Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:47:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 164 165 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3152878 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
MZoli80
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #7850 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 11:08:36 »

Épített úton kellene közlekedni, nem a terepen... Smiley

AndyA

Most hogy mondod eszembe jutott, hogy tényleg mentem földúton kb 1 km-t, lassan és óvatosan, dehát nehogy már annyitól szétmenjen, mert alá is gyújtok! A csere óta kb 3000 km van benne...

A tavaly nyári műszakin szóltak, hogy a lengéscsillapítók már a végüket járják, még átment, de legközelebb cserélni kell. Nem lehet hogy a lengéscsillapító miatt megy tönkre a toronycsapágy?
Naplózva

2004 Ford Mondeo MK3 2.0 (benzin) Ghia
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #7851 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 12:18:39 »

Nekem is van egyfajta nyekergő (kb. mint a lovaskocsiknak  vigyor3 ) hangja hátul a futóműnél valaminek. Eléggé arcpirító mikor lassú tempóban (pl. parkolás esetén) elhaladok emberek előtt/mellett és ez hallatszik egy amúgy szépen karbantartott, lemosott "csilli-villi" autóból. Eléggé illúzióromboló  Smiley  Ha már picit egyenetlenebb az út, akkor simán hallani. Tavaly kora ősszel volt ilyen hangja, aztán szépen ahogy hidegebb párásabb lett a levegő megszűnt. Egész télen nem is jött elő. Most viszont megint megérkezett. Valahova be kellene fújni valamilyen szilikon spray-vel gondolom vagy hasonlóval csak azt nem tudom hova.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Gegsite
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7852 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 12:31:40 »

Nekem is van egyfajta nyekergő (kb. mint a lovaskocsiknak  vigyor3 ) hangja hátul a futóműnél valaminek. Eléggé arcpirító mikor lassú tempóban (pl. parkolás esetén) elhaladok emberek előtt/mellett és ez hallatszik egy amúgy szépen karbantartott, lemosott "csilli-villi" autóból. Eléggé illúzióromboló  Smiley  Ha már picit egyenetlenebb az út, akkor simán hallani. Tavaly kora ősszel volt ilyen hangja, aztán szépen ahogy hidegebb párásabb lett a levegő megszűnt. Egész télen nem is jött elő. Most viszont megint megérkezett. Valahova be kellene fújni valamilyen szilikon spray-vel gondolom vagy hasonlóval csak azt nem tudom hova.

Én stabilizátor szilenteket cseréltem amiatt lett nekem is nyekergős a hátulja.
A megoldás, fogtam és esztergáltam két kb 1mm-es falú csövet műanyagból, a rúd és a szilent közé. Azóta kuss van Tongue
Amúgy szerintem egy tejfölös dobozt ha szétvágsz és rácsavarod, az is megteszi Tongue
Naplózva

Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
MZoli80
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #7853 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 13:29:09 »

Nekem is van egyfajta nyekergő (kb. mint a lovaskocsiknak  vigyor3 ) hangja hátul a futóműnél valaminek. Eléggé arcpirító mikor lassú tempóban (pl. parkolás esetén) elhaladok emberek előtt/mellett és ez hallatszik egy amúgy szépen karbantartott, lemosott "csilli-villi" autóból. Eléggé illúzióromboló  Smiley  Ha már picit egyenetlenebb az út, akkor simán hallani. Tavaly kora ősszel volt ilyen hangja, aztán szépen ahogy hidegebb párásabb lett a levegő megszűnt. Egész télen nem is jött elő. Most viszont megint megérkezett. Valahova be kellene fújni valamilyen szilikon spray-vel gondolom vagy hasonlóval csak azt nem tudom hova.

Ilyen nekem is volt, akkor is előjött a hang, ha valaki ki-be szállt vagy megmozgattam a hátulját. Stabilizátor kart kellett cserélnem és rendbe is jött. Kedvezménnyel kb 2000 Ft.
Naplózva

2004 Ford Mondeo MK3 2.0 (benzin) Ghia
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #7854 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 14:22:47 »

Ötletes  Wink Eddig azt sem tudtam, hogy mivel lehet a probléma. De mivel ketten is rögtön rávágtátok a stabilizátort, így valószínűleg nálam is ez lehet akkor az oka. De nem gondolkoztál a szilent cserén? (2000Ft) vagy házilag nehéz lenne a szilentet cserélni?

