|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #7801 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 19:28:31 » |
|
Futómű MK3 2006. 2.2 Nem egyszerű 100km/h körül beremegek 6-dikban utána előtte megszűnik! Centír 3x futóműves 3x állit! Csere komplett féltengely jobb bal,csapágy,lengőkar,torony komplett,féktárcsa és fékek csere,porlasztó bevizsgálás ok!Még mindig remeg na hogyan tovább? keresztben futhat az autó.nem volt törve? Olyan is előfordul,hogy hátsó keresztlengőkar szilent hiba miatt nem párhuzamosan fut a két hátsó kerék,és az rángatja be.Sőt a hátsó féktárcsa is okozhatja,ha 8asban fut.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
fofo007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
|
|
« Új hozzászólás #7802 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 19:43:26 » |
|
keresztben futhat az autó.nem volt törve? Olyan is előfordul,hogy hátsó keresztlengőkar szilent hiba miatt nem párhuzamosan fut a két hátsó kerék,és az rángatja be.Sőt a hátsó féktárcsa is okozhatja,ha 8asban fut.
Rázópadon volt mindent kicseréltem az elejébe de nyilván hátúl is nézelődünk de semmi eddig de köszönöm,megnézem elől is!Törve nem volt nálam van gyártástól!Minden jó tanácsot meghallgatok!Jah és fékezéskor nem csinálja csak lassú gyorsításnál!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #7803 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 19:59:36 » |
|
Nekem gyorsításnál remegett be az egész autó, de csak 100 és 120 km/h között. Alatta, fölötte nem rázott. Féltengelyeket cseréltem, most szuper. Eltettem a régieket mert gyanús volt, hogy minimális kotyogás volt benne csak. Szétkaptam az egyiket és mikor leoldottam a bilincset a harangról, a külső csukló a kezemben maradt. Valószínű itt volt a gond nekem. Neked lehet akár kotyogó belső csukló, és az is lehet, hogy éppen egyszerre rossz a féltengelyed ÉS hullámos a tárcsád. A féktárcsák elöl októberben lettek lecserélve. Budai Fékcenteresre. Az adta volna meg magát? Hogy tudom 100%-ra kideríteni, mert akkor veszek valami normálisat inkább, ha tényleg ez a sz*r. Gyorsításnál annyira még nem vészes a remegés.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #7804 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 20:12:09 » |
|
Rázópadon volt mindent kicseréltem az elejébe de nyilván hátúl is nézelődünk de semmi eddig de köszönöm,megnézem elől is!Törve nem volt nálam van gyártástól!Minden jó tanácsot meghallgatok!Jah és fékezéskor nem csinálja csak lassú gyorsításnál!
és azt néztétek,hogy a felnik nem-e tojások? a centír ezt nem deríti ki...
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
fofo007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
|
|
« Új hozzászólás #7805 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 20:34:33 » |
|
és azt néztétek,hogy a felnik nem-e tojások? a centír ezt nem deríti ki...
Téli acélfelni is csinálja másik mondeo kerekeivel is csinálja !Tojás effektet kizártam. kb 3 hónapja van ez a produkció!2 x komplett féltengelyt cseréltem mert esküdnék hogy az de nem Már váltón jár az eszem leszedem és szétnézek kuplung körül bár ez sem logikus.Más nem marad addig megyek ameddig meg nem mutatja jobban magát mi a hibás!Nincs más ötlet
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7806 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 20:36:26 » |
|
Téli acélfelni is csinálja másik mondeo kerekeivel is csinálja !Tojás effektet kizártam. kb 3 hónapja van ez a produkció!2 x komplett féltengelyt cseréltem mert esküdnék hogy az de nem Már váltón jár az eszem leszedem és szétnézek kuplung körül bár ez sem logikus.Más nem marad addig megyek ameddig meg nem mutatja jobban magát mi a hibás!Nincs más ötlet féltengelyen a csapágy is cserélve lett?
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #7807 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 20:38:53 » |
|
Motortartó bakok? Meg az alsó támasz a sebváltó alatt. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
fofo007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
|
|
« Új hozzászólás #7808 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 21:06:15 » |
|
Motortartó bakok? Meg az alsó támasz a sebváltó alatt.
