Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:54:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 168 169 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 181 182 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3165684 alkalommal)
0 Felhasználó és 80 vendég van a témában
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8700 Dátum: 2019.01.25 péntek, 10:44:03 »

lekell venni??
Én cseréltem keresztlengőkart kompletten, de nem kellett emlékeim szerint semmit lebontani hozzá... Roll Eyes
Ott a pont!!, javítottam, kell egy kérdőjel a végére!  wave
Tehát nem kell levenni.

Rugóösszehúzó kell?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8701 Dátum: 2019.01.25 péntek, 10:54:58 »

lekell venni??
Én cseréltem keresztlengőkart kompletten, de nem kellett emlékeim szerint semmit lebontani hozzá... Roll Eyes

Csak a keresztlengőkart. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8702 Dátum: 2019.01.25 péntek, 11:03:57 »

Ott a pont!!, javítottam, kell egy kérdőjel a végére!  wave
Tehát nem kell levenni.

Rugóösszehúzó kell?
nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8703 Dátum: 2019.01.25 péntek, 11:09:16 »

nem.
OK! Köszönöm!
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #8704 Dátum: 2019.01.25 péntek, 11:16:44 »

OK! Köszönöm!
Ha a hátsót cseréled, állítócsavar az  szinte biztos hogy be lesz rohadva. Úgyhogy másik csavar meg flex ajánlott.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8705 Dátum: 2019.01.25 péntek, 11:36:44 »

Ha a hátsót cseréled, állítócsavar az  szinte biztos hogy be lesz rohadva. Úgyhogy másik csavar meg flex ajánlott.
Köszönöm, készülök rá.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #8706 Dátum: 2019.01.25 péntek, 17:54:09 »

A hátsó futóműben egyetlen helyen tudsz bármit állítani: középen, ahol a két lengőkar találkozik, van egy excenteres alátéttel egybesütött csavar a lengőkarok végén a szilentben, azt lehet tekergetni. Nagyon komoly ok általában nincs a cseréjére, hacsak nem gyógyul be annyira, hogy nem lehet megmozdítani, állítani. Ha viszont a komplett szilentet, mindent cserélsz, akkor meggondolandó ezt is, nem az a rettenet tétel. Még Fordnál is max. pár ezer Ft.

AndyA
Köszi, megnézem...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8707 Dátum: 2019.01.25 péntek, 17:56:17 »

Köszi, megnézem...

http://bolthely.hu/ford/id/01244-Mondeo-1993-2007-kombi-excenter-csavar
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #8708 Dátum: 2019.01.27 vasárnap, 11:03:47 »

Köszönöm!  worship worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #8709 Dátum: 2019.02.05 kedd, 19:46:04 »

NA véget ért a futómű saga.
Nem az volt.
A turbócső bilincs, az a sokak által elátkozott, ami alul a keresztmerevítőre van rögzítve, vmi gumírozott bakkal.
Hogy Allah növessze hosszúra a szakállát, vagy inkább rakja a kopaszok közé, de akár mindkettő.
Végre nem kopog.
 falbav wow1 wave hehe  Huh? Roll Eyes Shocked


Futómű Saga II
Nem a turbócső bilincs vót.
Vettem egy stabpálcát, hátha. Nem sikerült kicserélnem az alsó csavar nem adta magát, így a szomszéd szerelő kegyeire bíztam.
Mielőtt neki esett volna, végignézte.
De az égegyvilágon semmit nem talált.
Lekötötte a stabpálcákat, ment egy kört, kopogott továbbra is, ezért nem cserélte ki, mert nem az a baj.
Lekötötte a lengőkart, mozgatta nyosztatta, jók a szilentek, jó a lengőkargömbfej.
Kivette a gólyalábat, toronycsapágy jó.
Szétszedte a gólyalábat, a lengéscsillapító nem kotyog, nem kopog.
Megrángatta a kormányművet, nem kopog, nem kotyog, nem az axiálcsukló, nem a kormánygömbfej..
A féknyereg, fékbetét nem lóg, nem kotyog.
Végignézett mindent, sehol nincs kifényesedve, kiverődve, nincs rozsdás kiporzás, semmi jel, pedig a koppanás annyira fémes hanggal jár, hogy annak valahol nyomának kellene lennie.
A motortartóbakok stabilak.
A féltengely kottyan kicsit, forgatva, de ez nem az a hang, és a kopogás van menetben, üresben, motorfék üzemben, fékezve, és nem fékezve.
Segédkeret rögzítőcsavarjai fixek. Egyedül a segédkeretet nem vette le.

