Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:25:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11145428 alkalommal)
0 Felhasználó és 83 vendég van a témában
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6550 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 16:10:49 »

valahol az is megvót.......de hátha másnál vannak kéznél típusadatok
Azért köszi! Azt hiszem egyszer már meg irtad csak az a baj,hogy nem találom wow1.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #6551 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 17:40:23 »

Sziasztok!
Segitségetekre lenne szükségem.Kellene a generátorrol ismert lehetö legtöbb adat Pl tipus,töltő,fesz/amper.Ugy néz ki találtam valakit aki tud segiteni generátor témában ocson.Előre is köszönöm!!!!! :integet2:Jaa jelenleg nincs probléma vele de még lehet!!!
Tisztelt Fórumtárs!
A generátornak nincs adattáblája csak rávan ragasztva egy cimke. A következő felirattal: VISTEON 1S7T-BC  MIC 3.1. Ezenkivül más felirat nem található rajta. Az 1S7T-BC mellet létezik még BB és BD felirat is. A villamos adatok ugyanazok a BB BC BD különböző szériákat jelöl ha nem tévedek. Javitásra vagy teljes felujjitásra tudom ajánlani Budapesten a Kertész utca 38 alatt a Generátor Szerviz Pro-Vill KFT-ét. Kiválló profi munkát végeznek kb 40 éve. Nézd meg a honlapjukat. WWW.oninditogenerátor.hu
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6552 Dátum: 2011.06.30 csütörtök, 20:08:54 »

Tisztelt Fórumtárs!
A generátornak nincs adattáblája csak rávan ragasztva egy cimke. A következő felirattal: VISTEON 1S7T-BC  MIC 3.1. Ezenkivül más felirat nem található rajta. Az 1S7T-BC mellet létezik még BB és BD felirat is. A villamos adatok ugyanazok a BB BC BD különböző szériákat jelöl ha nem tévedek. Javitásra vagy teljes felujjitásra tudom ajánlani Budapesten a Kertész utca 38 alatt a Generátor Szerviz Pro-Vill KFT-ét. Kiválló profi munkát végeznek kb 40 éve. Nézd meg a honlapjukat. WWW.oninditogenerátor.hu
Tisztelettel László!
Köszi!!De most van prodzsekt wow1 az egyik haveromnak van ismeröse egy de lehet,hogy két multi generátor gyártó cégnél.A többit nem kell magyarázom.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6553 Dátum: 2011.07.01 péntek, 10:20:45 »

Köszi!!De most van prodzsekt wow1 az egyik haveromnak van ismeröse egy de lehet,hogy két multi generátor gyártó cégnél.A többit nem kell magyarázom.
itt a crossref:
DELCO REMY EXC DRA4144
HELLA REF CA1638ir
LUCAS ELSTOCK LRB00497
LUCAS EXC LRB497
WOODS ALT10056
FORD 1120211
FORD 1124015
FORD 1131820
FORD 1140696
FORD 1151212
FORD 1211891
FORD 1464779
FORD 1S7T-BA
FORD 1S7T-BB
FORD 1S7T-BC
FORD 1S7T10300BA
FORD 1S7T10300BB
FORD 1S7T10300BC
FORD 1S7T10300BD
RML NEW REF 400406
RML PART No. 100-099
SOVEREIGN SA338
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #6554 Dátum: 2011.07.01 péntek, 17:02:36 »

itt a crossref:
DELCO REMY EXC DRA4144
HELLA REF CA1638ir
LUCAS ELSTOCK LRB00497
LUCAS EXC LRB497
WOODS ALT10056
FORD 1120211
FORD 1124015
FORD 1131820
FORD 1140696
FORD 1151212
FORD 1211891
FORD 1464779
FORD 1S7T-BA
FORD 1S7T-BB
FORD 1S7T-BC
FORD 1S7T10300BA
FORD 1S7T10300BB
FORD 1S7T10300BC
FORD 1S7T10300BD
RML NEW REF 400406
RML PART No. 100-099
SOVEREIGN SA338
worship worship
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #6555 Dátum: 2011.07.01 péntek, 21:44:56 »

Sziasztok!

Most vettem eszre, hogy nem tudom nullazni a kilometer szamlalot. Van valakinek valami otlete?

Valamint mintha kezdene haldokolni a szervo szivattyum. mikor allo helyzetben egy kicsit megtekerem a kormanyt akkor fucsa bugo hangot ad. Jol selytem hogy az szarakodik? Es ha beadja a kulcsot akkor meg menetkepes marad az auto?

