Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:14:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 332 333 334 335 336 337 338 [339] 340 341 342 343 344 345 346 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11155985 alkalommal)
0 Felhasználó és 119 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #16900 Dátum: 2013.06.19 szerda, 00:45:24 »

MkIIIhoz kapcsolódik a kérdésem, de csak évjáratban.

Szeretném a nemrégiben átvett bicskakulcsot, amit az Édesapám '06-os C-Maxáhozvettem beprogramozni.
A zárakat távval nyitja, zárja, már meg is lett vésetve a szár, csak az indítás hibádzik...

Piros kulcs híján a 2 kulcsos programozást próbáltam, de nem sikerült az immot megtanítani...

Kérdés, hogy mi a legköltséghatékonyabb megoldás a témában?

 worship
www.hevederzar.hu elvileg 5eFt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Thomas85
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #16901 Dátum: 2013.06.19 szerda, 14:11:08 »

Sziasztok. Egy új szerelő megállapította a hibát. Nem mindegy a sorrend a generátor bekötésénél. Ha először a töltés van bekötve és utána  a csatlakozó akkor fogyasztja a 4 ampert, ha fordítva először csatlakozó utána töltés akkor meg tökéletes. Azt mondta hogy meg kéne nézetni a generátort hátha lehet javítani, felújítani. Szerintetek? Vagy érdemesebb egy másik generátort beszerezni?
Naplózva

2001 MK3 (B4Y) Ghia 2.0 benzin
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16902 Dátum: 2013.06.19 szerda, 14:17:16 »

MkIIIhoz kapcsolódik a kérdésem, de csak évjáratban.

Szeretném a nemrégiben átvett bicskakulcsot, amit az Édesapám '06-os C-Maxáhozvettem beprogramozni.
A zárakat távval nyitja, zárja, már meg is lett vésetve a szár, csak az indítás hibádzik...

Piros kulcs híján a 2 kulcsos programozást próbáltam, de nem sikerült az immot megtanítani...

Kérdés, hogy mi a legköltséghatékonyabb megoldás a témában?

 worship

Bármelyik Mister Minitben átmásolják az immot. Vagy valami ilyesmi. Mindegy, láttam kiírva, hogy csinálnak immos kulcs másolást, tanítást.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16903 Dátum: 2013.06.19 szerda, 15:43:38 »

www.hevederzar.hu elvileg 5eFt.

Ok, értem, csak az 5-6e-t egy kicsit sokallom:(
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #16904 Dátum: 2013.06.19 szerda, 19:48:22 »

Sziasztok, Help Me!
Olyat csinált már másodszorra a szeretett autom, hogy: NEM INDULT EL. Egészen pontosan. Egésznapos állás után pöccre indult. Majd egy városi 1 kilcsi után megállás a boltnál. Onnan 5 perc elteltével indulás pöccre. Majd megint egy kilcsi után leáll. 5 perc múlva nem indul, csak teker-teker az önindító és nem kapja el a motor. Minden fogyasztó lekapcsolva. Vártam 3/4 órát a szerelő haverra, mire megérkezett, akorra beindult. Probléma mentesen járt az autó 3-4 napot, majd ma ua a szitu. Reggel melóba menet pöccre indul. 8 órát áll a parkolóba, majd pöccre indul. Megállás a boltnál, 10-15 perc vásárlás, és nem indul. Ott hagytam. 1 óra múlva lementem. Indítózás: minden műszer fullra kileng, lenulláz a napi számláló, sőt a programozást ( ablak emelés, stb) is elvesztette, de beindult. Mi lehet a HIBA. Aggaszt. Ami kínjáról tudok: a kettőstömegűnek már vagy 3 éve ( 60.000 km óta ) csúnya hangja van, azt tudom, hogy be fog sz@rni, de ennek szerintem nem lehet köze az indítási problémához. Még télen is mindig indult ( nem garázyos autó), igaz, hogy hidegen már ingadozó az alapjárat ( nem durván, de hullámzó), mikor már bemelegszik akkor még mindig szépen ketyeg az autó. Egyébként 260.000 km van a 115 LE-s tdci motorban. Kímélt a motorja ( nincs még melegen sem agyonforgatva, sőt talán alul pörgetett a motor, azaz 2000 fordulatnál váltás, 5.-ben is csak 2500-2800 ig forgatom. Hidegen pedig abszulut nincs forgatva 1500-1800 között váltás, szinte csak gurul, amíg be nem melegedik.)
Üa. szűrű és egyéb 20000km-ként cserélve.
Ha elviszem egy diagnosztikára/hibakód kiolvasásra ( nem FORD szervízbe,  vagy csak oda vigyem??? ) probléma mentesen, akkor ott feltárható a valódi hiba? Azt el akarnám kerülni, hogy vaktában elkezdjenek alkatrészeket cserélgetni. Azt meg végképp, hogy ráfogják csak azt, hogy hát ez "kuka" és mindent javítsunk. Szerintem egy jó dízelnek ( és ez az) a 260.000 km futásteljesítmény nem túl sok. 2 évesen 100.000km-vel vettem németből ( szerintem tényleg annyi volt benne, nem kamu. A többit mi tettük bele kb évi 20.000km-t.
SZERINTETEK?Huh?
KÖSZÖNETTEL VÁROM A SEGÍTŐ JAVASLATOKAT!
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16905 Dátum: 2013.06.19 szerda, 19:56:29 »