Én stabilizátor szilenteket cseréltem amiatt lett nekem is nyekergős a hátulja.
A megoldás, fogtam és esztergáltam két kb 1mm-es falú csövet műanyagból, a rúd és a szilent közé. Azóta kuss van Tongue
Amúgy szerintem egy tejfölös dobozt ha szétvágsz és rácsavarod, az is megteszi Tongue
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #7855 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 14:25:47 »

Ilyen nekem is volt, akkor is előjött a hang, ha valaki ki-be szállt vagy megmozgattam a hátulját. Stabilizátor kart kellett cserélnem és rendbe is jött. Kedvezménnyel kb 2000 Ft.

Mármint a szilentre gondolsz ugye? Nem a stabilizátor rúdra, mert az 26000Ft-tól kezdődik.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7856 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 17:12:54 »

Mármint a szilentre gondolsz ugye? Nem a stabilizátor rúdra, mert az 26000Ft-tól kezdődik.
stabpálcára gondolst szerintem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
MZoli80
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #7857 Dátum: 2017.05.25 csütörtök, 17:55:09 »

stabpálcára gondolst szerintem

Úgy van.
Naplózva

2004 Ford Mondeo MK3 2.0 (benzin) Ghia
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #7858 Dátum: 2017.05.26 péntek, 18:28:57 »

Sziasztok!

Nekem is nyikorog a hátulja. Elég idegesítő, főleg fekvőrendőrön való áthajtáskor hallani.
Ki lett cserélve a lengéscsillapítók, az után kezdett nyikorogni. Előtte volt bölcső szilent meg kutyacsont csere. Vagy még a stabilizátor szilenteket cseréltetem ki, ezer pár pár száz forint db-ja.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #7859 Dátum: 2017.06.08 csütörtök, 20:51:59 »

üdv. hogy a legegyszerűbb az első lengéscsillapítók cseréje? Vagy mindent le kell hozzá bontani?
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7860 Dátum: 2017.06.08 csütörtök, 21:11:49 »

Sziasztok!

Nekem is nyikorog a hátulja. Elég idegesítő, főleg fekvőrendőrön való áthajtáskor hallani.
Ki lett cserélve a lengéscsillapítók, az után kezdett nyikorogni. Előtte volt bölcső szilent meg kutyacsont csere. Vagy még a stabilizátor szilenteket cseréltetem ki, ezer pár pár száz forint db-ja.

A hátsó stabilizátor rúd leszorító gumik nyikorognak.... Egyből kellett volna cserélni a stabilizátor összekötőkkel.
Én gyárit vettem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7861 Dátum: 2017.06.08 csütörtök, 22:50:39 »

A hátsó stabilizátor rúd leszorító gumik nyikorognak.... Egyből kellett volna cserélni a stabilizátor összekötőkkel.
Én gyárit vettem.
ááá, akkora összeg az a 2 szilent, volt akinek inkább zsírozni kellett, mint cserélni vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7862 Dátum: 2017.06.08 csütörtök, 22:51:09 »

üdv. hogy a legegyszerűbb az első lengéscsillapítók cseréje? Vagy mindent le kell hozzá bontani?
mindent ki kell szedni. csonkállványról a helyén nem igazán tudod leszedni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #7863 Dátum: 2017.06.09 péntek, 05:15:04 »

mindent ki kell szedni. csonkállványról a helyén nem igazán tudod leszedni

Gondolom akkor utána lehet vinni  futómű állításra is
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Gegsite
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7864 Dátum: 2017.06.09 péntek, 06:08:34 »

Gondolom akkor utána lehet vinni  futómű állításra is

Nem ,mert ez a hátsó....

mindent ki kell szedni. csonkállványról a helyén nem igazán tudod leszedni

Én alátettem az emelőt és visszanyomtam vele.


u.i.: Hiába zsírzod a stabilizátor rúd fogó szilentet, akkor is nyikorogni fog utána (HA a rúdon már lekopott a porfesték). Ezért csináltam neki műanyag perselyeket.
Naplózva

Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7865 Dátum: 2017.06.09 péntek, 06:52:56 »

Nem ,mert ez a hátsó....


