Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 09:07:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
128
129
130
131
132
133
134
[
135
]
136
137
138
139
140
141
142
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12016443 alkalommal)
Scratch
és 26 vendég van a témában
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2575
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6700 Dátum:
2011.07.20 szerda, 06:44:11 »
Válasz
Vicceltem! Jó kis társaság ez :-) köszi az infót urak, minden nap tanulok itt vmit
Apró poénokkal könyebben mennek a napok, és szerencsére ezekben hiányt nem szenvedünk.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6701 Dátum:
2011.07.20 szerda, 12:08:58 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.07.20 szerda, 06:44:11
Apró poénokkal könyebben mennek a napok, és szerencsére ezekben hiányt nem szenvedünk.
Á, itt csak kockafejek és humortalan okoskák vannak. Nem is értjük a poénokat!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6702 Dátum:
2011.07.20 szerda, 12:10:22 »
Idézetet írta: gabe - 2011.07.20 szerda, 12:08:58
Á, itt csak kockafejek és humortalan okoskák vannak. Nem is értjük a poénokat!
mijazapoén?? és hova kell bekötni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2575
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6703 Dátum:
2011.07.20 szerda, 12:15:50 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.20 szerda, 12:10:22
mijazapoén?? és hova kell bekötni
Az mindegy! A lényeg az, hogy utána ne a pirosat vágd el, hanem a kéket!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6704 Dátum:
2011.07.20 szerda, 12:18:34 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.07.20 szerda, 12:15:50
Az mindegy! A lényeg az, hogy utána ne a pirosat vágd el, hanem a kéket!
jókor írod
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6705 Dátum:
2011.07.20 szerda, 13:47:24 »
Idézetet írta: andrasc - 2011.07.17 vasárnap, 03:25:24
Sziasztok ,
...
. Tehát a probléma az hogy esőben
elszalad a ménes kb. fele.. ...
Én megnézném a levegő rendszer légszűrő ház előtti szakaszát is. A levegőbeszívás a hűtőmaszk mögül történik, lehet, hogy valahol a kelleténél nyitottabb a rendszer, és túl párás levegőt szív.
Nézz bele a légszűrőházba, van-e valamiféle víznyom bent. (ázott, foltos szűrő).
Az is lehet, hogy a nyest a szívócsövet rágta ki.
Ha elektromos hiba lenne, a szenzor adat hiánya miatt biztos lenne egy check engine jelzésed. A tárolt, de nem kritikus hibák is elérhetők jobb programmal és elm327-es illesztővel.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2575
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6706 Dátum:
2011.07.20 szerda, 17:12:11 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.20 szerda, 12:18:34
jókor írod
Azt hittem, hogy tudod! Mindig a másikat kell elvágni, mint amire először gondolsz. Én először a pirosra gondolok, mert olyan hivogató a színe. Gyere, vágj el! Na nem! A kéket vágom!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6707 Dátum:
2011.07.20 szerda, 17:47:21 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.07.20 szerda, 17:12:11
Azt hittem, hogy tudod! Mindig a másikat kell elvágni, mint amire először gondolsz. Én először a pirosra gondolok, mert olyan hivogató a színe. Gyere, vágj el! Na nem! A kéket vágom!
En pont ezert vagom el a pirosat. Az osszes filmben a keket kell, tehat az jut eloszor eszembe, tehat a piros a helyes megoldas. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Victore
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6708 Dátum:
2011.07.20 szerda, 18:33:12 »
Sziasztok,
Egyik reggel a következő tünetegyüttes jelentkezett:
- gyújtáskapcsoló 1. állásban még működik a rádió, semmi gyanús
- 2-es állásban viszont a mutatók meghülyülnek,
- szinte minden kivillan ami létezik, majd elalszik (elvileg az olaj, motorvezérlés, stb lámpák égve kellene hogy maradjanak)
- majd a légzsák lámpa világít
- a sebesség- és fordulatszámmérő kilendülnek majdnem a végéig majd randomjelleggel ott maradnak ahol kedvük támad
- a rádió nem működik
- az óra piros ledje vibrálni kezd (gondolom az immobiliser is meghülyült)
- a szellőztető ki-be kapcsol szintén elég gyorsan
- lábtérvilágítás szintén ki-be kapcsol
Vik szerint az akksi lemerült és elfelejtette a gép a kulcsom indítókódját (bár tény, hogy nem magyaráztam el túl összeszedetten első sokkomban)
Ebben lehet valami, ugyanakkor rákérdeznék a többi szakira is, mi lehet a háttérben szerintetek?
Távirányítással tudom nyitni a kocsit, lehet hogy csak az immobiliser felejtette el a kulcsot, de a központi zár nem? Rádió, világítás, riasztó mind működik.
Indítózásra semmi reakció.