Sziasztok, Help Me!
Olyat csinált már másodszorra a szeretett autom, hogy: NEM INDULT EL. Egészen pontosan. Egésznapos állás után pöccre indult. Majd egy városi 1 kilcsi után megállás a boltnál. Onnan 5 perc elteltével indulás pöccre. Majd megint egy kilcsi után leáll. 5 perc múlva nem indul, csak teker-teker az önindító és nem kapja el a motor. Minden fogyasztó lekapcsolva. Vártam 3/4 órát a szerelő haverra, mire megérkezett, akorra beindult. Probléma mentesen járt az autó 3-4 napot, majd ma ua a szitu. Reggel melóba menet pöccre indul. 8 órát áll a parkolóba, majd pöccre indul. Megállás a boltnál, 10-15 perc vásárlás, és nem indul. Ott hagytam. 1 óra múlva lementem. Indítózás: minden műszer fullra kileng, lenulláz a napi számláló, sőt a programozást ( ablak emelés, stb) is elvesztette, de beindult. Mi lehet a HIBA. Aggaszt. Ami kínjáról tudok: a kettőstömegűnek már vagy 3 éve ( 60.000 km óta ) csúnya hangja van, azt tudom, hogy be fog sz@rni, de ennek szerintem nem lehet köze az indítási problémához. Még télen is mindig indult ( nem garázyos autó), igaz, hogy hidegen már ingadozó az alapjárat ( nem durván, de hullámzó), mikor már bemelegszik akkor még mindig szépen ketyeg az autó. Egyébként 260.000 km van a 115 LE-s tdci motorban. Kímélt a motorja ( nincs még melegen sem agyonforgatva, sőt talán alul pörgetett a motor, azaz 2000 fordulatnál váltás, 5.-ben is csak 2500-2800 ig forgatom. Hidegen pedig abszulut nincs forgatva 1500-1800 között váltás, szinte csak gurul, amíg be nem melegedik.)
Üa. szűrű és egyéb 20000km-ként cserélve.
Ha elviszem egy diagnosztikára/hibakód kiolvasásra ( nem FORD szervízbe,  vagy csak oda vigyem??? ) probléma mentesen, akkor ott feltárható a valódi hiba? Azt el akarnám kerülni, hogy vaktában elkezdjenek alkatrészeket cserélgetni. Azt meg végképp, hogy ráfogják csak azt, hogy hát ez "kuka" és mindent javítsunk. Szerintem egy jó dízelnek ( és ez az) a 260.000 km futásteljesítmény nem túl sok. 2 évesen 100.000km-vel vettem németből ( szerintem tényleg annyi volt benne, nem kamu. A többit mi tettük bele kb évi 20.000km-t.
SZERINTETEK?Huh?
KÖSZÖNETTEL VÁROM A SEGÍTŐ JAVASLATOKAT!


akksi gyanús....

"Hidegen pedig abszulut nincs forgatva 1500-1800 között váltás, szinte csak gurul, amíg be nem melegedik".................. hát ezzel nem kíméled, sőt ellenkezőleg!

"nincs még melegen sem agyonforgatva, sőt talán alul pörgetett a motor, azaz 2000 fordulatnál váltás, 5.-ben is csak 2500-2800 ig forgatom."
Hát a 2000 is erőltetés magas fokozatban főleg....
Mi baja lenne a forgatásnak? Lenne olajnyomás? Az nem baj....  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.19 szerda, 20:08:13 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #16906 Dátum: 2013.06.19 szerda, 21:14:46 »

Ezek ilyen rossz beidegződések.
Remélem csak akksi. Erre ellenérv ( de nem kötözködés, csak szeretnék minél biztosabbra menni) viszonylag sokáig tudta forgatni. Bár nekem is eszembe jutott, hogy az akksi saruk karbantartása ( ha egyáltalán kell ilyen ) eléggé elhanyagolt volt! Ki kell méretnem az akksit? Ez tud pontosabb diagnózist adni???
Egyébként kösz. Mindig tanul az EMBER  worship


akksi gyanús....

