Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:19:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3164929 alkalommal)
0 Felhasználó és 88 vendég van a témában
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2350 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 12:35:27 »

Pénteken megvolt az első teló csere.
Kutyacsont és toronycsapágy cserével együtt.

Kiszerelésnél derült ki, hogy a bal első rugó törött volt... falbav
Pénteken fél ötöt ütött az óra ekkor. Kicsit feljebb ment a vérnyomásom, de szerencsére gyorsan meglett a cseredarab.

A csere után ég és föld a kocsiban utazni.
Illetve megszünt a fura csattanó hang is amit a rugó okozott  vigyor3
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2351 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 18:53:30 »

Pénteken megvolt az első teló csere.
Kutyacsont és toronycsapágy cserével együtt.

Kiszerelésnél derült ki, hogy a bal első rugó törött volt... falbav
Pénteken fél ötöt ütött az óra ekkor. Kicsit feljebb ment a vérnyomásom, de szerencsére gyorsan meglett a cseredarab.

A csere után ég és föld a kocsiban utazni.
Illetve megszünt a fura csattanó hang is amit a rugó okozott  vigyor3

mindkét rugót cserélted, ugye?
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2352 Dátum: 2012.05.20 vasárnap, 19:50:05 »

mindkét rugót cserélted, ugye?

Nem, azt mondták nem kell.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2353 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 16:42:12 »

Pénteken megvolt az első teló csere.
Kutyacsont és toronycsapágy cserével együtt.

Kiszerelésnél derült ki, hogy a bal első rugó törött volt... falbav
Pénteken fél ötöt ütött az óra ekkor. Kicsit feljebb ment a vérnyomásom, de szerencsére gyorsan meglett a cseredarab.

A csere után ég és föld a kocsiban utazni.
Illetve megszünt a fura csattanó hang is amit a rugó okozott  vigyor3

Mindkét lengéscsillapítót cserélted?  Én azon gondolkodom, hogy a jobb rugó cseréjével együtt,ha már lebontják a gólyalábat, cseréltetem a lengéscsillapítót és toronycsapágyat is. Viszont párban fogom csinálni, mert a balosnál is csak idő kérdése a rugótörés, a műanyag bevonata sérült, a rugó korrodál, így az is megy  a levesbe...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2354 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 19:31:47 »

Nem, azt mondták nem kell.

Nem olyan régen nekem is volt jobb elől rugótörés és nekem is azt mondták, hogy nem kell párban cserélni. Nyilván az lenne az igazi, de ebből kiindulva hátul is lehetett volna.
Szemre nem volt semmi baja a bal oldalinak, de persze nem látni bele az anyagba.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2355 Dátum: 2012.05.21 hétfő, 22:09:54 »

Nem olyan régen nekem is volt jobb elől rugótörés és nekem is azt mondták, hogy nem kell párban cserélni. Nyilván az lenne az igazi, de ebből kiindulva hátul is lehetett volna.
Szemre nem volt semmi baja a bal oldalinak, de persze nem látni bele az anyagba.

Szemre lehet hibátlan mindkettő, de ha az egyik jelentősebben fel van puhulva a másikhoz képest, akkor erős fékezésnél, gyors irányváltásoknál produkálhat
érdekes dolgokat az autó. Szerintem lengéscsillapítót, rugót, gumit (leszámítva az olyan eseteket, amikor néhány ezer km után az egyik behal, és új lesz helyette)
csak és mindig párban.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2356 Dátum: 2012.05.22 kedd, 18:43:15 »

Szemre lehet hibátlan mindkettő, de ha az egyik jelentősebben fel van puhulva a másikhoz képest, akkor erős fékezésnél, gyors irányváltásoknál produkálhat
érdekes dolgokat az autó. Szerintem lengéscsillapítót, rugót, gumit (leszámítva az olyan eseteket, amikor néhány ezer km után az egyik behal, és új lesz helyette)
csak és mindig párban.
Én is csak egyben cserélném ezeket  integet2
Naplózva
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #2357 Dátum: 2012.05.23 szerda, 14:01:26 »

Szerintetek mitől zabálhat kombinál hátul 235/40 r18 felnin lévő gumik Huh?? futómű beállítás jó. Annyira nagy lenne a felni rajta?

válaszotokat köszönöm!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2358 Dátum: 2012.05.23 szerda, 16:37:22 »

