Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:47:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 231 232 233 234 235 236 237 [238] 239 240 241 242 243 244 245 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11163555 alkalommal)
0 Felhasználó és 108 vendég van a témában
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #11850 Dátum: 2012.08.24 péntek, 22:01:26 »

Nem csak fedcompos tudja.



Köszi
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #11851 Dátum: 2012.08.25 szombat, 01:26:39 »

Csak a fedcompossal lehet megcsinálni a müszertesztet,nekem nem olyan
Nem mert a műszer teszt a jobb oldali kijelzőn jön elő a fedcomp meg a baloldalin jelenik meg
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
rizsa83
Vendég
« Új hozzászólás #11852 Dátum: 2012.08.25 szombat, 08:23:20 »

Sziasztok wave
Egy kis tanácsra lenne szükségem.
A gépem kb 2.hete a következőket produkálja.Egyszer csak egy reggel nem indult,azaz lemerült az akksim,minden előjel nélkül.feltöltöttem,aztán estére ismételten lemerült falbav falbav.megnézettem az akksit terhelővillával az kifogástalan(állítólag).Na gondolom akkor a töltésem a gáz.Megnézettem az aszem 14,6v-volt.az is jó azt mondták.
ez ment bő egy hétig,mikor felgyúladt a töltésvisszajelző lámpa.eleinte hol felvillant-hol nem.Most már általába többet világít mint amennyit eddig.Ok-okozati összefüggést ha tudna valaki mondani azt nagyon megköszönném sziasztok worship
Naplózva
radioflayer
Vendég
« Új hozzászólás #11853 Dátum: 2012.08.25 szombat, 09:02:08 »

Nem csak fedcompos tudja.

Az index visszajelzője lehet nem függ össze a nemvilágítással, hanem csak simán kiégett az izzója. Amúgy a középkonzolon világítanak a dolgok, ha a helyzetjelzőt felkapcsolod?
http://mondeo.hu/index.php?topic=4900.0 Itt egy leírás hogy kell kiszedni a műszerfalat, ha esetleg arra kerül a sor.

Igen, remélem nem függ össze, és csak kiégett, csak furcsa, hogy az összes egyszerre? A középkonzolon van világítás az órában (mutatók nem világítanak), a szabályzók is világítanak.
Az órát mindenképp ki kell szednem, mert ennek utána kell járnom, mert este azt se látom mennyivel megyek  eplus2
Az normális, hogy a km órának nincs fényerő állító gombja?
Köszi
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11854 Dátum: 2012.08.25 szombat, 09:39:02 »

Igen, remélem nem függ össze, és csak kiégett, csak furcsa, hogy az összes egyszerre? A középkonzolon van világítás az órában (mutatók nem világítanak), a szabályzók is világítanak.
Az órát mindenképp ki kell szednem, mert ennek utána kell járnom, mert este azt se látom mennyivel megyek  eplus2
Az normális, hogy a km órának nincs fényerő állító gombja?
Köszi

Úgy értettem, hogy az indexé csak kiégett, a többi meg valami miatt nem kapcsol fel. Aki kicsit jobban beletúrt már ennek az elektronikájába talán meg tudja mondani, hogy közvetlenül a világításkapcsolóról kapja a villanyt a világításhoz a műszerfal, vagy az csak egy jelet ad mondjuk a GEM-nek, és az kapcsolja.
Fényerő állító felszereltség kérdése, ha nem jutott, akkor elvileg csak venned kell egy olyan világításkapcsolót, amelyiken van, és működni fog.
Naplózva
operton
Vendég
« Új hozzászólás #11855 Dátum: 2012.08.25 szombat, 12:15:48 »

Sziasztok!

Milyen gyújtókábel készletet ajánlotok 2 lityis benyáshoz?

Unixnál ilyenek vannak:
- NGK: 18600.-
- Tesla: 11000.-
- Bosch: 43500.-
- Hans-Pries: 31800.-
- EPS-Facet: 17000.-

Bárdinál:
- Valeo: 17500.-

Kállaynál:
- Eredeti gyári: 7400.-/db
- Starline: 14200.-

Vettem Powertec-et 6700.-ért, de sajna nem jó, mert rövidek a kábelek 1-2 centi híján.
Ezenkívűl, ha rá akarom dugni a gyertyára, nem pattan be, de cserébe kinyomódik a kábel a dugóból.
Extraként még a kábelfeliratot is le lehet törölni újjal.
Nem ajánlom senkinek.

operton
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11856 Dátum: 2012.08.25 szombat, 13:08:35 »


Ez Mk2

Sziasztok!

Milyen gyújtókábel készletet ajánlotok 2 lityis benyáshoz?


