Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:15:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11187766 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
teo
Vendég
« Új hozzászólás #650 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 15:18:19 »

Nekem - nagynavis a kocsim - ilyenkor a fejegységben levő CD-vel szórakozik még valamit. Leálítja, vagy a fejet teszi 0 állásba, nem tudom. De ha a gyújtást leveszem, akkor van nekem is kattogás. Persze nem hangos, meg nem elviselhetetlen. És én gyújtás-le előtt mindig OFF-ra teszem a klímát.

Nekem is nagynavis, de nincsen kattogás. Kis eletromotor zümmögés van pár másodpercig.
Naplózva
pampi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 189



« Új hozzászólás #651 Dátum: 2010.01.04 hétfő, 22:59:55 »

Sziasztok!  integet2 Új vagyok még a fórumon, nem is olvastam végig még mindent, de hirtelen nem találtam megoldást a köv. problémára: mostanában előfordult párszor, hogy menet közben egyszer csak bezárt a központi zár (mind a 4 ajtó), és menet közben (talán úgy 15-20 perc múlva) ki is nyitott magától. Olyan is előfordult, hogy a slusszkulcs bent volt a gyújtáskapcsolóban (nem járt a motor), és bezárt a centrál. Sőt, van még egy nyitási-zárási problémám: a középkonzolon lévő csomagtartót nyitó gomb mostanában nem nyitja a csomagtartót (nem kombi). Van vmi ötletetek?
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2.0 benzin 2008.12. hó 145 LE
(előtte: Ford Mondeo MKIII 2.0 TDDI 2001. 08. hó 115 LE)
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #652 Dátum: 2010.01.05 kedd, 09:29:33 »

Sziasztok!  integet2 Új vagyok még a fórumon, nem is olvastam végig még mindent, de hirtelen nem találtam megoldást a köv. problémára: mostanában előfordult párszor, hogy menet közben egyszer csak bezárt a központi zár (mind a 4 ajtó), és menet közben (talán úgy 15-20 perc múlva) ki is nyitott magától. Olyan is előfordult, hogy a slusszkulcs bent volt a gyújtáskapcsolóban (nem járt a motor), és bezárt a centrál. Sőt, van még egy nyitási-zárási problémám: a középkonzolon lévő csomagtartót nyitó gomb mostanában nem nyitja a csomagtartót (nem kombi). Van vmi ötletetek?


Mindkettő kérdésed tipikus Mondeo probléma, főleg a hideg beállta után.

Én most nem írnám le a megoldást keress rá itt a forumon és megtalálod a megoldást.


Üdv
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
TB
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 149



« Új hozzászólás #653 Dátum: 2010.01.05 kedd, 14:12:57 »

Sziasztok!

Barátom mondeojában (MK3 tdci) elkopott a fűtőmotor szénkeféje. Próbálkozott már valaki javítással vagy cserés?

Üdv!
Naplózva

2004 MKIII TDCi kombi
mondeotuning18
Vendég
« Új hozzászólás #654 Dátum: 2010.01.05 kedd, 15:52:31 »

Hello
Nekem egy olyan kérdésem lenne hogy a mondeomnak milyen az üzemanyag el láto rendszere lehet
2005-ös 2.0-es Tdci 116Le-s
nagyon fonots lenne mert nem találom rajta sehol
Bosch vagy Siemens???
várom a válaszokat
Elöre is nayg hálám  worship worship worship worship worship worship worship worship
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #655 Dátum: 2010.01.05 kedd, 16:35:55 »

Sziasztok!  integet2 Új vagyok még a fórumon, nem is olvastam végig még mindent, de hirtelen nem találtam megoldást a köv. problémára: mostanában előfordult párszor, hogy menet közben egyszer csak bezárt a központi zár (mind a 4 ajtó), és menet közben (talán úgy 15-20 perc múlva) ki is nyitott magától. Olyan is előfordult, hogy a slusszkulcs bent volt a gyújtáskapcsolóban (nem járt a motor), és bezárt a centrál. Sőt, van még egy nyitási-zárási problémám: a középkonzolon lévő csomagtartót nyitó gomb mostanában nem nyitja a csomagtartót (nem kombi). Van vmi ötletetek?

na ugyanigy vagyok énis valahogy,de nem mindig csinálja....aszonták villanyászok hogy a vezető oldali vezérlőt kell kicsrélni,az műsorozik....állitólag.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #656 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 09:43:23 »

Sziasztok!

