Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 09:05:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
41
42
43
44
45
46
47
[
48
]
49
50
51
52
53
54
55
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3165944 alkalommal)
0 Felhasználó és 70 vendég van a témában
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2350 Dátum:
2012.05.20 vasárnap, 12:35:27 »
Pénteken megvolt az első teló csere.
Kutyacsont és toronycsapágy cserével együtt.
Kiszerelésnél derült ki, hogy a bal első rugó törött volt...
Pénteken fél ötöt ütött az óra ekkor. Kicsit feljebb ment a vérnyomásom, de szerencsére gyorsan meglett a cseredarab.
A csere után ég és föld a kocsiban utazni.
Illetve megszünt a fura csattanó hang is amit a rugó okozott
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2351 Dátum:
2012.05.20 vasárnap, 18:53:30 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.05.20 vasárnap, 12:35:27
Pénteken megvolt az első teló csere.
Kutyacsont és toronycsapágy cserével együtt.
Kiszerelésnél derült ki, hogy a bal első rugó törött volt...
Pénteken fél ötöt ütött az óra ekkor. Kicsit feljebb ment a vérnyomásom, de szerencsére gyorsan meglett a cseredarab.
A csere után ég és föld a kocsiban utazni.
Illetve megszünt a fura csattanó hang is amit a rugó okozott
mindkét rugót cserélted, ugye?
Naplózva
Feco66
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2352 Dátum:
2012.05.20 vasárnap, 19:50:05 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.05.20 vasárnap, 18:53:30
mindkét rugót cserélted, ugye?
Nem, azt mondták nem kell.
Naplózva
2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2353 Dátum:
2012.05.21 hétfő, 16:42:12 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.05.20 vasárnap, 12:35:27
Pénteken megvolt az első teló csere.
Kutyacsont és toronycsapágy cserével együtt.
Kiszerelésnél derült ki, hogy a bal első rugó törött volt...
Pénteken fél ötöt ütött az óra ekkor. Kicsit feljebb ment a vérnyomásom, de szerencsére gyorsan meglett a cseredarab.
A csere után ég és föld a kocsiban utazni.
Illetve megszünt a fura csattanó hang is amit a rugó okozott
Mindkét lengéscsillapítót cserélted? Én azon gondolkodom, hogy a jobb rugó cseréjével együtt,ha már lebontják a gólyalábat, cseréltetem a lengéscsillapítót és toronycsapágyat is. Viszont párban fogom csinálni, mert a balosnál is csak idő kérdése a rugótörés, a műanyag bevonata sérült, a rugó korrodál, így az is megy a levesbe...
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2354 Dátum:
2012.05.21 hétfő, 19:31:47 »
Idézetet írta: Feco66 - 2012.05.20 vasárnap, 19:50:05
Nem, azt mondták nem kell.
Nem olyan régen nekem is volt jobb elől rugótörés és nekem is azt mondták, hogy nem kell párban cserélni. Nyilván az lenne az igazi, de ebből kiindulva hátul is lehetett volna.
Szemre nem volt semmi baja a bal oldalinak, de persze nem látni bele az anyagba.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2355 Dátum:
2012.05.21 hétfő, 22:09:54 »
Idézetet írta: ultio - 2012.05.21 hétfő, 19:31:47
Nem olyan régen nekem is volt jobb elől rugótörés és nekem is azt mondták, hogy nem kell párban cserélni. Nyilván az lenne az igazi, de ebből kiindulva hátul is lehetett volna.
Szemre nem volt semmi baja a bal oldalinak, de persze nem látni bele az anyagba.
Szemre lehet hibátlan mindkettő, de ha az egyik jelentősebben fel van puhulva a másikhoz képest, akkor erős fékezésnél, gyors irányváltásoknál produkálhat
érdekes dolgokat az autó. Szerintem lengéscsillapítót, rugót, gumit (leszámítva az olyan eseteket, amikor néhány ezer km után az egyik behal, és új lesz helyette)
csak és mindig párban.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2356 Dátum:
2012.05.22 kedd, 18:43:15 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.05.21 hétfő, 22:09:54
Szemre lehet hibátlan mindkettő, de ha az egyik jelentősebben fel van puhulva a másikhoz képest, akkor erős fékezésnél, gyors irányváltásoknál produkálhat
érdekes dolgokat az autó. Szerintem lengéscsillapítót, rugót, gumit (leszámítva az olyan eseteket, amikor néhány ezer km után az egyik behal, és új lesz helyette)
csak és mindig párban.
