Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.08 hétfő, 22:22:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 235 236 237 238 239 240 241 [242] 243 244 245 246 247 248 249 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10598748 alkalommal)
0 Felhasználó és 64 vendég van a témában
p3dr0
Vendég
« Új hozzászólás #12050 Dátum: 2012.09.07 péntek, 15:30:53 »

Sziasztok!

Előrebocsátom, nem vagyok műszaki szakember, ellenben van egy 2005-ös 2.0 TDCI Mondeom. Két napja elindulás után rövid megállást követően villogott az izzításjelző és bekapcsolt a vészüzem. Másnap megjelent a check engine, de az izzításjelző nem villogott, az autó normálisan ment. Tegnap elvittem Cromaxékhoz, ahol a diagnosztika azt állapította meg, hogy a turbóvezérlő elektronika romlott el (vagy van elromlófélben). Persze jelezték, hogy nem javítható és csak turbóval együtt cserélhető 280e pénzért. Utánaolvastam itt is és láttam, hogy ezt nem szabad bekajálni, igenis van lehetőség javításra.

Kérlek, hogy segítsetek találni egy megbízható szerelőt/szervizt, ahol biztosan nem vágnak át laikusként. Olvastam régebbi bejegyzést valami veszprémi srácról aki igen jó áron titkos módszerrel javítja az állítólag nem javíthatót. Tudtok adni friss elérhetőséget? Vagy esetleg Pesten és környékén valakit? Kb. mennyibe fog ez kerülni javítás esetén? Illetve jó lenne tudni, hogy ha nem villog állandóan az izzításjelző használhatom-e az autót (pl. pályán el merjek-e indulni) vagy inkább ne erőltessem, mert csak ártok vele.   

Előre is köszi mindenkinek a választ (akár privátban, akár itt). 
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #12051 Dátum: 2012.09.07 péntek, 18:00:55 »

Sziasztok!

Előrebocsátom, nem vagyok műszaki szakember, ellenben van egy 2005-ös 2.0 TDCI Mondeom. Két napja elindulás után rövid megállást követően villogott az izzításjelző és bekapcsolt a vészüzem. Másnap megjelent a check engine, de az izzításjelző nem villogott, az autó normálisan ment. Tegnap elvittem Cromaxékhoz, ahol a diagnosztika azt állapította meg, hogy a turbóvezérlő elektronika romlott el (vagy van elromlófélben). Persze jelezték, hogy nem javítható és csak turbóval együtt cserélhető 280e pénzért. Utánaolvastam itt is és láttam, hogy ezt nem szabad bekajálni, igenis van lehetőség javításra.

Kérlek, hogy segítsetek találni egy megbízható szerelőt/szervizt, ahol biztosan nem vágnak át laikusként. Olvastam régebbi bejegyzést valami veszprémi srácról aki igen jó áron titkos módszerrel javítja az állítólag nem javíthatót. Tudtok adni friss elérhetőséget? Vagy esetleg Pesten és környékén valakit? Kb. mennyibe fog ez kerülni javítás esetén? Illetve jó lenne tudni, hogy ha nem villog állandóan az izzításjelző használhatom-e az autót (pl. pályán el merjek-e indulni) vagy inkább ne erőltessem, mert csak ártok vele.   

Előre is köszi mindenkinek a választ (akár privátban, akár itt). 
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12052 Dátum: 2012.09.07 péntek, 18:32:03 »

A mai napon kicseréltem a facelift előtt kocsink betegeskedő bal első zárját egy facelift utánira. A két zár műanyag háza nem tökéletesen egyforma, ezért a műanyag takaróról, amiben a rudak futnak, le kellett vágnom két kis kilógó fület (aminek nem volt semmi funkciója), hogy tökéletesen illeszkedjen az új zár. Ezt az apróságot leszámítva mind mechanikai, mind elektromos szempontból csereszabatos a két zárszerkezet. Most már az összes zár egyszerre működik, tudom mindenhonnan nyitni a csomagtartót, és bónuszként a kocsi nem reteszeli rám az ajtókat menet közben amikor kedve támad hozzá.