Én gyárit ajánlanék. Az a biztos.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #11857 Dátum: 2012.08.25 szombat, 13:15:50 »

Ez Mk2

Én gyárit ajánlanék. Az a biztos.
Bocsi, valóban MKII.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #11858 Dátum: 2012.08.25 szombat, 13:36:06 »

Sziasztok!

Milyen gyújtókábel készletet ajánlotok 2 lityis benyáshoz?

Unixnál ilyenek vannak:
- NGK: 18600.-
- Tesla: 11000.-
- Bosch: 43500.-
- Hans-Pries: 31800.-
- EPS-Facet: 17000.-

Bárdinál:
- Valeo: 17500.-

Kállaynál:
- Eredeti gyári: 7400.-/db
- Starline: 14200.-

Vettem Powertec-et 6700.-ért, de sajna nem jó, mert rövidek a kábelek 1-2 centi híján.
Ezenkívűl, ha rá akarom dugni a gyertyára, nem pattan be, de cserébe kinyomódik a kábel a dugóból.
Extraként még a kábelfeliratot is le lehet törölni újjal.
Nem ajánlom senkinek.

operton
Hali! Ment PÜ. wave
Naplózva
Zeller
Vendég
« Új hozzászólás #11859 Dátum: 2012.08.25 szombat, 21:34:31 »

Segítsetek, kicsit beparáztam!

Lenne itt egy Ghia-X mk3 tdci, sony6cd, Bluetooth, hangvezérlés, gyári riasztó és mindenféle elektronika...
4 hónapig nem használtam. Sajnos, mikor be akartuk indítani se kép, se hang. Most töltőn van az akksi.
Mi a fenét kell csinálni, hogy menjen, vagyis milyen adatokkal, kódokkal készüljek?
Mondjuk a Sony kódjáról, fogalmam nincs. Kell valamit bizgerálni az immobilizerrel?
Azért kérdezem, mert tőlünk csak 60km-re találtam garázst, ahol ott tudtam hagyni.
Nem szeretnék lerohangálni.
Köszi a segítséget!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11860 Dátum: 2012.08.25 szombat, 21:39:29 »

Segítsetek, kicsit beparáztam!

Lenne itt egy Ghia-X mk3 tdci, sony6cd, Bluetooth, hangvezérlés, gyári riasztó és mindenféle elektronika...
4 hónapig nem használtam. Sajnos, mikor be akartuk indítani se kép, se hang. Most töltőn van az akksi.
Mi a fenét kell csinálni, hogy menjen, vagyis milyen adatokkal, kódokkal készüljek?
Mondjuk a Sony kódjáról, fogalmam nincs. Kell valamit bizgerálni az immobilizerrel?
Azért kérdezem, mert tőlünk csak 60km-re találtam garázst, ahol ott tudtam hagyni.
Nem szeretnék lerohangálni.
Köszi a segítséget!

A rádió kódja kelleni fog. Lehet, hogy szerencséd van, és nem kéri, de az hamar kiderül. Ha nincs meg a kódod, ki kell kapni a rádiót, a tetején van a szériaszám, azt elküldöd Alfnak, ő meg megmondja a kódot. A többi nem számít, az ablakokat kell majd még újraprogramozni, mert nem fog automatán felmenni. Felhúzod, majd amikor felért, elengeded a gombot pár másodpercre, és újra megnyomod pár másodpercre. Mind a 4 ablakkal el kell játszani.
Viszont, szerintem az aksid tönkre fog menni hamar. Ha 4 hónapig nem használod az autót, inkább vegyél egy csepptöltőt, az rajta maradhat 4 hónapig, és nem merül le.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11861 Dátum: 2012.08.25 szombat, 21:45:04 »

A rádió kódja kelleni fog. Lehet, hogy szerencséd van, és nem kéri, de az hamar kiderül. Ha nincs meg a kódod, ki kell kapni a rádiót, a tetején van a szériaszám, azt elküldöd Alfnak, ő meg megmondja a kódot. A többi nem számít, az ablakokat kell majd még újraprogramozni, mert nem fog automatán felmenni. Felhúzod, majd amikor felért, elengeded a gombot pár másodpercre, és újra megnyomod pár másodpercre. Mind a 4 ablakkal el kell játszani.
Viszont, szerintem az aksid tönkre fog menni hamar. Ha 4 hónapig nem használod az autót, inkább vegyél egy csepptöltőt, az rajta maradhat 4 hónapig, és nem merül le.
Azon kívül amit Angel leírt a hangvezérléssel valószínű hogy lesz gond meg a blutooth-al meg ha van telefon előkészítés akkor azt is nagy valószínűséggel vissza kell programozni. Nekem amikor szervizbe kiszedték az akksit utána ezeket mind vissza kellet programozni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11862 Dátum: 2012.08.25 szombat, 21:50:58 »

Azon kívül amit Angel leírt a hangvezérléssel valószínű hogy lesz gond meg a blutooth-al meg ha van telefon előkészítés akkor azt is nagy valószínűséggel vissza kell programozni. Nekem amikor szervizbe kiszedték az akksit utána ezeket mind vissza kellet programozni.