Én is csak egyben cserélném ezeket
Naplózva
Jym20
Vendég
Hátsó gumizabálás
«
Új hozzászólás #2357 Dátum:
2012.05.23 szerda, 14:01:26 »
Szerintetek mitől zabálhat kombinál hátul 235/40 r18 felnin lévő gumik
? futómű beállítás jó. Annyira nagy lenne a felni rajta?
válaszotokat köszönöm!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Hátsó gumizabálás
«
Új hozzászólás #2358 Dátum:
2012.05.23 szerda, 16:37:22 »
Idézetet írta: Jym20 - 2012.05.23 szerda, 14:01:26
Szerintetek mitől zabálhat kombinál hátul 235/40 r18 felnin lévő gumik
? futómű beállítás jó. Annyira nagy lenne a felni rajta?
válaszotokat köszönöm!
ehez a gumihoz van beállítva??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Hátsó gumizabálás
«
Új hozzászólás #2359 Dátum:
2012.05.23 szerda, 17:42:23 »
Idézetet írta: Jym20 - 2012.05.23 szerda, 14:01:26
Szerintetek mitől zabálhat kombinál hátul 235/40 r18 felnin lévő gumik
? futómű beállítás jó. Annyira nagy lenne a felni rajta?
válaszotokat köszönöm!
Mit zabál? Üzemanyagot, vagy a gumit?
Ha a gumit, az hol kopik? Belső széle?
Naplózva
Jym20
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2360 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 02:27:04 »
Gumit zabál , a belső szélét.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2361 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 06:23:19 »
Idézetet írta: Jym20 - 2012.05.24 csütörtök, 02:27:04
Gumit zabál , a belső szélét.
Tisztelt Fórumtárs!
A gumi több okból kophat rendellenesen.
1. Nem megfelelő kerék összetartás, beállitási vagy futómű probléma
2. A nem megfelelően működő lengés csillapitó. Kagylós kopás.
3. Nem megfelelő keréknyomás. Alacsony nyomásnál külső szélek túl nagy nyomásnál a futófelület közepe.
4 Sérült, balesetes, deformálodott alváz, miatti probléma!
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.24 csütörtök, 06:27:44 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2362 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 11:10:37 »
Laszloval teljes mertekben egyetertek, hozzatennem hogy:
- ha a belso szelet koptatja, akkor a gumi (az , vagy mindketto) \ / igy all
- ha a kulso szelet koptatja, akkor a gumi (az vagy mindketto) / \ igy all
Hullamos kopast idezhet meg elo rossz feltengely is (ami a kormanyt berezgeti bizonyos sebessegnel), sot ez a hatso gumikra is kihat.
Hatul pedig gondot okozhat az eloregedett rugo + terheles kombinacioja, hosszu tavon.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2363 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 11:43:04 »
Idézetet írta: Jym20 - 2012.05.24 csütörtök, 02:27:04
Gumit zabál , a belső szélét.
Kerékdőlés nagyon minuszos. Mindkét hátsó belső szélét egyformán eszi? Nagy a kerék, feszül minden jobban mint kis kerékkel, szilentek stb. Menj el1 olyan futóműveshez aki ért is hozzá.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Jym20
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2364 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 13:37:11 »
Na de ha a gyári beállítás van a futóműnél, teleszkópok újak, rugók újak ,és csak a belső szélét eszi mindkettő hátsó guminak? a minuszos dőlés szögen hogy tudok állítani?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2365 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 13:48:42 »
Idézetet írta: Jym20 - 2012.05.24 csütörtök, 13:37:11
Na de ha a gyári beállítás van a futóműnél, teleszkópok újak, rugók újak ,és csak a belső szélét eszi mindkettő hátsó guminak? a minuszos dőlés szögen hogy tudok állítani?