AndyA
Féltengellyel együtt csapágy is cserélve lett!Motortartó jobb bal váltótartó is cserélve lett! Bölcsőtartó szilent nem volt még cserélve!De esküdnék hogy kerék felől jön a rázás de ez csak teória mert futóműben nincs már mit kicserélni 2 fordokat szerelő kolléga is nézte már de nincs ötlet már
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
|
|
« Új hozzászólás #7809 Dátum: 2017.05.15 hétfő, 22:39:00 » |
|
Sziasztok. A hátsó kerèkagyaim meghaltak gratula a remek szakszervìznek. A kibontás alkalmával mivel egyszer-egyszer kopogott is a hátsó futómű jobban szemügyre vettem ès felfedeztem egy pár halott szilentet is. Ha már ennyit bajlódom vele akkor a fejembe vettem, hogy teszek bele poliuretán szilenteket. Csinált-e már valaki kombiba szilentcserèt ès mi a tapasztalata vele milyen kemènysègüt èrdemes bele tenni, hogy stabil legyen de a komfort se bánja nagyon. Látott már valaki kombi alá kèszen ilyet, mert èn nem találtam mèg powerflexbe sem.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #7810 Dátum: 2017.05.16 kedd, 08:28:02 » |
|
Sziasztok. A hátsó kerèkagyaim meghaltak gratula a remek szakszervìznek. A kibontás alkalmával mivel egyszer-egyszer kopogott is a hátsó futómű jobban szemügyre vettem ès felfedeztem egy pár halott szilentet is. Ha már ennyit bajlódom vele akkor a fejembe vettem, hogy teszek bele poliuretán szilenteket. Csinált-e már valaki kombiba szilentcserèt ès mi a tapasztalata vele milyen kemènysègüt èrdemes bele tenni, hogy stabil legyen de a komfort se bánja nagyon. Látott már valaki kombi alá kèszen ilyet, mert èn nem találtam mèg powerflexbe sem.
Nincs kombihoz. Valaki linkelt egyszer valami lengyel oldalt, de mintha ott is csak a komplett normál szilentkészlet lett volna egy csomagba összeszedve. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #7811 Dátum: 2017.05.16 kedd, 09:03:22 » |
|
és azt néztétek,hogy a felnik nem-e tojások? a centír ezt nem deríti ki...
Én is ezt akartam kérdezni. Másik felnit próbáljatok, nekem volt olyan felnim ami folyton rázott, és hiába préselték ki minden egyenetlenségét, centríozták, másik felnivel jó lett.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bleky
|
|
« Új hozzászólás #7812 Dátum: 2017.05.16 kedd, 09:26:26 » |
|
Én is ezt akartam kérdezni. Másik felnit próbáljatok, nekem volt olyan felnim ami folyton rázott, és hiába préselték ki minden egyenetlenségét, centríozták, másik felnivel jó lett.
Azt írta próbálta
|
|
|
Naplózva
|
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #7813 Dátum: 2017.05.16 kedd, 09:38:22 » |
|
Azt írta próbálta
Ja, tényleg Akkor tényleg benzin, gyufa
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #7814 Dátum: 2017.05.16 kedd, 11:31:22 » |
|
Téli acélfelni is csinálja másik mondeo kerekeivel is csinálja !Tojás effektet kizártam. kb 3 hónapja van ez a produkció!2 x komplett féltengelyt cseréltem mert esküdnék hogy az de nem Már váltón jár az eszem leszedem és szétnézek kuplung körül bár ez sem logikus.Más nem marad addig megyek ameddig meg nem mutatja jobban magát mi a hibás!Nincs más ötlet telók mennyire xarok?
