Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 08:37:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 3165331 alkalommal)
0 Felhasználó és 78 vendég van a témában
SIRE
Vendég
« Új hozzászólás #2650 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 18:59:58 »

szinte biztos,hogy van ott szimering is meg csapágy is.Azt viszont kétlem,hogy ezt szakműhelyen kívül tudod otthon javítani.

De még mindig jobban hangzik mint a komplett kormánymű-csere/javítás... Csak tudnék a környéken ilyen műhelyt...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2651 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 19:23:11 »

De még mindig jobban hangzik mint a komplett kormánymű-csere/javítás... Csak tudnék a környéken ilyen műhelyt...
a baj,hogy nem úszod meg a felújítást-cserét.Elviszed,és nem a tízezer forintos javítást fogják neked mondani,hanem a komplett felújítást-cserét.Abban van pénz.A te kedvedért meg nem kapnak kenyeret a boltban....ez van,ilyen világban élünk sajnos.
Pont ugyan ilyen egy bronz kefe csere a generátorban.A kefe 700ft.Ha csak azt cserélné ki,felkopna az álla.Nem tudna elkérni érte csak max 3eft-ot.Ehelyett inkább azt mondja,hogy 25ért felújítja-csapágycsere,csúszógyűrű csere,és kefe csere.Na abban  már van lóvé.
Amúgy  nemrég VTamás járt ilyen felújítós cserés dologban,keresd fel és kérdezd meg őt a tapasztalatairól! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2652 Dátum: 2012.07.30 hétfő, 22:26:36 »

a baj,hogy nem úszod meg a felújítást-cserét.Elviszed,és nem a tízezer forintos javítást fogják neked mondani,hanem a komplett felújítást-cserét.Abban van pénz.A te kedvedért meg nem kapnak kenyeret a boltban....ez van,ilyen világban élünk sajnos.
Pont ugyan ilyen egy bronz kefe csere a generátorban.A kefe 700ft.Ha csak azt cserélné ki,felkopna az álla.Nem tudna elkérni érte csak max 3eft-ot.Ehelyett inkább azt mondja,hogy 25ért felújítja-csapágycsere,csúszógyűrű csere,és kefe csere.Na abban  már van lóvé.

Ez nagyon így van! A generátoros egy nagyon szép példa.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #2653 Dátum: 2012.08.04 szombat, 10:52:24 »

Sziasztok!Az a probléma állt fel nálam,hogy mikor balra kanyarodok,akkor ropog valami a futóműnél illetve a kormány környékéröl is lehet hallani valami ropogó hangot.
Ez valószínű,hogy féltengely lesz?Ha igen akkor lehet csak a meghibásodott alkatrészt cserélni vagy komplett féltengely kell.amúgy ilyenkor melyik része szokott meghalni?Válaszotokat előre is köszönöm. worship worship worship
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #2654 Dátum: 2012.08.04 szombat, 14:22:55 »

Sziasztok!Az a probléma állt fel nálam,hogy mikor balra kanyarodok,akkor ropog valami a futóműnél illetve a kormány környékéröl is lehet hallani valami ropogó hangot.
Ez valószínű,hogy féltengely lesz?Ha igen akkor lehet csak a meghibásodott alkatrészt cserélni vagy komplett féltengely kell.amúgy ilyenkor melyik része szokott meghalni?Válaszotokat előre is köszönöm. worship worship worship
Szevasz
Szerintem külső féltengelycsukló amit hallasz nézd meg hogy nincs e kiszakadva a gumiharang rajta vagy
De várj még hátha mondanak okosabbat a többiek is
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2655 Dátum: 2012.08.04 szombat, 20:23:22 »

a baj,hogy nem úszod meg a felújítást-cserét.Elviszed,és nem a tízezer forintos javítást fogják neked mondani,hanem a komplett felújítást-cserét.Abban van pénz.A te kedvedért meg nem kapnak kenyeret a boltban....ez van,ilyen világban élünk sajnos.
Pont ugyan ilyen egy bronz kefe csere a generátorban.A kefe 700ft.Ha csak azt cserélné ki,felkopna az álla.Nem tudna elkérni érte csak max 3eft-ot.Ehelyett inkább azt mondja,hogy 25ért felújítja-csapágycsere,csúszógyűrű csere,és kefe csere.Na abban  már van lóvé.
Amúgy  nemrég VTamás járt ilyen felújítós cserés dologban,keresd fel és kérdezd meg őt a tapasztalatairól! Wink

