Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:49:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 299 300 301 302 303 304 305 [306] 307 308 309 310 311 312 313 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11172576 alkalommal)
0 Felhasználó és 86 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15250 Dátum: 2013.03.08 péntek, 18:50:45 »

Akkor az enyém valami különleges faj, mert simán tudom szabályozni a fényerejét a LEDnek.

Na, látod ez érdekes....  fejvakaras
Mennyire tudod levenni a fényét?

A kocsiba épített fényerő szabályozó feszültségszabályozó -elvileg-.
A LED-eket áramgenerátoros kapcsolással célszerű meghajtani, mivel ott áramot kell szabályoznunk egy stabil feszültségnél.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.08 péntek, 19:30:22 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15251 Dátum: 2013.03.08 péntek, 19:06:13 »

Sziasztok!

Tegnap megmakacsolta magát a kocsim (kombi) hátsó zára. Nem lehetett nyitni sehogyan sem. Se mikrokapcsoló, se középkonzol, se távirányító! Ha nyomkodtam bármelyik gombot akkor lehetett hallani a motor hangját/kattanást a zártól (nem olyan erőteljeset mint amikor kinyílik), de mégsem történt semmi. 1x már régebben előfordult ilyen, de akkor betudtam a gyenge aksinak, de most pár hónapos az aksi, a töltés mindig 14,4V a műszerteszten nézve. Ráadásul télen a nagy hidegekbe sem volt soha gond csak most mikor 15°C volt és a napon ált. a kocsi.
Ötlet?
ennek örülök mert a napon az enyém is ezt csinàlja denem derült még ki hogy  miért.
Csak kulcsal nyilik olyankor
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #15252 Dátum: 2013.03.08 péntek, 19:13:53 »

ennek örülök mert a napon az enyém is ezt csinàlja denem derült még ki hogy  miért.
Csak kulcsal nyilik olyankor

Nekem csak az a bajom, hogy nincsen rajta kulcslyuk. Szóval ilyenkor csak állok mit f*sz a kocsi mellett és nem tudok mit csinálni. Ez a múltkor volt vicces amikor a szörfcuccot akartam betenni, de nem nyílt a csomagtérajtó falbav
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
kisgyerek83
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1652



E-mail
« Új hozzászólás #15253 Dátum: 2013.03.08 péntek, 20:39:35 »

Nekem csak az a bajom, hogy nincsen rajta kulcslyuk. Szóval ilyenkor csak állok mit f*sz a kocsi mellett és nem tudok mit csinálni. Ez a múltkor volt vicces amikor a szörfcuccot akartam betenni, de nem nyílt a csomagtérajtó falbav
Tiedén már nincs kulcslyuk???
Naplózva

MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia 
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz Cheesy
AIR SPRING légrugó Smiley
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #15254 Dátum: 2013.03.08 péntek, 21:48:18 »

Sziasztok!

Tegnap megmakacsolta magát a kocsim (kombi) hátsó zára. Nem lehetett nyitni sehogyan sem. Se mikrokapcsoló, se középkonzol, se távirányító! Ha nyomkodtam bármelyik gombot akkor lehetett hallani a motor hangját/kattanást a zártól (nem olyan erőteljeset mint amikor kinyílik), de mégsem történt semmi. 1x már régebben előfordult ilyen, de akkor betudtam a gyenge aksinak, de most pár hónapos az aksi, a töltés mindig 14,4V a műszerteszten nézve. Ráadásul télen a nagy hidegekbe sem volt soha gond csak most mikor 15°C volt és a napon ált. a kocsi.
Ötlet?
Nekem is hasonlóak a tüneteim.  Az én feltevésem a következő: hátsóajtó burkolat le aztán jó alaposan beáztatni vagy 1-2 deci WD-40-el mert szorul a zárszerkezet. A motort hallani tehát az működik. Ebből kiindulva gondolom én hogy az évek alatt a gyári zsírba beleragadt portól szorul a szerkezet és nem tudja elfordítani mindíg a motor. Amint bejönnnek a jobb idők én már megyek is ki megcsinálni. Szerintem ez lehet a megoldás.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #15255 Dátum: 2013.03.08 péntek, 22:23:01 »

Na, látod ez érdekes....  fejvakaras
Mennyire tudod levenni a fényét?

A kocsiba épített fényerő szabályozó feszültségszabályozó -elvileg-.
A LED-eket áramgenerátoros kapcsolással célszerű meghajtani, mivel ott áramot kell szabályoznunk egy stabil feszültségnél.

