Ford Mondeo Club Hungary
2025.07.10 csütörtök, 08:45:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
299
300
301
302
303
304
305
[
306
]
307
308
309
310
311
312
313
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 12015830 alkalommal)
Petya
és 50 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15250 Dátum:
2013.03.08 péntek, 18:50:45 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.03.08 péntek, 15:14:38
Akkor az enyém valami különleges faj, mert simán tudom szabályozni a fényerejét a LEDnek.
Na, látod ez érdekes....
Mennyire tudod levenni a fényét?
A kocsiba épített fényerő szabályozó feszültségszabályozó -elvileg-.
A LED-eket áramgenerátoros kapcsolással célszerű meghajtani, mivel ott áramot kell szabályoznunk egy stabil feszültségnél.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.08 péntek, 19:30:22 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15251 Dátum:
2013.03.08 péntek, 19:06:13 »
Idézetet írta: NemTom - 2013.03.08 péntek, 14:23:46
Sziasztok!
Tegnap megmakacsolta magát a kocsim (kombi) hátsó zára. Nem lehetett nyitni sehogyan sem. Se mikrokapcsoló, se középkonzol, se távirányító! Ha nyomkodtam bármelyik gombot akkor lehetett hallani a motor hangját/kattanást a zártól (nem olyan erőteljeset mint amikor kinyílik), de mégsem történt semmi. 1x már régebben előfordult ilyen, de akkor betudtam a gyenge aksinak, de most pár hónapos az aksi, a töltés mindig 14,4V a műszerteszten nézve. Ráadásul télen a nagy hidegekbe sem volt soha gond csak most mikor 15°C volt és a napon ált. a kocsi.
Ötlet?
ennek örülök mert a napon az enyém is ezt csinàlja denem derült még ki hogy miért.
Csak kulcsal nyilik olyankor
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15252 Dátum:
2013.03.08 péntek, 19:13:53 »
Idézetet írta: coboy - 2013.03.08 péntek, 19:06:13
ennek örülök mert a napon az enyém is ezt csinàlja denem derült még ki hogy miért.
Csak kulcsal nyilik olyankor
Nekem csak az a bajom, hogy nincsen rajta kulcslyuk. Szóval ilyenkor csak állok mit f*sz a kocsi mellett és nem tudok mit csinálni. Ez a múltkor volt vicces amikor a szörfcuccot akartam betenni, de nem nyílt a csomagtérajtó
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15253 Dátum:
2013.03.08 péntek, 20:39:35 »
Idézetet írta: NemTom - 2013.03.08 péntek, 19:13:53
Nekem csak az a bajom, hogy nincsen rajta kulcslyuk. Szóval ilyenkor csak állok mit f*sz a kocsi mellett és nem tudok mit csinálni. Ez a múltkor volt vicces amikor a szörfcuccot akartam betenni, de nem nyílt a csomagtérajtó
Tiedén már nincs kulcslyuk???
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Bar1984
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15254 Dátum:
2013.03.08 péntek, 21:48:18 »
Idézetet írta: NemTom - 2013.03.08 péntek, 14:23:46
Sziasztok!
Tegnap megmakacsolta magát a kocsim (kombi) hátsó zára. Nem lehetett nyitni sehogyan sem. Se mikrokapcsoló, se középkonzol, se távirányító! Ha nyomkodtam bármelyik gombot akkor lehetett hallani a motor hangját/kattanást a zártól (nem olyan erőteljeset mint amikor kinyílik), de mégsem történt semmi. 1x már régebben előfordult ilyen, de akkor betudtam a gyenge aksinak, de most pár hónapos az aksi, a töltés mindig 14,4V a műszerteszten nézve. Ráadásul télen a nagy hidegekbe sem volt soha gond csak most mikor 15°C volt és a napon ált. a kocsi.
Ötlet?