Felhivtam VTamás által javasolt szervizt.
Elég durva összeget mondtak a jvaitásra. Utána jártam a dolognak, mert nem feltétlenülfizetnék ki ennyi lét.
De sajna  rinya egylőre úgy tűnik, csak ők foglalkoznak mondeo kormány felujitással...
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2656 Dátum: 2012.08.04 szombat, 20:37:12 »

Felhivtam VTamás által javasolt szervizt.
Elég durva összeget mondtak a jvaitásra. Utána jártam a dolognak, mert nem feltétlenülfizetnék ki ennyi lét.
De sajna  rinya egylőre úgy tűnik, csak ők foglalkoznak mondeo kormány felujitással...
Mennyit mondtak? Nekem is kell majd tél előtt...
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2657 Dátum: 2012.08.04 szombat, 20:42:32 »

Mennyit mondtak? Nekem is kell majd tél előtt...

70 - 80e HUF meg a ki/be szerelés dija....
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #2658 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 16:49:59 »

Felhivtam VTamás által javasolt szervizt.
Elég durva összeget mondtak a jvaitásra. Utána jártam a dolognak, mert nem feltétlenülfizetnék ki ennyi lét.
De sajna  rinya egylőre úgy tűnik, csak ők foglalkoznak mondeo kormány felujitással...
Tisztelt Fórumtárs!
Érdeklődnék afelől, mit is takar ez a teljes kormánymű felújjitás. Teljes csere és kapsz egy másikat, vagy a sajátodat javitják és cserélnek benne fődarabokat. Mint pl fogasléc, ferdefogazásu fogaskerkes tengely, csapágyak szimeringek, kormányműház, stb...stb. Legutoljára de nem utolsó sorban, mit kostál ez összességében munka dijjal együtt. wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.05 vasárnap, 18:32:42 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
akela
Vendég
« Új hozzászólás #2659 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 17:05:39 »

Sziasztok!Az a probléma állt fel nálam,hogy mikor balra kanyarodok,akkor ropog valami a futóműnél illetve a kormány környékéröl is lehet hallani valami ropogó hangot.
Ez valószínű,hogy féltengely lesz?Ha igen akkor lehet csak a meghibásodott alkatrészt cserélni vagy komplett féltengely kell.amúgy ilyenkor melyik része szokott meghalni?Válaszotokat előre is köszönöm. worship worship worship
Általában az adott oldalon lévő külső féltengelycsukló ad ropogó hangot.Gázadásnál.Az van kifordulva a kanyarban.A belső csukló inkább csak a kerék le-fel mozgását viseli..Ha már gázadás nélkül is ropog,akkor ne halogasd,mert el is törhet,és ott maradsz az út szélén.Ez jelent egy külső csuklót,gumigarangot,és a hozzátartozó bilincsek cseréjét.
Naplózva
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #2660 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 19:33:31 »

Sziasztok!

Hátsó lengéscsillapítót kell cserélnem (már jó ideje) érdekelne mit ajánlotok középkategóriában.

kb 16ért tudok gázos bilsteint v. sachsot

Köszi!
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2661 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 19:41:43 »

Sziasztok!

Hátsó lengéscsillapítót kell cserélnem (már jó ideje) érdekelne mit ajánlotok középkategóriában.

kb 16ért tudok gázos bilsteint v. sachsot

Köszi!

Tökéletes az ár és a minőség is. Csapj rá!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #2662 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 19:45:20 »

Tökéletes az ár és a minőség is. Csapj rá!
köszi!

a kettő közül mindegy melyik?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2663 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 19:50:33 »

köszi!

a kettő közül mindegy melyik?
Szerintem teljesen mind1 utcai normál használatnál, azt fogod érezni, hkicserélték a kocsid. Én sachsot vettem. Kérdezd meg melyikre mennyi a garancia.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #2664 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 19:54:18 »

Szerintem teljesen mind1 utcai normál használatnál, azt fogod érezni, hkicserélték a kocsid. Én sachsot vettem. Kérdezd meg melyikre mennyi a garancia.
köszi (igen ez jó szempont)

Otthon megoldható a cseréje vagy ne kínlódjak vele?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2665 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 20:01:04 »

köszi (igen ez jó szempont)