Mindenkinek ajánlom ezt a műveletet, aki facelift előtti központi zárral bajlódik.
Ami kijött belőle: XS41-A21813-DE
Ami bement a régi helyett: 2S4A-A21813-DB

Kis megjegyzés, hogy az egyes fóka bal első zárjai elvileg megegyeznek a mi zárjainkkal, de míg a fóka tulajok már 2001-től új zárakat kaptak, a mondeósokra 2003-ig selejteket sóztak rá, pedig nyilván nem véletlenül volt váltás a focusoknál sem.
Naplózva
p3dr0
Vendég
« Új hozzászólás #12053 Dátum: 2012.09.07 péntek, 21:45:07 »


Köszönöm!
Naplózva
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #12054 Dátum: 2012.09.08 szombat, 11:57:35 »

Sziasztok!

Közületek járt már valaki úgy, hogy a fedélzeti computer egyik pillanatban lenullázta az összes értéket? Ma reggel a piros lámpánál állva a napi kilóméter, valamint az átlagfogyasztás érték nullázódott! Semmi sem nyomhata meg a gombot véletlenül!!!
Computer probléma? Vagy egyszerű kontakt hiba??

Mi volt ez vajon?
  Huh?

Szép napot mindenkine!

Ma Budafokon Borfesztivál! Kocsikat otthon hagyni!
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #12055 Dátum: 2012.09.08 szombat, 12:02:46 »

Sziasztok!

Közületek járt már valaki úgy, hogy a fedélzeti computer egyik pillanatban lenullázta az összes értéket? Ma reggel a piros lámpánál állva a napi kilóméter, valamint az átlagfogyasztás érték nullázódott! Semmi sem nyomhata meg a gombot véletlenül!!!
Computer probléma? Vagy egyszerű kontakt hiba??

Mi volt ez vajon?
  Huh?

Szép napot mindenkine!

Ma Budafokon Borfesztivál! Kocsikat otthon hagyni!

kontakt hiba,testkábel probléma lehet az akkunál vagy saru.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #12056 Dátum: 2012.09.08 szombat, 13:01:17 »

kontakt hiba,testkábel probléma lehet az akkunál vagy saru.

Biztos, hogy az akku kivétele esetén nullázódnak ezek az adatok? Emlékeim szerint ezek megmaradnak, bár rég nem szedtem ki az akkut...
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #12057 Dátum: 2012.09.08 szombat, 13:20:48 »

Biztos, hogy az akku kivétele esetén nullázódnak ezek az adatok? Emlékeim szerint ezek megmaradnak, bár rég nem szedtem ki az akkut...
100%
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #12058 Dátum: 2012.09.08 szombat, 13:42:53 »

100%

Akkor ellenőrzöm!

thnx
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12059 Dátum: 2012.09.08 szombat, 13:47:56 »

Akkor ellenőrzöm!

thnx
Ha kiveszed az akksit akkor ezek törlődnek:,automata ablak felhúzás,rádió űjra programozása,napi km,átlagfogyasztás!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #12060 Dátum: 2012.09.08 szombat, 14:57:01 »

Ha kiveszed az akksit akkor ezek törlődnek:,automata ablak felhúzás,rádió űjra programozása,napi km,átlagfogyasztás!!!!!!
Automata ablak, rádió maradtak, csak a kijelzett adatok törlődtek; és mindez járó motornál!

Egyébként hazafelé azon töprengtem, hogy egyes elméletek szerint az akku csak a motor beindításáig kell a kocsiba, utána a generátor már elviszi a dolgokat. Ez megborítaná a saru kontakthibáját. Hogy ez igaz-e, nem tudom.

A rádió és az ablakok pedig miért maradtak meg??
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #12061 Dátum: 2012.09.08 szombat, 15:06:23 »

Automata ablak, rádió maradtak, csak a kijelzett adatok törlődtek; és mindez járó motornál!

Egyébként hazafelé azon töprengtem, hogy egyes elméletek szerint az akku csak a motor beindításáig kell a kocsiba, utána a generátor már elviszi a dolgokat. Ez megborítaná a saru kontakthibáját. Hogy ez igaz-e, nem tudom.