Nekem is hasonlóak a tüneteim. Az én feltevésem a következő: hátsóajtó burkolat le aztán jó alaposan beáztatni vagy 1-2 deci WD-40-el mert szorul a zárszerkezet. A motort hallani tehát az működik. Ebből kiindulva gondolom én hogy az évek alatt a gyári zsírba beleragadt portól szorul a szerkezet és nem tudja elfordítani mindíg a motor. Amint bejönnnek a jobb idők én már megyek is ki megcsinálni. Szerintem ez lehet a megoldás.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15255 Dátum:
2013.03.08 péntek, 22:23:01 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.08 péntek, 18:50:45
Na, látod ez érdekes....
Mennyire tudod levenni a fényét?
A kocsiba épített fényerő szabályozó feszültségszabályozó -elvileg-.
A LED-eket áramgenerátoros kapcsolással célszerű meghajtani, mivel ott áramot kell szabályoznunk egy stabil feszültségnél.
Ha teljesen letekerem, akkor is világít annyira, hogy nappal is lehet valamennyire látni és sötétben sem zavaró. Pont annyit világít, hogy még látható.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15256 Dátum:
2013.03.08 péntek, 22:57:25 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2013.03.08 péntek, 20:39:35
Tiedén már nincs kulcslyuk???
És F2 után már belső nyitó ia lemaradt a hátsó ajtó esetében több esetben
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15257 Dátum:
2013.03.09 szombat, 09:47:29 »
Idézetet írta: NemTom - 2013.03.08 péntek, 19:13:53
Nekem csak az a bajom, hogy nincsen rajta kulcslyuk. Szóval ilyenkor csak állok mit f*sz a kocsi mellett és nem tudok mit csinálni. Ez a múltkor volt vicces amikor a szörfcuccot akartam betenni, de nem nyílt a csomagtérajtó
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15258 Dátum:
2013.03.09 szombat, 09:52:52 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.03.08 péntek, 21:48:18
Nekem is hasonlóak a tüneteim. Az én feltevésem a következő: hátsóajtó burkolat le aztán jó alaposan beáztatni vagy 1-2 deci WD-40-el mert szorul a zárszerkezet. A motort hallani tehát az működik. Ebből kiindulva gondolom én hogy az évek alatt a gyári zsírba beleragadt portól szorul a szerkezet és nem tudja elfordítani mindíg a motor. Amint bejönnnek a jobb idők én már megyek is ki megcsinálni. Szerintem ez lehet a megoldás.
ez az elmélet azért érdekes mert azt gondolná az ember,hogy pont melegben nem kellene a zsirnak úgy megdermedni,hogy az megakassza a mozgó alkatrészeket. de ha igaz is a feltevésed miért nem csinálja rendszertelenül a tüneteket.csak akkor nem nyit ha rá süt a nap,egyébként mindig müködik.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Bar1984
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15259 Dátum:
2013.03.09 szombat, 17:21:10 »
Idézetet írta: coboy - 2013.03.09 szombat, 09:52:52
ez az elmélet azért érdekes mert azt gondolná az ember,hogy pont melegben nem kellene a zsirnak úgy megdermedni,hogy az megakassza a mozgó alkatrészeket. de ha igaz is a feltevésed miért nem csinálja rendszertelenül a tüneteket.csak akkor nem nyit ha rá süt a nap,egyébként mindig müködik.
Na pont ezért. A nap hatására felmelegszik és ragacsossá válik. Ezért ragad be a zárszerkezet. Mikor visszahűl meg kikeményedik és nem ragad. Találkoztam már pár érdekes módon viselkedő spéci zsírral. Az egyik pl.: szobahőmérsékleten normál közepesen sűrű, de a kezeden olajjá hígul, majd vissza. És oxigénre zöldes színűvé oxidálódik. Ezt a zsirt rakják az összes elektromos kormánymű fogaslécére. Renkívül jó a kenőképessége. Tulajdonképpen olajzselé.
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15260 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 11:01:06 »
Sziasztok!
Úgy néz ki, hogy totál beszart a digit klíma vezérlőm. Össze vissza működik. Állandóan meleget nyom hiába veszem le LO-ra, de néha meg jó. Illetve a leggyengébb fokozatban is nagyon nyomja a levegőt.
