Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.29 szerda, 13:56:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 10338070 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8150 Dátum: 2011.11.29 kedd, 19:41:23 »

Ma megcsináltam a műszertesztet és furcsa dologra jöttem rá!
Nem is a fűtéstől esik vissza a víz hőfoka hanem a gázadástól. wilting

Alapjáraton szép lassan mászik fel a mutatóm és be is áll középre (81c) egy idő után.De ha gázt adok akkor elég gyorsan el kezd visszaesni 60c-ig.Ha leveszem a gázpedálról a lábam akkor szép lassan újból elkezd felmászni a mutatóm.
Ha elindulok vele akkor ugyan ez történik.Gyakorlatilag a fűtés beindításának nem sok köze van hozzá.Ez a jelenség 100kmh-nál is így van.A műszerem jó,mert ugyan ezt alátámasztotta a műszerteszten a digitális kijelző is.

A hűtő mind két oldala le van takarva  de ha kiveszem a papírt akkor sem változik a dolog.A ventilátorok közben nem indultak be.

Akkor most mi lehet a hiba? Huh?

Hálás lennék ha valaki rájönne. party0038
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.29 kedd, 19:46:22 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #8151 Dátum: 2011.11.29 kedd, 19:57:53 »

Ma megcsináltam a műszertesztet és furcsa dologra jöttem rá!
Nem is a fűtéstől esik vissza a víz hőfoka hanem a gázadástól. wilting

Alapjáraton szép lassan mászik fel a mutatóm és be is áll középre (81c) egy idő után.De ha gázt adok akkor elég gyorsan el kezd visszaesni 60c-ig.Ha leveszem a gázpedálról a lábam akkor szép lassan újból elkezd felmászni a mutatóm.
Ha elindulok vele akkor ugyan ez történik.Gyakorlatilag a fűtés beindításának nem sok köze van hozzá.Ez a jelenség 100kmh-nál is így van.A műszerem jó,mert ugyan ezt alátámasztotta a műszerteszten a digitális kijelző is.

A hűtő mind két oldala le van takarva  de ha kiveszem a papírt akkor sem változik a dolog.A ventilátorok közben nem indultak be.

Akkor most mi lehet a hiba? Huh?

Hálás lennék ha valaki rájönne. party0038
én a vízpumpára gyanakodnék.lehet,hogy levannak kopva a lapátjai,és amikor van fordulat,akkor eltudja nyomni a vizet a hűtőbe.Alapjáraton viszont keveset szállít,így feltud melegedni a moci az üzemire.
ez csak fikció,de a lapátokat meglehet nézni,hogy megvan-e mind.A műanyag borítás lecsavarozható.

Esetleg a bordás tengely ricnije lehet elkopva,és csak magasabb fordulaton pörgeti rendesen a pumpát...... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8152 Dátum: 2011.11.29 kedd, 20:04:02 »

Ma megcsináltam a műszertesztet és furcsa dologra jöttem rá!
Nem is a fűtéstől esik vissza a víz hőfoka hanem a gázadástól. wilting

Alapjáraton szép lassan mászik fel a mutatóm és be is áll középre (81c) egy idő után.De ha gázt adok akkor elég gyorsan el kezd visszaesni 60c-ig.Ha leveszem a gázpedálról a lábam akkor szép lassan újból elkezd felmászni a mutatóm.
Ha elindulok vele akkor ugyan ez történik.Gyakorlatilag a fűtés beindításának nem sok köze van hozzá.Ez a jelenség 100kmh-nál is így van.A műszerem jó,mert ugyan ezt alátámasztotta a műszerteszten a digitális kijelző is.

A hűtő mind két oldala le van takarva  de ha kiveszem a papírt akkor sem változik a dolog.A ventilátorok közben nem indultak be.

Akkor most mi lehet a hiba? Huh?

Hálás lennék ha valaki rájönne. party0038
Pont egyik nap írtam, hogy a termosztát jó....de ezek szerint, mikor a vízpumpa többet nyom, tehát gázadásra...akkor mégis kerül a hideg hűtőből víz a motorba, az meg másképp nem tud, csak a termosztáton (valamelyik v. mindkettő) keresztül...
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.29 kedd, 20:05:55 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8153 Dátum: 2011.11.29 kedd, 20:19:00 »

Pont egyik nap írtam, hogy a termosztát jó....de ezek szerint, mikor a vízpumpa többet nyom, tehát gázadásra...akkor mégis kerül a hideg hűtőből víz a motorba, az meg másképp nem tud, csak a termosztáton (valamelyik v. mindkettő) keresztül...

A régi termosztátokkal ugyan ez volt a hiba.Most az újakkal sem változott semmit.
Nyár végén ki lett cserélve a hűtőfolyadék az autóban mert 10 éves lett.Gyári folyadékot kevertem be az előírások szerint.Ez a visszahűlés azóta van,csak hát a melegben kevésbé volt észrevehető.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.29 kedd, 20:23:54 írta soho001 » Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #8154 Dátum: 2011.11.29 kedd, 20:22:27 »

A régi termosztátokkal ugyan ez volt a hiba.Most az újakkal sem változott semmit.
Az újjak gyáriak?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8155 Dátum: 2011.11.29 kedd, 20:24:04 »

A régi termosztátokkal ugyan ez volt a hiba.Most az újakkal sem változott semmit.
Mikor megvettem az autóm ugyanez volt a baja mint most a tiednek, vettem termosztátot, csere, ugyanolyan.. visszavittem a termosztátot, adtak egy másikat, na azóta az van benn...kb 6 éve  és jó, nem hül vissza. Mindegyik gyári új volt, és az egyik gyárilag rossz... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8156 Dátum: 2011.11.29 kedd, 20:24:22 »

Az újjak gyáriak?


