Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.24 szerda, 23:20:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 654 655 656 657 658 659 660 [661] 662 663 664 665 666 667 668 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10115824 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
szallito84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


E-mail
« Új hozzászólás #33000 Dátum: 2017.07.18 kedd, 22:01:24 »

[img]http://kephost.com/images/2017/07/18/CJB_.jpg

Nagyon szépen köszönöm. Holnap neki is esek.  worship
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.18 kedd, 22:13:39 írta alf® » Naplózva

B.Zsolt
Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi 2003 NO fl
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33001 Dátum: 2017.07.18 kedd, 22:02:50 »

Nagyon szépen köszönöm. Holnap neki is esek.  worship

Ezek szerint a GEM C427-et tudod melyik.  Smiley


(A fekete, szélső)
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.18 kedd, 22:07:10 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szallito84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


E-mail
« Új hozzászólás #33002 Dátum: 2017.07.18 kedd, 22:13:06 »

Ezek szerint a GEM C427-et tudod melyik.  Smiley


(A fekete, szélső)

Igen, arról van egy képm.
Naplózva

B.Zsolt
Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi 2003 NO fl
szallito84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


E-mail
« Új hozzászólás #33003 Dátum: 2017.07.18 kedd, 22:58:21 »

Ezek szerint a GEM C427-et tudod melyik.  Smiley


(A fekete, szélső)

Nem adtam fel. Meg is csináltam.  taps  Köszönöm,sikerült.  worship
Naplózva

B.Zsolt
Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi 2003 NO fl
ddmondeomk3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Új hozzászólás #33004 Dátum: 2017.07.19 szerda, 21:45:33 »

Mielőtt kárt okoznál.....
Az inercia kapcsoló szivattyú felőli kivezetése be van kötve a motorvezérlőbe is!
Emiatt mérhetsz ezt-azt. Ez egy visszacsatolás a motorvezérlő felé, hogy tudja ellenőrizni az inercia kapcsoló állapotát.
Ezt "problémát" szerintem engedd el.

Azt még mindig nem írtad, hogy a szivattyú relé motorvezérlő által kapcsolt testet is megkapja-e!


Szerintem annyi lesz az egész, hogy azt nem kapja meg és emiatt nem húz be a relé, nem megy szivattyú. Ezt kell kideríteni, hogy miért!
Motorvezérlő ennek a vezetéknek a kivezetését ellenőrizni a test kivezérlését.... Ha ott meg van, de a relénél nincs, akkor a motorvezérlő és a relé között van a hiba.


A relét ugyanúgy csatlakoztattam a relé foglalatba sarus vezetékekkel ahogy a lábak eredetileg illeszkednek, kivéve a kapcsolt kimeneti lábat (ami az inercia felé megy), amit direktben hátravezettem a tank csatihoz. Az eredeti + kábel a csatinál elvág, a bypass kábel ráköt.
A testet megkapja a relé, kapcsol, gyújtásnál 1-2 másodpercig hallani ahogy a szivattyú felpörög, majd leáll ahogy kell, stb...
Hallani is, és kézzel is érezni ahogy gyújtás ráadásnál kattan a relé, majd 1-2 sec múlva lekapcsol... Ha az elején lett volna annyi eszem hogy megkérek valakit ugyan adja már rá a gyújtást
közben hadd lám mi történik, akkor talán megspóroltam volna 1 nap bénázást.
Szóval így megkerültem az inercia felé menő ágat.
Péntek óta így használom az autót. 20-30 indítás és több mint 300km után nincs panasz.
De ez csak átmeneti megoldás. Majd ha lesz pár napom fel akarom deríteni az igazi problémát.
Ha szakadás van, ott keletkezhet több is, ha meg más a baj akkor azt kéne megoldani.
Sajna nekem már 10. szint feltárni a hibát úgy, hogy a kábelek a relétől az inercián keresztül a tankig már fizikailag is nehezen hozzáférhetőek.