Ha teljesen letekerem, akkor is világít annyira, hogy nappal is lehet valamennyire látni és sötétben sem zavaró. Pont annyit világít, hogy még látható.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15256 Dátum: 2013.03.08 péntek, 22:57:25 »

Tiedén már nincs kulcslyuk???
És  F2 után már belső nyitó ia lemaradt a hátsó ajtó esetében több esetben
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15257 Dátum: 2013.03.09 szombat, 09:47:29 »

Nekem csak az a bajom, hogy nincsen rajta kulcslyuk. Szóval ilyenkor csak állok mit f*sz a kocsi mellett és nem tudok mit csinálni. Ez a múltkor volt vicces amikor a szörfcuccot akartam betenni, de nem nyílt a csomagtérajtó falbav
vigyor3  Huh?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15258 Dátum: 2013.03.09 szombat, 09:52:52 »

Nekem is hasonlóak a tüneteim.  Az én feltevésem a következő: hátsóajtó burkolat le aztán jó alaposan beáztatni vagy 1-2 deci WD-40-el mert szorul a zárszerkezet. A motort hallani tehát az működik. Ebből kiindulva gondolom én hogy az évek alatt a gyári zsírba beleragadt portól szorul a szerkezet és nem tudja elfordítani mindíg a motor. Amint bejönnnek a jobb idők én már megyek is ki megcsinálni. Szerintem ez lehet a megoldás.
ez az elmélet azért érdekes mert azt gondolná az ember,hogy pont melegben nem kellene a zsirnak úgy megdermedni,hogy az megakassza a mozgó alkatrészeket. de ha igaz is a feltevésed miért nem csinálja rendszertelenül a tüneteket.csak akkor nem nyit ha rá süt a nap,egyébként mindig müködik.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #15259 Dátum: 2013.03.09 szombat, 17:21:10 »

ez az elmélet azért érdekes mert azt gondolná az ember,hogy pont melegben nem kellene a zsirnak úgy megdermedni,hogy az megakassza a mozgó alkatrészeket. de ha igaz is a feltevésed miért nem csinálja rendszertelenül a tüneteket.csak akkor nem nyit ha rá süt a nap,egyébként mindig müködik.
Na pont ezért. A nap hatására felmelegszik és ragacsossá válik. Ezért ragad be a zárszerkezet. Mikor visszahűl meg kikeményedik és nem ragad. Találkoztam már pár érdekes módon viselkedő spéci zsírral. Az egyik pl.: szobahőmérsékleten normál közepesen sűrű, de a kezeden olajjá hígul, majd vissza. És oxigénre zöldes színűvé oxidálódik. Ezt a zsirt rakják az összes elektromos kormánymű fogaslécére. Renkívül jó a kenőképessége. Tulajdonképpen olajzselé.
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #15260 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 11:01:06 »

Sziasztok!

Úgy néz ki, hogy totál beszart a digit klíma vezérlőm. Össze vissza működik. Állandóan meleget nyom hiába veszem le LO-ra, de néha meg jó. Illetve a leggyengébb fokozatban is nagyon nyomja a levegőt.

Érdekes és egyben ez lenne e kérdés, hogy szerintetek az elromlott klíma vezérlő panelnek köszönhető, hogy folyamatosan be-ki kapcsol az első hűtő ventilátorom? Vezérel a ventilátoron a klímavezérlő? Lehetséges, hogy a klímát kapcsolgatja be? A vezetékek és csatlakozók nincsenek szétégve sehol. És mindeközben furcsa módon megnőtt a fogyasztásom és nem húz úgy az autó.

Ha van esetleg bármi ötletetek akkor írjátok meg legyetek kedvesek.

Köszönöm!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15261 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 11:25:35 »

Sziasztok!

Úgy néz ki, hogy totál beszart a digit klíma vezérlőm. Össze vissza működik. Állandóan meleget nyom hiába veszem le LO-ra, de néha meg jó. Illetve a leggyengébb fokozatban is nagyon nyomja a levegőt.

Érdekes és egyben ez lenne e kérdés, hogy szerintetek az elromlott klíma vezérlő panelnek köszönhető, hogy folyamatosan be-ki kapcsol az első hűtő ventilátorom? Vezérel a ventilátoron a klímavezérlő? Lehetséges, hogy a klímát kapcsolgatja be? A vezetékek és csatlakozók nincsenek szétégve sehol. És mindeközben furcsa módon megnőtt a fogyasztásom és nem húz úgy az autó.

