Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:23:38
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
168
169
170
171
172
173
174
[
175
]
176
177
178
179
180
181
182
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3165017 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8700 Dátum:
2019.01.25 péntek, 10:44:03 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.25 péntek, 10:42:33
lekell venni??
Én cseréltem keresztlengőkart kompletten, de nem kellett emlékeim szerint semmit lebontani hozzá...
Ott a pont!!, javítottam, kell egy kérdőjel a végére!
Tehát nem kell levenni.
Rugóösszehúzó kell?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8701 Dátum:
2019.01.25 péntek, 10:54:58 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.25 péntek, 10:42:33
lekell venni??
Én cseréltem keresztlengőkart kompletten, de nem kellett emlékeim szerint semmit lebontani hozzá...
Csak a keresztlengőkart.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8702 Dátum:
2019.01.25 péntek, 11:03:57 »
Idézetet írta: legyozo - 2019.01.25 péntek, 10:44:03
Ott a pont!!, javítottam, kell egy kérdőjel a végére!
Tehát nem kell levenni.
Rugóösszehúzó kell?
nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8703 Dátum:
2019.01.25 péntek, 11:09:16 »
Idézetet írta: alf® - 2019.01.25 péntek, 11:03:57
nem.
OK! Köszönöm!
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 602
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8704 Dátum:
2019.01.25 péntek, 11:16:44 »
Idézetet írta: legyozo - 2019.01.25 péntek, 11:09:16
OK! Köszönöm!
Ha a hátsót cseréled, állítócsavar az szinte biztos hogy be lesz rohadva. Úgyhogy másik csavar meg flex ajánlott.
Naplózva
EX Mondeo 2.0 Tdci 2005 1 3 5 └-┼┼┤ 2 4 6 340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8705 Dátum:
2019.01.25 péntek, 11:36:44 »
Idézetet írta: H Zsolt70 - 2019.01.25 péntek, 11:16:44
Ha a hátsót cseréled, állítócsavar az szinte biztos hogy be lesz rohadva. Úgyhogy másik csavar meg flex ajánlott.
Köszönöm, készülök rá.
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8706 Dátum:
2019.01.25 péntek, 17:54:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.01.23 szerda, 11:13:27
A hátsó futóműben egyetlen helyen tudsz bármit állítani: középen, ahol a két lengőkar találkozik, van egy excenteres alátéttel egybesütött csavar a lengőkarok végén a szilentben, azt lehet tekergetni. Nagyon komoly ok általában nincs a cseréjére, hacsak nem gyógyul be annyira, hogy nem lehet megmozdítani, állítani. Ha viszont a komplett szilentet, mindent cserélsz, akkor meggondolandó ezt is, nem az a rettenet tétel. Még Fordnál is max. pár ezer Ft.
AndyA
Köszi, megnézem...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8707 Dátum:
2019.01.25 péntek, 17:56:17 »
Idézetet írta: Koniman - 2019.01.25 péntek, 17:54:09
Köszi, megnézem...
http://bolthely.hu/ford/id/01244-Mondeo-1993-2007-kombi-excenter-csavar
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8708 Dátum:
2019.01.27 vasárnap, 11:03:47 »
Idézetet írta: legyozo - 2019.01.25 péntek, 17:56:17
http://bolthely.hu/ford/id/01244-Mondeo-1993-2007-kombi-excenter-csavar
Köszönöm!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8709 Dátum:
2019.02.05 kedd, 19:46:04 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.01.14 hétfő, 18:50:49
NA véget ért a futómű saga.
Nem az volt.
A turbócső bilincs, az a sokak által elátkozott, ami alul a keresztmerevítőre van rögzítve, vmi gumírozott bakkal.
Hogy Allah növessze hosszúra a szakállát, vagy inkább rakja a kopaszok közé, de akár mindkettő.
Végre nem kopog.
Futómű Saga II
Nem a turbócső bilincs vót.
Vettem egy stabpálcát, hátha. Nem sikerült kicserélnem az alsó csavar nem adta magát, így a szomszéd szerelő kegyeire bíztam.
Mielőtt neki esett volna, végignézte.
De az égegyvilágon semmit nem talált.