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
|
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
|
|
« Új hozzászólás #7816 Dátum: 2017.05.16 kedd, 20:36:58 » |
|
Ilyet már találtam itthon is de nem tudom milyen a minősège. Teljes felujìtást kell csináljak egy barom miatt ès ha már csinálom akkor inkább legyen egy kicsivel több idő vagy pènz de nem akarok hozzányulni többet. Ful homokszòrás, felületkezelès, új fèk nyereggel együtt ès új agy. Holnap felkeresek egy erre szakosodott cèget ès hátha okosabb leszek. A bárdiba nèzegettem a szilenteket de akkora szòrás van árban, hogy nem tudom eldönteni mert ami árban baráti az már kèp alapján is gagyi. Ahogy olvasgattam jobb is lenne a poliuretán szilenttel az úttartása is mert ezt a hajôhintát èn mai napig nem tudtam megszokni.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
|
|
|
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
|
|
« Új hozzászólás #7817 Dátum: 2017.05.16 kedd, 20:44:33 » |
|
Ilyet már találtam itthon is de nem tudom milyen a minősège. Teljes felujìtást kell csináljak egy barom miatt ès ha már csinálom akkor inkább legyen egy kicsivel több idő vagy pènz de nem akarok hozzányulni többet. Ful homokszòrás, felületkezelès, új fèk nyereggel együtt ès új agy. Holnap felkeresek egy erre szakosodott cèget ès hátha okosabb leszek. A bárdiba nèzegettem a szilenteket de akkora szòrás van árban, hogy nem tudom eldönteni mert ami árban baráti az már kèp alapján is gagyi. Ahogy olvasgattam jobb is lenne a poliuretán szilenttel az úttartása is mert ezt a hajôhintát èn mai napig nem tudtam megszokni.
A Lemförder azért nem a gagyi kategóriaba tartozik ....
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #7818 Dátum: 2017.05.16 kedd, 20:48:41 » |
|
Ilyet már találtam itthon is de nem tudom milyen a minősège. Teljes felujìtást kell csináljak egy barom miatt ès ha már csinálom akkor inkább legyen egy kicsivel több idő vagy pènz de nem akarok hozzányulni többet. Ful homokszòrás, felületkezelès, új fèk nyereggel együtt ès új agy. Holnap felkeresek egy erre szakosodott cèget ès hátha okosabb leszek. A bárdiba nèzegettem a szilenteket de akkora szòrás van árban, hogy nem tudom eldönteni mert ami árban baráti az már kèp alapján is gagyi. Ahogy olvasgattam jobb is lenne a poliuretán szilenttel az úttartása is mert ezt a hajôhintát èn mai napig nem tudtam megszokni.
Nincs direkt ebben való PU szilent. Olyat lehet keresni, hogy akármilyen autó akármelyik szilentje éppen jó-e. Lemfördert vegyél simából, az jó. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
feketeba
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
|
|
« Új hozzászólás #7819 Dátum: 2017.05.16 kedd, 21:37:07 » |
|
Nincs direkt ebben való PU szilent. Olyat lehet keresni, hogy akármilyen autó akármelyik szilentje éppen jó-e.
Lemfördert vegyél simából, az jó.
AndyA
Csakis abbon gondolkodom vagy esetleg febi, de lemfölrderböl van 2 fajta 1500 ès majdnem 4000. Az olcsóbb vèkony ha a drágábbat veszem ami tuti jó az meg egy vagyon ès abból az árból már a pu szilent is kijönl mèv ha csináltatom is. Ha meg megcsinálom akkor sokkal olcsóbb is ès minden technika rendelkezèsre áll hozzá. Ezèrt van a nagy dilemma.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2006 2.2 TDCI 114 kW Ghia kombi
|
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #7821 Dátum: 2017.05.17 szerda, 08:46:50 » |
|
GSR a 15. kerben rendel.