Ha van esetleg bármi ötletetek akkor írjátok meg legyetek kedvesek.

Köszönöm!

Ha tudod, áramtalanítsd a klímavezérlő panelt 5 percre. Ha nem jön rendbe, valószínű csere a panel.
Több diagnosztikai műszer is tudja tesztelni a vezérlőt, de van neki önteszt funkciója is. Futtasd le.

Nem tudom ez mennyire segít és a kijelzőn kívül tesztel-e valamit....
http://www.youtube.com/watch?v=iJJ_9aSTQks
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.10 vasárnap, 11:35:57 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15262 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 11:55:11 »

Sziasztok!

Úgy néz ki, hogy totál beszart a digit klíma vezérlőm. Össze vissza működik. Állandóan meleget nyom hiába veszem le LO-ra, de néha meg jó. Illetve a leggyengébb fokozatban is nagyon nyomja a levegőt.

Érdekes és egyben ez lenne e kérdés, hogy szerintetek az elromlott klíma vezérlő panelnek köszönhető, hogy folyamatosan be-ki kapcsol az első hűtő ventilátorom? Vezérel a ventilátoron a klímavezérlő? Lehetséges, hogy a klímát kapcsolgatja be? A vezetékek és csatlakozók nincsenek szétégve sehol. És mindeközben furcsa módon megnőtt a fogyasztásom és nem húz úgy az autó.

Ha van esetleg bármi ötletetek akkor írjátok meg legyetek kedvesek.

Köszönöm!

Valószínűleg bekapcsolja a klímakompresszort, és amiatt indul a ventilátor, fogyaszt többet, meg lehet gyengébbnek érezni.
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #15263 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 15:52:35 »

Ha tudod, áramtalanítsd a klímavezérlő panelt 5 percre. Ha nem jön rendbe, valószínű csere a panel.
Több diagnosztikai műszer is tudja tesztelni a vezérlőt, de van neki önteszt funkciója is. Futtasd le.

Nem tudom ez mennyire segít és a kijelzőn kívül tesztel-e valamit....
http://www.youtube.com/watch?v=iJJ_9aSTQks



Ezt már próbáltam, nem volt semmi hibakód és ugyan úgy rossz volt. Viszont az áramtalanítást kipróbálom.

Köszi szépen az infót.
Naplózva
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #15264 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 15:53:52 »

Valószínűleg bekapcsolja a klímakompresszort, és amiatt indul a ventilátor, fogyaszt többet, meg lehet gyengébbnek érezni.


Igen, ettől tarok én is. Akkor valószínű marad a panelcsere.

Köszi!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15265 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 16:33:30 »


Ezt már próbáltam, nem volt semmi hibakód és ugyan úgy rossz volt. Viszont az áramtalanítást kipróbálom.

Köszi szépen az infót.
Igen,de fél óra minimum legyen az áramtalanítás.Aztán elnefeledd az ujraprogramozásokat/RÁDIÓ-ABLAKAUTOMATAFELHUZÁS./
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.10 vasárnap, 16:56:29 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #15266 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 16:44:14 »

IOgen,de fél óra minimum legyen az áramtalanítás.Aztán elnefeledd az ujraprogramozásokat/RÁDIÓ-ABLAKAUTOMATAFELHUZÁS./

Jó, hogy mondod. Elő kell varázsolnom a rádió kódot.

Köszi!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15267 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 16:57:12 »

Jó, hogy mondod. Elő kell varázsolnom a rádió kódot.

Köszi!
Azért ez a klíma dolgod esetében nem lehet,hogy kevés benne a gáz???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #15268 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 18:13:51 »

Azért ez a klíma dolgod esetében nem lehet,hogy kevés benne a gáz???


