Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 01:08:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 693 694 695 696 697 698 699 [700] 701 702 703 704 705 706 707 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11191937 alkalommal)
0 Felhasználó és 78 vendég van a témában
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #34950 Dátum: 2018.11.20 kedd, 23:00:22 »

Itt látok Jászplasztik aksikat is. Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
(Nekem a gyár itt van a szomszédba az lenne a legközelebb! Garancia érvényesítése miatt is a legegyszerűbb. Bedobom a feleségem kocsijába és 3 perc alatt ott vagyok.)

BM
Bármilyen furcsa nekem egyedül a Banner-rel volt gondom (25 hónapot birt) és a a Perion volt a legjobb több mint 8 év. Jász akksi is öt körül volt.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Pierr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10



E-mail
« Új hozzászólás #34951 Dátum: 2018.11.21 szerda, 07:03:29 »

Szkasztok,
Tudnaa valaki segíteni  abban hogy az F91 biztosíték 7,5 A  miért ovad ki gyújtás bekapcsolásakor.Kicseréltem ment a két ablak rendesen  csak elõl elektromosak,majd másnap elndultam vele le akartam húzni már nem tudtam. Kicseréltem gyújtás rá müködtetni akarom semmi  bizti kivesz ennek is annyi.Esetleg milyen fogyasztó van még ezen a biztin?vagy merre lehetne elindulni  hohy kiszürjem mitöl olvad ki.Ford mndeo mk3 2002 1.8 benzin  cgba
Naplózva

Mondeo Mk3 1.8  duratech 110 LE 16V 2002 CGBA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #34952 Dátum: 2018.11.21 szerda, 07:24:18 »

Szkasztok,
Tudnaa valaki segíteni  abban hogy az F91 biztosíték 7,5 A  miért ovad ki gyújtás bekapcsolásakor.Kicseréltem ment a két ablak rendesen  csak elõl elektromosak,majd másnap elndultam vele le akartam húzni már nem tudtam. Kicseréltem gyújtás rá müködtetni akarom semmi  bizti kivesz ennek is annyi.Esetleg milyen fogyasztó van még ezen a biztin?vagy merre lehetne elindulni  hohy kiszürjem mitöl olvad ki.Ford mndeo mk3 2002 1.8 benzin  cgba
F91 - 7.5A - Electric Windows, Dimming Mirror, Sunroof
Maga az ablakmozgató motor.Lehet a vezetékelés zárlatos a kábelátvezetőben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #34953 Dátum: 2018.11.21 szerda, 17:49:15 »

Sziasztok!

Az MK3-as faceliftes kombiban kiégett a hátsó fényszoróm. Kicseréltem az égőt, de most sem világít. Valakinek lenne tippje mit nézzek még meg? Mi szokott még ilyenkor szóba kerülni?

Köszi, üdv:
Laci
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34954 Dátum: 2018.11.21 szerda, 19:06:58 »

Sziasztok!
Jól tudom, hogyha inditozas közben villog vagy világít az abs és esp lámpa az akkor akksi hibát jelent?
Köszönöm
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #34955 Dátum: 2018.11.21 szerda, 19:28:33 »

Sziasztok!
Jól tudom, hogyha inditozas közben villog vagy világít az abs és esp lámpa az akkor akksi hibát jelent?
Köszönöm

Igen, szokott ilyet csinálni alacsony akku fesznél.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #34956 Dátum: 2018.11.21 szerda, 19:29:28 »

Sziasztok!

Az MK3-as faceliftes kombiban kiégett a hátsó fényszoróm. Kicseréltem az égőt, de most sem világít. Valakinek lenne tippje mit nézzek még meg? Mi szokott még ilyenkor szóba kerülni?

Köszi, üdv:
Laci

Én elkezdeném méricskélni a foglalatot, illetve a lámpára menő csatlakozót első körben.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #34957 Dátum: 2018.11.21 szerda, 19:38:52 »

Sziasztok!
Jól tudom, hogyha inditozas közben villog vagy világít az abs és esp lámpa az akkor akksi hibát jelent?
Köszönöm
+ ha kiakad és visszaesik normál helyzetbe mind a 2 mutató(fordulatszám,sebesség),akkor is akksi. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34958 Dátum: 2018.11.21 szerda, 19:39:53 »

Igen, szokott ilyet csinálni alacsony akku fesznél.

