Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.02 csütörtök, 15:53:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 636 637 638 639 640 641 642 [643] 644 645 646 647 648 649 650 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10148394 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #32100 Dátum: 2017.03.09 csütörtök, 21:18:23 »

Inkább vmi ilyesmire gondoltam https://lumenet.hu/kodlampa-drl

Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #32101 Dátum: 2017.03.09 csütörtök, 21:33:17 »

Inkább vmi ilyesmire gondoltam https://lumenet.hu/kodlampa-drl


És mitől lesz jobb, ha beteszel egy ilyet? Lesz egy autód, amiről távolról lerí, hogy valami utólagos barkács DRL lett belerakva. A kinézet szubjektív, én még nem láttam olyan utólagosan beépített DRL-t, ami szépen illett volna az autóhoz. Ennyi pénzből pedig kijön pár garnitúra izzó (ha az lenne az érv, hogy kevesebbet megy a tompított és ritkábban kell izzót cserélni).
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
paethon88
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


E-mail
« Új hozzászólás #32102 Dátum: 2017.03.10 péntek, 05:25:30 »

Leragasztották belül.

AndyA

Jól gondolom, hogy ehhez az óracsoportot szét kell szerelni?
Naplózva

Ford Mondeo Ghia MKIII kombi, 2.0 TDCI 96KW N7BA
2004.12. Facelift
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32103 Dátum: 2017.03.10 péntek, 07:12:33 »

Jól gondolom, hogy ehhez az óracsoportot szét kell szerelni?

Igen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tresszer
Vendég
« Új hozzászólás #32104 Dátum: 2017.03.10 péntek, 08:17:17 »

Sziasztok,

Kb. két hete az autó elkezdett magától riasztani. Egy 2005-ös Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend kocsirol van szó.
Csináltak teljes diagnosztikát semmi hibát nem jelzet azt mondják minden fasza. Viszont ez a drága mindíg riaszt nappal nem csak éjszaka lehet van valami köze ahhoz hogy akkor párásabb a levegő vagy nem szeretei a hideget nem tudom Smiley (habár nem hiszem hogy belül annyira nagy pára lenne a kocsiban)
Annyit mondtak hogy lehet a GEM modul-t kell cserélni lehet zárlatos de akkor az a diagnosztikán nem kéne hogy kiderüljön?
Hogyan lehetne kideríteni hogy tényleg mi a baja?
Esetleg valakinek volt ilyen?

Előre is köszi a segítséget Smiley

További szép napot.
« Utoljára szerkesztve: 2017.03.10 péntek, 08:23:31 írta Tresszer » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32105 Dátum: 2017.03.10 péntek, 08:38:26 »

Sziasztok,

Kb. két hete az autó elkezdett magától riasztani. Egy 2005-ös Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend kocsirol van szó.
Csináltak teljes diagnosztikát semmi hibát nem jelzet azt mondják minden fasza. Viszont ez a drága mindíg riaszt nappal nem csak éjszaka lehet van valami köze ahhoz hogy akkor párásabb a levegő vagy nem szeretei a hideget nem tudom Smiley (habár nem hiszem hogy belül annyira nagy pára lenne a kocsiban)
Annyit mondtak hogy lehet a GEM modul-t kell cserélni lehet zárlatos de akkor az a diagnosztikán nem kéne hogy kiderüljön?
Hogyan lehetne kideríteni hogy tényleg mi a baja?
Esetleg valakinek volt ilyen?

Előre is köszi a segítséget Smiley

További szép napot.

Hozzáértő villanyos embernek kellene megnéznie, nem találgatni meg barkochbázni.

AndyA

P.s.: A mindig az mindig rövid "i".
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tresszer
Vendég
« Új hozzászólás #32106 Dátum: 2017.03.10 péntek, 08:40:33 »

Hozzáértő villanyos embernek kellene megnéznie, nem találgatni meg barkochbázni.

AndyA

P.s.: A mindig az mindig rövid "i".