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
rottbali
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
|
|
« Új hozzászólás #7822 Dátum: 2017.05.17 szerda, 09:31:52 » |
|
Sziasztok, Féltengely vezető/támcsapágyat mennyire bonyolult cserélni? Vagy ha esetleg valaki nagy vonalakban leírná azt megköszönném.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
|
|
|
fofo007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
|
|
« Új hozzászólás #7823 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 06:36:50 » |
|
Sziasztok, Féltengely vezető/támcsapágyat mennyire bonyolult cserélni? Vagy ha esetleg valaki nagy vonalakban leírná azt megköszönném. Szia Jobb féltengely kiveszed! 1.Kormánygömbfej kiakaszt/kalapács vagy kinyomó) 2.talpas keresztcsavar kivesz (talpaskiakaszt spajszer,olajemelő agyra ha csavaros már cserélt akkor azokat veszed ki a lengókarból ha "gyári" akkor szegecs flex) 3 agy elhúz féltengely kiakaszt (előtte agy anya leszed talán 36os krova) 4.támcsapágy kengyel lebont 2 csavar 13as anya 5.válóból féltengely kihúz és csapágy leüt vagy melegít 6.új csapágy felüt (csak a cspágy belsőgyürüjét kopogtasd) A többi ugyan az mint szét csak össze kb 0.5-1 óra max féltengely kihúzásnál ha lehet ne rántsd szét a belsőcsuklót(csillagot)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #7824 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 07:29:04 » |
|
Szia Jobb féltengely kiveszed! 1.Kormánygömbfej kiakaszt/kalapács vagy kinyomó) 2.talpas keresztcsavar kivesz (talpaskiakaszt spajszer,olajemelő agyra ha csavaros már cserélt akkor azokat veszed ki a lengókarból ha "gyári" akkor szegecs flex) 3 agy elhúz féltengely kiakaszt (előtte agy anya leszed talán 36os krova) 4.támcsapágy kengyel lebont 2 csavar 13as anya 5.válóból féltengely kihúz és csapágy leüt vagy melegít 6.új csapágy felüt (csak a cspágy belsőgyürüjét kopogtasd) A többi ugyan az mint szét csak össze kb 0.5-1 óra max féltengely kihúzásnál ha lehet ne rántsd szét a belsőcsuklót(csillagot) A végén még fel kell törölni a kifolyt váltóolajat és feltölteni a váltót megfelelő szintre?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
fofo007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
|
|
« Új hozzászólás #7825 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 07:39:41 » |
|
A végén még fel kell törölni a kifolyt váltóolajat és feltölteni a váltót megfelelő szintre? Kérdés?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rottbali
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
|
|
« Új hozzászólás #7826 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 09:09:19 » |
|
Kérdés? Köszi a részletes leírást Igazából úgy is kérdezhettem volna, hogy a váltót le kell szedni a cseréhez? Mivel nem kell így neki merünk állni.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MKIII Turnier kombi 2004.12. 2.0TDCI 96kw/130le
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #7827 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 09:13:47 » |
|
Köszi a részletes leírást Igazából úgy is kérdezhettem volna, hogy a váltót le kell szedni a cseréhez? Mivel nem kell így neki merünk állni. Váltót biztos nem. Nekem a segédkeretet leengedték a cserénél.
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
|
|
« Új hozzászólás #7828 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 09:21:42 » |
|
Köszi a részletes leírást Igazából úgy is kérdezhettem volna, hogy a váltót le kell szedni a cseréhez? Mivel nem kell így neki merünk állni. A váltó a másik oldalon lakik, ott nincsen olyan féltengely csapágy amit cserélni akarsz
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.18 csütörtök, 09:24:20 írta vomdeutsch »
|
Naplózva
|
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #7829 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 19:28:45 » |
|
Kérdés? Gondoltam ez is hozzá jön még, mert az 5-ös pont előtt sehol nem láttam a váltó olaj leeresztését. Így az 5-ös pont elvégzése után lesz némi olajfolt a földön.....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7830 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 19:47:52 » |
|
Szia Jobb féltengely kiveszed! 1.Kormánygömbfej kiakaszt/kalapács vagy kinyomó) 2.talpas keresztcsavar kivesz (talpaskiakaszt spajszer,olajemelő agyra ha csavaros már cserélt akkor azokat veszed ki a lengókarból ha "gyári" akkor szegecs flex) 3 agy elhúz féltengely kiakaszt (előtte agy anya leszed talán 36os krova) 4.támcsapágy kengyel lebont 2 csavar 13as anya 5.válóból féltengely kihúz és csapágy leüt vagy melegít 6.új csapágy felüt (csak a cspágy belsőgyürüjét kopogtasd) A többi ugyan az mint szét csak össze kb 0.5-1 óra max féltengely kihúzásnál ha lehet ne rántsd szét a belsőcsuklót(csillagot) 1, kormánygömbfej maradhat, elég átszedni a kereket jobbra majd ha le lesz lazítva az anya a féltengelyről. ami 32es 2, má' miért kéne leflexelni a szegecseket?
