Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:15:13
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Futómű
Oldalak:
1
...
44
45
46
47
48
49
50
[
51
]
52
53
54
55
56
57
58
...
185
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Futómű (Megtekintve 3164821 alkalommal)
0 Felhasználó és 69 vendég van a témában
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2500 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 18:04:03 »
Idézetet írta: virag - 2012.06.10 vasárnap, 11:57:38
Sziasztok
Cserélt már valaki hátsó keresztsabilizátor szilentet mert olyan gondom van hogy kicseréltem mert már lógott és Febit raktam bele addig nincs gond mig a zsír ki nem kopik utánna olyan hangja van mint egy lovaskocsinak és már ki be szállásnál is és menet közben is
én is hasonlóan jártam, nem febit kell venni. egyébként nagyon nem zsíroznám, mert az ásványi zsír hosszú távon megeszi a szilent anyagát...
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2501 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 18:14:17 »
Idézetet írta: tulok99 - 2012.06.10 vasárnap, 18:04:03
én is hasonlóan jártam, nem febit kell venni. egyébként nagyon nem zsíroznám, mert az ásványi zsír hosszú távon megeszi a szilent anyagát...
és ha szabad érdeklődnöm te milyet tettél bele helyette
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2502 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 18:51:41 »
Idézetet írta: virag - 2012.06.10 vasárnap, 18:14:17
és ha szabad érdeklődnöm te milyet tettél bele helyette
még semmilyet. pár hónapos, de lassan nézek valamit helyette, mert bosszantó hangja van...
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2503 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 20:35:45 »
Idézetet írta: tulok99 - 2012.06.11 hétfő, 18:51:41
még semmilyet. pár hónapos, de lassan nézek valamit helyette, mert bosszantó hangja van...
A rud csere fogja megoldani a gondot, amig azt nem cseréled pár hónap után újra kopog...nekem több mint 2 mm hiányzott átmérőben ott ahol a szilent volt, oda minek venni új szilentet?...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2504 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 20:39:51 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.06.11 hétfő, 20:35:45
A rud csere fogja megoldani a gondot, amig azt nem cseréled pár hónap után újra kopog...nekem több mint 2 mm hiányzott átmérőben ott ahol a szilent volt, oda minek venni új szilentet?...
Nem árulnak túlméretest?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2505 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 20:52:17 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.06.11 hétfő, 20:35:45
A rud csere fogja megoldani a gondot, amig azt nem cseréled pár hónap után újra kopog...nekem több mint 2 mm hiányzott átmérőben ott ahol a szilent volt, oda minek venni új szilentet?...
A fém rúdból hiányzott 2mm?
Ha jól emlékszem a stabilizátor 20mm átmérőjű. Ez lement 18mm-re?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2506 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 23:12:47 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.06.11 hétfő, 20:52:17
A fém rúdból hiányzott 2mm?
Ha jól emlékszem a stabilizátor 20mm átmérőjű. Ez lement 18mm-re?
Igen, vagy még egy kicsit kevesebbre, és már direkt figyeltem több autón is ugyanez a helyzet, ezért pénz dobálás a csak szilent csere... mert jó nem lesz, csak pár hétig csendesebb...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2507 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 23:24:28 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.06.11 hétfő, 23:12:47
Igen, vagy még egy kicsit kevesebbre, és már direkt figyeltem több autón is ugyanez a helyzet, ezért pénz dobálás a csak szilent csere... mert jó nem lesz, csak pár hétig csendesebb...
A szilentek környékén kiszélesedik a rúd, és a szilentnél pedig normál szélességű, mint pl középen, nem ezt néztétek kopásnak? Dízelen 350ekm után sem mértem kopást
a fémen.
Naplózva
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2508 Dátum:
2012.06.12 kedd, 12:13:16 »
Van valakinek vélemény vagy tapasztalat Continentálék féle trapézgömbfej minőségéről, esetleg használ-é valaki vagy cserélt-é ilyenre valaki?
Előre is "tankok" a válaszokat.
Üdv.:
Nino
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2509 Dátum:
2012.06.12 kedd, 22:01:51 »
Idézetet írta: nino666 - 2012.06.12 kedd, 12:13:16
Van valakinek vélemény vagy tapasztalat Continentálék féle trapézgömbfej minőségéről, esetleg használ-é valaki vagy cserélt-é ilyenre valaki?
Előre is "tankok" a válaszokat.
Üdv.:
Nino
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.07 csütörtök, 14:27:04
szharok, inkább vegyél egy bontott gyárit
Előző oldalon volt szó a dologról.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2510 Dátum:
2012.06.13 szerda, 00:38:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.06.08 péntek, 08:43:01
Ha puszta kézzel csak komolyabb nekiveselkedéssel tudod elmozdítani, addig rendben van. Ha könnyedén mozog, akkor kuka.