Érdekes és egyben ez lenne e kérdés, hogy szerintetek az elromlott klíma vezérlő panelnek köszönhető, hogy folyamatosan be-ki kapcsol az első hűtő ventilátorom? Vezérel a ventilátoron a klímavezérlő? Lehetséges, hogy a klímát kapcsolgatja be? A vezetékek és csatlakozók nincsenek szétégve sehol. És mindeközben furcsa módon megnőtt a fogyasztásom és nem húz úgy az autó.
Ha van esetleg bármi ötletetek akkor írjátok meg legyetek kedvesek.
Köszönöm!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15261 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 11:25:35 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.03.10 vasárnap, 11:01:06
Sziasztok!
Úgy néz ki, hogy totál beszart a digit klíma vezérlőm. Össze vissza működik. Állandóan meleget nyom hiába veszem le LO-ra, de néha meg jó. Illetve a leggyengébb fokozatban is nagyon nyomja a levegőt.
Érdekes és egyben ez lenne e kérdés, hogy szerintetek az elromlott klíma vezérlő panelnek köszönhető, hogy folyamatosan be-ki kapcsol az első hűtő ventilátorom? Vezérel a ventilátoron a klímavezérlő? Lehetséges, hogy a klímát kapcsolgatja be? A vezetékek és csatlakozók nincsenek szétégve sehol. És mindeközben furcsa módon megnőtt a fogyasztásom és nem húz úgy az autó.
Ha van esetleg bármi ötletetek akkor írjátok meg legyetek kedvesek.
Köszönöm!
Ha tudod, áramtalanítsd a klímavezérlő panelt 5 percre. Ha nem jön rendbe, valószínű csere a panel.
Több diagnosztikai műszer is tudja tesztelni a vezérlőt, de van neki önteszt funkciója is. Futtasd le.
Nem tudom ez mennyire segít és a kijelzőn kívül tesztel-e valamit....
http://www.youtube.com/watch?v=iJJ_9aSTQks
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.10 vasárnap, 11:35:57 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15262 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 11:55:11 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.03.10 vasárnap, 11:01:06
Sziasztok!
Úgy néz ki, hogy totál beszart a digit klíma vezérlőm. Össze vissza működik. Állandóan meleget nyom hiába veszem le LO-ra, de néha meg jó. Illetve a leggyengébb fokozatban is nagyon nyomja a levegőt.
Érdekes és egyben ez lenne e kérdés, hogy szerintetek az elromlott klíma vezérlő panelnek köszönhető, hogy folyamatosan be-ki kapcsol az első hűtő ventilátorom? Vezérel a ventilátoron a klímavezérlő? Lehetséges, hogy a klímát kapcsolgatja be? A vezetékek és csatlakozók nincsenek szétégve sehol. És mindeközben furcsa módon megnőtt a fogyasztásom és nem húz úgy az autó.
Ha van esetleg bármi ötletetek akkor írjátok meg legyetek kedvesek.
Köszönöm!
Valószínűleg bekapcsolja a klímakompresszort, és amiatt indul a ventilátor, fogyaszt többet, meg lehet gyengébbnek érezni.
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15263 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 15:52:35 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.10 vasárnap, 11:25:35
Ha tudod, áramtalanítsd a klímavezérlő panelt 5 percre. Ha nem jön rendbe, valószínű csere a panel.
Több diagnosztikai műszer is tudja tesztelni a vezérlőt, de van neki önteszt funkciója is. Futtasd le.
Nem tudom ez mennyire segít és a kijelzőn kívül tesztel-e valamit....
http://www.youtube.com/watch?v=iJJ_9aSTQks
Ezt már próbáltam, nem volt semmi hibakód és ugyan úgy rossz volt. Viszont az áramtalanítást kipróbálom.
Köszi szépen az infót.
Naplózva
joeboy
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15264 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 15:53:52 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.03.10 vasárnap, 11:55:11
Valószínűleg bekapcsolja a klímakompresszort, és amiatt indul a ventilátor, fogyaszt többet, meg lehet gyengébbnek érezni.
Igen, ettől tarok én is. Akkor valószínű marad a panelcsere.