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7831 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 19:48:45 » |
|
Gondoltam ez is hozzá jön még, mert az 5-ös pont előtt sehol nem láttam a váltó olaj leeresztését. Így az 5-ös pont elvégzése után lesz némi olajfolt a földön..... attól függ milyen váltó van rajta
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
fofo007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
|
|
« Új hozzászólás #7832 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 19:55:40 » |
|
1, kormánygömbfej maradhat, elég átszedni a kereket jobbra majd ha le lesz lazítva az anya a féltengelyről. ami 32es 2, má' miért kéne leflexelni a szegecseket?
Nem kell,bocs!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017.05.18 csütörtök, 20:30:25 írta fofo007 »
|
Naplózva
|
|
|
|
fofo007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
|
|
« Új hozzászólás #7833 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 20:24:22 » |
|
Gondoltam ez is hozzá jön még, mert az 5-ös pont előtt sehol nem láttam a váltó olaj leeresztését. Így az 5-ös pont elvégzése után lesz némi olajfolt a földön..... Igen bocs.koszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #7834 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 20:44:22 » |
|
attól függ milyen váltó van rajta Gondolom nem automata. Másik esetben akár 5 vagy 6, ki fog folyni a váltóolaj. Egyébként meg ki sem kell venni a féltengelyt, csak leütni a tengelyről a belső csuklót. Gömbfej kiakasztással elhúzható annyira, hogy a belső csukló lejön a tengelyről és máris ki lehet venni a tengelyt. De én már csináltam úgy is, hogy a lengőkar első szilent csavar vettem ki (be volt gyógyulva a gömbfej, nem piszkáltam inkább) és már úgy is eljött annyira a féltengely belső csukló -leütve a tengelyről-, hogy simán kivettem e tengelyt. Viszont a csapágy az igen rajta tud lenne a tengelyen. Sokszor megizzad a prés is. Szóval azt csak úgy kalapáccsal lekocogtatni, hát elég valószínűtlenül hangzik.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #7835 Dátum: 2017.05.18 csütörtök, 23:05:05 » |
|
Gondolom nem automata. Másik esetben akár 5 vagy 6, ki fog folyni a váltóolaj.
vagy még lehet a limitált kiadású szárazon futós fajta. (amiből az elmúlt 10-15 évben szépen eltűnt az olaj) nem egynél jártam már úgy, hogy semmi sem jött belőle féltengely kihúzáskor
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #7836 Dátum: 2017.05.19 péntek, 07:10:20 » |
|
Első lengéscsillapítókat milyent érdemes venni? Sachs vagy Bilstein, ugyanabban az árban lenne. Standard verzió mindkettő
Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #7837 Dátum: 2017.05.19 péntek, 07:27:39 » |
|
vagy még lehet a limitált kiadású szárazon futós fajta. (amiből az elmúlt 10-15 évben szépen eltűnt az olaj) nem egynél jártam már úgy, hogy semmi sem jött belőle féltengely kihúzáskor Jó, előfordul speciális kivitel. De azért mégsem az a normál.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #7838 Dátum: 2017.05.19 péntek, 08:32:16 » |
|
Első lengéscsillapítókat milyent érdemes venni? Sachs vagy Bilstein, ugyanabban az árban lenne. Standard verzió mindkettő
Köszönöm!
Én Bilstein B4-et raktam bele, nincs panaszom rájuk. Sachs is jó márka. Ha ugyanabban az árban van, akkor kb fej vagy írás
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #7839 Dátum: 2017.05.19 péntek, 09:02:21 » |
|
Első lengéscsillapítókat milyent érdemes venni? Sachs vagy Bilstein, ugyanabban az árban lenne. Standard verzió mindkettő
Köszönöm!
Bilsten B4. Pontosan alkalmas a feladatra, és ha nem akarsz semmi kunsztosabbat, akkor nincs is szükséged többre. Bárdinál klubos kedvezménnyel (Joe-nál érdeklődj) elég jó áron is van. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #7840 Dátum: 2017.05.19 péntek, 09:58:55 » |
|
Bilsten B4. Pontosan alkalmas a feladatra, és ha nem akarsz semmi kunsztosabbat, akkor nincs is szükséged többre. Bárdinál klubos kedvezménnyel (Joe-nál érdeklődj) elég jó áron is van.