Abszolút igen.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8157 Dátum: 2011.11.29 kedd, 20:27:37 »

Mikor megvettem az autóm ugyanez volt a baja mint most a tiednek, vettem termosztátot, csere, ugyanolyan.. visszavittem a termosztátot, adtak egy másikat, na azóta az van benn...kb 6 éve  és jó, nem hül vissza. Mindegyik gyári új volt, és az egyik gyárilag rossz... vigyor3


De gázadásra hűl?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8158 Dátum: 2011.11.29 kedd, 20:30:13 »


De gázadásra hűl?
Hát akkor nyom többet a vízpumpa, persze, hogy akkor hül jobban
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HGy.
Vendég
« Új hozzászólás #8159 Dátum: 2011.11.29 kedd, 20:41:02 »

Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy van-e valakinek tapasztalata az anyósülés légzsákjának kézzel ki-be kapcsolhatóvá átalakításáról. Pici gyereknek való gyerekülést szeretnénk oda bekötni, hogy amikor kettesben mennek az anyukájával, akkor közel legyen a baba -- a hátsó ülésen nem szeret egyedül utazni. A mi autónkban nem kapcsolható a jobb első légzsák, de nyilván meg lehet oldani a dolgot valahogy. Az autó 2002-es Mk3, 2.0 benzines, 4 ajtós Ghia. Érdemes, biztonságos ilyesmit szakszervizen kívül csináltatni? Vagy kockáztassam meg valamelyik szakszervizt drágán? Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8160 Dátum: 2011.11.29 kedd, 20:43:51 »

Hát akkor nyom többet a vízpumpa, persze, hogy akkor hül jobban

Akkor most az új főköri lehet rossz?Vagy az új olajköri? Vagy mindkettő?
Jó,hogy már kidobtam a számlát. falbav

Egyébként a hűtőm teljes felülete hideg akkor is ha a mutatóm középen áll.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #8161 Dátum: 2011.11.29 kedd, 20:45:17 »

Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy van-e valakinek tapasztalata az anyósülés légzsákjának kézzel ki-be kapcsolhatóvá átalakításáról. Pici gyereknek való gyerekülést szeretnénk oda bekötni, hogy amikor kettesben mennek az anyukájával, akkor közel legyen a baba -- a hátsó ülésen nem szeret egyedül utazni. A mi autónkban nem kapcsolható a jobb első légzsák, de nyilván meg lehet oldani a dolgot valahogy. Az autó 2002-es Mk3, 2.0 benzines, 4 ajtós Ghia. Érdemes, biztonságos ilyesmit szakszervizen kívül csináltatni? Vagy kockáztassam meg valamelyik szakszervizt drágán? Előre is köszönöm a válaszokat!
ki-be kapcsolhatóvá nem tudják megcsinálni.Csak kitudják kapcsolni azt az 1et.Akkor égni fog a légzsák hibajele,és hibát tárol,hogy az nem műkszik.
Mikor már nem kell a gyerek miatt kikapcsolva lennie,akkor vissza lehet kapcsoltatni.
Az autó sw-je nem tudja a ki-ba kapcsolgatást,amit máshol a kulccsak lehet csinálni....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #8162 Dátum: 2011.11.29 kedd, 20:46:26 »

Mikor megvettem az autóm ugyanez volt a baja mint most a tiednek, vettem termosztátot, csere, ugyanolyan.. visszavittem a termosztátot, adtak egy másikat, na azóta az van benn...kb 6 éve  és jó, nem hül vissza. Mindegyik gyári új volt, és az egyik gyárilag rossz... vigyor3
igen.logikus
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8163 Dátum: 2011.11.29 kedd, 20:48:13 »

én a vízpumpára gyanakodnék.lehet,hogy levannak kopva a lapátjai,és amikor van fordulat,akkor eltudja nyomni a vizet a hűtőbe.Alapjáraton viszont keveset szállít,így feltud melegedni a moci az üzemire.
ez csak fikció,de a lapátokat meglehet nézni,hogy megvan-e mind.A műanyag borítás lecsavarozható.