Ford szervizbe vittem gondoltam ott értenek hozzá de ezek szerint nem Sad
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32107 Dátum: 2017.03.10 péntek, 08:44:21 »

Ford szervizbe vittem gondoltam ott értenek hozzá de ezek szerint nem Sad

Erről van, kérem, nagyba'szó... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #32108 Dátum: 2017.03.10 péntek, 09:26:46 »

Ford szervizbe vittem gondoltam ott értenek hozzá de ezek szerint nem Sad
Miből gondoltad? Az épületen lévő Ford logó miatt?  Roll Eyes
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Tresszer
Vendég
« Új hozzászólás #32109 Dátum: 2017.03.10 péntek, 09:35:30 »

Miből gondoltad? Az épületen lévő Ford logó miatt?  Roll Eyes

Igen valószínű megtévesztett a logó és a sok Ford autó ott.   Cry

Na de leszarom keresek valami emberkét aki ért is hozzá.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #32110 Dátum: 2017.03.10 péntek, 10:52:26 »

Ford szervizbe vittem gondoltam ott értenek hozzá de ezek szerint nem Sad
márkaszervíz 1-2 komolyabb hibánál egyszerűen széttárja a kezét. vagy nekikezd százezrekért modulokat cserélni. tudnék pár szép történetet mesélni mit akartak csinálni márkaszervízben csinálni és mi volt a baja a kocsinak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tresszer
Vendég
« Új hozzászólás #32111 Dátum: 2017.03.10 péntek, 14:41:12 »

márkaszervíz 1-2 komolyabb hibánál egyszerűen széttárja a kezét. vagy nekikezd százezrekért modulokat cserélni. tudnék pár szép történetet mesélni mit akartak csinálni márkaszervízben csinálni és mi volt a baja a kocsinak

150k lenne a GEM modul plusz szerelés legalább is ezt mondták Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32112 Dátum: 2017.03.10 péntek, 14:50:57 »

150k lenne a GEM modul plusz szerelés legalább is ezt mondták Smiley

Pár tíz Euro egy bontott GEM, csak gondosan ki kell válogatni, hogy melyik az, ami neked kell.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #32113 Dátum: 2017.03.10 péntek, 17:37:41 »

150k lenne a GEM modul plusz szerelés legalább is ezt mondták Smiley
lehet,de egy 12éves technikába senki nem vesz gyári új GEM-et.minden utcasarkon bontanak egy tdci-t,fillérekért van már minden hozzá.
nem kell kétségbe esni akkor sem,ha tényleg azt kellene cserélni.
sőt,az is lehet,hogy javítható.vannak cégek akik ezzel foglalkoznak,csak annyiért veszel másikat is...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #32114 Dátum: 2017.03.10 péntek, 20:17:09 »

lehet,de egy 12éves technikába senki nem vesz gyári új GEM-et.minden utcasarkon bontanak egy tdci-t,fillérekért van már minden hozzá.
nem kell kétségbe esni akkor sem,ha tényleg azt kellene cserélni.
sőt,az is lehet,hogy javítható.vannak cégek akik ezzel foglalkoznak,csak annyiért veszel másikat is...
Mostanság a vezérlőket DC-vel ragasztják nem biztos hogy károsodás nélkül bonthatóak.  Sanszos, hogy amikor nem sikeres a bontás akkor mondják hogy javíthatatlan.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #32115 Dátum: 2017.03.10 péntek, 20:25:50 »

Mostanság a vezérlőket DC-vel ragasztják nem biztos hogy károsodás nélkül bonthatóak.  Sanszos, hogy amikor nem sikeres a bontás akkor mondják hogy javíthatatlan.
nekem a tuninghoz a csippet kellett "bekábelezni".Ugyan így volt beragasztva(2010es autó),de minden gond nélkül szedte szét és rakta össze a Robi sásdon. nemtudom
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32116 Dátum: 2017.03.10 péntek, 20:41:52 »

Sziasztok,

Kb. két hete az autó elkezdett magától riasztani. Egy 2005-ös Ford Mondeo 2.0 TDCI Trend kocsirol van szó.
Csináltak teljes diagnosztikát semmi hibát nem jelzet azt mondják minden fasza. Viszont ez a drága mindíg riaszt nappal nem csak éjszaka lehet van valami köze ahhoz hogy akkor párásabb a levegő vagy nem szeretei a hideget nem tudom Smiley (habár nem hiszem hogy belül annyira nagy pára lenne a kocsiban)
Annyit mondtak hogy lehet a GEM modul-t kell cserélni lehet zárlatos de akkor az a diagnosztikán nem kéne hogy kiderüljön?
Hogyan lehetne kideríteni hogy tényleg mi a baja?
Esetleg valakinek volt ilyen?

Előre is köszi a segítséget Smiley

További szép napot.