AndyA
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
nino666
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 295
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2511 Dátum:
2012.06.13 szerda, 07:47:03 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.06.12 kedd, 22:01:51
Előző oldalon volt szó a dologról.
Sajnos innen nem bentről nem megy e-bay. Megtudná mondani ,nézni nekem valaki hogy összesen mennyibe fájna ha e-bayról venném meg a komplett jobb első lengőkart 2002-es facelift elötti mondihoz. Postával együtt.
thx
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2512 Dátum:
2012.06.13 szerda, 08:13:54 »
Idézetet írta: nino666 - 2012.06.13 szerda, 07:47:03
Sajnos innen nem bentről nem megy e-bay. Megtudná mondani ,nézni nekem valaki hogy összesen mennyibe fájna ha e-bayról venném meg a komplett jobb első lengőkart 2002-es facelift elötti mondihoz. Postával együtt.
thx
Angoloktól: 40 ill. 58 font, postaköltség az utóbbihoz ismert, további 18 font.
Németektől (Bécsbe postázva): 35+25 Euro, 55+11 Euro, 60+10 Euro.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2513 Dátum:
2012.06.13 szerda, 14:12:53 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.06.11 hétfő, 23:24:28
A szilentek környékén kiszélesedik a rúd, és a szilentnél pedig normál szélességű, mint pl középen, nem ezt néztétek kopásnak? Dízelen 350ekm után sem mértem kopást
a fémen.
Kopás volt 2mm, vettem gyári újat ahhoz képest ott a szilentek helyén mért átmérőt mértem, meg szemmel is látszott a berágódás-kopás.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2514 Dátum:
2012.06.13 szerda, 14:39:56 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.06.13 szerda, 14:12:53
Kopás volt 2mm, vettem gyári újat ahhoz képest ott a szilentek helyén mért átmérőt mértem, meg szemmel is látszott a berágódás-kopás.
Érdekes
Naplózva
obszerver
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2515 Dátum:
2012.06.13 szerda, 19:50:58 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.06.13 szerda, 14:12:53
Kopás volt 2mm, vettem gyári újat ahhoz képest ott a szilentek helyén mért átmérőt mértem, meg szemmel is látszott a berágódás-kopás.
Mennyi volt az új? Hol vetted? Utángyártott van belőle?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2516 Dátum:
2012.06.13 szerda, 19:58:05 »
Idézetet írta: obszerver - 2012.06.13 szerda, 19:50:58
Mennyi volt az új? Hol vetted? Utángyártott van belőle?
Már pár éve vettem, tizenvalamennyi volt Wyctornál vettem, szerintem van utángyártottban is, gondolom olcsóbban.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
obszerver
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2517 Dátum:
2012.06.13 szerda, 20:22:29 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.06.13 szerda, 19:58:05
Már pár éve vettem, tizenvalamennyi volt Wyctornál vettem, szerintem van utángyártottban is, gondolom olcsóbban.
Ok, köszönöm! Én nem találtam sem Cromaxnál, sem a 3 nagy alkatrészesnél ilyet.
Naplózva
b.joci1979
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2518 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 14:14:21 »
Tisztelt Uraim!
A véleményetekre lennék kíváncsi.
III.-as, TDDI kombi Mondeom van. Használt nyári gumik felrakása után az autó jobb oldala felől, 40-45km/h sebességtől hallható erős, mozdonyszerű zúgás hallható.
A hang monoton, de minden fordulatnál van egy pillanatig egy erősebb hang, tényleg dízel mozdonyos a hangja, mely a sebesség növekedésével egyéb iránt úgy tűnik halkul.
A gumik nem szálszakadásosak, sőt meg is cseréltem azokat, de mindig a jobb elejéből jön a hang.
Elsőre kerékcsapágyra gyanakodtam hát csere, majd a bal oldalon is, miután nem múlt el féktárcsák és betétek csere.
A féltengelyt megnéztem, ahogy azt korábban itt olvastam, akna felett 4. fokozatba rakva, előre-hátra mozgatva a jobb oldali féltengely belső csuklója, ha kis mértékben is, de fel le ugrál.
Ezért már megvettem a bontott féltengelyt, de ha esetleg tudja valaki a hang okát, azt megköszönném, ha elárulná, mert egy volt Ford szervizes szerelő tegnap azt mondta, hogy a féltengely nem ad ki ilyen hangot, akkor sem, ha beteg.
