Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 08:39:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
132
133
134
135
136
137
138
[
139
]
140
141
142
143
144
145
146
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12015640 alkalommal)
Petya
és 59 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6900 Dátum:
2011.08.05 péntek, 19:16:00 »
Idézetet írta: csikitomi - 2011.08.05 péntek, 09:55:50
1.8 benzines a gép.
Kiindulásként gyertya-kábelek Trafó milyen állapotban vannak önindító jól müködik-e légszürő mikor volt cserélve?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Horsefly
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6901 Dátum:
2011.08.06 szombat, 18:23:26 »
nincsen valakinek elfekvőbe otthon egy 2003/12 havi mondeora való antenna+talp.Ma sikerült letörni mikor le akartam csavarni
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6902 Dátum:
2011.08.06 szombat, 21:33:30 »
Idézetet írta: Dave - 2011.08.06 szombat, 18:23:26
nincsen valakinek elfekvőbe otthon egy 2003/12 havi mondeora való antenna+talp.Ma sikerült letörni mikor le akartam csavarni
én is ettől tartok, hogy így járok, ezért nem nyúltam hozzá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6903 Dátum:
2011.08.06 szombat, 22:02:15 »
Ki keresett mostanaban ulesfutest? Rendelek egyet a hatso ulesemre, meg egy fust alatt meg annak, aki ker belole.
Waeco fajta, amilyent mar vettunk korabban is. 60 Euro + egy tizes a posta, de tobb darab is ugyanugy egy tizes.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6904 Dátum:
2011.08.06 szombat, 22:03:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.08.06 szombat, 22:02:15
Ki keresett mostanaban ulesfutest? Rendelek egyet a hatso ulesemre, meg egy fust alatt meg annak, aki ker belole.
Waeco fajta, amilyent mar vettunk korabban is. 60 Euro + egy tizes a posta, de tobb darab is ugyanugy egy tizes.
AndyA
Gabe
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6905 Dátum:
2011.08.06 szombat, 22:07:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.06 szombat, 21:33:30
én is ettől tartok, hogy így járok, ezért nem nyúltam hozzá
nekem se jön ki
akkor törni kell?
elöl hülyén állna a cápauszony, mi?
mert valami aranyosabb antenna nem lenne rossz (gondolok itt hello kitty style-ra
)
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
V.Tamás
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6906 Dátum:
2011.08.06 szombat, 23:11:26 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.08.03 szerda, 23:20:19
Én múltkor megfújtam.Ott szokott a beázás pára miatt zöldes lenni.Ha leveszed akkor az ablakot a bal elsőt újra kell programozni nefelejtsd el.
Ma adtam a csatinak, ahogy javasoltad - egyenlőre semmi + hatás
.
A bal első zárral belül lesz valami. Ha kulcsal zárom, majd nyitom legtöbbször nem nyitja fel az összes ajtót csak a bal elsőt mechanikusan. Ilyenkor a csomi csak a távírányító direkt gombjára működik (1/2 éves gyári új!), aztán egyszer csak csattannak a zárak és minden működik, illetve akkor is minden jó, ha kulcsra való nyitáskor (ritkán de összejön) felnyitja az összes ajtó zárját.
Olvasom a Pécsi mini szerveződését....hajrá!!!
Naplózva
Horsefly
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6907 Dátum:
2011.08.07 vasárnap, 08:23:12 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.06 szombat, 21:33:30
én is ettől tartok, hogy így járok, ezért nem nyúltam hozzá
inkább én se nyúltam volna hozzá
nekifeszültem kézzel aztán eltört,nem is tudtam h ilyen erős vagyok
most megy a keresgélés
Naplózva
Lalee82
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6908 Dátum:
2011.08.07 vasárnap, 10:19:15 »
Eladó egy pár gyári xenon fényszóró Mondeo mk3-hoz 90.000 Ft. Érd: 06305612502
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6909 Dátum:
2011.08.07 vasárnap, 14:54:16 »
Idézetet írta: Dave - 2011.08.07 vasárnap, 08:23:12
inkább én se nyúltam volna hozzá
nekifeszültem kézzel aztán eltört,nem is tudtam h ilyen erős vagyok
most megy a keresgélés
Nekem is letört anno, de leszedtem az antenna talpat és kihajtottam belőle a beletört menetet. Valami 3ezer környékén vettem egy sima antennát és azt hajtottam bele. Mondjuk kicsit le kellett vágni az antenna gumis részéből, hogy az átmérője passzoljon.