Ilyet az enyém is csinált, de aztán úgy döntött, hogy megjavul.
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #32117 Dátum: 2017.03.10 péntek, 20:58:04 »

nekem a tuninghoz a csippet kellett "bekábelezni".Ugyan így volt beragasztva(2010es autó),de minden gond nélkül szedte szét és rakta össze a Robi sásdon. nemtudom
Elvileg tuningvédettek a maiak elég nehéz lehet az csippet  b.zergálni. Főleg hogy most bga. Ügyes embert találtál, nem tudom mi van a tiédben a kisebbek könnyebben bonthatóak.  Van több vezérlő változat is főleg a nagyobbak ahol a nagykondik külön ragasztva vannak 16x21 nyák csavarozva a ház aljába.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #32118 Dátum: 2017.03.10 péntek, 21:16:01 »

Elvileg tuningvédettek a maiak elég nehéz lehet az csippet  b.zergálni. Főleg hogy most bga. Ügyes embert találtál, nem tudom mi van a tiédben a kisebbek könnyebben bonthatóak.  Van több vezérlő változat is főleg a nagyobbak ahol a nagykondik külön ragasztva vannak 16x21 nyák csavarozva a ház aljába.
az smax(2.2) ecuja obdről nem írható.de látod van akinek nem okoz fejfájást.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #32119 Dátum: 2017.03.10 péntek, 22:18:47 »

az smax(2.2) ecuja obdről nem írható.de látod van akinek nem okoz fejfájást.
Nagyüzemileg Ccs-sel programozzák.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
G.Tamas
Vendég
« Új hozzászólás #32120 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 17:18:42 »

Szép napot mindenkinek !
Segítséget szeretnék kérni vonóhorog visszajelző bekötéséhez .
Melyik vezetéket kell megszakítani a kormányoszlopnál ?
(Blink tipusú utánfutó visszajelzőt szeretnék bekötni.)
Előre is köszönöm a segítséget .
Tamás

Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32121 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 17:24:14 »

Szép napot mindenkinek !
Segítséget szeretnék kérni vonóhorog visszajelző bekötéséhez .
Melyik vezetéket kell megszakítani a kormányoszlopnál ?
(Blink tipusú utánfutó visszajelzőt szeretnék bekötni.)
Előre is köszönöm a segítséget .
Tamás



Egyiket sem.
Dupla kütyü vagy két körös kütyü kell. GEM-nél lehet beiktatni az irányjelző vezetékeibe.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
G.Tamas
Vendég
« Új hozzászólás #32122 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 17:27:40 »

Egyiket sem.
Dupla kütyü vagy két körös kütyü kell. GEM-nél lehet beiktatni az irányjelző vezetékeibe.

Mi az a GEM ? és hol találom ?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32123 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 17:29:54 »

Mi az a GEM ? és hol találom ?

A kocsi agya.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #32124 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 17:34:11 »

Mi az a GEM ? és hol találom ?

Lehet szakemberre kellene bízni, mert gondolom a vonóhorgot is be kell kötni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
G.Tamas
Vendég
« Új hozzászólás #32125 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 17:36:27 »

Lehet szakemberre kellene bízni, mert gondolom a vonóhorgot is be kell kötni.
Vonóhorog az be van kötve és működik, csak a visszajelzőt nem tudom hogy hová kell kötni .  Undecided Undecided Undecided Undecided
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32126 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 17:48:40 »

Mi az a GEM ? és hol találom ?

Valahol az első utas bokája és térde között felúton, a burkolat mögött, jobbra.

Ki kell venni a kesztyűtartót, ha hozzá akarsz férni (ne felejtsd el kiakasztani a kicsapódásgátlót felül, mielőtt megpróbálod!). Utána meg fogod találni. 15x20 centi körüli doboz, 5 nagy színes kocka csatlakozóval és rengeteg vezetékkel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
fofo007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #32127 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 21:35:36 »

http://www.***.hu/fitting/ufc/ufc.htm

Talán segít.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32128 Dátum: 2017.03.12 vasárnap, 22:20:57 »

http://www.***.hu/fitting/ufc/ufc.htm

Talán segít.

Ezt az oldalt a tulajdonosának kérése alapján nem linkeljük a mondeo.hu-n.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
studeni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #32129 Dátum: 2017.03.14 kedd, 22:01:39 »

Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem 2003 2.0 Tdci.gyújtáskapcsoló rendetlenkedik. Sokszor csak sokadik indításra indítja be az autót.A kérdésem hogy betétet kell cserélnem vagy az egész gyújtáskapcsolót?Válaszokat előre is köszi.