Köszönettel
Joci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2519 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 15:26:26 »
Idézetet írta: b.joci1979 - 2012.06.14 csütörtök, 14:14:21
Tisztelt Uraim!
A véleményetekre lennék kíváncsi.
III.-as, TDDI kombi Mondeom van. Használt nyári gumik felrakása után az autó jobb oldala felől, 40-45km/h sebességtől hallható erős, mozdonyszerű zúgás hallható.
A hang monoton, de minden fordulatnál van egy pillanatig egy erősebb hang, tényleg dízel mozdonyos a hangja, mely a sebesség növekedésével egyéb iránt úgy tűnik halkul.
A gumik nem szálszakadásosak, sőt meg is cseréltem azokat, de mindig a jobb elejéből jön a hang.
Elsőre kerékcsapágyra gyanakodtam hát csere, majd a bal oldalon is, miután nem múlt el féktárcsák és betétek csere.
A féltengelyt megnéztem, ahogy azt korábban itt olvastam, akna felett 4. fokozatba rakva, előre-hátra mozgatva a jobb oldali féltengely belső csuklója, ha kis mértékben is, de fel le ugrál.
Ezért már megvettem a bontott féltengelyt, de ha esetleg tudja valaki a hang okát, azt megköszönném, ha elárulná, mert egy volt Ford szervizes szerelő tegnap azt mondta, hogy a féltengely nem ad ki ilyen hangot, akkor sem, ha beteg.
Köszönettel
Joci
maga a gumi is adhat hangot,ha keresztben fut.a futómű volt ellenorizve,beállítva?lengescsillapito hogy van?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.14 csütörtök, 15:44:40 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lezlee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2520 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 15:40:09 »
Hello mindenki! Csak egy kis megerositésre lenne szukségem, hogy nem vagyok teljesen hulye
A kocsim egy kombi mondeo III. Fura zajokat hallani az elso futomu felol, ezért a szerelom elkuldott bevizsgáltatni az elso rugostagokat (bocsi ha valami kifejezést rosszul használok, szlovákiábol vagyok), hogy annak a hibáját ki lehessen zárni. Elvittem rázopadra, bemérték az elsoket és a hátsokat is. Elol 72 / 71 %-ot mértek, hátul 53 / 51 -et. Most nem az a legnagyobb gondom hogy elol ez még ok, hanem hogy hátul a szerelom szerint cserélve volt kb. fél éve (10 000 km kb.). Na most nem tudom hogy másszak e a képére hogy átvágott a palánkon és nem is cserélte ki oket, amit ok nélkul nem szeretnék, vagy lehetséges valami más ok is, ami miatt ilyen alacsony értéket mértek. Hátul amugy AL-KO tipusu lengéscsillapitokat találtam, sajnos az állitolagos csere elott nem néztem meg milyen volt. Várom a véleményeket. Koszi.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2521 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 15:51:51 »
Idézetet írta: lezlee - 2012.06.14 csütörtök, 15:40:09
Hello mindenki! Csak egy kis megerositésre lenne szukségem, hogy nem vagyok teljesen hulye
A kocsim egy kombi mondeo III. Fura zajokat hallani az elso futomu felol, ezért a szerelom elkuldott bevizsgáltatni az elso rugostagokat (bocsi ha valami kifejezést rosszul használok, szlovákiábol vagyok), hogy annak a hibáját ki lehessen zárni. Elvittem rázopadra, bemérték az elsoket és a hátsokat is. Elol 72 / 71 %-ot mértek, hátul 53 / 51 -et. Most nem az a legnagyobb gondom hogy elol ez még ok, hanem hogy hátul a szerelom szerint cserélve volt kb. fél éve (10 000 km kb.). Na most nem tudom hogy másszak e a képére hogy átvágott a palánkon és nem is cserélte ki oket, amit ok nélkul nem szeretnék, vagy lehetséges valami más ok is, ami miatt ilyen alacsony értéket mértek. Hátul amugy AL-KO tipusu lengéscsillapitokat találtam, sajnos az állitolagos csere elott nem néztem meg milyen volt. Várom a véleményeket. Koszi.
