Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 08:38:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
229
230
231
232
233
234
235
[
236
]
237
238
239
240
241
242
243
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12015619 alkalommal)
Petya
és 58 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11750 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 16:03:25 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.08.06 hétfő, 15:54:49
Köszi!
Nem találtam a felsorolásban, szóval úgy tűnik nincs.
A kristály ezüst metál színnek mi a gyári neve?
Illetve ezek mik?
(-) SVP
Ez mi lehet?
Figyelmeztető kijelző nélkül
ez nem a BC? mert az van.
Deployable Anti-W'Lash Restr
Ezt sem találtam, hogy mi lehet.
Tüzelőanyag komputer nélkül
Ez sem a BC?
lehet, hogy utólagos??
I
ce Feature Pack 6
Ez lenne a sok fűthető cucc? (ülés, kieg fűtés, fúvókák, stb? mert azokat külön-külön is felsorolta)
Telefon-előkész. csomaggal - A kiv.Multimedia/telematika rendsz.nélkül
Ez pontosan mit jelent, és hol találom?Hogy tuom életre kelteni?
Ezt pedig nem értem:
Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
8 irányú vezetőülés állítással
Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
programozható vezetoülés nélkül
Namármost az üléseim: a vezető is meg az anyós is ugyanolyan, kézzel állítható támla, ülőlap és deréktámasz, plusz a vezető oldal ugye fel/le elektromosan. Akkor mitől 8 és mitől 2 a két ülés állítási lehetősége a fentiek szerint?
Ja és még írta, hogy CD storage box, meg 6000ND...na ezek már nem értek el hozzám
Mindegy, lett helyette jobb
Anti-Whiplash: a hátulróll s*ggbetoláskor fellépő ostorcsapás-hatás elhárító izémizé az ülésben.
BC általában: egyrészt nem kell szentírásnak venni, amit az eTIS mond, mivel ismerős fehér autója is piros aszerint, pedig soha nem volt olyan. Másfelől műszerblokk cserével utólag is megoldható a BC.
ICE: In Car Entertainment, azaz valamilyen szintű szórakoztató elektronikai csomag.
8 irányú neked ezek szerint mégsincs, vagy "kispórolták" az autóból, és másik, "jóárasított" üléssel kaptad meg az autót (ha pl. használtan vetted). Pláne, hogy a CD-tár és hasonlók sem voltak az autóban, mint írod. A 8 irányú ülésnek más az ülés alatti csatlakozója, több drót bele van kötve, mint a simába. Ha kihúzod, és az ülésen nem folytatódik minden, ami az autó kábelkorbácsában benne van, akkor ez lehet a helyzet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11751 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 16:06:15 »
Idézetet írta: stealt - 2012.08.06 hétfő, 14:17:14
Itt is megnézheted
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
Én kíváncsiságból meglestem! A színt vhogy nem tudják eltalálni sehol, etis szerint király szürke, forgalmi szerint bíbor lila a világoskék autóm!
Azt írják, h Genk-ben rakták össze, tehát belga, v ez elírás Genfről? MIt jelent ez: RSO díszítés nélkül , Vezetőülés hőm.vezérlés csökkentés , Utasülés hőm.vezérlés csökkentés, Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval, 8 irányú vezetőülés állítással (mit takar a 8 irány?
előre-hátra, fel-le, hátlap előre-hátra, deréktámasz előre-hátra) programozható vezetoülés nélkül?
Most akkor hány légzsák van az autómban? Smart utasoldali légzsákkal intell.utas légzsák Oldallégzsákkal - vezetőoldali Oldallégzsákkal - utasoldali
Deployable Anti-W'Lash Restr?
Ez meg egy kicsit ellentmondásos: Kipörgésgátló rendszer nélkül kipörgésgátló rendszerrel
?
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11752 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 16:09:25 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.08.06 hétfő, 15:54:49
Köszi!
Nem találtam a felsorolásban, szóval úgy tűnik nincs.
A kristály ezüst metál színnek mi a gyári neve?
Illetve ezek mik?
(-) SVP
Ez mi lehet?
Figyelmeztető kijelző nélkül
ez nem a BC? mert az van.
Deployable Anti-W'Lash Restr
Ezt sem találtam, hogy mi lehet.
Tüzelőanyag komputer nélkül
Ez sem a BC?
lehet, hogy utólagos??
I
ce Feature Pack 6
Ez lenne a sok fűthető cucc? (ülés, kieg fűtés, fúvókák, stb? mert azokat külön-külön is felsorolta)
Telefon-előkész. csomaggal - A kiv.Multimedia/telematika rendsz.nélkül
Ez pontosan mit jelent, és hol találom?Hogy tuom életre kelteni?
Ezt pedig nem értem:
Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
8 irányú vezetőülés állítással
Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
programozható vezetoülés nélkül
Namármost az üléseim: a vezető is meg az anyós is ugyanolyan, kézzel állítható támla, ülőlap és deréktámasz, plusz a vezető oldal ugye fel/le elektromosan. Akkor mitől 8 és mitől 2 a két ülés állítási lehetősége a fentiek szerint?
Ja és még írta, hogy CD storage box, meg 6000ND...na ezek már nem értek el hozzám
Mindegy, lett helyette jobb
Na nagyjából u.azokat nem tudjuk kibogarászni!