Barátom mondeojában (MK3 tdci) elkopott a fűtőmotor szénkeféje. Próbálkozott már valaki javítással vagy cserés?

Üdv!
Kikell cserélni a szénkefét! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
b.bali
Vendég
« Új hozzászólás #657 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 13:57:37 »

eladnám ford blaupunkt travelpilot navis rádiómat szép állapotban Mk3 (nem faceliftesbe való)  mondeoba volt. Jó még focusba transitba galaxyba is. ára 25000Ft
igény esetén 6 os cd tár is van 20000Ft ért.
valamint egy 6000cd s rádió faceliftes mondeoba való szép állapotban szintén 25000Ft ért
és Mk3 as kombi  mondeóba való méretpontos üléshuzat úgy lett csináltatva kb 20000Ft volt fél áron 10eFt ért eladó.
a fejtámlákra és a kartámaszra is van huzat fekete színű
igény esetén e-mailra tudok képet küldeni.
elérhetőségem: b.bali@citromail.hu 0630-879-17-70

Naplózva
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #658 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 18:20:44 »

na ugyanigy vagyok énis valahogy,de nem mindig csinálja....aszonták villanyászok hogy a vezető oldali vezérlőt kell kicsrélni,az műsorozik....állitólag.

Én nekem ez a problem. A vezető oldali vezérlő az micsoda? Hol helyezkedik el? THX worship
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #659 Dátum: 2010.01.08 péntek, 20:28:46 »

Én nekem ez a problem. A vezető oldali vezérlő az micsoda? Hol helyezkedik el? THX worship

Vezetőoldali ajtóban lévő vezérlőkonzol....ablak le-felhúzó gombok amin vannak...
Nem olcsó..
és most pluszba jött mégegy kedvesség,a hátsó csomagtérajtóm nem nyilik reggel gombbal elsőre,csak kulccsal...utánna már gombbal is hogy rohadjon meg.

FORD ELEKTRONIKA  mf3
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #660 Dátum: 2010.01.08 péntek, 20:45:12 »

Vezetőoldali ajtóban lévő vezérlőkonzol....ablak le-felhúzó gombok amin vannak...
Nem olcsó..
és most pluszba jött mégegy kedvesség,a hátsó csomagtérajtóm nem nyilik reggel gombbal elsőre,csak kulccsal...utánna már gombbal is hogy rohadjon meg.

FORD ELEKTRONIKA  mf3

Hát.... köszi. Nem jó hírek. A csomi ajtó nekem sem nyílik, csak a távirányítóra. Ha bemelegszik akkor semmi gond. Van egy nyitás hang és jó.  Mondjuk ilyen időben ez eltart vagy fél óráig is. És azt vettem észre, hogy egyre sz@rabb. Ez alatt azt értem, hogy egyre tovább tart, míg bemelegszik  gun Ja és már a bal ajtókat csak a dupla zárással lehet becsukni.  Bazzeg falbav
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #661 Dátum: 2010.01.08 péntek, 20:47:30 »

na ugyanigy vagyok énis valahogy,de nem mindig csinálja....aszonták villanyászok hogy a vezető oldali vezérlőt kell kicsrélni,az műsorozik....állitólag.


Ezt az infót fordos villanyreszelő mondta?
Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
sopa007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57

sopa007@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #662 Dátum: 2010.01.08 péntek, 23:06:02 »

Sziasztok!

