Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 00:58:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 628 629 630 631 632 633 634 [635] 636 637 638 639 640 641 642 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11179309 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #31700 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 11:01:48 »

a javítás nem csak fesszab csere.

Csapágyak cseréje
szabadonfutó cseréje vagy beépítése
Fesszab csere ha kell
Csúszógyűrű csere ha kell
Diódhíd javítás vagy csere ha kell
Tekercselés ellenőrzése,szigetelésvizsgálat,forgórész centírozás.
a legfontosabb a próbapadi tesztelés,és a garancia.
Mindezt a Kertész utcában 35ért megkapod félév garival.a szabadonfutó kivételével.
Nem tudom mire gondolsz a forgórész "centírozás"  alatt,  de a csúszógyűrűket csere után fel szokták szabályozni esztergapadon.  nyes Centírozás nyomait nem láttam a forgórészen.  wow1
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31701 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 12:08:17 »

Nem tudom mire gondolsz a forgórész "centírozás"  alatt,  de a csúszógyűrűket csere után fel szokták szabályozni esztergapadon.  nyes Centírozás nyomait nem láttam a forgórészen.  wow1
szószerint centírozást értek. nemtudom

Elektromos berendezések forgórészét centírozni-kiegyensúlyozni kell.Ne a klasszikus "súlyt teszek rá" centírre gondolj.
Esztegapadban megforgatva egy műszerrel mérik a forgórész "ütését-súlykülönbségét".A nehezebb részből általában köszörüléssel elvesznek a vastest súlyából.
Annak,hogy ne legyen 2hét alatt csapágyas,ez a rákfenéje.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #31702 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 13:09:30 »

szószerint centírozást értek. nemtudom

Elektromos berendezések forgórészét centírozni-kiegyensúlyozni kell.Ne a klasszikus "súlyt teszek rá" centírre gondolj.
Esztegapadban megforgatva egy műszerrel mérik a forgórész "ütését-súlykülönbségét".A nehezebb részből általában köszörüléssel elvesznek a vastest súlyából.
Annak,hogy ne legyen 2hét alatt csapágyas,ez a rákfenéje.
Én tisztában vagyok vele mi a különbség a centírozás és a felszabályozás között, de ha a az otthon  újonnan felrakott csúszógyűrűt nem húzzák síkra az meg szétveri az új bronzkefét meg a házát is. Centirozni többféleképpen lehet, nem csak súly rápakolással mint a kerekeknél,hanem ahogy írod köszörüléssel  különböző mélységű furatokkal is. nyes 
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #31703 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 13:22:09 »

Én tisztában vagyok vele mi a különbség a centírozás és a felszabályozás között, de ha a az otthon  újonnan felrakott csúszógyűrűt nem húzzák síkra az meg szétveri az új bronzkefét meg a házát is. Centirozni többféleképpen lehet, nem csak súly rápakolással mint a kerekeknél,hanem ahogy írod köszörüléssel  különböző mélységű furatokkal is. nyes 
de ez értelem szerű a csúszógyűrű cseréjekor.máshogyan nem is lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31704 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 13:25:41 »

Srácok

A fűtőmotor előtét ellenállása ugyanaz a manuálisnak mint a digitálisnak ?

ugy néz ki cserélnem kellene


Köszi a választ előre is
Az enyémben nem ellenállás van, hanem pwm vezérlet teljesítmény elektronika. 2006-os digitklímás.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31705 Dátum: 2017.01.15 vasárnap, 15:34:46 »

Az enyémben nem ellenállás van, hanem pwm vezérlet teljesítmény elektronika. 2006-os digitklímás.

Nekem is digit klima van és azt az elektronikát lehet cserélni, ennek hibája okozhatja azt, hogy
full fordulatról leáll lassúra néha van éget szag is néha szagtalanul áll le lassúra
ilyenkor kikapcsolom pár másodpercre majd vissza és megy napokig hibátlanul

szóval elég volna ennek az elektronikának a cseréje

válaszokat előre is köszönöm
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
medve66
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23


« Új hozzászólás #31706 Dátum: 2017.01.16 hétfő, 10:00:30 »

Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy 2002-es TDCI Mondeoban cseréltünk üléseket, az eddigi szövet fűthető ülések helyett alcantara bőr hűthető-fűthető üléseket tettünk be. Viszont a kapcsoló nagyobb, mint ami az eredeti volt. Van arra valamilyen ötletetek, hogy hogyan lehetne belepasszítani ezt az új kapcsolót a régi helyére? Előre is köszönöm a segítőkész javaslatokat. Üdv.
Naplózva

Ford Mondeo 2008. 2.0 benzin 145 ps
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31707 Dátum: 2017.01.16 hétfő, 10:26:24 »

Esetleg valakinek ötlete?