Esetleg a bordás tengely ricnije lehet elkopva,és csak magasabb fordulaton pörgeti rendesen a pumpát...... Roll Eyes

Én a vízpumpára azért nem gondolok mert a nyár végén kezdte a visszahűlést és a melegbe sem ment közép fölé a vízmutatóm.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #8164 Dátum: 2011.11.29 kedd, 20:48:20 »

Mikor megvettem az autóm ugyanez volt a baja mint most a tiednek, vettem termosztátot, csere, ugyanolyan.. visszavittem a termosztátot, adtak egy másikat, na azóta az van benn...kb 6 éve  és jó, nem hül vissza. Mindegyik gyári új volt, és az egyik gyárilag rossz... vigyor3
Én ugyan így jártam,csak először vettem bele egy FEBI termosztátot. A tünet ugyan az maratt,majd gyárit komplett házastól. Na ekkor már kezdett javulni. Majd ezek után még kapott egy gyári olajkörit,és azota is szépen müxik.
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #8165 Dátum: 2011.11.29 kedd, 20:58:07 »

Akkor most az új főköri lehet rossz?Vagy az új olajköri? Vagy mindkettő?
Jó,hogy már kidobtam a számlát. falbav

Egyébként a hűtőm teljes felülete hideg akkor is ha a mutatóm középen áll.
Szerintem cseréld ki az olajkörit.az lehet hogy segít .
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8166 Dátum: 2011.11.29 kedd, 21:02:27 »

Szerintem cseréld ki az olajkörit.az lehet hogy segít .

Nem kötözködni akarok de az olajkörit tavaly cserélték a cromaxnál.Pár napja meg én cseréltem itthon újra.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8167 Dátum: 2011.11.29 kedd, 21:04:56 »

Az kiderít valamit ha lábasba megfőzőm a termosztátot és megmérem,hogy mikor nyit?
Nem nagyon akarok venni fölöslegesen még egyet.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #8168 Dátum: 2011.11.30 szerda, 07:20:11 »

Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy van-e valakinek tapasztalata az anyósülés légzsákjának kézzel ki-be kapcsolhatóvá átalakításáról. Pici gyereknek való gyerekülést szeretnénk oda bekötni, hogy amikor kettesben mennek az anyukájával, akkor közel legyen a baba -- a hátsó ülésen nem szeret egyedül utazni. A mi autónkban nem kapcsolható a jobb első légzsák, de nyilván meg lehet oldani a dolgot valahogy. Az autó 2002-es Mk3, 2.0 benzines, 4 ajtós Ghia. Érdemes, biztonságos ilyesmit szakszervizen kívül csináltatni? Vagy kockáztassam meg valamelyik szakszervizt drágán? Előre is köszönöm a válaszokat!
Anyucinak nem mutattad, hogy van még több sebesség nem csak kettesben lehet menni vele!  nyes nyes
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8169 Dátum: 2011.11.30 szerda, 08:44:22 »

Tisztelt Fórumtársak!

soho001 Fórumtárs problémájával kapcsolatban néhány gondolat. Alapvetően egymásnak ellentmondó tünetek jelentkeznek. Függölegesen áll a viz hőmérő mutatója és ugyan ekkor a hűtő teljes felülete hideg. Nem értem ez hogyan lehetséges. Ha mindkettő vagy valamelyik termosztát rossz akkor lehet a hütő teljes felületén hideg, mert a termo állandóan nyitva van és a viz csak nagyon lassan tud melegedni, de a viz hőmérő nem állhat középen. Én a vizpumpa meghibásodását egyenlőre kizárnám. Ha nem müködne sokkal hamarabb megmelegedne a viz és egy idő mulva felis forhatna, amit a vizhőmérő müszernek jeleznie kellene. Én szisztematikusan leellenőrizném az összes elemet külön-külön a vizkörben. A termosztátoktól a hütön keresztül a viz hőmérö müszerig bezárólag mindent. Legelőszőr a gépet, belső teszt üzem módba tenném és igy ellenőrizném le, a tényleges vizhőmérsékletet, láthatóvá téve mitörténik a rendszerben. Utánna kivenném a termokat és megfőzném őket, ellenőrizve a nyitó és záró hőmérsékletet. Majd süritett levegővel átfuvatnám az egész hütő rendszert.(1 bar nyomással) Talán igy végre kiszürhető lenne, hogy valójában mi is a probléma. Ha a vizszivattyu nem müködne akkor a hütőnek melegnek kéne lenni és a viznek előbb-utóbb felkellene fornia még akkor is ha csak  etázs  keringés van a rendszerben.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
moxon
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


« Új hozzászólás #8170 Dátum: 2011.11.30 szerda, 10:36:41 »

Üdv mindenkinek!

MK3 (gyári) első ülésfűtésével kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy ha jó a bizti, a kapcsoló visszajelez, és a vezeték sincs elszakadva az ülés alatt - köszönet TZS-nek a szakmai segédanyagért! - akkor miért is nem működik?
A jelenség azzal kezdődött, hogy tavaly télen elment a vezető oldali ülésfűtés, most meg az anyósülés oldali is.

Plz help.

KK

2004 MK3 2.0 TDCi
Naplózva

MK_IV MONDEO TITANIUM, 120kW, 6 gang 17"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #8171 Dátum: 2011.11.30 szerda, 12:01:40 »

Üdv mindenkinek!

MK3 (gyári) első ülésfűtésével kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy ha jó a bizti, a kapcsoló visszajelez, és a vezeték sincs elszakadva az ülés alatt - köszönet TZS-nek a szakmai segédanyagért! - akkor miért is nem működik?
A jelenség azzal kezdődött, hogy tavaly télen elment a vezető oldali ülésfűtés, most meg az anyósülés oldali is.