Generátor bajjal kapcsolatban írok hátha van tapasztalat a témában valakinek.
Tavaly kezdte a drága MK3 TDDI  először csak töltés jelző néha kigyulladás,majd folyamatosan égett! Ekkor  generátor csere bontott a régiben a dióda sorból elfolyt egy dióda! Ha ez elszáll akkor szerintetek viszi a fesz.szabályzót is? Vagy az megmaradhat akár jónak is?
A bontott generátor  1 évet bírt valszeg benzines autóról való volt mert még most hogy leszereltem látszik hogy állórész leégett! 90A sajna nem látszott rajta hogy hány amperes most már tudom a dízelbe 110 vagy 120A-es van! Újból vennem kellett generátor szintén bontott viszonylag jó áron TDCI Ghia-ról tele minden földi jóval gondolom ebbe csak a nagyobbik teljesítményűt rakták! sajna nagyon nem akarok 80-100 ezret adni egy újért.
Azért hogy ne kelljen 1 év múlva újra generátort venni így csapágy csere + csúszó gyűrű csere + bronzkefe csere igaz a diódákat csak szemrevételeztem
 egyiken  sem látszott melegedés! A fesz.szabályzót meg nem tudom milyen módszerrel lehet ellenőrizni!
Ma beszereltem az autóba kihasználva helyzetet az összes szíjvezető görgőt is  kicseréltem lett zsír hagja!
Csak sajnos a töltés jelző lámpám 20 mp múlva kigyullad és töltés nincs!
Úgyhogy van 3 generátorom az eredeti amiből elfolyt egy dióda,a fesz,szabályzó az kérdéses, 2.sz. generátor állórész menet zárlatos vajon jó-e a fesz.szabályzó.  3.sz generátor nem tölt pedig a kefe csere gyűrű csere is volt és diódák sincsenek elfüstölve!
Ha valakinek van valami ötlet azt szívesen venném!

Köszi!
Naplózva
sopa007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57

sopa007@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #663 Dátum: 2010.01.08 péntek, 23:09:09 »

na ugyanigy vagyok énis valahogy,de nem mindig csinálja....aszonták villanyászok hogy a vezető oldali vezérlőt kell kicsrélni,az műsorozik....állitólag.
Szai ez így igaz ugyanezt csinálta nekem is a kombi mk3 vezető oldali zárszerkezet csere és a probléma elfelejtve! kb 25 pénz!
Naplózva
Zsozsesz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #664 Dátum: 2010.01.08 péntek, 23:34:23 »

Szai ez így igaz ugyanezt csinálta nekem is a kombi mk3 vezető oldali zárszerkezet csere és a probléma elfelejtve! kb 25 pénz!

A zárszerkezet vagy az ablakemelő gombos egység?

Vezetőoldali ajtóban lévő vezérlőkonzol....ablak le-felhúzó gombok amin vannak...
Nem olcsó..
és most pluszba jött mégegy kedvesség,a hátsó csomagtérajtóm nem nyilik reggel gombbal elsőre,csak kulccsal...utánna már gombbal is hogy rohadjon meg.

FORD ELEKTRONIKA  mf3
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.08 péntek, 23:36:51 írta Zsozsesz » Naplózva

Ford Mondeo MKIII 2.0 Ghia 145 LE Turnier 2001.10.
sopa007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57

sopa007@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #665 Dátum: 2010.01.08 péntek, 23:50:11 »

A zárszerkezet vagy az ablakemelő gombos egység?

Szia!

Csak a zárszerkezet az eblak emelőhöz semmi köze!
Naplózva
sopa007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57

sopa007@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #666 Dátum: 2010.01.08 péntek, 23:53:11 »

A zárszerkezet vagy az ablakemelő gombos egység?

Teljesen ez a jelenség volt nekem is!
A komplett zár szerkezetet kell kicserélni a kukcs meg ilyesmi az külön álló dolog!
Egy mikro kapcsoló van benne ami a computernek adja a jeleket hogy mitműveljen a többi ajtóval ennek a működése bizonytalanná válli és ezért kavar be a kicsike!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #667 Dátum: 2010.01.09 szombat, 01:03:30 »

A zárszerkezet vagy az ablakemelő gombos egység?


hülye vagyok....zárszerkezet ahogy sopa007 is mondja,csak nekem sajna az ablaklehúzom is befingott...feel the difference..najó rásegitettem ököllel is sajna,ez van...
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #668 Dátum: 2010.01.09 szombat, 09:00:41 »

Segitséget kérnék!
Ha valakinek volna elektromos kapcsolási rajza MK 3-hoz, amin a világítást végig lehet követni, megköszönném! worship
Naplózva
Mogyiati
Vendég
« Új hozzászólás #669 Dátum: 2010.01.09 szombat, 17:27:40 »