Köszi!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15265 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 16:33:30 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.03.10 vasárnap, 15:52:35
Ezt már próbáltam, nem volt semmi hibakód és ugyan úgy rossz volt. Viszont az áramtalanítást kipróbálom.
Köszi szépen az infót.
Igen,de fél óra minimum legyen az áramtalanítás.Aztán elnefeledd az ujraprogramozásokat/RÁDIÓ-ABLAKAUTOMATAFELHUZÁS./
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.10 vasárnap, 16:56:29 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
joeboy
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15266 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 16:44:14 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.03.10 vasárnap, 16:33:30
IOgen,de fél óra minimum legyen az áramtalanítás.Aztán elnefeledd az ujraprogramozásokat/RÁDIÓ-ABLAKAUTOMATAFELHUZÁS./
Jó, hogy mondod. Elő kell varázsolnom a rádió kódot.
Köszi!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15267 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 16:57:12 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.03.10 vasárnap, 16:44:14
Jó, hogy mondod. Elő kell varázsolnom a rádió kódot.
Köszi!
Azért ez a klíma dolgod esetében nem lehet,hogy kevés benne a gáz???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
joeboy
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15268 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 18:13:51 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.03.10 vasárnap, 16:57:12
Azért ez a klíma dolgod esetében nem lehet,hogy kevés benne a gáz???
Azt nem tudom, lehet. Viszont ha nem kapcsolom be a klímát akkor nem kellene, hogy a gázhiány befolyásolja a ventilátor beindulását. Vagy lehet?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15269 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 18:21:16 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.03.10 vasárnap, 18:13:51
Azt nem tudom, lehet. Viszont ha nem kapcsolom be a klímát akkor nem kellene, hogy a gázhiány befolyásolja a ventilátor beindulását. Vagy lehet?
ha nincs elég gáz a klímában, akkor nem lehet bekapcsolni. viszont a fészlift előttieknél szokott olyan lenni, h 2x kell kikapcsolni a klímát, és kussol a venti. nemtom ez a tddi-nél így van e, vagy csak a benzineseknél, próbáld ki.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.10 vasárnap, 18:22:50 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
joeboy
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15270 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 18:31:40 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.10 vasárnap, 18:21:16
ha nincs elég gáz a klímában, akkor nem lehet bekapcsolni. viszont a fészlift előttieknél szokott olyan lenni, h 2x kell kikapcsolni a klímát, és kussol a venti. nemtom ez a tddi-nél így van e, vagy csak a benzineseknél, próbáld ki.
Ezt a 2x kell kikapcsolni dolgot nem értem. Hogy 2x fizikailag? Ha megnyomom a gombot lámpa világít és bekapcsol. Illetve ki ha megint megnyomom. Azt már próbáltam, hogy járó motornál mikor nem megy semmi klímát, bekapcsolom és egyből indul a ventilátor. Ebből gondolom, hogy az megy rendesen csak talán sokszor feleslegesen, hibásan kapcsolja az elektronika. Vagy nem tudom, de próbálok szerezni egy másik klímapanelt és rádugom. Ha azzal is rossz akkor más gond van.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15271 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 18:38:30 »
Idézetet írta: joeboy - 2013.03.10 vasárnap, 18:31:40
Ezt a 2x kell kikapcsolni dolgot nem értem. Hogy 2x fizikailag? Ha megnyomom a gombot lámpa világít és bekapcsol. Illetve ki ha megint megnyomom. Azt már próbáltam, hogy járó motornál mikor nem megy semmi klímát, bekapcsolom és egyből indul a ventilátor. Ebből gondolom, hogy az megy rendesen csak talán sokszor feleslegesen, hibásan kapcsolja az elektronika. Vagy nem tudom, de próbálok szerezni egy másik klímapanelt és rádugom. Ha azzal is rossz akkor más gond van.
be-ki-be-ki
a meleg fújás attól is lehet, h a levegőt terelő lapátok megakadtak. mindig kering a víz a fűtőradiátorban, és terelőkkel szabályozza, h milyen levegő jöjjön be.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.10 vasárnap, 18:40:18 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
joeboy
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15272 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 18:45:42 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.03.10 vasárnap, 18:38:30
be-ki-be-ki
a meleg fújás attól is lehet, h a levegőt terelő lapátok megakadtak. mindig kering a víz a fűtőradiátorban, és terelőkkel szabályozza, h milyen levegő jöjjön be.