Más.
Engem is elért az ablakmosó motor halál. Nos, aki akar spórolni, annak elmondom, hogy javítható a dolog. Nem kell feltétlenül másik motort venni. Kb. 2 óra barkácsolás.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6910 Dátum:
2011.08.07 vasárnap, 15:22:40 »
aloha!
Nem tudom mitévő legyek. Tünet: a digitklima panel nem működik. Semmilyen gombra nem reagál, gyújtásra nem kapcsol be automatikusan) Átnéztem belül valamint a motortérben lévő biztosítékokat (AC+ventilátor jelecskéseket), jók. Menet közben megy a klimahűtő ventilátor, ma (30°C) autópályán jövet éreztem tol egy kis hideget a szélvédőre, de sztem menetszélnek köszönhető. Valamint fél órára le is vettem az aksisarut, hátha ez segítene, de sajna nem :S
Amit tudni kell, péntek-szombat-vasárnap a kocsiban aludtam, mellettem sátraztak így néha a xenont használtuk világításnak + néha zene ezért lemerült az aksi (még gyári, egyszer tavasszal már így lemerült). Bebikáztuk (azszem 3xra sikerült, mindig kb. 5 perc járatás után próbálkoztam - akkor emlékeim szerint mikor ráadtam a gyújtást bekapcsolt a levegőkeringtetés és én ki is kapcsoltam azonnal, h ne merítse tovább az aksit). Közben volt egy 1 km-es utánfutó húzásom is, de az nemhiszem h bekavart és amikor Szegedről indultam észrevettem h nem tudom bekapcsolni. :S
Mi lehet a probléma?
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6911 Dátum:
2011.08.07 vasárnap, 15:43:16 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2011.08.07 vasárnap, 15:22:40
aloha!
Nem tudom mitévő legyek. Tünet: a digitklima panel nem működik. Semmilyen gombra nem reagál, gyújtásra nem kapcsol be automatikusan) Átnéztem belül valamint a motortérben lévő biztosítékokat (AC+ventilátor jelecskéseket), jók. Menet közben megy a klimahűtő ventilátor, ma (30°C) autópályán jövet éreztem tol egy kis hideget a szélvédőre, de sztem menetszélnek köszönhető. Valamint fél órára le is vettem az aksisarut, hátha ez segítene, de sajna nem :S
Amit tudni kell, péntek-szombat-vasárnap a kocsiban aludtam, mellettem sátraztak így néha a xenont használtuk világításnak + néha zene ezért lemerült az aksi (még gyári, egyszer tavasszal már így lemerült). Bebikáztuk (azszem 3xra sikerült, mindig kb. 5 perc járatás után próbálkoztam - akkor emlékeim szerint mikor ráadtam a gyújtást bekapcsolt a levegőkeringtetés és én ki is kapcsoltam azonnal, h ne merítse tovább az aksit). Közben volt egy 1 km-es utánfutó húzásom is, de az nemhiszem h bekavart és amikor Szegedről indultam észrevettem h nem tudom bekapcsolni. :S
Mi lehet a probléma?
Most hogy így elmondtad lehet a bikázástól tönkrement a klímavezérlőd
Volt itt akinek a rádiója halt be egy bikázás után
facelift előtti az autód?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6912 Dátum:
2011.08.07 vasárnap, 16:59:29 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.07 vasárnap, 15:43:16
Most hogy így elmondtad lehet a bikázástól tönkrement a klímavezérlőd
Volt itt akinek a rádiója halt be egy bikázás után
facelift előtti az autód?
utáni, F1 - gondolom jó drága dolog egy olyan
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Laccus.27
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 155
Műszerfal izzó???
«
Új hozzászólás #6913 Dátum:
2011.08.07 vasárnap, 18:12:17 »
Sziasztok!
A hétvége folyamán elsötétült a fordulatszám-jelzőm világításának jobb oldala. A műszerfal szerelés leírását megtaláltam, de az izzó típusát nem sajna :-(
Meg tudná valaki mondani, hogy milyen típusú izzót vegyek? Elméletileg autósboltban vagy villamossági üzletben keressem?
Előre is köszi valakinek: Laci
Naplózva
MKIII 2.0/130LE TD
Ci
Ghia-X Full Aut. (2004/11.) fűthető+hűthető beige bőr (FMBA)
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Műszerfal izzó???