Lekötötte a stabpálcákat, ment egy kört, kopogott továbbra is, ezért nem cserélte ki, mert nem az a baj.
Lekötötte a lengőkart, mozgatta nyosztatta, jók a szilentek, jó a lengőkargömbfej.
Kivette a gólyalábat, toronycsapágy jó.
Szétszedte a gólyalábat, a lengéscsillapító nem kotyog, nem kopog.
Megrángatta a kormányművet, nem kopog, nem kotyog, nem az axiálcsukló, nem a kormánygömbfej..
A féknyereg, fékbetét nem lóg, nem kotyog.
Végignézett mindent, sehol nincs kifényesedve, kiverődve, nincs rozsdás kiporzás, semmi jel, pedig a koppanás annyira fémes hanggal jár, hogy annak valahol nyomának kellene lennie.
A motortartóbakok stabilak.
A féltengely kottyan kicsit, forgatva, de ez nem az a hang, és a kopogás van menetben, üresben, motorfék üzemben, fékezve, és nem fékezve.
Segédkeret rögzítőcsavarjai fixek. Egyedül a segédkeretet nem vette le.
Ő a harmadik(MagyarAutóklub, futóműves,autószerelő) aki végignézte, és nem talált semmit. Nem hiszem hogy három "kreténnel" hozott össze a sors.
Fogalmam sincs mi ez a hang és honnan jön, de borzalom hangja van. Ezt ő is megerősítette.
Miután ment vele egy kört, a hibafeltárás teljes magabiztosságával állt neki, mondván itt valaminek lennie kell, de nem talált semmit.
Ráadásul a hang nem jelentkezik mindig, néha semmi, néha meg borzasztó.
Azon jár az agyam, hogy bemikrofonozom a kritikus helyeket, megyek egy kört, és rögzítem, majd visszahallgatom, vagy még inkább vmi kamerás megoldással egybekötve, mint ahogy ezt itt már más is csinálta, hátha mutat valamit.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8710 Dátum:
2019.02.05 kedd, 20:15:45 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.02.05 kedd, 19:46:04
Futómű Saga II
Nem a turbócső bilincs vót.
Vettem egy stabpálcát, hátha. Nem sikerült kicserélnem az alsó csavar nem adta magát, így a szomszéd szerelő kegyeire bíztam.
Mielőtt neki esett volna, végignézte.
De az égegyvilágon semmit nem talált.
Lekötötte a stabpálcákat, ment egy kört, kopogott továbbra is, ezért nem cserélte ki, mert nem az a baj.
Lekötötte a lengőkart, mozgatta nyosztatta, jók a szilentek, jó a lengőkargömbfej.
Kivette a gólyalábat, toronycsapágy jó.
Szétszedte a gólyalábat, a lengéscsillapító nem kotyog, nem kopog.
Megrángatta a kormányművet, nem kopog, nem kotyog, nem az axiálcsukló, nem a kormánygömbfej..
A féknyereg, fékbetét nem lóg, nem kotyog.
Végignézett mindent, sehol nincs kifényesedve, kiverődve, nincs rozsdás kiporzás, semmi jel, pedig a koppanás annyira fémes hanggal jár, hogy annak valahol nyomának kellene lennie.
A motortartóbakok stabilak.
A féltengely kottyan kicsit, forgatva, de ez nem az a hang, és a kopogás van menetben, üresben, motorfék üzemben, fékezve, és nem fékezve.
Segédkeret rögzítőcsavarjai fixek. Egyedül a segédkeretet nem vette le.
Ő a harmadik(MagyarAutóklub, futóműves,autószerelő) aki végignézte, és nem talált semmit. Nem hiszem hogy három "kreténnel" hozott össze a sors.
Fogalmam sincs mi ez a hang és honnan jön, de borzalom hangja van. Ezt ő is megerősítette.
Miután ment vele egy kört, a hibafeltárás teljes magabiztosságával állt neki, mondván itt valaminek lennie kell, de nem talált semmit.
Ráadásul a hang nem jelentkezik mindig, néha semmi, néha meg borzasztó.