A Bosch S3 egy mezei ólomakksi. A Mondeóban minimum S4 kell, ezüst-kálcium vagy kálcium-kálcium technológiás.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.16 hétfő, 10:56:55 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #31708 Dátum: 2017.01.16 hétfő, 10:29:10 »

Esetleg valakinek ötlete?
S3 nem való mk3ba, azért nem is bírja benne sokáig

s4 de inkább s5 kell bele. vagy annak megfelelő varta, stb
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Június Caesar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44



E-mail
« Új hozzászólás #31709 Dátum: 2017.01.16 hétfő, 21:28:36 »

FL és azelőtti utastér hőmérséklet érzékelők kompatibilisek egymással?
Naplózva

MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #31710 Dátum: 2017.01.17 kedd, 21:01:58 »

FL és azelőtti utastér hőmérséklet érzékelők kompatibilisek egymással?

Beszívott levegő hőmérséklet érzékelőre gondolsz akkor igen!  wave
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31711 Dátum: 2017.01.18 szerda, 04:18:20 »

Sziasztok!

Egy dolog nem tiszta a tempomatosításnál, a pedálkapcsolók vezetékeinél.

Nekem alapból csak 2 vezetékes kuplungkapcsolóm, és 1db fék kapcsolóm van. Ha berakom az új fékkapcsolót, és a 4 vezetékes kuplungkapcsolót, akkor elvileg 4 vezetékkel lesz több, nem 2-vel mint ahogy írták a cikkben. Vagy ha a kapcsolási rajzot nézem, akkor 2 fékpedálkapcsoló van jelölve, és 1 sima kuplungkapcsoló. De akkor minek a 4 vezetékes kuplungkapcsoló, ha csak 1 érintkező van használva(ami 2 vezeték a kuplungnál).
Csak mert a pedálkapcsolók egyenként lettek levágva, és nincsen a végén a szürke csatlakozó sem nekem(meg aki szétvágta neki sem volt).


Na lehet picit kusza lett a leírás Smiley
Lehet hogy csak valami nagyon apró részletet nem veszek észre Smiley


Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31712 Dátum: 2017.01.18 szerda, 07:18:18 »

Sziasztok!

Egy dolog nem tiszta a tempomatosításnál, a pedálkapcsolók vezetékeinél.

Nekem alapból csak 2 vezetékes kuplungkapcsolóm, és 1db fék kapcsolóm van. Ha berakom az új fékkapcsolót, és a 4 vezetékes kuplungkapcsolót, akkor elvileg 4 vezetékkel lesz több, nem 2-vel mint ahogy írták a cikkben. Vagy ha a kapcsolási rajzot nézem, akkor 2 fékpedálkapcsoló van jelölve, és 1 sima kuplungkapcsoló. De akkor minek a 4 vezetékes kuplungkapcsoló, ha csak 1 érintkező van használva(ami 2 vezeték a kuplungnál).
Csak mert a pedálkapcsolók egyenként lettek levágva, és nincsen a végén a szürke csatlakozó sem nekem(meg aki szétvágta neki sem volt).


Na lehet picit kusza lett a leírás Smiley
Lehet hogy csak valami nagyon apró részletet nem veszek észre Smiley

http://kephost.com/images/2017/01/18/Kapcsolas.jpg
Köszönöm!

Nem marad 4 vezetéked ha rendesen összepárositottad a pedál kapcsoló vezetékeit

Értelemszerűen akinek nincs C36 csatija annak a kábeleket kell szépen párosítania. Ebben az esetben foglyuk
a régi kapcsolók kábeleit levágjuk a megfelelı helyen és a fenti képek segítségével bekötjük az újakat.
vagyis a zöld-fehéret a zöld-fehérrel /fék/ és a zöld-sárgát a zöld-sárgával /kuplung/


A maradék kettő meg a Gemhez megy
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #31713 Dátum: 2017.01.18 szerda, 07:29:58 »

Beszívott levegő hőmérséklet érzékelőre gondolsz akkor igen!  wave

Nem arra gondolt, hanem ami a kormány alatt van, a jobb térdednél. Jól írta ő, auto klímánál van olyan.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.18 szerda, 07:33:05 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #31714 Dátum: 2017.01.18 szerda, 07:35:38 »

Nem arra gondolt, hanem ami a kormány alatt van, a jobb térdednél. Jól írta ő, auto klímánál van olyan.