Azt nem tudom, lehet. Viszont ha nem kapcsolom be a klímát akkor nem kellene, hogy a gázhiány  befolyásolja a ventilátor beindulását. Vagy lehet?  szomoru1
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15269 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 18:21:16 »


Azt nem tudom, lehet. Viszont ha nem kapcsolom be a klímát akkor nem kellene, hogy a gázhiány  befolyásolja a ventilátor beindulását. Vagy lehet?  szomoru1
ha nincs elég gáz a klímában, akkor nem lehet bekapcsolni.  viszont a fészlift előttieknél szokott olyan lenni, h 2x kell kikapcsolni a klímát, és kussol a venti.  nemtom ez a tddi-nél így van e, vagy csak a benzineseknél, próbáld ki. 
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.10 vasárnap, 18:22:50 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #15270 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 18:31:40 »

ha nincs elég gáz a klímában, akkor nem lehet bekapcsolni.  viszont a fészlift előttieknél szokott olyan lenni, h 2x kell kikapcsolni a klímát, és kussol a venti.  nemtom ez a tddi-nél így van e, vagy csak a benzineseknél, próbáld ki. 

Ezt a 2x kell kikapcsolni dolgot nem értem. Hogy 2x fizikailag? Ha megnyomom a gombot lámpa világít és bekapcsol. Illetve ki ha megint megnyomom. Azt már próbáltam, hogy járó motornál mikor nem megy semmi klímát, bekapcsolom és egyből indul a ventilátor. Ebből gondolom, hogy az megy rendesen csak talán sokszor feleslegesen, hibásan kapcsolja az elektronika. Vagy nem tudom, de próbálok szerezni egy másik klímapanelt és rádugom. Ha azzal is rossz akkor más gond van.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15271 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 18:38:30 »

Ezt a 2x kell kikapcsolni dolgot nem értem. Hogy 2x fizikailag? Ha megnyomom a gombot lámpa világít és bekapcsol. Illetve ki ha megint megnyomom. Azt már próbáltam, hogy járó motornál mikor nem megy semmi klímát, bekapcsolom és egyből indul a ventilátor. Ebből gondolom, hogy az megy rendesen csak talán sokszor feleslegesen, hibásan kapcsolja az elektronika. Vagy nem tudom, de próbálok szerezni egy másik klímapanelt és rádugom. Ha azzal is rossz akkor más gond van.
be-ki-be-ki  wave  a meleg fújás attól is lehet, h a levegőt terelő lapátok megakadtak.  mindig kering a víz a fűtőradiátorban, és terelőkkel szabályozza, h milyen levegő jöjjön be.
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.10 vasárnap, 18:40:18 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
joeboy
Vendég
« Új hozzászólás #15272 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 18:45:42 »

be-ki-be-ki  wave  a meleg fújás attól is lehet, h a levegőt terelő lapátok megakadtak.  mindig kering a víz a fűtőradiátorban, és terelőkkel szabályozza, h milyen levegő jöjjön be.

Ezt sajnos nem tudom. Első körben kipróbálom a modul cserét aztán meglátjuk. Nagyon össze vissza működik az egész. Bízok benne, hogy azzal lesz a gond.

Minden estere köszi az infókat.  worship
Naplózva
tomityz
Vendég
« Új hozzászólás #15273 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 19:32:16 »

Sziasztok!
Szeretném, ha Valaki tudna segíteni. Egy 2002-es évjáratú Ghia 2.0 benzines Mondi kapcsolási rajzára lenne szükségem. Nem megy a 2. henger, az ECU letiltja,  falbav mert nem kap jelet. De a jeladó ki lett cserélve. Reset után néha megy 20-40 km-t, aztán újra letiltja. Már a gyújtásrendszeren minden ki lett cserélve 2x. Arra gondolok, hogy talán kontakt hiba a vezetékekben, csatlakozásokban. Ehhez viszont szükségem lenne rajzra. Ha Valakinek van, vagy volt hasonló gondja, kérem jelezze!
Köszönöm!
 
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15274 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 19:37:31 »

Sziasztok!
Szeretném, ha Valaki tudna segíteni. Egy 2002-es évjáratú Ghia 2.0 benzines Mondi kapcsolási rajzára lenne szükségem. Nem megy a 2. henger, az ECU letiltja,  falbav mert nem kap jelet. De a jeladó ki lett cserélve. Reset után néha megy 20-40 km-t, aztán újra letiltja. Már a gyújtásrendszeren minden ki lett cserélve 2x. Arra gondolok, hogy talán kontakt hiba a vezetékekben, csatlakozásokban. Ehhez viszont szükségem lenne rajzra. Ha Valakinek van, vagy volt hasonló gondja, kérem jelezze!
Köszönöm!
 