Köszi!
Az lehet, hogyha megyek vele pl 200km akkor sem tölt vissza eleget? Elvileg 14.4 a töltésem, mégis mindig villog vagy világít indítózas közben!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34959 Dátum: 2018.11.21 szerda, 19:41:04 »

+ ha kiakad és visszaesik normál helyzetbe mind a 2 mutató(fordulatszám,sebesség),akkor is akksi. vigyor3

Ilyen észrevételem még nem volt. Normálisan teker indul egyből
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #34960 Dátum: 2018.11.21 szerda, 19:44:30 »

Ilyen észrevételem még nem volt. Normálisan teker indul egyből
A akksi halála előtt nemsokkal csinálja ezt inkább.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #34961 Dátum: 2018.11.21 szerda, 20:01:21 »

Köszi!
Az lehet, hogyha megyek vele pl 200km akkor sem tölt vissza eleget? Elvileg 14.4 a töltésem, mégis mindig villog vagy világít indítózas közben!

Tölteni tölt a generátor, csak az akku nem tudja már úgy eltárolni.
Úgyis jön a tél, cseréld az akkut, míg meg nem nyikkan, mikor pont épp Kecskerecsegepöcsöge alsó után vagy 10 km-rel.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34962 Dátum: 2018.11.21 szerda, 21:30:34 »

Tölteni tölt a generátor, csak az akku nem tudja már úgy eltárolni.
Úgyis jön a tél, cseréld az akkut, míg meg nem nyikkan, mikor pont épp Kecskerecsegepöcsöge alsó után vagy 10 km-rel.

Egy 2014-ben vásárolt exide excell van benne hetven pár ah. ennyit bírt volna? Mikor melegebb volt akkor is ezt csinálta.
Gondolom Motorcraftot ajánlod!? Vagy bármelyik más ca-ca vagy silver akksi megteszi?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #34963 Dátum: 2018.11.21 szerda, 21:35:54 »

Egy 2014-ben vásárolt exide excell van benne hetven pár ah. ennyit bírt volna? Mikor melegebb volt akkor is ezt csinálta.
Gondolom Motorcraftot ajánlod!? Vagy bármelyik más ca-ca vagy silver akksi megteszi?

Ag-Ca vagy Ca-Ca technológiás és befér a régi helyére.(70 Ah körüli)
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.21 szerda, 21:37:50 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #34964 Dátum: 2018.11.21 szerda, 22:32:23 »

Egy 2014-ben vásárolt exide excell van benne hetven pár ah. ennyit bírt volna? Mikor melegebb volt akkor is ezt csinálta.
Gondolom Motorcraftot ajánlod!? Vagy bármelyik más ca-ca vagy silver akksi megteszi?


Gari lejárta után minden nap ajándék... 4 év alatt simán megpusztulhat.
Kálciumos legyen az a lényeg. Az akku nem egy rakéta tudomány, kb bármely márka jó.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #34965 Dátum: 2018.11.21 szerda, 23:21:04 »

Egy 2014-ben vásárolt exide excell van benne hetven pár ah. ennyit bírt volna? Mikor melegebb volt akkor is ezt csinálta.
Gondolom Motorcraftot ajánlod!? Vagy bármelyik más ca-ca vagy silver akksi megteszi?

Ha kétségeid vannak bemégy egy akksis  boltba vagy egy  villanyoshoz ott kimérik neked az akksit, hogy jó-e.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34966 Dátum: 2018.11.22 csütörtök, 05:57:24 »

Gari lejárta után minden nap ajándék... 4 év alatt simán megpusztulhat.
Kálciumos legyen az a lényeg. Az akku nem egy rakéta tudomány, kb bármely márka jó.