Plz help.

KK

2004 MK3 2.0 TDCi
Szét kell szedni az ülést, és meg fogod találni a szakadást...nekem először az ülés alatt tört el a vezeték, majd tavaly ismét nem működött  gun ekkor szétszedtem és akkor már az ülés belsejében volt szakadt, kicseréltem az egész kábelt normálisra, azóta jó, meg nem is fog elszakadni az tuti. eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8172 Dátum: 2011.11.30 szerda, 12:08:50 »

Tisztelt Fórumtársak!

soho001 Fórumtárs problémájával kapcsolatban néhány gondolat. Alapvetően egymásnak ellentmondó tünetek jelentkeznek. Függölegesen áll a viz hőmérő mutatója és ugyan ekkor a hűtő teljes felülete hideg. Nem értem ez hogyan lehetséges.

Egyszerű. A főköri termosztát jó.

Válasz
Ha mindkettő vagy valamelyik termosztát rossz akkor lehet a hütő teljes felületén hideg, mert a termo állandóan nyitva van és a viz csak nagyon lassan tud melegedni, de a viz hőmérő nem állhat középen. Én a vizpumpa meghibásodását egyenlőre kizárnám. Ha nem müködne sokkal hamarabb megmelegedne a viz és egy idő mulva felis forhatna, amit a vizhőmérő müszernek jeleznie kellene. Én szisztematikusan leellenőrizném az összes elemet külön-külön a vizkörben. A termosztátoktól a hütön keresztül a viz hőmérö müszerig bezárólag mindent. Legelőszőr a gépet, belső teszt üzem módba tenném és igy ellenőrizném le, a tényleges vizhőmérsékletet, láthatóvá téve mitörténik a rendszerben. Utánna kivenném a termokat és megfőzném őket, ellenőrizve a nyitó és záró hőmérsékletet. Majd süritett levegővel átfuvatnám az egész hütő rendszert.(1 bar nyomással) Talán igy végre kiszürhető lenne, hogy valójában mi is a probléma. Ha a vizszivattyu nem müködne akkor a hütőnek melegnek kéne lenni és a viznek előbb-utóbb felkellene fornia még akkor is ha csak  etázs  keringés van a rendszerben.
Tisztelettel László!

Vagy az olajköri rossz, vagy a vízpumpa nem szállít eleget. A vízpumpa gond van, ilyen hidegben előfordulhat az, hogy a motor bizonyos része melegebb, és ott leadja a hőt.
Bár ebben az esetben azért a motor hőmérsékletének már városban is feljebb kéne mennie. A tdci-nél a műszer szerint 84 fok (vagy 86?), ha a vízpumpás móka van, akkor néha feljebb kéne mennie.
Mindenképpen azzal kezdeném, belépni az info menübe, és megfigyelni, hogy alakul a hőmérséklet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
moxon
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


« Új hozzászólás #8173 Dátum: 2011.11.30 szerda, 13:21:28 »

Szét kell szedni az ülést, és meg fogod találni a szakadást...nekem először az ülés alatt tört el a vezeték, majd tavaly ismét nem működött  gun ekkor szétszedtem és akkor már az ülés belsejében volt szakadt, kicseréltem az egész kábelt normálisra, azóta jó, meg nem is fog elszakadni az tuti. eplus2

Köszi! Akkor vezetékcserére fel......
Naplózva

MK_IV MONDEO TITANIUM, 120kW, 6 gang 17"
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #8174 Dátum: 2011.11.30 szerda, 14:13:51 »


Köszi szépen, működött a dolog...  integet2
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8175 Dátum: 2011.11.30 szerda, 14:15:07 »

Üdv mindenkinek!

MK3 (gyári) első ülésfűtésével kapcsolatban az lenne a kérdésem, hogy ha jó a bizti, a kapcsoló visszajelez, és a vezeték sincs elszakadva az ülés alatt - köszönet TZS-nek a szakmai segédanyagért! - akkor miért is nem működik?
A jelenség azzal kezdődött, hogy tavaly télen elment a vezető oldali ülésfűtés, most meg az anyósülés oldali is.

Plz help.

KK

2004 MK3 2.0 TDCi
A szakadásra a legesélyesebb az ülőlapi fűtőpárana csatlakozási pontja. Ott egy forrasztott kötés van a tápvezeték és a fűtővezeték között, a mechanikai igénybevételtől ott tud eltörni. Az ülőlapi és háttámla párnák sorosan vannak kötve. Eddig a csatlakoziási pontikg viszonylag könnyű eljutni: ülés ki, ülőlap ki, háttámla kárpit kissé megbont.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8176 Dátum: 2011.11.30 szerda, 16:44:23 »

Tisztelt Fórumtársak!

