Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 12:13:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3171534 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #8800 Dátum: 2019.06.25 kedd, 09:56:48 »

A lengőkar gömbfejhez és kormányösszekötő gömbfej leszedéséhez mit használtok?  help
Kiütővillát vagy csavaros leszedőt? van univerzális, hogy nem keljen két félét venni? vagy csak üssem ki a helyéről?  vigyor3

köszi.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8801 Dátum: 2019.06.25 kedd, 12:04:22 »

A lengőkar gömbfejhez és kormányösszekötő gömbfej leszedéséhez mit használtok?  help
Kiütővillát vagy csavaros leszedőt? van univerzális, hogy nem keljen két félét venni? vagy csak üssem ki a helyéről?  vigyor3

köszi.
Az egyik kúpos a másik nem.
A kúposhoz kinyomót a nem kúposhoz semmit, ill. spray-t és pajszert.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #8802 Dátum: 2019.06.25 kedd, 14:00:08 »

Az egyik kúpos a másik nem.
A kúposhoz kinyomót a nem kúposhoz semmit, ill. spray-t és pajszert.
Köszi!
Melyik a kúpos és mekkkora kinyomó kell hozzá?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8803 Dátum: 2019.06.25 kedd, 14:55:17 »

Köszi!
Melyik a kúpos és mekkkora kinyomó kell hozzá?

A kormány gömbfej kúpos.
Mekkora kinyomó? Hm...nem tudom méretezve van-e.
Nekem ilyen van:

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #8804 Dátum: 2019.06.27 csütörtök, 15:10:23 »

A kormány gömbfej kúpos.
Mekkora kinyomó? Hm...nem tudom méretezve van-e.
Nekem ilyen van:

[img]https://szerszambolt.com/wp-content/uploads/2019/03/G%C3%B6mbfej-kinyom%C3%B3-g%C3%B6mbcsukl%C3%B3-pr%C3%A9s-20mmTD1516per1.

köszi, láttam hasonlót vagy pont ilyen. kipróbálom...  worship
« Utoljára szerkesztve: 2019.06.27 csütörtök, 21:10:11 írta alf® » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #8805 Dátum: 2019.07.02 kedd, 20:01:46 »

Hello!
Valakinek van infója arról, hogy az fl1, 2.0 benzines, b4y gyári gátlói,
passzolnak az fl2 2.0 diesel,b5y autóhoz?
Köszönöm
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8806 Dátum: 2019.07.02 kedd, 21:02:56 »

Hello!
Valakinek van infója arról, hogy az fl1, 2.0 benzines, b4y gyári gátlói,
passzolnak az fl2 2.0 diesel,b5y autóhoz?
Köszönöm
Formára igen, de más a diesel és a benzines, ahogy a rugók is.
A dieselnél több súly van elől.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #8807 Dátum: 2019.07.02 kedd, 21:55:34 »

Formára igen, de más a diesel és a benzines, ahogy a rugók is.
A dieselnél több súly van elől.

Köszi, azt tudtam, hogy a rugók mások.
De a keménységén kívül van más eltérés?
Szeretném küldeni kikeményíteni de csak akkor ha utána passzolni fog a gépbe. Szerinted berakható lesz ha elkészült?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8808 Dátum: 2019.07.02 kedd, 22:02:11 »

Köszi, azt tudtam, hogy a rugók mások.
De a keménységén kívül van más eltérés?
Szeretném küldeni kikeményíteni de csak akkor ha utána passzolni fog a gépbe. Szerinted berakható lesz ha elkészült?


Melyik része nem volt egyértelmű?  Roll Eyes
"Formára igen,"

Miért nem veszel az autódhoz valót?  Nem ér annyit, hogy egy használtat javíttass!

« Utoljára szerkesztve: 2019.07.02 kedd, 22:17:51 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #8809 Dátum: 2019.07.03 szerda, 05:29:28 »


Melyik része nem volt egyértelmű?  Roll Eyes
"Formára igen,"

Miért nem veszel az autódhoz valót?  Nem ér annyit, hogy egy használtat javíttass!