«
Új hozzászólás #6914 Dátum:
2011.08.07 vasárnap, 18:35:24 »
Idézetet írta: lacus.22 - 2011.08.07 vasárnap, 18:12:17
Sziasztok!
A hétvége folyamán elsötétült a fordulatszám-jelzőm világításának jobb oldala. A műszerfal szerelés leírását megtaláltam, de az izzó típusát nem sajna :-(
Meg tudná valaki mondani, hogy milyen típusú izzót vegyek? Elméletileg autósboltban vagy villamossági üzletben keressem?
Előre is köszi valakinek: Laci
Szerintem cseréld ki mind, mert szépen lassan kiég majd a többi is!! én ezt tettem, max egy fél órás meló az egész és minden világít!!
Szükséged lesz:
4db t10 3w
6db t5 1,2w
ahol én kértem csak úgy tudtak adni hogyha megmondtam hány wattost szeretnék
nem ismerték másképp!! max 900Ft-os történet!
azthiszem a fordulatmérőbe amúgy a t10 kell!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6915 Dátum:
2011.08.07 vasárnap, 20:18:26 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2011.08.07 vasárnap, 15:22:40
aloha!
Nem tudom mitévő legyek. Tünet: a digitklima panel nem működik. Semmilyen gombra nem reagál, gyújtásra nem kapcsol be automatikusan) Átnéztem belül valamint a motortérben lévő biztosítékokat (AC+ventilátor jelecskéseket), jók. Menet közben megy a klimahűtő ventilátor, ma (30°C) autópályán jövet éreztem tol egy kis hideget a szélvédőre, de sztem menetszélnek köszönhető. Valamint fél órára le is vettem az aksisarut, hátha ez segítene, de sajna nem :S
Amit tudni kell, péntek-szombat-vasárnap a kocsiban aludtam, mellettem sátraztak így néha a xenont használtuk világításnak + néha zene ezért lemerült az aksi (még gyári, egyszer tavasszal már így lemerült). Bebikáztuk (azszem 3xra sikerült, mindig kb. 5 perc járatás után próbálkoztam - akkor emlékeim szerint mikor ráadtam a gyújtást bekapcsolt a levegőkeringtetés és én ki is kapcsoltam azonnal, h ne merítse tovább az aksit). Közben volt egy 1 km-es utánfutó húzásom is, de az nemhiszem h bekavart és amikor Szegedről indultam észrevettem h nem tudom bekapcsolni. :S
Mi lehet a probléma?
azért ott vannak biztosítékok,amiket érdemes átnézni.de inkább az összeset!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6916 Dátum:
2011.08.07 vasárnap, 20:25:19 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.07 vasárnap, 20:18:26
azért ott vannak biztosítékok,amiket érdemes átnézni.de inkább az összeset!
holnap megteszem
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6917 Dátum:
2011.08.07 vasárnap, 20:26:45 »
Idézetet írta: TZS - 2011.08.07 vasárnap, 14:54:16
Engem is elért az ablakmosó motor halál. Nos,
aki akar spórolni, annak elmondom, hogy javítható a dolog. Nem kell feltétlenül másik motort venni. Kb. 2 óra barkácsolás.
Részleteket megtudni erről hogyan lehet? Készítenél róla valami leírást, ha lehetséges?
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6918 Dátum:
2011.08.07 vasárnap, 22:16:12 »
Idézetet írta: ezsolt - 2011.08.07 vasárnap, 20:26:45
Részleteket megtudni erről hogyan lehet? Készítenél róla valami leírást, ha lehetséges?
Nos, le kell szedni a jobb első kereket. A féltengely felett lévő borítást, ami mögött a főtengely szíjtárcsa van, szintén le kell venni (3 csavar). Aztán a kerékjárat borítását is meg kell bontani (pár csavar). Nem kell teljesen kivenni az egészet, elég csak az elejét és utána hátra lehet hajtani. Ekkor már látszik is az ablakmosó tartály, de még nem lehet hozzáférni teljesen. Ezért le kell szedni, illetve megbontani a lökhárító alatti szoknyát. Egy lemezcsavar tartja a lökös szélén, meg néhány műanyag fülecske. Ki kell feszegetni, de adja magát a dolog. Miután le tudjuk hajtani ezt, akkor már hozzáférhető a 3 db csavar (egy van a bal, kettő a jobb oldalán, ez utóbbiakat úgy kell kitapogatni) ami a tartályt tartja. A csavarok kiszedése után a tartály kimozdítható a helyéről és hozzáférhető a szivattyú. Két cső és egy villamos csati megy rá. A tartályba pedig egy gumi betéten (ami szűrő is) keresztül csatlakozik. Ha van még a tartyályban víz, akkor a szivattyú kifeszegetése után ki fog folyni. Tehát egy vödör jól jön. Ja és a csöveket ne keverjük össze! Az egyik hátra, a másik előre nyom. Ki kell húzni a szitjelzőt is. ezután ki lehet szednia tartályt. A szivattyú teteje simán lehúzható felfelé nem fogja igazán semmi csak rá van pattintva. Ekkor már látszik a szénkefetartó. Ezt két oldalon, két kis ráhajlított lemezdarab fogja. Egy kis lapos csavarhúzó segítségével ki lehet hajlítani a füleket. Ezután le lehet emelni, feszegetni a szénkefe tartót és ki lehet emelni a totál rozsdás forgórészt és ennyi a szétszerelés. Olyan az egész, mintha direkt úgy lenne tervezve, hogy bejusson a víz!