Naplózva
szallito84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


E-mail
« Új hozzászólás #33005 Dátum: 2017.07.20 csütörtök, 10:09:33 »

Üdv.

Valaki csinált már MK3-as Mondeonál elektromos ablakot hátra a tekerős helyett? Ha igen,akkor megosztaná velem a részleteket? Esetleg hozzá valami kapcsolási rajz,hogy mit hova kell kötni. Kábeleket,kapcsolókat,motorokat már beszereztem.
Naplózva

B.Zsolt
Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi 2003 NO fl
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33006 Dátum: 2017.07.20 csütörtök, 10:47:33 »

Üdv.

Valaki csinált már MK3-as Mondeonál elektromos ablakot hátra a tekerős helyett? Ha igen,akkor megosztaná velem a részleteket? Esetleg hozzá valami kapcsolási rajz,hogy mit hova kell kötni. Kábeleket,kapcsolókat,motorokat már beszereztem.

Persze.
Kell a hátsó ajtókba és a bal elsőbe az elektromos ablakos kábelköteg és ha szerencséd van, akkor a B oszlopig ki van vezetékezve gyárilag.
Ha nincs szerencséd, akkor kell utastér kábelköteg is, ehhez teljesen ki kell pakolni az autó belsejét és úgy lehet kicserélni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Geri82
Vendég
« Új hozzászólás #33007 Dátum: 2017.07.20 csütörtök, 12:20:08 »

Nem tudom mit lehet helyette, pláne, hogy nekem benne van az autóban.
Vannak androidos fejegységek, de ha jól tudom nem passzol MkIII-ba, mégha a kínai oldalakon azt is írják.
Én vmi sima fejegységet tennék bele, olyat ami tud Mp3-at.

A keretet külön nem tudom, talán bontósoknál, vagy ford szervízben, de ott qma drága lesz.
A bontósoknál meg ritka, mert kompletten árulják az egész motyót.
Szóval úgy érdemes venni neked is, ha mindenképpen akarsz venni, hogy komplettet veszel:
navit, keretet, hátulra a dvd-olvasó egységet (+cd tárat), az egészet összekötő kábelköteget, gps-es antennát, esetleg hozzá BT modult.
Viszont a BT modul csak a későbbi gyártásúakkal működik, talán 2003/4 től fölfelé
A sorozatszáma talán 5S el kezdődik, a 3s még a korai
Ha kimaradt valami majd még kiegészítik.

Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #33008 Dátum: 2017.07.20 csütörtök, 15:03:33 »


Üdv a klubban.
Ezzel az idézettel mit szeretnél? Ez egy áprilisi válasz volt. vigyor3

[/quote]
után írjál,és látjuk mit akarsz.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #33009 Dátum: 2017.07.21 péntek, 10:58:45 »

Sziasztok
Hmm,ez úgy tűnik a hülye kérdéseim napja... Hogy lehet kinyitni,egy központi zárral lezárt ajtót,ha az a többivel ellentétben zárva akart maradni?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #33010 Dátum: 2017.07.21 péntek, 11:03:15 »

Sziasztok
Hmm,ez úgy tűnik a hülye kérdéseim napja... Hogy lehet kinyitni,egy központi zárral lezárt ajtót,ha az a többivel ellentétben zárva akart maradni?

Belülről, kilincscsel?
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33011 Dátum: 2017.07.21 péntek, 11:10:58 »

Belülről, kilincscsel?

Abban az esetben, ha nem reteszelve maradt.   Cool
Ha reteszelve maradt, akkor próbálkozni kell hátha egyszer kinyílik (és utána nem kell bezárni reteszre, amíg a hiba -zár- nincs javítva) vagy ha végérvényesen halott, akkor roncsolás....  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #33012 Dátum: 2017.07.21 péntek, 12:29:46 »

Abban az esetben, ha nem reteszelve maradt.   Cool
Ha reteszelve maradt, akkor próbálkozni kell hátha egyszer kinyílik (és utána nem kell bezárni reteszre, amíg a hiba -zár- nincs javítva) vagy ha végérvényesen halott, akkor roncsolás....  Undecided

Szerintem reteszelve maradt. Ha roncsolás,akkor hogy lehet a legkisebb kár okozással?
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33013 Dátum: 2017.07.21 péntek, 18:51:53 »

Szerintem reteszelve maradt. Ha roncsolás,akkor hogy lehet a legkisebb kár okozással?