Ja, a hangvezérlés...  jogos.
De 60 km-re van a garázs?  vigyor3 Tényleg nincs közel...

Most olvastam/hallottam, hogy a ford azon agyal, hogy jó lenne távolról beindítani a motort, klíma és egyebek beüzemelése okán.  wow1
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zeller
Vendég
« Új hozzászólás #11863 Dátum: 2012.08.25 szombat, 21:54:52 »

Azon kívül amit Angel leírt a hangvezérléssel valószínű hogy lesz gond meg a blutooth-al meg ha van telefon előkészítés akkor azt is nagy valószínűséggel vissza kell programozni. Nekem amikor szervizbe kiszedték az akksit utána ezeket mind vissza kellet programozni.

Akkor tehát elindul, csak első utam a szerviz? Már "várom"... smile
Remélem nem lesz drága ez a mulatság!
Ne is mond ezt a 60km-t, fogom a fejem miatta. De legalább tudom, hogy nem nyúlkál hozzá senki.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11864 Dátum: 2012.08.25 szombat, 23:05:54 »

Most olvastam/hallottam, hogy a ford azon agyal, hogy jó lenne távolról beindítani a motort, klíma és egyebek beüzemelése okán.  wow1
Ezt az asszony MKIII-asa is tudja, az én IV-esem meg nem  falbav
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #11865 Dátum: 2012.08.25 szombat, 23:06:30 »

Akkor tehát elindul, csak első utam a szerviz? Már "várom"... smile
Remélem nem lesz drága ez a mulatság!
Ne is mond ezt a 60km-t, fogom a fejem miatta. De legalább tudom, hogy nem nyúlkál hozzá senki.
Elindul, de csendes utad lesz.
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #11866 Dátum: 2012.08.25 szombat, 23:18:51 »

Sziasztok!

Az utóbbi héten 2x is volt alkalmam (nem legálisan) tesztelni a verda végsebességét. Mindkétszer tele csomaggal, menet 2,5 fővel, jövet 3,5 fővel.
(A lábjegyzetben vannak a technikai adataim)
Az első alkalommal kb. 191-192km/h-t mutathatott, amikor lassítanom kellett a sztrádán és utána nem próbáltam újból.
A visszafelé úton is odaléptem neki, ekkor kb 193-194 km/h lehetett (az utat is néznem kellett Wink ), amikor a középkonzol felől (ahol a bizti övet és a bekapcsolt világítást is csipogja) 2 egyenletes csipogást hallatott a drágám. Aztán erre úgy megszeppentem, hogy megint csak nem nyomtam tovább (volt is aznap több radar amit szerencsésen elkerültem).
Szóval mi lehetett a csipogás? Eleve benne van egy "letiltás" féle? A fordulatot nem tudtam pontosan megnézni abban a pillanatban, de nagyjából 4.000 felett volt egy picivel, a pirosan rovátkolt 4.500 alatt azért.

Erre is büszke vagyok...de azért érdekelne, hogy mehet-e feljebb a vége?
(Mindentől függetlenül majd tesztelgetem még német autópályán, kevesebb csomaggal  nyes)
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #11867 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 01:01:28 »

Sziasztok!

Az utóbbi héten 2x is volt alkalmam (nem legálisan) tesztelni a verda végsebességét. Mindkétszer tele csomaggal, menet 2,5 fővel, jövet 3,5 fővel.
(A lábjegyzetben vannak a technikai adataim)
Az első alkalommal kb. 191-192km/h-t mutathatott, amikor lassítanom kellett a sztrádán és utána nem próbáltam újból.
A visszafelé úton is odaléptem neki, ekkor kb 193-194 km/h lehetett (az utat is néznem kellett Wink ), amikor a középkonzol felől (ahol a bizti övet és a bekapcsolt világítást is csipogja) 2 egyenletes csipogást hallatott a drágám. Aztán erre úgy megszeppentem, hogy megint csak nem nyomtam tovább (volt is aznap több radar amit szerencsésen elkerültem).
Szóval mi lehetett a csipogás? Eleve benne van egy "letiltás" féle? A fordulatot nem tudtam pontosan megnézni abban a pillanatban, de nagyjából 4.000 felett volt egy picivel, a pirosan rovátkolt 4.500 alatt azért.