Sziasztok!Segitséget és tanácsot szeretnék kérni.2006-os évj 2.2-es TDCI Ghia felszereltségü kombimba szeretnék tempomatot berakatni.A tempomatkapcsolos légzsák megvan és azt szeretném kérdezni,h ezen kivül még mi kell hozzá,hol tudom beszerezni az alkatrészeket,hol tudják ezeket beszerelni és kb mennyi pénzbe kerül ez a mutatvány?Köszi szépen!Mogyiati
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #670 Dátum: 2010.01.09 szombat, 17:48:48 »

Sziasztok!Segitséget és tanácsot szeretnék kérni.2006-os évj 2.2-es TDCI Ghia felszereltségü kombimba szeretnék tempomatot berakatni.A tempomatkapcsolos légzsák megvan és azt szeretném kérdezni,h ezen kivül még mi kell hozzá,hol tudom beszerezni az alkatrészeket,hol tudják ezeket beszerelni és kb mennyi pénzbe kerül ez a mutatvány?Köszi szépen!Mogyiati

Relhist a te embered!Az alkatrészekben tud segíteni,meg információban is! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sopa007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57

sopa007@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #671 Dátum: 2010.01.09 szombat, 18:24:21 »

Relhist a te embered!Az alkatrészekben tud segíteni,meg információban is! Wink wave
Szia!

Nekem VIK szerelte  be csak be kellett állnom a műhelyébe akkor 35 000 körül volt az ár ő adott mindent!
Naplózva
Mogyiati
Vendég
« Új hozzászólás #672 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 11:32:13 »

Szia,köszi a segitséget!
Tudsz adni telefonszámot és cimet?Szeretnék beszélni VIK-el személyesen.Köszi
Naplózva
szeszka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #673 Dátum: 2010.01.10 vasárnap, 12:00:25 »

Szia,köszi a segitséget!
Tudsz adni telefonszámot és cimet?Szeretnék beszélni VIK-el személyesen.Köszi

Írj privátot Vick-nek, biztos segít nekem már sok dologba segített.
Naplózva

2012. 2.0 TDCI 163 PS. Titanium S. Kombi...
2002. 1,8 benzin kombi- xenon, fólia, tempomat, kék belső......
kopax01
Vendég
« Új hozzászólás #674 Dátum: 2010.01.12 kedd, 00:20:00 »

Valaki tud e segíteni digit klímával kapcsolatban?
Se kép se hang .
semmi nem működik,bizti ok relé ok...
Se fűtés semmi nem működik OFF ba van  :rinya:nem lehet bekapcsolni.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.13 szerda, 12:24:09 írta kopax01 » Naplózva
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #675 Dátum: 2010.01.12 kedd, 06:49:06 »

Sziasztok Smiley A masinámnak most egy olyan baja volt, hogy szombat reggelről hétfő reggelig valami megette az akksiját. 11,5V-ot mértem alapból, gyújtáson ez leesett 5V-ig  szomoru1 Előzményekről annyit, hogy volt neki ez a bronzkefés tipushibája, a generátort átnézettem, megcsinálták. Használtam pár napig az autót (szinte csak város, rövid utak) aztán hétfőn nem indult: tekert párat, kattogás ugye, műszerek pakk maxra, meg karácsonyfa effekt a műszerfalon. Most töltőn van az akksi, estére sztem feltölti.
Valakinek valami ötlete mitől lehetett ez? 1000 köszönet Smiley  worship
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #676 Dátum: 2010.01.12 kedd, 07:24:00 »

na most kezd telelenni a tököm a ford eletronikákkal...
Kiállok a garázsból, visszamegyek becsukni a garázsajtókat és a kocsi járó motornál bezár....mondom faxa...még szerencse hogy barátnőm bennt ült.
Ugy tudta kinyitani az ajtókat hogy kocsi leállit kulcs kivesz és ajtó kinyit távirányitóval.....nem tudta kinyitani a belső ajtónyitó gombbal sem.
Járt már valaki igy,ma többször nem csinálta eddig,és ez volt az első. (Meg az utolsó is mert kikurom belőle az egészet  eplus2)


Telente velem is ezt játssza a "rohadék" :-)
Elég mókás látvány lehet, hogy télvíz idején, ha kiszállok és járatnám a motort, letekerem az ablakot...