Köszönöm.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.07.20 szerda, 18:38:29 írta Victore
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6709 Dátum:
2011.07.20 szerda, 18:38:56 »
Idézetet írta: Victore - 2011.07.20 szerda, 18:33:12
Sziasztok,
Egyik reggel a következő tünetegyüttes jelentkezett:
- gyújtáskapcsoló 1. állásban még működik a rádió, semmi gyanús
- 2-es állásban viszont a mutatók meghülyülnek,
- szinte minden kivillan ami létezik, majd elalszik (elvileg az olaj, motorvezérlés, stb lámpák égve kellene hogy maradjanak)
- majd a légzsák lámpa világít
- a sebesség- és fordulatszámmérő kilendülnek majdnem a végéig majd randomjelleggel ott maradnak ahol kedvük támad
- a rádió nem működik
- az óra piros ledje vibrálni kezd (gondolom az immobiliser is meghülyült)
- a szellőztető ki-be kapcsol szintén elég gyorsan
Vik szerint az akksi lemerült és elfelejtette a gép a kulcsom indítókódját (bár tény, hogy nem magyaráztam el túl összeszedetten első sokkomban)
Ebben lehet valami, ugyanakkor rákérdeznék a többi szakira is, mi lehet a háttérben szerintetek?
Távirányítással tudom nyitni a kocsit, lehet hogy csak az immobiliser felejtette el a kulcsot, de a központi zár nem? Rádió, világítás, riasztó mind működik.
Indítózásra semmi reakció.
Köszönöm.
akku probléma,esetleg testkábel hiba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Titánium X
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6710 Dátum:
2011.07.20 szerda, 19:31:30 »
Helló mindenkinek!
Következő a problémám 2.2tdci motor hűtő ventilátor nem működik! A szénkefék elvoltak kopva, ez kicserélve. Vezérlő elektronika minden lehetséges helyen újra forrasztva. Ha kiveszem a ventit direkt áramról simán megy, áramot kap kilámpázva, Találkozott már valaki ilyennel?
Előre is köszi a véleményeket!
Krísz
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6711 Dátum:
2011.07.20 szerda, 20:13:05 »
Idézetet írta: Titánium X - 2011.07.20 szerda, 19:31:30
Helló mindenkinek!
Következő a problémám 2.2tdci motor hűtő ventilátor nem működik! A szénkefék elvoltak kopva, ez kicserélve. Vezérlő elektronika minden lehetséges helyen újra forrasztva. Ha kiveszem a ventit direkt áramról simán megy, áramot kap kilámpázva, Találkozott már valaki ilyennel?
Előre is köszi a véleményeket!
Krísz
van 1 60A-es biztije a motortérben,és egy reléje amit a GEM kapcsol.Biztos kapcsol a reléje?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Titánium X
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6712 Dátum:
2011.07.20 szerda, 20:27:21 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.20 szerda, 20:13:05
van 1 60A-es biztije a motortérben,és egy reléje amit a GEM kapcsol.Biztos kapcsol a reléje?
Igen a relé kapcsolását hallom is! ezt a részt is kilámpáztuk.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6713 Dátum:
2011.07.20 szerda, 20:30:44 »
van csatlakozója a ventinek?
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6714 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 15:17:15 »
Tud valaki nekem egy kapcsolási rajzot küldeni a lábtérvilágítás bekötéséhez? Nem vagyok TIS közelében.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6715 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 15:36:49 »
Idézetet írta: gabe - 2011.07.21 csütörtök, 15:17:15
Tud valaki nekem egy kapcsolási rajzot küldeni a lábtérvilágítás bekötéséhez? Nem vagyok TIS közelében.
Ahova kotni kellene, az a CJB motorter feloli oldalan van, kb. hozzaferhetetlen. En ugy tudtam az auto jelentosebb szetbelezese nelkul megoldani, hogy a plafonon levo lampatol hoztam le neki a drotokat a bal A-oszlopban es tovabb lefele, meg at a radio mogott, a kereszttartonal.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6716 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 15:47:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.21 csütörtök, 15:36:49
Ahova kotni kellene, az a CJB motorter feloli oldalan van, kb. hozzaferhetetlen. En ugy tudtam az auto jelentosebb szetbelezese nelkul megoldani, hogy a plafonon levo lampatol hoztam le neki a drotokat a bal A-oszlopban es tovabb lefele, meg at a radio mogott, a kereszttartonal.
AndyA
kb ez az egyetlen járható út
vagy a felmenő vezetékek között megkeresni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6717 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 15:57:06 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.07.21 csütörtök, 15:47:49
kb ez az egyetlen járható út
vagy a felmenő vezetékek között megkeresni
A felmeno vezeteket meg tudod talalni, de a CJB-nel nem, es utana is nehez hozzajuk ferni, hogy raforrassz, elagaztass. Ha meg mar felmesz a plafonig, ott a lampanal a legkonnyebb megcsinalni az elagaztatast, hacsak nem akarod a tetokarpitot is lekapni a helyebol. :-) A lejovot eleg csak athuzni egy merevebb drottal az A-oszlopig, ott meg mar siman le lehet dugni a muszerfal tetejenel a CJB fele vissza.