Erre is büszke vagyok...de azért érdekelne, hogy mehet-e feljebb a vége?
(Mindentől függetlenül majd tesztelgetem még német autópályán, kevesebb csomaggal  nyes)

Beépített traffijelző!  eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #11868 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 06:43:23 »

Sziasztok. Nem indul a hűtőventillátorom, ha bekapcsolom a klímát. Ventillátor működik,  a vezérlésével lehet valami. A vezérlőegysége a ventillátor keretre van felfogatva 1 csavarral, 2005 utáni MKIII-ba mind ilyen van. Nem mérné meg nekem valaki, hogy a vezérlődomozban bejövő indítójel mi? 3 érintkezős csat. Csak le kellene pattintani. Van 2 nagy érintkező és egy kicsi. Engem kifejezetten az érdekelne, hogy a kicsi és a test járó klíma mellett, meg kikapcsolt klímával. Nekem Kikapcsoltan 2.44V, járó klíma mellett 0.21V, Ha kikapcsolom a klímát, akkor először 1.18V, és 1 perc múlva 2.44V. Aksifeszem 14.2V járó motorral. Ha ez másnál is ennyi, akkor a vezérlő kuka, ha nem akkor msáhol a hiba. Előre is köszönöm.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Domeeno
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #11869 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 08:49:25 »

Sziasztok!
Nagy problémával fordulok hozzátok, remélem tudtok segíteni.
Mikor megvettem az autót, ugy vettem h nem tudja az átlagfogyasztást mutatni. A fordulatszám mérő alatti lcd kijelzőn csak a hőmérsékletet mutatja. A mellette lévő kis nyomógombal tudom változtatni hogy celzius vagy kelvin-ben mutassa.

A napokban voltam egy szakszervízben és a szerelő lehuzta a műszer hátulján lévő csatlakozot, majd a számitógéppel csatlakozva újra kalibrálta a "tudását". Itt már az lett beállitva h kijelezze a fogyasztást. A művelet siekeresen elmentve.
A szervízkönyv szerint az index kar végén lévő nyomógombal tudnám változtani a kijelezni kivánt adatokat.

Nekem sajnos nincs nyomogomb az index kar végén.
Van valakinek ötlete miként tudnám elővarázsolni, hogy kijelezze a fogyasztást is?
Köszönöm a segítséget, és elnézést h sokat írtam.. Smiley
Naplózva

2005 Mondeo 2.2 TDCi  155LE, 6 gang, Titanium-X
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11870 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 09:59:27 »

Sziasztok!
Nagy problémával fordulok hozzátok, remélem tudtok segíteni.
Mikor megvettem az autót, ugy vettem h nem tudja az átlagfogyasztást mutatni. A fordulatszám mérő alatti lcd kijelzőn csak a hőmérsékletet mutatja. A mellette lévő kis nyomógombal tudom változtatni hogy celzius vagy kelvin-ben mutassa.
A napokban voltam egy szakszervízben és a szerelő lehuzta a műszer hátulján lévő csatlakozot, majd a számitógéppel csatlakozva újra kalibrálta a "tudását". Itt már az lett beállitva h kijelezze a fogyasztást. A művelet siekeresen elmentve.
A szervízkönyv szerint az index kar végén lévő nyomógombal tudnám változtani a kijelezni kivánt adatokat.
Nekem sajnos nincs nyomogomb az index kar végén.
Van valakinek ötlete miként tudnám elővarázsolni, hogy kijelezze a fogyasztást is?
Köszönöm a segítséget, és elnézést h sokat írtam.. Smiley
Hello

Ez legyen  legnagyobb probléma.  smile Veszel 1 "fedkompos" indexkart a bontósoktól és már jó is. Motorcraft, mk2, őket keresd meg itt a fórumon. vagy keres-kínál-->mondeohoz kínálok   Amúgy semmi értelme, nem pontos  eplus2      okt 6. mondeotalálkozó, fórumozás rendszeresen!  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
scitzman
Vendég
« Új hozzászólás #11871 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 14:58:18 »

Sziasztok!
Remélem tud nekem valaki segíteni! Szeretnék a kocsimba szerelni tempomatot. Már megnéztem hogy hogyan kellene ezt csinálni, csak amiket láttam az benzines vagy dizel manuálisváltos volt, nekem viszont automata van. A kérdés hogy van e esetleg ,valakinek erről leírása vagy tudnátok mondani valamit hogy hol keresem ? Egyébként nagyon jó hogy létezik ez a club,nagyon sok hasznos infot szereztem már innen ami hasznomra vált!!!
Előre is köszönöm nektek.
Sziasztok  vigyor3
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #11872 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 15:20:59 »