ECU letiltja a 2. hengert?   ---- Ezt mi alapján találta ki valaki?
Reset?                           -----  Milyen reset?
Milyen jelet nem kap jelet és milyen lett kicserélve?      ----- Ezt bővebben

Egyben van a trafó, szóval nagyon nincs mit keresni kapcsolási rajzon.

Valamilyen diag géppel vagy egyéb műszerrel vizsgálta már valaki?  (nem ELM-re gondolok)
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tomityz
Vendég
« Új hozzászólás #15275 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 19:40:37 »

ECU letiltja a 2. hengert?   ---- Ezt mi alapján találta ki valaki?
Reset?                           -----  Milyen reset?
Milyen jelet nem kap jelet és milyen lett kicserélve?      ----- Ezt bővebben

Egyben van a trafó, szóval nagyon nincs mit keresni kapcsolási rajzon.

Valamilyen diag géppel vagy egyéb műszerrel vizsgálta már valaki?  (nem ELM-re gondolok)

Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15276 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 19:48:00 »


na mégegyszer  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tomityz
Vendég
« Új hozzászólás #15277 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 19:51:26 »



Ezeket a szerelők mondták, mert már több is megnézte. A reset az ECU-ra vonatkozik, 30 perc tápellátás szüneteltetéssel. A jeladó, ha jól tudom a vezérműtengely forgásérzékelője, vagy fordulatszám érzékelője, vagy mi ami a szelepdekni alatt van. A gyertyákat, a gyújtókábel köteget, a gyújtó trafót már kétszer cserélték. Egyszer külön-külön, egyszer egyszerre. Mind eredeti, gyári. (borsos áron) de ettől nem javult meg. Ritkán (egyre ritkábban) megy rendesen, de mindentől függetlenül megáll a 2. henger. Nem függ páratartalomtól, fordulatszámtól, terheléstől, semmitől. Csak úgy "megindul", aztán meg megáll. A fogyasztásom 18 liter százon, a katalizátor pedig halálra van ítélve. Smiley Szóval röviden ennyit tudok mondani róla. Talán még annyit, hogy régebben azzal kezdődött, hogy ki-ki hagyott egy-egy ütemet nagyon ritkán. Aztán ez egyre rosszabb lett, most itt tartok.
Köszi a gyors reakciót!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15278 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 19:56:19 »

Ezeket a szerelők mondták, mert már több is megnézte. A reset az ECU-ra vonatkozik, 30 perc tápellátás szüneteltetéssel. A jeladó, ha jól tudom a vezérműtengely forgásérzékelője, vagy fordulatszám érzékelője, vagy mi ami a szelepdekni alatt van. A gyertyákat, a gyújtókábel köteget, a gyújtó trafót már kétszer cserélték. Egyszer külön-külön, egyszer egyszerre. Mind eredeti, gyári. (borsos áron) de ettől nem javult meg. Ritkán (egyre ritkábban) megy rendesen, de mindentől függetlenül megáll a 2. henger. Nem függ páratartalomtól, fordulatszámtól, terheléstől, semmitől. Csak úgy "megindul", aztán meg megáll. A fogyasztásom 18 liter százon, a katalizátor pedig halálra van ítélve. Smiley Szóval röviden ennyit tudok mondani róla. Talán még annyit, hogy régebben azzal kezdődött, hogy ki-ki hagyott egy-egy ütemet nagyon ritkán. Aztán ez egyre rosszabb lett, most itt tartok.
Köszi a gyors reakciót!

nem semmi...   pest messze van neked?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tomityz
Vendég
« Új hozzászólás #15279 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 19:58:01 »

Hát, egyébként nincs, de így nem merek vele elmenni addig Pécsről. Lehet, oda sem érnék...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15280 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 20:08:22 »

Hát, egyébként nincs, de így nem merek vele elmenni addig Pécsről. Lehet, oda sem érnék...
ment a P.Ü
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tomityz
Vendég
« Új hozzászólás #15281 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 20:14:55 »

Köszi!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #15282 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 20:53:58 »

Ezeket a szerelők mondták, mert már több is megnézte. A reset az ECU-ra vonatkozik, 30 perc tápellátás szüneteltetéssel. A jeladó, ha jól tudom a vezérműtengely forgásérzékelője, vagy fordulatszám érzékelője, vagy mi ami a szelepdekni alatt van. A gyertyákat, a gyújtókábel köteget, a gyújtó trafót már kétszer cserélték. Egyszer külön-külön, egyszer egyszerre. Mind eredeti, gyári. (borsos áron) de ettől nem javult meg. Ritkán (egyre ritkábban) megy rendesen, de mindentől függetlenül megáll a 2. henger. Nem függ páratartalomtól, fordulatszámtól, terheléstől, semmitől. Csak úgy "megindul", aztán meg megáll. A fogyasztásom 18 liter százon, a katalizátor pedig halálra van ítélve. Smiley Szóval röviden ennyit tudok mondani róla. Talán még annyit, hogy régebben azzal kezdődött, hogy ki-ki hagyott egy-egy ütemet nagyon ritkán. Aztán ez egyre rosszabb lett, most itt tartok.
Köszi a gyors reakciót!