soho001 Fórumtárs problémájával kapcsolatban néhány gondolat. Alapvetően egymásnak ellentmondó tünetek jelentkeznek. Függölegesen áll a viz hőmérő mutatója és ugyan ekkor a hűtő teljes felülete hideg. Nem értem ez hogyan lehetséges. Ha mindkettő vagy valamelyik termosztát rossz akkor lehet a hütő teljes felületén hideg, mert a termo állandóan nyitva van és a viz csak nagyon lassan tud melegedni, de a viz hőmérő nem állhat középen. Én a vizpumpa meghibásodását egyenlőre kizárnám. Ha nem müködne sokkal hamarabb megmelegedne a viz és egy idő mulva felis forhatna, amit a vizhőmérő müszernek jeleznie kellene. Én szisztematikusan leellenőrizném az összes elemet külön-külön a vizkörben. A termosztátoktól a hütön keresztül a viz hőmérö müszerig bezárólag mindent. Legelőszőr a gépet, belső teszt üzem módba tenném és igy ellenőrizném le, a tényleges vizhőmérsékletet, láthatóvá téve mitörténik a rendszerben. Utánna kivenném a termokat és megfőzném őket, ellenőrizve a nyitó és záró hőmérsékletet. Majd süritett levegővel átfuvatnám az egész hütő rendszert.(1 bar nyomással) Talán igy végre kiszürhető lenne, hogy valójában mi is a probléma. Ha a vizszivattyu nem müködne akkor a hütőnek melegnek kéne lenni és a viznek előbb-utóbb felkellene fornia még akkor is ha csak  etázs  keringés van a rendszerben.
Tisztelettel László!


Tegnap és ma is beléptem az info menübe és az alapján néztem a hőfokokat.A digitálisan jelzett hőfokokkal együtt mozgott  a víz hőmérő mutatója is. Reggeli indulásnál /2c-fok külső hőmérsékletnél/ 40c-fokot mutat gondolom ez az alap állapot. Majd 3-4km megtétele után megindul szép lassan felfelé.13km megtétele után /BP belváros/ 73c-fokot mutat.Ennél feljebb csak akkor megy ha dugóba kerülök.Ha egyenesbe áll a mutatóm akkor 81c-fokot mutat az info menüben.Országúton 100 kmh -nál sem jobb a helyzet, sőt.A teljes hűtő letakarva papírral,ha leveszem még lassabban melegszik.Eddig ezt nem csinálta mert ha már egyszer beállt középre akkor onnan nem nagyon lehetett kimozdítani a mutatót. 
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8177 Dátum: 2011.11.30 szerda, 19:32:22 »


Tegnap és ma is beléptem az info menübe és az alapján néztem a hőfokokat.A digitálisan jelzett hőfokokkal együtt mozgott  a víz hőmérő mutatója is. Reggeli indulásnál /2c-fok külső hőmérsékletnél/ 40c-fokot mutat gondolom ez az alap állapot. Majd 3-4km megtétele után megindul szép lassan felfelé.13km megtétele után /BP belváros/ 73c-fokot mutat.Ennél feljebb csak akkor megy ha dugóba kerülök.Ha egyenesbe áll a mutatóm akkor 81c-fokot mutat az info menüben.Országúton 100 kmh -nál sem jobb a helyzet, sőt.A teljes hűtő letakarva papírral,ha leveszem még lassabban melegszik.Eddig ezt nem csinálta mert ha már egyszer beállt középre akkor onnan nem nagyon lehetett kimozdítani a mutatót. 
Tisztelt Fórumtárs!
 A belső teszt üzem mód alapján a főköri termosztátod jó. Ha eléri a nyitó hőmérsékletet mindenkép meleg viznek kell áramolni a hűtőbe. Én erre irtam azt hogy nem értem hogy lehet az hogy középen áll a hőmérő és hideg a hűtő. Ezek után ami problémás lehet, az az olaj köri termosztát, vagy a vizpumpa. Mivel hideg a hűtöd valószinű nincs kényszer keringtetés csak etázs és nagyon lassan melegszik fel a hűtőben a viz. Ráadásul ebben a hidegebb időszakban a motor is sokkal nehezebben melegszik fel üzemi hőfokra,és keringtetés nélkül is állandósulhat egy adott hőmérsékletü viz a kiskörben. Erre még az is rásegithet ha nem jó az olajköri termosztát. Cseréld ki az olaj termosztátot, ha nem változik a helyzet akkor sajna a vizpumpa a ludas.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #8178 Dátum: 2011.11.30 szerda, 21:31:22 »

Sziasztok!

Szeretném kérni a véleményeteket a következőről. A minap úgy jártam, hogy erőteljesebb fékezésre kényszerültem és ekkor felvillant a töltés  jelző piros lámpa. Amint leszálltam a fékről minden oké volt. Ez minek lehet az előfutára, találkozott e már valaki ilyen jelenséggel???
Válaszotokat köszönöm.  worship
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8179 Dátum: 2011.11.30 szerda, 21:38:54 »

Sziasztok!