A belső hőmérséklet érzékelő  falbav
Ugyanaz a fl és az az előtti. Én is erre gondoltam  eplus2
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31715 Dátum: 2017.01.18 szerda, 07:52:13 »

Nem marad 4 vezetéked ha rendesen összepárositottad a pedál kapcsoló vezetékeit

Értelemszerűen akinek nincs C36 csatija annak a kábeleket kell szépen párosítania. Ebben az esetben foglyuk
a régi kapcsolók kábeleit levágjuk a megfelelı helyen és a fenti képek segítségével bekötjük az újakat.
vagyis a zöld-fehéret a zöld-fehérrel /fék/ és a zöld-sárgát a zöld-sárgával /kuplung/


A maradék kettő meg a Gemhez megy

Még nem csináltam semmit, még az alkatrészek se jöttek meg.
Csak a kapcsolási rajzon nem látom, hogy miért van 4 vezetéke a kuplung kapcsolónak.
A csatlakozók meg nem ott lesznek elvágva ahol a cikkben van írva Sad A csatlakozókon 10cm vezeték van kb.

GEM-hez megy van a motorvezérlőbe megy? A cikkben a motorvezérlőnek a csatlakozója van lefényképezve.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.18 szerda, 08:28:50 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #31716 Dátum: 2017.01.18 szerda, 08:44:23 »

FL és azelőtti utastér hőmérséklet érzékelők kompatibilisek egymással?

Szerintem a csatlakozó nem ugyanolyan.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #31717 Dátum: 2017.01.18 szerda, 16:27:17 »

Megkérhetnék valakit akinek kombija van, mérje meg a hátsó ablakfűtés ellenállását.
Le szeretném cserélni, mert nálam csak két szálon fűt. A bontottnál meg nem szeretnék ugyanilyen rosszat venni, valahogy meg kéne állapítani jó-e a kiszemelt!
Köszi, ha valaki hajlandó rá!
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #31718 Dátum: 2017.01.18 szerda, 16:30:09 »

Megkérhetnék valakit akinek kombija van, mérje meg a hátsó ablakfűtés ellenállását.
Le szeretném cserélni, mert nálam csak két szálon fűt. A bontottnál meg nem szeretnék ugyanilyen rosszat venni, valahogy meg kéne állapítani jó-e a kiszemelt!
Köszi, ha valaki hajlandó rá!

Vannak helyek, ahol csinálnak fűtőszál javítást is. Pl.: Nem ismerem őket, a neten találtam. https://szelvedos.hu/futoszal-javitas

Vagy egy javítási tipp egy másik autótípussal elmagyarázva.: http://totalcar.hu/tanacsok/kutyudoktor/2012/12/07/rossz_a_futoszal/
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.18 szerda, 16:32:38 írta Lacika71 » Naplózva
Június Caesar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44



E-mail
« Új hozzászólás #31719 Dátum: 2017.01.18 szerda, 20:12:12 »

A belső hőmérséklet érzékelő  falbav
Ugyanaz a fl és az az előtti. Én is erre gondoltam  eplus2

Köszi! Valaki még esetleg meg tudja erősíteni?
Naplózva

MK3 2.5 V6 Ghia sedan /2001/ ST200 cuccokkal
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31720 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 14:48:02 »

Nem marad 4 vezetéked ha rendesen összepárositottad a pedál kapcsoló vezetékeit

Értelemszerűen akinek nincs C36 csatija annak a kábeleket kell szépen párosítania. Ebben az esetben foglyuk
a régi kapcsolók kábeleit levágjuk a megfelelı helyen és a fenti képek segítségével bekötjük az újakat.
vagyis a zöld-fehéret a zöld-fehérrel /fék/ és a zöld-sárgát a zöld-sárgával /kuplung/


A maradék kettő meg a Gemhez megy

Így hogy megkaptam a kábelt, már értem miért csak 2 vezeték marad Smiley
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #31721 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 14:51:26 »