Halas koszonet mindenert elore is!
Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #6556 Dátum: 2011.07.01 péntek, 23:24:25 »

Sziasztok!

Most vettem eszre, hogy nem tudom nullazni a kilometer szamlalot. Van valakinek valami otlete?

Valamint mintha kezdene haldokolni a szervo szivattyum. mikor allo helyzetben egy kicsit megtekerem a kormanyt akkor fucsa bugo hangot ad. Jol selytem hogy az ***akodik? Es ha beadja a kulcsot akkor meg menetkepes marad az auto?

Halas koszonet mindenert elore is!

Nézd meg elsőkörben az olajszintet mert max-on kell lennie.Továbbá milyen az olaj az ujjad között,mikor volt cserélve és a szervó szijjat is vedd szemügyre.Bocs de a napiszámlálót akartál mondani mert a km számlálót valóban nem lehet nullázni csak programmal szokták visszatekerni a nepperek.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #6557 Dátum: 2011.07.01 péntek, 23:39:40 »

Nézd meg elsőkörben az olajszintet mert max-on kell lennie.Továbbá milyen az olaj az ujjad között,mikor volt cserélve és a szervó szijjat is vedd szemügyre.Bocs de a napiszámlálót akartál mondani mert a km számlálót valóban nem lehet nullázni csak programmal szokták visszatekerni a nepperek.
Az olaj fullon van, de majd megnezem az allagat. Egy honapja vettem a kocsit ugyhogy nemtudom mikor volt cserelve.

Es igen a napi szamlalot akartam mondani.
Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6558 Dátum: 2011.07.01 péntek, 23:41:47 »

Az olaj fullon van, de majd megnezem az allagat. Egy honapja vettem a kocsit ugyhogy nemtudom mikor volt cserelve.

Es igen a napi szamlalot akartam mondani.
erősebben kell megnyomni. a legutolsó szétszedés óta nálam is ilyen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #6559 Dátum: 2011.07.01 péntek, 23:50:40 »

erősebben kell megnyomni. a legutolsó szétszedés óta nálam is ilyen

Na majd akkor megprobalom izombol!
Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6560 Dátum: 2011.07.01 péntek, 23:51:52 »

Na majd akkor megprobalom izombol!
ha nem sikerült, akkor szét kell szedni és újra összerakni wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #6561 Dátum: 2011.07.02 szombat, 00:03:14 »

ha nem sikerült, akkor szét kell szedni és újra összerakni wave
Hat akkor az biztos ugy marad meg egy ideig mert nekem most semmi kedvem szetszedni. Pedig mar egy izzo is kiment  benne. De az asszony agyoncsap ha megint kimegyek butyolni valamit a kocsin. De mjd raszanom magam valamikor ugyis.
Remelem az erosebb rahatas segiteni fog.
A szervo olajnak meg gondolom ha van valami baja eszre fogom venni!?
Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #6562 Dátum: 2011.07.02 szombat, 08:17:15 »

ezzel a butykolessel minden asszony igy van. ha nem tudsz felmutatni valami erdemleges eredmenyt, akkor csak az idot lopod! hehe

A szervoolajat erdemes lecserelni. Jot tesz .
A gomb mokodese nalam idofuggo. Ha hideg van nem muxik, ha meleg van igen. Ne eroskodj vele , nem ersz el semmi jot.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #6563 Dátum: 2011.07.02 szombat, 15:00:32 »

erősebben kell megnyomni. a legutolsó szétszedés óta nálam is ilyen
Nekem meg akkor jó amikor akarja  Grin
De nagyon függ attól is hogy gyújtás után hány másodperccel próbálom meg nullázni  hehe
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


googman1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #6564 Dátum: 2011.07.02 szombat, 15:50:17 »

Akkor próbáld meg vedd le fél órára az akksi sarut de fél óra legyen meg és kezd el előről.Az ablakot és a rádiót se felejtsd el programozni.

Köszönöm a tanácsokat Tisler! Sajnos így sem lett jobb. rinya Megy a bimm-bamm, amint bekapcsolom az övet. Egy gyors ki-be csattolás és kikapcsol. Ha nem kapcsolom be haladáskor, akkor nem jelez. Szóval továbbra is teljesen ellentétesen működik a biztonsági öv jelzés.
Viszont így egyre biztosabb vagyok, hogy valamilyen bekötést kell megfordítani, csak az a kérdés, hogy hol? Valamikor, valamiért tuti szét volt szedve, csak rosszul rakták össze.