Szeretném kérni a véleményeteket a következőről. A minap úgy jártam, hogy erőteljesebb fékezésre kényszerültem és ekkor felvillant a töltés  jelző piros lámpa. Amint leszálltam a fékről minden oké volt. Ez minek lehet az előfutára, találkozott e már valaki ilyen jelenséggel???
Válaszotokat köszönöm.  worship

Ha a kuplungot nem nyomtad be, akkor akár blokkolásközeli állapot volt, így tk lefogta a motort... majd amikor elengedted, újra beindult.
Akkor csak ennyi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #8180 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 05:44:39 »

Ha a kuplungot nem nyomtad be, akkor akár blokkolásközeli állapot volt, így tk lefogta a motort... majd amikor elengedted, újra beindult.
Akkor csak ennyi.
A Másik variacó, hogy be lett építve a "kers" az autójába csak neki a töltésbe segít bele.  nyes
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #8181 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 17:26:28 »

hetvegen termosztatoztam en is. Ezen operacio elott megfoztem a ket regi termosztatot (gyari), kb 85 fok korul nyitott mind a 2, tehat elmeletileg jok!
Sikerult az egesz hutovizet leengedni a hutore ajlan levo dugon keresztul. Eleg hulye helyen van, le kellett vegyem a hutot tarto labat hogy hozza tudjak ferni. Lattam mar ettol ertelmesebb megoldast is.

Mindket termosztatom jo allapotban volt, vizko vagy egyeb lerakodasok nelkul. A fokorre beraktam a gyarit, mivel masszivabbnak tunik mint a Facet.
Az oljakorinel pedig beraktam a mostanit, mert a regi tomitese nem tunt megbizhatonak.

 Osszeszereles es teszt utan ugyanaz a helyzet, gazelvetelkor esik a mutato.

Szerintem a hiba oka valahol mashol van, csak nem tudom hol. Gyanus dolog peldaul az olajkori termosztat tengelye, nem tudom annak mennyire konnyen kellene jarnia. Az uj termosztatomnal mar szorul, a reginel siman jar (ezt jol-jol megpucoltam). Felek hogy amikor melegszik a viz, a termo kinyit egy picit, ott a tengely megszorul es onnantol kezdve a kor nyitva marad.
Egy masik felteves hogy valahol dugulas van a rendszerben es valamilyen modon (esetleg egy lokalis tulhevules miatt) a rendszer nyit.

Merre van a homerseklet szenzor ami a kijelzonek adja a jelet?

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #8182 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 19:31:04 »

hetvegen termosztatoztam en is. Ezen operacio elott megfoztem a ket regi termosztatot (gyari), kb 85 fok korul nyitott mind a 2, tehat elmeletileg jok!
Sikerult az egesz hutovizet leengedni a hutore ajlan levo dugon keresztul. Eleg hulye helyen van, le kellett vegyem a hutot tarto labat hogy hozza tudjak ferni. Lattam mar ettol ertelmesebb megoldast is.

Mindket termosztatom jo allapotban volt, vizko vagy egyeb lerakodasok nelkul. A fokorre beraktam a gyarit, mivel masszivabbnak tunik mint a Facet.
Az oljakorinel pedig beraktam a mostanit, mert a regi tomitese nem tunt megbizhatonak.

 Osszeszereles es teszt utan ugyanaz a helyzet, gazelvetelkor esik a mutato.

Szerintem a hiba oka valahol mashol van, csak nem tudom hol. Gyanus dolog peldaul az olajkori termosztat tengelye, nem tudom annak mennyire konnyen kellene jarnia. Az uj termosztatomnal mar szorul, a reginel siman jar (ezt jol-jol megpucoltam). Felek hogy amikor melegszik a viz, a termo kinyit egy picit, ott a tengely megszorul es onnantol kezdve a kor nyitva marad.
Egy masik felteves hogy valahol dugulas van a rendszerben es valamilyen modon (esetleg egy lokalis tulhevules miatt) a rendszer nyit.

Merre van a homerseklet szenzor ami a kijelzonek adja a jelet?


A hengerfejen,és asszem valahol a blokkban is.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #8183 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 19:37:10 »

hetvegen termosztatoztam en is. Ezen operacio elott megfoztem a ket regi termosztatot (gyari), kb 85 fok korul nyitott mind a 2, tehat elmeletileg jok!
Sikerult az egesz hutovizet leengedni a hutore ajlan levo dugon keresztul. Eleg hulye helyen van, le kellett vegyem a hutot tarto labat hogy hozza tudjak ferni. Lattam mar ettol ertelmesebb megoldast is.

Mindket termosztatom jo allapotban volt, vizko vagy egyeb lerakodasok nelkul. A fokorre beraktam a gyarit, mivel masszivabbnak tunik mint a Facet.
Az oljakorinel pedig beraktam a mostanit, mert a regi tomitese nem tunt megbizhatonak.

 Osszeszereles es teszt utan ugyanaz a helyzet, gazelvetelkor esik a mutato.

Szerintem a hiba oka valahol mashol van, csak nem tudom hol. Gyanus dolog peldaul az olajkori termosztat tengelye, nem tudom annak mennyire konnyen kellene jarnia. Az uj termosztatomnal mar szorul, a reginel siman jar (ezt jol-jol megpucoltam). Felek hogy amikor melegszik a viz, a termo kinyit egy picit, ott a tengely megszorul es onnantol kezdve a kor nyitva marad.
Egy masik felteves hogy valahol dugulas van a rendszerben es valamilyen modon (esetleg egy lokalis tulhevules miatt) a rendszer nyit.

Merre van a homerseklet szenzor ami a kijelzonek adja a jelet?