Kiváló minőség... Ha kicsit nagyobb terheléssel használtad, akár még tönkre is mehetett ennyi idő alatt 50%-osra.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2522 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 16:06:41 »
Idézetet írta: lezlee - 2012.06.14 csütörtök, 15:40:09
Hello mindenki! Csak egy kis megerositésre lenne szukségem, hogy nem vagyok teljesen hulye
A kocsim egy kombi mondeo III. Fura zajokat hallani az elso futomu felol, ezért a szerelom elkuldott bevizsgáltatni az elso rugostagokat (bocsi ha valami kifejezést rosszul használok, szlovákiábol vagyok), hogy annak a hibáját ki lehessen zárni. Elvittem rázopadra, bemérték az elsoket és a hátsokat is. Elol 72 / 71 %-ot mértek, hátul 53 / 51 -et. Most nem az a legnagyobb gondom hogy elol ez még ok, hanem hogy hátul a szerelom szerint cserélve volt kb. fél éve (10 000 km kb.). Na most nem tudom hogy másszak e a képére hogy átvágott a palánkon és nem is cserélte ki oket, amit ok nélkul nem szeretnék, vagy lehetséges valami más ok is, ami miatt ilyen alacsony értéket mértek. Hátul amugy AL-KO tipusu lengéscsillapitokat találtam, sajnos az állitolagos csere elott nem néztem meg milyen volt. Várom a véleményeket. Koszi.
Fél éves lengéscsillapító azért még nem nézhet ki túlságosan ramatyúl tehát újszerű állapotúnak kell lennie esztétikailag oszt mennyire bírja az más kérdés.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2523 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 16:11:38 »
Idézetet írta: b.joci1979 - 2012.06.14 csütörtök, 14:14:21
Tisztelt Uraim!
A véleményetekre lennék kíváncsi.
III.-as, TDDI kombi Mondeom van. Használt nyári gumik felrakása után az autó jobb oldala felől, 40-45km/h sebességtől hallható erős, mozdonyszerű zúgás hallható.
A hang monoton, de minden fordulatnál van egy pillanatig egy erősebb hang, tényleg dízel mozdonyos a hangja, mely a sebesség növekedésével egyéb iránt úgy tűnik halkul.
A gumik nem szálszakadásosak, sőt meg is cseréltem azokat, de mindig a jobb elejéből jön a hang.
Elsőre kerékcsapágyra gyanakodtam hát csere, majd a bal oldalon is, miután nem múlt el féktárcsák és betétek csere.
A féltengelyt megnéztem, ahogy azt korábban itt olvastam, akna felett 4. fokozatba rakva, előre-hátra mozgatva a jobb oldali féltengely belső csuklója, ha kis mértékben is, de fel le ugrál.
Ezért már megvettem a bontott féltengelyt, de ha esetleg tudja valaki a hang okát, azt megköszönném, ha elárulná, mert egy volt Ford szervizes szerelő tegnap azt mondta, hogy a féltengely nem ad ki ilyen hangot, akkor sem, ha beteg.
Köszönettel
Joci
Ehhez csak annyi a hozzászólásom, hogy nekem is sokkal zajosabb a nyári gumi mint a téli. De most már lefuttatom pedig ha elindulok roppant zavar. Néhány km és vagy bemelegszik vagy valami de kicsit csöndesebb. A téli garnitúra sokkal csendesebb pedig azok régebbiek. Kicsit sajnálom is, hogy nem hagytam rajt mert azok már nem lesznek visszarakva ősszel. Ezt a nyarat meg kibírta volna és nekem sem zúgna a fülem.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
lezlee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2524 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 18:11:37 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.06.14 csütörtök, 15:51:51
Kiváló minőség... Ha kicsit nagyobb terheléssel használtad, akár még tönkre is mehetett ennyi idő alatt 50%-osra.
AndyA
Na szoval megnéztem pontosan, 8000 km telt el az állitolagos csere ota. Kocsi nincs terhelve, álltalában 1-2 személlyel használva. 5 év alatt 80 000 km-ert tettem bele én, ezalatt lengéscsillapitot nem cseréltem...ha ez ilyen gyorsan tonkrement, akkor min. 2-3x már kellett volna cserélni ugyebár. Bemásztam a kocsi alá, szép fekete az egész, nem tunik lestrapáltnak, bár nem tudom mennyire kéne látszania az elhasználtságnak kivulrol. Szoval nem tudom mit gondoljak...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2525 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 18:15:07 »
Idézetet írta: lezlee - 2012.06.14 csütörtök, 18:11:37
Na szoval megnéztem pontosan, 8000 km telt el az állitolagos csere ota. Kocsi nincs terhelve, álltalában 1-2 személlyel használva. 5 év alatt 80 000 km-ert tettem bele én, ezalatt lengéscsillapitot nem cseréltem...ha ez ilyen gyorsan tonkrement, akkor min. 2-3x már kellett volna cserélni ugyebár. Bemásztam a kocsi alá, szép fekete az egész, nem tunik lestrapáltnak, bár nem tudom mennyire kéne látszania az elhasználtságnak kivulrol. Szoval nem tudom mit gondoljak...