A rádió és az ablakok pedig miért maradtak meg??
mert kontakthiba lehet a műszercsoportnál is,illetve azokat azonnal nullázza,míg a programozások törléséhez néhány másodperc teljes feszmentes állapot kell.akku mindenképpen kell,rossz az elmélet!Történetesen a generátor rövid idő alatt xarrá megy akksi nélkül.
Továbbá a tapasztalat alapján nem nálad fordult elő először ez a hiba! Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.08 szombat, 15:08:25 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #12062 Dátum: 2012.09.08 szombat, 15:11:45 »

mert kontakthiba lehet a műszercsoportnál is,illetve azokat azonnal nullázza,míg a programozások törléséhez néhány másodperc teljes feszmentes állapot kell.akku mindenképpen kell,rossz az elmélet!Történetesen a generátor rövid idő alatt xarrá megy akksi nélkül.
Továbbá a tapasztalat alapján nem nálad fordult elő először ez a hiba! Wink

Na akkor megnézem, nem úsztam meg.... Az utolsó mondatod ütött igazán!  Cheesy
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #12063 Dátum: 2012.09.08 szombat, 15:33:08 »

A mai napon kicseréltem a facelift előtt kocsink betegeskedő bal első zárját egy facelift utánira. A két zár műanyag háza nem tökéletesen egyforma, ezért a műanyag takaróról, amiben a rudak futnak, le kellett vágnom két kis kilógó fület (aminek nem volt semmi funkciója), hogy tökéletesen illeszkedjen az új zár. Ezt az apróságot leszámítva mind mechanikai, mind elektromos szempontból csereszabatos a két zárszerkezet. Most már az összes zár egyszerre működik, tudom mindenhonnan nyitni a csomagtartót, és bónuszként a kocsi nem reteszeli rám az ajtókat menet közben amikor kedve támad hozzá.

Mindenkinek ajánlom ezt a műveletet, aki facelift előtti központi zárral bajlódik.
Ami kijött belőle: XS41-A21813-DE
Ami bement a régi helyett: 2S4A-A21813-DB

Kis megjegyzés, hogy az egyes fóka bal első zárjai elvileg megegyeznek a mi zárjainkkal, de míg a fóka tulajok már 2001-től új zárakat kaptak, a mondeósokra 2003-ig selejteket sóztak rá, pedig nyilván nem véletlenül volt váltás a focusoknál sem.

ezekre hogyan kell rákeresni a picicicában?
akárhogy kerestem nem talált...
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12064 Dátum: 2012.09.08 szombat, 15:40:12 »

ezekre hogyan kell rákeresni a picicicában?
akárhogy kerestem nem talált...

2011-es Picicicában én csak FINIS számokat találtam, de lehet ezeket a kódokat is elő lehet csalni valahogy. Magyar nyelvű, simán arra kerestem, hogy zár, és ezt is kidobta (a listában eléggé alul volt, ha jól emlékszem, most nem tudom megnézni, mert az itthoni gépeim mind x64-es oprendszert futtatnak).
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #12065 Dátum: 2012.09.08 szombat, 15:42:24 »

2011-es Picicicában én csak FINIS számokat találtam, de lehet ezeket a kódokat is elő lehet csalni valahogy. Magyar nyelvű, simán arra kerestem, hogy zár, és ezt is kidobta (a listában eléggé alul volt, ha jól emlékszem, most nem tudom megnézni, mert az itthoni gépeim mind x64-es oprendszert futtatnak).

majd ha lesz rá lehetőséged megkeresnéd a finis számot ehhez lécci?
köszi
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #12066 Dátum: 2012.09.08 szombat, 15:46:02 »

majd ha lesz rá lehetőséged megkeresnéd a finis számot ehhez lécci?
köszi
a finish kódhoz csak simán át kell váltani a kijelzést a legördülő menüből....
választható a finis kód vagy az alkatrész szám.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #12067 Dátum: 2012.09.08 szombat, 21:21:17 »