Első lengéscsillapítóról volt szó.
Amúgy a hátsó futómű is állítható és utána meg az első is kell.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7866 Dátum: 2017.06.09 péntek, 10:26:05 »


Én alátettem az emelőt és visszanyomtam vele.


u.i.: Hiába zsírzod a stabilizátor rúd fogó szilentet, akkor is nyikorogni fog utána (HA a rúdon már lekopott a porfesték). Ezért csináltam neki műanyag perselyeket.
mit nyomattál hova? vigyor3


nyílván ideig óráig segít, még a zsírból marad benne valamennyi. miután 2x eljátszottuk rá tudtam dumálni a 2 új szilentet vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
V6.Bandita
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #7867 Dátum: 2017.06.16 péntek, 12:18:52 »

Sziasztok!

Egy kis tanácsra volna szükségem. MK3 V6 Sedan
Tavaly augusztusban vásároltam az autot. A gátlóim igencsak kivannak már és mivel ültetni is szeretném az autót, így gondoltam egyszerre oldom meg az egészet egyben.
Három variációra gondoltam:
1. 4 "gyári" tehát nem sport gátló+4 ültetőrugó (max. 40/40mm)
2. Szett 1: http://www.ebay.com/itm/132107086886?_trksid=p2050601.m570.l6346&_trkparms=gh1g%3DI132107086886.N101.S1&autorefresh=true
3. Szett 2: http://www.ebay.co.uk/itm/TA-TECHNIX-Sport-Chassis-0-0506in-Ford-Mondeo-BAP-BFP-2-5-V6-TuV-/252079358544?hash=item3ab119c250:m:mTlqoLS_4lJAIxEf66-hNCw

Kérdés: Ki mit választana? Igazság szerint a gyári+ültető többe lenne mint a Vogtland egyben. Az TA Technix-ről pedig hallottam már hogy tul kemény, nem bírja sokáig stb... viszont ugye árban az a legkedvezőbb. Nem szeretném ha pattogna az autó összevissza.

Véleményeteket előre is köszönöm.  worship

Üdv
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7868 Dátum: 2017.06.16 péntek, 14:15:51 »

Sziasztok!

Egy kis tanácsra volna szükségem. MK3 V6 Sedan
Tavaly augusztusban vásároltam az autot. A gátlóim igencsak kivannak már és mivel ültetni is szeretném az autót, így gondoltam egyszerre oldom meg az egészet egyben.
Három variációra gondoltam:
1. 4 "gyári" tehát nem sport gátló+4 ültetőrugó (max. 40/40mm)
2. Szett 1: http://www.ebay.com/itm/132107086886?_trksid=p2050601.m570.l6346&_trkparms=gh1g%3DI132107086886.N101.S1&autorefresh=true
3. Szett 2: http://www.ebay.co.uk/itm/TA-TECHNIX-Sport-Chassis-0-0506in-Ford-Mondeo-BAP-BFP-2-5-V6-TuV-/252079358544?hash=item3ab119c250:m:mTlqoLS_4lJAIxEf66-hNCw

Kérdés: Ki mit választana? Igazság szerint a gyári+ültető többe lenne mint a Vogtland egyben. Az TA Technix-ről pedig hallottam már hogy tul kemény, nem bírja sokáig stb... viszont ugye árban az a legkedvezőbb. Nem szeretném ha pattogna az autó összevissza.

Véleményeteket előre is köszönöm.  worship

Üdv

Olvass utána a nemzetközi fórumokon. Én pár éve néztem hasonlót, de amire igazából tiszta szívvel rá tudtam volna bólintani, az akkor volt a 800-1000 Euro közötti sávban, úgyhogy lemondtam a dologról.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #7869 Dátum: 2017.06.16 péntek, 14:30:43 »

Sziasztok!

Egy kis tanácsra volna szükségem. MK3 V6 Sedan
Tavaly augusztusban vásároltam az autot. A gátlóim igencsak kivannak már és mivel ültetni is szeretném az autót, így gondoltam egyszerre oldom meg az egészet egyben.
Három variációra gondoltam:
1. 4 "gyári" tehát nem sport gátló+4 ültetőrugó (max. 40/40mm)
2. Szett 1: http://www.ebay.com/itm/132107086886?_trksid=p2050601.m570.l6346&_trkparms=gh1g%3DI132107086886.N101.S1&autorefresh=true
3. Szett 2: http://www.ebay.co.uk/itm/TA-TECHNIX-Sport-Chassis-0-0506in-Ford-Mondeo-BAP-BFP-2-5-V6-TuV-/252079358544?hash=item3ab119c250:m:mTlqoLS_4lJAIxEf66-hNCw

Kérdés: Ki mit választana? Igazság szerint a gyári+ültető többe lenne mint a Vogtland egyben. Az TA Technix-ről pedig hallottam már hogy tul kemény, nem bírja sokáig stb... viszont ugye árban az a legkedvezőbb. Nem szeretném ha pattogna az autó összevissza.