Otthon megoldható a cseréje vagy ne kínlódjak vele?
Emeld meg, nézz be a kerékjáratba. Ha rajta van a rugó a csillapítón akkor kell rugóösszehúzó. Szerintem neked ilyen. Ha nincs ilyened, és nem csináltál ilyet, akkor segítségkérés: ismerős-fórumos-szerelő-fórumosszerelő. Felezés, majd amelyik a gazdaságosabb Grin
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #2666 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 21:17:34 »

Emeld meg, nézz be a kerékjáratba. Ha rajta van a rugó a csillapítón akkor kell rugóösszehúzó. Szerintem neked ilyen. Ha nincs ilyened, és nem csináltál ilyet, akkor segítségkérés: ismerős-fórumos-szerelő-fórumosszerelő. Felezés, majd amelyik a gazdaságosabb Grin
köszi...tányéros

esetleg tipp, fórumosszerelőre
(jól tudom, hogy Vik magánba is vállal dolgokat)

Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2667 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 21:56:35 »

köszi...tányéros

esetleg tipp, fórumosszerelőre
(jól tudom, hogy Vik magánba is vállal dolgokat)


passz... Vik úgytudom elég elfoglalt. De ehhez nem is kell márkaszerviz. Várj 1 napot, nagyon kihalt itt minden.. A normális emberek nem voltak gép előtt a hétvégi kánikulában Grin
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #2668 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 22:26:50 »

passz... Vik úgytudom elég elfoglalt. De ehhez nem is kell márkaszerviz. Várj 1 napot, nagyon kihalt itt minden.. A normális emberek nem voltak gép előtt a hétvégi kánikulában Grin
próbálkozom később:)
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #2669 Dátum: 2012.08.05 vasárnap, 22:33:49 »

köszi (igen ez jó szempont)

Otthon megoldható a cseréje vagy ne kínlódjak vele?

Szia!

Az 5 ajtós autómon hátúl a teló a rugóval együtt jön ki, kell rugó összehúzó. Szerintem otthon ne állj neki. Én rugót cseréltettem, onnét tudom.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #2670 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 08:31:33 »

Első lengőkarban levő szilentekből mind a három egyforma, mert a képen, mintha az egyikből egy csonk lóg ki. Vagy 2 egyforma és egy különböző?
A cromaxba csak egy egyiket láttam, akkor ebből elvileg kettő kell és a harmadikat hogy lehet cserélni?


Érdemes-e ezeket cserélni vagy inkább lengőkar komplett  szomoru1 jó kis ára van...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2671 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 08:41:11 »

Első lengőkarban levő szilentekből mind a három egyforma, mert a képen, mintha az egyikből egy csonk lóg ki. Vagy 2 egyforma és egy különböző?
A cromaxba csak egy egyiket láttam, akkor ebből elvileg kettő kell és a harmadikat hogy lehet cserélni?


Érdemes-e ezeket cserélni vagy inkább lengőkar komplett  szomoru1 jó kis ára van...

Három? Két szilent, egy gömbfej. A két szilent cserélhető, de nem ugyanolyanok. A gömbfej cserélhető, de le kell hozzá fúrni a régit,
ami szegecsekkel van rögzítve, és csavarokkal odafogni az újat.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #2672 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 08:50:13 »

Három? Két szilent, egy gömbfej. A két szilent cserélhető, de nem ugyanolyanok. A gömbfej cserélhető, de le kell hozzá fúrni a régit,
ami szegecsekkel van rögzítve, és csavarokkal odafogni az újat.

Szilentből csak ezek vannak... ezek szerint egy még hiányzik?

http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=80200137&flypage=shop.flypage&product_id=4330&option=com_virtuemart&Itemid=26


Ezekből melyiket érdemes venni?

http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=80200130&flypage=shop.flypage&product_id=3831&option=com_virtuemart&Itemid=26

http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=80200137&flypage=shop.flypage&product_id=4330&option=com_virtuemart&Itemid=26

Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2673 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 10:08:42 »


Ilyen a hátsó szilent: KLIKK

Hogy melyiket érdemes az jó kérdés. Én OFF kocsin szívtam egy sort nem gyári gömbfejekkel (amit csak lengőkarostul lehetett cserélni),
ezért alapvetően a gyári híve vagyok. Persze lehet, hogy itt nincsenek ilyen gondok.

Amúgy itt megoszlanak a vélemények a nem lengőkarostul cserélt gömbfejekről:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1590.msg672044#msg672044 <- innen olvass
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2674 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 12:01:18 »

Ilyen a hátsó szilent: KLIKK

Hogy melyiket érdemes az jó kérdés. Én OFF kocsin szívtam egy sort nem gyári gömbfejekkel (amit csak lengőkarostul lehetett cserélni),
ezért alapvetően a gyári híve vagyok. Persze lehet, hogy itt nincsenek ilyen gondok.