Értelemszerűen akinek nincs C36 csatija annak a kábeleket kell szépen párosítania. Ebben az esetben foglyuk

Azzal fogorvoshoz kell menni... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #31722 Dátum: 2017.01.19 csütörtök, 14:56:01 »

Azzal fogorvoshoz kell menni... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA

 2funny
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #31723 Dátum: 2017.01.20 péntek, 08:46:00 »

Sziasztok!
Legyen kedves valaki írja már le hány db és milyen típusú led izzót kell vennem a műszerfalba, mert mostanában egymás után hunynak kifelé az égők. Én meg szeretném látni. Köszi előre is. Jani
Naplózva
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #31724 Dátum: 2017.01.20 péntek, 08:49:45 »

Sziasztok!
Legyen kedves valaki írja már le hány db és milyen típusú led izzót kell vennem a műszerfalba, mert mostanában egymás után hunynak kifelé az égők. Én meg szeretném látni. Köszi előre is. Jani


Szia!

A teljes cseréhez szükséges:
4 db T10 zöld vagy fehér led vagy rizsszem izzó (háttérvilágítás)
5 db T5 zöld vagy fehér led vagy rizsszem izzó (index, helyzetjelző, LCD panelek)
1 db T5 kék vagy fehér led vagy rizsszem izzó (refi)

Nekem a háttérvilágításban is zöld van, de nem az igazi a piros mutatókkal.  rinya

Ottó
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.20 péntek, 08:55:09 írta yartam » Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
kocsisj
Vendég
« Új hozzászólás #31725 Dátum: 2017.01.20 péntek, 08:56:27 »

Szia!

A teljes cseréhez szükséges:
4 db T10 zöld vagy fehér led vagy rizsszem izzó (háttérvilágítás)
5 db T5 zöld vagy fehér led vagy rizsszem izzó (index, helyzetjelző, LCD panelek)
1 db T5 kék vagy fehér led vagy rizsszem izzó (refi)

Nekem a háttérvilágításban is zöld van, de nem az igazi a piros mutatókkal.  rinya

Ottó

Nagyon szépen köszönöm!
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31726 Dátum: 2017.01.20 péntek, 18:40:08 »

Sziasztok!

Tempomat működését lehet aktiválni Forscan extended lisence-el vagy csak a visszajelző működését a műszerfalon?

« Utoljára szerkesztve: 2017.01.20 péntek, 19:44:39 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Laller84
Vendég
« Új hozzászólás #31727 Dátum: 2017.01.20 péntek, 19:36:28 »

Üdv Srácok!MK III 2001 2.0 TDDI.Tudna valaki segíteni?A tempomatom és a fedélzeti komputerem nem működik,mióta kicserélték a motort.

Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31728 Dátum: 2017.01.20 péntek, 21:05:45 »

Sziasztok!

Tempomat működését lehet aktiválni Forscan extended lisence-el vagy csak a visszajelző működését a műszerfalon?



Sajna csak IDS-el lehet aktiválni
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #31729 Dátum: 2017.01.20 péntek, 21:29:46 »

Sajna csak IDS-el lehet aktiválni

Tempomatot Forscan is tud elvileg.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Fokadriver1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Új hozzászólás #31730 Dátum: 2017.01.20 péntek, 22:01:53 »

Sziasztok,

-8 fok környékén befagy a hátsó (5.) csomagtérajtóm ajtóm, a mikrokapcsoló hangját sem hallom.  Felette működik rendesen. Ezen segitene, ha szétszedném, kitisztitanám ?  Még nem láttam közelről sosem.  Tipp, ötlet ?  Köszönet, FD.
Naplózva

2002 2.0i   GHIA   145 LE  lpg/tempomat  290+
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31731 Dátum: 2017.01.21 szombat, 04:01:34 »

Sajna csak IDS-el lehet aktiválni

Azthittem hogy az aktiválás megy Forscannel, nem csak a visszajelző piktogram bekapcsolása Cheesy
Akkor sok értelme nincsen annak, mert ahol aktiválják, ott ezt a piktogrammot is be tudják kapcsolni.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31732 Dátum: 2017.01.21 szombat, 07:50:51 »

Tempomatot Forscan is tud elvileg.

csak a visszajelző ikont lehet forscannel bekapcsolni, magát a tempomattot nem
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31733 Dátum: 2017.01.21 szombat, 07:53:21 »

Azthittem hogy az aktiválás megy Forscannel, nem csak a visszajelző piktogram bekapcsolása Cheesy
Akkor sok értelme nincsen annak, mert ahol aktiválják, ott ezt a piktogrammot is be tudják kapcsolni.