Melyik ajtó nem nyílik?

Én azért próbálgatnám nem keveset...kissé talán lehet ütögetni is az ajtót a zárvonalában....hátha.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #33014 Dátum: 2017.07.21 péntek, 19:28:48 »

Melyik ajtó nem nyílik?

Én azért próbálgatnám nem keveset...kissé talán lehet ütögetni is az ajtót a zárvonalában....hátha.


Jobb hátsó.
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33015 Dátum: 2017.07.21 péntek, 19:34:44 »

Jobb hátsó.

Első lépésként a jobb első ajtót kinyitva a B oszlopnál a hátsó ajtó elektromos csatlakozását érdemes megmasszírozni kicsit, bár ritkán van itt a baj. Egy próbát megér.
Majd ha sokszori próbálkozás után sem akar kinyílni, akkor le kell szedni az ajtókárpitot, ami nem könnyű, de legalább nehéz. Ha tudod hol fogják a csavarok (megnézed a bal hátsónál), akkor szenvedve le lehet azért.
Majd a záró szigetelést is és kezdődhet a zárszerkezet trancsírozása. De még itt is érdemes a zárat kocogtatva nyitni próbálni elektromosan.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mamy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #33016 Dátum: 2017.07.22 szombat, 08:31:45 »

Sziasztok!!!!!
Kis segítséget szeretnék kérni. 2005-ös Tdci mondeom van. Tegnap a helyzetjelzőm és az összes velejárója-műszerfal világítás,rendszámtábla, lámpa emelő... nem működik. A tompított ködlámpa viszont igen. Mi lehet a nyűgje. Kapcsoló vagy biztosíték?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Naplózva

Mondeo MKII 1.8 td
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #33017 Dátum: 2017.07.22 szombat, 09:03:38 »

Sziasztok!!!!!
Kis segítséget szeretnék kérni. 2005-ös Tdci mondeom van. Tegnap a helyzetjelzőm és az összes velejárója-műszerfal világítás,rendszámtábla, lámpa emelő... nem működik. A tompított ködlámpa viszont igen. Mi lehet a nyűgje. Kapcsoló vagy biztosíték?
Előre is köszönöm a válaszokat.
biztosíték.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mamy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #33018 Dátum: 2017.07.22 szombat, 12:05:55 »

Még egy kérdés.....melyik bizti?
Naplózva

Mondeo MKII 1.8 td
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #33019 Dátum: 2017.07.22 szombat, 12:18:26 »

Még egy kérdés.....melyik bizti?

Amelyik kiégett. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33020 Dátum: 2017.07.22 szombat, 12:28:18 »

Még egy kérdés.....melyik bizti?

F21 (15A) vagy világításkapcsoló a hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mamy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #33021 Dátum: 2017.07.22 szombat, 14:17:46 »

F21 (15A) vagy világításkapcsoló a hiba.
Igen az volt köszönöm. worship
Naplózva

Mondeo MKII 1.8 td
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33022 Dátum: 2017.07.22 szombat, 14:55:54 »

Amelyik kiégett. Smiley

AndyA

Nagyon vicces....
Most hogyan lehetsz ilyen, amikor szegény kérdező nem tudja a helyzetét megmutatni a lámpákkal és nincs megvilágítva a rendszámtáblája és nem látja a műszercsoporton amit kell....és te ebből viccet csinálsz?
Hát most mi ez kérem, ilyen hozzáállás egy pirosbetűstől? Szégyelld magad...vagy inkább monnyá le!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #33023 Dátum: 2017.07.22 szombat, 15:07:16 »

