Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:11:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 341 342 343 344 345 346 347 [348] 349 350 351 352 353 354 355 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11143291 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17350 Dátum: 2013.08.01 csütörtök, 21:30:10 »

A válasz kb ennyi sz@r ügy ,hagyd itt majd megnézzük. vigyor3

Te meg megmutatod neki, hogy hol hajlik a kezed.  eplus2
Naplózva
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #17351 Dátum: 2013.08.02 péntek, 16:45:17 »

Márkaszervízt próbáltam, azt mondták nem lehet aktiválni,a Ford 3 éve letiltotta. Majd Pesten Vik-hez elviszem. :-)
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17352 Dátum: 2013.08.02 péntek, 17:35:55 »

Márkaszervízt próbáltam, azt mondták nem lehet aktiválni,a Ford 3 éve letiltotta. Majd Pesten Vik-hez elviszem. :-)

Ez még dumának is rossz volt. Nekem is vik csinálta kb 3 hónapja.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17353 Dátum: 2013.08.02 péntek, 21:22:30 »

Márkaszervízt próbáltam, azt mondták nem lehet aktiválni,a Ford 3 éve letiltotta. Majd Pesten Vik-hez elviszem. :-)
Mondtam én,nem akarnak pöcsölni vele.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17354 Dátum: 2013.08.02 péntek, 21:32:24 »

Ez még dumának is rossz volt. Nekem is vik csinálta kb 3 hónapja.
Nagy különbség,hogy meg akarom csinálni vagy nem.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17355 Dátum: 2013.08.02 péntek, 21:41:06 »

Mondtam én,nem akarnak pöcsölni vele.
Nincs abban semmi pöcsölés.... pár perc az egész.
Inkább az ott dolgozó nem ért hozzá. Attól, hogy Ford-os ruha van rajta, lehet 1 hete dolgozik ott és sosem volt Ford-os oktatáson...... na és magától sincs annyi esze.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17356 Dátum: 2013.08.02 péntek, 21:45:25 »

Nincs abban semmi pöcsölés.... pár perc az egész.
Inkább az ott dolgozó nem ért hozzá. Attól, hogy Ford-os ruha van rajta, lehet 1 hete dolgozik ott és sosem volt Ford-os oktatáson...... na és magától sincs annyi esze.
A probléma  ott kezdődik ,hogy a dolgozóig el sem jut az autó,előtte inkább leráznak nem lehet megcsinálni stb.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #17357 Dátum: 2013.08.02 péntek, 22:53:59 »

Segítsééééééééég!!!

Mikor máskor döglik be a klíma ha nem a legnagyobb melegben 1 órával utnak indulás előtt...  falbav falbav falbav

Szóval, a fűtő/hűtő venti nem megy, bizti ellenőrizve, ki is szereltem, nem szorul, a csatin feszkót mértem, van állandó 12V meg valami még 1 lábon de nem tudom hol mi kellene, h legyen.
Amikor leveszem a gyujtást abban a pillanatban minden alkalommal egy picit megmozdul maga a venti.
Digit klíma lévén megnéztem a diagot is: B2516 Ventilátor vezérlımodul hiba
Ez mit is jelent pontosan? Tudom ezt valahogy orvosolni? Most épp 300km-re vagyok és Vasárnap indulnék vissza.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17358 Dátum: 2013.08.02 péntek, 23:09:13 »

Segítsééééééééég!!!

Mikor máskor döglik be a klíma ha nem a legnagyobb melegben 1 órával utnak indulás előtt...  falbav falbav falbav

Szóval, a fűtő/hűtő venti nem megy, bizti ellenőrizve, ki is szereltem, nem szorul, a csatin feszkót mértem, van állandó 12V meg valami még 1 lábon de nem tudom hol mi kellene, h legyen.
Amikor leveszem a gyujtást abban a pillanatban minden alkalommal egy picit megmozdul maga a venti.
Digit klíma lévén megnéztem a diagot is: B2516 Ventilátor vezérlımodul hiba
Ez mit is jelent pontosan? Tudom ezt valahogy orvosolni? Most épp 300km-re vagyok és Vasárnap indulnék vissza.