Nem sok helyen aktiválják szerintem, mert pl itt Nyíregyen a ford szalonba se, mondtam nekik mit szeretnék és néztek rám nagy bambán,
azt se tudták miről beszélek
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #31734 Dátum: 2017.01.21 szombat, 09:15:32 »

Sziasztok,

-8 fok környékén befagy a hátsó (5.) csomagtérajtóm ajtóm, a mikrokapcsoló hangját sem hallom.  Felette működik rendesen. Ezen segitene, ha szétszedném, kitisztitanám ?  Még nem láttam közelről sosem.  Tipp, ötlet ?  Köszönet, FD.
Szia.
Nem arról van szó,hogy a kapcsoló elött lévő gumi a nagy hidegben megkeményedik.Én cseréltem mikrokapcsolót és nagyon nincs mit pucolgatni.A zárszerkezetet nézd meg,hátha a pára belefagy és azért nem nyit -8 ban.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31735 Dátum: 2017.01.21 szombat, 11:49:19 »

Szia.
Nem arról van szó,hogy a kapcsoló elött lévő gumi a nagy hidegben megkeményedik.Én cseréltem mikrokapcsolót és nagyon nincs mit pucolgatni.A zárszerkezetet nézd meg,hátha a pára belefagy és azért nem nyit -8 ban.

Van egy észrevételem Faceliftes model esetén.

Nekiálltam a légzsákot kicserélni, meg a pedálkapcsolókat összeforrasztottam ahogy kell(tényleg csak 2 maradt Smiley  ).

Viszont a C32-es csatlakozó a biztosítéktábla mellett nem úgy van ahogy a leírásban. A Légzsákból a C32-es csatiba a 2-es és a 13-as érintkezőre megy a vezeték, 1-esbe a fedélzeti gondolom jó. A leírásban 7-es érintkező van használva, pedig az be is van kötve, meg nem is megy a légzsákhoz.
Kimértem multimeterrel is és a színek is úgy stimmelnek ahogy én írtam.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31736 Dátum: 2017.01.21 szombat, 12:11:52 »

Van egy észrevételem Faceliftes model esetén.

Nekiálltam a légzsákot kicserélni, meg a pedálkapcsolókat összeforrasztottam ahogy kell(tényleg csak 2 maradt Smiley  ).

Viszont a C32-es csatlakozó a biztosítéktábla mellett nem úgy van ahogy a leírásban. A Légzsákból a C32-es csatiba a 2-es és a 13-as érintkezőre megy a vezeték, 1-esbe a fedélzeti gondolom jó. A leírásban 7-es érintkező van használva, pedig az be is van kötve, meg nem is megy a légzsákhoz.
Kimértem multimeterrel is és a színek is úgy stimmelnek ahogy én írtam.

Borzasztóan túlbonyolítod a dolgot
Nem tudom mit méricskélsz és minek, a légzsákhoz nem is kell menni-e semminek, az ami kell már gyárilag ott van

Nagyon nem jól olvasod el és értelmezed a leírást

Még néhány forrasztás és készen vagyunk.
Most menjünk a biztosítéktáblánál lévı C32-es csatihoz amit már kihúztunk. A csati fölött pár centivel
csupaszítsuk le a 7-es (fehér), 13-as (barna) és a fedcomposok az 1-es (fekete-fehér) kábeleket ,ne vágjuk
el a kábeleket csak pucoljuk meg egy kis részen a forrasztás miatt.
Ha ezzel megvagyunk forrasszuk rá a: - 7-esre(fehér) az ecu 57-as kábelét
- 13-asra(barna) az ecu 13-os kábelét
- 1-esre (fekete-fehér) FEDCOMPOSOK az ecu 60-es kábelét

Miután végeztünk a forrasztásokkal jól szigeteljük le a kábeleket és a csatit dugjuk vissza a helyére.