Nagyon vicces....
Most hogyan lehetsz ilyen, amikor szegény kérdező nem tudja a helyzetét megmutatni a lámpákkal és nincs megvilágítva a rendszámtáblája és nem látja a műszercsoporton amit kell....és te ebből viccet csinálsz?
Hát most mi ez kérem, ilyen hozzáállás egy pirosbetűstől? Szégyelld magad...vagy inkább monnyá le!  eplus2

Most miért? Teljesen korrekt GSR-style válasz volt.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33024 Dátum: 2017.07.22 szombat, 15:07:35 »

Most miért? Teljesen korrekt GSR-style válasz volt.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #33025 Dátum: 2017.07.22 szombat, 15:08:20 »

Nagyon vicces....
Most hogyan lehetsz ilyen, amikor szegény kérdező nem tudja a helyzetét megmutatni a lámpákkal és nincs megvilágítva a rendszámtáblája és nem látja a műszercsoporton amit kell....és te ebből viccet csinálsz?
Hát most mi ez kérem, ilyen hozzáállás egy pirosbetűstől? Szégyelld magad...vagy inkább monnyá le!  eplus2

Ja, persze, bocs, értem. Belső világítás híján nem tudta megnézni a biztosítékok piktogrammjait, hogy melyik hová tartozik. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33026 Dátum: 2017.07.22 szombat, 15:09:30 »

Ja, persze, bocs, értem. Belső világítás híján nem tudta megnézni a biztosítékok piktogrammjait, hogy melyik hová tartozik. Smiley

AndyA

A belső világítás más körön van és azzal nem is volt problem.  wave
Ráadásul az F21 kint van a motortérben!  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #33027 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 10:14:34 »

A belső világítás más körön van és azzal nem is volt problem.  wave
Ráadásul az F21 kint van a motortérben!  nyes
ott sokkal sötétebb  van.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33028 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 10:41:21 »

ott sokkal sötétebb  van.... vigyor3

Ha csukva van, este....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #33029 Dátum: 2017.07.24 hétfő, 23:40:17 »

Sziasztok. Tudna valaki segiteni? Eltunt a turbo vezerlese,nincs vakuum  a turbonal. A vakuum rendszert ellenoriztek es jo. Allitolag elektromos hiba. Van  a  turbonak valami. Iztositeka? :falbav:o
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33030 Dátum: 2017.07.25 kedd, 00:28:38 »

Sziasztok. Tudna valaki segiteni? Eltunt a turbo vezerlese,nincs vakuum  a turbonal. A vakuum rendszert ellenoriztek es jo. Allitolag elektromos hiba. Van  a  turbonak valami. Iztositeka? :falbav:o

Turbónak biztosítéka sincs, nemhogy Iztositeka!  vigyor3
Eljut a vákuum a töltőnyomás szabályozó szolenoid szelepig?
Kap vezérlést a szolenoid és nem működik vagy nem is kap vezérlést?
Ha nem kap, akkor vezeték- csatlakozások ellenőrzése.
Ha kap vezérlést, akkor a szolenoid szelep rossz.


Ehhez nem lehet semmi többet hozzáfűzni, ne kérdezd meg többször ugyanezt, mert azzal nem jutsz előrébb! Nem beszélgetni kell már róla, hanem cselekedni.  wave
Abban a sorrendben haladj az ellenőrzésben, amit írtam.  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.25 kedd, 00:31:18 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33031 Dátum: 2017.07.25 kedd, 00:39:12 »

Turbónak biztosítéka sincs, nemhogy Iztositeka!  vigyor3
Eljut a vákuum a töltőnyomás szabályozó szolenoid szelepig?
Kap vezérlést a szolenoid és nem működik vagy nem is kap vezérlést?
Ha nem kap, akkor vezeték- csatlakozások ellenőrzése.
Ha kap vezérlést, akkor a szolenoid szelep rossz.