Esetleg Valakinek van még ötlete? Köszi előre is a válaszokat! help
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.02 szombat, 15:52:36 írta googman1 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6565 Dátum: 2011.07.02 szombat, 16:11:25 »

Nekem meg akkor jó amikor akarja  Grin
De nagyon függ attól is hogy gyújtás után hány másodperccel próbálom meg nullázni  hehe
igazából elméletileg akkor tudod  nullázni,ha mozgásban van az autó,tehát már van sebességjel.... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6566 Dátum: 2011.07.02 szombat, 16:18:43 »

Köszönöm a tanácsokat Tisler! Sajnos így sem lett jobb. rinya Megy a bimm-bamm, amint bekapcsolom az övet. Egy gyors ki-be csattolás és kikapcsol. Ha nem kapcsolom be haladáskor, akkor nem jelez. Szóval továbbra is teljesen ellentétesen működik a biztonsági öv jelzés.
Viszont így egyre biztosabb vagyok, hogy valamilyen bekötést kell megfordítani, csak az a kérdés, hogy hol? Valamikor, valamiért tuti szét volt szedve, csak rosszul rakták össze.

Esetleg Valakinek van még ötlete? Köszi előre is a válaszokat! help
abban biztos lehetsz, hogy nincs mit fordítva bekötni Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6567 Dátum: 2011.07.02 szombat, 16:22:38 »

abban biztos lehetsz, hogy nincs mit fordítva bekötni Wink
de talán igen.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6568 Dátum: 2011.07.02 szombat, 16:24:48 »

de talán igen.... Roll Eyes
2 kábel van, amit ha összezársz, akkor kialszik a lámpa
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6569 Dátum: 2011.07.02 szombat, 16:40:08 »

Köszönöm a tanácsokat Tisler! Sajnos így sem lett jobb. rinya Megy a bimm-bamm, amint bekapcsolom az övet. Egy gyors ki-be csattolás és kikapcsol. Ha nem kapcsolom be haladáskor, akkor nem jelez. Szóval továbbra is teljesen ellentétesen működik a biztonsági öv jelzés.
Viszont így egyre biztosabb vagyok, hogy valamilyen bekötést kell megfordítani, csak az a kérdés, hogy hol? Valamikor, valamiért tuti szét volt szedve, csak rosszul rakták össze.

Esetleg Valakinek van még ötlete? Köszi előre is a válaszokat! help
Tis szerint,a kapcsolónak 3 pontja van.A test rámegy az 1es lábra és a 2esen jön ki,majd megy be a kézifék előtt-alatt lévő RCM modulba és annak a 25ös lábára kell kapja a negatívot a becsatolt övtől.Na most azt nem tudom,hogy a 3as láb kivan-e vezetve a kapcsolóból,mert ha igen,akkor lehet,hogy arra van feltolva az egyik vezeték,és akkor pont úgy működik,ahogy neked.tehát akkor jelez,ha be van kapcsolva az öv.

Aztán még ott van a gem modul is.A gem a  17es lábára kap egy negatívot  az rmc 22es lábáról.A gem a 18as kimenetéről ad egy negatívot a műszeregység   26os lábára.Na viszont a műszeregység a 17es lábán is kell kapjon 1 fix testet.Lehet,hogy ez a fix testelés nincs meg.

Továbbá érdemes leellenőrizni a műszerfal alatti biztidobozban az F69-78-75-89-es biztiket is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6570 Dátum: 2011.07.02 szombat, 16:41:43 »

2 kábel van, amit ha összezársz, akkor kialszik a lámpa
igen,de a kapcsolónak 3kivezetése van.az 1-es 2es zár.Az 1es-3as nyit.ha nem a kettesen van a vezeték,hanem a hármason,akkor pont akkor bont,amikor becsatolja az övet.egész addig meg pont mindig zárva van.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6571 Dátum: 2011.07.02 szombat, 16:42:56 »

igen,de a kapcsolónak 3kivezetése van.az 1-es 2es zár.Az 1es-3as nyit.ha nem a kettesen van a vezeték,hanem a hármason,akkor pont akkor bont,amikor becsatolja az övet.egész addig meg pont mindig zárva van.....
az ülés alatti nagycsatiban csak 2 kábele van fejvakaras
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6572 Dátum: 2011.07.02 szombat, 16:57:01 »

az ülés alatti nagycsatiban csak 2 kábele van fejvakaras
A vezeték rendben van,hogy 2ér van.de a kapcsolónak van egy közös pontja és egy nyitó és egy záró érintkező kivezetése.Na azokat nem mindegy,hogy hova vannak téve.
Amúgy az etis is hosszasan foglalkozik a kérdéssel és a hiba diagnosztikájával is.Már a be és kikapcsolás sem olyan 1xű mint hittük.legalábbis az időbeni eltérések miatt.