Ő a harmadik(MagyarAutóklub, futóműves,autószerelő) aki végignézte, és nem talált semmit. Nem hiszem hogy három "kreténnel" hozott össze a sors.
Fogalmam sincs mi ez a hang és honnan jön, de borzalom hangja van. Ezt ő is megerősítette.
Miután ment vele egy kört, a hibafeltárás teljes magabiztosságával állt neki, mondván itt valaminek lennie kell, de nem talált semmit.

Ráadásul a hang nem jelentkezik mindig, néha semmi, néha meg borzasztó.

Azon jár az agyam, hogy bemikrofonozom a kritikus helyeket, megyek egy kört, és rögzítem, majd visszahallgatom, vagy még inkább vmi kamerás megoldással egybekötve, mint ahogy ezt itt már más is csinálta, hátha mutat valamit.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8710 Dátum: 2019.02.05 kedd, 20:15:45 »

Futómű Saga II
Nem a turbócső bilincs vót.
Vettem egy stabpálcát, hátha. Nem sikerült kicserélnem az alsó csavar nem adta magát, így a szomszéd szerelő kegyeire bíztam.
Mielőtt neki esett volna, végignézte.
De az égegyvilágon semmit nem talált.
Lekötötte a stabpálcákat, ment egy kört, kopogott továbbra is, ezért nem cserélte ki, mert nem az a baj.
Lekötötte a lengőkart, mozgatta nyosztatta, jók a szilentek, jó a lengőkargömbfej.
Kivette a gólyalábat, toronycsapágy jó.
Szétszedte a gólyalábat, a lengéscsillapító nem kotyog, nem kopog.
Megrángatta a kormányművet, nem kopog, nem kotyog, nem az axiálcsukló, nem a kormánygömbfej..
A féknyereg, fékbetét nem lóg, nem kotyog.
Végignézett mindent, sehol nincs kifényesedve, kiverődve, nincs rozsdás kiporzás, semmi jel, pedig a koppanás annyira fémes hanggal jár, hogy annak valahol nyomának kellene lennie.
A motortartóbakok stabilak.
A féltengely kottyan kicsit, forgatva, de ez nem az a hang, és a kopogás van menetben, üresben, motorfék üzemben, fékezve, és nem fékezve.
Segédkeret rögzítőcsavarjai fixek. Egyedül a segédkeretet nem vette le.

Ő a harmadik(MagyarAutóklub, futóműves,autószerelő) aki végignézte, és nem talált semmit. Nem hiszem hogy három "kreténnel" hozott össze a sors.
Fogalmam sincs mi ez a hang és honnan jön, de borzalom hangja van. Ezt ő is megerősítette.
Miután ment vele egy kört, a hibafeltárás teljes magabiztosságával állt neki, mondván itt valaminek lennie kell, de nem talált semmit.

Ráadásul a hang nem jelentkezik mindig, néha semmi, néha meg borzasztó.

Azon jár az agyam, hogy bemikrofonozom a kritikus helyeket, megyek egy kört, és rögzítem, majd visszahallgatom, vagy még inkább vmi kamerás megoldással egybekötve, mint ahogy ezt itt már más is csinálta, hátha mutat valamit.
a kipuff nem érhet oda sehová?estleg az öntvényleömlő eltörve?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #8711 Dátum: 2019.02.05 kedd, 20:26:49 »

a kipuff nem érhet oda sehová?estleg az öntvényleömlő eltörve?
Voltam kipufogósnál kb1 hónapja, mert a hátsó dob elhagyta magát, illetve az autó a dobot. Akkor végignézettem vele, hogy lát-e vmit, amivel foglalkozni kell/lehet.
De azt mondta ő nem lát semmi hibát.
És olyan hangja sincs, ami kifújásra utalna.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #8712 Dátum: 2019.02.06 szerda, 06:12:20 »

a kipuff nem érhet oda sehová?estleg az öntvényleömlő eltörve?