Ehhez nem lehet semmi többet hozzáfűzni, ne kérdezd meg többször ugyanezt, mert azzal nem jutsz előrébb! Nem beszélgetni kell már róla, hanem cselekedni.  wave
Abban a sorrendben haladj az ellenőrzésben, amit írtam.  Cool
soleniod hiányára hibakód és csökkentett teljesítmény is van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33032 Dátum: 2017.07.25 kedd, 06:39:51 »

soleniod hiányára hibakód és csökkentett teljesítmény is van

Ez így van, de nem írt róla, hogy olvastak volna hibatárolót és van hibakód. Ami utalhat a hiba helyére....

Van is csökkentett teljesítmény, írja.
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.25 kedd, 06:41:24 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #33033 Dátum: 2017.07.25 kedd, 09:54:08 »

Ez így van, de nem írt róla, hogy olvastak volna hibatárolót és van hibakód. Ami utalhat a hiba helyére....

Van is csökkentett teljesítmény, írja.
én meg azért írtam, mert rá kéne dugni a gépet vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #33034 Dátum: 2017.07.25 kedd, 15:13:23 »

Sziasztok,

akku vásárlás előtt állok.
https://www.arukereso.hu/akkumulator-c3660/exide/premium-77ah-760a-jobb-ea770-p51547559/#termek-leiras
szerintetek ez kompatibilis lenne az autómmal?
Köszönöm
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #33035 Dátum: 2017.07.25 kedd, 15:15:55 »

Sziasztok,

akku vásárlás előtt állok.
https://www.arukereso.hu/akkumulator-c3660/exide/premium-77ah-760a-jobb-ea770-p51547559/#termek-leiras
szerintetek ez kompatibilis lenne az autómmal?
Köszönöm

Túl magas. Max 175mm magas lehet.
Naplózva
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 237


E-mail
« Új hozzászólás #33036 Dátum: 2017.07.25 kedd, 15:21:25 »

Túl magas. Max 175mm magas lehet.
Köszi!
Kapacitás, indítóáram van maximalizálva?
Max szélességet és mélységet megtudnád még mondani?
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #33037 Dátum: 2017.07.25 kedd, 15:36:31 »

Sziasztok,

akku vásárlás előtt állok.
https://www.arukereso.hu/akkumulator-c3660/exide/premium-77ah-760a-jobb-ea770-p51547559/#termek-leiras
szerintetek ez kompatibilis lenne az autómmal?
Köszönöm

Kauffernél valami 3 rugóval drágább a 74 Ah-s Bosch S4.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #33038 Dátum: 2017.07.25 kedd, 18:28:52 »

Köszi!
Kapacitás, indítóáram van maximalizálva?
Max szélességet és mélységet megtudnád még mondani?

315x175x175 max.
Ebből legcombosabb amit kapsz az varta silver dynamic, vagy Bosch s5, vagy gyári Ford silver calcium.
De blue dynamic / s4 is teljesen megfelelő.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #33039 Dátum: 2017.07.25 kedd, 19:50:13 »

Turbónak biztosítéka sincs, nemhogy Iztositeka!  vigyor3
Eljut a vákuum a töltőnyomás szabályozó szolenoid szelepig?
Kap vezérlést a szolenoid és nem működik vagy nem is kap vezérlést?
Ha nem kap, akkor vezeték- csatlakozások ellenőrzése.
Ha kap vezérlést, akkor a szolenoid szelep rossz.


Ehhez nem lehet semmi többet hozzáfűzni, ne kérdezd meg többször ugyanezt, mert azzal nem jutsz előrébb! Nem beszélgetni kell már róla, hanem cselekedni.  wave
Abban a sorrendben haladj az ellenőrzésben, amit írtam.  Cool


Kedves Pali!