Azon jár az agyam, hogy bemikrofonozom a kritikus helyeket, megyek egy kört, és rögzítem, majd visszahallgatom, vagy még inkább vmi kamerás megoldással egybekötve, mint ahogy ezt itt már más is csinálta, hátha mutat valamit.
a kipuff nem érhet oda sehová?estleg az öntvényleömlő eltörve?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8711 Dátum:
2019.02.05 kedd, 20:26:49 »
Idézetet írta: alf® - 2019.02.05 kedd, 20:15:45
a kipuff nem érhet oda sehová?estleg az öntvényleömlő eltörve?
Voltam kipufogósnál kb1 hónapja, mert a hátsó dob elhagyta magát, illetve az autó a dobot. Akkor végignézettem vele, hogy lát-e vmit, amivel foglalkozni kell/lehet.
De azt mondta ő nem lát semmi hibát.
És olyan hangja sincs, ami kifújásra utalna.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8712 Dátum:
2019.02.06 szerda, 06:12:20 »
Idézetet írta: alf® - 2019.02.05 kedd, 20:15:45
a kipuff nem érhet oda sehová?estleg az öntvényleömlő eltörve?
Kereszt stab szilent?
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8713 Dátum:
2019.02.06 szerda, 06:29:01 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2019.02.06 szerda, 06:12:20
Kereszt stab szilent?
Lekötött stabilizátorokkal is kopogott.
Amúgy 4-5 éve cseréltem benne a szilenteket.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8714 Dátum:
2019.02.06 szerda, 07:00:46 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.02.06 szerda, 06:29:01
Lekötött stabilizátorokkal is kopogott.
Amúgy 4-5 éve cseréltem benne a szilenteket.
lengőkar szilent?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8715 Dátum:
2019.02.06 szerda, 08:02:18 »
Idézetet írta: alf® - 2019.02.06 szerda, 07:00:46
lengőkar szilent?
A lengőkart lekötötte a csonkaállványról, szerintem a segédkeretből ki nem vette. De elmondása szerint stabilan állt a helyén, és sehol nem látszott, hogy fém a fémhez hozzáérne.
A lengőkar végén lévő gömbfej is rendben volt.
Ezeket futóműves is végigzongorázta, pajszer, mozgatás, billegtetés, stb.
Nem hiszem hogy két helyen is átmenne, ha ez lenne a baja.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8716 Dátum:
2019.02.06 szerda, 11:27:22 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.02.06 szerda, 08:02:18
A lengőkart lekötötte a csonkaállványról, szerintem a segédkeretből ki nem vette. De elmondása szerint stabilan állt a helyén, és sehol nem látszott, hogy fém a fémhez hozzáérne.
A lengőkar végén lévő gömbfej is rendben volt.
Ezeket futóműves is végigzongorázta, pajszer, mozgatás, billegtetés, stb.
Nem hiszem hogy két helyen is átmenne, ha ez lenne a baja.
kocsi megemel, minden a helyén, kerék le és nézd meg a lengőkar hátsó szilentet. tuti ki lesz szakadva
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
recseg a kormány tekeréskor
«
Új hozzászólás #8717 Dátum:
2019.02.06 szerda, 14:05:42 »
Sziasztok!
Mi lehet a baj?
Reggel induláskor azt vettem észre h. az autóm eleje kb 8-10 cm megsüllyedt és a kormány tekerése közben recsegő hangot hallani !
(előző nap semmi baja nem volt)
Köszi!
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: recseg a kormány tekeréskor
«
Új hozzászólás #8718 Dátum:
2019.02.06 szerda, 14:21:01 »
Idézetet írta: wmatyas - 2019.02.06 szerda, 14:05:42
Sziasztok!
Mi lehet a baj?
Reggel induláskor azt vettem észre h. az autóm eleje kb 8-10 cm megsüllyedt és a kormány tekerése közben recsegő hangot hallani !
(előző nap semmi baja nem volt)
Köszi!
Eltört a rugód a hidegben? Az általában csak egyik oldalon szokott egyszerre, olyankor féloldalasan áll az autó.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: recseg a kormány tekeréskor
«
Új hozzászólás #8719 Dátum:
2019.02.06 szerda, 15:39:14 »
Ez az ami furcsa, hogy mind a két oldal egyformán lesüllyedt...annyira nagyon nem volt hideg mostanában de az tény hogy kicsit ferdén álltam meg a garázsfeljáró előtt. Egy napig állt ott.