Összes gépkocsi
   

    A rögzítőféket behúzni.

   

    A fokozatkapcsolót automata sebességváltós gépkocsiknál P (Parkolás) állásba, kézi sebességváltós gépkocsiknál pedig üres-állásba tenni.

   

    A gyújtáskapcsolót a 0 helyzetbe fordítani.

   

    A gépkocsi összes ajtaját becsukni.

   

    A vezetőoldali biztonsági övet kicsatolni.

   

    A parkolófény/fényszóró kapcsolót az OFF (KI) állásba kapcsolni (Ha a gépkocsit automata világításbekapcsolással szerelték fel , ez nem érinti az eljárást).

2002/03-ig gyártott gépkocsik
   

    A F84 biztosítékot (20A) a központi biztosítéktáblában (CJB) kiszerelni.

Összes gépkocsi
   

    A gyújtáskapcsolót II helyzetbe forgatni. (Ne indítsa be a motort).

   

    MEGJEGYZÉS: A légzsák-figyelmeztető lámpa 5 másodperc elteltével kialszik.
    Várni, amíg a biztonsági öv figyelmeztető lámpa és a légzsák-figyelmeztető lámpa kialszik. (ez maximum 2 percig tarthat).

   

    MEGJEGYZÉS: A 10 - 12 lépéseket 60 másodpercen belül be kell fejezni, különben az eljárást meg kell ismételni. Az összes műveletet kb. 1 másodperc időközönként kell elvégezni.
    A biztonsági övet háromszor be- majd kicsatolni, végül a biztonsági övet kicsatolva hagyni.

   

    A fényszórókat BE- majd KIKAPCSOLNI.

   

    A biztonsági övet háromszor be- majd kicsatolni, végül a biztonsági övet kicsatolva hagyni. Ezután a lépés után a biztonsági öv figyelmeztető lámpa három másodpercig villog. Ez aktiválja a biztonsági öv figyelmeztetőt, ha deaktiválva volt, illetve deaktiválja az biztonsági öv figyelmeztetőt, ha aktiválva volt.

   

    A visszajelzés után a deaktiválási/aktiválási eljárás lezajlott.

2002/03-ig gyártott gépkocsik
   

    Az F84 biztosítékot (20A) a CJB-be beszerelni.


Eddig a ki és bekapcsolás,és a hibakeresést hosszasan taglalja oldalakon keresztül.Ezt nem copizom,mert nagyon sok.De pl kiderül az is,hogy a gyújtáskapcsoló is lehet rossz akár.......vagy a műszeregység is.



Működési elv

Biztonságiöv-figyelmeztető

A biztonságiöv-figyelmeztető funkció egy kiegészítő figyelmeztetés, ami hozzáadódik a jelenlegi biztonságiöv-figyelmeztető funkcióhoz. Ez egy szakaszos hangjelzéssel és a kombinált műszerben elhelyezett figyelmeztető lámpa felgyulladásával folyamatosan figyelmezteti a vezetőt, amint a gépkocsi sebessége átlépi az 5 mph (7 km/h) sebességet, hogy a biztonsági övét nem csatolta.

Amint a gyújtáskapcsolót a II helyzetbe fordítják a biztonságiöv-figyelmeztető aktiválódik. A biztonságiöv-figyelmeztető deaktiválásáig hat másodperc bekapcsolás és 30 másodperc kikapcsolás között váltakozva működik.

A biztonságiöv-figyelmeztető a következő feltételek esetén deaktiválódik:

    a gyújtáskapcsolót 0 helyzetbe fordították.
    a gyújtáskapcsolót I helyzetbe fordították.
    5 perc eltelt a biztonságiöv-figyelmeztető aktiválás óta.