En ebbol a drotbol agaztattam el a hatso labtervilagitast is a radio mellett. Mondjuk azt jo melo ugy behuzni, hogy ne csak mukodjon, de jo is legyen. Ki kell szedni az egesz kozepkonzolt, megkeresni az arra jaro egyeb vezetekkoteget, ahhoz hozzacsapni, kulonben a kezifek ala kerulhet, elnyirodhat, afenetudjamitortenhetvele.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6718 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 16:35:27 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.21 csütörtök, 15:57:06
A felmeno vezeteket meg tudod talalni, de a CJB-nel nem, es utana is nehez hozzajuk ferni, hogy raforrassz, elagaztass. Ha meg mar felmesz a plafonig, ott a lampanal a legkonnyebb megcsinalni az elagaztatast, hacsak nem akarod a tetokarpitot is lekapni a helyebol. :-) A lejovot eleg csak athuzni egy merevebb drottal az A-oszlopig, ott meg mar siman le lehet dugni a muszerfal tetejenel a CJB fele vissza.
En ebbol a drotbol agaztattam el a hatso labtervilagitast is a radio mellett. Mondjuk azt jo melo ugy behuzni, hogy ne csak mukodjon, de jo is legyen. Ki kell szedni az egesz kozepkonzolt, megkeresni az arra jaro egyeb vezetekkoteget, ahhoz hozzacsapni, kulonben a kezifek ala kerulhet, elnyirodhat, afenetudjamitortenhetvele.
AndyA
Köszi az infókat! Az A oszlop borítása hogy jön le a helyéről? LEDes cuccot raktál be, vagy izzót?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6719 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 17:24:34 »
Nagy fejlesztés volt nálam is! A szivargyújtó biztijét eggyel lentébb tettem, hogy ne legyen folyton áram alatt. Állandóan ment eddig a transzmitter ...
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
Victore
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6720 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 17:47:49 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.20 szerda, 18:38:56
akku probléma,esetleg testkábel hiba.
Köszönöm, tényleg az akku merült le, meglepődtem hogy nem a műszerfalon jelzett vissza hanem megbolondult tőle minden...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6721 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 19:43:18 »
Idézetet írta: Victore - 2011.07.21 csütörtök, 17:47:49
Köszönöm, tényleg az akku merült le, meglepődtem hogy nem a műszerfalon jelzett vissza hanem megbolondult tőle minden...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
deko
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6722 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 19:57:14 »
Sziasztok!
a mai délutánon megszólalt a riasztóm, amit (egy éve nálam az autó) még sosem hallottam szólni. ezt megismételte munka után a 2x egy üzlet előtt aztán otthon is. próbaképpen beülve magamrazárva is 2x. mindez kb 2 óra alatt. valójában kiváncsi voltam hogy szól de ez egy kicsit sok:)
lehet hogy az esőzés? beázás, valami zárlat?
hol kell keresni a problémát, egyáltalán merre van a riasztó vezérlőegysége? a dudát mintha hátulról hallottam volna:) csomi bal oldal?. (5atós)
valójában nem igazán értek hozzá, szakszavakat ne is várjatok.
azért ezt azt tanultam már itt.
köszönet
deko
Naplózva
2001. MKIII ghia 2.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6723 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 20:03:09 »
Idézetet írta: deko - 2011.07.21 csütörtök, 19:57:14
Sziasztok!
a mai délutánon megszólalt a riasztóm, amit (egy éve nálam az autó) még sosem hallottam szólni. ezt megismételte munka után a 2x egy üzlet előtt aztán otthon is. próbaképpen beülve magamrazárva is 2x. mindez kb 2 óra alatt. valójában kiváncsi voltam hogy szól de ez egy kicsit sok:)
lehet hogy az esőzés? beázás, valami zárlat?
hol kell keresni a problémát, egyáltalán merre van a riasztó vezérlőegysége? a dudát mintha hátulról hallottam volna:) csomi bal oldal?. (5atós)
valójában nem igazán értek hozzá, szakszavakat ne is várjatok.
azért ezt azt tanultam már itt.
köszönet
deko
lehet az amiket leírtál.zárt állapotban valamelyik érzékelő(pl ajtónyitás) kontaktos lehet.gyári célműszerrel lehet diagnosztizálni és célirányosan javítani.Németh Viktor Auto fort,Lurdyval szemben!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
deko
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6724 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 20:22:15 »
Köszi alf!!
megkeresem!
más:
a központi záram is sem okés.
nyitás mindig ok.
zárásra 2 lehetőség van:
1._ távirányító gombjával zárom: első nyomás zár az első két ajtó majd a másodikra a két hátsó ill villannak az indexek , éles a riasztó.