Véleményeteket előre is köszönöm.  worship

Üdv

Nem palánta ez, hogy ültetni kelljen Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7870 Dátum: 2017.06.16 péntek, 16:20:15 »

Sziasztok!

Egy kis tanácsra volna szükségem. MK3 V6 Sedan
Tavaly augusztusban vásároltam az autot. A gátlóim igencsak kivannak már és mivel ültetni is szeretném az autót, így gondoltam egyszerre oldom meg az egészet egyben.
Három variációra gondoltam:
1. 4 "gyári" tehát nem sport gátló+4 ültetőrugó (max. 40/40mm)
2. Szett 1: http://www.ebay.com/itm/132107086886?_trksid=p2050601.m570.l6346&_trkparms=gh1g%3DI132107086886.N101.S1&autorefresh=true
3. Szett 2: http://www.ebay.co.uk/itm/TA-TECHNIX-Sport-Chassis-0-0506in-Ford-Mondeo-BAP-BFP-2-5-V6-TuV-/252079358544?hash=item3ab119c250:m:mTlqoLS_4lJAIxEf66-hNCw

Kérdés: Ki mit választana? Igazság szerint a gyári+ültető többe lenne mint a Vogtland egyben. Az TA Technix-ről pedig hallottam már hogy tul kemény, nem bírja sokáig stb... viszont ugye árban az a legkedvezőbb. Nem szeretném ha pattogna az autó összevissza.

Véleményeteket előre is köszönöm.  worship

Üdv

TA Technix szerintem semmiképp, másik esetleg.
Bár én inkább a gyári sport gátló + 3-4 centis ültető rugó mellett döntenék. Leginkább eibach, azt gyárilag is lehetett rendelni hozzá.
Ez nem éppen olcsó, de szerintem olcsón szerintem nem fogsz jót kapni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7871 Dátum: 2017.06.16 péntek, 16:35:39 »

TA Technix szerintem semmiképp, másik esetleg.
Bár én inkább a gyári sport gátló + 3-4 centis ültető rugó mellett döntenék. Leginkább eibach, azt gyárilag is lehetett rendelni hozzá.
Ez nem éppen olcsó, de szerintem olcsón nem fogsz jót kapni.

Amit én néztem, az állítható volt, nyilván emiatt is volt drágább. De 300-400 Euróért milyen csodát lehet várni, ha a sima alap, gyárival megegyező kategóriájú B4 Bilsten kit + rugók körbe kb. 80 ezerbe fájnak a Bárdiban erős klubos kedvezménnyel?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #7872 Dátum: 2017.06.17 szombat, 18:39:02 »

Nem triviális kiszerelni, ha nem vagy egy autószerelő alkat. Alsómotorburkolat le (ha van), generátort 3 csavar tartja, kettő alulről, egy felülről hozzáférhető. Nem kell kivenni, elég ott egy kicsit félretenni, lekötni sem kell. Utána le kell venni a generátort tartó konzolt, azon van a feszítő. Ez újabb két csavar, majd 8-as imbusz a feszítő csavarjához. Nőgyógyász alkat egy rövidre vágott 8-as imbusszal a kerékív melletti résen benyúlva is ki tudja tekerni a csavart, és akkor nem kell mindent lebontani. Én inkább lebontottam... Smiley

Ha a kezedben van a feszítő, akkor sem könnyű ellenőrizni. De ha a jelek egyértelműek, erre nincs is szükség. Csere és kész.

AndyA

Üdvözlet! kérdésem az lenne, hogy a szíjfeszítő esetében az egészet kell cserélni, vagy elég csak a görgős részt. A generátor szabadonfutósításával kapcsolatban kérdezem, hogy a benyás autókon is ugyanaz a teljesítményű generátor van mint a dízeleken? Szóval felrakhatom a dízelre a benzines generátort (ami szabadonfutós)?
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.17 szombat, 19:01:58 írta AndyA » Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7873 Dátum: 2017.06.17 szombat, 19:06:43 »

Üdvözlet! kérdésem az lenne, hogy a szíjfeszítő esetében az egészet kell cserélni, vagy elég csak a görgős részt. A generátor szabadonfutósításával kapcsolatban kérdezem, hogy a benyás autókon is ugyanaz a teljesítményű generátor van mint a dízeleken? Szóval felrakhatom a dízelre a benzines generátort (ami szabadonfutós)?