Szerintetek mitől zabálhat kombinál hátul 235/40 r18 felnin lévő gumik Huh?? futómű beállítás jó. Annyira nagy lenne a felni rajta?

válaszotokat köszönöm!
ehez a gumihoz van beállítva??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2359 Dátum: 2012.05.23 szerda, 17:42:23 »

Szerintetek mitől zabálhat kombinál hátul 235/40 r18 felnin lévő gumik Huh?? futómű beállítás jó. Annyira nagy lenne a felni rajta?

válaszotokat köszönöm!
Mit zabál? Üzemanyagot, vagy a gumit?
Ha a gumit, az hol kopik? Belső széle?
Naplózva
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #2360 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 02:27:04 »

Gumit zabál , a belső szélét.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #2361 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 06:23:19 »

Gumit zabál , a belső szélét.
Tisztelt Fórumtárs!
A gumi több okból kophat rendellenesen.
1. Nem megfelelő kerék összetartás, beállitási vagy futómű probléma
2. A nem megfelelően működő lengés csillapitó. Kagylós kopás.
3. Nem megfelelő keréknyomás. Alacsony nyomásnál külső szélek túl nagy nyomásnál a futófelület közepe.
4 Sérült, balesetes, deformálodott alváz, miatti probléma!
Tisztelettel László!
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.24 csütörtök, 06:27:44 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2362 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 11:10:37 »

Laszloval teljes mertekben egyetertek, hozzatennem hogy:

- ha a belso szelet koptatja, akkor a gumi (az , vagy mindketto) \ / igy all
- ha a kulso szelet koptatja, akkor a gumi (az vagy mindketto) / \ igy all

Hullamos kopast idezhet meg elo rossz feltengely is (ami a kormanyt berezgeti bizonyos sebessegnel), sot ez a hatso gumikra is kihat.
Hatul pedig gondot okozhat az eloregedett rugo + terheles kombinacioja, hosszu tavon.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2363 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 11:43:04 »

Gumit zabál , a belső szélét.

Kerékdőlés nagyon minuszos. Mindkét hátsó belső szélét egyformán eszi? Nagy a kerék, feszül minden jobban mint  kis kerékkel, szilentek stb.  Menj el1 olyan futóműveshez aki ért is hozzá.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #2364 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 13:37:11 »

Na de ha a gyári beállítás van a futóműnél, teleszkópok újak, rugók újak ,és csak a belső szélét eszi mindkettő hátsó guminak?  a minuszos dőlés szögen hogy tudok állítani?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2365 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 13:48:42 »

Na de ha a gyári beállítás van a futóműnél, teleszkópok újak, rugók újak ,és csak a belső szélét eszi mindkettő hátsó guminak?  a minuszos dőlés szögen hogy tudok állítani?

Elvinném én egy másik helyre... vagy rosszul van beállítva, vagy esetleg törött volt, nincsenek a helyükön a pontok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2366 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 13:50:41 »

Na de ha a gyári beállítás van a futóműnél, teleszkópok újak, rugók újak ,és csak a belső szélét eszi mindkettő hátsó guminak?  a minuszos dőlés szögen hogy tudok állítani?
ahoz a felnihez és gumihoz van beállítva a futóműved??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2367 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 15:27:01 »

Na de ha a gyári beállítás van a futóműnél, teleszkópok újak, rugók újak ,és csak a belső szélét eszi mindkettő hátsó guminak?  a minuszos dőlés szögen hogy tudok állítani?
Te sehogy,de 1 olyan aki ért hozzá akkor is megoldja ha nincs állítási lehetőség. Lehet 16-os kerekekkel volt állítva. Nem eheti, túlságosan dől befelé mindkét kereked! Ülteve van? Szilentek mikor voltak cserélve? kombi vagy ötajtós? Tedd ki aláírásba h milyen a kocsid. Profilba tudod
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #2368 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 16:48:06 »

Ültetve nincs, szilentek igaz még nem voltak cserélve , csak egy hátsó stabilizátor kiskar. Külün hátsó futómű állítási lehetőség van . Na most 16 kerekekhez állították be a futóművet,ami a télim annál a gumik belsejét  nem eszi , hanem egyenletesen kopik. De mihelyst 18" 235/40 gumi rámegy hátulra kifelé dől. Kombim van 2.0 Tddi 115l
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2369 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 18:08:22 »