Elvinném én egy másik helyre... vagy rosszul van beállítva, vagy esetleg törött volt, nincsenek a helyükön a pontok.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2366 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 13:50:41 »
Idézetet írta: Jym20 - 2012.05.24 csütörtök, 13:37:11
Na de ha a gyári beállítás van a futóműnél, teleszkópok újak, rugók újak ,és csak a belső szélét eszi mindkettő hátsó guminak? a minuszos dőlés szögen hogy tudok állítani?
ahoz a felnihez és gumihoz van beállítva a futóműved??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2367 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 15:27:01 »
Idézetet írta: Jym20 - 2012.05.24 csütörtök, 13:37:11
Na de ha a gyári beállítás van a futóműnél, teleszkópok újak, rugók újak ,és csak a belső szélét eszi mindkettő hátsó guminak? a minuszos dőlés szögen hogy tudok állítani?
Te sehogy,de 1 olyan aki ért hozzá akkor is megoldja ha nincs állítási lehetőség. Lehet 16-os kerekekkel volt állítva. Nem eheti, túlságosan dől befelé mindkét kereked! Ülteve van? Szilentek mikor voltak cserélve? kombi vagy ötajtós? Tedd ki aláírásba h milyen a kocsid. Profilba tudod
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Jym20
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2368 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 16:48:06 »
Ültetve nincs, szilentek igaz még nem voltak cserélve , csak egy hátsó stabilizátor kiskar. Külün hátsó futómű állítási lehetőség van . Na most 16 kerekekhez állították be a futóművet,ami a télim annál a gumik belsejét nem eszi , hanem egyenletesen kopik. De mihelyst 18" 235/40 gumi rámegy hátulra kifelé dől. Kombim van 2.0 Tddi 115l
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2369 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 18:08:22 »
Idézetet írta: Jym20 - 2012.05.24 csütörtök, 16:48:06
Ültetve nincs, szilentek igaz még nem voltak cserélve , csak egy hátsó stabilizátor kiskar. Külün hátsó futómű állítási lehetőség van . Na most 16 kerekekhez állították be a futóművet,ami a télim annál a gumik belsejét nem eszi , hanem egyenletesen kopik. De mihelyst 18" 235/40 gumi rámegy hátulra kifelé dől. Kombim van 2.0 Tddi 115l
sajnos a dőlésen nem, csak az összetartáson lehet inkább állítani. Nekem is ette a belső felét, rugó+gátló csere és egy beállítás megoldotta, igaz, 16"-os kerekeim valának.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2370 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 19:18:24 »
Idézetet írta: Jym20 - 2012.05.24 csütörtök, 16:48:06
Na most 16 kerekekhez állították be a futóművet,ami a télim annál a gumik belsejét nem eszi , hanem egyenletesen kopik. De mihelyst 18" 235/40 gumi rámegy hátulra kifelé dől. Kombim van 2.0 Tddi 115l
Jól gondolta HZsolt, itt a bibi. Én inkább a 18-ashoz állíttatnám be, és azzal jó lesz a 16-os is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2371 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 19:23:31 »
Idézetet írta: Angel - 2012.05.24 csütörtök, 19:18:24
Jól gondolta HZsolt, itt a bibi. Én inkább a 18-ashoz állíttatnám be, és azzal jó lesz a 16-os is.
jah, eleve szélesebb, meg gondolom az ET is más
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2372 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 20:55:10 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.05.24 csütörtök, 18:08:22
sajnos a dőlésen nem, csak az összetartáson lehet inkább állítani. Nekem is ette a belső felét, rugó+gátló csere és egy beállítás megoldotta, igaz, 16"-os kerekeim valának.
A csillapítónak és a rugónak mi szerepe van a dőlésben? Mert szerintem semmi.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2373 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 21:12:33 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.24 csütörtök, 20:55:10
A csillapítónak és a rugónak mi szerepe van a dőlésben? Mert szerintem semmi.