Toronycsapágy nem lehet?
Idézetet írta: AndyA - 2019.02.06 szerda, 14:21:01
Eltört a rugód a hidegben? Az általában csak egyik oldalon szokott egyszerre, olyankor féloldalasan áll az autó.
AndyA
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: recseg a kormány tekeréskor
«
Új hozzászólás #8720 Dátum:
2019.02.06 szerda, 15:47:49 »
Idézetet írta: wmatyas - 2019.02.06 szerda, 15:39:14
Ez az ami furcsa, hogy mind a két oldal egyformán lesüllyedt...annyira nagyon nem volt hideg mostanában de az tény hogy kicsit ferdén álltam meg a garázsfeljáró előtt. Egy napig állt ott.
Toronycsapágy nem lehet?
De, ha látod a csillapító végét pár centit kilógni a motorháztetőn tátongó lyukon, akkor simán. Akkor az is egyértelmű, hogy mitől csikorog, ha tekered a kormányt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: recseg a kormány tekeréskor
«
Új hozzászólás #8721 Dátum:
2019.02.06 szerda, 15:52:37 »
Nos, lehet, hogy nem voltam elég figyelmes
Este jobban szemügyre veszem
Idézetet írta: AndyA - 2019.02.06 szerda, 15:47:49
De, ha látod a csillapító végét pár centit kilógni a motorháztetőn tátongó lyukon, akkor simán. Akkor az is egyértelmű, hogy mitől csikorog, ha tekered a kormányt.
AndyA
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8722 Dátum:
2019.02.06 szerda, 16:09:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.02.06 szerda, 11:27:22
kocsi megemel, minden a helyén, kerék le és nézd meg a lengőkar hátsó szilentet. tuti ki lesz szakadva
Az autó eleje nem jön-megy nagy gázadásra, intenzív fékezésre.
Ha ki lenne szakadva, ennyi szem már észrevette volna. Szerintem.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: recseg a kormány tekeréskor
«
Új hozzászólás #8723 Dátum:
2019.02.06 szerda, 16:22:02 »
Idézetet írta: wmatyas - 2019.02.06 szerda, 15:52:37
Nos, lehet, hogy nem voltam elég figyelmes
Este jobban szemügyre veszem
Önmagában az, hogy recseg-ropog tekerésre, az lehetne toronycsapágy, bár ritkán szokott mind a kettő egyszerre az örök vadászmezőkre távozni, és elég jól behatárolható fülre a hiba, csak a motorháztetőt kell felnyitni. Viszont ettől nem ül le tíz centit az autó eleje. Az csak rugótöréstől tud, vagy a haragos szomszédod kiszúrta a két első gumidat.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: recseg a kormány tekeréskor
«
Új hozzászólás #8724 Dátum:
2019.02.06 szerda, 16:25:24 »
OK, köszi.
Remélem 2,5 km kibír, és el tudok vánszorogni a szerelőhőz.
Idézetet írta: AndyA - 2019.02.06 szerda, 16:22:02
Önmagában az, hogy recseg-ropog tekerésre, az lehetne toronycsapágy, bár ritkán szokott mind a kettő egyszerre az örök vadászmezőkre távozni, és elég jól behatárolható fülre a hiba, csak a motorháztetőt kell felnyitni. Viszont ettől nem ül le tíz centit az autó eleje. Az csak rugótöréstől tud, vagy a haragos szomszédod kiszúrta a két első gumidat.
AndyA
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8725 Dátum:
2019.02.07 csütörtök, 10:45:36 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.02.06 szerda, 16:09:32
Az autó eleje nem jön-megy nagy gázadásra, intenzív fékezésre.
Ha ki lenne szakadva, ennyi szem már észrevette volna. Szerintem.
"Csak" ennyire kopog.
https://www.youtube.com/watch?v=peGmqkBkPFg&feature=youtu.be
A videó felétől, leállított motornál jobban hallatszik. (Tddi Sound Yeah..)
Lehet ez féltengely?
Ahogy beszélgetünk itt kollégával ő vetette fel, hogy mindenki álló keréknél vizsgálódott, padon, garázsban, emelőn. De a hiba menet közben jön elő, nem lehet hogy olyan valami ami forog?