Köszönöm!
Mekkorát nézegessek bele. Most talán 72ah van benne.
Érdemes mondjuk egy 80ah vagy elég a 70ah körüli?
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.22 csütörtök, 05:59:32 írta Lacko1984 » Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34967 Dátum: 2018.11.22 csütörtök, 06:01:04 »

Ha kétségeid vannak bemégy egy akksis  boltba vagy egy  villanyoshoz ott kimérik neked az akksit, hogy jó-e.

Befogok menni, köszi.
Furcsa, hogy a belső vilagitasomban most ledet raktam és éjjel látom, hogy halványan világít. Eddig ugye a sima szofitaval nem tűnt fel de szerintem ez nem normális?!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #34968 Dátum: 2018.11.22 csütörtök, 07:26:09 »

Sziasztok!

Az MK3-as faceliftes kombiban kiégett a hátsó fényszoróm. Kicseréltem az égőt, de most sem világít. Valakinek lenne tippje mit nézzek még meg? Mi szokott még ilyenkor szóba kerülni?

Köszi, üdv:
Laci

WTF hátsó fényszóró?!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #34969 Dátum: 2018.11.22 csütörtök, 09:14:56 »

Befogok menni, köszi.
Furcsa, hogy a belső vilagitasomban most ledet raktam és éjjel látom, hogy halványan világít. Eddig ugye a sima szofitaval nem tűnt fel de szerintem ez nem normális?!

Mert a GEM-ben lévő FET-ek szivárogtatnak annyit, amitől a LED már éppen láthatóan világít, de a sima izzón semmi hatása nincs.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #34970 Dátum: 2018.11.22 csütörtök, 09:57:27 »

Köszönöm!
Mekkorát nézegessek bele. Most talán 72ah van benne.
Érdemes mondjuk egy 80ah vagy elég a 70ah körüli?

Elég a 70Ah.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #34971 Dátum: 2018.11.22 csütörtök, 12:19:23 »

Befogok menni, köszi.
Furcsa, hogy a belső vilagitasomban most ledet raktam és éjjel látom, hogy halványan világít. Eddig ugye a sima szofitaval nem tűnt fel de szerintem ez nem normális?!

Az nem is világít, azért. Smiley

Fogsz egy ellenállást, mondjuk úgy 100-120 Ohm, 5W-osat, és párhuzamosan a LED-izzóval beforrasztod. Az pont el fogja vinni azt a minimális pár mA-t, és elhallgatnak a LED-ek.

www.lomex.hu

03-02-49, 03-02-94

Kb. 20 Ft egy darab.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34972 Dátum: 2018.11.22 csütörtök, 18:33:31 »

Köszönöm mindenkinek!
Holnap megmeretem az akksim és ha kell akkor egy 70ah körülit veszek ami ca vagy silver akksi!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34973 Dátum: 2018.11.23 péntek, 10:27:07 »

Köszönöm mindenkinek!
Holnap megmeretem az akksim és ha kell akkor egy 70ah körülit veszek ami ca vagy silver akksi!

Megmeretem azt mondták kb 80%-os állapotban van!
De akkor mitől villog/világít indítózas közben az abs és esp lámpa?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #34974 Dátum: 2018.11.23 péntek, 10:40:29 »

Megmeretem azt mondták kb 80%-os állapotban van!
De akkor mitől villog/világít indítózas közben az abs és esp lámpa?

Szokásos dolgok megvoltak, mint akksi alatti földelési pont korróziómentesítése, félárbócon lógó indtómotor-vezetékek javítása stb.?

Amúgy mérj feszt indítózás közben, ki fog derülni, hogy mi az igazság.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #34975 Dátum: 2018.11.23 péntek, 10:40:50 »

Megmeretem azt mondták kb 80%-os állapotban van!
De akkor mitől villog/világít indítózas közben az abs és esp lámpa?
Attól, hogy 11v alá esik a fesz.
Lehet áramot kellene mérni az önindítón, nem-e az okozza a túlzott fesz esést.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34976 Dátum: 2018.11.23 péntek, 11:08:39 »

Szokásos dolgok megvoltak, mint akksi alatti földelési pont korróziómentesítése, félárbócon lógó indtómotor-vezetékek javítása stb.?