Tisztelt Fórumtárs!
Ha jól tudom a vákumszivatyu mellett van a hőmérséklet jeladó.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8184 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 19:57:59 »

Tisztelt Fórumtárs!
 A belső teszt üzem mód alapján a főköri termosztátod jó. Ha eléri a nyitó hőmérsékletet mindenkép meleg viznek kell áramolni a hűtőbe. Én erre irtam azt hogy nem értem hogy lehet az hogy középen áll a hőmérő és hideg a hűtő. Ezek után ami problémás lehet, az az olaj köri termosztát, vagy a vizpumpa. Mivel hideg a hűtöd valószinű nincs kényszer keringtetés csak etázs és nagyon lassan melegszik fel a hűtőben a viz. Ráadásul ebben a hidegebb időszakban a motor is sokkal nehezebben melegszik fel üzemi hőfokra,és keringtetés nélkül is állandósulhat egy adott hőmérsékletü viz a kiskörben. Erre még az is rásegithet ha nem jó az olajköri termosztát. Cseréld ki az olaj termosztátot, ha nem változik a helyzet akkor sajna a vizpumpa a ludas.
Tisztelettel László!

Ma megint újat tapasztaltam.Azt írtam tegnap,hogy középen álló mutatónál is jég hideg a hűtőm.Ez igaz is, elölről, ha leveszem a díszrácsot.
De ma belülről nyúltam be a hűtő ventilátor lapátja között és ott bizony forró volt a hűtő felülete. 
 /Vagy kívülről a  klímáét fogtam?/
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8185 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 20:00:41 »

Ma megint újat tapasztaltam.Azt írtam tegnap,hogy középen álló mutatónál is jég hideg a hűtőm.Ez igaz is, elölről, ha leveszem a díszrácsot.
De ma belülről nyúltam be a hűtő ventilátor lapátja között és ott bizony forró volt a hűtő felülete. 
 /Vagy kívülről a  klímáét fogtam?/


Ha hideg lenne a hűtő, meg a motor is, az a világ tsudája lenne... kicsi a hulladékhő, de nem ennyire.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48458



« Új hozzászólás #8186 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 20:11:32 »

Ma megint újat tapasztaltam.Azt írtam tegnap,hogy középen álló mutatónál is jég hideg a hűtőm.Ez igaz is, elölről, ha leveszem a díszrácsot.
De ma belülről nyúltam be a hűtő ventilátor lapátja között és ott bizony forró volt a hűtő felülete. 
 /Vagy kívülről a  klímáét fogtam?/

igen.kívül a klímáé van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8187 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 20:52:00 »

Ma megint újat tapasztaltam.Azt írtam tegnap,hogy középen álló mutatónál is jég hideg a hűtőm.Ez igaz is, elölről, ha leveszem a díszrácsot.
De ma belülről nyúltam be a hűtő ventilátor lapátja között és ott bizony forró volt a hűtő felülete. 
 /Vagy kívülről a  klímáét fogtam?/


Még mindíg jobb mintha a konyhába fogtad volna. Még jó hogy kiderült, megnyugodhatsz,, hogy a hűtőd jó.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #8188 Dátum: 2011.12.01 csütörtök, 21:50:32 »

kozepen allo mutatonal jeghideg huto  taps  Shocked  nyes  most mar ertem miert esik vissza a mutato ha elveszem a gazt!  eplus2
Naplózva
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #8189 Dátum: 2011.12.02 péntek, 10:13:22 »

sziasztok,
az lenne a kérdésem, hogy az első és a hátsó szélvédőmosó motor ugyanazon a biztosíték körön van-e?
ma reggelre az első szélvédőmosóm bemondta az unalmast, nem tudom lemosni az üveget, ami ebben az időben (hóesés) nem kimondottan jó, a motor fel sem búg, hiába nyomom a gombot, a hátsó viszont ugyanúgy működik.
vajon a motor adta fel? vagy van valami típushiba? lehet, hogy a kapcsoló a kormánynál?
valakinek ötlet?
kösz
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8190 Dátum: 2011.12.02 péntek, 10:17:47 »

sziasztok,
az lenne a kérdésem, hogy az első és a hátsó szélvédőmosó motor ugyanazon a biztosíték körön van-e?
ma reggelre az első szélvédőmosóm bemondta az unalmast, nem tudom lemosni az üveget, ami ebben az időben (hóesés) nem kimondottan jó, a motor fel sem búg, hiába nyomom a gombot, a hátsó viszont ugyanúgy működik.
vajon a motor adta fel? vagy van valami típushiba? lehet, hogy a kapcsoló a kormánynál?
valakinek ötlet?
kösz
befagyott? a múltkor az enyém is, mert nem volt benne még teljesen fagyállós cucc. aztán kiolvadt és azóta jó.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8191 Dátum: 2011.12.02 péntek, 10:19:34 »

befagyott? a múltkor az enyém is, mert nem volt benne még teljesen fagyállós cucc. aztán kiolvadt és azóta jó.
Amúgy meg ha jól tudom, egy motor, csak előre-hátra forogva teljesíti az első és hátsó mosást. A xenonosokon van 2 motor.
Tehát ha hátra megy és előre nem, akkor az lehet dugulás vagy kapcsoló hiba is (a hátsót máshogy kapcsolod, mint az elsőt)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #8192 Dátum: 2011.12.02 péntek, 10:23:19 »

befagyott? a múltkor az enyém is, mert nem volt benne még teljesen fagyállós cucc. aztán kiolvadt és azóta jó.