Ha az ügyfél a biztonsági övet az emlékeztető aktívvá válása előtt becsatolja, akkor a biztonságiöv-figyelmeztető inaktív marad, vagyis nem ad figyelmeztető jelet addig, amíg a gyújtást a KÖVETKEZŐ alkalommal OFF vagy I állásból a II állásba kapcsolva teljesülnek a fent leírt megfelelő feltételek.

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6573 Dátum: 2011.07.02 szombat, 17:24:18 »

A vezeték rendben van,hogy 2ér van.de a kapcsolónak van egy közös pontja és egy nyitó és egy záró érintkező kivezetése.Na azokat nem mindegy,hogy hova vannak téve.
Amúgy az etis is hosszasan foglalkozik a kérdéssel és a hiba diagnosztikájával is.Már a be és kikapcsolás sem olyan 1xű mint hittük.legalábbis az időbeni eltérések miatt.

az bent van biztöv csatijában, ugye?? azon meg lászik, ha volt szétszedve
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6574 Dátum: 2011.07.02 szombat, 17:26:34 »

az bent van biztöv csatijában, ugye?? azon meg lászik, ha volt szétszedve
igen,ezt érdemes megnézni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #6575 Dátum: 2011.07.02 szombat, 22:25:00 »

igazából elméletileg akkor tudod  nullázni,ha mozgásban van az autó,tehát már van sebességjel.... Wink wave
én mindig álló helyzetben nullázom a napi számlálót és a fogyi számlálót is tankolás után, természetesen sikerrel Cheesy
Naplózva
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #6576 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 07:59:36 »

A fogyi szamlalot tudom nullazni azzal nincs gond csak a napi szamlalo nem szereti a nulla allast.
En probaltam allo es mozgo helyzetben is. Sikertelen. Ugy is hogy megnyomom egyszer roviden, vagy nyomva tartom sokaig.
Szoval marad a szetszed, butykol, osszerak verzio.  Sad
De mit lehet ott rosszul osszerakni? Vagy majd ha szetszedem ugy is meglatom?
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.03 vasárnap, 08:04:24 írta piszi » Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6577 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 12:46:03 »

A fogyi szamlalot tudom nullazni azzal nincs gond csak a napi szamlalo nem szereti a nulla allast.
En probaltam allo es mozgo helyzetben is. Sikertelen. Ugy is hogy megnyomom egyszer roviden, vagy nyomva tartom sokaig.
Szoval marad a szetszed, butykol, osszerak verzio.  Sad
De mit lehet ott rosszul osszerakni? Vagy majd ha szetszedem ugy is meglatom?

A tis szerint is előforduló hiba a beragadó gomb....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6578 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 12:46:34 »

én mindig álló helyzetben nullázom a napi számlálót és a fogyi számlálót is tankolás után, természetesen sikerrel Cheesy
jó neked! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #6579 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 15:21:54 »

én mindig álló helyzetben nullázom a napi számlálót és a fogyi számlálót is tankolás után, természetesen sikerrel Cheesy
Én is...
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
googman1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #6580 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 15:30:24 »

igen,ezt érdemes megnézni.

Alf, Hzsolt, Tish köszönöm szépen a hozzászólásaitokat és a segítséget. Jól esik a segítségetek! Úgy láttam a becsatoló nem volt megbontva. Az ülés alatti nagy csatlakozóba fut az általatok említett 2 vezeték. Az egyik kissé vastagabb a másiknál. Gondoltam megfordítom a bemenő csatlakozókat. Mire nagy nehezen kihúztam, a felcserélt helyekre visszadugni nem tudtam... Pedig a kis csatlakozók méretkülönbsége szemmel nem látható. A kérdésem, ha ebbe az ülés alatti nagy csatlakozó egységbe megfordítom a a bemeneteket, akkor helyesen működhet. A biztosítékokat végignéztem, rendben vannak.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #6581 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 16:39:27 »

igazából elméletileg akkor tudod  nullázni,ha mozgásban van az autó,tehát már van sebességjel.... Wink wave
Nekem álló helyzetben, gyújtáson lehet nullázni. A gombot egy darabig nyomva kell tartani.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6582 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 19:21:18 »