Sziasztok!
Remélem tud nekem valaki segíteni! Szeretnék a kocsimba szerelni tempomatot. Már megnéztem hogy hogyan kellene ezt csinálni, csak amiket láttam az benzines vagy dizel manuálisváltos volt, nekem viszont automata van. A kérdés hogy van e esetleg ,valakinek erről leírása vagy tudnátok mondani valamit hogy hol keresem ? Egyébként nagyon jó hogy létezik ez a club,nagyon sok hasznos infot szereztem már innen ami hasznomra vált!!!
Előre is köszönöm nektek.
Sziasztok  vigyor3
Szia!

Üdv a klubban!  eljen
Nekem Vik szerelte be a kapcsolókat és programozta fel. Írj neki privátot a kérdéseddel.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11873 Dátum: 2012.08.26 vasárnap, 15:43:35 »

Sziasztok!
Remélem tud nekem valaki segíteni! Szeretnék a kocsimba szerelni tempomatot. Már megnéztem hogy hogyan kellene ezt csinálni, csak amiket láttam az benzines vagy dizel manuálisváltos volt, nekem viszont automata van. A kérdés hogy van e esetleg ,valakinek erről leírása vagy tudnátok mondani valamit hogy hol keresem ? Egyébként nagyon jó hogy létezik ez a club,nagyon sok hasznos infot szereztem már innen ami hasznomra vált!!!
Előre is köszönöm nektek.
Sziasztok  vigyor3
http://mondeo.hu/index.php?topic=9975.msg690592#msg690592  wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11874 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 09:14:27 »

sziasztok! wave

Szombaton szerencsém volt egy esküvőn részt venni. Esküvői konvoj is volt természetesen, ahol ilyenkor dudál az ember mint állat. Dudálás közben egyszer csak más és halkabb lett a duda hangja, utána meg teljesen megadta magát. Ebből gondolom, h mechanikus probléma és dudát kell cserélni. De azért leellenőrizném előtte. Mit tegyek és hol található a kürt?

2. problémám, h tegnap esőben az első szélvédőfűtést szerettem volna használni, de nem kapcsolt be. Gondolom először biztosítékot ellenőrizzem + vannak vmilyen relék is. Hol és mit nézzek meg?

köszi szépen  worship worship worship
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11875 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 15:31:29 »

Zörög és csikorog a szellőztetőventilátorom az alacsonyabb fokozatokban, gondolom, csapágyas. Gyógyítható vagy csere? Hogyan lehet hozzáférni?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11876 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 16:36:11 »

Zörög és csikorog a szellőztetőventilátorom az alacsonyabb fokozatokban, gondolom, csapágyas. Gyógyítható vagy csere? Hogyan lehet hozzáférni?

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
A kesztyű tartó alatti burkolat eltávolitása után, hozzá férsz a motorhoz. 3db csavaz fogja. Kicsavarva, a csavarokat, lecsatolva a csatlakozót, kezedben a motor. Sajna én ugy tudom nem javitható és csere esetén az ára ha elektrónikus vezérlésü a motor, kb 100 ezer Ft. Én a helyedben a csapágyakat befulynám valamilyen, a siklási tuladonságot javitó sray-vel. Nem olajjal. Pl grafit vagy valami hasonló. A csapágyak szinter csuszó csapágyak nem szeretik az olajat. Sok sikert a javitáshoz. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.27 hétfő, 16:38:30 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #11877 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 16:46:28 »

Ezt az asszony MKIII-asa is tudja, az én IV-esem meg nem  falbav
de gondolom nem gyárilag tudja
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11878 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 16:51:05 »

Tisztelt Fórumtársak!
Homályositsatok fel a tekintetben. falbav Járó motornál, lecsatlakoztatva a világitás kapcsolót, ad e valamilyen hiba kódot a rendszer , vagy nyugodtan levehetem, a csatit feszültség mérés céljából. Keresek egy csak a gyujtás kapcsolóra müködő(+12V)  elektromos pontot. A terhelés jelentéktelen, pár száz mA. A keresett pont, lehet a müszerfal közelében vagy a motortérben. A kormány oszlopot kihagynám. A segítséget előre is köszönöm.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11879 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 19:46:49 »

sziasztok! wave

Szombaton szerencsém volt egy esküvőn részt venni. Esküvői konvoj is volt természetesen, ahol ilyenkor dudál az ember mint állat. Dudálás közben egyszer csak más és halkabb lett a duda hangja, utána meg teljesen megadta magát. Ebből gondolom, h mechanikus probléma és dudát kell cserélni. De azért leellenőrizném előtte. Mit tegyek és hol található a kürt?