2:_ kulccsal zárom: ez akkor következik ha(az esetek többségében) az első gombnyomásra csak az anyós oldali első ajtó zár a vezető nem ezért visszanyit az egész. tehát a kulccsal zárom a folyamat ugyanaz: kulcs balra ford., majd jobbra első két ajtó rögtön zár, majd ha tartom a kulcsot hozzá a hátsók is zárnak, villannak az indexek, éles a riasztó.
igy mindig működik.
plusz info hogy bennt ülve kézzel belülről zárva a bal első ajtózárat a hátsók sosem zárnak az első pedig néha igen nem...
bocsi hogy ilyen részletes de csak igy teljes
nem tudom mi lehet, központi hiba vsgy csak valamelyik esetleg több ajtózár rossz:?
Vikhez ezzel is mehetek gondolom, de hátha van tapasztalat?
köszi
deko
Naplózva
2001. MKIII ghia 2.0
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6725 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 20:55:42 »
Idézetet írta: deko - 2011.07.21 csütörtök, 20:22:15
Köszi alf!!
megkeresem!
más:
a központi záram is sem okés.
nyitás mindig ok.
zárásra 2 lehetőség van:
1._ távirányító gombjával zárom: első nyomás zár az első két ajtó majd a másodikra a két hátsó ill villannak az indexek , éles a riasztó.
2:_ kulccsal zárom: ez akkor következik ha(az esetek többségében) az első gombnyomásra csak az anyós oldali első ajtó zár a vezető nem ezért visszanyit az egész. tehát a kulccsal zárom a folyamat ugyanaz: kulcs balra ford., majd jobbra első két ajtó rögtön zár, majd ha tartom a kulcsot hozzá a hátsók is zárnak, villannak az indexek, éles a riasztó.
igy mindig működik.
plusz info hogy bennt ülve kézzel belülről zárva a bal első ajtózárat a hátsók sosem zárnak az első pedig néha igen nem...
bocsi hogy ilyen részletes de csak igy teljes
nem tudom mi lehet, központi hiba vsgy csak valamelyik esetleg több ajtózár rossz:?
Vikhez ezzel is mehetek gondolom, de hátha van tapasztalat?
köszi
deko
szerintem összefügg az ajtózár probléma a riasztással.Vik majd megoldja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
deko
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6726 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 21:01:11 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.21 csütörtök, 20:55:42
szerintem összefügg az ajtózár probléma a riasztással.Vik majd megoldja.
az ajtózár egy éve mióta megvan a kocsi ilyen:(
a riasztás az új:)
de akkor keresem majd Viket...
Naplózva
2001. MKIII ghia 2.0
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6727 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 21:21:12 »
Idézetet írta: gabe - 2011.07.21 csütörtök, 16:35:27
Köszi az infókat! Az A oszlop borítása hogy jön le a helyéről? LEDes cuccot raktál be, vagy izzót?
LED-et, termeszetesen. Az elso labterhez eredeti, gyari foglalatokat szereztem bontottbol, mivel a helye ott van, csak bele kell dugni a foglalatot. LED-es T10 izzo ment bele. A hatso labtervilagitast pedig egy LED sorral oldottam meg. Kifurtam a 3 LED-nek megfeleloen a hatso vegen a kardandobozt, es belulrol beragasztottam a LED-sort pillanatragasztoval. Mivel a muanyag vagy 3-4 mm vastag, a lyuk mely, igy elegge jol iranyitja a fenyt a labter fele, nem vilagit az utasok szemebe.
Az A-oszlop boritassal vigyazz, konnyu eltorni a rogzitest, bar utana is a helyen marad, ha visszarakod. Kicsit emelni, fesziteni kell, es utana elore, a motorter fele csusztatni, ha jol emlekszem. Meg akkor sem jon le azonnal, hanem egy kis darabka rugalmas madzagfele tartja, amit kulon ki kell akasztani. Hu, nem igazan emlekszem jol ra, na mindegy. Valaki majd elmeseli, aki jobban ert hozza.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sendrew
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2332
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6728 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 21:25:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.21 csütörtök, 21:21:12
LED-et, termeszetesen. Az elso labterhez eredeti, gyari foglalatokat szereztem bontottbol, mivel a helye ott van, csak bele kell dugni a foglalatot. LED-es T10 izzo ment bele.
Szia!
Nekem 2004-es Trend kombim van. Azt mondják a srácok, hogy foglalattal van elől lábtér vilim, csak nincsen benne izzó. Nálad nem volt foglalat?
