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7835 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 23:05:05 »

Gondolom nem automata.
Másik esetben akár 5 vagy 6, ki fog folyni a váltóolaj.

vagy még lehet a limitált kiadású szárazon futós fajta. (amiből az elmúlt 10-15 évben szépen eltűnt az olaj) vigyor3 vigyor3 nem egynél jártam már úgy, hogy semmi sem jött belőle féltengely kihúzáskor
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #7836 Dátum: 2017.05.19 péntek, 07:10:20 »

Első lengéscsillapítókat milyent érdemes venni? Sachs vagy Bilstein, ugyanabban az árban lenne.
Standard verzió mindkettő

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7837 Dátum: 2017.05.19 péntek, 07:27:39 »

vagy még lehet a limitált kiadású szárazon futós fajta. (amiből az elmúlt 10-15 évben szépen eltűnt az olaj) vigyor3 vigyor3 nem egynél jártam már úgy, hogy semmi sem jött belőle féltengely kihúzáskor

Jó, előfordul speciális kivitel. De azért mégsem az a normál.  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #7838 Dátum: 2017.05.19 péntek, 08:32:16 »

Első lengéscsillapítókat milyent érdemes venni? Sachs vagy Bilstein, ugyanabban az árban lenne.
Standard verzió mindkettő

Köszönöm!

Én Bilstein B4-et raktam bele, nincs panaszom rájuk. Sachs is jó márka. Ha ugyanabban az árban van, akkor kb fej vagy írás Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7839 Dátum: 2017.05.19 péntek, 09:02:21 »

Első lengéscsillapítókat milyent érdemes venni? Sachs vagy Bilstein, ugyanabban az árban lenne.
Standard verzió mindkettő

Köszönöm!

Bilsten B4. Pontosan alkalmas a feladatra, és ha nem akarsz semmi kunsztosabbat, akkor nincs is szükséged többre. Bárdinál klubos kedvezménnyel (Joe-nál érdeklődj) elég jó áron is van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #7840 Dátum: 2017.05.19 péntek, 09:58:55 »

Bilsten B4. Pontosan alkalmas a feladatra, és ha nem akarsz semmi kunsztosabbat, akkor nincs is szükséged többre. Bárdinál klubos kedvezménnyel (Joe-nál érdeklődj) elég jó áron is van.

AndyA

Kauffer-nél 14000Ft darabja, az is jó ár szerintem kedvezmény nélkül.
A porvédő készleteket jól értelmezem hogy egy tengelyre van? 2db ütköző és 2db porvédő a csomagban?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7841 Dátum: 2017.05.19 péntek, 10:13:53 »

Kauffer-nél 14000Ft darabja, az is jó ár szerintem kedvezmény nélkül.
A porvédő készleteket jól értelmezem hogy egy tengelyre van? 2db ütköző és 2db porvédő a csomagban?

12500 körül van klubos kedvezménnyel a Bárdinál.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #7842 Dátum: 2017.05.19 péntek, 10:17:24 »

12500 körül van klubos kedvezménnyel a Bárdinál.

AndyA

Megnézem hogyan működik a klubos kedvezmény.

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #7843 Dátum: 2017.05.19 péntek, 10:25:29 »

Megnézem hogyan működik a klubos kedvezmény.

Köszi!

Joe-nak írj ez ügyben.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7844 Dátum: 2017.05.19 péntek, 11:10:42 »

Megnézem hogyan működik a klubos kedvezmény.

Köszi!

Felhívod Joe-t a boltból, amikor vásárolni akarsz, ő meg jóváhagyja a vásárlást, és kapod a cuccot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #7845 Dátum: 2017.05.19 péntek, 13:03:54 »

Felhívod Joe-t a boltból, amikor vásárolni akarsz, ő meg jóváhagyja a vásárlást, és kapod a cuccot.

AndyA

Igen megvan!

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #7846 Dátum: 2017.05.19 péntek, 13:16:49 »

Megnézem hogyan működik a klubos kedvezmény.

Köszi!
A Bárdinál nem szoktak kötözködni. Megkérdezi milyen névre legyen a számla mondod hogy vevői számod van  amire kéred a számlát, fizetsz és kész.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #7847 Dátum: 2017.05.20 szombat, 19:19:52 »

A Bárdinál nem szoktak kötözködni. Megkérdezi milyen névre legyen a számla mondod hogy vevői számod van  amire kéred a számlát, fizetsz és kész.

Megbeszéltem elvileg, bár a bárdinál nem volt jó a kód amit adott joe az ajánlatkérésre.
Lengéscsillapító, porvédőkészlet, féktárcsa lesz előre.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
MZoli80
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #7848 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 09:55:30 »

Sziasztok!

Valami gond lehet az első futóművel, 5000 km alatt eddig 2-szer cserélt a szerelő toronycsapágyat és most úgy néz ki megint tönkrement, legalábbis ugyanaz a nyekergő-kopogó hang van mint mielőtt cserélték... Az első cserét ráfogtam hogy biztosan gyári hibás lehetett az alkatrész, na de már kétszer is ? Sad

Van valakinek valami ötlete, hogy mi okozhatja?
Naplózva

2004 Ford Mondeo MK3 2.0 (benzin) Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7849 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 10:23:20 »

Sziasztok!

Valami gond lehet az első futóművel, 5000 km alatt eddig 2-szer cserélt a szerelő toronycsapágyat és most úgy néz ki megint tönkrement, legalábbis ugyanaz a nyekergő-kopogó hang van mint mielőtt cserélték... Az első cserét ráfogtam hogy biztosan gyári hibás lehetett az alkatrész, na de már kétszer is ? Sad

Van valakinek valami ötlete, hogy mi okozhatja?

Épített úton kellene közlekedni, nem a terepen... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 163 164 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.