Én itt nem olvasom hogy bármi kellene a légzsákhoz és nem is kell
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31737 Dátum: 2017.01.21 szombat, 12:17:50 »

Borzasztóan túlbonyolítod a dolgot
Nem tudom mit méricskélsz és minek, a légzsákhoz nem is kell menni-e semminek, az ami kell már gyárilag ott van

Nagyon nem jól olvasod el és értelmezed a leírást

Még néhány forrasztás és készen vagyunk.
Most menjünk a biztosítéktáblánál lévı C32-es csatihoz amit már kihúztunk. A csati fölött pár centivel
csupaszítsuk le a 7-es (fehér), 13-as (barna) és a fedcomposok az 1-es (fekete-fehér) kábeleket ,ne vágjuk
el a kábeleket csak pucoljuk meg egy kis részen a forrasztás miatt.
Ha ezzel megvagyunk forrasszuk rá a: - 7-esre(fehér) az ecu 57-as kábelét
- 13-asra(barna) az ecu 13-os kábelét
- 1-esre (fekete-fehér) FEDCOMPOSOK az ecu 60-es kábelét

Miután végeztünk a forrasztásokkal jól szigeteljük le a kábeleket és a csatit dugjuk vissza a helyére.

Én itt nem olvasom hogy bármi kellene a légzsákhoz és nem is kell

A légzsákon lévő kapcsolókra gondolok. Onnét 2 (+ egy +12V) vezeték megy a C32 csatlakozóba a spirálon keresztül, amik le vannak írva szín szerint. És a C32 csatlakozó 2-es és 13-as érintkezőjéhez megy nálam. Faceliftes autómnál.

Elolvastam rendesen a leírást, és ettől függetlenül meg szeretek győződni a dolgokról, hogy tényleg úgy van-e.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.21 szombat, 12:19:29 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31738 Dátum: 2017.01.21 szombat, 12:21:45 »

Borzasztóan túlbonyolítod a dolgot
Nem tudom mit méricskélsz és minek, a légzsákhoz nem is kell menni-e semminek, az ami kell már gyárilag ott van

Nagyon nem jól olvasod el és értelmezed a leírást

Még néhány forrasztás és készen vagyunk.
Most menjünk a biztosítéktáblánál lévı C32-es csatihoz amit már kihúztunk. A csati fölött pár centivel
csupaszítsuk le a 7-es (fehér), 13-as (barna) és a fedcomposok az 1-es (fekete-fehér) kábeleket ,ne vágjuk
el a kábeleket csak pucoljuk meg egy kis részen a forrasztás miatt.
Ha ezzel megvagyunk forrasszuk rá a: - 7-esre(fehér) az ecu 57-as kábelét
- 13-asra(barna) az ecu 13-os kábelét
- 1-esre (fekete-fehér) FEDCOMPOSOK az ecu 60-es kábelét

Miután végeztünk a forrasztásokkal jól szigeteljük le a kábeleket és a csatit dugjuk vissza a helyére.

Én itt nem olvasom hogy bármi kellene a légzsákhoz és nem is kell

Ja te Írod hogy a 7-es lábra ami FEHÉR, na az nem fehér hanem fekete kék nálam, és a 2-es a FEHÉR
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.21 szombat, 14:11:07 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31739 Dátum: 2017.01.21 szombat, 12:49:39 »

A légzsákon lévő kapcsolókra gondolok. Onnét 2 (+ egy +12V) vezeték megy a C32 csatlakozóba a spirálon keresztül, amik le vannak írva szín szerint. És a C32 csatlakozó 2-es és 13-as érintkezőjéhez megy nálam. Faceliftes autómnál.

Elolvastam rendesen a leírást, és ettől függetlenül meg szeretek győződni a dolgokról, hogy tényleg úgy van-e.

Nekem semmit nem kellet ott csinálni, ott is gyárilag ott volt minden , szerintem neked is ott van és nem kell oda pótolni semmit
a 3 csatlakozót becsatlakoztattam és kész összeraktam a kormányt

A kormány jobboldalán a gyújtás kapcsoló mellet van egy csatlakozó a C413-s és abban az 5-s fehér és 6-s barna vezetéknek kell meglenni-e
ha nincs , akkor kell pótolni, mert ezek a tempomat vezetékei

Szóval más nem kell a kormánynál
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31740 Dátum: 2017.01.21 szombat, 12:53:47 »

Ja te Írod hogy a 7-es lábra ami FEHÉR, na az nem fehér hanem fekete piros nálam, és a 2-es a FEHÉR