2. problémám, h tegnap esőben az első szélvédőfűtést szerettem volna használni, de nem kapcsolt be. Gondolom először biztosítékot ellenőrizzem + vannak vmilyen relék is. Hol és mit nézzek meg?

köszi szépen  worship worship worship
A duda jobb hátul van a kárpit mögött a csomitartóban! vigyor3
A biztik meg: F11-13-24-25-26 a motortérben.
 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11880 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 19:47:43 »

de gondolom nem gyárilag tudja
nem.utólagos.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #11881 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 20:00:16 »

A duda jobb hátul van a kárpit mögött a csomitartóban! vigyor3
A biztik meg: F11-13-24-25-26 a motortérben.
 Wink wave
az a riasztó dudája.amit a kormányrol nyomsz az (nekem) autóval szemben jobb oldalon a hütö mellett látható helyen. 2 darab
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11882 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 20:24:20 »

az a riasztó dudája.amit a kormányrol nyomsz az (nekem) autóval szemben jobb oldalon a hütö mellett látható helyen. 2 darab
igazad van,az akku alatt-előtt.. eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #11883 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 22:13:25 »

amennyiben az ora visszamarad, az a hosegnek tudhato be, vagy az ora kuka? Az akksi jo, kocsi poccre indul.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #11884 Dátum: 2012.08.27 hétfő, 23:31:14 »

Zörög és csikorog a szellőztetőventilátorom az alacsonyabb fokozatokban, gondolom, csapágyas. Gyógyítható vagy csere? Hogyan lehet hozzáférni?

AndyA

Szia,

én fókában szervizeltem, mert beázott. Sajna össze van préselve a cucc. Javaslom, hogy valamilyen kontakt spray-vel tisztísd meg, aztán szilikon vagy grafitos zsírral nyomd telen. Azzal még egy-két évet ki fog bírni. Aztán javaslom a bontottat, mert azzal megint néhány évet kapsz és tized áron jutsz hozzá. Mire eljutnál a 100eFt-ig, addigra akár 10-db is vehetsz. Ha mind csak két évet megy, akkor is 20 év Smiley

Én nyár elején cseréltem a fókában (kb ugyan az a megoldás) és hibátlanúl megy.
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11885 Dátum: 2012.08.28 kedd, 12:27:40 »

A duda jobb hátul van a kárpit mögött a csomitartóban! vigyor3
A biztik meg: F11-13-24-25-26 a motortérben.
 Wink wave
Az F26-os duda 20A-es biztije volt kiégve, hirtelen csak 25A-t találtam, kicseréltem és működik a duda a szélvédőfűtéssel együtt. köszi  worship worship worship worship worship
Mennyire gáz az, h most 25 van benne 20 helyett? Huh? Mi köze van a dudának a szélvédőfűtéshez?  wow1
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11886 Dátum: 2012.08.28 kedd, 13:35:36 »

Az F26-os duda 20A-es biztije volt kiégve, hirtelen csak 25A-t találtam, kicseréltem és működik a duda a szélvédőfűtéssel együtt. köszi  worship worship worship worship worship
Mennyire gáz az, h most 25 van benne 20 helyett? Huh? Mi köze van a dudának a szélvédőfűtéshez?  wow1

Nem nagyon számít szerintem. Ha ki akar sülni egy rövidzár miatt, úgyis ki fog.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #11887 Dátum: 2012.08.28 kedd, 14:29:06 »

Sziasztok. Nem indul a hűtőventillátorom, ha bekapcsolom a klímát. Ventillátor működik,  a vezérlésével lehet valami. A vezérlőegysége a ventillátor keretre van felfogatva 1 csavarral, 2005 utáni MKIII-ba mind ilyen van. Nem mérné meg nekem valaki, hogy a vezérlődomozban bejövő indítójel mi? 3 érintkezős csat. Csak le kellene pattintani. Van 2 nagy érintkező és egy kicsi. Engem kifejezetten az érdekelne, hogy a kicsi és a test járó klíma mellett, meg kikapcsolt klímával. Nekem Kikapcsoltan 2.44V, járó klíma mellett 0.21V, Ha kikapcsolom a klímát, akkor először 1.18V, és 1 perc múlva 2.44V. Aksifeszem 14.2V járó motorral. Ha ez másnál is ennyi, akkor a vezérlő kuka, ha nem akkor msáhol a hiba. Előre is köszönöm.
Folytatom  agondolatot. A mondeoból kivett, hibásnak vélt fordulatszámszabályzót átettema focusba. Lőn csoda, gond nélkül megforgatta a ventillátort. Vsz a feszültséek nem stimmeltek, így talán a fordulatszám se. Hol van a kutya elásva? Honnan kapja a jelet a fordulatszámszabályzó. Nem tudom, de valahol a motor hőfok jeladó környékén gondolom. Esetleg nme tudjátok, hogy van-e a klímának a hűtendő oldalon valamilyen hőfokérzékelője?
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11888 Dátum: 2012.08.28 kedd, 14:38:52 »