Kívülről nemigen látszik, csak ha már jön belőle az olaj. Én gyárit vettem, de vannak más használható márkák is, majd a fórumtársak megmondják a tuttit.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2526 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 18:23:12 »
Idézetet írta: lezlee - 2012.06.14 csütörtök, 18:11:37
Na szoval megnéztem pontosan, 8000 km telt el az állitolagos csere ota. Kocsi nincs terhelve, álltalában 1-2 személlyel használva. 5 év alatt 80 000 km-ert tettem bele én, ezalatt lengéscsillapitot nem cseréltem...ha ez ilyen gyorsan tonkrement, akkor min. 2-3x már kellett volna cserélni ugyebár. Bemásztam a kocsi alá, szép fekete az egész, nem tunik lestrapáltnak, bár nem tudom mennyire kéne látszania az elhasználtságnak kivulrol. Szoval nem tudom mit gondoljak...
Esetleg nincs túlfújva a hátsó gumi? Az is tudja befolyásolni a mért értéket. Amúgy nem biztos, hogy ez elhasználódás, mert lehet, hogy újonnan
is ennyit tudott, és ezt az %-ot fogja tartani.
Naplózva
b.joci1979
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2527 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 18:26:16 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.14 csütörtök, 15:26:26
maga a gumi is adhat hangot,ha keresztben fut.a futómű volt ellenorizve,beállítva?lengescsillapito hogy van?
Az autót november közepén vittem el teljes átvizsgálásra egy Ford szervizbe. Ott azt mondták, hogy nem tökéletesek a lengéscsillapítók, de használhatóak még.
Az év elején eltört a jobb első spirál rugó, azt cseréltem, de a hang csak jóval később a téliről, nyári gumira csere után jött elő.
A gumi is szólhat, ha nem fut egyenesen, de felteszem, ha nem is megfelelő a kerékösszetartás, kisebb ívű kanyarodáskor amikor a jobb első gumi éppen egyenesbe kerül a hangnak meg kellene szűnnie. De a hang kanyarodáskor is fennáll.
Köszönöm a hozzászólásokat!
Üdv. Joci
Naplózva
lezlee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2528 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 18:28:43 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.06.14 csütörtök, 18:23:12
Esetleg nincs túlfújva a hátsó gumi? Az is tudja befolyásolni a mért értéket. Amúgy nem biztos, hogy ez elhasználódás, mert lehet, hogy újonnan
is ennyit tudott, és ezt az %-ot fogja tartani.
Nincs tulfujva, ezt pontosan tudom mert 1-2 hete engedtem ki belole, mert gumicsere után tulfujták
Azt hittem ujan 100%-osnak kéne lennie...nem értek hozzá, azért kérdeztem itt utána, nehogy alaptalanul gyanusitsam meg a szerelomet. Ez egyre cifrább
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2529 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 18:35:12 »
Idézetet írta: lezlee - 2012.06.14 csütörtök, 18:28:43
Nincs tulfujva, ezt pontosan tudom mert 1-2 hete engedtem ki belole, mert gumicsere után tulfujták
Azt hittem ujan 100%-osnak kéne lennie...nem értek hozzá, azért kérdeztem itt utána, nehogy alaptalanul gyanusitsam meg a szerelomet. Ez egyre cifrább
100% sosem lesz, még az új sem. Itt van, hogy hogy jön ki a szám:
"A mérés kezdetekor megmérjük,hogy a kerék milyen súllyal nehezedik a talajra,majd a gépkocsi kerekét oldalanként és tengelyenként lengő mozgásra gerjesztjük a berendezés segítségével
Ennek során amikor a gerjesztést megszüntetjük,a kerék és a hozzá kapcsolt rugó és lengéscsillapító szabad lengésekkel lassulni kezd.
Ekkor mérjük meg a legkisebb talperőt(a vizsgáló berendezésre nehezedő legkisebb súlyt) és ezt hasonlítjuk az indítás előtt mért kerékterheléshez.
Ezek százaléka adja meg a lengéscsillapító hatékonyságát."
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2530 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 18:38:52 »
Idézetet írta: b.joci1979 - 2012.06.14 csütörtök, 18:26:16
Az autót november közepén vittem el teljes átvizsgálásra egy Ford szervizbe. Ott azt mondták, hogy nem tökéletesek a lengéscsillapítók, de használhatóak még.
Az év elején eltört a jobb első spirál rugó, azt cseréltem, de a hang csak jóval később a téliről, nyári gumira csere után jött elő.
A gumi is szólhat, ha nem fut egyenesen, de felteszem, ha nem is megfelelő a kerékösszetartás, kisebb ívű kanyarodáskor amikor a jobb első gumi éppen egyenesbe kerül a hangnak meg kellene szűnnie. De a hang kanyarodáskor is fennáll.