Ültetve nincs, szilentek igaz még nem voltak cserélve , csak egy hátsó stabilizátor kiskar. Külün hátsó futómű állítási lehetőség van . Na most 16 kerekekhez állították be a futóművet,ami a télim annál a gumik belsejét  nem eszi , hanem egyenletesen kopik. De mihelyst 18" 235/40 gumi rámegy hátulra kifelé dől. Kombim van 2.0 Tddi 115l
sajnos a dőlésen nem, csak az összetartáson lehet inkább állítani. Nekem is ette  a belső felét, rugó+gátló csere és egy beállítás megoldotta, igaz, 16"-os kerekeim valának.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2370 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 19:18:24 »

Na most 16 kerekekhez állították be a futóművet,ami a télim annál a gumik belsejét  nem eszi , hanem egyenletesen kopik. De mihelyst 18" 235/40 gumi rámegy hátulra kifelé dől. Kombim van 2.0 Tddi 115l

Jól gondolta HZsolt, itt a bibi. Én inkább a 18-ashoz állíttatnám be, és azzal jó lesz a 16-os is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2371 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 19:23:31 »

Jól gondolta HZsolt, itt a bibi. Én inkább a 18-ashoz állíttatnám be, és azzal jó lesz a 16-os is.
jah, eleve szélesebb, meg gondolom az ET is más
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2372 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 20:55:10 »

sajnos a dőlésen nem, csak az összetartáson lehet inkább állítani. Nekem is ette  a belső felét, rugó+gátló csere és egy beállítás megoldotta, igaz, 16"-os kerekeim valának.
A csillapítónak és a rugónak mi szerepe van a dőlésben? Mert szerintem semmi.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2373 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 21:12:33 »

A csillapítónak és a rugónak mi szerepe van a dőlésben? Mert szerintem semmi.

Lengéscsillapítónak semmi. Ha a rugó el van fáradva, akkor lehetséges, hogy az egész kocsi hátulja lejjebb ül. Az ilyen kettős keresztlengőkaros, meg multilink meg
egyéb nyalánkságos futóművek általában úgy vannak kitalálva, hogy ahogy a kerék berugózik, úgy dől egyre inkább befelé, hogy a kanyarban minél merőlegesebben álljon
a gumi az aszfaltra = jó legyen a tapadása. Fáradt rugók -> ül a kocsi segge -> folyamatos (-) kerékdőlés -> kopott belső él.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2374 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 21:15:12 »

Lengéscsillapítónak semmi. Ha a rugó el van fáradva, akkor lehetséges, hogy az egész kocsi hátulja lejjebb ül. Az ilyen kettős keresztlengőkaros, meg multilink meg
egyéb nyalánkságos futóművek általában úgy vannak kitalálva, hogy ahogy a kerék berugózik, úgy dől egyre inkább befelé, hogy a kanyarban minél merőlegesebben álljon
a gumi az aszfaltra = jó legyen a tapadása. Fáradt rugók -> ül a kocsi segge -> folyamatos (-) kerékdőlés -> kopott belső él.
Tudom, ezért kérdeztem van e ültetve smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2375 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 21:23:55 »

Tudom, ezért kérdeztem van e ültetve smile

Jól van, nem akartalak megsérteni, csak ha jól tudom, akkor kombinál nincs kerékdőlés állítás, és így érdemes lehet emiatt rugófronton nézelődni.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2376 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 21:29:33 »

Jól van, nem akartalak megsérteni, csak ha jól tudom, akkor kombinál nincs kerékdőlés állítás, és így érdemes lehet emiatt rugófronton nézelődni.
Ne hülyéskedj.  Dehogynincs, 10 tonnás hidraulikus nyomató hehe  De úgy emlékszem vannak ott kereszt lengőkarok merőlegesen a hosszlengőkarra amik a dőlést határozák meg és van szilentjük  is.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2377 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 21:33:41 »

Jól van, nem akartalak megsérteni, csak ha jól tudom, akkor kombinál nincs kerékdőlés állítás, és így érdemes lehet emiatt rugófronton nézelődni.