Gondolom te még sosem hagytál ki egy betűt véletlenül egy szövegből./Ehhez gratulálok is./
Az építő szándékú hozzászólást köszönöm a kioktatást viszont köszönöm nem kérem!
Vagy jó szándékból próbál segíteni valaki a fórumon ahogy az általában lenni is szokott vagy ha nincs kedve akkor nem kötelező hozzászólni. Ez ilyen.  law
Ha valaki segítséget kér akkor nem arra kíváncsi,hogy kioktassák mert kihagyott egy betűt  és nem is arra,hogy cselekvésre szólítsák fel, hiszen ez nem segítség hanem öncélú magamutogatás,hogy te mennyire képbe vagy. mf3 mf3
Nem kétlem,hogy te jobban értesz hozzá nálam  de kérlek ne álcázd segítségnek a kötözködést.
Valamint a szövegnek ne csak az a része ragadjon meg a fejedben amibe bele lehet kötni.
Mint írtam el tűnt a vákuum a turbohoz vezető csőből. Tehát a sokszor emlegetett szelephez meg sem érkezik a vákuum.A tettek már elkezdődtek a beszélgetés helyett, akkor amikor kizárták a vákuum rendszer hibáját. Hibakód nincs ezt valóban elfelejtettem leírni. party0038
Így került képbe az elektromos hiba lehetősége,amihez is hozzáértők építő jellegű segítségét kértem.
Érted? Építő jellegű. Ezen van a hangsúly. Üdvözlettel: soho001   appl
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.25 kedd, 19:52:10 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33040 Dátum: 2017.07.25 kedd, 20:41:19 »


Kedves Pali!

Gondolom te még sosem hagytál ki egy betűt véletlenül egy szövegből./Ehhez gratulálok is./
Az építő szándékú hozzászólást köszönöm a kioktatást viszont köszönöm nem kérem!
Vagy jó szándékból próbál segíteni valaki a fórumon ahogy az általában lenni is szokott vagy ha nincs kedve akkor nem kötelező hozzászólni. Ez ilyen.  law
Ha valaki segítséget kér akkor nem arra kíváncsi,hogy kioktassák mert kihagyott egy betűt  és nem is arra,hogy cselekvésre szólítsák fel, hiszen ez nem segítség hanem öncélú magamutogatás,hogy te mennyire képbe vagy. mf3 mf3
Nem kétlem,hogy te jobban értesz hozzá nálam  de kérlek ne álcázd segítségnek a kötözködést.
Valamint a szövegnek ne csak az a része ragadjon meg a fejedben amibe bele lehet kötni.
Mint írtam el tűnt a vákuum a turbohoz vezető csőből. Tehát a sokszor emlegetett szelephez meg sem érkezik a vákuum.A tettek már elkezdődtek a beszélgetés helyett, akkor amikor kizárták a vákuum rendszer hibáját. Hibakód nincs ezt valóban elfelejtettem leírni. party0038
Így került képbe az elektromos hiba lehetősége,amihez is hozzáértők építő jellegű segítségét kértem.
Érted? Építő jellegű. Ezen van a hangsúly. Üdvözlettel: soho001   appl


Szerintem fékezzél, mert kisodródsz!   Cool

Erre a szövegelésedre igazán nincs szükség, nyugodtan megtarthatod a véleményed én nem tudok olyan magasra nézni....... (a többit már páran ismerik)
Te nem egy betűt hagytál ki okoska! Olvass már vissza. nezze
Ha valahol segítséget kérek, akkor az a minimum tisztelet, hogy normálisan és helyesen teszem fel a kérdést! Igazából nem érdekel annyira, hogy ebbe belemenjek, de te kezdted!
Valamint kéne innod valami édeset, mert annyira savanyú lehetsz, hogy egy  vigyor3 szmájli jelet nem ismersz fel!  taps Tudod, az ilyen azt jelenti, hogy viccel valaki! Ja, te nem tudod mi az? Bocs...