Szerintem a benzines generátor fizikailag, rögzítésileg nem lesz passzos. Amúgy kell rátenni egy szabadonfutót, van róla FAQ cikk.

A szíjfeszítőn optimális esetben csak a görgőt kell cserélni. A gumival bevont rugós részben van egy pici olajos lengéscsillapító patron. Ha az eleresztette az olajat, akkor az is cserés. Lehet külön kapni pl. eBay-en, de olyankor már megfontolandó, hogy veszel egyben egy új feszítőt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7874 Dátum: 2017.06.17 szombat, 19:17:14 »

Szerintem a benzines generátor fizikailag, rögzítésileg nem lesz passzos. Amúgy kell rátenni egy szabadonfutót, van róla FAQ cikk.

A szíjfeszítőn optimális esetben csak a görgőt kell cserélni. A gumival bevont rugós részben van egy pici olajos lengéscsillapító patron. Ha az eleresztette az olajat, akkor az is cserés. Lehet külön kapni pl. eBay-en, de olyankor már megfontolandó, hogy veszel egyben egy új feszítőt.

AndyA

Tökéletesen passzol a benzines generátor, teljesítményben is ugyanazt tudja.
Naplózva
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #7875 Dátum: 2017.06.17 szombat, 21:35:18 »

Tökéletesen passzol a benzines generátor, teljesítményben is ugyanazt tudja.

A FAQ-ban azt olvastam, hogy a benzineseké (1,8 és 2,0) mindegyik szabadonfutós. Ezért gondoltam hogy ha veszek egy használt generátort (15-20 e Ft), akkor egyúttal a szabadonfutás is meg fog oldódni. Köszönöm a szíjfeszítővel kapcsolatos infót is. Ha tehát nem olajos a gumi harmónika, akkor elég csak a görgőt cserélni. Köszi. taps
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7876 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 09:47:46 »

Szeretnék első lengőkarokat cserélni a dizlin, csak egy kérdés merült fel:
Az utángyártott lengőkarokon is megvan a xenon szintérzékelő konzol helye kifúrva, vagy csak a gyárin? Konkrétan Lemförder menne bele, de nem találok róluk olyan képen amin látszana.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7877 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 09:53:34 »

A FAQ-ban azt olvastam, hogy a benzineseké (1,8 és 2,0) mindegyik szabadonfutós. Ezért gondoltam hogy ha veszek egy használt generátort (15-20 e Ft), akkor egyúttal a szabadonfutás is meg fog oldódni. Köszönöm a szíjfeszítővel kapcsolatos infót is. Ha tehát nem olajos a gumi harmónika, akkor elég csak a görgőt cserélni. Köszi. taps

Az elmélet annyiban térhet el a gyakorlattól, hogy lehet rossz rajta a szabadonfutó. Főleg 15-20-ért.....amikor csak egy szabadonfutó is drágább. A bontott generátor meg lutri...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7878 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 09:55:22 »

Szeretnék első lengőkarokat cserélni a dizlin, csak egy kérdés merült fel:
Az utángyártott lengőkarokon is megvan a xenon szintérzékelő konzol helye kifúrva, vagy csak a gyárin? Konkrétan Lemförder menne bele, de nem találok róluk olyan képen amin látszana.

A kérdés jó.
Nézd meg a boltban mielőtt megveszed vagy ha nincs fúrj rá.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7879 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 13:10:13 »

A kérdés jó.
Nézd meg a boltban mielőtt megveszed vagy ha nincs fúrj rá.