Próbáld ki a motort simán, direktben.
Ha megy, akkor (ha test, tápfesz és kábelek, csatik rendbe) a pwm modul tönkrement
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #17359 Dátum: 2013.08.02 péntek, 23:22:30 »

Próbáld ki a motort simán, direktben.
Ha megy, akkor (ha test, tápfesz és kábelek, csatik rendbe) a pwm modul tönkrement

erre én is gondoltam de melyik 2 lábra adjak neki direktben tápot a 4-ből? A 2 vastag kábelen mérve kap állandó 12V-ot
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17360 Dátum: 2013.08.02 péntek, 23:33:24 »

erre én is gondoltam de melyik 2 lábra adjak neki direktben tápot a 4-ből? A 2 vastag kábelen mérve kap állandó 12V-ot


Jah..... elfelejtettem, hogy digi..... hát akkor a motorral együtt van a modul, azaz komplett csere.

Test-et megkapja rendesen? (másik vezetékbe mérj bele)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #17361 Dátum: 2013.08.02 péntek, 23:35:55 »


Jah..... elfelejtettem, hogy digi..... hát akkor a motorral együtt van a modul, azaz komplett csere.

Test-et megkapja rendesen? (másik vezetékbe mérj bele)
holnap kimérem, találtam egy jó leírást
http://ford.workshop-manuals.com/Mondeo_2001_10.2000-02.2007/index.php?id=956#G37696J01

és fogadni merek ha cserélni kell a jobbkormányosból nem lesz jó, vagyis a modult se lehet átrakni...
a Cromaxnál csak 120eft az új  falbav falbav falbav
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17362 Dátum: 2013.08.03 szombat, 12:37:05 »

holnap kimérem, találtam egy jó leírást
http://ford.workshop-manuals.com/Mondeo_2001_10.2000-02.2007/index.php?id=956#G37696J01

és fogadni merek ha cserélni kell a jobbkormányosból nem lesz jó, vagyis a modult se lehet átrakni...
a Cromaxnál csak 120eft az új  falbav falbav falbav

Azért 120-ért ne vegyél ha az a gond, mert épp árulok egy szettet 15-ért.... eplus2
Ha kivéve próbálod direkt tápról NAGYON VIGYÁZZ mert kitekeri a kezedet ha nem figyelsz azonnal mikor megindul....egy szál van a mi vezérli a a motor fordulatszámot.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #17363 Dátum: 2013.08.03 szombat, 13:36:42 »

Azért 120-ért ne vegyél ha az a gond, mert épp árulok egy szettet 15-ért.... eplus2
Ha kivéve próbálod direkt tápról NAGYON VIGYÁZZ mert kitekeri a kezedet ha nem figyelsz azonnal mikor megindul....egy szál van a mi vezérli a a motor fordulatszámot.

a csatiban 4 drót van, 2 vastag 2 vékony. melyik 2-re adjak neki 12V? a vastag fekete a test, melyik másikra adjak neki szuflát?

még szerencse, h neked van  eplus2 ma kiderül és jelzem kell e
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17364 Dátum: 2013.08.03 szombat, 14:49:05 »

hiho!
Kis segítséget kérnék tapasztaltabbaktól. Mondi betegség ugye a központi zár vezérlés eleinte jobb hátsót nem zárja stb stb... ezek ugye nekem is megvannak + újabban rászokott hogy a bal 1 nem nyílik indulás után. Ugye induláskor bezárja nekem az összes ajtót majd ha megállok pl kinyitni a kaput akkor sokszor nem nyílik kilinccsel az ajtóm míg az anyós ülésről ki tudnak szállni meg hátulról is... nekem akkor most mi a hiba?
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #17365 Dátum: 2013.08.03 szombat, 14:58:02 »

hiho!
Kis segítséget kérnék tapasztaltabbaktól. Mondi betegség ugye a központi zár vezérlés eleinte jobb hátsót nem zárja stb stb... ezek ugye nekem is megvannak + újabban rászokott hogy a bal 1 nem nyílik indulás után. Ugye induláskor bezárja nekem az összes ajtót majd ha megállok pl kinyitni a kaput akkor sokszor nem nyílik kilinccsel az ajtóm míg az anyós ülésről ki tudnak szállni meg hátulról is... nekem akkor most mi a hiba?

Bal első zárszerkezet kuka.
Naplózva
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17366 Dátum: 2013.08.03 szombat, 15:09:36 »

Bal első zárszerkezet kuka.