Egyáltalán nem kötelező hozzászólni, valóban. De akkor úgy feltenni egy kérdést ahogy te tetted, hát úgy sem kötelező! 1:1 eplus2
Az az általános helyzet, hogy ha valakit szembeállítanak saját magával, akkor sértődött lesz és zokon veszi! Ahogy most te is! Az ilyen hisztinél mindig azzal támadnak, hogy nem kell kioktatni...kötekedni....stb.  taps
Gondold ahogy akarod, hidd el...engem nem érdekel és én nem is támadlak/támadtalak volna le...de te éreztél kényszert a sértettségedből kiindulva, hogy írásbeli szónoklatot tarts! Feleslegesen....
Visszatérve, hogy mi kötelező és mi nem egy fórumon. Te azt mondtad nem kötelező válaszolni (bár az írásomban megadtam minden segítséget...de ahelyett, hogy azzal foglalkoznál...hisztizel) én arra azt mondom, hogy nem kötelező kérdezni! Megint 1:1. vagyis 2:2
Ahogyan nem kötelező, de lehetőséged van feltenni kérdést, még úgy is ahogy sikerült....nekem pedig ha (szerinted) nem kötelező válaszolni, de megtehetem!  Ez így van, fogadd el....mert változtatni úgysem tudsz rajta!

Akkor most beszéljünk a fogalmazásról is.
"Mint írtam el tűnt a vákuum a turbohoz vezető csőből. Tehát a sokszor emlegetett szelephez meg sem érkezik a vákuum.A tettek már elkezdődtek a beszélgetés helyett, akkor amikor kizárták a vákuum rendszer hibáját. Hibakód nincs ezt valóban elfelejtettem leírni."

Ezt írtad, de aztán meg azt is, hogy a "A vakuum rendszert ellenoriztek es jo." Ez a kettő eléggé üti egymást okoska!
Ha a vákuum rendszert ellenőrizték és jó, akkor hogyhogy nincs vákuum a szelepnél?  taps

Szóval mielőtt hisztizel, fogalmazz érthetően és írj helyesen. Hidd el, sokkal könnyebben lehet segíteni, ha nincsenek ellentmondások!  wave   De persze én kötekedem......    nyes  taps
Ha pedig a vákuum szivattyú előállítja a vákuumot és nem jut el a szelepig, akkor azért nem olyan nagy erőfeszítés rájönni, hogy az odavezető cső lehet a hibás! Még eldugva sincs.
Ahogyan korábban is írtam elektromos hiba akkor van (részleteztem, hogy mikor és hol kell keresni) ha a szelepnél ott a vákuum, de  nem jut át a szelepen a turbóhoz.

Érted, fogalmazás és helyesírás! Érteeed?  wave
A nem ellentmondásos probléma leíráson van a hangsúly!  Cool

Az első hozzászólásomban, ami után hisztizni kezdtél..... leírtam mindent, amit lehet és kell csinálni!  Vagyis ráéreztem, hogy te csak beszélgetni akarsz....mert ha azt végig ellenőrzöd, akkor már kiderült volna a probléma!  taps

A  mf3 mf3 pedig nyugodtan mehet a tükör előtt, amikor ott állsz! Ha sértegetsz, te még nem leszel tőle okosabb....  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.25 kedd, 20:44:22 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
cuccolós
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #33041 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 20:53:37 »

Nem kell vezetéket mérned a vezérlőig. (Ott egyébként sem nyúkapiszka...)
A szenzor csatlakozónál van a környékén pusztul a vezeték és a csatlakozó érintkezői is el szoktak oxidálódni. Van olyan is, hogy "kirohad" a szenzorból a tüske...
Szenzoron nem tudsz ellenállást mérni, hiszen nem egy ellenállás. Cool

Talált, süllyedt :-) egyik tüske kirohadt, cseréltem csatit és szenzort is. Viszont világítássalmég moindig kűzdök: a tomított hiányát egyik oldalon kontakt hiba a másik oldalon meg elhalálozott izzóokozta :-) . Most tompitoot és reflektor ok, de nincs helyzet jelző, most az izzóknál kezdtem, nincs kapcsolt +. A biztiket megnéztem találtam a fülkében és a motortérben is 1-1 biztosítékot amin elvileg helyzetjelző ikon van azok jók. A kapcsolóról tudnál esetleg lábkiosztást küldeni hogy leellenőrízzem? Gondolom az egyenesbe kapcsolja a helyzetjelzőket.  worship
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33042 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 21:02:41 »