Lengéscsillapítónak semmi. Ha a rugó el van fáradva, akkor lehetséges, hogy az egész kocsi hátulja lejjebb ül. Az ilyen kettős keresztlengőkaros, meg multilink meg
egyéb nyalánkságos futóművek általában úgy vannak kitalálva, hogy ahogy a kerék berugózik, úgy dől egyre inkább befelé, hogy a kanyarban minél merőlegesebben álljon
a gumi az aszfaltra = jó legyen a tapadása. Fáradt rugók -> ül a kocsi segge -> folyamatos (-) kerékdőlés -> kopott belső él.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2374 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 21:15:12 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.05.24 csütörtök, 21:12:33
Lengéscsillapítónak semmi. Ha a rugó el van fáradva, akkor lehetséges, hogy az egész kocsi hátulja lejjebb ül. Az ilyen kettős keresztlengőkaros, meg multilink meg
egyéb nyalánkságos futóművek általában úgy vannak kitalálva, hogy ahogy a kerék berugózik, úgy dől egyre inkább befelé, hogy a kanyarban minél merőlegesebben álljon
a gumi az aszfaltra = jó legyen a tapadása. Fáradt rugók -> ül a kocsi segge -> folyamatos (-) kerékdőlés -> kopott belső él.
Tudom, ezért kérdeztem van e ültetve
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2375 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 21:23:55 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.24 csütörtök, 21:15:12
Tudom, ezért kérdeztem van e ültetve
Jól van, nem akartalak megsérteni, csak ha jól tudom, akkor kombinál nincs kerékdőlés állítás, és így érdemes lehet emiatt rugófronton nézelődni.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2376 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 21:29:33 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.05.24 csütörtök, 21:23:55
Jól van, nem akartalak megsérteni, csak ha jól tudom, akkor kombinál nincs kerékdőlés állítás, és így érdemes lehet emiatt rugófronton nézelődni.
Ne hülyéskedj. Dehogynincs, 10 tonnás hidraulikus nyomató
De úgy emlékszem vannak ott kereszt lengőkarok merőlegesen a hosszlengőkarra amik a dőlést határozák meg és van szilentjük is.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2377 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 21:33:41 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.05.24 csütörtök, 21:23:55
Jól van, nem akartalak megsérteni, csak ha jól tudom, akkor kombinál nincs kerékdőlés állítás, és így érdemes lehet emiatt rugófronton nézelődni.
így igaz!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2378 Dátum:
2012.05.24 csütörtök, 22:25:15 »
Idézetet írta: Jym20 - 2012.05.24 csütörtök, 16:48:06
Ültetve nincs, szilentek igaz még nem voltak cserélve , csak egy hátsó stabilizátor kiskar. Külün hátsó futómű állítási lehetőség van . Na most 16 kerekekhez állították be a futóművet,ami a télim annál a gumik belsejét nem eszi , hanem egyenletesen kopik. De mihelyst 18" 235/40 gumi rámegy hátulra kifelé dől. Kombim van 2.0 Tddi 115l
melyik van nálad? a camber vagy a toe wear?
http://www.monroe.com/support/Symptoms/Tire-Wear
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Jym20
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2379 Dátum:
2012.05.25 péntek, 01:35:29 »
camber van.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2380 Dátum:
2012.05.25 péntek, 11:08:50 »
Idézetet írta: Jym20 - 2012.05.25 péntek, 01:35:29
camber van.
Akkor elvileg kerékdőlés, ami lehet rugó miatt.
Állíttasd be a 18-as kerekhez a futóművet. Én mindig úgy szoktam, hogy a használni kivánt, centírozott kerékszettel állíttatom be. Főleg ha a téli-nyári más méretű.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2381 Dátum:
2012.05.25 péntek, 12:48:03 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.05.25 péntek, 11:08:50
Akkor elvileg kerékdőlés, ami lehet rugó miatt.
Állíttasd be a 18-as kerekhez a futóművet. Én mindig úgy szoktam, hogy a használni kivánt, centírozott kerékszettel állíttatom be. Főleg ha a téli-nyári más méretű.