Köszi!
Balos jobbos autóban megegyezik? Mert gondolom nem kerül bele új hanem bontott lesz a csere darab is..
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #17367 Dátum: 2013.08.03 szombat, 15:20:05 »

hiho!
Kis segítséget kérnék tapasztaltabbaktól. Mondi betegség ugye a központi zár vezérlés eleinte jobb hátsót nem zárja stb stb... ezek ugye nekem is megvannak + újabban rászokott hogy a bal 1 nem nyílik indulás után. Ugye induláskor bezárja nekem az összes ajtót majd ha megállok pl kinyitni a kaput akkor sokszor nem nyílik kilinccsel az ajtóm míg az anyós ülésről ki tudnak szállni meg hátulról is... nekem akkor most mi a hiba?
amig nem oldod meg a problémát addig kapcsold ki ezt a funkciót ami elindulás után zárja az ajtókat  wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #17368 Dátum: 2013.08.03 szombat, 15:23:28 »

Köszi!
Balos jobbos autóban megegyezik? Mert gondolom nem kerül bele új hanem bontott lesz a csere darab is..

Nem egyezik meg. Facelift utánit keress, mert ami facelift előtti, az vagy már most nem működik, vagy jó eséllyel hamarosan besz@rik. Vagy egyes focus 2002 facelift utánit, az is jó bele.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #17369 Dátum: 2013.08.03 szombat, 16:10:25 »

a csatiban 4 drót van, 2 vastag 2 vékony. melyik 2-re adjak neki 12V? a vastag fekete a test, melyik másikra adjak neki szuflát?


na megvan a ludas, szereztem próbára egy azonos ventit, az működik...
vagyis meghalt a ventim
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #17370 Dátum: 2013.08.03 szombat, 16:10:55 »

Azért 120-ért ne vegyél ha az a gond, mert épp árulok egy szettet 15-ért.... eplus2
Ha kivéve próbálod direkt tápról NAGYON VIGYÁZZ mert kitekeri a kezedet ha nem figyelsz azonnal mikor megindul....egy szál van a mi vezérli a a motor fordulatszámot.

megy p.ü.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #17371 Dátum: 2013.08.03 szombat, 17:44:02 »

na még mindig nem indul a ventilátorom! De rájöttem, ha nem akar indulni akkor rásegítek egy lökéssel és beindul! Na ilyenkor mivan?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17372 Dátum: 2013.08.03 szombat, 17:46:11 »

na még mindig nem indul a ventilátorom! De rájöttem, ha nem akar indulni akkor rásegítek egy lökéssel és beindul! Na ilyenkor mivan?
Megkopott a kefe, forgórész...stb.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #17373 Dátum: 2013.08.03 szombat, 18:00:32 »

Megkopott a kefe, forgórész...stb.

sokáig ne játsszam ezt vele akkor?  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17374 Dátum: 2013.08.03 szombat, 18:06:52 »

sokáig ne játsszam ezt vele akkor?  vigyor3

Végül is....a reakciót fejleszti, ha lassú vagy darálódik az ujjad vége. vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Tosca
Vendég
« Új hozzászólás #17375 Dátum: 2013.08.03 szombat, 19:45:57 »

Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata a tuning boxokról hosszú távon?
Nekem egy hónapja van benne ,de gond még nem volt.
Csak sokan állítják ,hogy ez nem tart sokáig.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17376 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:40:36 »

Van egy fórumtárts, talán Waver, akinek box van.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17377 Dátum: 2013.08.03 szombat, 21:41:57 »

Van egy fórumtárts, talán Waver, akinek box van.
én is több mint egy évet használtam.nem volt gond vele.Talán esős párás időben letiltott 1x 2x.meg Stealt az mondta,hogy 200nál is letilt..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tosca
Vendég
« Új hozzászólás #17378 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 09:25:31 »

én is több mint egy évet használtam.nem volt gond vele.Talán esős párás időben letiltott 1x 2x.meg Stealt az mondta,hogy 200nál is letilt..... eplus2

Én becsomagoltam a boxot nehogy vizet kapjon.
Viszont még nem próbáltam ,hogy 200-nál tilt-e?
180-nál még OK!
Viszont érezhetően jobban húz a gép és még a fogyasztásom is jobb.
Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #17379 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 11:31:50 »

Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata a tuning boxokról hosszú távon?
Nekem egy hónapja van benne ,de gond még nem volt.
Csak sokan állítják ,hogy ez nem tart sokáig.