Amúgy mérj feszt indítózás közben, ki fog derülni, hogy mi az igazság.

AndyA

Nem tisztítottam semmit. Akksira gondoltam
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34977 Dátum: 2018.11.23 péntek, 11:09:54 »

Attól, hogy 11v alá esik a fesz.
Lehet áramot kellene mérni az önindítón, nem-e az okozza a túlzott fesz esést.

Nekem beterhelte az akksit azt mondta ha 9v alá esik akkor van probléma. Pont 9et mutatott terhelés alatt.
De akkor ez nem jó?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #34978 Dátum: 2018.11.23 péntek, 11:34:33 »

Nekem beterhelte az akksit azt mondta ha 9v alá esik akkor van probléma. Pont 9et mutatott terhelés alatt.
De akkor ez nem jó?
pont már kevés.
Indítómotoron kellene laktfogóval áramot mérni,nem-e az húzza le túlzottan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34979 Dátum: 2018.11.23 péntek, 11:51:42 »

pont már kevés.
Indítómotoron kellene laktfogóval áramot mérni,nem-e az húzza le túlzottan.

Koszi, de fogalmam sincs miről beszélsz.
Az elektromossag és én az ég és föld!
Ha bemegyek egy szervizbe, mint kell kérnem, hogy megertsek mit akarok?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #34980 Dátum: 2018.11.23 péntek, 12:44:46 »

Koszi, de fogalmam sincs miről beszélsz.
Az elektromossag és én az ég és föld!
Ha bemegyek egy szervizbe, mint kell kérnem, hogy megertsek mit akarok?
Az autóvillamossági tudni fogja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34981 Dátum: 2018.11.23 péntek, 12:48:22 »

Az autóvillamossági tudni fogja.

Rendben, köszönöm
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #34982 Dátum: 2018.11.23 péntek, 13:11:03 »

Nekem beterhelte az akksit azt mondta ha 9v alá esik akkor van probléma. Pont 9et mutatott terhelés alatt.
De akkor ez nem jó?

10V alá nem kellene mennie.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34983 Dátum: 2018.11.23 péntek, 14:09:13 »

10V alá nem kellene mennie.

AndyA

Ratett a két polusra valamit, hogy terhelésen legyen és ott pont 9ig ment le
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #34984 Dátum: 2018.11.23 péntek, 14:10:36 »

Ratett a két polusra valamit, hogy terhelésen legyen és ott pont 9ig ment le

Akkor az már nem az az acélos. Bár attól még akár évekig is kifogástalanul szolgálhat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34985 Dátum: 2018.11.23 péntek, 14:41:29 »

Akkor az már nem az az acélos. Bár attól még akár évekig is kifogástalanul szolgálhat.

AndyA

azt mondta kb 80%-os állapotban van az akksim!
4 éves, ezt kicsit kétlem már
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #34986 Dátum: 2018.11.23 péntek, 15:08:49 »

azt mondta kb 80%-os állapotban van az akksim!
4 éves, ezt kicsit kétlem már


Pedig nem lehetetlen. A mai akksik sajnos elég gyakran úgy halnak meg, hogy pl. elindulsz vele otthonról, simán megy minden, megállsz a boltnál, vásárolsz, visszaülsz a kocsiba, és se kép, se hang.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34987 Dátum: 2018.11.23 péntek, 20:31:45 »

Akkor az már nem az az acélos. Bár attól még akár évekig is kifogástalanul szolgálhat.

AndyA

Megmertuk indítás alatt 9.5-ig esik vissza.
Ez most jó vagy nem?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #34988 Dátum: 2018.11.23 péntek, 21:32:02 »

Megmertuk indítás alatt 9.5-ig esik vissza.
Ez most jó vagy nem?

Nem igazan.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #34989 Dátum: 2018.11.23 péntek, 22:16:01 »

Megmertuk indítás alatt 9.5-ig esik vissza.
Ez most jó vagy nem?

Nem használhatatlan, de nem is igazán acélos már...