AndyA
Kauffer-nél 14000Ft darabja, az is jó ár szerintem kedvezmény nélkül. A porvédő készleteket jól értelmezem hogy egy tengelyre van? 2db ütköző és 2db porvédő a csomagban?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #7841 Dátum: 2017.05.19 péntek, 10:13:53 » |
|
Kauffer-nél 14000Ft darabja, az is jó ár szerintem kedvezmény nélkül. A porvédő készleteket jól értelmezem hogy egy tengelyre van? 2db ütköző és 2db porvédő a csomagban?
12500 körül van klubos kedvezménnyel a Bárdinál. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #7842 Dátum: 2017.05.19 péntek, 10:17:24 » |
|
12500 körül van klubos kedvezménnyel a Bárdinál.
AndyA
Megnézem hogyan működik a klubos kedvezmény. Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
Zsolteey
|
|
« Új hozzászólás #7843 Dátum: 2017.05.19 péntek, 10:25:29 » |
|
Megnézem hogyan működik a klubos kedvezmény.
Köszi!
Joe-nak írj ez ügyben.
|
|
|
Naplózva
|
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt: MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #7844 Dátum: 2017.05.19 péntek, 11:10:42 » |
|
Megnézem hogyan működik a klubos kedvezmény.
Köszi!
Felhívod Joe-t a boltból, amikor vásárolni akarsz, ő meg jóváhagyja a vásárlást, és kapod a cuccot. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #7845 Dátum: 2017.05.19 péntek, 13:03:54 » |
|
Felhívod Joe-t a boltból, amikor vásárolni akarsz, ő meg jóváhagyja a vásárlást, és kapod a cuccot.
AndyA
Igen megvan! Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
H Zsolt70
|
|
« Új hozzászólás #7846 Dátum: 2017.05.19 péntek, 13:16:49 » |
|
Megnézem hogyan működik a klubos kedvezmény.
Köszi!
A Bárdinál nem szoktak kötözködni. Megkérdezi milyen névre legyen a számla mondod hogy vevői számod van amire kéred a számlát, fizetsz és kész.
|
|
|
Naplózva
|
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+ Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp Focus 1.4b
|
|
|
Thomas8607
|
|
« Új hozzászólás #7847 Dátum: 2017.05.20 szombat, 19:19:52 » |
|
A Bárdinál nem szoktak kötözködni. Megkérdezi milyen névre legyen a számla mondod hogy vevői számod van amire kéred a számlát, fizetsz és kész.
Megbeszéltem elvileg, bár a bárdinál nem volt jó a kód amit adott joe az ajánlatkérésre. Lengéscsillapító, porvédőkészlet, féktárcsa lesz előre.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
|
|
|
MZoli80
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
|
|
« Új hozzászólás #7848 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 09:55:30 » |
|
Sziasztok! Valami gond lehet az első futóművel, 5000 km alatt eddig 2-szer cserélt a szerelő toronycsapágyat és most úgy néz ki megint tönkrement, legalábbis ugyanaz a nyekergő-kopogó hang van mint mielőtt cserélték... Az első cserét ráfogtam hogy biztosan gyári hibás lehetett az alkatrész, na de már kétszer is ? Van valakinek valami ötlete, hogy mi okozhatja?
|
|
|
Naplózva
|
2004 Ford Mondeo MK3 2.0 (benzin) Ghia
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #7849 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 10:23:20 » |
|
Sziasztok! Valami gond lehet az első futóművel, 5000 km alatt eddig 2-szer cserélt a szerelő toronycsapágyat és most úgy néz ki megint tönkrement, legalábbis ugyanaz a nyekergő-kopogó hang van mint mielőtt cserélték... Az első cserét ráfogtam hogy biztosan gyári hibás lehetett az alkatrész, na de már kétszer is ? Van valakinek valami ötlete, hogy mi okozhatja? Épített úton kellene közlekedni, nem a terepen... AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
|