A tüzelőanyag komputer az a fedcomp, az tuti.
Ja, az enyémnél még a 4000es sorozatot sem értem.
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11753 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 16:31:07 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.08.06 hétfő, 15:54:49
A kristály ezüst metál színnek mi a gyári neve?
Medium Steel Blue a világosabb, egy kicsit sötétebb kék. A sötétkék State Blue.
Válasz
Ezt pedig nem értem:
Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
8 irányú vezetőülés állítással
Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
programozható vezetoülés nélkül
Namármost az üléseim: a vezető is meg az anyós is ugyanolyan, kézzel állítható támla, ülőlap és deréktámasz, plusz a vezető oldal ugye fel/le elektromosan. Akkor mitől 8 és mitől 2 a két ülés állítási lehetősége a fentiek szerint?
Az ülés elektromosan emelhető, és kézzel állítható. Ezt is írja, ez így ok.
Üa szgép a ghiában alap, az nem utólagos. Mint ahogy az ülés sem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11754 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 22:15:57 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.06 hétfő, 16:31:07
Medium Steel Blue a világosabb, egy kicsit sötétebb kék. A sötétkék State Blue.
Az ülés elektromosan emelhető, és kézzel állítható. Ezt is írja, ez így ok.
Üa szgép a ghiában alap, az nem utólagos. Mint ahogy az ülés sem.
A blue nem stimmol, mert ezüst metál az autóm. Azaz kristály metál, ahogy fogalmaz az etis.
És akkor mi ez a 8 irányba állíthatós ülés? Kinek van olyan? Illetve az anyós miért csak 2 irányba?? Azon is van deréktámasz pl.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11755 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 22:19:05 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.08.06 hétfő, 22:15:57
A blue nem stimmol, mert ezüst metál az autóm. Azaz kristály metál, ahogy fogalmaz az etis.
És akkor mi ez a 8 irányba állíthatós ülés? Kinek van olyan? Illetve az anyós miért csak 2 irányba?? Azon is van deréktámasz pl.
Elnéztem. Stardust Silver.
Az anyós 2 irányúja csak elírás.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11756 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 23:51:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.06 hétfő, 16:03:25
Anti-Whiplash: a hátulróll s*ggbetoláskor fellépő ostorcsapás-hatás elhárító izémizé az ülésben.
Magyarul: Fejtámla
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11757 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 23:57:18 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.08.06 hétfő, 23:51:55
Magyarul: Fejtámla
Annál több. Valami olyan, hogy a fejtámla mozdul előre, hogy a visszacsapódó fejet lelassítsa, megfogja.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11758 Dátum:
2012.08.07 kedd, 00:08:02 »
Én büntiben vagyok,h az én hozzászólásomra nem reagál senki?!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11759 Dátum:
2012.08.07 kedd, 07:36:49 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.08.06 hétfő, 15:54:49
Köszi!
Nem találtam a felsorolásban, szóval úgy tűnik nincs.
A kristály ezüst metál színnek mi a gyári neve?
Illetve ezek mik?
(-) SVP
Ez mi lehet?
Figyelmeztető kijelző nélkül
ez nem a BC? mert az van.
Deployable Anti-W'Lash Restr
Ezt sem találtam, hogy mi lehet.
Tüzelőanyag komputer nélkül
Ez sem a BC?
lehet, hogy utólagos??
I
ce Feature Pack 6
Ez lenne a sok fűthető cucc? (ülés, kieg fűtés, fúvókák, stb? mert azokat külön-külön is felsorolta)
Telefon-előkész. csomaggal - A kiv.Multimedia/telematika rendsz.nélkül
Ez pontosan mit jelent, és hol találom?Hogy tuom életre kelteni?
Ezt pedig nem értem:
Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
8 irányú vezetőülés állítással
Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
programozható vezetoülés nélkül
Namármost az üléseim: a vezető is meg az anyós is ugyanolyan, kézzel állítható támla, ülőlap és deréktámasz, plusz a vezető oldal ugye fel/le elektromosan. Akkor mitől 8 és mitől 2 a két ülés állítási lehetősége a fentiek szerint?
Ja és még írta, hogy CD storage box, meg 6000ND...na ezek már nem értek el hozzám
Mindegy, lett helyette jobb
Special Value Pack.Ez egy csomag amit gondolom piaconként rakják bele.Nekem német a kocsi így minden téli cucc benne van.Havwrnak Francia csak nvigáció van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11760 Dátum:
2012.08.07 kedd, 13:58:29 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.06 hétfő, 22:19:05
Elnéztem. Stardust Silver.
Az anyós 2 irányúja csak elírás.
Thx!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11761 Dátum:
2012.08.07 kedd, 18:05:56 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.08.07 kedd, 00:08:02
Én büntiben vagyok,h az én hozzászólásomra nem reagál senki?!
Dehogy... mire nem reagáltunk?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Steve5049
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11762 Dátum:
2012.08.07 kedd, 19:25:54 »
Sziasztok!
Izzót szeretnék cserélni a kilépő fényes öldalsó tökrökben. Tudnátok segíteni, hogy hogyan lehet ezekhez hozzáférni? Azt hittem egyszerű lesz, de azután szembesültem vele, hogy alul be vannak ragasztva a kis világító ablakok.
Minden segítséget nagyon köszönök nektek.