Naplózva
2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6 101LE
EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE LPG
2007. Ford Fiesta 1.25 75LE
Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6729 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 22:59:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.21 csütörtök, 21:21:12
LED-et, termeszetesen. Az elso labterhez eredeti, gyari foglalatokat szereztem bontottbol, mivel a helye ott van, csak bele kell dugni a foglalatot. LED-es T10 izzo ment bele. A hatso labtervilagitast pedig egy LED sorral oldottam meg. Kifurtam a 3 LED-nek megfeleloen a hatso vegen a kardandobozt, es belulrol beragasztottam a LED-sort pillanatragasztoval. Mivel a muanyag vagy 3-4 mm vastag, a lyuk mely, igy elegge jol iranyitja a fenyt a labter fele, nem vilagit az utasok szemebe.
Az A-oszlop boritassal vigyazz, konnyu eltorni a rogzitest, bar utana is a helyen marad, ha vis***akod. Kicsit emelni, fesziteni kell, es utana elore, a motorter fele csusztatni, ha jol emlekszem. Meg akkor sem jon le azonnal, hanem egy kis darabka rugalmas madzagfele tartja, amit kulon ki kell akasztani. Hu, nem igazan emlekszem jol ra, na mindegy. Valaki majd elmeseli, aki jobban ert hozza.
AndyA
Köszi! A LEDes cuccok tetszenek nekem is. Ráadásul a Conradban lehet kapni 12V-os melegfehér kész LED-sort, amit csak be kell kötni. Azt hiszem, olyat fogok berakni a hátsó lábtérhez. A borítás miatt meg benézek a Fordba, ott majd "megszakértik" a dolgot. Szóval velük szedetem le...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6730 Dátum:
2011.07.21 csütörtök, 23:22:57 »
Azért egy újabb posztban leírom,hogy hogy jártam a napokban a légzsákkal, csak hogy a végére járjak a témának.
Szóval elvittem az autót egy Majoros Péter nevű autóvillamossági szakihoz Miskolcon, aki elkezdte "javítani" az anyósülés alatti csatit. Azt mondta, hogy szét volt csúszva a csatlakozó. Ez valszeg ígyis lehetett, mert később a fordosok is mondták.
Itt fontos megjegyeznem, hogy nem ellenőriztem le, hogy mit is csinált. Ez nagy hiba volt.
Tegnapelőtt takarítottam az autót, és akkor láttam, hogy ez a "jóember" levágott két vezetéket a csatiról, és azokat összekötötte ellenállásokon keresztül két másik dróttal. Itt kicsit eldurrant az agyam. Felhívtam, és mert a munka nagyon trehánynak nézett ki, elmentem a zalaegerszegi Fordosokhoz. Ott kiderült, hogy sikerült kikötnie az ülésben lévő légzsákot és az övfeszítő patront is. Hogy ez ne derüljön ki az elektronika számára, beforrasztotta azt a két qrva ellenállást.
Ő azt állította, hogy működni fog minden, ami azért fontos egy légzsákrendszernél, pláne, ha én felelek a mellettem ülő testi épségéért.
A Fordban visszaállították a gyári állapotot, persze egyből hozta a hibát. Kis kutakodás után (közben folyamatosan figyelve a légzsák ellenállását IDS-sel) meglett a hiba: a háttámlánál ki volt dörzsölődve a vezetékköteg, és az egyik ér letestelt. Ennyi.
Nagy köszönet a zalaegerszegi Fordosoknak, és Csabi szerelőnek, aki végül megtalálta és megszüntette a problémát.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6731 Dátum:
2011.07.22 péntek, 06:42:29 »
Halál rá.
Idézetet írta: gabe - 2011.07.21 csütörtök, 23:22:57
Azért egy újabb posztban leírom,hogy hogy jártam a napokban a légzsákkal, csak hogy a végére járjak a témának.
Szóval elvittem az autót egy Majoros Péter nevű autóvillamossági szakihoz Miskolcon, aki elkezdte "javítani" az anyósülés alatti csatit. Azt mondta, hogy szét volt csúszva a csatlakozó. Ez valszeg ígyis lehetett, mert később a fordosok is mondták.
Itt fontos megjegyeznem, hogy nem ellenőriztem le, hogy mit is csinált. Ez nagy hiba volt.
Tegnapelőtt takarítottam az autót, és akkor láttam, hogy ez a "jóember" levágott két vezetéket a csatiról, és azokat összekötötte ellenállásokon keresztül két másik dróttal. Itt kicsit eldurrant az agyam. Felhívtam, és mert a munka nagyon trehánynak nézett ki, elmentem a zalaegerszegi Fordosokhoz. Ott kiderült, hogy sikerült kikötnie az ülésben lévő légzsákot és az övfeszítő patront is. Hogy ez ne derüljön ki az elektronika számára, beforrasztotta azt a két qrva ellenállást.
Ő azt állította, hogy működni fog minden, ami azért fontos egy légzsákrendszernél, pláne, ha én felelek a mellettem ülő testi épségéért.
A Fordban visszaállították a gyári állapotot, persze egyből hozta a hibát. Kis kutakodás után (közben folyamatosan figyelve a légzsák ellenállását IDS-sel) meglett a hiba: a háttámlánál ki volt dörzsölődve a vezetékköteg, és az egyik ér letestelt. Ennyi.