Mert nekem fehér és minden más leírásban is fehérnek van írva, szóval nálad van valami furcsaság

Tessék itt egy másik leírás is, ez Német leírás, csak egy fórum társunk lefordította

http://data.hu/get/10269537/Tempomat__MK3_dizel_C100_C200_hun.pdf
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.21 szombat, 12:59:26 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31741 Dátum: 2017.01.21 szombat, 12:59:27 »

Nekem semmit nem kellet ott csinálni, ott is gyárilag ott volt minden , szerintem neked is ott van és nem kell oda pótolni semmit
a 3 csatlakozót becsatlakoztattam és kész összeraktam a kormányt

A kormány jobboldalán a gyújtás kapcsoló mellet van egy csatlakozó a C413-s és abban az 5-s fehér és 6-s barna vezetéknek kell meglenni-e
ha nincs , akkor kell pótolni, mert ezek a tempomat vezetékei

Szóval más nem kell a kormánynál

Igen ezeket néztem meg a fehér és a barna vezetéket. Szakadásmérővel néztem meg kihúzott csatlakozókkal(hogy ne szóljon bele semmi).
A fehér vezeték a kormánytól a C32 -2be ment(ott is fehér), aljzatban nincs benne a tű nekem
Barna vezeték a kormánytól a C32 -13-ba ment(ott is barna), aljzatban nincs benne a tű nekem
A C32 -1 sincs az aljzatban nekem, és gondolom felmegy a műszercsoporthoz.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31742 Dátum: 2017.01.21 szombat, 12:59:49 »

Mert nekem fehér és minden más leírásban is fehérnek van írva, szóval nálad van valami furcsaság

Tessék itt egy másik leírás is, ez Német leírás, csak egy fórum társunk lefordította

http://data.hu/get/10269537/Tempomat__MK3_dizel_C100_C200_hun.pdf

Ezt is néztem.

Sőt azt is láttam hogy a C200 leírásában is ott a C32/7

Na nem értem azért. Motorvezérlőben hiányzik mind az 5 érintkező, ezeket még be kell szereznem.
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.21 szombat, 13:03:06 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #31743 Dátum: 2017.01.21 szombat, 13:12:51 »

Igen ezeket néztem meg a fehér és a barna vezetéket. Szakadásmérővel néztem meg kihúzott csatlakozókkal(hogy ne szóljon bele semmi).
A fehér vezeték a kormánytól a C32 -2be ment(ott is fehér), aljzatban nincs benne a tű nekem
Barna vezeték a kormánytól a C32 -13-ba ment(ott is barna), aljzatban nincs benne a tű nekem
A C32 -1 sincs az aljzatban nekem, és gondolom felmegy a műszercsoporthoz.

Aljzatban nincs is nekem se, ezért kell a csatlakozóba csatlakoztatni a vezetékeket, hogy ne kelljen az aljzatot is variálni
igy egyszerűbb

ha ebbe a német leírásba megnézed a csatlakozó kiosztást és hogy melyik vége hova megy, ott is az van hogy
C200/57-s 0.5 vastag wh=fehér és a C32/7-s lábhoz megy

szóval valami nálad nem kerek
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31744 Dátum: 2017.01.21 szombat, 13:17:31 »

Aljzatban nincs is nekem se, ezért kell a csatlakozóba csatlakoztatni a vezetékeket, hogy ne kelljen az aljzatot is variálni
igy egyszerűbb

ha ebbe a német leírásba megnézed a csatlakozó kiosztást és hogy melyik vége hova megy, ott is az van hogy
C200/57-s 0.5 vastag wh=fehér és a C32/7-s lábhoz megy

szóval valami nálad nem kerek


Azt tudom hogy az aljzatban nem kell csinálni semmit. De a C32/7-ben az aljzatban is benne a tű tehát megy valahova(tegyük fel az ECUhoz megy mint tempomat, akkor a többi miért nincs bekábelezve).