A házat amiben az állórész (mágnesek) van simán ki lehet mosni csap alatt. Én nyomtam bele mindent brigót, wd-40-et, mosószert, meg lapos csavarhúzóval kapirgáltam a rozsdát. A lényeg, hogy szedjük ki a trutyit valahogy. Lehet levegővel fúvatni stb. Arra kell figyelni, hogy a mágnesekre ra tud tapadni a fém rozsda. A kivezető csöveken keresztűl is kifúvattam, de ott nem volt rozsda. A forgórészt pedig egyszerűen lesmirgliztem. Az összeszerlés fordított sorrendben. Én egy kis zsírral azért megkentem a forgó részeket. A szénkefetartó beszerelése is tök egyszerű, a látszat ellenére, mert van rajta két kicsi lyuk. Ezekbe a kell két drótot beletolni, a szénkeféket szétnyitni és ezekkel nyitott állapotban rögzíteni. Ezután a helyére lehet tenni a szénkefetartót. A két kis fülecskét visszahajtani, a drótokat kihúzni. Fontos, hogy az elektromos kivezetés a csőcsonkok felé legyen. Ezután már csak a kupakot kell visszpattintani. Ezután már vissza lehet építeni az egész köcöllét a kiszereléshez képest fordított sorrendben. Az igényesek az ablakmosótartályt is kimoshatják.
Jó barkácsolást!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.07 vasárnap, 22:22:01 írta TZS
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6919 Dátum:
2011.08.08 hétfő, 07:57:45 »
Idézetet írta: TZS - 2011.08.07 vasárnap, 22:16:12
Nos, le kell szedni a jobb első kereket. A féltengely felett lévő borítást, ami mögött a főtengely szíjtárcsa van, szintén le kell venni (3 csavar). Aztán a kerékjárat borítását is meg kell bontani (pár csavar). Nem kell teljesen kivenni az egészet, elég csak az elejét és utána hátra lehet hajtani. Ekkor már látszik is az ablakmosó tartály, de még nem lehet hozzáférni teljesen. Ezért le kell szedni, illetve megbontani a lökhárító alatti szoknyát. Egy lemezcsavar tartja a lökös szélén, meg néhány műanyag fülecske. Ki kell feszegetni, de adja magát a dolog. Miután le tudjuk hajtani ezt, akkor már hozzáférhető a 3 db csavar (egy van a bal, kettő a jobb oldalán, ez utóbbiakat úgy kell kitapogatni) ami a tartályt tartja. A csavarok kiszedése után a tartály kimozdítható a helyéről és hozzáférhető a szivattyú. Két cső és egy villamos csati megy rá. A tartályba pedig egy gumi betéten (ami szűrő is) keresztül csatlakozik. Ha van még a tartyályban víz, akkor a szivattyú kifeszegetése után ki fog folyni. Tehát egy vödör jól jön. Ja és a csöveket ne keverjük össze! Az egyik hátra, a másik előre nyom. Ki kell húzni a szitjelzőt is. ezután ki lehet szednia tartályt. A szivattyú teteje simán lehúzható felfelé nem fogja igazán semmi csak rá van pattintva. Ekkor már látszik a szénkefetartó. Ezt két oldalon, két kis ráhajlított lemezdarab fogja. Egy kis lapos csavarhúzó segítségével ki lehet hajlítani a füleket. Ezután le lehet emelni, feszegetni a szénkefe tartót és ki lehet emelni a totál rozsdás forgórészt és ennyi a szétszerelés. Olyan az egész, mintha direkt úgy lenne tervezve, hogy bejusson a víz!