Kereszt stab szilent?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #8713 Dátum: 2019.02.06 szerda, 06:29:01 »

Kereszt stab szilent?
Lekötött stabilizátorokkal is kopogott.
Amúgy 4-5 éve cseréltem benne a szilenteket.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8714 Dátum: 2019.02.06 szerda, 07:00:46 »

Lekötött stabilizátorokkal is kopogott.
Amúgy 4-5 éve cseréltem benne a szilenteket.
lengőkar szilent?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #8715 Dátum: 2019.02.06 szerda, 08:02:18 »

lengőkar szilent?
A lengőkart lekötötte a csonkaállványról, szerintem a segédkeretből ki nem vette. De elmondása szerint stabilan állt a helyén, és sehol nem látszott, hogy fém a fémhez hozzáérne.
A lengőkar végén lévő gömbfej is rendben volt.
Ezeket futóműves is végigzongorázta, pajszer, mozgatás, billegtetés, stb.
Nem hiszem hogy két helyen is átmenne, ha ez lenne a baja.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8716 Dátum: 2019.02.06 szerda, 11:27:22 »

A lengőkart lekötötte a csonkaállványról, szerintem a segédkeretből ki nem vette. De elmondása szerint stabilan állt a helyén, és sehol nem látszott, hogy fém a fémhez hozzáérne.
A lengőkar végén lévő gömbfej is rendben volt.
Ezeket futóműves is végigzongorázta, pajszer, mozgatás, billegtetés, stb.
Nem hiszem hogy két helyen is átmenne, ha ez lenne a baja.
kocsi megemel, minden a helyén, kerék le és nézd meg a lengőkar hátsó szilentet. tuti ki lesz szakadva
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #8717 Dátum: 2019.02.06 szerda, 14:05:42 »

Sziasztok!

Mi lehet a baj?
Reggel induláskor azt vettem észre h. az autóm eleje kb 8-10 cm megsüllyedt  és a kormány tekerése közben recsegő hangot hallani !
(előző nap semmi baja nem volt)

Köszi!

Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8718 Dátum: 2019.02.06 szerda, 14:21:01 »

Sziasztok!

Mi lehet a baj?
Reggel induláskor azt vettem észre h. az autóm eleje kb 8-10 cm megsüllyedt  és a kormány tekerése közben recsegő hangot hallani !
(előző nap semmi baja nem volt)

Köszi!



Eltört a rugód a hidegben? Az általában csak egyik oldalon szokott egyszerre, olyankor féloldalasan áll az autó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #8719 Dátum: 2019.02.06 szerda, 15:39:14 »

Ez az ami furcsa, hogy mind a két oldal egyformán lesüllyedt...annyira nagyon nem volt hideg mostanában de az tény hogy kicsit ferdén álltam meg a garázsfeljáró előtt. Egy napig állt ott.
Toronycsapágy nem lehet?









Eltört a rugód a hidegben? Az általában csak egyik oldalon szokott egyszerre, olyankor féloldalasan áll az autó.

AndyA
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8720 Dátum: 2019.02.06 szerda, 15:47:49 »

Ez az ami furcsa, hogy mind a két oldal egyformán lesüllyedt...annyira nagyon nem volt hideg mostanában de az tény hogy kicsit ferdén álltam meg a garázsfeljáró előtt. Egy napig állt ott.
Toronycsapágy nem lehet?

De, ha látod a csillapító végét pár centit kilógni a motorháztetőn tátongó lyukon, akkor simán. Akkor az is egyértelmű, hogy mitől csikorog, ha tekered a kormányt. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #8721 Dátum: 2019.02.06 szerda, 15:52:37 »

Nos, lehet, hogy nem voltam elég figyelmes Huh?
Este jobban szemügyre veszem Shocked






De, ha látod a csillapító végét pár centit kilógni a motorháztetőn tátongó lyukon, akkor simán. Akkor az is egyértelmű, hogy mitől csikorog, ha tekered a kormányt. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #8722 Dátum: 2019.02.06 szerda, 16:09:32 »

kocsi megemel, minden a helyén, kerék le és nézd meg a lengőkar hátsó szilentet. tuti ki lesz szakadva
Az autó eleje nem jön-megy nagy gázadásra, intenzív fékezésre.
Ha ki lenne szakadva, ennyi szem már észrevette volna. Szerintem.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8723 Dátum: 2019.02.06 szerda, 16:22:02 »

Nos, lehet, hogy nem voltam elég figyelmes Huh?
Este jobban szemügyre veszem Shocked