Ha a gyári, 43AH-s akksi 2 óra rádióhallgatás és mondjuk ugyanennyi ideig felkapcsolt 5W-os belső világítás mellett lemerült kakukkra, az normális vagy kezdjek el akksivásárlásra gyűjteni?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #12068 Dátum: 2012.09.08 szombat, 21:32:07 »

az egyes fóka bal első zárjai elvileg megegyeznek a mi zárjainkkal,

na, ez jó hír, hátha olcsóbb, mintha mondeo-ba kérnéd Smiley
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12069 Dátum: 2012.09.08 szombat, 21:51:11 »

na, ez jó hír, hátha olcsóbb, mintha mondeo-ba kérnéd Smiley

Azért mondom, hogy elvileg, mert bár a cromaxban ugyanannak van listázva, és ha jól emlékszem a FINIS is megegyezik Picicicában, de a fókáé 2S4A-A21813-CB, vagy HA. Az is igaz, hogy a mondeóban is volt FA, meg talán más végződésű is. A képek alapján ezek mind ugyanúgy néznek ki, ezért nem tudom, hogy ez a két betű milyen különbséget jelöl.

Ha a gyári, 43AH-s akksi 2 óra rádióhallgatás és mondjuk ugyanennyi ideig felkapcsolt 5W-os belső világítás mellett lemerült kakukkra, az normális vagy kezdjek el akksivásárlásra gyűjteni?

Szerintem nem normális. Terhelővillát neki  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.08 szombat, 21:54:36 írta tpmportal » Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #12070 Dátum: 2012.09.08 szombat, 22:27:34 »

Sziasztok!

Az utóbbi héten 2x is volt alkalmam (nem legálisan) tesztelni a verda végsebességét. Mindkétszer tele csomaggal, menet 2,5 fővel, jövet 3,5 fővel.
(A lábjegyzetben vannak a technikai adataim)
Az első alkalommal kb. 191-192km/h-t mutathatott, amikor lassítanom kellett a sztrádán és utána nem próbáltam újból.
A visszafelé úton is odaléptem neki, ekkor kb 193-194 km/h lehetett (az utat is néznem kellett Wink ), amikor a középkonzol felől (ahol a bizti övet és a bekapcsolt világítást is csipogja) 2 egyenletes csipogást hallatott a drágám. Aztán erre úgy megszeppentem, hogy megint csak nem nyomtam tovább (volt is aznap több radar amit szerencsésen elkerültem).
Szóval mi lehetett a csipogás? Eleve benne van egy "letiltás" féle? A fordulatot nem tudtam pontosan megnézni abban a pillanatban, de nagyjából 4.000 felett volt egy picivel, a pirosan rovátkolt 4.500 alatt azért.

Erre is büszke vagyok...de azért érdekelne, hogy mehet-e feljebb a vége?
(Mindentől függetlenül majd tesztelgetem még német autópályán, kevesebb csomaggal  nyes)
Tegnap elértem a végét  nyes 200km/h-nál "leszabályzott". Nem adott semmi hangot vagy fény jelet, csak úgymond elvette a gázt és esett a fordulat. Most már elhiszem, hogy többel nem fog menni...meg nem is kell mennie Wink
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #12071 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 07:52:34 »

A képek alapján ezek mind ugyanúgy néznek ki, ezért nem tudom, hogy ez a két betű milyen különbséget jelöl.

A rajzszám utolsó két betűjéből az első még tipusazonosításra szolgál a második pedig a mérnöki szintet jelzi, pontosabban egy termék evolúciós szintjét. Szóval mondjuk egy AA és egy BA nem egyforma akatrész. Egy AA és egy AB viszont egymással csereszabatosan megegyezik és az AB az újabb.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #12072 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 09:02:19 »

Tegnap elértem a végét  nyes 200km/h-nál "leszabályzott". Nem adott semmi hangot vagy fény jelet, csak úgymond elvette a gázt és esett a fordulat. Most már elhiszem, hogy többel nem fog menni...meg nem is kell mennie Wink
nekem 200 km/h-nál nem szabályoz le semmit.ezt tegnap is bizonyitotta  eplus2
gondolom ez a DI és a kvesebb fokozat miatt szabályzott le neked  rinya
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.09 vasárnap, 09:04:49 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12073 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 09:24:26 »