Nekem akkor szokott 9,8V körülre esni, amikor a 75A kieg. fűtést elfelejtem lekapcsolni, mielőtt indítózok. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34990 Dátum: 2018.11.24 szombat, 07:33:13 »

Nem használhatatlan, de nem is igazán acélos már...

Nekem akkor szokott 9,8V körülre esni, amikor a 75A kieg. fűtést elfelejtem lekapcsolni, mielőtt indítózok. Smiley

AndyA

Akkor mégiscsak vegyek bele egy akkut?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34991 Dátum: 2018.11.24 szombat, 07:37:44 »

Nem igazan.

Amúgy a nyugalmi helyzetben 12.5-12.6 körül az jó érték?
14.4-14.5 a töltésem azzal nincs baj az tuti, bárhogy terhelés nem változik!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #34992 Dátum: 2018.11.24 szombat, 07:57:14 »

Akkor mégiscsak vegyek bele egy akkut?
Kérj kölcsön egy tuti jót és próbáld ki, azzal villog-e.
Fölöslegesen ne költs.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34993 Dátum: 2018.11.24 szombat, 08:08:50 »

Kérj kölcsön egy tuti jót és próbáld ki, azzal villog-e.
Fölöslegesen ne költs.

Erre gondoltam én is
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34994 Dátum: 2018.11.24 szombat, 13:23:05 »

Felraknam tölteni az akksit.
A töltő szerint 12.8 van benne.
De nem is világít a magic eye.
Annak mindig világítania kellene nem?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27031


E-mail
« Új hozzászólás #34995 Dátum: 2018.11.24 szombat, 13:29:31 »

Amúgy a nyugalmi helyzetben 12.5-12.6 körül az jó érték?
14.4-14.5 a töltésem azzal nincs baj az tuti, bárhogy terhelés nem változik!

12,7V a névleges nyugalmi fesz. 12,5-12,6 miatt én még nem aggódnék.

14,4V meg a töltőfesz, az is rendben van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #34996 Dátum: 2018.11.24 szombat, 15:27:05 »

Felraknam tölteni az akksit.
A töltő szerint 12.8 van benne.
De nem is világít a magic eye.
Annak mindig világítania kellene nem?

Nem is fog soha, mivel az nem lámpa
ha egyszer lemerül az aksi, az többet nem jelez, sav gyengült fajsullya miatt, ha jól emlékszem
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #34997 Dátum: 2018.11.24 szombat, 22:06:59 »

Felraknam tölteni az akksit.
A töltő szerint 12.8 van benne.
De nem is világít a magic eye.
Annak mindig világítania kellene nem?

Nekem most a hidegekben gyújtás után 11.5, indítás közben lemegy 10-re. Majd ha melegebb lesz az idő 1 volttal több lesz. A magic eye csak 1 cellát figyel. És nekem is az a tapasztalatom, hogy úgy romlik el az aksi, hogy egyszer csak annyi neki, nincs átmenet, nincs figyelmeztető jel.
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #34998 Dátum: 2018.11.25 vasárnap, 09:11:03 »

Nekem most a hidegekben gyújtás után 11.5, indítás közben lemegy 10-re. Majd ha melegebb lesz az idő 1 volttal több lesz. A magic eye csak 1 cellát figyel. És nekem is az a tapasztalatom, hogy úgy romlik el az aksi, hogy egyszer csak annyi neki, nincs átmenet, nincs figyelmeztető jel.

Feltoltottem az akksit éjjel, 12.8 - at mutatott a töltő.
Inditasnal épp, hogy bevillan az abs és esp lámpa.
Jobb lett valamivel de is felvillant az ikon
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #34999 Dátum: 2018.11.25 vasárnap, 09:17:48 »

Feltoltottem az akksit éjjel, 12.8 - at mutatott a töltő.
Inditasnal épp, hogy bevillan az abs és esp lámpa.
Jobb lett valamivel de is felvillant az ikon

Nekem új akkumlátor,és felújított generátor csere után is bevillan nagy hidegekben.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
Oldalak: 1 ... 693 694 695 696 697 698 699 [700] 701 702 703 704 705 706 707 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.