Ezt sajnos nem tudom. Első körben kipróbálom a modul cserét aztán meglátjuk. Nagyon össze vissza működik az egész. Bízok benne, hogy azzal lesz a gond.
Minden estere köszi az infókat.
Naplózva
tomityz
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15273 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 19:32:16 »
Sziasztok!
Szeretném, ha Valaki tudna segíteni. Egy 2002-es évjáratú Ghia 2.0 benzines Mondi kapcsolási rajzára lenne szükségem. Nem megy a 2. henger, az ECU letiltja,
mert nem kap jelet. De a jeladó ki lett cserélve. Reset után néha megy 20-40 km-t, aztán újra letiltja. Már a gyújtásrendszeren minden ki lett cserélve 2x. Arra gondolok, hogy talán kontakt hiba a vezetékekben, csatlakozásokban. Ehhez viszont szükségem lenne rajzra. Ha Valakinek van, vagy volt hasonló gondja, kérem jelezze!
Köszönöm!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15274 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 19:37:31 »
Idézetet írta: tomityz - 2013.03.10 vasárnap, 19:32:16
Sziasztok!
Szeretném, ha Valaki tudna segíteni. Egy 2002-es évjáratú Ghia 2.0 benzines Mondi kapcsolási rajzára lenne szükségem. Nem megy a 2. henger, az ECU letiltja,
mert nem kap jelet. De a jeladó ki lett cserélve. Reset után néha megy 20-40 km-t, aztán újra letiltja. Már a gyújtásrendszeren minden ki lett cserélve 2x. Arra gondolok, hogy talán kontakt hiba a vezetékekben, csatlakozásokban. Ehhez viszont szükségem lenne rajzra. Ha Valakinek van, vagy volt hasonló gondja, kérem jelezze!
Köszönöm!
ECU letiltja a 2. hengert? ---- Ezt mi alapján találta ki valaki?
Reset? ----- Milyen reset?
Milyen jelet nem kap jelet és milyen lett kicserélve? ----- Ezt bővebben
Egyben van a trafó, szóval nagyon nincs mit keresni kapcsolási rajzon.
Valamilyen diag géppel vagy egyéb műszerrel vizsgálta már valaki? (nem ELM-re gondolok)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tomityz
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15275 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 19:40:37 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.10 vasárnap, 19:37:31
ECU letiltja a 2. hengert? ---- Ezt mi alapján találta ki valaki?
Reset? ----- Milyen reset?
Milyen jelet nem kap jelet és milyen lett kicserélve? ----- Ezt bővebben
Egyben van a trafó, szóval nagyon nincs mit keresni kapcsolási rajzon.
Valamilyen diag géppel vagy egyéb műszerrel vizsgálta már valaki? (nem ELM-re gondolok)
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15276 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 19:48:00 »
Idézetet írta: tomityz - 2013.03.10 vasárnap, 19:40:37
na mégegyszer
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tomityz
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15277 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 19:51:26 »
Idézetet írta: tomityz - 2013.03.10 vasárnap, 19:40:37
Ezeket a szerelők mondták, mert már több is megnézte. A reset az ECU-ra vonatkozik, 30 perc tápellátás szüneteltetéssel. A jeladó, ha jól tudom a vezérműtengely forgásérzékelője, vagy fordulatszám érzékelője, vagy mi ami a szelepdekni alatt van. A gyertyákat, a gyújtókábel köteget, a gyújtó trafót már kétszer cserélték. Egyszer külön-külön, egyszer egyszerre. Mind eredeti, gyári. (borsos áron) de ettől nem javult meg. Ritkán (egyre ritkábban) megy rendesen, de mindentől függetlenül megáll a 2. henger. Nem függ páratartalomtól, fordulatszámtól, terheléstől, semmitől. Csak úgy "megindul", aztán meg megáll. A fogyasztásom 18 liter százon, a katalizátor pedig halálra van ítélve.