A házat amiben az állórész (mágnesek) van simán ki lehet mosni csap alatt. Én nyomtam bele mindent brigót, wd-40-et, mosószert, meg lapos csavarhúzóval kapirgáltam a rozsdát. A lényeg, hogy szedjük ki a trutyit valahogy. Lehet levegővel fúvatni stb. Arra kell figyelni, hogy a mágnesekre ra tud tapadni a fém rozsda. A kivezető csöveken keresztűl is kifúvattam, de ott nem volt rozsda. A forgórészt pedig egyszerűen lesmirgliztem. Az összeszerlés fordított sorrendben. Én egy kis zsírral azért megkentem a forgó részeket. A szénkefetartó beszerelése is tök egyszerű, a látszat ellenére, mert van rajta két kicsi lyuk. Ezekbe a kell két drótot beletolni, a szénkeféket szétnyitni és ezekkel nyitott állapotban rögzíteni. Ezután a helyére lehet tenni a szénkefetartót. A két kis fülecskét visszahajtani, a drótokat kihúzni. Fontos, hogy az elektromos kivezetés a csőcsonkok felé legyen. Ezután már csak a kupakot kell visszpattintani. Ezután már vissza lehet építeni az egész köcöllét a kiszereléshez képest fordított sorrendben. Az igényesek az ablakmosótartályt is kimoshatják.
Jó barkácsolást!
http://mondeo.hu/index.php?topic=6338.msg574738#msg574738
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6920 Dátum:
2011.08.08 hétfő, 16:06:34 »
Sziasztok!
Volna egy olan kérdésem, hogy ha hátramenetbe teszem az autót, elvileg meg kellene emelkednie az alapjárati fordulatszámnak 900 1/min -re. Hát nekem éppen hogy valamit érzékelni ebből, de leginkább semmit. A hétvégén beszéltem Sakos kollegával, neki teljesen másként reagál az autója a hátramenetre.
Állítólag egy szoftverfrissítés megoldja a dolgot. Tényleg így van?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26693
Phinabubus, filematológus
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6921 Dátum:
2011.08.08 hétfő, 16:13:22 »
Idézetet írta: gabe - 2011.08.08 hétfő, 16:06:34
Sziasztok!
Volna egy olan kérdésem, hogy ha hátramenetbe teszem az autót, elvileg meg kellene emelkednie az alapjárati fordulatszámnak 900 1/min -re. Hát nekem éppen hogy valamit érzékelni ebből, de leginkább semmit. A hétvégén beszéltem Sakos kollegával, neki teljesen másként reagál az autója a hátramenetre.
Állítólag egy szoftverfrissítés megoldja a dolgot. Tényleg így van?
Kicsit fordítva, de igen.
Szóval ha frissítik a szoftvert, akkor rükibe rakáskor meg fog emelkedni az alapjárat.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6922 Dátum:
2011.08.08 hétfő, 16:39:10 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2011.08.08 hétfő, 16:13:22
Kicsit fordítva, de igen.
Szóval ha frissítik a szoftvert, akkor rükibe rakáskor meg fog emelkedni az alapjárat.
és ez mióta van így?
nekem sem ilyen!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6923 Dátum:
2011.08.08 hétfő, 16:45:58 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.08 hétfő, 16:39:10
és ez mióta van így?
nekem sem ilyen!
A facelift utániakkal van csak így, vagy a facelift előttiekkel is? Az enyém facelift utáni...
Ki tud nekem ilyet csinálni, akinek esze és tapasztalata is van hozzá? Ford szervízen kívül.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
V.Tamás
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6924 Dátum:
2011.08.08 hétfő, 16:56:42 »
Idézetet írta: gabe - 2011.08.08 hétfő, 16:45:58
A facelift utániakkal van csak így, vagy a facelift előttiekkel is? Az enyém facelift utáni...
Ki tud nekem ilyet csinálni, akinek esze és tapasztalata is van hozzá? Ford szervízen kívül.
Esetleg Vik?
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6925 Dátum:
2011.08.08 hétfő, 17:11:33 »
Idézetet írta: V.Tamás - 2011.08.08 hétfő, 16:56:42
Esetleg Vik?
Hát, esetleg. Csak messze van...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6926 Dátum:
2011.08.08 hétfő, 17:16:21 »
Idézetet írta: gabe - 2011.08.08 hétfő, 16:45:58
A facelift utániakkal van csak így, vagy a facelift előttiekkel is? Az enyém facelift utáni...