Üdv:Zoli
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32130 Dátum: 2017.03.15 szerda, 09:29:46 »

Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem 2003 2.0 Tdci.gyújtáskapcsoló rendetlenkedik. Sokszor csak sokadik indításra indítja be az autót.A kérdésem hogy betétet kell cserélnem vagy az egész gyújtáskapcsolót?Válaszokat előre is köszi.

Üdv:Zoli

Szedd ki, vidd el pl ide. Itt megcsinálják neked.
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #32131 Dátum: 2017.03.15 szerda, 09:49:26 »

Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem 2003 2.0 Tdci.gyújtáskapcsoló rendetlenkedik. Sokszor csak sokadik indításra indítja be az autót.A kérdésem hogy betétet kell cserélnem vagy az egész gyújtáskapcsolót?Válaszokat előre is köszi.

Üdv:Zoli
A kulcs akad vagyis nem birod elfordítani a zárban nincs gyújtás nem teker az önindító? Avagy könnyen elfordul teker de nem indul a vas? A két kérdésben benne van a válaszod. Első a gyújtáskapcsoló a második a betétje.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
studeni
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #32132 Dátum: 2017.03.15 szerda, 11:52:07 »

A kulcs akad vagyis nem birod elfordítani a zárban nincs gyújtás nem teker az önindító? Avagy könnyen elfordul teker de nem indul a vas? A két kérdésben benne van a válaszod. Első a gyújtáskapcsoló a második a betétje.


A kulcs szépen elfordul.Ha indítók van kattanás, minden csak nem indítja be mindig elsőre...
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32133 Dátum: 2017.03.15 szerda, 13:19:24 »


A kulcs szépen elfordul.Ha indítók van kattanás, minden csak nem indítja be mindig elsőre...

Egy halk kattanást hallasz a motortérből? Ha igen, az az önindító hibájára utal. (ilyen nekem is volt).
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #32134 Dátum: 2017.03.15 szerda, 20:12:29 »


A kulcs szépen elfordul.Ha indítók van kattanás, minden csak nem indítja be mindig elsőre...
Ez az indítómotor behúzótekercse lesz.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Buddha
Vendég
« Új hozzászólás #32135 Dátum: 2017.03.16 csütörtök, 07:43:47 »

Sziasztok, segítséget szeretnék kérni egy óracsoportot érintő problémával kapcsolatosan.
Olyan jelenséggel találkozott már valaki, hogy menet közben mindkét óra mutató (fordulatszám és sebesség) jobb oldali végállásba kitér, majd 0-ázódik a napi megtett km?
Az átlagfogyasztást mérő napok óta nem mozdult 5.0-ról (korábban a "taposás" mértékével arányosan mozgott 4.8l körül) illetve az üzemanyag mennyiségből számolt hátralévő km adat 805km körül mozog minden újraindításnál (korábban teli tanknál 1160km volt az érték, most az sem változott), az üzemanyag mennyiségmérő egyébként mutat rendesen és az össz megtett km sem változott.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Mondeo MKIII (2007) 2.0 TDCI
Naplózva
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #32136 Dátum: 2017.03.16 csütörtök, 08:25:28 »

Sziasztok, segítséget szeretnék kérni egy óracsoportot érintő problémával kapcsolatosan.
Olyan jelenséggel találkozott már valaki, hogy menet közben mindkét óra mutató (fordulatszám és sebesség) jobb oldali végállásba kitér, majd 0-ázódik a napi megtett km?
Az átlagfogyasztást mérő napok óta nem mozdult 5.0-ról (korábban a "taposás" mértékével arányosan mozgott 4.8l körül) illetve az üzemanyag mennyiségből számolt hátralévő km adat 805km körül mozog minden újraindításnál (korábban teli tanknál 1160km volt az érték, most az sem változott), az üzemanyag mennyiségmérő egyébként mutat rendesen és az össz megtett km sem változott.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Mondeo MKIII (2007) 2.0 TDCI

Szia!