Amúgy itt megoszlanak a vélemények a nem lengőkarostul cserélt gömbfejekről:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1590.msg672044#msg672044 <- innen olvass

A front lower wishbone az első lengőkar lesz, nem a hátsó. Ez ránézésre az a cucc, ami olyan gömbcsukló formán készül, hogy állítási lehetőséget adjon a futóműnek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2675 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 12:43:33 »

A front lower wishbone az első lengőkar lesz, nem a hátsó. Ez ránézésre az a cucc, ami olyan gömbcsukló formán készül, hogy állítási lehetőséget adjon a futóműnek.

AndyA

Elsőről volt szó. Ez az első lengőkar hátsó (állítólag olajos, de lehet, hogy nem) szilentje. Állítási lehetőségről nem nagyon tudok ezen.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2676 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 14:14:34 »

Elsőről volt szó. Ez az első lengőkar hátsó (állítólag olajos, de lehet, hogy nem) szilentje. Állítási lehetőségről nem nagyon tudok ezen.

Ja, úgy OK. Nem ez állítható, hanem a kialakítása olyan, hogy valami +/- 0,33 fokos futóműállítási lehetőséget biztosít, aminek utána tud állni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #2677 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 17:50:32 »

Ilyen a hátsó szilent: KLIKK

Hogy melyiket érdemes az jó kérdés. Én OFF kocsin szívtam egy sort nem gyári gömbfejekkel (amit csak lengőkarostul lehetett cserélni),
ezért alapvetően a gyári híve vagyok. Persze lehet, hogy itt nincsenek ilyen gondok.

Amúgy itt megoszlanak a vélemények a nem lengőkarostul cserélt gömbfejekről:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1590.msg672044#msg672044 <- innen olvass

Ez meg szilikonból van? http://cromax.hu/index.php?page=shop.product_details&category_id=80200137&flypage=shop.flypage&product_id=4331&option=com_virtuemart&Itemid=26
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #2678 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 17:55:54 »


Mitől lenne szilikonból? Kívül fém, belül gumi.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2679 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 20:30:26 »


Van ára is...  88 fontért Powerflex poliuretán szilentet kapni párban.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #2680 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 22:06:13 »

Mitől lenne szilikonból? Kívül fém, belül gumi.

akkor csak a szemem csal, mert mintha látni lehetne a középső gumiszilent árnyékát a paláston keresztül.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2681 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 22:08:32 »

akkor csak a szemem csal, mert mintha látni lehetne a középső gumiszilent árnyékát a paláston keresztül.

csalóka, de szerintem csak a fényképezőgépet vagy az ember sziluettjét látod, aki fotózta.
Naplózva
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #2682 Dátum: 2012.08.07 kedd, 11:06:35 »


nem szilikon, csak szilikon toltet. Tehat a kulso gumikopeny belul ureges, amiben egy szilikon alapu lotty van. Amikor a gumi eloregszik, atangedi a szilikont , elkezd kopogni, ezaltal jelzi hogy vege van, csereerett. Nekem ilyen volt jobb elol, kar hogy nem fenykepeztem le csere utan.

Sokan csodalkoznak hogy miert nedves/olajos az elso lengokar hatso resze, hat ezert. Folyik a toltet a szilentbol.

Amit nem tudok hogy az aftermarket szilentek is igy vannak megoldva, a gyari az ilyen.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2683 Dátum: 2012.08.07 kedd, 11:16:21 »

nem szilikon, csak szilikon toltet. Tehat a kulso gumikopeny belul ureges, amiben egy szilikon alapu lotty van. Amikor a gumi eloregszik, atangedi a szilikont , elkezd kopogni, ezaltal jelzi hogy vege van, csereerett. Nekem ilyen volt jobb elol, kar hogy nem fenykepeztem le csere utan.

Sokan csodalkoznak hogy miert nedves/olajos az elso lengokar hatso resze, hat ezert. Folyik a toltet a szilentbol.

Amit nem tudok hogy az aftermarket szilentek is igy vannak megoldva, a gyari az ilyen.