Ki tud nekem ilyet csinálni, akinek esze és tapasztalata is van hozzá? Ford szervízen kívül.
azért nemértem mert az enyám akkor már majdnem a legutolsó az MK3-ak közül és mégsem csinálja
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6927 Dátum:
2011.08.08 hétfő, 20:06:39 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.08 hétfő, 07:57:45
http://mondeo.hu/index.php?topic=6338.msg574738#msg574738
Pont erre gondoltam!
Kicsit fáradt voltam már mikor írtam. Szebb is lehetett volna, de azért remélem, érthető és segít!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.08.08 hétfő, 20:12:15 írta TZS
»
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
csehors
Vendég
Gyári riasztó
«
Új hozzászólás #6928 Dátum:
2011.08.08 hétfő, 22:50:34 »
Srácok!
Lenne egy "buta" kérdésem! Ugye a Mondeo MKIII-ban (2002-es kombi) nincs gyári riasztó?
Fél éve nem bírom beindítani és nyomát sem látom sehol (persze nem szedtem fel a kárpitot).
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2575
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6929 Dátum:
2011.08.09 kedd, 06:05:51 »
A gázpedál érzékelőket lehet külön cserélni vagy csak komplett gázpedált lehet cserelni 30 pénzért?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
wyctor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8174
+36309351663
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6930 Dátum:
2011.08.09 kedd, 08:03:26 »
Idézetet írta: Koniman - 2011.08.09 kedd, 06:05:51
A gázpedál érzékelőket lehet külön cserélni vagy csak komplett gázpedált lehet cserelni 30 pénzért?
Csak kompletten van
Naplózva
2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6931 Dátum:
2011.08.09 kedd, 08:49:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.08.06 szombat, 22:02:15
Ki keresett mostanaban ulesfutest? Rendelek egyet a hatso ulesemre, meg egy fust alatt meg annak, aki ker belole.
Waeco fajta, amilyent mar vettunk korabban is. 60 Euro + egy tizes a posta, de tobb darab is ugyanugy egy tizes.
AndyA
Én vagyok. Rendelsz akkor nekem is? Hova utaljam a zsét?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6932 Dátum:
2011.08.09 kedd, 08:51:11 »
Kollégák!
Nem sok egy szemernyit ezért a kapcsolóért ennyi? Összesen 9200 Ft. Vagy én lennék sóher?
http://www.vatera.hu/ford_mondeo_iii_dupla_ulesfutes_kapcsolo_csatik_1470374765.html
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6933 Dátum:
2011.08.09 kedd, 09:17:55 »
Idézetet írta: gabe - 2011.08.09 kedd, 08:51:11
Kollégák!
Nem sok egy szemernyit ezért a kapcsolóért ennyi? Összesen 9200 Ft. Vagy én lennék sóher?
http://www.vatera.hu/ford_mondeo_iii_dupla_ulesfutes_kapcsolo_csatik_1470374765.html
nemtom ki árulja ezeket, de egyszer megkérdeztem valamelyik hirdetésében, hogy mit enged a feléből?
nem tetszeik neki az ötlet, nagyon nem korrekt!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6934 Dátum:
2011.08.09 kedd, 09:47:09 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.08.09 kedd, 09:17:55
nemtom ki árulja ezeket, de egyszer megkérdeztem valamelyik hirdetésében, hogy mit enged a feléből?
nem tetszeik neki az ötlet, nagyon nem korrekt!
Egy angliai (magyar) bontós srác. Számomra is furcsa az ár, de Ausztriában se veszem meg olcsóbban, a Cromaxnál 12.000 Ft, de ez mégis csak egy bontott alkatrész!!! Ha az új 12e, akkor ennek 6e Ft körül kellene lennie, nem?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6935 Dátum:
2011.08.09 kedd, 09:56:30 »
Idézetet írta: gabe - 2011.08.09 kedd, 08:51:11
Kollégák!
Nem sok egy szemernyit ezért a kapcsolóért ennyi? Összesen 9200 Ft. Vagy én lennék sóher?
http://www.vatera.hu/ford_mondeo_iii_dupla_ulesfutes_kapcsolo_csatik_1470374765.html
Sok. Ennel olcsobban vettem faceliftes, sok fokozatu kapcsolgatosat.