Mutatók kitérése: ha szerencséd van kontakt hiba, műszeregység kiszed, csatlakozó megigazít, visszarak. http://mondeo.hu/index.php?topic=4900.0
Átlag fogyasztás: egy idő után beáll egy értékre, ez nem pillanatnyi fogyasztás (az is bekapcsolható)

Ha nincs szerencséd haldoklik a műszeregységed és akkor csere.  rinya

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32137 Dátum: 2017.03.16 csütörtök, 09:44:41 »

Sziasztok, segítséget szeretnék kérni egy óracsoportot érintő problémával kapcsolatosan.
Olyan jelenséggel találkozott már valaki, hogy menet közben mindkét óra mutató (fordulatszám és sebesség) jobb oldali végállásba kitér, majd 0-ázódik a napi megtett km?
Az átlagfogyasztást mérő napok óta nem mozdult 5.0-ról (korábban a "taposás" mértékével arányosan mozgott 4.8l körül) illetve az üzemanyag mennyiségből számolt hátralévő km adat 805km körül mozog minden újraindításnál (korábban teli tanknál 1160km volt az érték, most az sem változott), az üzemanyag mennyiségmérő egyébként mutat rendesen és az össz megtett km sem változott.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Mondeo MKIII (2007) 2.0 TDCI

Ha meg nincs szerencséd, akkor halódik az akksi. Leesik a feszültség, és azt hiszi az óracsoport, hogy lekötötted a villanyt.

A kettő között meg az lehet, hogy elkorrodált az akksi alatt a testelőkábel rögzítése.

Az óracsoport nullázás után egy darabig össze-vissza mutat mindent, míg újra ki nem átlagolja a dolgaidat. Ez normális.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #32138 Dátum: 2017.03.17 péntek, 13:54:37 »

Sziaszok,

Van egy érdekes hibám. Behalt novemberben az ablakmosóm motorja. Mivel Vik nem ért rá, a latyakos időben pedig jó, ha látok, ezért Decemberben anyósék szerelőjével Szolnokon kicseréltettem a legolcsóbb utángyártottra - tapasztalatok alapján jól teszi a dolgát.

Amikor átvettem, kipróbálta: előre rendesen teszi a dolgát, DE amikor azt szeretném hogy hátul spricceljen (tudom, magas labda  cheesy1 ), akkor elöl spriccel és hátul töröl. Megbeszéltük, hogy biztos sz@r a motor. Kicseréli, amikor legközelebb jövök. Általában hétvégente járunk Szolnokon, végül laza 1/4 év után, ma kicserélte, de ugyan ez a jelenség. Ugye egy kétszálas vezeték megy rá és elvileg csak a polaritás változik. Mi romolhatott el? Gyári motorral spriccelt hátul is... Valamit elcseszett a zárlatos(?) eredeti motor? Van aki már találkozott ilyen hibával?

Köszi  worship
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
keep
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


« Új hozzászólás #32139 Dátum: 2017.03.17 péntek, 14:38:23 »

Gyors kérdés: 2002-es MK3 távirányítója már csak közvetlenül az autó mellett megy, gondolom elemcsere. Ez egy sima szétszedem, csere és kész? Tehát nem kell tanítani meg ilyesmi?
Naplózva

2002 MK3 2.0 benzin kombi BWY CJBA 107 kW/146 LE Ghia
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #32140 Dátum: 2017.03.17 péntek, 14:58:10 »

Gyors kérdés: 2002-es MK3 távirányítója már csak közvetlenül az autó mellett megy, gondolom elemcsere. Ez egy sima szétszedem, csere és kész? Tehát nem kell tanítani meg ilyesmi?

Szia!

Igen. Szétszed, cserél és újrahasznál.

Ottó
Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #32141 Dátum: 2017.03.17 péntek, 15:03:18 »

Gyors kérdés: 2002-es MK3 távirányítója már csak közvetlenül az autó mellett megy, gondolom elemcsere. Ez egy sima szétszedem, csere és kész? Tehát nem kell tanítani meg ilyesmi?
Igen csere és vidámság.
Ha mégsem így van,akkor:

Tedd be a kulcsot a gyújtáskapcsolóba.
Kapcsold 4x a 0 és II állás között 3 másodpercen belül. Az időmérő órában lévő LED folyamatosan világít, ha sikerült.
Nyomd meg bármelyik gombot a távirányítón. Ha sikerül az autónak venni a jeleket, rövid ideig villog az órában lévő LED
20 másodperc múlva a programozási mód véget ér autómatikusan, vagy tedd II állásba a gyújtáskapcsolót a programozás befejezéséhez.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32142 Dátum: 2017.03.17 péntek, 15:08:39 »

Igen csere és vidámság.
Ha mégsem így van,akkor:

Tedd be a kulcsot a gyújtáskapcsolóba.
Kapcsold 4x a 0 és II állás között 3 másodpercen belül. Az időmérő órában lévő LED folyamatosan világít, ha sikerült.
Nyomd meg bármelyik gombot a távirányítón. Ha sikerül az autónak venni a jeleket, rövid ideig villog az órában lévő LED
20 másodperc múlva a programozási mód véget ér autómatikusan, vagy tedd II állásba a gyújtáskapcsolót a programozás befejezéséhez.