Néha meg azt játsszuk, hogy szállnék be a kocsiba: kinyitom... becsukja.
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
domino
Vendég
« Új hozzászólás #677 Dátum: 2010.01.12 kedd, 07:52:44 »

Sziasztok Smiley A masinámnak most egy olyan baja volt, hogy szombat reggelről hétfő reggelig valami megette az akksiját. 11,5V-ot mértem alapból, gyújtáson ez leesett 5V-ig  szomoru1 Előzményekről annyit, hogy volt neki ez a bronzkefés tipushibája, a generátort átnézettem, megcsinálták. Használtam pár napig az autót (szinte csak város, rövid utak) aztán hétfőn nem indult: tekert párat, kattogás ugye, műszerek pakk maxra, meg karácsonyfa effekt a műszerfalon. Most töltőn van az akksi, estére sztem feltölti.
Valakinek valami ötlete mitől lehetett ez? 1000 köszönet Smiley  worship

Nekem is ilyen telente. Ha megenyhül az idő minden normakizálódik.
Bár az enyém csak úgy bezárni nem szokott. Akkor kell néha kulcsal nyitnu belúlről ha elindulás után lezár a központi zár. De ez sem műkszik rendesen, mivel csak az első 2 ajtót zárja be. Kulccsal tökéletesen be tudom zárni taps
Naplózva
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #678 Dátum: 2010.01.12 kedd, 08:49:54 »

Nekem is megadta magát... A visszajelző működik csak éppen nem fűt. Olvasom a TZS féle javítást, lehet nálam is elszakadt valami benne.
tud valaki valami szakit, aki ezt éppeszű áron javítja?

köszi
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #679 Dátum: 2010.01.12 kedd, 09:44:01 »

Sziasztok Smiley A masinámnak most egy olyan baja volt, hogy szombat reggelről hétfő reggelig valami megette az akksiját. 11,5V-ot mértem alapból, gyújtáson ez leesett 5V-ig  szomoru1 Előzményekről annyit, hogy volt neki ez a bronzkefés tipushibája, a generátort átnézettem, megcsinálták. Használtam pár napig az autót (szinte csak város, rövid utak) aztán hétfőn nem indult: tekert párat, kattogás ugye, műszerek pakk maxra, meg karácsonyfa effekt a műszerfalon. Most töltőn van az akksi, estére sztem feltölti.
Valakinek valami ötlete mitől lehetett ez? 1000 köszönet Smiley  worship

Hasonlóan jártam én is. Semmilyen fogyasztó nem ment, mégis lemerült.
Aztán kiderült, hogy kevés az aksiban a víz. Feltöltöttem vízzel, azóta jó. A legnagyobb hidegben se volt gond.
Szerintem érdemes megnézni a szintet. Már ha lehet. Ha nem lehet, akkor valszeg csere.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #680 Dátum: 2010.01.12 kedd, 11:12:52 »

Hasonlóan jártam én is. Semmilyen fogyasztó nem ment, mégis lemerült.
Aztán kiderült, hogy kevés az aksiban a víz. Feltöltöttem vízzel, azóta jó. A legnagyobb hidegben se volt gond.
Szerintem érdemes megnézni a szintet. Már ha lehet. Ha nem lehet, akkor valszeg csere.

Töltöttem utána kis desztvizet, mert látszott a szintjelzője kissé. Remélem jó lesz. Köszönöm az infót!  worship wave
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #681 Dátum: 2010.01.12 kedd, 11:34:14 »

Telente velem is ezt játssza a "rohadék" :-)
Elég mókás látvány lehet, hogy télvíz idején, ha kiszállok és járatnám a motort, letekerem az ablakot...