Ketten hárman írtuk már
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Jym20
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2382 Dátum:
2012.05.25 péntek, 19:32:39 »
Hát mivel a rugók újak , csak futóműbeállítás lehetséges . Annyit visszahúzna rajta? most szabad szemmel lehet látni hogy dől mindkettő.....
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2383 Dátum:
2012.05.25 péntek, 21:49:00 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.25 péntek, 12:48:03
Ketten hárman írtuk már
akkor a 4. vagyok.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2384 Dátum:
2012.05.28 hétfő, 09:00:09 »
Tud valaki ide bekopizni egy robbantott abrat a szervo reszlegrol ? Foleg a csovezes erdekelne a kormanymu es a szevo kozott.
Nem tudtak megjavitani azt a toldast ahol veszitem az olajat, immar harmadjara koszoltam ossze az utcat, elfolyt az osszes le'.
A robbantott abra azert kellene hogy el tudjam magyarazi jobban a bontosnak hogy mi kell.
Utana eladosorba kerul a kocsi.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2385 Dátum:
2012.05.28 hétfő, 21:46:30 »
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
V.Tamás
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2386 Dátum:
2012.05.29 kedd, 06:55:42 »
Idézetet írta: dieselbee - 2012.05.28 hétfő, 09:00:09
Tud valaki ide bekopizni egy robbantott abrat a szervo reszlegrol ? Foleg a csovezes erdekelne a kormanymu es a szevo kozott.
Nem tudtak megjavitani azt a toldast ahol veszitem az olajat, immar harmadjara koszoltam ossze az utcat, elfolyt az osszes le'.
A robbantott abra azert kellene hogy el tudjam magyarazi jobban a bontosnak hogy mi kell.
Utana eladosorba kerul a kocsi.
Egy ilyet tudok feltenni:
http://kepfeltoltes.hu/111127/kormany_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2387 Dátum:
2012.05.29 kedd, 10:23:47 »
A
képen
bekarikázott alkatrész hivatalos neve
szilentblokk hátsó stabilizátor rúdhoz
?
Ez nyikorog, ezt kell cserélni.
Vajon viszonylag sima úton haladva adhat ki ez az alkatrész cicogó hangot?
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2388 Dátum:
2012.05.29 kedd, 10:45:19 »
Idézetet írta: ultio - 2012.05.29 kedd, 10:23:47
A
képen
bekarikázott alkatrész hivatalos neve
szilentblokk hátsó stabilizátor rúdhoz
?
Ez nyikorog, ezt kell cserélni.
Vajon viszonylag sima úton haladva adhat ki ez az alkatrész cicogó hangot?
Igen, az az. Cicogó hangot szerintem nem nagyon adhat, hacsak a nyikorgást nem vesszük annak.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2389 Dátum:
2012.05.29 kedd, 10:48:43 »
Idézetet írta: ultio - 2012.05.29 kedd, 10:23:47
A
képen
bekarikázott alkatrész hivatalos neve
szilentblokk hátsó stabilizátor rúdhoz
?
Ez nyikorog, ezt kell cserélni.
Vajon viszonylag sima úton haladva adhat ki ez az alkatrész cicogó hangot?
Igen az. Nekünk nem cicergett, hanem huhogott a nagyobb mozgásoknál, amikor el volt fáradva a gumi.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2390 Dátum:
2012.05.29 kedd, 10:51:17 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.05.29 kedd, 10:48:43
Igen az. Nekünk nem cicergett, hanem huhogott a nagyobb mozgásoknál, amikor el volt fáradva a gumi.
vettetek már ilyet? mennyiért, hol?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2391 Dátum:
2012.05.29 kedd, 10:53:31 »
Idézetet írta: GiN - 2012.05.29 kedd, 10:51:17
vettetek már ilyet? mennyiért, hol?
Igen, 1-2ezer ft, Cromax (de bárhol kapni, Bárdi, Unix stb)
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2392 Dátum:
2012.05.29 kedd, 10:53:52 »
Idézetet írta: GiN - 2012.05.29 kedd, 10:51:17
vettetek már ilyet? mennyiért, hol?