Nezz inkabb angol eBay-en, meg hazapostaval egyutt is jobban megeri.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6936 Dátum:
2011.08.09 kedd, 13:53:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.08.09 kedd, 09:56:30
Sok. Ennel olcsobban vettem faceliftes, sok fokozatu kapcsolgatosat.
Nezz inkabb angol eBay-en, meg hazapostaval egyutt is jobban megeri.
AndyA
Ok. Csatlakozót is lehet hozzá külön venni?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6937 Dátum:
2011.08.09 kedd, 14:38:56 »
Idézetet írta: gabe - 2011.08.09 kedd, 13:53:18
Ok. Csatlakozót is lehet hozzá külön venni?
Biztos, olyant meg nem probaltam. A sima nyomogombosnal problema nelkul megoldhato a csatlakozas gyari csati nelkul is.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23844
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6938 Dátum:
2011.08.09 kedd, 16:22:51 »
Idézetet írta: gabe - 2011.08.09 kedd, 13:53:18
Ok. Csatlakozót is lehet hozzá külön venni?
azzal együtt kell kérni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6939 Dátum:
2011.08.09 kedd, 16:25:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.08.09 kedd, 16:22:51
azzal együtt kell kérni
Hát ennyit én is tudok!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Tomi20
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6940 Dátum:
2011.08.09 kedd, 16:54:16 »
Idézetet írta: TZS - 2011.08.08 hétfő, 20:06:39
Pont erre gondoltam!
Kicsit fáradt voltam már mikor írtam. Szebb is lehetett volna, de azért remélem, érthető és segít!
A cikk nagyon jó és nálam pont aktuális (volt). Már meg is csináltam és nem kellett újabb fájó ezreket kiadni
egy ilyen motorért.
Köszönöm!!
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 139
Válasz: Gyári riasztó
«
Új hozzászólás #6941 Dátum:
2011.08.09 kedd, 21:18:58 »
Idézetet írta: csehors - 2011.08.08 hétfő, 22:50:34
Srácok!
Lenne egy "buta" kérdésem! Ugye a Mondeo MKIII-ban (2002-es kombi) nincs gyári riasztó?
Fél éve nem bírom beindítani és nyomát sem látom sehol (persze nem szedtem fel a kárpitot).
Az enyém 2001-es (Ghia), de van benne gyári riasztó. A hangja duda, de valahonnan a hátsó tengely felől jön. Hogy honnan, azt kizárt dolog, mert nem tom.......
Naplózva
Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Gyári riasztó
«
Új hozzászólás #6942 Dátum:
2011.08.09 kedd, 22:20:49 »
Idézetet írta: csehors - 2011.08.08 hétfő, 22:50:34
Srácok!
Lenne egy "buta" kérdésem! Ugye a Mondeo MKIII-ban (2002-es kombi) nincs gyári riasztó?
Fél éve nem bírom beindítani és nyomát sem látom sehol (persze nem szedtem fel a kárpitot).
a kürt a csomiban van a jobb oldali kárpit mögött.Ha van.ezt letudod ellenőrizni,ha bezárod duplán az autót és 2-3 perc után pedig felnyitod a motorházteret.Aztán eltudod dönteni!
De alvázszám alapján is meglehet nézni,csak az túl 1xű.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Gyári riasztó
«
Új hozzászólás #6943 Dátum:
2011.08.10 szerda, 07:46:56 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.09 kedd, 22:20:49
a kürt a csomiban van a jobb oldali kárpit mögött.Ha van.ezt letudod ellenőrizni,ha bezárod duplán az autót és 2-3 perc után pedig felnyitod a motorházteret.Aztán eltudod dönteni!
De alvázszám alapján is meglehet nézni,csak az túl 1xű.
Ugy erted, a bal oldali karpit mogott?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6944 Dátum:
2011.08.10 szerda, 10:51:04 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2011.08.07 vasárnap, 15:22:40
aloha!