Kerékcsapágy nem lehet, gondolom már régen rossz, ha ennyire kopogna attól.
Féltengely adhat ennyire vad hangot?
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8726 Dátum:
2019.02.07 csütörtök, 12:10:45 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.02.06 szerda, 16:09:32
Az autó eleje nem jön-megy nagy gázadásra, intenzív fékezésre.
Ha ki lenne szakadva, ennyi szem már észrevette volna. Szerintem.
nézd meg, annyit mondok. pont a múltkor volt 1, 3 helyen nézték nem láttak semmit, de a szilent természetesen kivolt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8727 Dátum:
2019.02.07 csütörtök, 12:11:47 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.02.07 csütörtök, 10:45:36
"Csak" ennyire kopog.
https://www.youtube.com/watch?v=peGmqkBkPFg&feature=youtu.be
A videó felétől, leállított motornál jobban hallatszik. (Tddi Sound Yeah..)
Lehet ez féltengely?
Ahogy beszélgetünk itt kollégával ő vetette fel, hogy mindenki álló keréknél vizsgálódott, padon, garázsban, emelőn. De a hiba menet közben jön elő, nem lehet hogy olyan valami ami forog?
Kerékcsapágy nem lehet, gondolom már régen rossz, ha ennyire kopogna attól.
Féltengely adhat ennyire vad hangot?
2 perc megnézni a féltengely csapágyat, másik 2 a csuklókat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8728 Dátum:
2019.02.07 csütörtök, 12:18:19 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.02.07 csütörtök, 10:45:36
"Csak" ennyire kopog.
https://www.youtube.com/watch?v=peGmqkBkPFg&feature=youtu.be
A videó felétől, leállított motornál jobban hallatszik. (Tddi Sound Yeah..)
Lehet ez féltengely?
Ahogy beszélgetünk itt kollégával ő vetette fel, hogy mindenki álló keréknél vizsgálódott, padon, garázsban, emelőn. De a hiba menet közben jön elő, nem lehet hogy olyan valami ami forog?
Kerékcsapágy nem lehet, gondolom már régen rossz, ha ennyire kopogna attól.
Féltengely adhat ennyire vad hangot?
a féltengely nem így kopogna, illetve talán a kanyarban indulásnál lenne jellemző,de zárjátok ki azt is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
adamo1990
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 16
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8729 Dátum:
2019.02.08 péntek, 15:12:13 »
Sziasztok!
kérdésem lenne, hogy első stabilizátor pálcából (kutya csont) milyen márkát ajánlotok, (a Febi ami 1,5 éve raktak be most tönkre ment)? illetve néztem hogy az én évjáratomhoz (Mondeo 1.8 bezin 2004 sedan) van műanyagból és fémből készült is ezekből melyiket érdemes ?
Válaszokat előre is köszi!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8730 Dátum:
2019.02.08 péntek, 15:24:59 »
Idézetet írta: adamo1990 - 2019.02.08 péntek, 15:12:13
Sziasztok!
kérdésem lenne, hogy első stabilizátor pálcából (kutya csont) milyen márkát ajánlotok, (a Febi ami 1,5 éve raktak be most tönkre ment)? illetve néztem hogy az én évjáratomhoz (Mondeo 1.8 bezin 2004 sedan) van műanyagból és fémből készült is ezekből melyiket érdemes ?
Válaszokat előre is köszi!
Lemförder és műanyag.
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8731 Dátum:
2019.02.18 hétfő, 14:49:34 »
Hátsó futómű, keresztlengőkar külső szilentet kerestem, de nem találtam a Cromaxnál.
Cserélhető, vagy nem lehet kapni külön?
Ezen a képen a bekeretezett szilentre gondolok:
https://imgur.com/a/5RMb5Nx
Sajnos Cromax sem tudott telefonon segíteni.
«
Utoljára szerkesztve: 2019.02.20 szerda, 16:00:29 írta legyozo
»
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8732 Dátum:
2019.02.21 csütörtök, 07:37:58 »
Idézetet írta: legyozo - 2019.02.18 hétfő, 14:49:34
Hátsó futómű, keresztlengőkar külső szilentet kerestem, de nem találtam a Cromaxnál.