A rajzszám utolsó két betűjéből az első még tipusazonosításra szolgál a második pedig a mérnöki szintet jelzi, pontosabban egy termék evolúciós szintjét. Szóval mondjuk egy AA és egy BA nem egyforma akatrész. Egy AA és egy AB viszont egymással csereszabatosan megegyezik és az AB az újabb.

 worship
Kíváncsi vagyok, hogy a Microcat mihez milyen számokat ad, ha a FINIS megegyezik. Az is érdekes, hogy a -DB zárak, amik mind Fl utáni kocsikból kerültek ki a bontóban, általában 2002-03-ban lettek legyártva, míg az -FA zárak, amik szintén FL utániakból kerültek ki, 2004 utáni gyártási dátummal rendelkeztek. Pedig már mindkettő módosított, javított zár, mert amik Fl előttiekből jöttek ki, azok mind XS41-es kezdetű zárak voltak.
Naplózva
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #12074 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 10:32:55 »

worship
Kíváncsi vagyok, hogy a Microcat mihez milyen számokat ad, ha a FINIS megegyezik. Az is érdekes, hogy a -DB zárak, amik mind Fl utáni kocsikból kerültek ki a bontóban, általában 2002-03-ban lettek legyártva, míg az -FA zárak, amik szintén FL utániakból kerültek ki, 2004 utáni gyártási dátummal rendelkeztek. Pedig már mindkettő módosított, javított zár, mert amik Fl előttiekből jöttek ki, azok mind XS41-es kezdetű zárak voltak.
Gondolom a Ford is próbált a meglévő készletéből kihozni amit lehet. Igyekeznek már létező vagy mással közösíthető alkatrészeket minnél nagyobb számban használni.
Amit konkrétan a mi mondinkhoz terveztek, azoknak az alkatrészszáma 1S71-gyel kezdődik. Ebből az S7 jelenti a mi Mondeónkat. Az első 1 a 2001-es modellévet, ami 2000 őszén kezdődött. A másik 1 az alkatrész besorolását jelöli. Ilyen kategória pl az erőátviteli rendszer, amibe vagy 1000 alkatrész sorolható. Szóval ugyanahhoz a mondeohoz az S7 előtti és utáni karakterek sokszor mások.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #12075 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 10:36:14 »

Gondolom a Ford is próbált a meglévő készletéből kihozni amit lehet. Igyekeznek már létező vagy mással közösíthető alkatrészeket minnél nagyobb számban használni.
Amit konkrétan a mi mondinkhoz terveztek, azoknak az alkatrészszáma 1S71-gyel kezdődik. Ebből az S7 jelenti a mi Mondeónkat. Az első 1 a 2001-es modellévet, ami 2000 őszén kezdődött. A másik 1 az alkatrész besorolását jelöli. Ilyen kategória pl az erőátviteli rendszer, amibe vagy 1000 alkatrész sorolható. Szóval ugyanahhoz a mondeohoz az S7 előtti és utáni karakterek sokszor mások.
ez így van több alkatrésszel is,és még az autó tipusok is keveredhetnek a felhasználás során.így van ez pl a ködlámpákkal is.rengeteg villamos alkatrésszel,a zárakkal,az ablakemelő mechanikákkal stb,stb,stb......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12076 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 10:51:37 »

Gondolom a Ford is próbált a meglévő készletéből kihozni amit lehet. Igyekeznek már létező vagy mással közösíthető alkatrészeket minnél nagyobb számban használni.
Amit konkrétan a mi mondinkhoz terveztek, azoknak az alkatrészszáma 1S71-gyel kezdődik. Ebből az S7 jelenti a mi Mondeónkat. Az első 1 a 2001-es modellévet, ami 2000 őszén kezdődött. A másik 1 az alkatrész besorolását jelöli. Ilyen kategória pl az erőátviteli rendszer, amibe vagy 1000 alkatrész sorolható. Szóval ugyanahhoz a mondeohoz az S7 előtti és utáni karakterek sokszor mások.