Ha formára ugyan az, akkor mi a különbség?
Keményítés miatt vettem használtat, hogy amíg megcsinálják ne kelljen letenni az autót így lesz cseredarab.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #8810 Dátum: 2019.07.03 szerda, 05:48:00 »


Ha formára ugyan az, akkor mi a különbség?
Keményítés miatt vettem használtat, hogy amíg megcsinálják ne kelljen letenni az autót így lesz cseredarab.

Nem akarok bele vauzni, de ennyi erővel vettél volna újat és akkor is lett volna csere darab + nem szoktak a rúgok olyan hamar tönkre menni,hogy érdemes legyen tartani csere darabot
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #8811 Dátum: 2019.07.03 szerda, 06:10:08 »

Nem akarok bele vauzni, de ennyi erővel vettél volna újat és akkor is lett volna csere darab + nem szoktak a rúgok olyan hamar tönkre menni,hogy érdemes legyen tartani csere darabot

A rugók már cserélve lettek, ültető rugóra, mert eltört az egyik hátsó.
Keményített gátlót nem találtam a neten csak komplett szettet de arra nincs szükségem. Azért szereztem ezeket a gátlókat, hogy eltudjam küldeni felújításra, keményítésre és mikor kész vannak akkor csak cserélni kelljen arra ami most benne van (két hátsó már nem jó amúgy sem). Így értettem a csere darabot, mert nem mindegy, hogy 1 hétre vagy 1 napra kell letennem az autót.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8812 Dátum: 2019.07.03 szerda, 06:22:59 »

A rugók már cserélve lettek, ültető rugóra, mert eltört az egyik hátsó.
Keményített gátlót nem találtam a neten csak komplett szettet de arra nincs szükségem. Azért szereztem ezeket a gátlókat, hogy eltudjam küldeni felújításra, keményítésre és mikor kész vannak akkor csak cserélni kelljen arra ami most benne van (két hátsó már nem jó amúgy sem). Így értettem a csere darabot, mert nem mindegy, hogy 1 hétre vagy 1 napra kell letennem az autót.

A Sachs gyárt a gyárilag sport futóművel szerelt autókhoz külön gátlót előre és hátra is. Eibach rugókkal tökéletesek. És nem is vészesen drágák.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #8813 Dátum: 2019.07.03 szerda, 07:16:02 »

A Sachs gyárt a gyárilag sport futóművel szerelt autókhoz külön gátlót előre és hátra is. Eibach rugókkal tökéletesek. És nem is vészesen drágák.

Megtudnád mondani melyik az? Utána nézek a neten
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8814 Dátum: 2019.07.03 szerda, 08:00:44 »

Megtudnád mondani melyik az? Utána nézek a neten

30 másodperc volt eljutni eddig onnan, hogy sachs.de:

https://mediaservices.zf.com/Redirect.do?urlId=1DQxzXveOJA%3D

Azután lapozz a 287. oldalra a PDF doksiban. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #8815 Dátum: 2019.07.03 szerda, 08:15:20 »

30 másodperc volt eljutni eddig onnan, hogy sachs.de:

https://mediaservices.zf.com/Redirect.do?urlId=1DQxzXveOJA%3D

Azután lapozz a 287. oldalra a PDF doksiban. Smiley

AndyA

Köszönöm, tényleg kezdem magam hülyének érezni de ha beirom a sasch számot a Googleba nekem rugokat hoz fel csak
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8816 Dátum: 2019.07.03 szerda, 08:21:58 »

Köszönöm, tényleg kezdem magam hülyének érezni de ha beirom a sasch számot a Googleba nekem rugokat hoz fel csak

Milyen számokat írsz be hová?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8817 Dátum: 2019.07.03 szerda, 08:26:36 »