Naplózva
escse
Vendég
Műszerfal világítás
«
Új hozzászólás #11763 Dátum:
2012.08.07 kedd, 20:37:42 »
Sziasztok.
MK3 műszerfal világítás. Felkapcsolom, működik, majd random idő elteltével lekapcsol. Max 1óra, de van hogy 3 perc. Elvittem egy szakihoz, aki megtisztogatta a csatikat, és közölte hogy ok. Így is volt kb egy hétig, aztán újra kezdődött. A szaki mozdulatait követve eztuán magam próbálkoztam a kormány alatti baloldali kapcsoló kiemelésével és a csatlakozó bizergálásával. Működik, ismét kb 3 percre. Majd egy éjszakai dührohamban befújtam az egész csatlakozót WD-40-el. Ugyanúgy nem megy, csak minden tiszta olaj lett. A pontosság kedvéért a kvarckijelző világítása ég. Ami nem ég, az a mutatók-számok, óra konzolközépen, befúvó gombok meg a váltó (automata). -gondolom ezt a kört kaocsolja az említett kapcsolóegység- További méreg, hogy maga a kapcsoló (vagyis a kormány alatti balon a világításkapcsoló komplett egysége) világít(!). Ja, és ha egyszer elalszik, akkor a lekapcsolás sem segít, van hogy épp csak egy pillanatra felvillan, aztán kakukk, van hogy annyi sem. (Ebből arra gondoltam, hogy vmilyen túlmelegedés lehet, de néhány eset ezt mégsem igazolja). Ha van vkinek hasonló tapasztalata, netán a megoldást is tudja, hálás lennék ha megosztaná, mert egyszerő dolog, de megesz a méreg. Köszönöm előre is! üdv: escse
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Műszerfal világítás
«
Új hozzászólás #11764 Dátum:
2012.08.07 kedd, 20:49:35 »
Idézetet írta: escse - 2012.08.07 kedd, 20:37:42
Sziasztok.
MK3 műszerfal világítás. Felkapcsolom, működik, majd random idő elteltével lekapcsol. Max 1óra, de van hogy 3 perc. Elvittem egy szakihoz, aki megtisztogatta a csatikat, és közölte hogy ok. Így is volt kb egy hétig, aztán újra kezdődött. A szaki mozdulatait követve eztuán magam próbálkoztam a kormány alatti baloldali kapcsoló kiemelésével és a csatlakozó bizergálásával. Működik, ismét kb 3 percre. Majd egy éjszakai dührohamban befújtam az egész csatlakozót WD-40-el. Ugyanúgy nem megy, csak minden tiszta olaj lett. A pontosság kedvéért a kvarckijelző világítása ég. Ami nem ég, az a mutatók-számok, óra konzolközépen, befúvó gombok meg a váltó (automata). -gondolom ezt a kört kaocsolja az említett kapcsolóegység- További méreg, hogy maga a kapcsoló (vagyis a kormány alatti balon a világításkapcsoló komplett egysége) világít(!). Ja, és ha egyszer elalszik, akkor a lekapcsolás sem segít, van hogy épp csak egy pillanatra felvillan, aztán kakukk, van hogy annyi sem. (Ebből arra gondoltam, hogy vmilyen túlmelegedés lehet, de néhány eset ezt mégsem igazolja). Ha van vkinek hasonló tapasztalata, netán a megoldást is tudja, hálás lennék ha megosztaná, mert egyszerő dolog, de megesz a méreg. Köszönöm előre is! üdv: escse
Inkább belül lesz a kontakt hiba... magában a műszerfalban.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: Műszerfal világítás
«
Új hozzászólás #11765 Dátum:
2012.08.07 kedd, 22:25:44 »
Idézetet írta: escse - 2012.08.07 kedd, 20:37:42
Sziasztok.
a kormány alatti baloldali kapcsoló kiemelésével és a csatlakozó bizergálásával. Működik, ismét kb 3 percre. Majd egy éjszakai dührohamban befújtam az egész csatlakozót WD-40-el. Ugyanúgy nem megy, csak minden tiszta olaj lett.
Magával a lámpa kapcsolóval próbálkoztál?
Állítható a fényereje a műszerfal világításodnak? Azt a potit próbáld meg tekergetni, hogy arra mit csinál.
A WD40-et meg felejtsd el, mert van, akinek füstölt már le a gyújtáskapcsolója, mert azzal fújta be. Az a sz a r kb semmire sem igazán jó.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11766 Dátum:
2012.08.08 szerda, 07:48:31 »
Idézetet írta: Steve5049 - 2012.08.07 kedd, 19:25:54
Sziasztok!
Izzót szeretnék cserélni a kilépő fényes öldalsó tökrökben. Tudnátok segíteni, hogy hogyan lehet ezekhez hozzáférni? Azt hittem egyszerű lesz, de azután szembesültem vele, hogy alul be vannak ragasztva a kis világító ablakok.
Minden segítséget nagyon köszönök nektek.
Az autó felőli belső, keskenyebbik oldalon egy vékony pengével benyúlva ki tudod pattintani a rugót, ami tartja. A "hivatalos" mód a tükörlap kipattintása, utána már látni fogod a rögzítését. Lefelé kiveszed, és simán megy a csere.