így igaz!  eljen
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2378 Dátum: 2012.05.24 csütörtök, 22:25:15 »

Ültetve nincs, szilentek igaz még nem voltak cserélve , csak egy hátsó stabilizátor kiskar. Külün hátsó futómű állítási lehetőség van . Na most 16 kerekekhez állították be a futóművet,ami a télim annál a gumik belsejét  nem eszi , hanem egyenletesen kopik. De mihelyst 18" 235/40 gumi rámegy hátulra kifelé dől. Kombim van 2.0 Tddi 115l
melyik van nálad? a camber vagy a toe wear?
http://www.monroe.com/support/Symptoms/Tire-Wear
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #2379 Dátum: 2012.05.25 péntek, 01:35:29 »

camber van.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2380 Dátum: 2012.05.25 péntek, 11:08:50 »

camber van.
Akkor elvileg kerékdőlés, ami lehet rugó miatt.
Állíttasd be a 18-as kerekhez a futóművet. Én mindig úgy szoktam, hogy a használni kivánt, centírozott kerékszettel állíttatom be. Főleg ha a téli-nyári más méretű.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2381 Dátum: 2012.05.25 péntek, 12:48:03 »

Akkor elvileg kerékdőlés, ami lehet rugó miatt.
Állíttasd be a 18-as kerekhez a futóművet. Én mindig úgy szoktam, hogy a használni kivánt, centírozott kerékszettel állíttatom be. Főleg ha a téli-nyári más méretű.
Ketten hárman írtuk már smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Jym20
Vendég
« Új hozzászólás #2382 Dátum: 2012.05.25 péntek, 19:32:39 »

Hát mivel a rugók újak , csak futóműbeállítás lehetséges . Annyit visszahúzna rajta? most szabad szemmel lehet látni hogy dől mindkettő.....
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #2383 Dátum: 2012.05.25 péntek, 21:49:00 »

Ketten hárman írtuk már smile
akkor a 4. vagyok.  wow1
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2384 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 09:00:09 »

Tud valaki ide bekopizni egy robbantott abrat a szervo reszlegrol ? Foleg a csovezes erdekelne a kormanymu es a szevo kozott.

Nem tudtak megjavitani azt a toldast ahol veszitem az olajat, immar harmadjara koszoltam ossze az utcat, elfolyt az osszes le'.

A robbantott abra azert kellene hogy el tudjam magyarazi jobban a bontosnak hogy mi kell.

Utana eladosorba kerul a kocsi.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2385 Dátum: 2012.05.28 hétfő, 21:46:30 »

Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2386 Dátum: 2012.05.29 kedd, 06:55:42 »

Tud valaki ide bekopizni egy robbantott abrat a szervo reszlegrol ? Foleg a csovezes erdekelne a kormanymu es a szevo kozott.

Nem tudtak megjavitani azt a toldast ahol veszitem az olajat, immar harmadjara koszoltam ossze az utcat, elfolyt az osszes le'.

A robbantott abra azert kellene hogy el tudjam magyarazi jobban a bontosnak hogy mi kell.

Utana eladosorba kerul a kocsi.

Egy ilyet tudok feltenni:
http://kepfeltoltes.hu/111127/kormany_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2387 Dátum: 2012.05.29 kedd, 10:23:47 »

A képen bekarikázott alkatrész hivatalos neve szilentblokk hátsó stabilizátor rúdhoz?
Ez nyikorog, ezt kell cserélni.

Vajon viszonylag sima úton haladva adhat ki ez az alkatrész cicogó hangot?
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2388 Dátum: 2012.05.29 kedd, 10:45:19 »

A képen bekarikázott alkatrész hivatalos neve szilentblokk hátsó stabilizátor rúdhoz?
Ez nyikorog, ezt kell cserélni.

Vajon viszonylag sima úton haladva adhat ki ez az alkatrész cicogó hangot?

Igen, az az. Cicogó hangot szerintem nem nagyon adhat, hacsak a nyikorgást nem vesszük annak. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2389 Dátum: 2012.05.29 kedd, 10:48:43 »

A képen bekarikázott alkatrész hivatalos neve szilentblokk hátsó stabilizátor rúdhoz?
Ez nyikorog, ezt kell cserélni.

Vajon viszonylag sima úton haladva adhat ki ez az alkatrész cicogó hangot?