Alf, Hzsolt, Tish köszönöm szépen a hozzászólásaitokat és a segítséget. Jól esik a segítségetek! Úgy láttam a becsatoló nem volt megbontva. Az ülés alatti nagy csatlakozóba fut az általatok említett 2 vezeték. Az egyik kissé vastagabb a másiknál. Gondoltam megfordítom a bemenő csatlakozókat. Mire nagy nehezen kihúztam, a felcserélt helyekre visszadugni nem tudtam... Pedig a kis csatlakozók méretkülönbsége szemmel nem látható. A kérdésem, ha ebbe az ülés alatti nagy csatlakozó egységbe megfordítom a a bemeneteket, akkor helyesen működhet. A biztosítékokat végignéztem, rendben vannak.
nem.nem lesz változás.de inkább egy diagot kellene csináltatnod,mert lehet,hogy a GEM modul nem működik helyesen.Vagy csak szimplán felkell programoztatni,de azt is csak gyári diaggal lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6583 Dátum: 2011.07.03 vasárnap, 19:22:53 »

Nekem álló helyzetben, gyújtáson lehet nullázni. A gombot egy darabig nyomva kell tartani.
ezt az etisben olvastam valahol....de amúgy tankolás után ha elindulok pöccre lenullázza,nem kell nyomni talán 0,5sec-ig.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #6584 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 08:03:03 »

Sziasztok!
Ezt már megkérdeztem egyszer,csak mielőtt beruháznék biztosra szeretnék menni Smiley
Ha folyamatosan világít az akksi piktogram a műszerfalon,akkor az generátor gond lehet?
Előre is köszi
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6585 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 09:46:02 »

Sziasztok!
Ezt már megkérdeztem egyszer,csak mielőtt beruháznék biztosra szeretnék menni Smiley
Ha folyamatosan világít az akksi piktogram a műszerfalon,akkor az generátor gond lehet?
Előre is köszi
Azt jelenti, hogy nincsen töltése az aksinak. Nekem olyan volt, mikor meghalt a generátor, hogy mentem vele és kezdett szépen leállni minden, elsőnek csak az akksilámpa, majd egyre több lámpa, utána kezdtek elhalványodni, majd leállt az autó, szóval addig ment, míg az akksi vitte  vigyor3
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
cscsabi30
Vendég
« Új hozzászólás #6586 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 09:50:38 »

Azt jelenti, hogy nincsen töltése az aksinak. Nekem olyan volt, mikor meghalt a generátor, hogy mentem vele és kezdett szépen leállni minden, elsőnek csak az akksilámpa, majd egyre több lámpa, utána kezdtek elhalványodni, majd leállt az autó, szóval addig ment, míg az akksi vitte  vigyor3
Köszi!!!
Akkor intézem a generátort  worship
 Smiley
Naplózva
Iqtamas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #6587 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 12:34:12 »

Sziasztok!

Korábban már kerestelek titeket egy  problémámmal. A klímám csak nagyobb sebességnél működik, álló helyzetben nem, venti nem kapcsol.
Biztiket átnéztem a motortérben és a kormány alatt is de mind jó volt.
Tanács az volt hogy a klíma nyomáskapcsolót zárjam  rövidre. Ez meg is történt de valószínűleg rossz kimeneteket zártam össze mert az autóban minden lenullázódott és azóta menet közben sincs klíma.
biztiket néztem elméletileg, rendben.
Valakinek ötlet hogy mit kellene javítani?
Melyik biztosítékokat kellene pontosan megnéznem?

Köszönöm Tamás!
Naplózva

2005.05.27. MK3 Turiner 2.2 TDCI 155 le Ghia Executive
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6588 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 18:17:40 »

Sziasztok!

Korábban már kerestelek titeket egy  problémámmal. A klímám csak nagyobb sebességnél működik, álló helyzetben nem, venti nem kapcsol.
Biztiket átnéztem a motortérben és a kormány alatt is de mind jó volt.
Tanács az volt hogy a klíma nyomáskapcsolót zárjam  rövidre. Ez meg is történt de valószínűleg rossz kimeneteket zártam össze mert az autóban minden lenullázódott és azóta menet közben sincs klíma.
biztiket néztem elméletileg, rendben.
Valakinek ötlet hogy mit kellene javítani?
Melyik biztosítékokat kellene pontosan megnéznem?