Akkor valószínűsíthető, hogy az S4 a focust akarja jelölni, tehát a zárak a focushoz lettek tervezve? Gondolom ott is bajok voltak a régi zárakkal, és ezért döntöttek a csere mellett. De ha tudták, hogy az XS41-A21813 sorozattal gondok vannak, miért tették bele az (akkor) új mondeóba? Vagy miért vártak a faceliftig közel három évet, amikor az új zárak a 2002-es modellévben (2001 őszén) már rendelkezésre álltak? (Bár a választ sejtem  Undecided)

Amúgy a facelift előtti kocsinkban az ajtóban lévő vízzáró/hangtompító hab jelentősen vastagabb. Gondolom ez is ugyanarra vezethető vissza, mint a fenti záras történet.


Szerk: Sikerült ránéznem Microcatre, de az csak a legújabb verziót hozza a zárból, ami a 2S4A-A21813-FB. Mind a mondeóhoz, mind a focushoz ezt adja. A korábbi zárra pedig mindkettőhöz a XS41-A21813-DE -t adja. Szóval szerintem meg lehet próbálkozni focus zárakkal is, de ami biztosan jó mondeóhoz, az DB, FA, FB.
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.09 vasárnap, 11:22:50 írta tpmportal » Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #12077 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 11:27:13 »

nekem 200 km/h-nál nem szabályoz le semmit.ezt tegnap is bizonyitotta  eplus2
gondolom ez a DI és a kvesebb fokozat miatt szabályzott le neked  rinya

Nem szabályoz le a DI sem 200-nál...
Naplózva
Cirip2
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #12078 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 12:03:50 »

Sziasztok!

Nemrég vettem észre, hogy a most vásárolt mondeo automatikusan fényre sötétedő belső tükre sehogyan sem sötétedik, illetve a visszajelző led nem világít. (szóval mióta megvettem nem működik). Na most megmértem, a csatlakozóban 13V van.
Meg lehet bontani/érdemes-e egyáltalán a tükröt, van benne javítható alkatrész?
Esetleg van tapasztalatotok?

Előre is köszönöm a választ!
Naplózva

2004-es 2.0 tdci ghia
rnagy8
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457


E-mail
« Új hozzászólás #12079 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 13:00:11 »

Sziasztok!

Nemrég vettem észre, hogy a most vásárolt mondeo automatikusan fényre sötétedő belső tükre sehogyan sem sötétedik, illetve a visszajelző led nem világít. (szóval mióta megvettem nem működik). Na most megmértem, a csatlakozóban 13V van.
Meg lehet bontani/érdemes-e egyáltalán a tükröt, van benne javítható alkatrész?
Esetleg van tapasztalatotok?

Előre is köszönöm a választ!
Szerintem nincs benne visszajelző led... Nekem legalábbis nincs. Fototranzisztort tudok elképzelni.
Honnan tudod, hogy nem sötétedik?
Ablaktörlőd automata? Működik szakaszosan?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia 1.8 SCI, MKIII, fekete, 5 ajtós.
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #12080 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 13:18:25 »

Szerintem nincs benne visszajelző led... Nekem legalábbis nincs. Fototranzisztort tudok elképzelni.
Honnan tudod, hogy nem sötétedik?
Ablaktörlőd automata? Működik szakaszosan?
pedig van benne led. az automata funkció ha be van kapcsolva, akkor kellene világítania.
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12081 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 13:18:51 »

Szerintem nincs benne visszajelző led... Nekem legalábbis nincs. Fototranzisztort tudok elképzelni.
Honnan tudod, hogy nem sötétedik?
Ablaktörlőd automata? Működik szakaszosan?
De van benne led nekem zöld szinü és lehet ki-be kapcsolni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12082 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 13:19:31 »

pedig van benne led. az automata funkció ha be van kapcsolva, akkor kellene világítania.
eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12083 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 14:02:58 »

Facelift előtt van benne zöld LED, és ki lehet kapcsolni.
Facelift után nincs benne zöld led, és nem lehet kikapcsolni.

Sziasztok!

Nemrég vettem észre, hogy a most vásárolt mondeo automatikusan fényre sötétedő belső tükre sehogyan sem sötétedik, illetve a visszajelző led nem világít. (szóval mióta megvettem nem működik). Na most megmértem, a csatlakozóban 13V van.
Meg lehet bontani/érdemes-e egyáltalán a tükröt, van benne javítható alkatrész?
Esetleg van tapasztalatotok?