Köszönöm a hozzászólásokat!
Üdv. Joci
Esetleg a köztes féltengely támcsapágya?
Naplózva
lezlee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2531 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 18:56:15 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.06.14 csütörtök, 18:35:12
100% sosem lesz, még az új sem. Itt van, hogy hogy jön ki a szám:
"A mérés kezdetekor megmérjük,hogy a kerék milyen súllyal nehezedik a talajra,majd a gépkocsi kerekét oldalanként és tengelyenként lengő mozgásra gerjesztjük a berendezés segítségével
Ennek során amikor a gerjesztést megszüntetjük,a kerék és a hozzá kapcsolt rugó és lengéscsillapító szabad lengésekkel lassulni kezd.
Ekkor mérjük meg a legkisebb talperőt(a vizsgáló berendezésre nehezedő legkisebb súlyt) és ezt hasonlítjuk az indítás előtt mért kerékterheléshez.
Ezek százaléka adja meg a lengéscsillapító hatékonyságát."
Na, igyse voltam eléggé osszezavarva...
Beugrok a szerelomhoz valamelyik nap, aztán meghallgatom a véleményét, és majd attol fugg hogy lépek tovább. Addig is koszi mindenki segitségét.
Naplózva
b.joci1979
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2532 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 19:34:53 »
Idézetet írta: tpmportal lin a k=topic=1590.msg674114#msg674114 date=1339691932
Esetleg a köztes féltengely támcsapágya?
Köszönöm, ez esetleg előfordulhat, ezt a hétvégén ellenőrzöm, bár a féltengely ellenőrzésekor jól megráncigáltam mindent, de nem tapasztaltam ott semmilyen kotyogást, ami a csapágy kopottságára utalna. Ismeretem szerint ráadásul a csapágyzajok egy teljesen homogén zajt szoktak produkálni, de ennek az alapzajon túl egy periodikusan ismétlődő mélyebb hangja van, mely a sebesség növekedésével egyenes arányban gyorsul fel.
Köszönettel
Joci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2533 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 21:35:13 »
Idézetet írta: b.joci1979 - 2012.06.14 csütörtök, 18:26:16
Az autót november közepén vittem el teljes átvizsgálásra egy Ford szervizbe. Ott azt mondták, hogy nem tökéletesek a lengéscsillapítók, de használhatóak még.
Az év elején eltört a jobb első spirál rugó, azt cseréltem, de a hang csak jóval később a téliről, nyári gumira csere után jött elő.
A gumi is szólhat, ha nem fut egyenesen, de felteszem, ha nem is megfelelő a kerékösszetartás, kisebb ívű kanyarodáskor amikor a jobb első gumi éppen egyenesbe kerül a hangnak meg kellene szűnnie. De a hang kanyarodáskor is fennáll.
Köszönöm a hozzászólásokat!
Üdv. Joci
A kanyarodós elméleted nem működik!
A két keré,ha össze felé néz,vagy a jobb a bal felé inkább,akkor az kanyarba is mindig "csúszik" és egyenesben is.Pláne ha a négy kerékből csak az az egy fut keresztbe.Ezért nem ártana egy lézeres futómű állítás.Továbbá a rugótörés és csere is ezt kívánja!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2534 Dátum:
2012.06.14 csütörtök, 22:57:49 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.14 csütörtök, 21:35:13
A kanyarodós elméleted nem működik!
A két keré,ha össze felé néz,vagy a jobb a bal felé inkább,akkor az kanyarba is mindig "csúszik" és egyenesben is.Pláne ha a négy kerékből csak az az egy fut keresztbe.Ezért nem ártana egy lézeres futómű állítás.Továbbá a rugótörés és csere is ezt kívánja!
A rugókat még a futóműállítás előtt kellene megnézni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2535 Dátum:
2012.06.15 péntek, 17:19:02 »
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy azt vettem észre a kocsi hátsó kerekei befele dőlnek, az mitől lehet, tudja vki????semmi zúgás vagy bármiféle hang nem jön onnan, de nem tudom mi mehetett tönkre benne
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2536 Dátum:
2012.06.15 péntek, 17:32:47 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.06.15 péntek, 17:19:02
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy azt vettem észre a kocsi hátsó kerekei befele dőlnek, az mitől lehet, tudja vki????semmi zúgás vagy bármiféle hang nem jön onnan, de nem tudom mi mehetett tönkre benne
Ez így van jól... úgy hívják: terpeszt. Így van kitalálva.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
dieselbee
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2537 Dátum:
2012.06.15 péntek, 17:38:43 »
rugohoz nincs koze, esetleg a hatso felfuggesztes komponenseihez?