A szín viszont tuti nem stimmel és csak 1db fehér vezeték van(nálam a 2-es).

 falbav
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31745 Dátum: 2017.01.21 szombat, 13:22:19 »

Aljzatban nincs is nekem se, ezért kell a csatlakozóba csatlakoztatni a vezetékeket, hogy ne kelljen az aljzatot is variálni
igy egyszerűbb

ha ebbe a német leírásba megnézed a csatlakozó kiosztást és hogy melyik vége hova megy, ott is az van hogy
C200/57-s 0.5 vastag wh=fehér és a C32/7-s lábhoz megy

szóval valami nálad nem kerek


http://kephost.com/images/2017/01/21/DSC_0023.jpg

Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #31746 Dátum: 2017.01.21 szombat, 13:46:55 »

Aljzatban nincs is nekem se, ezért kell a csatlakozóba csatlakoztatni a vezetékeket, hogy ne kelljen az aljzatot is variálni
igy egyszerűbb

ha ebbe a német leírásba megnézed a csatlakozó kiosztást és hogy melyik vége hova megy, ott is az van hogy
C200/57-s 0.5 vastag wh=fehér és a C32/7-s lábhoz megy

szóval valami nálad nem kerek

Nekem ugyan teljesen mindegy milyen színű vezetéken "pörlekedtek" de mivel dolgoztam kábelkorbácsokat gyártó gyárban két apróság. 1. Azonos  kábelkötegről van szó?  2 Ha kábelköteg gyártójánál elfogy egy szín, tegyük fel 0,5 fehér akkor megáll az élet? Ne gondold, valami olyan színnel helyettesítik amiből  nem lesz hiány, előfordulhat, hogy a vevő jelen esetben a Ford nem is tud a színcseréről.  worship
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31747 Dátum: 2017.01.21 szombat, 13:57:42 »

Aljzatban nincs is nekem se, ezért kell a csatlakozóba csatlakoztatni a vezetékeket, hogy ne kelljen az aljzatot is variálni
igy egyszerűbb

ha ebbe a német leírásba megnézed a csatlakozó kiosztást és hogy melyik vége hova megy, ott is az van hogy
C200/57-s 0.5 vastag wh=fehér és a C32/7-s lábhoz megy

szóval valami nálad nem kerek


Lengyel oldalon felhívják a figyelmet hogy a két tű fel van cserélve, nem a 7-est kell bekötni hanem a 2-est!
http://www.mondeoklubpolska.pl/archive/index.php/t-91136.html

Akkor most?

Az eredeti szöveg:

Pamiętacie uwagę o błędzie z zamienionym C32/7 na C32/2 – teraz jest dobry moment, aby to sprawdzić.

http://i1061.photobucket.com/albums/t470/pluttek/29-C32_wtyk1.png

http://i1061.photobucket.com/albums/t470/pluttek/30-C32_wtyk2.png
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.21 szombat, 14:30:43 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #31748 Dátum: 2017.01.21 szombat, 13:59:05 »

Nekem ugyan teljesen mindegy milyen színű vezetéken "pörlekedtek" de mivel dolgoztam kábelkorbácsokat gyártó gyárban két apróság. 1. Azonos  kábelkötegről van szó?  2 Ha kábelköteg gyártójánál elfogy egy szín, tegyük fel 0,5 fehér akkor megáll az élet? Ne gondold, valami olyan színnel helyettesítik amiből  nem lesz hiány, előfordulhat, hogy a vevő jelen esetben a Ford nem is tud a színcseréről.  worship

Én nem a színeken veszekedek, hanem hogy multimeter szakadásvizsgálóval nem a 7-esre megy a spirál alatti csatlakozóból a jel, hanem a 2-esre
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #31749 Dátum: 2017.01.21 szombat, 14:31:41 »

Én nem a színeken veszekedek, hanem hogy multimeter szakadásvizsgálóval nem a 7-esre megy a spirál alatti csatlakozóból a jel, hanem a 2-esre
Sajnos a vezérlőkkel hasonló a helyzet mint a kábelkorbácsokkal. Egy 196 pin-es stekker több számsorral létezik, ha nem látom nem hiszem el. Szemmel látható különbség, hogy belül a panelba forrasztott lábak ónozása nem azonos, az egyiknek réz szine van a lábak egy részének,  kívülről ugyan az, funkcionálisan egymással helyettesíthető, hibátlanul működni fog. Elképzelhető hogy a pinek számozása sem egyforma. Tempomat, légyzsák témában nem vagyok otthon, de most egy vezérlőket gyártó gyárban dolgozom. Talán ha a két autó egymás mellett állna, könnyebben zöld ágra tudnátok vergődni.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Oldalak: 1 ... 628 629 630 631 632 633 634 [635] 636 637 638 639 640 641 642 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.