Néha meg azt játsszuk, hogy szállnék be a kocsiba: kinyitom... becsukja.

azon gondolodtam hogy mit csináljak ha jár a motor és bezár a kocsi valahol?
ablak bever másra nem jutottam sajna....de utánna nem köszöni meg amit kapni fog...kicsit füstölni fog a kipu.... eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #682 Dátum: 2010.01.12 kedd, 11:49:04 »

azon gondolodtam hogy mit csináljak ha jár a motor és bezár a kocsi valahol?
ablak bever másra nem jutottam sajna....de utánna nem köszöni meg amit kapni fog...kicsit füstölni fog a kipu.... eplus2

 ne csukd be az ajtót teljesen, csak egy kattanásig. Illetve másoltass egy sima kulcsot valahol, az immo rész a nyitáshoz úgysem kell..
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ultio
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1242


rasti rusti

ultio.ultionis@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #683 Dátum: 2010.01.12 kedd, 11:53:48 »

Töltöttem utána kis desztvizet, mert látszott a szintjelzője kissé. Remélem jó lesz. Köszönöm az infót!  worship wave
Nm.

Nekem a cellák már majd szárazak voltak.
Remélem neked is jó lesz így.
Naplózva

rasti rusti
Van: Toyota Auris HSD, 2010.
Volt: Ford Mondeo, benzin, 1999 cm3, 2002., 5 ajtó, 5 sebesség, Ghia.
Jeno76
Vendég
« Új hozzászólás #684 Dátum: 2010.01.12 kedd, 12:34:15 »

Sziasztok!

A 6 cd-s Sony lejátszó elromlott a kocsimban. Ez történt pontosan:
Benne volt 6 lemez, mikor is az egyest kivettem és a helyére egy másikat raktam, csúnya keregő hangot hallatott vagy fél percig majd átváltott a kettes lemezre, amit el is kezdett játszani. Na ekkor a kettes helyére raktam másik lemezt ugyan ez történt, a többit viszont(3-6) játszotta rendesen. Elkövettem azt a hibát, hogy mind kivettem, na azóta bárhova teszek lemezt ugyan az történik.
Tudja valaki, hogy mi a baja, illetve hogy hova vigyem megjavíttatni?

Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv
Jenő
Naplózva
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #685 Dátum: 2010.01.12 kedd, 20:40:00 »

Nekem is megadta magát... A visszajelző működik csak éppen nem fűt. Olvasom a TZS féle javítást, lehet nálam is elszakadt valami benne.
tud valaki valami szakit, aki ezt éppeszű áron javítja?

köszi

Nekem TZS leírása alapján sikerült megjavítanom, annyi különbséggel, hogy az üléshuzatot is le kellett csatolnom, mert nagyon bent volt elszakadva a vezeték. Még annyi eltérés volt, hogy a vezérlő dobozka a szivacs közepén található nálam.

Köszönet a leírásért TZS!

Nem próbálod meg? - nagy sikerélmény :-)
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.12 kedd, 20:41:49 írta kurru » Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #686 Dátum: 2010.01.12 kedd, 20:58:48 »

Sziasztok!

A 6 cd-s Sony lejátszó elromlott a kocsimban. Ez történt pontosan:
Benne volt 6 lemez, mikor is az egyest kivettem és a helyére egy másikat raktam, csúnya keregő hangot hallatott vagy fél percig majd átváltott a kettes lemezre, amit el is kezdett játszani. Na ekkor a kettes helyére raktam másik lemezt ugyan ez történt, a többit viszont(3-6) játszotta rendesen. Elkövettem azt a hibát, hogy mind kivettem, na azóta bárhova teszek lemezt ugyan az történik.
Tudja valaki, hogy mi a baja, illetve hogy hova vigyem megjavíttatni?

Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv
Jenő
Jánosmester, törökszentmiklóson. PádárZoli segít fuvarban, ha BP-i vagy.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #687 Dátum: 2010.01.13 szerda, 07:03:59 »

Jánosmester, törökszentmiklóson. PádárZoli segít fuvarban, ha BP-i vagy.

Néha nekem is csinálja, de csak amikor berakom a lemezt. Ha már benn van, és úgy váltok rá, akkor jó.
Szétszedtem, megnézni. Az a gond, hogy valamiért a pörgető motor nem "kattanik be" a lemezbe, és rosszul pozícionálva kezdi el felpörgetni magát (mert a lemezt így nem tudja...).