Cserélhető, vagy nem lehet kapni külön?
Ezen a képen a bekeretezett szilentre gondolok:
https://imgur.com/a/5RMb5Nx
Sajnos Cromax sem tudott telefonon segíteni.
Megvan a válasz. Cromax boltban kikerestük, a szilent létezik, cserélhető.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8733 Dátum:
2019.02.21 csütörtök, 07:41:24 »
Idézetet írta: legyozo - 2019.02.21 csütörtök, 07:37:58
Megvan a válasz. Cromax boltban kikerestük, a szilent létezik, cserélhető.
Még szép...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8734 Dátum:
2019.02.21 csütörtök, 07:46:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.02.21 csütörtök, 07:41:24
Még szép...
AndyA
Igen, most, hogy már megrendeltem, tudom, de ez volt a kérdésem, ugyanis nem találtam meg a szilentet, a Cromax oldalán, sőt telefonon is azt állították, hogy ilyen szilent nincs. Bárdiban pedig rendelésre sem kapható. Majd amikor bementem személyesem, akkor hajlandóak voltak megtalálni....
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8735 Dátum:
2019.02.26 kedd, 09:46:06 »
Hátul a lemezlengőkart és az öntvénylengőkart cserélnem kell. A csavarok összeértek a szilentekkel, el kell vágjam, hogy ki tudja szerelni.
Honnan tudok csavarokat venni?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8736 Dátum:
2019.02.26 kedd, 10:11:30 »
Idézetet írta: legyozo - 2019.02.26 kedd, 09:46:06
Hátul a lemezlengőkart és az öntvénylengőkart cserélnem kell. A csavarok összeértek a szilentekkel, el kell vágjam, hogy ki tudja szerelni.
Honnan tudok csavarokat venni?
Csavarboltból...?
Legrosszabb esetben Ford kereskedésben kapsz, de aranyáron.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8737 Dátum:
2019.02.26 kedd, 10:21:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.02.26 kedd, 10:11:30
Csavarboltból...?
Legrosszabb esetben Ford kereskedésben kapsz, de aranyáron.
AndyA
Nem kell valami extra erősített csavar?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8738 Dátum:
2019.02.26 kedd, 10:25:00 »
Idézetet írta: legyozo - 2019.02.26 kedd, 10:21:11
Nem kell valami extra erősített csavar?
Inkább az szokott a gond lenni, hogy a Ford kedveli az anyával egybeépített, "kalapos" csavarokat. Azt meg nemigen tudsz máshol beszerezni. Én próbáltam, százas tétel volt a legkevesebb rendelhető, amit találtam elfogadható áron.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8739 Dátum:
2019.02.26 kedd, 10:26:10 »
AndyA...kicsit benyaltaa belső élét a gumimnak a futómű.
Van ilyen hogy jó bállítási érték?
4éve használom,eddig mindek ok volt...
Viszont eltérek a 225/45 R17 -ről 215/50 R17 re ..., meg kéne vennem előtte az új gumikat?
(téli ugye 16" gyári méret...köszi
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8740 Dátum:
2019.02.26 kedd, 10:28:18 »
Idézetet írta: legyozo - 2019.02.26 kedd, 10:21:11
Nem kell valami extra erősített csavar?
Bontósokat kérdezd meg.
Amikor nekem hátsó futóműbe kellet az a piskóta alakú alkatrész, akkor kértem, kaptam hozzá csavart is. (Motorcrafttól vettem)
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8741 Dátum:
2019.02.26 kedd, 10:34:59 »
Idézetet írta: wofer - 2019.02.26 kedd, 10:26:10
AndyA...kicsit benyaltaa belső élét a gumimnak a futómű.
Van ilyen hogy jó bállítási érték?
4éve használom,eddig mindek ok volt...
Viszont eltérek a 225/45 R17 -ről 215/50 R17 re ..., meg kéne vennem előtte az új gumikat?
(téli ugye 16" gyári méret...köszi
Tudomén...?!?! IT-s vagyok, nem autóreszelő.
http://www.willtheyfit.com/
Itt próbálkozhatsz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8742 Dátum:
2019.02.26 kedd, 10:38:52 »
Idézetet írta: wofer - 2019.02.26 kedd, 10:26:10
AndyA...kicsit benyaltaa belső élét a gumimnak a futómű.