Ilyet tegyél bele:
http://dx.com/p/f106-1-25w-125-lumen-6x5050-smd-led-car-white-light-bulb-dc-12v-45481?item=1
Ugyanez kell a napellenző fölötti piperelámpkba is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Steve5049
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11767 Dátum:
2012.08.08 szerda, 08:29:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.08 szerda, 07:48:31
Az autó felőli belső, keskenyebbik oldalon egy vékony pengével benyúlva ki tudod pattintani a rugót, ami tartja. A "hivatalos" mód a tükörlap kipattintása, utána már látni fogod a rögzítését. Lefelé kiveszed, és simán megy a csere.
Ilyet tegyél bele:
http://dx.com/p/f106-1-25w-125-lumen-6x5050-smd-led-car-white-light-bulb-dc-12v-45481?item=1
Ugyanez kell a napellenző fölötti piperelámpkba is.
AndyA
Köszi a segítséget!
Én a másik oldalról próbálkoztam, de így sem jutottam sokra. Levettem a tükör kölső borítását (azt a műanyagot, ami színre van fújva), de semmivel nem kerültem közelebb a cseréhez.
Hogyan tudom úgy kipattintani a tükörlapot, hogy ne törjön el?
Köszi!
Naplózva
Lecsó
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11768 Dátum:
2012.08.08 szerda, 08:55:11 »
Sziasztok!
Pár napja megszűnt világítani a jobb első tompított xenon-om. A szerelő kicserélte az izzót, de nem segített. Szerinte a trafó lesz a ludas, amire 150e forintot mondott...
Na ettől leültem, majd miután fel bírtam állni, utána néztem, és 150e-ért komlplett lámpatestet adnak párban. Most itt tényleg ilyen árak szaladgálnak, vagy van valami alternatív megoldás arra hogy a két első lámpatestem ne a kocsi értékének az ötödét tegye ki? Vagy cseréljem ki halogénra?
Kérlek segítsetek, mert még a hátsó híd szilenteket is cserélni kell, és a kis családom éhen hal egy hónap alatt, ha most ezt egyben mind ki kell perkálnom...
Hálásan köszönöm előre is!
Naplózva
2004-es 5 ajtós MkIII 2.0 16v Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11769 Dátum:
2012.08.08 szerda, 09:26:16 »
Idézetet írta: Steve5049 - 2012.08.08 szerda, 08:29:22
Köszi a segítséget!
Én a másik oldalról próbálkoztam, de így sem jutottam sokra. Levettem a tükör kölső borítását (azt a műanyagot, ami színre van fújva), de semmivel nem kerültem közelebb a cseréhez.
Hogyan tudom úgy kipattintani a tükörlapot, hogy ne törjön el?
Köszi!
Külső oldalon körmös a lámpa rögzítése, az elég nagy baj, ha onnan sikerül kiszabadítani...
A tükörlapot kézzel elforgatod, hogy a felső-külső sarka felől mögé tudj nyúlni, szerintem onnan a legkönnyebb. Szigoróan csak kézzel, szerszám nélkül!!!
Azután óvatosan húzni kezded, míg ki nem pattan az a sarok, utána meg körbe a többi rögzítést is kipattintod, és kész. Vissza meg simán benyomod a helyére. Elsőre nehéz csak, a másodiktól sima ügy.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11770 Dátum:
2012.08.08 szerda, 09:54:05 »
Idézetet írta: Lecsó - 2012.08.08 szerda, 08:55:11
Sziasztok!
Pár napja megszűnt világítani a jobb első tompított xenon-om. A szerelő kicserélte az izzót, de nem segített. Szerinte a trafó lesz a ludas, amire 150e forintot mondott...
Na ettől leültem, majd miután fel bírtam állni, utána néztem, és 150e-ért komlplett lámpatestet adnak párban. Most itt tényleg ilyen árak szaladgálnak, vagy van valami alternatív megoldás arra hogy a két első lámpatestem ne a kocsi értékének az ötödét tegye ki? Vagy cseréljem ki halogénra?
Kérlek segítsetek, mert még a hátsó híd szilenteket is cserélni kell, és a kis családom éhen hal egy hónap alatt, ha most ezt egyben mind ki kell perkálnom...
Hálásan köszönöm előre is!
Próbáld ki, hogy kicseréled a két lámpa trafóját (fém négyszög a lámpatest hátulján). Ha ezek után a villogás is helyet cserél akkor trafó. HZsolt92 talán tud neked segíteni olcsóbb megoldásban.
Naplózva
Steve5049
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11771 Dátum:
2012.08.08 szerda, 10:52:15 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.08 szerda, 09:26:16
Külső oldalon körmös a lámpa rögzítése, az elég nagy baj, ha onnan sikerül kiszabadítani...
A tükörlapot kézzel elforgatod, hogy a felső-külső sarka felől mögé tudj nyúlni, szerintem onnan a legkönnyebb. Szigoróan csak kézzel, szerszám nélkül!!!
Azután óvatosan húzni kezded, míg ki nem pattan az a sarok, utána meg körbe a többi rögzítést is kipattintod, és kész. Vissza meg simán benyomod a helyére. Elsőre nehéz csak, a másodiktól sima ügy.
AndyA
Nagyon köszi a gyors választ.
Nekiugrok és majd jelentkezem az eredménnyel. Remélem nem az lesz a következő hozzászólásom, hogy tud-e valaki tükörlapot olcsón!