Pont a fúrogatást akarom elkerülni  vigyor3
Berendelem a Lemfördert, aztán majd kiderül Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7880 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 17:08:27 »

Szeretnék első lengőkarokat cserélni a dizlin, csak egy kérdés merült fel:
Az utángyártott lengőkarokon is megvan a xenon szintérzékelő konzol helye kifúrva, vagy csak a gyárin? Konkrétan Lemförder menne bele, de nem találok róluk olyan képen amin látszana.
trw-n egyértelműen megvan a képen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7881 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 17:17:18 »

trw-n egyértelműen megvan a képen

Találtam most lemförderről is képet, szerintem azon is van, de majd megírom amikor megjön Cheesy
TRW kétszer olyan drága, mint a Lamförder  Huh?
Pedig Lemförder sem éppen a gagyi kategória szerintem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7882 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 17:19:21 »

Találtam most lemförderről is képet, szerintem azon is van, de majd megírom amikor megjön Cheesy
TRW kétszer olyan drága, mint a Lamförder  Huh?
Pedig Lemförder sem éppen a gagyi kategória szerintem.
23-ért van trw bal első Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7883 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 17:35:16 »

23-ért van trw bal első Roll Eyes

Tényleg, csak a Cromax méri aranyáron a TRW-t  vigyor3
Naplózva
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #7884 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 23:32:44 »

Az elmélet annyiban térhet el a gyakorlattól, hogy lehet rossz rajta a szabadonfutó. Főleg 15-20-ért.....amikor csak egy szabadonfutó is drágább. A bontott generátor meg lutri...

Köszönöm, a jótanácsot. Azonban egy picit ki kell hogy javítsalak. A Cromax-nál 9 ezerért és 14 ezerért van szabadonfutó önmagában eladó.  wave
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7885 Dátum: 2017.06.18 vasárnap, 23:55:16 »

Köszönöm, a jótanácsot. Azonban egy picit ki kell hogy javítsalak. A Cromax-nál 9 ezerért és 14 ezerért van szabadonfutó önmagában eladó.  wave

A SZABADONFUTÓ neve INA. Kizárt, hogy ennyiért az lenne.
Persze lehet venni szabadonfutóra hasonlító alkatrészt más neveken is, de akkor készülj fel a rövid élettartamra. Kb. 1/10, sűrűn fogod cserélni....  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #7886 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 07:02:46 »

Én  RUVILLE-rt vettem és meglepetésemre INA volt a dobozában ,igy megúsztam 10 ezerből az INA-t  Grin
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #7887 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 08:47:50 »

Köszönöm, a jótanácsot. Azonban egy picit ki kell hogy javítsalak. A Cromax-nál 9 ezerért és 14 ezerért van szabadonfutó önmagában eladó.  wave

9-ért meg 14-ért legfeljebb szabadonfutónak látszó tárgyat kapsz ismeretlen minőségben.

Az INA szabadonfutó 18 ezer körül van alsó hangon, de már lehet, hogy 20 (3 vagy 4 éve vettem 18-ért). Más meg nem gyárt szabadonfutót a Mondeóhoz, csak annak látszó eszközöket.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #7888 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 19:11:23 »

9-ért meg 14-ért legfeljebb szabadonfutónak látszó tárgyat kapsz ismeretlen minőségben.

Az INA szabadonfutó 18 ezer körül van alsó hangon, de már lehet, hogy 20 (3 vagy 4 éve vettem 18-ért). Más meg nem gyárt szabadonfutót a Mondeóhoz, csak annak látszó eszközöket.

AndyA

Gondolom, hogy Ti is látjátok a Cromax honlapját. Az INA szabadonfutó ára 13922,-Ft (klubtag ár). Az Era-olasz az kerül 8914,-Ft-ba. Remélem, hogy ugyanarról az alkatré :wow1:szről beszélünk.
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #7889 Dátum: 2017.06.19 hétfő, 21:33:03 »

Én  RUVILLE-rt vettem és meglepetésemre INA volt a dobozában ,igy megúsztam 10 ezerből az INA-t  Grin
Ebay-en vetted?
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #7890 Dátum: 2017.06.20 kedd, 07:20:33 »

Ebay-en vetted?

Nem, nem ott vettem, hanem a wrcautonál

A sajátjukat akartam venni, de ép készlethiány volt és ezt küldték az árában
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #7891 Dátum: 2017.06.20 kedd, 17:01:53 »

Nem, nem ott vettem, hanem a wrcautonál

A sajátjukat akartam venni, de ép készlethiány volt és ezt küldték az árában

Jól jártál vele, szuper. nyes
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7892 Dátum: 2017.06.20 kedd, 19:38:34 »

Én  RUVILLE-rt vettem és meglepetésemre INA volt a dobozában ,igy megúsztam 10 ezerből az INA-t  Grin
van jópár ilyen csomagoló cég, akinek a dobozában nagyobb neves gyártó termékét találod
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #7893 Dátum: 2017.06.21 szerda, 11:01:55 »