A kis pörgető rész azért nem tud beakadni, mert a cd nincs a helyén. Valamiért nem tolódik be ütközésig. Mivel ilyen állapotában aláemel a pörgető motor, még jobban elcseszi a helyzetet, félig átfeszíti a következő vájatba. Pusztán elektronikus módon játszogatva nem lehet helyrehozni.
Ki kell venni a lejátszót, levenni a fedőlemezét, alatta még mindig lesz egy kis fémlemez, ami akadályozza, hogy kivedd a cd-ket. Ezt szintén le kell csavarozni. Utána már látni fogod amit leírtam.
A dolog nem slot függő, a többinél is ugyanúgy előfordulhat.

Besorakoztathatod kézzel a lemezeket ezután, vagy újrapróbálod a gépi adagolást.

Sajnos, megcsinálni még nem tudtam. És nem volt időm tökölni vele, hogy rájöjjek az okára. Valószínűleg valamelyik alkatrész kissé deformálódott (vagy a Bunyek által említett Ford elektronika a ludas)
Legelőször nekem is olyankor csinálta, amikor a teljes tárat kiszedtem, és újratöltöttem.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.13 szerda, 07:10:35 írta kurru » Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #688 Dátum: 2010.01.13 szerda, 09:46:21 »

Nekem TZS leírása alapján sikerült megjavítanom, annyi különbséggel, hogy az üléshuzatot is le kellett csatolnom, mert nagyon bent volt elszakadva a vezeték. Még annyi eltérés volt, hogy a vezérlő dobozka a szivacs közepén található nálam.

Köszönet a leírásért TZS!

Nem próbálod meg? - nagy sikerélmény :-)
Még gondolkodom rajta, nem vagyok felszerszámozva, de pl egyetlen vezetékem sincs amivel megtoldhatnám. forrasztópákám talán még akad, zsugorcsövem ellenben tuti nincs. Elképzeltem hogy bemegyek egy boltba 3 db 2centis drótért meg 30 centis zsugorcsőért... nem tűnt életszerűnek hogy kiszolgáljanak.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
kurru
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158


kiscs@mailcity.com
E-mail
« Új hozzászólás #689 Dátum: 2010.01.13 szerda, 17:42:03 »

Még gondolkodom rajta, nem vagyok felszerszámozva, de pl egyetlen vezetékem sincs amivel megtoldhatnám. forrasztópákám talán még akad, zsugorcsövem ellenben tuti nincs. Elképzeltem hogy bemegyek egy boltba 3 db 2centis drótért meg 30 centis zsugorcsőért... nem tűnt életszerűnek hogy kiszolgáljanak.

Olyan ínyenc profi cuccom, mint zsugorcső nekem sincs :-) vót szikszallag.
Amúgy a jó szerszám - kisarkítom - legózássá teszi az autó bütykölést, míg régi ruszki lada szerszámokkal a fél nap csavarlazítással mehet el.
Mondjuk ehhez a javításhoz nincs szükség jó készletre, csak úgy eszembe jutott a dolog.

Én szívesen megosztom veled a szerszámaimat, és adok vezetéket is, de szerintem messze lakunk egymástól.
Naplózva

2001. MKIII 2.0 TDDi Kombi
sNatch
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 580



« Új hozzászólás #690 Dátum: 2010.01.13 szerda, 18:31:07 »

...
Nekem a cellák már majd szárazak voltak.
Remélem neked is jó lesz így.

No feltöltődött az akksi, pici víz még kellett bele. Á lá natúr 13,2 V-ot mutatott. Beraktam a gépbe, járó motornál a töltés 14,3-14,4V között ingadozott, szal mondhatni állandó.

Viszont vicces, hogy akksi rátétel után mindig ilyen állat nagy számokat mutat fogyasztásnak ez a kis hüje: 32,5 liter/100km.  wow1 Először elnéztem 325 km-nek mondom annyi van még hátra tankolásig, de aztán hamar rájöttem hogy az lehetetlen mert szinte tele van a tank... De aztán "visszacsorgott" normál értékre. 
Naplózva

MKIII 2005 1.8 SCI 130 LE Ghia Hatchback
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #691 Dátum: 2010.01.13 szerda, 18:50:34 »

Nekem TZS leírása alapján sikerült megjavítanom, annyi különbséggel, hogy az üléshuzatot is le kellett csatolnom, mert nagyon bent volt elszakadva a vezeték. Még annyi eltérés volt, hogy a vezérlő dobozka a szivacs közepén található nálam.