Szóval röviden ennyit tudok mondani róla. Talán még annyit, hogy régebben azzal kezdődött, hogy ki-ki hagyott egy-egy ütemet nagyon ritkán. Aztán ez egyre rosszabb lett, most itt tartok.
Köszi a gyors reakciót!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15278 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 19:56:19 »
Idézetet írta: tomityz - 2013.03.10 vasárnap, 19:51:26
Ezeket a szerelők mondták, mert már több is megnézte. A reset az ECU-ra vonatkozik, 30 perc tápellátás szüneteltetéssel. A jeladó, ha jól tudom a vezérműtengely forgásérzékelője, vagy fordulatszám érzékelője, vagy mi ami a szelepdekni alatt van. A gyertyákat, a gyújtókábel köteget, a gyújtó trafót már kétszer cserélték. Egyszer külön-külön, egyszer egyszerre. Mind eredeti, gyári. (borsos áron) de ettől nem javult meg. Ritkán (egyre ritkábban) megy rendesen, de mindentől függetlenül megáll a 2. henger. Nem függ páratartalomtól, fordulatszámtól, terheléstől, semmitől. Csak úgy "megindul", aztán meg megáll. A fogyasztásom 18 liter százon, a katalizátor pedig halálra van ítélve.
Szóval röviden ennyit tudok mondani róla. Talán még annyit, hogy régebben azzal kezdődött, hogy ki-ki hagyott egy-egy ütemet nagyon ritkán. Aztán ez egyre rosszabb lett, most itt tartok.
Köszi a gyors reakciót!
nem semmi... pest messze van neked?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tomityz
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15279 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 19:58:01 »
Hát, egyébként nincs, de így nem merek vele elmenni addig Pécsről. Lehet, oda sem érnék...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15280 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 20:08:22 »
Idézetet írta: tomityz - 2013.03.10 vasárnap, 19:58:01
Hát, egyébként nincs, de így nem merek vele elmenni addig Pécsről. Lehet, oda sem érnék...
ment a P.Ü
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tomityz
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15281 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 20:14:55 »
Köszi!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15282 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 20:53:58 »
Idézetet írta: tomityz - 2013.03.10 vasárnap, 19:51:26
Ezeket a szerelők mondták, mert már több is megnézte. A reset az ECU-ra vonatkozik, 30 perc tápellátás szüneteltetéssel. A jeladó, ha jól tudom a vezérműtengely forgásérzékelője, vagy fordulatszám érzékelője, vagy mi ami a szelepdekni alatt van. A gyertyákat, a gyújtókábel köteget, a gyújtó trafót már kétszer cserélték. Egyszer külön-külön, egyszer egyszerre. Mind eredeti, gyári. (borsos áron) de ettől nem javult meg. Ritkán (egyre ritkábban) megy rendesen, de mindentől függetlenül megáll a 2. henger. Nem függ páratartalomtól, fordulatszámtól, terheléstől, semmitől. Csak úgy "megindul", aztán meg megáll. A fogyasztásom 18 liter százon, a katalizátor pedig halálra van ítélve.
Szóval röviden ennyit tudok mondani róla. Talán még annyit, hogy régebben azzal kezdődött, hogy ki-ki hagyott egy-egy ütemet nagyon ritkán. Aztán ez egyre rosszabb lett, most itt tartok.
Köszi a gyors reakciót!
Sosem értettem, hogy x dolog már kétszer csere...stb. Egyszer sem kellett volna, feltehetően.
Alaposan át kell vizsgálni az autót és akkor CSAK a rossz alkatrészt kicserélni.
Égéskimaradásod van a 2. hengernél. Kompressziómérés után lehetne továbbhaladni és ha indokolt, akkor veszteségmérés is.
Ha mechanikailag rendben van a motor, akkor viszont lengőgázmérés és egyből kiderül, hogy miért van égéskimaradás a 2. hengeredben.