"Hidegen pedig abszulut nincs forgatva 1500-1800 között váltás, szinte csak gurul, amíg be nem melegedik".................. hát ezzel nem kíméled, sőt ellenkezőleg!

"nincs még melegen sem agyonforgatva, sőt talán alul pörgetett a motor, azaz 2000 fordulatnál váltás, 5.-ben is csak 2500-2800 ig forgatom."
Hát a 2000 is erőltetés magas fokozatban főleg....
Mi baja lenne a forgatásnak? Lenne olajnyomás? Az nem baj....  vigyor3

[/quote]
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16907 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 13:15:25 »


akksi gyanús....

"Hidegen pedig abszulut nincs forgatva 1500-1800 között váltás, szinte csak gurul, amíg be nem melegedik".................. hát ezzel nem kíméled, sőt ellenkezőleg!

"nincs még melegen sem agyonforgatva, sőt talán alul pörgetett a motor, azaz 2000 fordulatnál váltás, 5.-ben is csak 2500-2800 ig forgatom."
Hát a 2000 is erőltetés magas fokozatban főleg....
Mi baja lenne a forgatásnak? Lenne olajnyomás? Az nem baj....  vigyor3

Nem biztos, hogy akksi, hiszen írta, hogy korábban már többször nem indult, ezért sokat indítózgatott. Amikor beindult rövideket ment, akkut nem tudta visszatölteni a gen., és ezért már kissé lemerült az aksi, ezért volt a műszer mutatók kilengése, nullázás, stb.
Akkut fel kell tölteni rendesen (1 nap okostöltővel), és ha xar akkor megint lesz kilengés töltés után is.

Azért nehogy félreérthető legyen, és valaki úgy értse, hogy hidegen is pörgetni kell az autót!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16908 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 14:24:04 »

Nem biztos, hogy akksi, hiszen írta, hogy korábban már többször nem indult, ezért sokat indítózgatott. Amikor beindult rövideket ment, akkut nem tudta visszatölteni a gen., és ezért már kissé lemerült az aksi, ezért volt a műszer mutatók kilengése, nullázás, stb.
Akkut fel kell tölteni rendesen (1 nap okostöltővel), és ha xar akkor megint lesz kilengés töltés után is.

Azért nehogy félreérthető legyen, és valaki úgy értse, hogy hidegen is pörgetni kell az autót!  Wink

Nem biztosra mondtam az akksit, csak gyanúsnak...... feszültségesés nagy, ennyi. A vezérlő elektronikáknak 11V alatti fesz néha kevés már....

Azt sem mondtam, hogy hidegen pörgetni kell........apropó....mit is jelent az, hogy pörgetni?
Nyugodtan lehet hidegen és melegen is középfordulatszám tartományban használni az autót, nem terhelve....tehát nem hirtelen padló...stb.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16909 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 16:01:56 »

Nem biztosra mondtam az akksit, csak gyanúsnak...... feszültségesés nagy, ennyi. A vezérlő elektronikáknak 11V alatti fesz néha kevés már....

Azt sem mondtam, hogy hidegen pörgetni kell........apropó....mit is jelent az, hogy pörgetni?
Nyugodtan lehet hidegen és melegen is középfordulatszám tartományban használni az autót, nem terhelve....tehát nem hirtelen padló...stb.  Wink
Ezt is megbeszéltük.  poigneemain
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #16910 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 16:52:58 »