gondoltam én is erre, erre de mivel a hátsó tökéletesen működik ugyanazzal a folyadékkal nem hiszem hogy az egyik motor befagyna a másik meg nem...
Naplózva
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #8193 Dátum: 2011.12.02 péntek, 10:27:53 »

Amúgy meg ha jól tudom, egy motor, csak előre-hátra forogva teljesíti az első és hátsó mosást. A xenonosokon van 2 motor.
Tehát ha hátra megy és előre nem, akkor az lehet dugulás vagy kapcsoló hiba is (a hátsót máshogy kapcsolod, mint az elsőt)

biztos ez, hogy 1 motor?
a szerelőm szerint ez két külön motor és kb. 5-6e Ft az utángyártott első motor

egyébként valóban máshogy kapcsolom, mert a hátsóhoz húzni kell magam felé a jobb oldali kart, az elsőhöz pedig a kar végén lévő gombot kell nyomni... gondoltam rá, hogy esetleg ez a gomb mondta be az unalmast? vagy a motor a valószínűbb? de hogy derítsem ki melyik?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8194 Dátum: 2011.12.02 péntek, 10:50:46 »

biztos ez, hogy 1 motor?
a szerelőm szerint ez két külön motor és kb. 5-6e Ft az utángyártott első motor

egyébként valóban máshogy kapcsolom, mert a hátsóhoz húzni kell magam felé a jobb oldali kart, az elsőhöz pedig a kar végén lévő gombot kell nyomni... gondoltam rá, hogy esetleg ez a gomb mondta be az unalmast? vagy a motor a valószínűbb? de hogy derítsem ki melyik?
http://mondeo.hu/index.php?topic=6338.0
Itt minden levan írva mitkell csinálni vele ha rossz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #8195 Dátum: 2011.12.02 péntek, 11:25:24 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=6338.0
Itt minden levan írva mitkell csinálni vele ha rossz.

ezek szerint mégiscsak egy szivattyú van ami előre és hátra is dolgozik? akkor viszont nem a szivattyú a hibás, mert hátra tökéletesen nyom, hanem inkább kapcsoló...
vagy rosszul értem?
Naplózva
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #8196 Dátum: 2011.12.02 péntek, 11:36:41 »

ezek szerint mégiscsak egy szivattyú van ami előre és hátra is dolgozik? akkor viszont nem a szivattyú a hibás, mert hátra tökéletesen nyom, hanem inkább kapcsoló...
vagy rosszul értem?

azt hiszem megvan a válasz, egy szivattyú van ami ilyen

akkor viszont új kérdés Smiley ki tudja, hogyan kell kivarázsolni a jobb oldali kapcsoló kart a kormányoszlopból és megjavítani a szivattyú kapcsolót benne? Smiley
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #8197 Dátum: 2011.12.02 péntek, 13:58:36 »

azt hiszem megvan a válasz, egy szivattyú van ami ilyen

akkor viszont új kérdés Smiley ki tudja, hogyan kell kivarázsolni a jobb oldali kapcsoló kart a kormányoszlopból és megjavítani a szivattyú kapcsolót benne? Smiley
le kell venni a burkolatot a kormányról, és kipattintható az ablakmosó kar egység.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
karirulez
Vendég
« Új hozzászólás #8198 Dátum: 2011.12.02 péntek, 14:05:25 »

le kell venni a burkolatot a kormányról, és kipattintható az ablakmosó kar egység.

kihúztam full a kormányt, próbáltam feszegetni, de nem akartam eltörni a műanyag burkolatot
kell valami csavart kiszednem vagy csak le kell pattintani? Smiley
Naplózva
beans
Vendég
« Új hozzászólás #8199 Dátum: 2011.12.02 péntek, 15:57:58 »

nem olyan vészes.... nyes
minden stekkeres......

Sajnos a relétábla csere (első szélvédőfűtés) gyorsba nem működik, az időjárás viszont egyre komorabb, ezért visszaolvasgatás után az alábbi ideiglenes megoldás körvonalazódik:
A K1 relé 3 lábáról vezérelnék egy kürt relét, ami majd kapcsolni fogja az első szélvédőfűtés áramkörét. A kapcsolandó áramkört 2,5mm2-es vezetékkel gondoltam bevezetékelni a stekkerekig. Első körben közvetlen az akkumulátorról gondoltam levenni a ’+’-t, amit a kűrt reléig egy 30A biztosítékkal védenék. Gondolom gyújtás ’+’ jobb lenne, de nem tudom honnan tudnék levenni úgy, hogy a megcsapolt áramkört ne terheljem túl. A kűrt relé után párhuzamosan kötnék egy narancssárga ledet, amit bevezetnék az utastérbe kontroll lámpa gyanánt és egy esetleges reléragadás észlelésére.
Amennyiben logikai vagy bármi hiba van a fentiekkel kérem jelezzétek.
Üdv: !
Naplózva
Oldalak: 1 ... 157 158 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 170 171 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.