Szia nekem is box van benne! Kerek 287.000 km óta. Le van szigetelve, és víztől mentes helyre van rakva a motortérben. Újonnan tette bele az első tulaj, 100.000 km garit is adtak rá. Én imádom, nagyon nagyot gyorsul tőle a gép, sokkal erősebb alacsonyabb fordulaton is mint amiben nincs okosság.
Valamint olvastam a kérdést, hogy tilt-e 200nál. Az enyém nem tilt, csak 210 fölött kicsivel
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.04 vasárnap, 11:33:25 írta mobster » Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
Tosca
Vendég
« Új hozzászólás #17380 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 13:45:58 »

Szia nekem is box van benne! Kerek 287.000 km óta. Le van szigetelve, és víztől mentes helyre van rakva a motortérben. Újonnan tette bele az első tulaj, 100.000 km garit is adtak rá. Én imádom, nagyon nagyot gyorsul tőle a gép, sokkal erősebb alacsonyabb fordulaton is mint amiben nincs okosság.
Valamint olvastam a kérdést, hogy tilt-e 200nál. Az enyém nem tilt, csak 210 fölött kicsivel

Ezek szerint neked csak jó tapasztalataid vannak.
Van a boxon nekem egy pótméter is amivel elméletileg fel lehet húzni 180LE-re.
Csak ezt már nem ajánlják. Szerintetek?
Ja amúgy nekem inkább a magasabb tartományban jeleskedik a gép. Ez gondolom programozás kérdése.
Naplózva
Berney
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #17381 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 20:57:56 »

Sziasztok!
Klímával kapcsolatos kérdésem lenne.2001-es TDDI Mondeóm (digit klíma) azt produkálja,hogy megy szépen a klíma egyszer csak a kinti levegőt kezdi el nyomni.Utána kikapcsolom majd kb.10 perc múlva visszakapcsolom és megint megy kis ideig rendesen.Azt vettem észre,hogy amikor hűt rendesen,akkor megy a ventillátor,amikor nem hűt akkor pedig nem megy.Mi lehet a hiba?
És egy másik kérdés. A csomagtartó zárat vezérli a bal első ajtózár?
Naplózva

2.0 TDCI 2008-as 103Kw
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17382 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 21:11:14 »

Sziasztok!
Klímával kapcsolatos kérdésem lenne.2001-es TDDI Mondeóm (digit klíma) azt produkálja,hogy megy szépen a klíma egyszer csak a kinti levegőt kezdi el nyomni.Utána kikapcsolom majd kb.10 perc múlva visszakapcsolom és megint megy kis ideig rendesen.Azt vettem észre,hogy amikor hűt rendesen,akkor megy a ventillátor,amikor nem hűt akkor pedig nem megy.Mi lehet a hiba?
És egy másik kérdés. A csomagtartó zárat vezérli a bal első ajtózár?
Klímakuplung hézagolása nem megfelelő. Vidd el klímáshoz, aki korrigálja a hibát.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17383 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 21:18:23 »

Sziasztok!
Klímával kapcsolatos kérdésem lenne.2001-es TDDI Mondeóm (digit klíma) azt produkálja,hogy megy szépen a klíma egyszer csak a kinti levegőt kezdi el nyomni.Utána kikapcsolom majd kb.10 perc múlva visszakapcsolom és megint megy kis ideig rendesen.Azt vettem észre,hogy amikor hűt rendesen,akkor megy a ventillátor,amikor nem hűt akkor pedig nem megy.Mi lehet a hiba?
És egy másik kérdés. A csomagtartó zárat vezérli a bal első ajtózár?

A csomagtartó zárat nem vezérli a bal első ajtózár.
Ha a bal első zár nyitva van, akkor ezt a GEM tudja és engedi nyitni a csomagtartót. Ha zárva a bal első, nem engedi nyitni a csomagtartót.

Át kell vizsgálni a klíma alkotó elemeit.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17384 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 21:22:33 »

Klímakuplung hézagolása nem megfelelő. Vidd el klímáshoz, aki korrigálja a hibát.

Igen, ez most a "sláger" meghibásodás.  Smiley
Viszont ha hézagolás nagysága miatt elenged a kuplung, attól még a ventilátor megy tovább.  (tapasztaltam már)
Semmi nem érzékeli a mechanikusan elengedett kuplungtárcsát, hogy kapcsolgatná a ventilátort.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17385 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 21:34:58 »

Igen, ez most a "sláger" meghibásodás.  Smiley
Viszont ha hézagolás nagysága miatt elenged a kuplung, attól még a ventilátor megy tovább.  (tapasztaltam már)
Semmi nem érzékeli a mechanikusan elengedett kuplungtárcsát, hogy kapcsolgatná a ventilátort.