Önmagában az, hogy recseg-ropog tekerésre, az lehetne toronycsapágy, bár ritkán szokott mind a kettő egyszerre az örök vadászmezőkre távozni, és elég jól behatárolható fülre a hiba, csak a motorháztetőt kell felnyitni. Viszont ettől nem ül le tíz centit az autó eleje. Az csak rugótöréstől tud, vagy a haragos szomszédod kiszúrta a két első gumidat. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #8724 Dátum: 2019.02.06 szerda, 16:25:24 »

OK, köszi.
Remélem 2,5 km kibír, és el tudok vánszorogni a szerelőhőz. szomoru1




Önmagában az, hogy recseg-ropog tekerésre, az lehetne toronycsapágy, bár ritkán szokott mind a kettő egyszerre az örök vadászmezőkre távozni, és elég jól behatárolható fülre a hiba, csak a motorháztetőt kell felnyitni. Viszont ettől nem ül le tíz centit az autó eleje. Az csak rugótöréstől tud, vagy a haragos szomszédod kiszúrta a két első gumidat. Smiley

AndyA
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #8725 Dátum: 2019.02.07 csütörtök, 10:45:36 »

Az autó eleje nem jön-megy nagy gázadásra, intenzív fékezésre.
Ha ki lenne szakadva, ennyi szem már észrevette volna. Szerintem.

"Csak" ennyire kopog.
https://www.youtube.com/watch?v=peGmqkBkPFg&feature=youtu.be

A videó felétől, leállított motornál jobban hallatszik. (Tddi Sound Yeah..)

Lehet ez féltengely?
Ahogy beszélgetünk itt kollégával ő vetette fel, hogy mindenki álló keréknél vizsgálódott, padon, garázsban, emelőn. De a hiba menet közben jön elő, nem lehet hogy olyan valami ami forog?
Kerékcsapágy nem lehet, gondolom már régen rossz, ha ennyire kopogna attól.
Féltengely adhat ennyire vad hangot?

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8726 Dátum: 2019.02.07 csütörtök, 12:10:45 »

Az autó eleje nem jön-megy nagy gázadásra, intenzív fékezésre.
Ha ki lenne szakadva, ennyi szem már észrevette volna. Szerintem.

nézd meg, annyit mondok. pont a múltkor volt 1, 3 helyen nézték nem láttak semmit, de a szilent természetesen kivolt
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8727 Dátum: 2019.02.07 csütörtök, 12:11:47 »

"Csak" ennyire kopog.
https://www.youtube.com/watch?v=peGmqkBkPFg&feature=youtu.be

A videó felétől, leállított motornál jobban hallatszik. (Tddi Sound Yeah..)

Lehet ez féltengely?
Ahogy beszélgetünk itt kollégával ő vetette fel, hogy mindenki álló keréknél vizsgálódott, padon, garázsban, emelőn. De a hiba menet közben jön elő, nem lehet hogy olyan valami ami forog?
Kerékcsapágy nem lehet, gondolom már régen rossz, ha ennyire kopogna attól.
Féltengely adhat ennyire vad hangot?


2 perc megnézni a féltengely csapágyat, másik 2 a csuklókat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8728 Dátum: 2019.02.07 csütörtök, 12:18:19 »

"Csak" ennyire kopog.
https://www.youtube.com/watch?v=peGmqkBkPFg&feature=youtu.be

A videó felétől, leállított motornál jobban hallatszik. (Tddi Sound Yeah..)

Lehet ez féltengely?
Ahogy beszélgetünk itt kollégával ő vetette fel, hogy mindenki álló keréknél vizsgálódott, padon, garázsban, emelőn. De a hiba menet közben jön elő, nem lehet hogy olyan valami ami forog?
Kerékcsapágy nem lehet, gondolom már régen rossz, ha ennyire kopogna attól.
Féltengely adhat ennyire vad hangot?


a féltengely nem így kopogna, illetve talán a kanyarban indulásnál lenne jellemző,de zárjátok ki azt is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
adamo1990
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #8729 Dátum: 2019.02.08 péntek, 15:12:13 »

Sziasztok!

kérdésem lenne, hogy első stabilizátor pálcából (kutya csont) milyen márkát ajánlotok, (a Febi ami 1,5 éve raktak be most tönkre ment)?  illetve néztem hogy az én évjáratomhoz (Mondeo 1.8 bezin 2004 sedan) van műanyagból és fémből készült is ezekből melyiket érdemes ?