Sosem értettem, hogy x dolog már kétszer csere...stb.   Egyszer sem kellett volna, feltehetően.
Alaposan át kell vizsgálni az autót és akkor CSAK a rossz alkatrészt kicserélni.  Cool
Égéskimaradásod van a 2. hengernél. Kompressziómérés után lehetne továbbhaladni és ha indokolt, akkor veszteségmérés is.
Ha mechanikailag rendben van a motor, akkor viszont lengőgázmérés és egyből kiderül, hogy miért van égéskimaradás a 2. hengeredben.

Mivel nem BP-n vagy.... ezért azt ajánlom, hogy olyan helyre menj, ahol tudják mi az az oszcilloszkóp.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tomityz
Vendég
« Új hozzászólás #15283 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 20:58:15 »

Sosem értettem, hogy x dolog már kétszer csere...stb.   Egyszer sem kellett volna, feltehetően.
Alaposan át kell vizsgálni az autót és akkor CSAK a rossz alkatrészt kicserélni.  Cool
Égéskimaradásod van a 2. hengernél. Kompressziómérés után lehetne továbbhaladni és ha indokolt, akkor veszteségmérés is.
Ha mechanikailag rendben van a motor, akkor viszont lengőgázmérés és egyből kiderül, hogy miért van égéskimaradás a 2. hengeredben.

Mivel nem BP-n vagy.... ezért azt ajánlom, hogy olyan helyre menj, ahol tudják mi az az oszcilloszkóp.  Wink
Köszönöm a hasznos tanácsokat! Holnap próbálok ebbe az irányba indulni, majd beszámolok ha van eredmény.
Köszönöm!
Naplózva
Japán
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 566


:D


E-mail
« Új hozzászólás #15284 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 23:01:56 »

Sziasztok xenon izzót tud valaki jó áron Huh?? integet2 integet2 integet2 integet2 integet2
Naplózva

FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem Smiley
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15285 Dátum: 2013.03.10 vasárnap, 23:05:38 »

Sziasztok xenon izzót tud valaki jó áron Huh?? integet2 integet2 integet2 integet2 integet2
Keresd meg HZSOLT92-t segít
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15286 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 05:39:57 »

Sziasztok xenon izzót tud valaki jó áron Huh?? integet2 integet2 integet2 integet2 integet2

Te is jól el vagy tűnve!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15287 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 10:47:36 »

Csináltam 4-5 képet fényre sötétedő tükör szétszedésről.
Egyik fórumtárstól szereztem, de úgy lötyögött, hogy nem lehetett használni, szét kellett szednem és megcsinálni.
Ha valakit érdekel, vagy szeretne cikket írni beszerelésről akkor írjon. Esetleg H. Zsolt FAQ cikke után be lehetne tenni.

Ezek:





Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #15288 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 18:00:01 »

Üdv.Van az autómban gyári érintő képernyős nagy navi amiben van gyári blutuszos kihangosító.A ki hangosító működött is mind addig amíg ki nem vettem az egész egységet és az összes csatlakozót le csatlakoztattam.Vissza tettem de már a telefon funkció nincs benne egyáltalán még a menüben sem.És az autóm beszélt németül is de már azt is el felejtette.
Szerintem csak újra kell programozni.
Szerintetek?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15289 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 18:08:42 »

Üdv.Van az autómban gyári érintő képernyős nagy navi amiben van gyári blutuszos kihangosító.A ki hangosító működött is mind addig amíg ki nem vettem az egész egységet és az összes csatlakozót le csatlakoztattam.Vissza tettem de már a telefon funkció nincs benne egyáltalán még a menüben sem.És az autóm beszélt németül is de már azt is el felejtette.
Szerintem csak újra kell programozni.
Szerintetek?