Folytatom  agondolatot. A mondeoból kivett, hibásnak vélt fordulatszámszabályzót átettema focusba. Lőn csoda, gond nélkül megforgatta a ventillátort. Vsz a feszültséek nem stimmeltek, így talán a fordulatszám se. Hol van a kutya elásva? Honnan kapja a jelet a fordulatszámszabályzó. Nem tudom, de valahol a motor hőfok jeladó környékén gondolom. Esetleg nme tudjátok, hogy van-e a klímának a hűtendő oldalon valamilyen hőfokérzékelője?

A klímának nyomásérzékelői vannak, ez alapján megy arról az oldalról a hűtés vezérlése. A többit nem tudom, le vagyok ragadva az előtét-ellenállás korszakban.  vigyor3
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11889 Dátum: 2012.08.28 kedd, 14:41:38 »

Zörög és csikorog a szellőztetőventilátorom az alacsonyabb fokozatokban, gondolom, csapágyas. Gyógyítható vagy csere? Hogyan lehet hozzáférni?

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Zörög még a ventillátorod? Ahogy feltetted a kérdést , hogy mitévő légy, és hogy férsz hozzá, azonnal válaszoltam rá. Nem olvastad, vagy nem zavar a zörgő ventillátor? wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #11890 Dátum: 2012.08.28 kedd, 14:50:50 »

A klímának nyomásérzékelői vannak, ez alapján megy arról az oldalról a hűtés vezérlése. A többit nem tudom, le vagyok ragadva az előtét-ellenállás korszakban.  vigyor3
A fordulatszabályzóhoz megy a táp és egy "jel" kábel. Namármost, ha a moci túlmelegszik, akkor is kell kapcsoljon a venti, és akkor is ha megy a klíma. Egy kábelen valósul meg a jel, de valahol kell lennie közös pontnak. Megyek és megkeresem a hőfok jeladót, és megnézem, hogy hogyan jut a kábele a fordulatszámszabályzóhoz. Hátha megtalálom a klíma oldalról jövő vezetéket is. Mondjuk az lenne a gondolatom, ha a klímarendszerben levő melegedő gáz nyomása nő, akkor az kapcsolhatná a ventillátort. Ha azonban így lenne, akkor akinek kevesebb gáza lenne, mert elszökött mnjuk, ott nem menne a ventillátor. Létezhet szerintetek ilyen. Megtöltetném gázzal, és menne a venti??? Ezzel csak az a bajom, hogy ha direktbe kötöm a ventit, akkor olyan szépen hűt.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #11891 Dátum: 2012.08.28 kedd, 14:59:50 »

Tisztelt Fórumtárs!
A kesztyű tartó alatti burkolat eltávolitása után, hozzá férsz a motorhoz. 3db csavaz fogja. Kicsavarva, a csavarokat, lecsatolva a csatlakozót, kezedben a motor. Sajna én ugy tudom nem javitható és csere esetén az ára ha elektrónikus vezérlésü a motor, kb 100 ezer Ft. Én a helyedben a csapágyakat befulynám valamilyen, a siklási tuladonságot javitó sray-vel. Nem olajjal. Pl grafit vagy valami hasonló. A csapágyak szinter csuszó csapágyak nem szeretik az olajat. Sok sikert a javitáshoz. wave
Tisztelettel László! worship

Érdekes, valamiért már sokadszor fordul elő, hogy arok valamit, és amikor legközelebb jövök a fórumba, pár hozzászólással lejjebbtől mutatja csak, mint új üzeneteket. Köszi, hogy szóltál, ezt eddig nem olvastam. Majd megnézem.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.28 kedd, 15:31:09 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #11892 Dátum: 2012.08.28 kedd, 15:15:23 »

Az F26-os duda 20A-es biztije volt kiégve, hirtelen csak 25A-t találtam, kicseréltem és működik a duda a szélvédőfűtéssel együtt. köszi  worship worship worship worship worship
Mennyire gáz az, h most 25 van benne 20 helyett? Huh? Mi köze van a dudának a szélvédőfűtéshez?  wow1
mind1.
köze semmi,csak a releiknek a biztije közös.neked az ment ki.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11893 Dátum: 2012.08.28 kedd, 15:38:00 »