Naplózva
Steve5049
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11772 Dátum:
2012.08.08 szerda, 11:11:46 »
Idézetet írta: Steve5049 - 2012.08.08 szerda, 10:52:15
Nagyon köszi a gyors választ.
Nekiugrok és majd jelentkezem az eredménnyel. Remélem nem az lesz a következő hozzászólásom, hogy tud-e valaki tükörlapot olcsón!
Nagyon köszönöm a segítséget AndyA!
Már készen is vagyok vele. Olyan egyszerűnek tünt így a leírásod lapján, hogy kiszaladtam a munkahelyemről és a parkolóban gyorsan megcsináltam. Már világít is mindkettő.
Milyen jó, hogy én meg napokat túráztam rajta, hogyan oldjam meg.
Na mindegy! Még egyszer köszönöm!
Ha sikerül szereznem olyan smd led-es fényeket, mint amit belinkeltél, már rutinból fog menni a csere.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11773 Dátum:
2012.08.08 szerda, 13:13:48 »
Idézetet írta: Steve5049 - 2012.08.08 szerda, 10:52:15
Nagyon köszi a gyors választ.
Nekiugrok és majd jelentkezem az eredménnyel. Remélem nem az lesz a következő hozzászólásom, hogy tud-e valaki tükörlapot olcsón!
Ha fűtött a tükörlapod, a csatlakozót óvatosan húzd le, mert könnyű letörni. Vissza lehet forrasztani (a drótot, véglegesre), de akkor is macera.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
escse
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11774 Dátum:
2012.08.08 szerda, 15:17:03 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.08.07 kedd, 22:25:44
Magával a lámpa kapcsolóval próbálkoztál?
Állítható a fényereje a műszerfal világításodnak? Azt a potit próbáld meg tekergetni, hogy arra mit csinál.
A WD40-et meg felejtsd el, mert van, akinek füstölt már le a gyújtáskapcsolója, mert azzal fújta be. Az a sz a r kb semmire sem igazán jó.
Igen. Alatta van egy kis rekesz, onnan fel lehet nyúlni és egész könnyen kijön az egész blokk a helyéről. A potival nem jobb a helyzet, amíg világít a műszarfal addig a poti is működik, amikor elalszik, a poti sem csinál semmit
Naplózva
escse
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11775 Dátum:
2012.08.08 szerda, 15:22:14 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.07 kedd, 20:49:35
Inkább belül lesz a kontakt hiba... magában a műszerfalban.
Ez elég rosszul hangzik. Ki lehet vhogy szakaszolni vagy ilyesmi? Más szóval hogy lehet közelebb jutni a hiba okához?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11776 Dátum:
2012.08.08 szerda, 15:59:06 »
Idézetet írta: escse - 2012.08.08 szerda, 15:22:14
Ez elég rosszul hangzik. Ki lehet vhogy szakaszolni vagy ilyesmi? Más szóval hogy lehet közelebb jutni a hiba okához?
Persze. Azt is emberek rakták össze... vagy veszel egy bontottat.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hsk5r
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11777 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 21:32:38 »
Sziasztok, 2005 2.5 V6-om van, és észrevettem, hogy a gyújtótrafó melletti, erősen kétpólusúnak tűnő csatlakozóból csak egy vezeték jön ki. Kiszakadásnak ugyan nem látom jelét, de a csati nagyon úgy néz ki, mint amibe két vezeték kellene menjen. Mi ez, jó ez így? Menetirány szerint nézve jobbra van ez a kis csati a gyújtótrafótól.
Naplózva
tipli66
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11778 Dátum:
2012.08.11 szombat, 00:39:55 »
Sziaztok
Egy olyan problémám lenne, hogy nem működik megfelelően a napfény tető. A kapcsoló kinyitásra nem reagál de becsukásra igen kinyitja majd be is csukja ha nyomom folyamatossan a nyitás gombot. A kulcsra sem reagál sajna volt valakinek ilyen gondja?
Naplózva
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11779 Dátum:
2012.08.11 szombat, 07:46:38 »
Sziasztok!
Tegnap reggel kicseréltettem az akkumulátort az autóban mert gyengélkedett,
autóvillamossági szerelőnél. Megmérte a töltést is.
Este be akartam kapcsolni a Xenon (gyári) lámpákat, felkapcsolódott mind a kettő, de pár másodperc után a bal oldali elkezdett villogni majd elaludt kis idő után a jobb is kialudt. Minden bekapcsnál ezt csinálja.
Mi lehet vele? Lehet összefüggés az aksicserével?
Válaszotok előre is köszönöm!
Zsoze rinya
ui.: Bocsánat, hogy ide is felraktam de sürgős.
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11780 Dátum:
2012.08.11 szombat, 10:50:26 »
Idézetet írta: zsoze - 2012.08.11 szombat, 07:46:38
Sziasztok!
Tegnap reggel kicseréltettem az akkumulátort az autóban mert gyengélkedett,
autóvillamossági szerelőnél. Megmérte a töltést is.
Este be akartam kapcsolni a Xenon (gyári) lámpákat, felkapcsolódott mind a kettő, de pár másodperc után a bal oldali elkezdett villogni majd elaludt kis idő után a jobb is kialudt. Minden bekapcsnál ezt csinálja.
Mi lehet vele? Lehet összefüggés az aksicserével?