Köszönet a leírásért TZS!

Nem próbálod meg? - nagy sikerélmény :-)
worship
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #692 Dátum: 2010.01.13 szerda, 18:53:01 »

Még gondolkodom rajta, nem vagyok felszerszámozva, de pl egyetlen vezetékem sincs amivel megtoldhatnám. forrasztópákám talán még akad, zsugorcsövem ellenben tuti nincs. Elképzeltem hogy bemegyek egy boltba 3 db 2centis drótért meg 30 centis zsugorcsőért... nem tűnt életszerűnek hogy kiszolgáljanak.
Elektronikus alkatrész boltben kell venni. Akár egy db ellenállást is adnak, ha csak annyi kell. A szigetelést mindegy, hogy milyen módszerrel oldod meg, lényeg a biztonság. A zsugorcső egyszerű, kényelmes és tartós megoldás, de a szigszalag is jó.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.13 szerda, 18:56:13 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #693 Dátum: 2010.01.13 szerda, 19:00:59 »

hello bello!
Na az a szomorú dolog történt, hogy volt 1 kis koccanásom, azóta a villany mindenhol villodzik még a műszerfalon meg a rádión is, lehet, hogy az a téma van itt is amit már leírtatok, hogy a generátoron köll a szénkeféket cserélni? az 1 kis koccanástól elromolhat, vagy milyen gond jöhetett elő? köszi sanyi  help
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #694 Dátum: 2010.01.13 szerda, 19:13:44 »

hello bello!
Na az a szomorú dolog történt, hogy volt 1 kis koccanásom, azóta a villany mindenhol villodzik még a műszerfalon meg a rádión is, lehet, hogy az a téma van itt is amit már leírtatok, hogy a generátoron köll a szénkeféket cserélni? az 1 kis koccanástól elromolhat, vagy milyen gond jöhetett elő? köszi sanyi  help
Nem lehet, hogy valami vezeték letestel a koccanás környékén? A szénkefe cseréhez mérd meg a töltőfeszt.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
sanyikabacsi
Vendég
« Új hozzászólás #695 Dátum: 2010.01.13 szerda, 19:25:03 »

Nem lehet, hogy valami vezeték letestel a koccanás környékén? A szénkefe cseréhez mérd meg a töltőfeszt.
végűl is a bal lámpám darabokban van most úgy közlekedek, lehet, hogy a cserével megoldódna a problem?
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #696 Dátum: 2010.01.13 szerda, 19:49:54 »

No feltöltődött az akksi, pici víz még kellett bele. Á lá natúr 13,2 V-ot mutatott. Beraktam a gépbe, járó motornál a töltés 14,3-14,4V között ingadozott, szal mondhatni állandó.

Viszont vicces, hogy akksi rátétel után mindig ilyen állat nagy számokat mutat fogyasztásnak ez a kis hüje: 32,5 liter/100km.  wow1 Először elnéztem 325 km-nek mondom annyi van még hátra tankolásig, de aztán hamar rájöttem hogy az lehetetlen mert szinte tele van a tank... De aztán "visszacsorgott" normál értékre. 


Az akkumulátor levétel-visszahelyezés reseteli a napi számlálókat, így az átlagfogyasztás is 99.9-ről indul. Aztán szépen visszaballag a helyére.  nyes
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #697 Dátum: 2010.01.13 szerda, 21:14:24 »

végűl is a bal lámpám darabokban van most úgy közlekedek, lehet, hogy a cserével megoldódna a problem?
Van rá esély.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #698 Dátum: 2010.01.13 szerda, 22:24:49 »

végűl is a bal lámpám darabokban van most úgy közlekedek, lehet, hogy a cserével megoldódna a problem?

semmi köze a vibráláshoz szerintem....de tök egyszerű húzd le a csatiját és kiderül vibrál e még....
Naplózva
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #699 Dátum: 2010.01.14 csütörtök, 08:21:16 »

Sziasztok!

Megtudja valaki mondani, hogy a műszerfalon hány darab izzó van amit cserélni lehet?

Előre is köszi

Jasper
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
Oldalak: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.