A fordulatszabályzóhoz megy a táp és egy "jel" kábel. Namármost, ha a moci túlmelegszik, akkor is kell kapcsoljon a venti, és akkor is ha megy a klíma. Egy kábelen valósul meg a jel, de valahol kell lennie közös pontnak. Megyek és megkeresem a hőfok jeladót, és megnézem, hogy hogyan jut a kábele a fordulatszámszabályzóhoz. Hátha megtalálom a klíma oldalról jövő vezetéket is. Mondjuk az lenne a gondolatom, ha a klímarendszerben levő melegedő gáz nyomása nő, akkor az kapcsolhatná a ventillátort. Ha azonban így lenne, akkor akinek kevesebb gáza lenne, mert elszökött mnjuk, ott nem menne a ventillátor. Létezhet szerintetek ilyen. Megtöltetném gázzal, és menne a venti??? Ezzel csak az a bajom, hogy ha direktbe kötöm a ventit, akkor olyan szépen hűt.

Elképzelhető nem fogsz semmilyen kapcsolatot találni, mert lehet az egészet a PCM vezérli?
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11894 Dátum: 2012.08.28 kedd, 16:46:02 »

Nem nagyon számít szerintem. Ha ki akar sülni egy rövidzár miatt, úgyis ki fog.

AndyA
köszi  eljen
mind1.
köze semmi,csak a releiknek a biztije közös.neked az ment ki.
thx  worship
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #11895 Dátum: 2012.08.28 kedd, 16:59:15 »

Elképzelhető nem fogsz semmilyen kapcsolatot találni, mert lehet az egészet a PCM vezérli?
Igen valóban így van. A hiba, mint mindig pofonegyszerű volt, a csatlakozásnál volt éérintkezési hiba. Most rendesen pörög a venti. KLöszönöm.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #11896 Dátum: 2012.08.28 kedd, 17:01:21 »

Igen valóban így van. A hiba, mint mindig pofonegyszerű volt, a csatlakozásnál volt éérintkezési hiba. Most rendesen pörög a venti. KLöszönöm.

 eljen
Klíma is hűt rendesen? (Ha jól emlékszem innen indult el a hibakeresés.)
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #11897 Dátum: 2012.08.28 kedd, 17:29:36 »

Üdv!

Ma ütötte fel az orrát az a jelenség, hogy nem hűt olyan jól a klíma mint ezelőtt.

Az eco és A/C mód között kapcsolgatva azért fellelhető a különbség, de közel sem hűt olyan jól mint 2-3 napja, és ezért is furcsállom, hogy egyik napról a másikra.

Ezelőtt a 17 fokon arcra és lábra terelve, rendesen fázott 30-40 km után a lábam.

Mi lehet az oka szerintetek?  integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #11898 Dátum: 2012.08.28 kedd, 18:24:59 »

Üdv!

Ma ütötte fel az orrát az a jelenség, hogy nem hűt olyan jól a klíma mint ezelőtt.

Az eco és A/C mód között kapcsolgatva azért fellelhető a különbség, de közel sem hűt olyan jól mint 2-3 napja, és ezért is furcsállom, hogy egyik napról a másikra.


mert egyik napról a másikra eltünt a kánikula is.közel azonos lehetett a kinti és a klimán beálitott hőfok.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #11899 Dátum: 2012.08.28 kedd, 19:11:36 »

Tisztelt Fórumtársak!
Homályositsatok fel a tekintetben. falbav Járó motornál, lecsatlakoztatva a világitás kapcsolót, ad e valamilyen hiba kódot a rendszer , vagy nyugodtan levehetem, a csatit feszültség mérés céljából. Keresek egy csak a gyujtás kapcsolóra müködő(+12V)  elektromos pontot. A terhelés jelentéktelen, pár száz mA. A keresett pont, lehet a müszerfal közelében vagy a motortérben. A kormány oszlopot kihagynám. A segítséget előre is köszönöm.
Tisztelettel László! worship
Tisztelt Fórumtársak!
Mivel, hogy csak úgy özönlöttek a válaszok, amiket nem győztem olvasni, kénytelen voltam a problémát segítség nélkül megoldani. falbav
Probléma elháritva feszültség pont megkeresve. wave
Máskor azért ne tolongjatok ennyire a válaszadással. wow1
Mindent nagyon köszönök. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 231 232 233 234 235 236 237 [238] 239 240 241 242 243 244 245 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.