Válaszokat előre is köszi!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8730 Dátum: 2019.02.08 péntek, 15:24:59 »

Sziasztok!

kérdésem lenne, hogy első stabilizátor pálcából (kutya csont) milyen márkát ajánlotok, (a Febi ami 1,5 éve raktak be most tönkre ment)?  illetve néztem hogy az én évjáratomhoz (Mondeo 1.8 bezin 2004 sedan) van műanyagból és fémből készült is ezekből melyiket érdemes ?

Válaszokat előre is köszi!

Lemförder és műanyag.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8731 Dátum: 2019.02.18 hétfő, 14:49:34 »

Hátsó futómű, keresztlengőkar külső szilentet kerestem, de nem találtam a Cromaxnál.
Cserélhető, vagy nem lehet kapni külön?
Ezen a képen a bekeretezett szilentre gondolok: https://imgur.com/a/5RMb5Nx

Sajnos Cromax sem tudott telefonon segíteni.
« Utoljára szerkesztve: 2019.02.20 szerda, 16:00:29 írta legyozo » Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8732 Dátum: 2019.02.21 csütörtök, 07:37:58 »

Hátsó futómű, keresztlengőkar külső szilentet kerestem, de nem találtam a Cromaxnál.
Cserélhető, vagy nem lehet kapni külön?
Ezen a képen a bekeretezett szilentre gondolok: https://imgur.com/a/5RMb5Nx

Sajnos Cromax sem tudott telefonon segíteni.

Megvan a válasz. Cromax boltban kikerestük, a szilent létezik, cserélhető.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8733 Dátum: 2019.02.21 csütörtök, 07:41:24 »

Megvan a válasz. Cromax boltban kikerestük, a szilent létezik, cserélhető.

Még szép... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8734 Dátum: 2019.02.21 csütörtök, 07:46:20 »

Még szép... Smiley

AndyA
smile

Igen, most, hogy már megrendeltem, tudom, de ez volt a kérdésem,  ugyanis nem találtam meg a szilentet, a Cromax oldalán, sőt telefonon is azt állították, hogy ilyen  szilent nincs. Bárdiban pedig rendelésre sem kapható. Majd amikor bementem személyesem, akkor hajlandóak voltak megtalálni....

 wave
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8735 Dátum: 2019.02.26 kedd, 09:46:06 »

Hátul a lemezlengőkart és az öntvénylengőkart cserélnem kell. A csavarok összeértek a szilentekkel, el kell vágjam, hogy ki tudja szerelni.

Honnan tudok csavarokat venni?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8736 Dátum: 2019.02.26 kedd, 10:11:30 »

Hátul a lemezlengőkart és az öntvénylengőkart cserélnem kell. A csavarok összeértek a szilentekkel, el kell vágjam, hogy ki tudja szerelni.

Honnan tudok csavarokat venni?

Csavarboltból...?

Legrosszabb esetben Ford kereskedésben kapsz, de aranyáron.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8737 Dátum: 2019.02.26 kedd, 10:21:11 »

Csavarboltból...?

Legrosszabb esetben Ford kereskedésben kapsz, de aranyáron.

AndyA
Nem kell valami extra erősített csavar?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8738 Dátum: 2019.02.26 kedd, 10:25:00 »

Nem kell valami extra erősített csavar?

Inkább az szokott a gond lenni, hogy a Ford kedveli az anyával egybeépített, "kalapos" csavarokat. Azt meg nemigen tudsz máshol beszerezni. Én próbáltam, százas tétel volt a legkevesebb rendelhető, amit találtam elfogadható áron. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #8739 Dátum: 2019.02.26 kedd, 10:26:10 »

AndyA...kicsit benyaltaa belső élét a gumimnak a futómű.
Van ilyen hogy jó bállítási érték?
4éve használom,eddig mindek ok volt...
Viszont eltérek a 225/45 R17 -ről 215/50 R17 re ..., meg kéne vennem előtte az új gumikat?
(téli ugye 16" gyári méret...köszi  Wink
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #8740 Dátum: 2019.02.26 kedd, 10:28:18 »

Nem kell valami extra erősített csavar?
Bontósokat kérdezd meg.
Amikor nekem hátsó futóműbe kellet az a piskóta alakú alkatrész, akkor kértem, kaptam hozzá csavart is. (Motorcrafttól vettem)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8741 Dátum: 2019.02.26 kedd, 10:34:59 »