Válaszotok előre is köszönöm!
Zsoze rinya
ui.: Bocsánat, hogy ide is felraktam de sürgős.
csőcsere kellene.
Ha az sem segít, gyári diaggal ki lehet olvasni, hogy miért kapcsol le. Ha cső problémája van, túl sok sikertelen gyújtási kísérletet fog regisztrálni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11781 Dátum:
2012.08.11 szombat, 10:58:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.11 szombat, 10:50:26
csőcsere kellene.
Ha az sem segít, gyári diaggal ki lehet olvasni, hogy miért kapcsol le. Ha cső problémája van, túl sok sikertelen gyújtási kísérletet fog regisztrálni.
Egyszerre tönkrement a két cső? Nem furcsa? Pont aksicsere után?
Persze, ha nem lenne meg a rendes feszültség (az aksi le volt merülve, annak ellenére hogy új, és még nem töltötte fel az autó, esetleg testkábel/generátor gondvan), akkor meg be se gyújtana. De írja, hogy megmérte a töltést...
Esetleg valami kábel/test (lámpánál) meglazult? Fura, hogy pont egyszerre...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11782 Dátum:
2012.08.11 szombat, 13:59:52 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.11 szombat, 10:58:44
Egyszerre tönkrement a két cső? Nem furcsa? Pont aksicsere után?
Persze, ha nem lenne meg a rendes feszültség (az aksi le volt merülve, annak ellenére hogy új, és még nem töltötte fel az autó, esetleg testkábel/generátor gondvan), akkor meg be se gyújtana. De írja, hogy megmérte a töltést...
Esetleg valami kábel/test (lámpánál) meglazult? Fura, hogy pont egyszerre...
Nekem is ez a furcsa hogy egyszerre a kettő.
Méricskéltek az aksinál azt mondta az Úriember a pozitív kábelen 0,3V feszültség esés van a generátor és az aksi között de szívesen behúznak egy új kábelt némi KP-ért. Az meg sem fordult a fejében, hogy megpucolják a sarukat.
A negatív jó volt. Alapjáraton 13.9V volt a töltés. Az új aksi fel volt töltve Forse 60-es nem a legolcsóbb.
Pécsen nem találtam szombaton autó villamosságszerelőt. Majd hétfőn.
Mennyiért lehet venni csövet bele? Mi a típusa?
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11783 Dátum:
2012.08.11 szombat, 14:23:22 »
Idézetet írta: zsoze - 2012.08.11 szombat, 13:59:52
Nekem is ez a furcsa hogy egyszerre a kettő.
Méricskéltek az aksinál azt mondta az Úriember a pozitív kábelen 0,3V feszültség esés van a generátor és az aksi között de szívesen behúznak egy új kábelt némi KP-ért. Az meg sem fordult a fejében, hogy megpucolják a sarukat.
A negatív jó volt. Alapjáraton 13.9V volt a töltés. Az új aksi fel volt töltve Forse 60-es nem a legolcsóbb.
Pécsen nem találtam szombaton autó villamosságszerelőt. Majd hétfőn.
Mennyiért lehet venni csövet bele? Mi a típusa?
Mielőtt veszel, próbálj bele 1 másikat. Valakinek csak van kölcsönbe. Szerintem kb 15
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.11 szombat, 20:15:42 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11784 Dátum:
2012.08.11 szombat, 14:39:53 »
Idézetet írta: zsoze - 2012.08.11 szombat, 13:59:52
Nekem is ez a furcsa hogy egyszerre a kettő.
Méricskéltek az aksinál azt mondta az Úriember a pozitív kábelen 0,3V feszültség esés van a generátor és az aksi között de szívesen behúznak egy új kábelt némi KP-ért. Az meg sem fordult a fejében, hogy megpucolják a sarukat.
A negatív jó volt. Alapjáraton 13.9V volt a töltés. Az új aksi fel volt töltve Forse 60-es nem a legolcsóbb.
Pécsen nem találtam szombaton autó villamosságszerelőt. Majd hétfőn.
Mennyiért lehet venni csövet bele? Mi a típusa?
a 13,9 kicsit kevés, 14,4 kellene, alapjáraton, terhelés nélkül. Generátorban kellene nézelődni kicsit (kefe, csúszógyűrű, szabályozó).
tekintve hogy a xenonok akksiról is mennek (<12v fesz), nem valószínű, hogy a töltés miattt vacakolnak.
Ha nem akarsz cserélni, nézesd meg IDS műszerrel, akkor kiderül a kapcsolgatás oka.
Én 4eFtért vettem csövet itt a fórumon, ha jól emlékszem (tungsram d2s 4300k)
http://mondeo.hu/index.php?topic=18.msg488381#msg488381
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11785 Dátum:
2012.08.11 szombat, 15:56:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.11 szombat, 14:39:53
a 13,9 kicsit kevés, 14,4 kellene, alapjáraton, terhelés nélkül. Generátorban kellene nézelődni kicsit (kefe, csúszógyűrű, szabályozó).
tekintve hogy a xenonok akksiról is mennek (<12v fesz), nem valószínű, hogy a töltés miattt vacakolnak.
Ha nem akarsz cserélni, nézesd meg IDS műszerrel, akkor kiderül a kapcsolgatás oka.