30 másodperc volt eljutni eddig onnan, hogy sachs.de:

https://mediaservices.zf.com/Redirect.do?urlId=1DQxzXveOJA%3D

Azután lapozz a 287. oldalra a PDF doksiban. Smiley

AndyA

Bocs, ez a rugókatalógus. Ez a csillapítóké:

https://mediaservices.zf.com/Redirect.do?urlId=dZfLAyJjak0%3D

368. oldal.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8818 Dátum: 2019.07.03 szerda, 09:30:40 »

A dízel-benzines lengéscsillapító kérdéssel kapcsolatban:

A mondeókat a gyári katalógus alapján 2001.03-ig gyártották két külön első gátlóval a dízel/V6 és a 4 hengeres benzinesek közötti súlykülönbség miatt. Utána mindenki (az ST-t leszámítva) a most 1305642 (előtte pedig 16 egyéb cikkszámon) futó egyen első gátlót kapta. Tehát ha bemész a boltba ugyanazt a gyári első gátlót kapod az ST-n kívül minden mk3 mondeóhoz.

Hátul hasonló a helyzet, igazából a nagy teherbírású/speciális felfüggesztés, és a felniméretek bonyolítják kicsit. 2002.06-ig volt külön a dízel/v6 és a 4 hengeres benzines, 16/17 colos kerekekkel. Utána mindenki (ismét az ST változatot, és a nagy teherbírásút leszámítva) minden felnimérettel (16-17-18) a 1306203 egyen gátlót kapta. Ahogy az elsőnél is, ha bemész a boltba, akkor nem ST és nem nagy teherbírású 4/5 ajtós mk3 mondeóhoz mindenki ugyanazt a gátlót kapja.

Kombi hátsó még egyszerűbb. Van a normál, van a szintszabályzós, és van az ST.

Ebből mindenki vonja le magának a csereszabatosságra vonatkozó kérdéseire a választ.


A Sachs a sportfutóművel szerelt autókhoz előre a 312 938, hátra a 312 940 rendelési számú gátlót gyártja.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8819 Dátum: 2019.07.03 szerda, 09:52:31 »

A dízel-benzines lengéscsillapító kérdéssel kapcsolatban:

A mondeókat a gyári katalógus alapján 2001.03-ig gyártották két külön első gátlóval a dízel/V6 és a 4 hengeres benzinesek közötti súlykülönbség miatt. Utána mindenki (az ST-t leszámítva) a most 1305642 (előtte pedig 16 egyéb cikkszámon) futó egyen első gátlót kapta. Tehát ha bemész a boltba ugyanazt a gyári első gátlót kapod az ST-n kívül minden mk3 mondeóhoz.

Hátul hasonló a helyzet, igazából a nagy teherbírású/speciális felfüggesztés, és a felniméretek bonyolítják kicsit. 2002.06-ig volt külön a dízel/v6 és a 4 hengeres benzines, 16/17 colos kerekekkel. Utána mindenki (ismét az ST változatot, és a nagy teherbírásút leszámítva) minden felnimérettel (16-17-18) a 1306203 egyen gátlót kapta. Ahogy az elsőnél is, ha bemész a boltba, akkor nem ST és nem nagy teherbírású 4/5 ajtós mk3 mondeóhoz mindenki ugyanazt a gátlót kapja.

Kombi hátsó még egyszerűbb. Van a normál, van a szintszabályzós, és van az ST.

Ebből mindenki vonja le magának a csereszabatosságra vonatkozó kérdéseire a választ.


A Sachs a sportfutóművel szerelt autókhoz előre a 312 938, hátra a 312 940 rendelési számú gátlót gyártja.

Ez így (feleslegesen) sokkal több, mint a kérdés.


http://mondeo.hu/index.php?topic=1590.msg1166262#msg1166262

Véleményem szerint, hogy valami passzol (illik) valamihez, az az alakjára/formájára vonatkozó kérdés.
arra pedig már az elején megkapta a választ.
Mivel úgyis módosítani akarja a belső tulajdonságát, így minden más indifferens.