Igen az. Nekünk nem cicergett, hanem huhogott a nagyobb mozgásoknál, amikor el volt fáradva a gumi.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2390 Dátum: 2012.05.29 kedd, 10:51:17 »

Igen az. Nekünk nem cicergett, hanem huhogott a nagyobb mozgásoknál, amikor el volt fáradva a gumi.
vettetek már ilyet? mennyiért, hol?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #2391 Dátum: 2012.05.29 kedd, 10:53:31 »

vettetek már ilyet? mennyiért, hol?

Igen, 1-2ezer ft, Cromax (de bárhol kapni, Bárdi, Unix stb)
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2392 Dátum: 2012.05.29 kedd, 10:53:52 »

vettetek már ilyet? mennyiért, hol?

Kérdező pont belinkelte a cromax oldalt.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #2393 Dátum: 2012.05.29 kedd, 10:57:11 »

Kérdező pont belinkelte a cromax oldalt.
ja látom! worship
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2394 Dátum: 2012.05.29 kedd, 11:44:37 »

Igen az. Nekünk nem cicergett, hanem huhogott a nagyobb mozgásoknál, amikor el volt fáradva a gumi.

Nekem nyöszörög.
Viszont tegnap esőben mentem jó néhány km-t és utána nem nyöszörgött. A vonóhorogra rálépve meghimbáztattam az autót, nem volt a hang, lehet a bejutó víz jót tett neki. Viszont hallottam a cicergő hangot, ezért gondoltam, hogy ez is lehet a hang forrása.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2395 Dátum: 2012.05.29 kedd, 11:55:28 »

Nekem nyöszörög.
Viszont tegnap esőben mentem jó néhány km-t és utána nem nyöszörgött. A vonóhorogra rálépve meghimbáztattam az autót, nem volt a hang, lehet a bejutó víz jót tett neki. Viszont hallottam a cicergő hangot, ezért gondoltam, hogy ez is lehet a hang forrása.

Esetleg azzal próbálkozz, hogy amikor visszajön a hang, akkor a szilenteket egyesével
befújni szilikonnal (ne olajszerű dolgokkal, mert az megeszi a gumi), és minden fújás után hintáztatni, és nézni melyiknél szűnik meg a hang.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2396 Dátum: 2012.05.29 kedd, 12:16:17 »

Esetleg azzal próbálkozz, hogy amikor visszajön a hang, akkor a szilenteket egyesével
befújni szilikonnal (ne olajszerű dolgokkal, mert az megeszi a gumi), és minden fújás után hintáztatni, és nézni melyiknél szűnik meg a hang.

Ilyet már csináltak szervizben, meg is szűnt a hang 1 napra.
Nem nagy összeg, kicseréltetem, mert az lesz a megoldás, csak a cicergő hang forrására nem tudok rájönni.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2397 Dátum: 2012.05.29 kedd, 12:21:36 »

Ilyet már csináltak szervizben, meg is szűnt a hang 1 napra.
Nem nagy összeg, kicseréltetem, mert az lesz a megoldás, csak a cicergő hang forrására nem tudok rájönni.

Cicergésre én valami laza műanyagot, tartókonzolt vagy hasonlót keresnék.
Naplózva
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2398 Dátum: 2012.05.29 kedd, 12:54:42 »

Cicergésre én valami laza műanyagot, tartókonzolt vagy hasonlót keresnék.

Szétnézek majd alul, mert lehet hogy valami nagyon egyszerű oka van, hanem a szilentblokk okozza.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #2399 Dátum: 2012.05.29 kedd, 13:45:33 »

sziasztok,
olyan problémám van a géppel, hogy hosszabb táv megtétele után a bal hátsó kerekem elkezd szorulni, nyikorogni, melegedni
ez csak 100+ km esetén jön elő, kisebb távolságoknál még csak nem is melegszik
tegnap Bp-re jöttem Mezőkövesdről és az utolsó 20km-t már igen nagy sikításban tettem meg Sad
hazaértem, felemeltem, természetesen egy centit sem tudtam forgatni a keréken, úgy be volt állva, az acél tárcsám szinte izzott, nem lehetett megfogni
most reggel bepattantam és ismét semmi, kihűlt, jó minden, felemeltem, tudom forgatni a kereket
morgó, zúgó, búgó hangja nincs
mi lehet a gondja, ami csak 100km felett jön elő?
kösz
Naplózva
Oldalak: 1 ... 41 42 43 44 45 46 47 [48] 49 50 51 52 53 54 55 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.