A Powerflex pl. egy gömböt ültet be megfelelő kenőanyaggal megspékelve két félgömb pofa közé.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #2684 Dátum: 2012.08.07 kedd, 20:03:37 »

Általában az adott oldalon lévő külső féltengelycsukló ad ropogó hangot.Gázadásnál.Az van kifordulva a kanyarban.A belső csukló inkább csak a kerék le-fel mozgását viseli..Ha már gázadás nélkül is ropog,akkor ne halogasd,mert el is törhet,és ott maradsz az út szélén.Ez jelent egy külső csuklót,gumigarangot,és a hozzátartozó bilincsek cseréjét.

Köszönöm a választ de!!!Ma felemeltük az autót,hogy okosabbak legyünk és semmi jelét nem láttuk,hogy valami lenne.
A gumiharangnak pl.,semmi baja.Lehet,hogy még csak abba a stádiumba van,hogy nincs szemmel látható tünete?
Nagyon fosok mert a németeknél dolgozok és napi 100km megyek és nem akarok sehol ott maradni.A válaszodat előre is nagyon köszönöm.
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #2685 Dátum: 2012.08.07 kedd, 20:44:21 »

Tisztelt Fórumtárs!
Érdeklődnék afelől, mit is takar ez a teljes kormánymű felújjitás. Teljes csere és kapsz egy másikat, vagy a sajátodat javitják és cserélnek benne fődarabokat. Mint pl fogasléc, ferdefogazásu fogaskerkes tengely, csapágyak szimeringek, kormányműház, stb...stb. Legutoljára de nem utolsó sorban, mit kostál ez összességében munka dijjal együtt. wave
Tisztelettel László! worship  

Elnézést a megkésett válaszért.

Ahogy elmondták viszed a sajátodat, (nem kell kiszerelni) és kapsz helyette egy teljesen felujitottat.
Amit be is épitenek Neked.
Egy nap alatt megvan a teljes csere.

A magyarázat alapján az aluminium ház kopik el.
Ebböl származik a kopogó hang. A felujitás során pedig felfurják ezt az aluminiumot.

Valamint még elmondták, hogy azért koszolódik el a szervó olaj.
Mert a házból kopó alkatrészek ebben vannak benne.
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2686 Dátum: 2012.08.07 kedd, 22:11:21 »

Elnézést a megkésett válaszért.

Ahogy elmondták viszed a sajátodat, (nem kell kiszerelni) és kapsz helyette egy teljesen felujitottat.
Amit be is épitenek Neked.
Egy nap alatt megvan a teljes csere.

A magyarázat alapján az aluminium ház kopik el.
Ebböl származik a kopogó hang. A felujitás során pedig felfurják ezt az aluminiumot.

Valamint még elmondták, hogy azért koszolódik el a szervó olaj.
Mert a házból kopó alkatrészek ebben vannak benne.
Akkor nem véletlen van előírva a szervó olaj csere szomoru1  És gondolom ha meg is van csinálva időben, akkor nem megy szét
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2687 Dátum: 2012.08.07 kedd, 22:31:30 »

Köszönöm a választ de!!!Ma felemeltük az autót,hogy okosabbak legyünk és semmi jelét nem láttuk,hogy valami lenne.
A gumiharangnak pl.,semmi baja.Lehet,hogy még csak abba a stádiumba van,hogy nincs szemmel látható tünete?
Nagyon fosok mert a németeknél dolgozok és napi 100km megyek és nem akarok sehol ott maradni.A válaszodat előre is nagyon köszönöm.

Ha terheletlenül (kinyomott kuplungnál) recseg, akkor nem féltengely. Nézesd meg a torony csapágyaid, és az alsó támasztó gömbfejet, ami a lengőkarral egybe van szegecselve.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2688 Dátum: 2012.08.08 szerda, 07:46:22 »

Akkor nem véletlen van előírva a szervó olaj csere szomoru1  És gondolom ha meg is van csinálva időben, akkor nem megy szét

De, szétmegy. Csak valamivel lassabban, mert egy időre eltűnnek az olajból az extra súrlódást és kopást okozó, olaj által hordozott fémszemcsék.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2689 Dátum: 2012.08.08 szerda, 15:28:14 »

Mekkora tornyos copás kiszedni az első lengőkarokat? Mennyire kell széthányni az elejét az autónak, motorrögzítők, segédkeret stb.?

Akna van, nem hanyatt fekve kell szerelni a betonon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2690 Dátum: 2012.08.08 szerda, 17:27:41 »

Mekkora tornyos copás kiszedni az első lengőkarokat? Mennyire kell széthányni az elejét az autónak, motorrögzítők, segédkeret stb.?