Nem biztos, hogy összefügg. Lehet kikapcsol a kompresszor esik a fordulatszám, és nem hallani, hogy megy.
Tekercs?
És mitől lesz jó 10 perc múlva?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17386 Dátum: 2013.08.04 vasárnap, 21:40:05 »

Nem biztos, hogy összefügg. Lehet kikapcsol a kompresszor esik a fordulatszám, és nem hallani, hogy megy.
Tekercs?
És mitől lesz jó 10 perc múlva?

Nem fogok találgatni. (De ha a ventilátor áll meg előbb, akkor a nyomásnövekedés miatt lekapcsolhat a kompresszor.)
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.04 vasárnap, 21:43:33 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #17387 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 16:09:03 »

Nem fogok találgatni. (De ha a ventilátor áll meg előbb, akkor a nyomásnövekedés miatt lekapcsolhat a kompresszor.)
Nekem is a venti a gondom csak mondjuk en hallom hogy a kompresszor ki/be kapcsol mivel nem i dul a venti!
Meg kell probalni meglokni, nekem ez az uj slager es mukodik Cheesy
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #17388 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 18:42:54 »

Nekem is a venti a gondom csak mondjuk en hallom hogy a kompresszor ki/be kapcsol mivel nem i dul a venti!
Meg kell probalni meglokni, nekem ez az uj slager es mukodik Cheesy

És most, amikor beérsz városba, egy piros lámpánál mindig kiszállsz meglökni a ventit, hogy legyen klíma?  vigyor3
Naplózva
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #17389 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 20:21:48 »

Ismét a segítségeteket kérem ... ( sajnos )

Olyan problémám van hogy :

Jöttem haza felé Németo. bol klimával 140 - 150 es tempoval és kb 100 km után elment a motor ereje, kigyulladt az előizzitás vissza jelzo félre álltam leállitottam majd elinditottam és mentem tovább, ujabb kb 100 km után szintén kigyulladt a lámpa de akkor a motor leállt. Kikapcsoltam a klimát és gond nélkül haza jöttem vele kb 750 km volt klima nélkül.

Voltam vele szerelőnél rákötötték komputerre és azt mondták hogy koszos az üzemanyag rendszer, állitolag kitisztitották + az EGR - t is.

Jöttem vissza Németbe és ...
Klímával megyek 130 - 140 es tempoval autopályán kb 100 km-t és utánna leáll a motor és villogni kezd az előizzitás jelző lámpa.  Miután félre álltam levettem a gyujtást majd elinditottam és klima nélkül mentem tovább ... Ezután
Klíma nélkül 130 - 170 es tempoval autopályán ( németországba ) kb 300 km után tankoltam leálitottam az autot majd tankolás után kb 100 km mentem még mindg klima nélkül és az autonak elment az ereje és villogni kezdett az előizzitás jelző lámpa, félre álltam leálitottam majd elinditottam és mentem tovább, és a maradék 200 km en nem csinálta ... help
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #17390 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 20:28:23 »

Ismét a segítségeteket kérem ... ( sajnos )

Olyan problémám van hogy :

Jöttem haza felé Németo. bol klimával 140 - 150 es tempoval és kb 100 km után elment a motor ereje, kigyulladt az előizzitás vissza jelzo félre álltam leállitottam majd elinditottam és mentem tovább, ujabb kb 100 km után szintén kigyulladt a lámpa de akkor a motor leállt. Kikapcsoltam a klimát és gond nélkül haza jöttem vele kb 750 km volt klima nélkül.

Voltam vele szerelőnél rákötötték komputerre és azt mondták hogy koszos az üzemanyag rendszer, állitolag kitisztitották + az EGR - t is.

Jöttem vissza Németbe és ...
Klímával megyek 130 - 140 es tempoval autopályán kb 100 km-t és utánna leáll a motor és villogni kezd az előizzitás jelző lámpa.  Miután félre álltam levettem a gyujtást majd elinditottam és klima nélkül mentem tovább ... Ezután
Klíma nélkül 130 - 170 es tempoval autopályán ( németországba ) kb 300 km után tankoltam leálitottam az autot majd tankolás után kb 100 km mentem még mindg klima nélkül és az autonak elment az ereje és villogni kezdett az előizzitás jelző lámpa, félre álltam leálitottam majd elinditottam és mentem tovább, és a maradék 200 km en nem csinálta ... help


Ez üzemanyag rendszer hibára utal. Akkor kellene hibát olvastatni, amikor villog a malacfarok.
Naplózva
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #17391 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 20:44:21 »

Ez üzemanyag rendszer hibára utal. Akkor kellene hibát olvastatni, amikor villog a malacfarok.