Akkor mi a pontos eljárás, ha egy új, harmadik távirányítót programoznék fel a meglévő kettő mellé?

Kettő van, mind a kettő megvan és működik, de vettem egy új kulcsházat benne elektronikával, mert a régi bicskakulcs lassan szétesik. Újat viszont a Focus-féle háromgombosat vettem, amibe a tojáskulcs bele bele nem passzos, sajátja van.

Ha a régi bicskát visszateszem az eredeti tojásába tartaléknak, az immo chip átmegy az új háromgombosba, akkor csak a távirányítót kell hozzátanítani az autóhoz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #32143 Dátum: 2017.03.17 péntek, 15:18:17 »

Akkor mi a pontos eljárás, ha egy új, harmadik távirányítót programoznék fel a meglévő kettő mellé?

Kettő van, mind a kettő megvan és működik, de vettem egy új kulcsházat benne elektronikával, mert a régi bicskakulcs lassan szétesik. Újat viszont a Focus-féle háromgombosat vettem, amibe a tojáskulcs bele bele nem passzos, sajátja van.

Ha a régi bicskát visszateszem az eredeti tojásába tartaléknak, az immo chip átmegy az új háromgombosba, akkor csak a távirányítót kell hozzátanítani az autóhoz.

AndyA
Akkor csak a távnyót kell tanítani(ha jól értem az új kulcsszárat kulcsos lemásolta,abba a régi immót berakod,a  régi tojásost meg csak szimpla kulcsként félreteszed)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32144 Dátum: 2017.03.17 péntek, 15:43:06 »

Akkor csak a távnyót kell tanítani(ha jól értem az új kulcsszárat kulcsos lemásolta,abba a régi immót berakod,a  régi tojásost meg csak szimpla kulcsként félreteszed)

Na ez az.

A harmadik távot hogyan tanítja fel az ember a meglévő kettő mellé, hogy azok se törlődjenek?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #32145 Dátum: 2017.03.17 péntek, 16:03:03 »

Na ez az.

A harmadik távot hogyan tanítja fel az ember a meglévő kettő mellé, hogy azok se törlődjenek?

AndyA
Valahol olvastam,hogy max. 4 db-ot lehet a GEM-hez programozni.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #32146 Dátum: 2017.03.17 péntek, 16:33:07 »

Valahol olvastam,hogy max. 4 db-ot lehet a GEM-hez programozni.

Ez sajna így van, csak 4 db-t lehet feltanítani

ha valakinek van 2 különböző chipes kulcsai (esetleg gyári), akkor simán minden nélkül fellehet programozni a harmadikatt esetleg a negyediket
10x egyik kulcs,10x másik kulcs elforditása gyujtásig és utána az ujakat elég egyszer elforditani
ha nincs két különböző chipes kulcs, akkor forscannel lehet
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32147 Dátum: 2017.03.17 péntek, 20:56:11 »

Na ez az.

A harmadik távot hogyan tanítja fel az ember a meglévő kettő mellé, hogy azok se törlődjenek?

AndyA

Mindhármat nyomd meg a "tanulási" idő alatt. Nekem 3 távirányító volt a kocsihoz és mindhárom működött. Ugyanezzel küzdöttem én is. Ha csak egyiket tanítottam, a másikat elfelejtette.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #32148 Dátum: 2017.03.17 péntek, 21:21:11 »

Mindhármat nyomd meg a "tanulási" idő alatt. Nekem 3 távirányító volt a kocsihoz és mindhárom működött. Ugyanezzel küzdöttem én is. Ha csak egyiket tanítottam, a másikat elfelejtette.

Tanulási mód a távhoz a simán 4x vagy a 2 kulcs 10-10x forgatása? Mindkettő elhangzott, és már kezdek összekeveredni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #32149 Dátum: 2017.03.17 péntek, 21:22:57 »

Tanulási mód a távhoz a simán 4x vagy a 2 kulcs 10-10x forgatása? Mindkettő elhangzott, és már kezdek összekeveredni.

AndyA

Mintha egyet akarnál tanítani, csak mindhárom távirányító gombját megnyomod az alatt az idő alatt, amíg tanítani enged a rencer.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 636 637 638 639 640 641 642 [643] 644 645 646 647 648 649 650 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.