Akna van, nem hanyatt fekve kell szerelni a betonon.

AndyA
nagy... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #2691 Dátum: 2012.08.08 szerda, 19:05:35 »

Ha terheletlenül (kinyomott kuplungnál) recseg, akkor nem féltengely. Nézesd meg a torony csapágyaid, és az alsó támasztó gömbfejet, ami a lengőkarral egybe van szegecselve.

Igen értelek,de ha balra kanyarodok akkor is csinálja néha.Meg amit te mondasz,hogy ha ovatosan indulok
és amikor kiemel a kuplung akkor eggyet kettőt roppanik.Ez még mindig lehet a te variációd?Még ma is megnézettem
és semmit nem találtak.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2692 Dátum: 2012.08.08 szerda, 19:38:59 »

Igen értelek,de ha balra kanyarodok akkor is csinálja néha.Meg amit te mondasz,hogy ha ovatosan indulok
és amikor kiemel a kuplung akkor eggyet kettőt roppanik.Ez még mindig lehet a te variációd?Még ma is megnézettem
és semmit nem találtak.

Próbáld meg teljesen sima úton (tükör sima aszfalt kavics hordalék nélkül) megfordulni mindkét irányba, gázzal és üresben is.
Akkor okosabbak leszünk talán.
A féltengely belső csuklói is lehetnek rosszak, de az sokkal ritkább, minthogy a külső csukló romlik el.
Esetleg egy futóműveshez gurulj be, és rázza meg padon, illetve feszegesse meg pajszerral a futóművet, hátha kiderül mi lehet.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.08 szerda, 19:41:29 írta Mad-V » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2693 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 11:44:50 »

nagy... vigyor3

Kicsit részletesebben lehetne?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2694 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 12:02:58 »

Kicsit részletesebben lehetne?

AndyA
2 csavar fogja, de az egyikhez le kell engednik a segéd keretet, hogy hozzáférj, asszem. mit akarsz csinálni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2695 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 12:28:51 »

2 csavar fogja, de az egyikhez le kell engednik a segéd keretet, hogy hozzáférj, asszem. mit akarsz csinálni??

Powerflex PU szilenteket rakni bele. wave

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2696 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 18:17:19 »

Kicsit részletesebben lehetne?

AndyA
Nagy szivás! vigyor3
Én nem állnék neki egyedül otthon.Nem jönki a régi,nem megy a helyére az új,kellhetnek segédezközök,amiket nem akasztasz le a szögról.Szilent kinyomó,prés,nagykalapács,egy halom nyugalom,meg vagy 5sör.Én inkább fizetnék érte 5e ft ot egy futóművesnek.....a sört meg meginnám! vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.09 csütörtök, 20:48:46 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #2697 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 18:39:17 »

Próbáld meg teljesen sima úton (tükör sima aszfalt kavics hordalék nélkül) megfordulni mindkét irányba, gázzal és üresben is.
Akkor okosabbak leszünk talán.
A féltengely belső csuklói is lehetnek rosszak, de az sokkal ritkább, minthogy a külső csukló romlik el.
Esetleg egy futóműveshez gurulj be, és rázza meg padon, illetve feszegesse meg pajszerral a futóművet, hátha kiderül mi lehet.

Oké nagyon köszönöm a segitséget,megpróbálom így!És szerinted van összefüggés a kormány recsegéssel is?
Ez úgy néz ki,hogy valahol a kormány kerék alól hallani ropogást kanyarodáskor.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #2698 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 18:44:15 »

Oké nagyon köszönöm a segitséget,megpróbálom így!És szerinted van összefüggés a kormány recsegéssel is?
Ez úgy néz ki,hogy valahol a kormány kerék alól hallani ropogást kanyarodáskor.


Passzolok így látatlanban, de a kormány közvetítheti a futómű kopogását is akár.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #2699 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 23:26:16 »

Nagy szivás! vigyor3
Én nem állnék neki egyedül otthon.Nem jönki a régi,nem megy a helyére az új,kellhetnek segédezközök,amiket nem akasztasz le a szögról.Szilent kinyomó,prés,nagykalapács,egy halom nyugalom,meg vagy 5sör.Én inkább fizetnék érte 5e ft ot egy futóművesnek.....a sört meg meginnám! vigyor3

Ez nem erről szól. Tudod, szerelés, haverok, buli, fanta... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.045 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.