Előre is köszönöm a választ!

Mikori az autó?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #12084 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 14:35:13 »

Szerintem nincs benne visszajelző led... Nekem legalábbis nincs. Fototranzisztort tudok elképzelni.
Honnan tudod, hogy nem sötétedik?
Ablaktörlőd automata? Működik szakaszosan?

F1 előtt volt benne, ki is lehetett gombbal kapcsolni. F1-F2-ben teljesen automata.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cirip2
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #12085 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 16:56:21 »

Nos, kapcsoló az nincs rajta, csupán két led féle valami a vezető felé és egy a szélvédő felé (az érzékelők gondolom.)
Lehet, h nem lehet kapcsolni, de éjszaka nem tompít semmit sem, ezt tapasztalom.
2004-es a kocsi.
Naplózva

2004-es 2.0 tdci ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #12086 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 11:02:47 »

Nos, kapcsoló az nincs rajta, csupán két led féle valami a vezető felé és egy a szélvédő felé (az érzékelők gondolom.)
Lehet, h nem lehet kapcsolni, de éjszaka nem tompít semmit sem, ezt tapasztalom.
2004-es a kocsi.

Nappal egyszerűen ki tudod próbálni. Benyúlsz mögé, és befogod az elülső "szemét". Pár másodpercen belül el kell sötétedjen, ha hátulról rendes nappali fényt kap.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #12087 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 12:25:58 »

Nem szabályoz le a DI sem 200-nál...
akkor viszont a készülékben van a hiba  szomoru1
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
zotykapotyka
Vendég
« Új hozzászólás #12088 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 12:37:27 »

Sziasztok,

Utólag szeretnék ülésfűtést beszereltetni a mondeomba, tudtok valami helyet ahol megbízhatóan dolgoznak és hétvégén is elvállalják a munkát? Ugyanis autóval csak akkor vagyok Pest közelben. Tapasztalat esetleg http://www.extracar.hu/spd/SMEC56/Ulesfutes_AWHL400_#page_artdet_tabs ezzel kapcsolatban? Illetve még valami http://www.youtube.com/watch?v=p3ZlXzUYJoI ilyen rugós nyitója van valakinek? Hol csináltatta és milyen rugót kell hozzá venni?  worship
Köszi előre is.
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.10 hétfő, 12:46:39 írta zotykapotyka » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #12089 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 13:35:15 »

Sziasztok,

Utólag szeretnék ülésfűtést beszereltetni a mondeomba, tudtok valami helyet ahol megbízhatóan dolgoznak és hétvégén is elvállalják a munkát? Ugyanis autóval csak akkor vagyok Pest közelben. Tapasztalat esetleg http://www.extracar.hu/spd/SMEC56/Ulesfutes_AWHL400_#page_artdet_tabs ezzel kapcsolatban? Illetve még valami http://www.youtube.com/watch?v=p3ZlXzUYJoI ilyen rugós nyitója van valakinek? Hol csináltatta és milyen rugót kell hozzá venni?  worship
Köszi előre is.

Én Waecot vettem, kifogásmentes.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zotykapotyka
Vendég
« Új hozzászólás #12090 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 14:35:26 »

Én Waecot vettem, kifogásmentes.

AndyA

Hol vetted? Magadnak szerelted be, vagy ott kértél beszerelést ahol vetted? Ja és mennyiért? Smiley
Köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #12091 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 14:47:22 »

Hol vetted? Magadnak szerelted be, vagy ott kértél beszerelést ahol vetted? Ja és mennyiért? Smiley
Köszi

Valami német weboldalról. Én raktam be egy fél délután alatt, semmi gond nincs vele. Egyedül egy flakon ragasztóspray kell hozzá azon felül, ami benne van a csomagban.