Ha azt kérdezem, hogy a 13 mm laptávolságú csavarra passzol-e a 13-as cr-v villáskulcs és a titán 13-as villáskulcs is, akkor a válasz: Igen.

 wave

ui: Amúgy ennyire nincs leegyszerűsítve, mert másak a gátlók szerviz cikkszámai, így biztosan nem egyformák más-más finissel.
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.03 szerda, 09:58:42 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #8820 Dátum: 2019.07.03 szerda, 11:32:12 »

Ez így (feleslegesen) sokkal több, mint a kérdés.


http://mondeo.hu/index.php?topic=1590.msg1166262#msg1166262

Véleményem szerint, hogy valami passzol (illik) valamihez, az az alakjára/formájára vonatkozó kérdés.
arra pedig már az elején megkapta a választ.
Mivel úgyis módosítani akarja a belső tulajdonságát, így minden más indifferens.


Ha azt kérdezem, hogy a 13 mm laptávolságú csavarra passzol-e a 13-as cr-v villáskulcs és a titán 13-as villáskulcs is, akkor a válasz: Igen.

 wave

ui: Amúgy ennyire nincs leegyszerűsítve, mert másak a gátlók szerviz cikkszámai, így biztosan nem egyformák más-más finissel.

Nem egyformák, de a lényeg, hogy ugyanaz ment a benzinesbe és dízelbe is egy adott időben. Leszámítva az első szériákat.

Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #8821 Dátum: 2019.07.09 kedd, 15:43:33 »

Sziasztok,
milyen márkájú lengéscsillapítót ajánlott venni a Mondeokba? Monroe, Bilstein, Sachs...? Ha jól tudom jelenleg Monroe van az enyémben, de az árakat nézve 12e Ft-tól 40e Ft-ig van az áruházakban, biztosan más altípusok.
Köszönettel,
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #8822 Dátum: 2019.07.09 kedd, 15:57:27 »

Sziasztok,
milyen márkájú lengéscsillapítót ajánlott venni a Mondeokba? Monroe, Bilstein, Sachs...? Ha jól tudom jelenleg Monroe van az enyémben, de az árakat nézve 12e Ft-tól 40e Ft-ig van az áruházakban, biztosan más altípusok.
Köszönettel,
PZs

Én Bilstein-t rakattam bele. Nem volt gondom vele és kollégám se vágott fejbe még velük, hogy milyen hulladékot adtam el neki Cheesy
De e három közül szerintem egyikkel se tudsz nagyon mellé lőni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8823 Dátum: 2019.07.09 kedd, 15:57:39 »

Sziasztok,
milyen márkájú lengéscsillapítót ajánlott venni a Mondeokba? Monroe, Bilstein, Sachs...? Ha jól tudom jelenleg Monroe van az enyémben, de az árakat nézve 12e Ft-tól 40e Ft-ig van az áruházakban, biztosan más altípusok.
Köszönettel,
PZs

Bilsten B4 a Bárdiból vevőkóddal kicsipízé' tökéletes lesz neked (is, mint már sokaknak előtted).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mondeoápoló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #8824 Dátum: 2019.07.10 szerda, 05:40:34 »

Elöl mind2 rugóm törött volt, ült az eleje, mindenhol leért. Rugócsere után, ráz az autó. A tartócsapágy melletti, Jobb oldali féltengely csukló háza, hogy van felrögzítve arra a rövid tengelyre? Bordákat látok, kézzel picit mozog a tengelyen. Plusz hosszirányú váltótartóbakom van gatyán. Ahogy néztem. Kerékcsapágyak csillapítók újak.
Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8825 Dátum: 2019.07.10 szerda, 06:57:03 »

Elöl mind2 rugóm törött volt, ült az eleje, mindenhol leért. Rugócsere után, ráz az autó. A tartócsapágy melletti, Jobb oldali féltengely csukló háza, hogy van felrögzítve arra a rövid tengelyre? Bordákat látok, kézzel picit mozog a tengelyen. Plusz hosszirányú váltótartóbakom van gatyán. Ahogy néztem. Kerékcsapágyak csillapítók újak.