Erre kíváncsi lennék én is , mert nekem is ezt szokta csinálni hosszabb távon!

 falbav falbav falbav falbav
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17392 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 20:45:01 »

Ismét a segítségeteket kérem ... ( sajnos )

Olyan problémám van hogy :

Jöttem haza felé Németo. bol klimával 140 - 150 es tempoval és kb 100 km után elment a motor ereje, kigyulladt az előizzitás vissza jelzo félre álltam leállitottam majd elinditottam és mentem tovább, ujabb kb 100 km után szintén kigyulladt a lámpa de akkor a motor leállt. Kikapcsoltam a klimát és gond nélkül haza jöttem vele kb 750 km volt klima nélkül.

Voltam vele szerelőnél rákötötték komputerre és azt mondták hogy koszos az üzemanyag rendszer, állitolag kitisztitották + az EGR - t is.

Jöttem vissza Németbe és ...
Klímával megyek 130 - 140 es tempoval autopályán kb 100 km-t és utánna leáll a motor és villogni kezd az előizzitás jelző lámpa.  Miután félre álltam levettem a gyujtást majd elinditottam és klima nélkül mentem tovább ... Ezután
Klíma nélkül 130 - 170 es tempoval autopályán ( németországba ) kb 300 km után tankoltam leálitottam az autot majd tankolás után kb 100 km mentem még mindg klima nélkül és az autonak elment az ereje és villogni kezdett az előizzitás jelző lámpa, félre álltam leálitottam majd elinditottam és mentem tovább, és a maradék 200 km en nem csinálta ... help

hibakódolvasás!!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #17393 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 20:51:43 »

Ez üzemanyag rendszer hibára utal. Akkor kellene hibát olvastatni, amikor villog a malacfarok.

Jo de ha még több 100 km re vagyok a hazához akkor jöjjek haza ugy hogy szinte épp hogy van kis ereje ?!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17394 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 20:52:32 »

Jo de ha még több 100 km re vagyok a hazához akkor jöjjek haza ugy hogy szinte épp hogy van kis ereje ?!

Németországban is van ám autószerviz.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17395 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 20:57:21 »

Németországban is van ám autószerviz.  Cool

Ja. Jó drágáért...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #17396 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 20:58:29 »

Erre kíváncsi lennék én is , mert nekem is ezt szokta csinálni hosszabb távon!

 falbav falbav falbav falbav

Ja és 1x már megjártam Németországot oda vissza gond nélkül.
2. alkalommal is csak vissza felé volt gond.
Naplózva
bzozoo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414


« Új hozzászólás #17397 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 20:59:16 »

Jo de ha még több 100 km re vagyok a hazához akkor jöjjek haza ugy hogy szinte épp hogy van kis ereje ?!

Hátha akad valakinek kölcsön egy hibakódolvasója, amit tud nélkülözni néhány napig/hétig (nem tudom milyen gyakran utazol), és azzal te is meg tudod nézni akár az út szélére húzódva is.
Naplózva

MK3 1.8 125LE 5 ajtó... Lavjaman!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17398 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:03:12 »

Ja és 1x már megjártam Németországot oda vissza gond nélkül.
2. alkalommal is csak vissza felé volt gond.

Ez idővel csak romlani fog. Nem öngyógyuló, sajnos.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #17399 Dátum: 2013.08.05 hétfő, 21:05:47 »

Ja. Jó drágáért...

AndyA

A fizetését is €-ban kapja.  Mondjuk ez nem biztos, de nem a magyar átlagot keresi kint, az biztos.
Tejért meg kenyérért is hazajön?  vigyor3

Mondjuk itt  igazából arról van szó, hogy ha elromlik meg kell javítani...... különben nem működik vagy nem megbízható.
Orvoshoz is elmegy ott az ember, ahol van...... mert nem biztos, hogy hazaér....persze ez kicsit durva így, de a lényeget értitek. Cool
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.05 hétfő, 21:08:34 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 341 342 343 344 345 346 347 [348] 349 350 351 352 353 354 355 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.