Van ilyen hogy jó bállítási érték?
4éve használom,eddig mindek ok volt...
Viszont eltérek a 225/45 R17 -ről 215/50 R17 re ..., meg kéne vennem előtte az új gumikat?
(téli ugye 16" gyári méret...köszi
Persze hogy van jó érték, és ha benyalta az egyik oldalát a guminak, akkor rosszul van beállítva a futóm. Az új gumival futómű beállítást kell csináltatni.(előtte nem árt ha átnézi a szaki, nem-e cserés valami)
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8743 Dátum:
2019.02.26 kedd, 10:51:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.02.26 kedd, 10:25:00
Inkább az szokott a gond lenni, hogy a Ford kedveli az anyával egybeépített, "kalapos" csavarokat. Azt meg nemigen tudsz máshol beszerezni. Én próbáltam, százas tétel volt a legkevesebb rendelhető, amit találtam elfogadható áron.
AndyA
Ja, így van sajnos.
Azt azonban látom, hogy a zíbéjen van lengőkar csavarral együtt, csak kérdés, hogy milyen minőségű a lengőkar. Vagy a lemezlengőkarnál nem annyira fontos a csúcsminőség, occób is jó lehet, pl ez:
https://www.ebay.co.uk/itm/FOR-FORD-MONDEO-MK3-ESTATE-REAR-SEMI-TRAILING-ARMS-WITH-FIXING-BOLTS/300361517515?fits=Model%3AMondeo+Turnier?
Naplózva
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8744 Dátum:
2019.02.26 kedd, 10:52:35 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.02.26 kedd, 10:28:18
Bontósokat kérdezd meg.
Amikor nekem hátsó futóműbe kellet az a piskóta alakú alkatrész, akkor kértem, kaptam hozzá csavart is. (Motorcrafttól vettem)
Végső megoldásként ez lesz. Hol bont Motorcraft?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8745 Dátum:
2019.02.26 kedd, 11:35:23 »
Idézetet írta: legyozo - 2019.02.26 kedd, 10:51:24
Ja, így van sajnos.
Azt azonban látom, hogy a zíbéjen van lengőkar csavarral együtt, csak kérdés, hogy milyen minőségű a lengőkar. Vagy a lemezlengőkarnál nem annyira fontos a csúcsminőség, occób is jó lehet, pl ez:
https://www.ebay.co.uk/itm/FOR-FORD-MONDEO-MK3-ESTATE-REAR-SEMI-TRAILING-ARMS-WITH-FIXING-BOLTS/300361517515?fits=Model%3AMondeo+Turnier?
Attól függ. Az enyémben az olcsó szilentje másfél év után megadta magát, és mire ez kiderült, addigra kopaszra jártam az összel vett vadiúj téli gumi belső 3-4 centijét...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8746 Dátum:
2019.02.26 kedd, 11:52:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.02.26 kedd, 11:35:23
Attól függ. Az enyémben az olcsó szilentje másfél év után megadta magát, és mire ez kiderült, addigra kopaszra jártam az összel vett vadiúj téli gumi belső 3-4 centijét...
AndyA
Ettől félek én is, így inkább bontott csavar lesz.
Köszönöm!
Naplózva
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8747 Dátum:
2019.02.26 kedd, 12:03:16 »
Idézetet írta: legyozo - 2019.02.26 kedd, 10:52:35
Végső megoldásként ez lesz. Hol bont Motorcraft?
Tiszanemtudomhol, de postán simán küld bmit.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
legyozo
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8748 Dátum:
2019.02.26 kedd, 12:11:06 »
Idézetet írta: Ferqo - 2019.02.26 kedd, 12:03:16
Tiszanemtudomhol, de postán simán küld bmit.
Rá is írtam már, remélem nézi is.
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #8749 Dátum:
2019.02.26 kedd, 12:33:41 »
van valakinek vmilyen robbantott ábrája ahonnan ki lehet mazsolázni, hogy az első-hátsó futóműbe milyen csavarok kellenek?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Oldalak:
1
...
168
169
170
171
172
173
174
[
175
]
176
177
178
179
180
181
182
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