Köszönöm Tamás!
Valszeg kicsapattál valami biztit.Nézd meg a motortéri és a beltéri biztitáblát is.De szerintem így nem lehet módszeresen autótjavítani.Inkább vidd el Vik-hez az autódat.Lurdyházzal szemben Auto Fort.Németh Viktor
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6589 Dátum: 2011.07.05 kedd, 16:14:03 »

Megallott, mint a szog. Akarmit nyomok, nem csinal semmit. Mit erdemes elso korben megnezni, mi eshetett hanyatt? Biztositek, ilyesmi?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6590 Dátum: 2011.07.05 kedd, 19:02:01 »

Megallott, mint a szog. Akarmit nyomok, nem csinal semmit. Mit erdemes elso korben megnezni, mi eshetett hanyatt? Biztositek, ilyesmi?

AndyA
hibakódot olvastatni,esetleg akkusarut levenni,vagy  a kormánykapcsolók csatlakozóit ellenőrizni.szerintem abban a körben külön bizti nincs.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Adrián
Vendég
« Új hozzászólás #6591 Dátum: 2011.07.05 kedd, 21:42:00 »

Hali

Tudja valaki hogy kell muszáj-e ezt az Autórádió antenna erősítő, CWR901 bekötni a biztitáblába?
ha igen akkor azt hogyan?
Itt a link
Válasz
Köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6592 Dátum: 2011.07.06 szerda, 19:06:04 »

Hali

Tudja valaki hogy kell muszáj-e ezt az Autórádió antenna erősítő, CWR901 bekötni a biztitáblába?
ha igen akkor azt hogyan?
Itt a link Köszi!
szerintem igen.egy olyan tápra kell kötni,ami van gyújtás nélkül is.ha így nem megy,akkor vidd el villamosságishoz. Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #6593 Dátum: 2011.07.06 szerda, 19:24:25 »

Hali

Azt szeretnem megtudni, hogy a taviranyitos kulcsnak melyik reszeben van a transzponder. A taviranyitos reszben vagy a kulcs reszben? Eppen most akarok intezni egy masik kulcsot a kocsihoz es itt olcsobb beszerezni a dolgokat mint otthon, de otthon olcsobb felprogramoztatni. (csak egy kulcsom van)
Eppen most talaltam £22.5-ert a neten vadi uj taviranyitot, es £2.30-ert kulcsot hozza! Szerintem ez barati ar, ha abbol indulok ki, hogy csak a taviranyitot akarjak 31 ezerert adni Magyar honban!
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.06 szerda, 19:30:29 írta piszi » Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #6594 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 17:37:56 »

Tud nekem valaki segíteni ülésfűtés utólagos beépítésében? Onnan kezdve, hogy mit kell beszereznem hozzá, és honnan. Szeretném a faceliftes fokozatos kapcsit beépíteni.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6595 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 19:07:06 »

Tud nekem valaki segíteni ülésfűtés utólagos beépítésében? Onnan kezdve, hogy mit kell beszereznem hozzá, és honnan. Szeretném a faceliftes fokozatos kapcsit beépíteni.

Faceliftes, fokozatos kapcsolot felejtsd el. Osszesen van 5 db laba neki 4 db nyomogombra es 2 x 5 ketszinu LED-re. A jo eg tudja, hogyan es mit kommunikal azokon a labakon a GEM-mel...

Viszont a sima futesgombot be lehet epiteni ugy, hogy a tobbfokozatu ulesfutesekkel mukodjon. Ehhez hegesztek egy kis elektronikat (mar vagy 3 honapja... :-)), ami azt megoldja, hogy gombnyomasonkent egy fokozatot lepjen. A fokozatkapcsolas egyben LED meghajtasara is hasznalhato kimenetet jelent, azaz meg lampazni, visszajelezni is lehet, hogy mi tortenik eppen.

Ulesfutesbol tobben vettunk mar Waecot, ami nem rossz, sot, jo. Nekem is aktualis egy keszlet beszerzese, ugyhogy ha gondolod, betarsulhatsz. 60 Euro korul van egy szett, ami 2 ules, ilesenkent egy ulolap es egy hattamla futoparna, vezetekelessel, relevel, kapcsoloval istennyilaval. A postakoltseg fix 10 Euro, ezt tudjuk felezni.

Azt is meg tudom mondani, hova tudod bekotni, ahol mind a 4 ulesre eleg villany terem, azt is, hogyan es mit kell szetszedni, hogy be tudd epiteni a cuccot elso ill. hatso ulesre stb.

Ha erdekel a mutatvany, dobj egy PU-t, azutan megbeszeljuk.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
piszi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 51


a


E-mail
« Új hozzászólás #6596 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 19:24:47 »

Faceliftes, fokozatos kapcsolot felejtsd el. Osszesen van 5 db laba neki 4 db nyomogombra es 2 x 5 ketszinu LED-re. A jo eg tudja, hogyan es mit kommunikal azokon a labakon a GEM-mel...