Szétesett a jobb belső csillag, amikor meg lett rángatva a féltengely.
Helyre kell tenni, ha szerencséd van megúszta.
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.10 szerda, 07:27:56 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mondeoápoló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #8826 Dátum: 2019.07.10 szerda, 07:19:56 »

Elöl mind2 rugóm törött volt, ült az eleje, mindenhol leért. Rugócsere után, ráz az autó. A tartócsapágy melletti, Jobb oldali féltengely csukló háza, hogy van felrögzítve arra a rövid tengelyre? Bordákat látok, kézzel picit mozog a tengelyen. Plusz hosszirányú váltótartóbakom van gatyán. Ahogy néztem. Kerékcsapágyak csillapítók újak.
Tartócsapágyat írtam. Jobb oldalon 2részből áll a féltengely. Váltó felöli fix, egyenes részt egy taró csapágy rögzíti. A végén pedig a 2. féltengely külső háza van. Valszeg Te még nem lattál ilyet.
Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
Mondeoápoló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #8827 Dátum: 2019.07.10 szerda, 07:27:50 »

Elöl mind2 rugóm törött volt, ült az eleje, mindenhol leért. Rugócsere után, ráz az autó. A tartócsapágy melletti, Jobb oldali féltengely csukló háza, hogy van felrögzítve arra a rövid tengelyre? Bordákat látok, kézzel picit mozog a tengelyen. Plusz hosszirányú váltótartóbakom van gatyán. Ahogy néztem. Kerékcsapágyak csillapítók újak.
https://images.app.goo.gl/r4Z6BtgGZdSofmfi7
 https://images.app.goo.gl/VzfqUebFJpDvAwjP9
2dik képen össze van szerelve, a tengely a harangal? csak bordák fogják, vagy van átmenő csavar is a harangban?
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.10 szerda, 07:33:27 írta Mondeoápoló » Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8828 Dátum: 2019.07.10 szerda, 07:32:33 »

Tartócsapágyat írtam. Jobb oldalon 2részből áll a féltengely. Váltó felöli fix, egyenes részt egy taró csapágy rögzíti. A végén pedig a 2. féltengely külső háza van. Valszeg Te még nem lattál ilyet.

Nem láttam?  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8829 Dátum: 2019.07.10 szerda, 07:38:00 »

https://images.app.goo.gl/r4Z6BtgGZdSofmfi7
 https://images.app.goo.gl/VzfqUebFJpDvAwjP9
2dik képen össze van szerelve, a tengely a harangal? csak bordák fogják, vagy van átmenő csavar is a harangban?

Sehol nincs átmenő csavar, minek? meg gondot is okozna, mert a kormány eltekerésekor feszülhetne a féltengely. A külső csuklót egy zéger-gyűrű vagy hasonló rögzíti, a belsőt meg kb. csak a gumiharangot rögzítő acélbilincs.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8830 Dátum: 2019.07.10 szerda, 07:38:39 »

Tartócsapágyat írtam. Jobb oldalon 2részből áll a féltengely. Váltó felöli fix, egyenes részt egy taró csapágy rögzíti. A végén pedig a 2. féltengely külső háza van. Valszeg Te még nem lattál ilyet.