Mivel nem BP-n vagy.... ezért azt ajánlom, hogy olyan helyre menj, ahol tudják mi az az oszcilloszkóp.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
tomityz
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15283 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 20:58:15 »
Idézetet írta: GSR - 2013.03.10 vasárnap, 20:53:58
Sosem értettem, hogy x dolog már kétszer csere...stb. Egyszer sem kellett volna, feltehetően.
Alaposan át kell vizsgálni az autót és akkor CSAK a rossz alkatrészt kicserélni.
Égéskimaradásod van a 2. hengernél. Kompressziómérés után lehetne továbbhaladni és ha indokolt, akkor veszteségmérés is.
Ha mechanikailag rendben van a motor, akkor viszont lengőgázmérés és egyből kiderül, hogy miért van égéskimaradás a 2. hengeredben.
Mivel nem BP-n vagy.... ezért azt ajánlom, hogy olyan helyre menj, ahol tudják mi az az oszcilloszkóp.
Köszönöm a hasznos tanácsokat! Holnap próbálok ebbe az irányba indulni, majd beszámolok ha van eredmény.
Köszönöm!
Naplózva
Japán
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 566
:D
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15284 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 23:01:56 »
Sziasztok xenon izzót tud valaki jó áron
?
Naplózva
FEKETE GYÉMÁNT,GHIA,19col 40mm ültetve,automata kényelem
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15285 Dátum:
2013.03.10 vasárnap, 23:05:38 »
Idézetet írta: Japán - 2013.03.10 vasárnap, 23:01:56
Sziasztok xenon izzót tud valaki jó áron
?
Keresd meg HZSOLT92-t segít
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15286 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 05:39:57 »
Idézetet írta: Japán - 2013.03.10 vasárnap, 23:01:56
Sziasztok xenon izzót tud valaki jó áron
?
Te is jól el vagy tűnve!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15287 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 10:47:36 »
Csináltam 4-5 képet fényre sötétedő tükör szétszedésről.
Egyik fórumtárstól szereztem, de úgy lötyögött, hogy nem lehetett használni, szét kellett szednem és megcsinálni.
Ha valakit érdekel, vagy szeretne cikket írni beszerelésről akkor írjon. Esetleg H. Zsolt FAQ cikke után be lehetne tenni.
Ezek:
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15288 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 18:00:01 »
Üdv.Van az autómban gyári érintő képernyős nagy navi amiben van gyári blutuszos kihangosító.A ki hangosító működött is mind addig amíg ki nem vettem az egész egységet és az összes csatlakozót le csatlakoztattam.Vissza tettem de már a telefon funkció nincs benne egyáltalán még a menüben sem.És az autóm beszélt németül is de már azt is el felejtette.
Szerintem csak újra kell programozni.
Szerintetek?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15289 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 18:08:42 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.03.11 hétfő, 18:00:01
Üdv.Van az autómban gyári érintő képernyős nagy navi amiben van gyári blutuszos kihangosító.A ki hangosító működött is mind addig amíg ki nem vettem az egész egységet és az összes csatlakozót le csatlakoztattam.Vissza tettem de már a telefon funkció nincs benne egyáltalán még a menüben sem.És az autóm beszélt németül is de már azt is el felejtette.
Szerintem csak újra kell programozni.
Szerintetek?
Menj be szerviz menübe (Menu hosszan, 1981, ok), és ott a Misc / System Options-ban nyomj rá a BT-s opcióra, és az be fogja kapcsolni a menüjét.
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15290 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 18:16:04 »
Oké.De hol van a szervíz menü?
Idézetet írta: tpmportal - 2013.03.11 hétfő, 18:08:42
Menj be szerviz menübe (Menu hosszan, 1981, ok), és ott a Misc / System Options-ban nyomj rá a BT-s opcióra, és az be fogja kapcsolni a menüjét.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15291 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 18:18:00 »
Idézetet írta: tuza35 - 2013.03.11 hétfő, 18:16:04
Oké.De hol van a szervíz menü?
menüt nyomd hosszan.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48595
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15292 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 18:19:08 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.03.11 hétfő, 10:47:36
Csináltam 4-5 képet fényre sötétedő tükör szétszedésről.