Talált, süllyedt :-) egyik tüske kirohadt, cseréltem csatit és szenzort is. Viszont világítássalmég moindig kűzdök: a tomított hiányát egyik oldalon kontakt hiba a másik oldalon meg elhalálozott izzóokozta :-) . Most tompitoot és reflektor ok, de nincs helyzet jelző, most az izzóknál kezdtem, nincs kapcsolt +. A biztiket megnéztem találtam a fülkében és a motortérben is 1-1 biztosítékot amin elvileg helyzetjelző ikon van azok jók. A kapcsolóról tudnál esetleg lábkiosztást küldeni hogy leellenőrízzem? Gondolom az egyenesbe kapcsolja a helyzetjelzőket.  worship

Kellene, hogy milyen autód van.
Évjárat, karosszéria kivitel, xenon/halogén....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
cuccolós
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #33043 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 21:05:11 »

Kellene, hogy milyen autód van.
Évjárat, karosszéria kivitel, xenon/halogén....
2003, kombi, pr fl, sima izzós
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33044 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 21:07:18 »

2003, kombi, pr fl, sima izzós

Büdös vagy nem?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
cuccolós
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #33045 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 21:14:18 »

Büdös vagy nem?  eplus2

Kinek mi büdös :-) , tudod, NE FÜRGYÉ LE  nyes  tdci angel
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33046 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 21:17:12 »

2003, kombi, pr fl, sima izzós

Helyzetjelzők biztosítékai F63 (7.5A) és F64 (7.5A).
A biztosíték előtt közösen kapnak tápfeszültséget közvetlenül a világításkapcsolótól. A kapcsoló 13-as lábán jön ki a tápfeszültség piros/kék vezetéken.

A világításkapcsoló állandó bemeneti tápfeszültséget kap az F21 (15A) biztosítékon (11-es láb piros) és gyújtásra pedig az F88 (15A) ami a 8-as láb zöld/fekete és a 12-es lábra a gyújtáskapcsolótól piros/narancs.


Van egy olyan tippem, hogy kapcsoló hiba lesz az.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
cuccolós
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #33047 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 21:29:22 »

Helyzetjelzők biztosítékai F63 (7.5A) és F64 (7.5A).
A biztosíték előtt közösen kapnak tápfeszültséget közvetlenül a világításkapcsolótól. A kapcsoló 13-as lábán jön ki a tápfeszültség piros/kék vezetéken.

A világításkapcsoló állandó bemeneti tápfeszültséget kap az F21 (15A) biztosítékon (11-es láb piros) és gyújtásra pedig az F88 (15A) ami a 8-as láb zöld/fekete és a 12-es lábra a gyújtáskapcsolótól piros/narancs.


Van egy olyan tippem, hogy kapcsoló hiba lesz az.


Hiányzik nagyon egy kapcsoló csere... :-) Köszönöm ismét a segítséget, holnap du csekkolom, és referálok..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #33048 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 21:32:15 »

Hiányzik nagyon egy kapcsoló csere... :-) Köszönöm ismét a segítséget, holnap du csekkolom, és referálok..


Bontott nem drága.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
cuccolós
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #33049 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 21:33:42 »

Hiányzik nagyon egy kapcsoló csere... :-) Köszönöm ismét a segítséget, holnap du csekkolom, és referálok..


bár számokra nem emlékszem, csak az ikonokat néztem, de lehet hogy rossz biztiket ellenőríztem... mert nem egymás mellettiket ellenőríztem az biztos  falbav  wow1
Naplózva
Oldalak: 1 ... 654 655 656 657 658 659 660 [661] 662 663 664 665 666 667 668 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.