Kérdező pont belinkelte a cromax oldalt.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2393 Dátum:
2012.05.29 kedd, 10:57:11 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.05.29 kedd, 10:53:52
Kérdező pont belinkelte a cromax oldalt.
ja látom!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2394 Dátum:
2012.05.29 kedd, 11:44:37 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.05.29 kedd, 10:48:43
Igen az. Nekünk nem cicergett, hanem huhogott a nagyobb mozgásoknál, amikor el volt fáradva a gumi.
Nekem nyöszörög.
Viszont tegnap esőben mentem jó néhány km-t és utána nem nyöszörgött. A vonóhorogra rálépve meghimbáztattam az autót, nem volt a hang, lehet a bejutó víz jót tett neki. Viszont hallottam a cicergő hangot, ezért gondoltam, hogy ez is lehet a hang forrása.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2395 Dátum:
2012.05.29 kedd, 11:55:28 »
Idézetet írta: ultio - 2012.05.29 kedd, 11:44:37
Nekem nyöszörög.
Viszont tegnap esőben mentem jó néhány km-t és utána nem nyöszörgött. A vonóhorogra rálépve meghimbáztattam az autót, nem volt a hang, lehet a bejutó víz jót tett neki. Viszont hallottam a cicergő hangot, ezért gondoltam, hogy ez is lehet a hang forrása.
Esetleg azzal próbálkozz, hogy amikor visszajön a hang, akkor a szilenteket egyesével
befújni szilikonnal (ne olajszerű dolgokkal, mert az megeszi a gumi), és minden fújás után hintáztatni, és nézni melyiknél szűnik meg a hang.
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2396 Dátum:
2012.05.29 kedd, 12:16:17 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.05.29 kedd, 11:55:28
Esetleg azzal próbálkozz, hogy amikor visszajön a hang, akkor a szilenteket egyesével
befújni szilikonnal (ne olajszerű dolgokkal, mert az megeszi a gumi), és minden fújás után hintáztatni, és nézni melyiknél szűnik meg a hang.
Ilyet már csináltak szervizben, meg is szűnt a hang 1 napra.
Nem nagy összeg, kicseréltetem, mert az lesz a megoldás, csak a cicergő hang forrására nem tudok rájönni.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2397 Dátum:
2012.05.29 kedd, 12:21:36 »
Idézetet írta: ultio - 2012.05.29 kedd, 12:16:17
Ilyet már csináltak szervizben, meg is szűnt a hang 1 napra.
Nem nagy összeg, kicseréltetem, mert az lesz a megoldás, csak a cicergő hang forrására nem tudok rájönni.
Cicergésre én valami laza műanyagot, tartókonzolt vagy hasonlót keresnék.
Naplózva
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2398 Dátum:
2012.05.29 kedd, 12:54:42 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.05.29 kedd, 12:21:36
Cicergésre én valami laza műanyagot, tartókonzolt vagy hasonlót keresnék.
Szétnézek majd alul, mert lehet hogy valami nagyon egyszerű oka van, hanem a szilentblokk okozza.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
karirulez
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2399 Dátum:
2012.05.29 kedd, 13:45:33 »
sziasztok,
olyan problémám van a géppel, hogy hosszabb táv megtétele után a bal hátsó kerekem elkezd szorulni, nyikorogni, melegedni
ez csak 100+ km esetén jön elő, kisebb távolságoknál még csak nem is melegszik
tegnap Bp-re jöttem Mezőkövesdről és az utolsó 20km-t már igen nagy sikításban tettem meg
hazaértem, felemeltem, természetesen egy centit sem tudtam forgatni a keréken, úgy be volt állva, az acél tárcsám szinte izzott, nem lehetett megfogni
most reggel bepattantam és ismét semmi, kihűlt, jó minden, felemeltem, tudom forgatni a kereket
morgó, zúgó, búgó hangja nincs
mi lehet a gondja, ami csak 100km felett jön elő?
kösz
Naplózva
Oldalak:
1
...
41
42
43
44
45
46
47
[
48
]
49
50
51
52
53
54
55
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