Menj be szerviz menübe (Menu hosszan, 1981, ok), és ott a Misc / System Options-ban nyomj rá a BT-s opcióra, és az be fogja kapcsolni a menüjét.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #15290 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 18:16:04 »

Oké.De hol van a szervíz menü?


Menj be szerviz menübe (Menu hosszan, 1981, ok), és ott a Misc / System Options-ban nyomj rá a BT-s opcióra, és az be fogja kapcsolni a menüjét.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15291 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 18:18:00 »

Oké.De hol van a szervíz menü?


menüt nyomd hosszan..... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15292 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 18:19:08 »

Csináltam 4-5 képet fényre sötétedő tükör szétszedésről.
Egyik fórumtárstól szereztem, de úgy lötyögött, hogy nem lehetett használni, szét kellett szednem és megcsinálni.
Ha valakit érdekel, vagy szeretne cikket írni beszerelésről akkor írjon. Esetleg H. Zsolt FAQ cikke után be lehetne tenni.

Ezek:


ha megírod és elküldöd,szívesen felteszem. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #15293 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 18:26:30 »

Köszike

menüt nyomd hosszan..... vigyor3
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #15294 Dátum: 2013.03.11 hétfő, 19:04:37 »

Nos.Bekapcsoltam de a blutust nem tudom bekapcsolni.Lehet hogy várni kell egy kicsit?Most mindent lehetne sms-telefonkönyv  de a blutust nem tudom be kapcsolni.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
djlandya
Vendég
« Új hozzászólás #15295 Dátum: 2013.03.12 kedd, 13:57:57 »

hello van egy olyan gondom hogy ha elforditom a kulcsot akkor a mutatok lemennek a maxra ( km/h ora fordulat ...) és visza a nullára és probálom beinditanni és nem indul és edig semmio baja nem volt rendesen indult az akumlátor saruk is rendesen be van huzva és olyan mint ha nem lenne rendes kontakt és ha elengedem a gyujtást akkor a mutatok megint a maxra menek és vissza mi lehet a baja de néha egy picit elkezdi forditani de csak egy picit
segitsetek légyszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15296 Dátum: 2013.03.12 kedd, 14:12:04 »

hello van egy olyan gondom hogy ha elforditom a kulcsot akkor a mutatok lemennek a maxra ( km/h ora fordulat ...) és visza a nullára és probálom beinditanni és nem indul és edig semmio baja nem volt rendesen indult az akumlátor saruk is rendesen be van huzva és olyan mint ha nem lenne rendes kontakt és ha elengedem a gyujtást akkor a mutatok megint a maxra menek és vissza mi lehet a baja de néha egy picit elkezdi forditani de csak egy picit
segitsetek légyszi

Döglött akksi vagy korrodált testelési pont az akksi alatt?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #15297 Dátum: 2013.03.12 kedd, 15:26:41 »

Döglött akksi vagy korrodált testelési pont az akksi alatt?

AndyA
Én is az akkumulátorra tippeltem volna elsőnek. Nálam is egyik indításról a másikra adta meg magát az akksi. Tünetek hasonlók voltak, mutatók végállásba majd vissza! (Na akkor műszer szerint nagyon jól gyorsult az autó) eplus2
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15298 Dátum: 2013.03.12 kedd, 16:38:50 »

hello van egy olyan gondom hogy ha elforditom a kulcsot akkor a mutatok lemennek a maxra ( km/h ora fordulat ...) és visza a nullára és probálom beinditanni és nem indul és edig semmio baja nem volt rendesen indult az akumlátor saruk is rendesen be van huzva és olyan mint ha nem lenne rendes kontakt és ha elengedem a gyujtást akkor a mutatok megint a maxra menek és vissza mi lehet a baja de néha egy picit elkezdi forditani de csak egy picit
segitsetek légyszi
aksi csere.   Kérdezd meg a nagyautot van e még akció. Elég jó áron volt motorcraft naluk.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #15299 Dátum: 2013.03.12 kedd, 19:36:36 »

Nem tudok zöld ágra vergődni vele így megyünk a szakszervizbe.


Nos.Bekapcsoltam de a blutust nem tudom bekapcsolni.Lehet hogy várni kell egy kicsit?Most mindent lehetne sms-telefonkönyv  de a blutust nem tudom be kapcsolni.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Oldalak: 1 ... 299 300 301 302 303 304 305 [306] 307 308 309 310 311 312 313 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.