AndyA...kicsit benyaltaa belső élét a gumimnak a futómű.
Van ilyen hogy jó bállítási érték?
4éve használom,eddig mindek ok volt...
Viszont eltérek a 225/45 R17 -ről 215/50 R17 re ..., meg kéne vennem előtte az új gumikat?
(téli ugye 16" gyári méret...köszi  Wink

Tudomén...?!?! IT-s vagyok, nem autóreszelő. Smiley

http://www.willtheyfit.com/

Itt próbálkozhatsz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #8742 Dátum: 2019.02.26 kedd, 10:38:52 »

AndyA...kicsit benyaltaa belső élét a gumimnak a futómű.
Van ilyen hogy jó bállítási érték?
4éve használom,eddig mindek ok volt...
Viszont eltérek a 225/45 R17 -ről 215/50 R17 re ..., meg kéne vennem előtte az új gumikat?
(téli ugye 16" gyári méret...köszi  Wink


Persze hogy van jó érték, és ha benyalta az egyik oldalát a guminak, akkor rosszul van beállítva a futóm. Az új gumival futómű beállítást kell csináltatni.(előtte nem árt ha átnézi a szaki, nem-e cserés valami)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8743 Dátum: 2019.02.26 kedd, 10:51:24 »

Inkább az szokott a gond lenni, hogy a Ford kedveli az anyával egybeépített, "kalapos" csavarokat. Azt meg nemigen tudsz máshol beszerezni. Én próbáltam, százas tétel volt a legkevesebb rendelhető, amit találtam elfogadható áron. Smiley

AndyA
Ja, így van sajnos.

Azt azonban látom, hogy a zíbéjen van lengőkar csavarral együtt, csak kérdés, hogy milyen minőségű a lengőkar. Vagy a lemezlengőkarnál nem annyira fontos a csúcsminőség, occób is jó lehet, pl ez: https://www.ebay.co.uk/itm/FOR-FORD-MONDEO-MK3-ESTATE-REAR-SEMI-TRAILING-ARMS-WITH-FIXING-BOLTS/300361517515?fits=Model%3AMondeo+Turnier?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8744 Dátum: 2019.02.26 kedd, 10:52:35 »

Bontósokat kérdezd meg.
Amikor nekem hátsó futóműbe kellet az a piskóta alakú alkatrész, akkor kértem, kaptam hozzá csavart is. (Motorcrafttól vettem)
Végső megoldásként ez lesz. Hol bont Motorcraft?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8745 Dátum: 2019.02.26 kedd, 11:35:23 »

Ja, így van sajnos.

Azt azonban látom, hogy a zíbéjen van lengőkar csavarral együtt, csak kérdés, hogy milyen minőségű a lengőkar. Vagy a lemezlengőkarnál nem annyira fontos a csúcsminőség, occób is jó lehet, pl ez: https://www.ebay.co.uk/itm/FOR-FORD-MONDEO-MK3-ESTATE-REAR-SEMI-TRAILING-ARMS-WITH-FIXING-BOLTS/300361517515?fits=Model%3AMondeo+Turnier?

Attól függ. Az enyémben az olcsó szilentje másfél év után megadta magát, és mire ez kiderült, addigra kopaszra jártam az összel vett vadiúj téli gumi belső 3-4 centijét... Sad

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8746 Dátum: 2019.02.26 kedd, 11:52:18 »

Attól függ. Az enyémben az olcsó szilentje másfél év után megadta magát, és mire ez kiderült, addigra kopaszra jártam az összel vett vadiúj téli gumi belső 3-4 centijét... Sad

AndyA
Ettől félek én is, így inkább bontott csavar lesz.

Köszönöm!  wave
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #8747 Dátum: 2019.02.26 kedd, 12:03:16 »

Végső megoldásként ez lesz. Hol bont Motorcraft?
Tiszanemtudomhol, de postán simán küld bmit.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #8748 Dátum: 2019.02.26 kedd, 12:11:06 »

Tiszanemtudomhol, de postán simán küld bmit.
Rá is írtam már, remélem nézi is.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #8749 Dátum: 2019.02.26 kedd, 12:33:41 »

van valakinek vmilyen robbantott ábrája ahonnan ki lehet mazsolázni, hogy az első-hátsó futóműbe milyen csavarok kellenek?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Oldalak: 1 ... 168 169 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 181 182 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.