Amazon, eBay, akármi játszik, de .hu is árulják (nem tudom, mennyiért). Én ennyiért vettem:

http://www.amazon.de/Waeco-MSH-50-Sitzheizung-nachr%C3%BCstbar-Volt/dp/B001BWSZFI

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cirip2
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Új hozzászólás #12092 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 16:05:54 »

Nappal egyszerűen ki tudod próbálni. Benyúlsz mögé, és befogod az elülső "szemét". Pár másodpercen belül el kell sötétedjen, ha hátulról rendes nappali fényt kap.

AndyA

Nos, nem sötétedik...
Lehet ezt javítani, vagy érdemes? Mi szokott ebben elromlani?
Naplózva

2004-es 2.0 tdci ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #12093 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 16:14:09 »

Nos, nem sötétedik...
Lehet ezt javítani, vagy érdemes? Mi szokott ebben elromlani?

Pl. nem kap villanyt.

Az enyém ilyen próbakor kifogástalan, amikor meg a mögöttem jövőtől kellene sötétedjen, nemigen hozza a várt eredményt. Ugyanakkor valamit csinál, azt látom a külső visszapillantókhoz képest. A fene se érti...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12094 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 16:30:48 »

Pl. nem kap villanyt.

Az enyém ilyen próbakor kifogástalan, amikor meg a mögöttem jövőtől kellene sötétedjen, nemigen hozza a várt eredményt. Ugyanakkor valamit csinál, azt látom a külső visszapillantókhoz képest. A fene se érti...

AndyA

Nekem egyik kocsiban lévőre sincs panaszom, nem vakítanak jobban elsötétülve, mint az Offom átbillentőse  nemtudom

Tolatásnál nem kell kikapcsolnia? Mert akkor az is lehet, hogy Ciripnek azért nem megy, mert folyamatosan kapja a jelet, hogy tolat.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #12095 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 16:35:33 »

Nekem egyik kocsiban lévőre sincs panaszom, nem vakítanak jobban elsötétülve, mint az Offom átbillentőse  nemtudom

Tolatásnál nem kell kikapcsolnia? Mert akkor az is lehet, hogy Ciripnek azért nem megy, mert folyamatosan kapja a jelet, hogy tolat.

Nem tudom. Ilyen mélységekbe sosem mentem bele a lekivilágába.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #12096 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 18:18:43 »

Nekem egyik kocsiban lévőre sincs panaszom, nem vakítanak jobban elsötétülve, mint az Offom átbillentőse  nemtudom

Tolatásnál nem kell kikapcsolnia? Mert akkor az is lehet, hogy Ciripnek azért nem megy, mert folyamatosan kapja a jelet, hogy tolat.
azt nagyon egyszerűen letudja ellenőrizni,mert akkor égnie kell a tolatólámpának is folyamatosan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12097 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 18:37:31 »

azt nagyon egyszerűen letudja ellenőrizni,mert akkor égnie kell a tolatólámpának is folyamatosan.

Ez igaz, azt meg csak észreveszi az ember.
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #12098 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 19:38:33 »

sziasztok!

az automatikussan sotetedo viszapillantonal a kotesekben tud valaki segiteni?
pre-facelift. 3 kabel. mit hova kell kotnom a belso vilagitasnal??
a Wikiben leirtak alapjan en is kihagynam a hatramenetben kikapcsol kotest..
Viszont a belsoter vilagitasnal van 2 fekete a bal oldalon kotve es egy Barna a jobb oldalra.
meikre kell kotnom hogy ha lezarom a kocsit kikapcsoljon a tukor??
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #12099 Dátum: 2012.09.10 hétfő, 19:59:05 »

sziasztok!

az automatikussan sotetedo viszapillantonal a kotesekben tud valaki segiteni?
pre-facelift. 3 kabel. mit hova kell kotnom a belso vilagitasnal??
a Wikiben leirtak alapjan en is kihagynam a hatramenetben kikapcsol kotest..
Viszont a belsoter vilagitasnal van 2 fekete a bal oldalon kotve es egy Barna a jobb oldalra.
meikre kell kotnom hogy ha lezarom a kocsit kikapcsoljon a tukor??

ha jól értelek,akkor a barnára,mert az a +.
A negatív a fekete.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 235 236 237 238 239 240 241 [242] 243 244 245 246 247 248 249 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.101 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.