Nem tudom mitévő legyek. Tünet: a digitklima panel nem működik. Semmilyen gombra nem reagál, gyújtásra nem kapcsol be automatikusan) Átnéztem belül valamint a motortérben lévő biztosítékokat (AC+ventilátor jelecskéseket), jók. Menet közben megy a klimahűtő ventilátor, ma (30°C) autópályán jövet éreztem tol egy kis hideget a szélvédőre, de sztem menetszélnek köszönhető. Valamint fél órára le is vettem az aksisarut, hátha ez segítene, de sajna nem :S
Amit tudni kell, péntek-szombat-vasárnap a kocsiban aludtam, mellettem sátraztak így néha a xenont használtuk világításnak + néha zene ezért lemerült az aksi (még gyári, egyszer tavasszal már így lemerült). Bebikáztuk (azszem 3xra sikerült, mindig kb. 5 perc járatás után próbálkoztam - akkor emlékeim szerint mikor ráadtam a gyújtást bekapcsolt a levegőkeringtetés és én ki is kapcsoltam azonnal, h ne merítse tovább az aksit). Közben volt egy 1 km-es utánfutó húzásom is, de az nemhiszem h bekavart és amikor Szegedről indultam észrevettem h nem tudom bekapcsolni. :S
Mi lehet a probléma?
Idézetet írta: alf - 2011.08.07 vasárnap, 20:18:26
azért ott vannak biztosítékok,amiket érdemes átnézni.de inkább az összeset!
Nem hiszitek el! Ma volt időm átnézni a biztosítékokat és nem hittem a szememnek. Már az utolsó sornál tartottam belül, mikor a FÉKLÁMPA kiégett biztosítékát találtam meg. NEM is működtek a féklámpáim. (Szegedről így jöttem fel
). Biztosíték cserél és klíma panel működik (+féklámpák is). Valszeg utánfutó felrakásnál volt valami zárlat. Tanulság előtte + utána ellenőrizni kell mindent. + Ha nem működik a klimapanelod, nagy valószínűséggel a féklámpáid sem. Szóval így állunk, nem gondoltam volna.... Köszi Alf
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6945 Dátum:
2011.08.10 szerda, 11:31:51 »
Idézetet írta: Big_Qba - 2011.08.10 szerda, 10:51:04
Nem hiszitek el! Ma volt időm átnézni a biztosítékokat és nem hittem a szememnek. Már az utolsó sornál tartottam belül, mikor a FÉKLÁMPA kiégett biztosítékát találtam meg. NEM is működtek a féklámpáim. (Szegedről így jöttem fel
). Biztosíték cserél és klíma panel működik (+féklámpák is). Valszeg utánfutó felrakásnál volt valami zárlat. Tanulság előtte + utána ellenőrizni kell mindent. + Ha nem működik a klimapanelod, nagy valószínűséggel a féklámpáid sem. Szóval így állunk, nem gondoltam volna.... Köszi Alf
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Gyári riasztó
«
Új hozzászólás #6946 Dátum:
2011.08.10 szerda, 11:33:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.08.10 szerda, 07:46:56
Ugy erted, a bal oldali karpit mogott?
AndyA
nem. a menet irány szerint jobb oldal kárpit mögött.Ezen az oldalon van a szivargyujtó aljzat is ,ezért biztos,mert egyszerre bütyköltem őket,amikor levettem a kárpitot!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: Gyári riasztó
«
Új hozzászólás #6947 Dátum:
2011.08.10 szerda, 11:59:06 »
Idézetet írta: alf - 2011.08.10 szerda, 11:33:35
nem. a menet irány szerint jobb oldal kárpit mögött.Ezen az oldalon van a szivargyujtó aljzat is ,ezért biztos,mert egyszerre bütyköltem őket,amikor levettem a kárpitot!
Ott gyárilag vagy utólagosan van szivargyújtó? Utólagos beépítés miatt kérdem...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Gyári riasztó
«
Új hozzászólás #6948 Dátum:
2011.08.10 szerda, 12:03:19 »
Idézetet írta: gabe - 2011.08.10 szerda, 11:59:06
Ott gyárilag vagy utólagosan van szivargyújtó? Utólagos beépítés miatt kérdem...
nekem nem volt gyárilag,csak 1 záródugó a kárpitban,azonban a lukja benne van a műanyag elemben.emiatt álltam neki én is.Ha a csaomiba bekerül 1 hűtőláda vagy világítani kell,az jól jön.A kárpit mögött ott van a kábelkorbácsban a szivargyujtó csatlakozása!Legalább is nekem ott volt.Kapott 1 sziv.gy. aljatot és jóság van!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Gyári riasztó
«
Új hozzászólás #6949 Dátum:
2011.08.10 szerda, 12:24:42 »
Idézetet írta: gabe - 2011.08.10 szerda, 11:59:06
Ott gyárilag vagy utólagosan van szivargyújtó? Utólagos beépítés miatt kérdem...
nekem gyárilag van ott
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Oldalak:
1
...
132
133
134
135
136
137
138
[
139
]
140
141
142
143
144
145
146
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