Tényleg, csak a Cromax méri aranyáron a TRW-t  vigyor3

Na megjött, rajta van a lyuk a konzolnak a Lemförderen is  eljen
Naplózva
knana
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #7894 Dátum: 2017.06.25 vasárnap, 13:05:13 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne, hozzátok. Menet közben ha a jobb első futóművel sikerül egy gödört, lukat fogni, ezeken a kiváló minőségű utakon, akor egy érdekes csörgő hangot lehet hallani. Most cseréltem féket mindkét oldalon, de nem találtam lötyögő részt. Sima úton meg sem nyekken semmi, csöndben van.

Lehet, hogy a lengéscsillapító rúgója "rezeg"Huh? Amikor gumin ált a gépezet akkor az is feszesnek tünt. Emelve meg szerintem nem mérvadó.

Valakinek ötlet?

Nándor

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7895 Dátum: 2017.06.25 vasárnap, 13:13:36 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne, hozzátok. Menet közben ha a jobb első futóművel sikerül egy gödört, lukat fogni, ezeken a kiváló minőségű utakon, akor egy érdekes csörgő hangot lehet hallani. Most cseréltem féket mindkét oldalon, de nem találtam lötyögő részt. Sima úton meg sem nyekken semmi, csöndben van.

Lehet, hogy a lengéscsillapító rúgója "rezeg"Huh? Amikor gumin ált a gépezet akkor az is feszesnek tünt. Emelve meg szerintem nem mérvadó.

Valakinek ötlet?

Nándor

Ezt innen egy monitor mögül nem igazán lehet véleményezni. Találgatni meg a lottón kell.


« Utoljára szerkesztve: 2017.06.25 vasárnap, 16:42:56 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7896 Dátum: 2017.06.25 vasárnap, 16:21:10 »

Sziasztok!

Egy kérdésem lenne, hozzátok. Menet közben ha a jobb első futóművel sikerül egy gödört, lukat fogni, ezeken a kiváló minőségű utakon, akor egy érdekes csörgő hangot lehet hallani. Most cseréltem féket mindkét oldalon, de nem találtam lötyögő részt. Sima úton meg sem nyekken semmi, csöndben van.

Lehet, hogy a lengéscsillapító rúgója "rezeg"Huh? Amikor gumin ált a gépezet akkor az is feszesnek tünt. Emelve meg szerintem nem mérvadó.

Valakinek ötlet?

Nándor


letört rugódarab a rugótárnyérban?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
knana
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #7897 Dátum: 2017.06.25 vasárnap, 17:47:44 »

letört rugódarab a rugótárnyérban?

Megnézem, hátha ...
Naplózva
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #7898 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 16:48:51 »

Sziasztok.
Tudna valaki segíteni abban, hogy adott egy 2003 évj. 2.0 tdci FMBA motorkód, 5 ajtós mondeo. Jobb oldalon kellene cserélni a kormányösszekötő rudat. A probléma az, hogy ahány gyártó annyiféle méret. 343mm-375mm-ig terjed a skála. Valaki tudna pontos méretet adni? Esetleg valami trükk a kicsavaráshoz, ugyanis nincs rajta kulcsnyílás! Sad Köszi előre is.
Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #7899 Dátum: 2017.06.26 hétfő, 17:41:04 »

Sziasztok.
Tudna valaki segíteni abban, hogy adott egy 2003 évj. 2.0 tdci FMBA motorkód, 5 ajtós mondeo. Jobb oldalon kellene cserélni a kormányösszekötő rudat. A probléma az, hogy ahány gyártó annyiféle méret. 343mm-375mm-ig terjed a skála. Valaki tudna pontos méretet adni? Esetleg valami trükk a kicsavaráshoz, ugyanis nincs rajta kulcsnyílás! Sad Köszi előre is.

Futóművet ne felejtsd el állíttatni utána.
Annyira nem bonyolult, nincs annyi méret, ahány gyártó. Nem trükk kell a kicsavarásához, hanem oda való speciális excenteres kulcs.

Nem olyan nehéz ez, szívesen kikeresem neked.  vigyor3
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/elso_futomu_alkatreszek/kormanyosszekoto_gombfej/kormanyosszekoto_belso_gombfej_ford_mondeo_2000-2007_9291
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.26 hétfő, 19:05:26 írta GSR™ » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 164 165 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.