Én 4eFtért vettem csövet itt a fórumon, ha jól emlékszem (tungsram d2s 4300k)
http://mondeo.hu/index.php?topic=18.msg488381#msg488381
A benzinesnél is 14.4 nek kell lennie? Jó olcsón vettél csövet
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11786 Dátum:
2012.08.11 szombat, 18:20:11 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.11 szombat, 14:39:53
a 13,9 kicsit kevés, 14,4 kellene, alapjáraton, terhelés nélkül. Generátorban kellene nézelődni kicsit (kefe, csúszógyűrű, szabályozó).
A benzinesnél annyi a töltőfesz. Ez így jó.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11787 Dátum:
2012.08.11 szombat, 21:56:37 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.11 szombat, 10:58:44
Egyszerre tönkrement a két cső? Nem furcsa? Pont aksicsere után?
Persze, ha nem lenne meg a rendes feszültség (az aksi le volt merülve, annak ellenére hogy új, és még nem töltötte fel az autó, esetleg testkábel/generátor gondvan), akkor meg be se gyújtana. De írja, hogy megmérte a töltést...
Esetleg valami kábel/test (lámpánál) meglazult? Fura, hogy pont egyszerre...
Miért ne? Az akksit piszkálták, a központi földelés meg pont ott van alatta.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11788 Dátum:
2012.08.11 szombat, 22:32:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.11 szombat, 21:56:37
Miért ne? Az akksit piszkálták, a központi földelés meg pont ott van alatta.
AndyA
Sajna bebizonyítani nem tudom, hogy Ők cseszték el.
Hétfőn reggel visszamegyek megpróbálom, gyanítom 2 izzót kell vennem csak az a gond, hogy kedden mentem volna a Balatonra a családdal. Lámpa nélkül meg a rend őrei reklamálnak.
Pécsen egyenlőre nem találtam pici pénzért csak 15e-től felfelé/db.
Írtam privátot a fórumon áruló srácnak de még nem válaszolt.
Ezt ismeri valaki?
http://www.dt-xenon.com/hu/xenon-izzok/d2s/details/162/26/supervision-femagyas-d2s-xenon-izzo-par-2db
Árban szimpatikus csak ne hogy elégjen.
Köszönöm a sok segítő hozzászólást!
Zsoze
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
zsoze
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
droid
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11789 Dátum:
2012.08.12 vasárnap, 09:27:19 »
Egyre olcsóbban találok xenon D2S izzót
http://aprod.hu/hirdetes/legolcsobban-d2s-d1s-xenon-izzo-IDh7kY.html
Naplózva
2001.12. 2.0 Benzin KOMBI GHIA 147PS
"tudok csinálni szalmából egeret"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11790 Dátum:
2012.08.12 vasárnap, 12:01:54 »
Idézetet írta: zsoze - 2012.08.11 szombat, 22:32:29
Sajna bebizonyítani nem tudom, hogy Ők cseszték el.
Hétfőn reggel visszamegyek megpróbálom, gyanítom 2 izzót kell vennem csak az a gond, hogy kedden mentem volna a Balatonra a családdal. Lámpa nélkül meg a rend őrei reklamálnak.
Ha a cső a rossz, nehéz lenne bebizonyítani, hogy a szerelő rontotta el. Az aksicserénél nem kell lebontani fél autót...
Lehet, hogy már amúgy is a végét járták a csövek, és valami olyan történt a alacsony/magas feszültség miatt, ami előrehozta a végüket.
A csöveket állítólag amúgy is ki kéne cserélni x év után. Az enyémek még gyáriak... egyszecsak tönkre fognak menni, én meg szépen veszek 2 újat.
Néha a dolgok furcsán jönnek össze. Kap az ember egy defektet, vagy pl egy kavicsot a szélvédőre. Én kaptam valamelyik nap.
Jó, ezt nem hozzuk kapcsolatba azzal, hogy Natasának csak bronz jött össze, de olyan lehet, hogy bedöglik a generátorod. Ha előző héten voltál olajcserén,
felmerül, hogy ott szúrtak el valamit. Pedig ez esetben semmi köze hozzá.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11791 Dátum:
2012.08.12 vasárnap, 18:49:02 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.12 vasárnap, 12:01:54
Ha a cső a rossz, nehéz lenne bebizonyítani, hogy a szerelő rontotta el. Az aksicserénél nem kell lebontani fél autót...
Lehet, hogy már amúgy is a végét járták a csövek, és valami olyan történt a alacsony/magas feszültség miatt, ami előrehozta a végüket.
A csöveket állítólag amúgy is ki kéne cserélni x év után. Az enyémek még gyáriak... egyszecsak tönkre fognak menni, én meg szépen veszek 2 újat.
Néha a dolgok furcsán jönnek össze. Kap az ember egy defektet, vagy pl egy kavicsot a szélvédőre. Én kaptam valamelyik nap.
Jó, ezt nem hozzuk kapcsolatba azzal, hogy Natasának csak bronz jött össze, de olyan lehet, hogy bedöglik a generátorod. Ha előző héten voltál olajcserén,
felmerül, hogy ott szúrtak el valamit. Pedig ez esetben semmi köze hozzá.
De a Danutának meg arany!