Ja, biztos csukott szemmel szerel autót vagy 15-20 éve napi 8-10-12 órában.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8831 Dátum: 2019.07.10 szerda, 08:46:12 »

Ja, biztos csukott szemmel szerel autót vagy 15-20 éve napi 8-10-12 órában.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

30
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #8832 Dátum: 2019.07.10 szerda, 08:48:16 »

Nem láttam?  nyes


Na ezt most jól megkaptad, teee fotelhuszár  eplus2 hehe nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8833 Dátum: 2019.07.10 szerda, 09:10:57 »

30

Olyan régen biztosan nem láttál még ilyet, úgyhogy pontos volt a saccom. Egészen pontosan 19 éve láthattál először. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mondeoápoló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #8834 Dátum: 2019.07.10 szerda, 09:14:23 »

 worship vigyor3 Csak azért kerdeztem, hogy van rögzítve, mert a belső csukló külső részét megmozgatva, picit, kotyog a bordástengelyen, a támcsapágy mellett. Akkor az normális?
Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8835 Dátum: 2019.07.10 szerda, 09:21:01 »

worship vigyor3 Csak azért kerdeztem, hogy van rögzítve, mert a belső csukló külső részét megmozgatva, picit, kotyog a bordástengelyen, a támcsapágy mellett. Akkor az normális?

Ahogyan tekered a kereket, változik a szükséges tengelyhossz. Mivel a külső csuklót egyfelől egy jókora anyával az agyhoz tekerted, másfelől a féltengely végéhez is ragaszkodik, minimum egy jól irányzott kalapácsütés kell, hogy leakaszd onnan, így a hosszváltozást kénytelen a belső csukló szolgáltatni azáltal, hogy egy kicsit ki-be tud mozdulni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8836 Dátum: 2019.07.10 szerda, 09:46:24 »

Olyan régen biztosan nem láttál még ilyet, úgyhogy pontos volt a saccom. Egészen pontosan 19 éve láthattál először. Smiley

AndyA
A szerelés idejét saccoltad....
Amúgy a féltengely kialakítás sokkal régebbi.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #8837 Dátum: 2019.07.10 szerda, 11:44:52 »

Nem láttam?  nyes

Ezek után meggyanúsítalak, hogy motorozni sem tudsz   hehe
(Emlékszem a korábbi nicked (egyiké)re, így természetesen viccnek szántam.)
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8838 Dátum: 2019.07.10 szerda, 11:46:10 »

A szerelés idejét saccoltad....
Amúgy a féltengely kialakítás sokkal régebbi.  Cool

Féltengelyt láthattál, de pont ilyet 2000 előtt csak akkor, ha a Ford fejlesztő részlegén doilgoztál. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8839 Dátum: 2019.07.10 szerda, 11:46:41 »

Ezek után meggyanúsítalak, hogy motorozni sem tudsz   hehe
(Emlékszem a korábbi nicked (egyiké)re, így természetesen viccnek szántam.)

Aprilia+Győző...?  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8840 Dátum: 2019.07.10 szerda, 12:11:56 »

Féltengelyt láthattál, de pont ilyet 2000 előtt csak akkor, ha a Ford fejlesztő részlegén doilgoztál. Smiley

AndyA
Nos, látom nem ment át.
Szerinted ezt a belső féltengely csukló fajtát /megoldást... csak az MK3 Mondeo idejében találták fel és akkor is a Ford?  laugh taps
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8841 Dátum: 2019.07.10 szerda, 12:25:00 »

Aprilia+Győző...?  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

A GSR típus volt a márkán belül, így következetesen Tuono+Győző lenne....  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8842 Dátum: 2019.07.10 szerda, 12:51:47 »

Nos, látom nem ment át.
Szerinted ezt a belső féltengely csukló fajtát /megoldást... csak az MK3 Mondeo idejében találták fel és akkor is a Ford?  laugh taps

Neked nem ment át.

Mondtam, hogy általában féltengelyt láthattál akármennyit, de pontosan ilyet 2000 előtt nem. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8843 Dátum: 2019.07.10 szerda, 13:04:27 »

Neked nem ment át.