Egyik fórumtárstól szereztem, de úgy lötyögött, hogy nem lehetett használni, szét kellett szednem és megcsinálni.
Ha valakit érdekel, vagy szeretne cikket írni beszerelésről akkor írjon. Esetleg H. Zsolt FAQ cikke után be lehetne tenni.
Ezek:
ha megírod és elküldöd,szívesen felteszem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15293 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 18:26:30 »
Köszike
Idézetet írta: alf - 2013.03.11 hétfő, 18:18:00
menüt nyomd hosszan.....
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15294 Dátum:
2013.03.11 hétfő, 19:04:37 »
Nos.Bekapcsoltam de a blutust nem tudom bekapcsolni.Lehet hogy várni kell egy kicsit?Most mindent lehetne sms-telefonkönyv de a blutust nem tudom be kapcsolni.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
djlandya
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15295 Dátum:
2013.03.12 kedd, 13:57:57 »
hello van egy olyan gondom hogy ha elforditom a kulcsot akkor a mutatok lemennek a maxra ( km/h ora fordulat ...) és visza a nullára és probálom beinditanni és nem indul és edig semmio baja nem volt rendesen indult az akumlátor saruk is rendesen be van huzva és olyan mint ha nem lenne rendes kontakt és ha elengedem a gyujtást akkor a mutatok megint a maxra menek és vissza mi lehet a baja de néha egy picit elkezdi forditani de csak egy picit
segitsetek légyszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27073
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15296 Dátum:
2013.03.12 kedd, 14:12:04 »
Idézetet írta: djlandya - 2013.03.12 kedd, 13:57:57
hello van egy olyan gondom hogy ha elforditom a kulcsot akkor a mutatok lemennek a maxra ( km/h ora fordulat ...) és visza a nullára és probálom beinditanni és nem indul és edig semmio baja nem volt rendesen indult az akumlátor saruk is rendesen be van huzva és olyan mint ha nem lenne rendes kontakt és ha elengedem a gyujtást akkor a mutatok megint a maxra menek és vissza mi lehet a baja de néha egy picit elkezdi forditani de csak egy picit
segitsetek légyszi
Döglött akksi vagy korrodált testelési pont az akksi alatt?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
joxer
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15297 Dátum:
2013.03.12 kedd, 15:26:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.12 kedd, 14:12:04
Döglött akksi vagy korrodált testelési pont az akksi alatt?
AndyA
Én is az akkumulátorra tippeltem volna elsőnek. Nálam is egyik indításról a másikra adta meg magát az akksi. Tünetek hasonlók voltak, mutatók végállásba majd vissza! (Na akkor műszer szerint nagyon jól gyorsult az autó)
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15298 Dátum:
2013.03.12 kedd, 16:38:50 »
Idézetet írta: djlandya - 2013.03.12 kedd, 13:57:57
hello van egy olyan gondom hogy ha elforditom a kulcsot akkor a mutatok lemennek a maxra ( km/h ora fordulat ...) és visza a nullára és probálom beinditanni és nem indul és edig semmio baja nem volt rendesen indult az akumlátor saruk is rendesen be van huzva és olyan mint ha nem lenne rendes kontakt és ha elengedem a gyujtást akkor a mutatok megint a maxra menek és vissza mi lehet a baja de néha egy picit elkezdi forditani de csak egy picit
segitsetek légyszi
aksi csere. Kérdezd meg a nagyautot van e még akció. Elég jó áron volt motorcraft naluk.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15299 Dátum:
2013.03.12 kedd, 19:36:36 »
Nem tudok zöld ágra vergődni vele így megyünk a szakszervizbe.
Idézetet írta: tuza35 - 2013.03.11 hétfő, 19:04:37
Nos.Bekapcsoltam de a blutust nem tudom bekapcsolni.Lehet hogy várni kell egy kicsit?Most mindent lehetne sms-telefonkönyv de a blutust nem tudom be kapcsolni.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Oldalak:
1
...
299
300
301
302
303
304
305
[
306
]
307
308
309
310
311
312
313
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