Nagy köszönet a zalaegerszegi Fordosoknak, és Csabi szerelőnek, aki végül megtalálta és megszüntette a problémát.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2575
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6732 Dátum:
2011.07.22 péntek, 07:02:47 »
Idézetet írta: gabe - 2011.07.21 csütörtök, 23:22:57
Azért egy újabb posztban leírom,hogy hogy jártam a napokban a légzsákkal, csak hogy a végére járjak a témának.
Szóval elvittem az autót egy Majoros Péter nevű autóvillamossági szakihoz Miskolcon, aki elkezdte "javítani" az anyósülés alatti csatit. Azt mondta, hogy szét volt csúszva a csatlakozó. Ez valszeg ígyis lehetett, mert később a fordosok is mondták.
Itt fontos megjegyeznem, hogy nem ellenőriztem le, hogy mit is csinált. Ez nagy hiba volt.
Tegnapelőtt takarítottam az autót, és akkor láttam, hogy ez a "jóember" levágott két vezetéket a csatiról, és azokat összekötötte ellenállásokon keresztül két másik dróttal. Itt kicsit eldurrant az agyam. Felhívtam, és mert a munka nagyon trehánynak nézett ki, elmentem a zalaegerszegi Fordosokhoz. Ott kiderült, hogy sikerült kikötnie az ülésben lévő légzsákot és az övfeszítő patront is. Hogy ez ne derüljön ki az elektronika számára, beforrasztotta azt a két qrva ellenállást.
Ő azt állította, hogy működni fog minden, ami azért fontos egy légzsákrendszernél, pláne, ha én felelek a mellettem ülő testi épségéért.
A Fordban visszaállították a gyári állapotot, persze egyből hozta a hibát. Kis kutakodás után (közben folyamatosan figyelve a légzsák ellenállását IDS-sel) meglett a hiba: a háttámlánál ki volt dörzsölődve a vezetékköteg, és az egyik ér letestelt. Ennyi.
Nagy köszönet a zalaegerszegi Fordosoknak, és Csabi szerelőnek, aki végül megtalálta és megszüntette a problémát.
Ez azért enyhén szólva is bicska nyitogató! Ez az igazi szakember! :levele:A hibajelzést szünteti meg, felelőtlen módon figyelmen kívül hagyva, hogy ez a ténykedése akár mások életébe kerülhet. Aszongya működni fog az.Rajta kéne kipróbálni, hogy valóban igy van-e!
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6733 Dátum:
2011.07.22 péntek, 09:48:17 »
Idézetet írta: gabe - 2011.07.21 csütörtök, 22:59:14
Köszi! A LEDes cuccok tetszenek nekem is. Ráadásul a Conradban lehet kapni 12V-os melegfehér kész LED-sort, amit csak be kell kötni. Azt hiszem, olyat fogok berakni a hátsó lábtérhez. A borítás miatt meg benézek a Fordba, ott majd "megszakértik" a dolgot. Szóval velük szedetem le...
Van belole vagy masfel meter, adok belole 2 x tiz centit szivesen. Raadasul DX-es motyo, ugyhogy a Conradnal tutti, hogy lenyegesen olcsobb. Nem melegfeher, de mivel az osszes egyeb LED-es vilagitasom is hidegfeher, nem ut el kulonosebben. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6734 Dátum:
2011.07.22 péntek, 11:04:42 »
Idézetet írta: gabe - 2011.07.21 csütörtök, 23:22:57
Azért egy újabb posztban leírom,hogy hogy jártam a napokban a légzsákkal, csak hogy a végére járjak a témának.
Szóval elvittem az autót egy Majoros Péter nevű autóvillamossági szakihoz Miskolcon, aki elkezdte "javítani" az anyósülés alatti csatit. Azt mondta, hogy szét volt csúszva a csatlakozó. Ez valszeg ígyis lehetett, mert később a fordosok is mondták.
Itt fontos megjegyeznem, hogy nem ellenőriztem le, hogy mit is csinált. Ez nagy hiba volt.
Tegnapelőtt takarítottam az autót, és akkor láttam, hogy ez a "jóember" levágott két vezetéket a csatiról, és azokat összekötötte ellenállásokon keresztül két másik dróttal. Itt kicsit eldurrant az agyam. Felhívtam, és mert a munka nagyon trehánynak nézett ki, elmentem a zalaegerszegi Fordosokhoz. Ott kiderült, hogy sikerült kikötnie az ülésben lévő légzsákot és az övfeszítő patront is. Hogy ez ne derüljön ki az elektronika számára, beforrasztotta azt a két qrva ellenállást.
Ő azt állította, hogy működni fog minden, ami azért fontos egy légzsákrendszernél, pláne, ha én felelek a mellettem ülő testi épségéért.