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2538 Dátum:
2012.06.15 péntek, 18:01:15 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.15 péntek, 17:32:47
Ez így van jól... úgy hívják: terpeszt. Így van kitalálva.
na de ennyire
)
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Proconsul
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6157
Mens sana in corpore sano
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2539 Dátum:
2012.06.15 péntek, 18:06:31 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.06.15 péntek, 18:01:15
na de ennyire
)
figyi dobjál fel képet róla.
Naplózva
95-ös 1.8TD mondeo
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2540 Dátum:
2012.06.15 péntek, 21:04:58 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.15 péntek, 17:32:47
Ez így van jól... úgy hívják: terpeszt. Így van kitalálva.
na megnéztük aknán, felemelve, semmi sem mozog rajta, nem találtunk egyik oldalt sem semmilyen hibára vagy bármi sérülésre utaló jelet,meg lettek "feszegetve", meg se kottyantak
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
obszerver
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2541 Dátum:
2012.06.20 szerda, 17:16:11 »
Nyikorgott az autó hátulja, csak bal oldalt. Anno befújtuk az összes dolgot amit találtunk és guminak tűnt, akkor fél napra abbahagyta.
Kicseréltettem a hátsó keresztstab szilenteket, de magát a valószínűleg elkopott keresztstabilizátort nem. Nem történt semmi, egy pillantra sem szűnt meg a nyikorgás, tehát nem ez volt.
Mi lehet még ami nyikorog? Sima úton nem, de bármilyen kis magasságváltozásra már nyikorog. Olyan mintha a hátsó lengéscsillapítóval lenne összefüggésben.
Van olyan "legendás" hibaforrás nyikorgásra, mint a hátsó keresztstabilizátor volt, csak hátsó lengéscsillapítóra??
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2542 Dátum:
2012.06.20 szerda, 17:27:47 »
Idézetet írta: obszerver - 2012.06.20 szerda, 17:16:11
Nyikorgott az autó hátulja, csak bal oldalt. Anno befújtuk az összes dolgot amit találtunk és guminak tűnt, akkor fél napra abbahagyta.
Kicseréltettem a hátsó keresztstab szilenteket, de magát a valószínűleg elkopott keresztstabilizátort nem. Nem történt semmi, egy pillantra sem szűnt meg a nyikorgás, tehát nem ez volt.
Mi lehet még ami nyikorog? Sima úton nem, de bármilyen kis magasságváltozásra már nyikorog. Olyan mintha a hátsó lengéscsillapítóval lenne összefüggésben.
Van olyan "legendás" hibaforrás nyikorgásra, mint a hátsó keresztstabilizátor volt, csak hátsó lengéscsillapítóra??
De hát ezt nem nehéz megtalálni... valaki nyomkodja az autó hátulját, a másik meg fülel, tapogat... hamar meg lehet találni, honnan jön.
Nekem a régi mondin a lengsécsillapító rudacskáját kellett megkenni, az csinálta.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2543 Dátum:
2012.06.20 szerda, 19:39:04 »
Idézetet írta: obszerver - 2012.06.20 szerda, 17:16:11
Nyikorgott az autó hátulja, csak bal oldalt. Anno befújtuk az összes dolgot amit találtunk és guminak tűnt, akkor fél napra abbahagyta.
Kicseréltettem a hátsó keresztstab szilenteket, de magát a valószínűleg elkopott keresztstabilizátort nem. Nem történt semmi, egy pillantra sem szűnt meg a nyikorgás, tehát nem ez volt.
Mi lehet még ami nyikorog? Sima úton nem, de bármilyen kis magasságváltozásra már nyikorog. Olyan mintha a hátsó lengéscsillapítóval lenne összefüggésben.
Van olyan "legendás" hibaforrás nyikorgásra, mint a hátsó keresztstabilizátor volt, csak hátsó lengéscsillapítóra??
ha a kutyacsont be van már állva, az is nyikoroghat. mondjuk az inkább mélyebb hang, de pont így csinálja: elinduláskor, fékezéskor, enyhe bukkanókon.
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
ultio
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1242
rasti rusti
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2544 Dátum:
2012.06.20 szerda, 21:51:16 »
Idézetet írta: obszerver - 2012.06.20 szerda, 17:16:11
Nyikorgott az autó hátulja, csak bal oldalt. Anno befújtuk az összes dolgot amit találtunk és guminak tűnt, akkor fél napra abbahagyta.