Viszont a sima futesgombot be lehet epiteni ugy, hogy a tobbfokozatu ulesfutesekkel mukodjon. Ehhez hegesztek egy kis elektronikat (mar vagy 3 honapja... :-)), ami azt megoldja, hogy gombnyomasonkent egy fokozatot lepjen. A fokozatkapcsolas egyben LED meghajtasara is hasznalhato kimenetet jelent, azaz meg lampazni, visszajelezni is lehet, hogy mi tortenik eppen.

Ulesfutesbol tobben vettunk mar Waecot, ami nem rossz, sot, jo. Nekem is aktualis egy keszlet beszerzese, ugyhogy ha gondolod, betarsulhatsz. 60 Euro korul van egy szett, ami 2 ules, ilesenkent egy ulolap es egy hattamla futoparna, vezetekelessel, relevel, kapcsoloval istennyilaval. A postakoltseg fix 10 Euro, ezt tudjuk felezni.

Azt is meg tudom mondani, hova tudod bekotni, ahol mind a 4 ulesre eleg villany terem, azt is, hogyan es mit kell szetszedni, hogy be tudd epiteni a cuccot elso ill. hatso ulesre stb.

Ha erdekel a mutatvany, dobj egy PU-t, azutan megbeszeljuk.

AndyA


Ha ennyire otthon vagy a temaban, akkor ossze dobhatnal egy cikket belole, mert engem is erdekelnek a reszletek.
Csak hogy ay asszony is oruljon vegre hogy valami hasznosat is csinalok az autoval!  taps
Naplózva

2002-es 2.0 TDDI Ghia Angol
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6597 Dátum: 2011.07.07 csütörtök, 20:35:05 »

Ha ennyire otthon vagy a temaban, akkor ossze dobhatnal egy cikket belole, mert engem is erdekelnek a reszletek.
Csak hogy ay asszony is oruljon vegre hogy valami hasznosat is csinalok az autoval!  taps

Majd nyaralas utan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #6598 Dátum: 2011.07.08 péntek, 05:17:05 »

Faceliftes, fokozatos kapcsolot felejtsd el. Osszesen van 5 db laba neki 4 db nyomogombra es 2 x 5 ketszinu LED-re. A jo eg tudja, hogyan es mit kommunikal azokon a labakon a GEM-mel...

Viszont a sima futesgombot be lehet epiteni ugy, hogy a tobbfokozatu ulesfutesekkel mukodjon. Ehhez hegesztek egy kis elektronikat (mar vagy 3 honapja... :-)), ami azt megoldja, hogy gombnyomasonkent egy fokozatot lepjen. A fokozatkapcsolas egyben LED meghajtasara is hasznalhato kimenetet jelent, azaz meg lampazni, visszajelezni is lehet, hogy mi tortenik eppen.

Ulesfutesbol tobben vettunk mar Waecot, ami nem rossz, sot, jo. Nekem is aktualis egy keszlet beszerzese, ugyhogy ha gondolod, betarsulhatsz. 60 Euro korul van egy szett, ami 2 ules, ilesenkent egy ulolap es egy hattamla futoparna, vezetekelessel, relevel, kapcsoloval istennyilaval. A postakoltseg fix 10 Euro, ezt tudjuk felezni.

Azt is meg tudom mondani, hova tudod bekotni, ahol mind a 4 ulesre eleg villany terem, azt is, hogyan es mit kell szetszedni, hogy be tudd epiteni a cuccot elso ill. hatso ulesre stb.

Ha erdekel a mutatvany, dobj egy PU-t, azutan megbeszeljuk.

AndyA

Hmm... Nem is rossz ár a 60 éró azért, hogy ne faggyon szét az ember hátsója a minuszokban. Engem is érdekelne a dolog, ha nem kéne egy kisebb vagyont ráköltenem hamarosan a masinára. Angry
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #6599 Dátum: 2011.07.09 szombat, 21:59:33 »

Sziasztok. Szeretnék venni egy elm327es készüléket, és az lenne a kérdésen, hogy jó a kocsimhoz?     http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/elm327_v1_4_usb_hibakod_olvaso_diagnosztika_1465877562.html

ford mondeo 2006  2.0tdci. 130le

Naplózva
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.