A Fordban visszaállították a gyári állapotot, persze egyből hozta a hibát. Kis kutakodás után (közben folyamatosan figyelve a légzsák ellenállását IDS-sel) meglett a hiba: a háttámlánál ki volt dörzsölődve a vezetékköteg, és az egyik ér letestelt. Ennyi.
Nagy köszönet a zalaegerszegi Fordosoknak, és Csabi szerelőnek, aki végül megtalálta és megszüntette a problémát.
Kedves Fórumtárs!
Én ezt az autó villamossági szakembert simán feljelenteném, munka közben elkövetett gondatlan veszélyeztetés cimén, a Ford szerviz álltal kiadott javitási szakvélemény alapján. Felháboritó hogy egy nagyon fontos védelmi jelzést,(légzsák visszajelzés,ami adott esetben életet ment) szüntetett meg előre megfontolt szándékkal. Ha veled meg csinálta mással is meg csinálja szemrebbenés nélkül. Sajnálatos! Az ilyen szerelőben a felelősség tudat szikrája sincs meg.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6735 Dátum:
2011.07.22 péntek, 15:14:46 »
Teljesen egyetértek az előttem szólóval......felkell jelenteni a p4csába az ilyet, menjen péknek vagy pásztornak....azért én személyesen is visszamentem volna azis biztos.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4958
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6736 Dátum:
2011.07.22 péntek, 16:13:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2011.07.22 péntek, 15:14:46
Teljesen egyetértek az előttem szólóval......felkell jelenteni a p4csába az ilyet, menjen péknek vagy pásztornak....azért én személyesen is visszamentem volna azis biztos.
Már csak azért is, mert valószínűleg nem először csinált ilyet, és ha nem történik semmi, akkor nem is utoljára.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6737 Dátum:
2011.07.22 péntek, 19:14:17 »
Idézetet írta: gabe - 2011.07.21 csütörtök, 23:22:57
Azért egy újabb posztban leírom,hogy hogy jártam a napokban a légzsákkal, csak hogy a végére járjak a témának.
Szóval elvittem az autót egy Majoros Péter nevű autóvillamossági szakihoz Miskolcon, aki elkezdte "javítani" az anyósülés alatti csatit. Azt mondta, hogy szét volt csúszva a csatlakozó. Ez valszeg ígyis lehetett, mert később a fordosok is mondták.
Itt fontos megjegyeznem, hogy nem ellenőriztem le, hogy mit is csinált. Ez nagy hiba volt.
Tegnapelőtt takarítottam az autót, és akkor láttam, hogy ez a "jóember" levágott két vezetéket a csatiról, és azokat összekötötte ellenállásokon keresztül két másik dróttal. Itt kicsit eldurrant az agyam. Felhívtam, és mert a munka nagyon trehánynak nézett ki, elmentem a zalaegerszegi Fordosokhoz. Ott kiderült, hogy sikerült kikötnie az ülésben lévő légzsákot és az övfeszítő patront is. Hogy ez ne derüljön ki az elektronika számára, beforrasztotta azt a két qrva ellenállást.
Ő azt állította, hogy működni fog minden, ami azért fontos egy légzsákrendszernél, pláne, ha én felelek a mellettem ülő testi épségéért.
A Fordban visszaállították a gyári állapotot, persze egyből hozta a hibát. Kis kutakodás után (közben folyamatosan figyelve a légzsák ellenállását IDS-sel) meglett a hiba: a háttámlánál ki volt dörzsölődve a vezetékköteg, és az egyik ér letestelt. Ennyi.
Nagy köszönet a zalaegerszegi Fordosoknak, és Csabi szerelőnek, aki végül megtalálta és megszüntette a problémát.
Aztakúva!
Ne hagyd annyiba!Az életedet kockáztatta 2 kúva drót miatt.Vagy csak azért mert lusta volt a valós hibát megkeresni.
Ja most látom,hogy az anyósülésről volt szó.....drága mama hogy van?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
arrabonus
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6738 Dátum:
2011.07.23 szombat, 13:03:04 »
Idézetet írta: gabe - 2011.07.21 csütörtök, 23:22:57
... Azt mondta, hogy szét volt csúszva a csatlakozó. Ez valszeg ígyis lehetett, mert később a fordosok is mondták. ...
Az eset felháborító, de nem értem, hogy csúszhat szét az a csatlakozó. Épp a légzsák és az övfeszítő miatt egy csavar védi a szétcsúszástól.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6739 Dátum:
2011.07.23 szombat, 13:47:06 »
Idézetet írta: arrabonus - 2011.07.23 szombat, 13:03:04
Az eset felháborító, de nem értem, hogy csúszhat szét az a csatlakozó. Épp a légzsák és az övfeszítő miatt egy csavar védi a szétcsúszástól.