Kicseréltettem a hátsó keresztstab szilenteket, de magát a valószínűleg elkopott keresztstabilizátort nem. Nem történt semmi, egy pillantra sem szűnt meg a nyikorgás, tehát nem ez volt.
Mi lehet még ami nyikorog? Sima úton nem, de bármilyen kis magasságváltozásra már nyikorog. Olyan mintha a hátsó lengéscsillapítóval lenne összefüggésben.
Van olyan "legendás" hibaforrás nyikorgásra, mint a hátsó keresztstabilizátor volt, csak hátsó lengéscsillapítóra??
Mi tegnap
ezt
cseréltük.
Meg előtte még néhány alkatrészt hátul a futóműben, de azok nem nyikorogtak, tehát biztos, hogy nekem a fenti alkatrész okozta a hangokat.
Nyikorgott nagyon, fekvőrendőrön, nagyobb gázadással induláskor és amikor kiszálltam az autóból akkor is, sőt mikor a 16 kg-os fiam kiszállt, akkor is.
Most már nem csinálja, bár sok km-t nem mentünk az autóval, szóval még tesztelés alatt áll.
Naplózva
rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
obszerver
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2545 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 14:05:30 »
Idézetet írta: ultio - 2012.06.20 szerda, 21:51:16
Mi tegnap
ezt
cseréltük.
Meg előtte még néhány alkatrészt hátul a futóműben, de azok nem nyikorogtak, tehát biztos, hogy nekem a fenti alkatrész okozta a hangokat.
Nyikorgott nagyon, fekvőrendőrön, nagyobb gázadással induláskor és amikor kiszálltam az autóból akkor is, sőt mikor a 16 kg-os fiam kiszállt, akkor is.
Most már nem csinálja, bár sok km-t nem mentünk az autóval, szóval még tesztelés alatt áll.
Ezt cseréltem én is, nekem nem ez.
Ha beírod ide a fórum keresőjébe hogy nyikorog/nyikorgás, akkor mindig erről a szilentről volt szó, ez volt a leggyakoribb válasz a hátsó futómű nyikorgására, így típushibának hittem, ahogy a hátsó kézifékkötél vagy az elromló zár, stb. Nos, nálam nem ez az ok.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2546 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 14:54:28 »
Idézetet írta: obszerver - 2012.06.21 csütörtök, 14:05:30
Ezt cseréltem én is, nekem nem ez.
Ha beírod ide a fórum keresőjébe hogy nyikorog/nyikorgás, akkor mindig erről a szilentről volt szó, ez volt a leggyakoribb válasz a hátsó futómű nyikorgására, így típushibának hittem, ahogy a hátsó kézifékkötél vagy az elromló zár, stb. Nos, nálam nem ez az ok.
nekem akkor nyikorgott úgy mint neked amikor el volt törve a jobb hátsó rugó.
igaz nálam egyértelmű volt, hogy jobb hátulról jön a hang.
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
chunkh asarurrasagh
Vendég
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2547 Dátum:
2012.06.22 péntek, 17:00:24 »
Sziasztok!
Tegnap éles csörömpölő hangot kezdtem el hallani a jobb első keréktől. Leszedtük a kereket és a féltengelyt megmozgatva adta ki ezt a hangot.
Kérdés, hogy mit kell ott cserélni, párban kell-e cserélni?
Köszi
Naplózva
csapo geza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: Futómű
«
Új hozzászólás #2548 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 22:24:38 »
Sziasztok!
Kérdés:hátsó stabilizátor gömbfej is tud kopogó hangot adni rossz uton "combi" ugy szol mint az első kutyacsont?
Naplózva
MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: gömbfej
«
Új hozzászólás #2549 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 23:33:04 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.06.07 csütörtök, 17:42:05
meglátjuk, nekem most ilyen került fel a jobb oldalra. Furcsa is volt, hogy 3db csavarfej van a gömbfej körül, mert eddig nem tűnt fel, hogy lett volna ilyen.
...
nohát a sz0pás folytatódik.
* a bal oldali toronycsapágy nem a gyári pozícióban berakva (van rajta vonal, ami a két külső csavar közé kell essen) -> goto10
* a felni belső része, a féknyereg és a doblemezen jelentős mennyiségű zsírpöttyözés -> szakadt a bal külső féltengelycsukló gumiharangja és szórja ki a zsírt a csuklóból.
(a kérdés csak az, hogy van-e összefüggés a szerelés és szakadás között
)
* a futómű még mindig nem jól áll, nincs kormányközép (2x-i beállítási kísérlet után) (vicces, mikor a gép a középső kormánymű pont és az egyenesfutási állás között billeg...)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
44
45
46
47
48
49
50
[
51
]
52
53
54
55
56
57
58
...
185
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