Mondtam, hogy általában féltengelyt láthattál akármennyit, de pontosan ilyet 2000 előtt nem. Smiley

AndyA
Akkor újra....
Esetleg hallottál olyanról, hogy a féltengely (is) megegyezhet korábbi, márkán belüli ill. akár típuson belüli is?
Ez egy belső/külső csukló esetében nagyon is valószínű.  wave

De az igaz, hogy AZT a csukló, amit szétrántott, azt nem láttam még.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8844 Dátum: 2019.07.10 szerda, 13:17:55 »

Akkor újra....
Esetleg hallottál olyanról, hogy a féltengely (is) megegyezhet korábbi, márkán belüli ill. akár típuson belüli is?
Ez egy belső/külső csukló esetében nagyon is valószínű.  wave

De az igaz, hogy AZT a csukló, amit szétrántott, azt nem láttam még.  eplus2

Hármas Mondeóban nem láthattál előtte ilyen csuklót. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #8845 Dátum: 2019.07.10 szerda, 13:25:50 »

Hármas Mondeóban nem láthattál előtte ilyen csuklót. Smiley

AndyA
Nagyon ügyes vagy, mivel nem volt...  taps

Bár korábban azt írtad, hogy pontosan ilyen csuklót. Tehát csak a csukló volt (van) témában.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78


E-mail
« Új hozzászólás #8846 Dátum: 2019.07.10 szerda, 23:12:32 »

Sziasztok!

Egy olyan problémám van, hogy nagyobb tempónál, 80-90km/h és fölötte, a kormányt ha egy picit is kimozdítom a középállásból valami azonnal egy halkabb de egyértelmű surrogó hangot hallat. Ez egy egyenletes hang, nem erősödik további mozdításra, csak ha újra középre kerül a kormány akkor elhallgat. Állóhelyzetben ha kitekerem semmi rendellenes nem érezhető.
Ez így látatlanban szerintetek mi lehet?

Köszi előre is  Smiley
Naplózva

Mondeo MK4 2011 2.0 TDCi EU5 TYBA
Korábban: Mondeo MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #8847 Dátum: 2019.07.10 szerda, 23:15:04 »

Sziasztok!

Egy olyan problémám van, hogy nagyobb tempónál, 80-90km/h és fölötte, a kormányt ha egy picit is kimozdítom a középállásból valami azonnal egy halkabb de egyértelmű surrogó hangot hallat. Ez egy egyenletes hang, nem erősödik további mozdításra, csak ha újra középre kerül a kormány akkor elhallgat. Állóhelyzetben ha kitekerem semmi rendellenes nem érezhető.
Ez így látatlanban szerintetek mi lehet?

Köszi előre is  Smiley

Vidd el hozzáértőhöz. Monitor mögül tippeket lehet írni, 50%-os pontossággal. Vagy bejön vagy nem.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #8848 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 05:59:49 »

Vidd el hozzáértőhöz. Monitor mögül tippeket lehet írni, 50%-os pontossággal. Vagy bejön vagy nem.

Ha 80/90 km/h sebességnél hallja akkor az nem lehet túl halk. Gumi csinálhat ilyet szerinten
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Mondeoápoló
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #8849 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 06:11:37 »

Látom komoly lavinát indítottam el a "nem láttál még féltengelyt" beszólásommal! Sorry! nyes Nem ráz vészesen az autó, kigyorsításnál picit jobban.  120felett meg alig érzem. Ha szét lenne rántva a csillag, gondolom jobban rázna.  vigyor3 Találtam egy videót, pont azt a kotyogást rögzíti amiről szó van. A tartócsapágy rögzíti a rövid tengelyt, a végén bordákkal csatlakozik a féltengely belső csuklójához. Mikor fel le mozgatja az egész belső csukló kotyog a bordázott tengelyen. Nekem is ilyen. Kell venni új rövid tengelyt+belső csuklót, vagy ez természetes? Mert ha nem szabadna lötyögni, akkor kopott a bordázat. Köszönöm!  wave

https://youtu.be/AJOKXzzoGLo
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.11 csütörtök, 06:15:51 írta Mondeoápoló » Naplózva

Ford Mondeo 2004 2.0 TDDI Kombi
Oldalak: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 [177] 178 179 180 181 182 183 184 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.