Gondolom azért mert az anyát már 4N-al is ki lehet szakítani a szuperminőségű házából, és az már ki volt szakítva, ezért csúszhatott szét....mondjuk a kábelkötöző itt is csodákra képes.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6740 Dátum:
2011.07.23 szombat, 19:41:23 »
Idézetet írta: Ervin - 2011.07.23 szombat, 13:47:06
Gondolom azért mert az anyát már 4N-al is ki lehet szakítani a szuperminőségű házából, és az már ki volt szakítva, ezért csúszhatott szét....mondjuk a kábelkötöző itt is csodákra képes.
Pontosan így van, valszeg meg volt jobban húzva, mint kellett volna. Végül valóban kábelkötözővel lett orvosolva.
De az a sarlatán arra költse azt a pénzt, amire én akarom...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6741 Dátum:
2011.07.23 szombat, 19:45:38 »
Srácok!
Valaki írta még régebben, hogy valami kis okosító elektronikát épített be az autóba, amitől a motorvezérlő mindig hátrameneti jelet kap, és megemeli az alapjárati fordulatszámot. Nem tudom, hogy melyikőtök volt, és hogy bevált-e a cucc. Van valami hír erről?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6742 Dátum:
2011.07.23 szombat, 20:11:23 »
Idézetet írta: gabe - 2011.07.23 szombat, 19:45:38
Srácok!
Valaki írta még régebben, hogy valami kis okosító elektronikát épített be az autóba, amitől a motorvezérlő mindig hátrameneti jelet kap, és megemeli az alapjárati fordulatszámot. Nem tudom, hogy melyikőtök volt, és hogy bevált-e a cucc. Van valami hír erről?
Sakos.
És azóta is így használja.Bevált neki,csak lassan az autóját cseréli le......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6743 Dátum:
2011.07.23 szombat, 22:57:38 »
Idézetet írta: alf - 2011.07.23 szombat, 20:11:23
Sakos.
És azóta is így használja.Bevált neki,csak lassan az autóját cseréli le......
Nos, ez jó hír! Akkor írok neki pü-t.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6744 Dátum:
2011.07.23 szombat, 23:01:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.07.22 péntek, 09:48:17
Van belole vagy masfel meter, adok belole 2 x tiz centit szivesen. Raadasul DX-es motyo, ugyhogy a Conradnal tutti, hogy lenyegesen olcsobb. Nem melegfeher, de mivel az osszes egyeb LED-es vilagitasom is hidegfeher, nem ut el kulonosebben. :-)
AndyA
Az mit jelent, hogy DX-es? Nagyon köszönöm a felajánlást, mit kérsz érte?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6745 Dátum:
2011.07.23 szombat, 23:27:59 »
Idézetet írta: László - 2011.07.22 péntek, 11:04:42
Kedves Fórumtárs!
Én ezt az autó villamossági szakembert simán feljelenteném, munka közben elkövetett gondatlan veszélyeztetés cimén, a Ford szerviz álltal kiadott javitási szakvélemény alapján. Felháboritó hogy egy nagyon fontos védelmi jelzést,(légzsák visszajelzés,ami adott esetben életet ment) szüntetett meg előre megfontolt szándékkal. Ha veled meg csinálta mással is meg csinálja szemrebbenés nélkül. Sajnálatos! Az ilyen szerelőben a felelősség tudat szikrája sincs meg.
Tisztelettel László!
Azt hiszem, ez fog történni. Mindenesetre a szakvéleményt beszerzem.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bosemen
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6746 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 12:59:09 »
Helló!
Tegnap ki kellett venne az aksit és beütött egy kis probléma.
Az automatikus ablakemelés megszűnt létezni és a távirányítóval sem tudom felhúzni őket.
Hogyan lehet újra programozni?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6747 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 13:06:37 »
Idézetet írta: Bosemen - 2011.07.24 vasárnap, 12:59:09
Helló!
Tegnap ki kellett venne az aksit és beütött egy kis probléma.
Az automatikus ablakemelés megszűnt létezni és a távirányítóval sem tudom felhúzni őket.
Hogyan lehet újra programozni?
Gyújtást adsz rá, és felhúzod az ablakod, de nem engeded el, hanem miután felhúzta, kb 10 másodpercig még nyomod felfelé, ezt minden ablaknál megcsinálod, és kész is....
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Bosemen
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6748 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 13:07:18 »
Idézetet írta: wyctor - 2011.07.24 vasárnap, 13:06:37
Gyújtást adsz rá, és felhúzod az ablakod, de nem engeded el, hanem miután felhúzta, kb 10 másodpercig még nyomod felfelé, ezt minden ablaknál megcsinálod, és kész is....
KÖSZÖNÖM!
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6749 Dátum:
2011.07.24 vasárnap, 13:12:46 »
Idézetet írta: Bosemen - 2011.07.24 vasárnap, 13:07:18
KÖSZÖNÖM!
Nincsen mit
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Oldalak:
1
...
128
129
130
131
132
133
134
[
135
]
136
137
138
139
140
141
142
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