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
hsk5r
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11792 Dátum:
2012.08.12 vasárnap, 20:54:39 »
Idézetet írta: hsk5r - 2012.08.09 csütörtök, 21:32:38
Sziasztok, 2005 2.5 V6-om van, és észrevettem, hogy a gyújtótrafó melletti, erősen kétpólusúnak tűnő csatlakozóból csak egy vezeték jön ki. Kiszakadásnak ugyan nem látom jelét, de a csati nagyon úgy néz ki, mint amibe két vezeték kellene menjen. Mi ez, jó ez így? Menetirány szerint nézve jobbra van ez a kis csati a gyújtótrafótól.
Úgy tűnik ez nehezebb kérdés volt mint gondoltam. De már megtaláltam, a gyújtótrafó zavarszűrő kondija, és normális, hogy csak egy vezeték jön ki belőle.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11793 Dátum:
2012.08.12 vasárnap, 22:19:01 »
Idézetet írta: akela - 2012.08.05 vasárnap, 16:02:35
Egy ismerősöm off.benzines tipusnál cserélt üza.szűrőt,és az is hangosan dolgozott.Majd,kicserélte egy másik szűrőre,és elhalkult a szivattyú.
Kösz a tippet, lehet, hogy igaz is lesz, mert ma kivettem a szűrőm, kicsit megkocogtattam egy földre terített rongyon (igazodjon a rugós szelep benne) majd visszaszerelve csend is lett, de csak ~ 10 percre, mert egy rövid út után visszajött a bent hallható zúgó-búgó hang
Naplózva
tipli66
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11794 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 08:24:41 »
Sziaztok
Egy olyan problémám lenne, hogy nem működik megfelelően a napfény tető. A kapcsoló kinyitásra nem reagál de becsukásra igen kinyitja majd be is csukja ha nyomom folyamatossan a nyitás gombot. A kulcsra sem reagál sajna volt valakinek ilyen gondja?
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11795 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 20:56:03 »
5 ajtós MK3-on a hátsó ablaktörlő spriccelője felfelé hord alig landol víz a hátsó szélvédőn. A hátsó is állítható mint az első ? Valami műanyag foglalatban látok egy kis lyukat, állítható az valahogy ?
kösz, FD.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3373
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11796 Dátum:
2012.08.13 hétfő, 21:02:05 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2012.08.13 hétfő, 20:56:03
5 ajtós MK3-on a hátsó ablaktörlő spriccelője felfelé hord alig landol víz a hátsó szélvédőn. A hátsó is állítható mint az első ? Valami műanyag foglalatban látok egy kis lyukat, állítható az valahogy ?
kösz, FD.
Állítható, tűvel mint az első. Csak sokkal erősebben kell feszíteni, és becsapós, mert nem is igazán érezni hogy mozog. Egyszerűbb ha valaki beül és próbálgatja, miközben te állítod.
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
zár?
«
Új hozzászólás #11797 Dátum:
2012.08.14 kedd, 12:07:44 »
mitől lehet, hogy a bal első ajtóban nem megy a központi zár? Ezt tuti zárhalál vagy nézzek vezetékelést is?
Távirányítóról kinyitva a kocsit a bal1 kivételével minden ajtó nyílik, bal1-ben még a retesz sem old.
Kulccsal lehet nyitni.
Ha kinyitottam, bezárni is csak kulccsal tudom, mert visszanyitja a többit.
Viszont ha bezárom kulccsal a bal1-et, akkor már zárja rendesen a többit, szimplára és reteszre is.
Ez akkor zármotor gond?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 939
Válasz: zár?
«
Új hozzászólás #11798 Dátum:
2012.08.14 kedd, 12:12:16 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.14 kedd, 12:07:44
mitől lehet, hogy a bal első ajtóban nem megy a központi zár? Ezt tuti zárhalál vagy nézzek vezetékelést is?
Távirányítóról kinyitva a kocsit a bal1 kivételével minden ajtó nyílik, bal1-ben még a retesz sem old.
Kulccsal lehet nyitni.
Ha kinyitottam, bezárni is csak kulccsal tudom, mert visszanyitja a többit.
Viszont ha bezárom kulccsal a bal1-et, akkor már zárja rendesen a többit, szimplára és reteszre is.
Ez akkor zármotor gond?
Valószínű vagy meghalt a motor vagy belül a motor csúszó érintkezője nem érintkezik
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: zár?
«
Új hozzászólás #11799 Dátum:
2012.08.14 kedd, 13:13:43 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.14 kedd, 12:07:44
mitől lehet, hogy a bal első ajtóban nem megy a központi zár? Ezt tuti zárhalál vagy nézzek vezetékelést is?
Távirányítóról kinyitva a kocsit a bal1 kivételével minden ajtó nyílik, bal1-ben még a retesz sem old.
Kulccsal lehet nyitni.
Ha kinyitottam, bezárni is csak kulccsal tudom, mert visszanyitja a többit.
Viszont ha bezárom kulccsal a bal1-et, akkor már zárja rendesen a többit, szimplára és reteszre is.
Ez akkor zármotor gond?
Annyit még mielőtt cseréled egy próbát megér a bal első ajtó vastag kábelét letekered és befújod WD-40-el vagy féktisztítóval hátha érintkezés vagy kosz ment oda és jó lesz.Nekem egyszer bejött és azóta is jó.Ha leveszed és visszarakod programozni kell az üveg automata felhúzását.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
229
230
231
232
233
234
235
[
236
]
237
238
239
240
241
242
243
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