Sziasztok, Help Me!
Olyat csinált már másodszorra a szeretett autom, hogy: NEM INDULT EL. Egészen pontosan. Egésznapos állás után pöccre indult. Majd egy városi 1 kilcsi után megállás a boltnál. Onnan 5 perc elteltével indulás pöccre. Majd megint egy kilcsi után leáll. 5 perc múlva nem indul, csak teker-teker az önindító és nem kapja el a motor. Minden fogyasztó lekapcsolva. Vártam 3/4 órát a szerelő haverra, mire megérkezett, akorra beindult. Probléma mentesen járt az autó 3-4 napot, majd ma ua a szitu. Reggel melóba menet pöccre indul. 8 órát áll a parkolóba, majd pöccre indul. Megállás a boltnál, 10-15 perc vásárlás, és nem indul. Ott hagytam. 1 óra múlva lementem. Indítózás: minden műszer fullra kileng, lenulláz a napi számláló, sőt a programozást ( ablak emelés, stb) is elvesztette, de beindult. Mi lehet a HIBA. Aggaszt. Ami kínjáról tudok: a kettőstömegűnek már vagy 3 éve ( 60.000 km óta ) csúnya hangja van, azt tudom, hogy be fog sz@rni, de ennek szerintem nem lehet köze az indítási problémához. Még télen is mindig indult ( nem garázyos autó), igaz, hogy hidegen már ingadozó az alapjárat ( nem durván, de hullámzó), mikor már bemelegszik akkor még mindig szépen ketyeg az autó. Egyébként 260.000 km van a 115 LE-s tdci motorban. Kímélt a motorja ( nincs még melegen sem agyonforgatva, sőt talán alul pörgetett a motor, azaz 2000 fordulatnál váltás, 5.-ben is csak 2500-2800 ig forgatom. Hidegen pedig abszulut nincs forgatva 1500-1800 között váltás, szinte csak gurul, amíg be nem melegedik.)
Üa. szűrű és egyéb 20000km-ként cserélve.
Ha elviszem egy diagnosztikára/hibakód kiolvasásra ( nem FORD szervízbe,  vagy csak oda vigyem??? ) probléma mentesen, akkor ott feltárható a valódi hiba? Azt el akarnám kerülni, hogy vaktában elkezdjenek alkatrészeket cserélgetni. Azt meg végképp, hogy ráfogják csak azt, hogy hát ez "kuka" és mindent javítsunk. Szerintem egy jó dízelnek ( és ez az) a 260.000 km futásteljesítmény nem túl sok. 2 évesen 100.000km-vel vettem németből ( szerintem tényleg annyi volt benne, nem kamu. A többit mi tettük bele kb évi 20.000km-t.
SZERINTETEK?Huh?
KÖSZÖNETTEL VÁROM A SEGÍTŐ JAVASLATOKAT!
Tisztelt Fórumtárs!
Én a helyedben legelőszőr elvinném a gépsárkányom egy megbizható villanyászhoz. Átvizsgáltatnám a fő áramkörű vezetékeket, testkábelt, akku sarukat, és magát az akkumulátort egy terheléses vizsgálattal teszteltetném. A vezérlő elektronika az inditás pillanatában nagyon nem szereti, ha az akkufesz 10.5Volt alá csökken. A többszöri rövid menetek után pedig ennek nagy a valószínűsége, inditáskor. Ezért mentek a műszerek vágállásba, majd normalizálódott a helyzet ahogy nőt az akku fesz. Minden más fölösleges kiadás előtt én ezt tenném. A motor fordulattal kapcsolatban. Télen és nyáron nem magas a 2000-2500-as fordulat, elváltásoknál. A nagyon tatás, öreges, alacsony fordulaton történő vezetés, nem éppen hasznos a  turbó szemszögéből. Nagy az esély a lapátok elszennyeződésére, és kormolódására. Nem ártasz vele, ha kicsit bátrabban, és rugalmasabban kezeled a gépsárkányod. Alkalmanként meg kifejezetten hasznos, egy-egy autópálya szakasz beiktatása, a rendszer tisztítás miatt. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.20 csütörtök, 16:55:49 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #16911 Dátum: 2013.06.21 péntek, 20:48:04 »

Sziasztok,

Aksi csere után vagyok és nem úgy működnek az ablakok ahogy eddig. PL: csak folyamatos nyomva tartással húzza fel, hogy lehet ezt programozni?
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16912 Dátum: 2013.06.21 péntek, 20:49:43 »

Sziasztok,

Aksi csere után vagyok és nem úgy működnek az ablakok ahogy eddig. PL: csak folyamatos nyomva tartással húzza fel, hogy lehet ezt programozni?

Feltekered az ablakot, elengeded a gombot, majd megnyomod még egyszer (ekkor feljebb megy még egy picit) és nyomva tartod 3-4 mp-ig. Az összes többit ugyanígy.
Naplózva
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #16913 Dátum: 2013.06.21 péntek, 21:53:41 »

Feltekered az ablakot, elengeded a gombot, majd megnyomod még egyszer (ekkor feljebb megy még egy picit) és nyomva tartod 3-4 mp-ig. Az összes többit ugyanígy.
Köszi! Meg is van!!!
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16914 Dátum: 2013.06.21 péntek, 22:16:44 »

Köszi! Meg is van!!!

 taps
Naplózva
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #16915 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 10:32:39 »

Sziasztok,

Aksi csere után vagyok és nem úgy működnek az ablakok ahogy eddig. PL: csak folyamatos nyomva tartással húzza fel, hogy lehet ezt programozni?
Koszonom a segítő válaszokat!
Bízom benne, hogy csak az akksi, ill. a töltés lehet a ludas.
Még nem voltam vele szerelőnél. Tegnap reggel menetközben is megállt. Éjszakai állása után pöccre indult, majd olyan 5 km megtétele után leállt a motor. Az izzítás visszajelzője villogott és nem járt a motor. 5 perc állás után ráindítottam, beindult és elértem a célomig ( még 10-15 km). Majd 12 órás parkolás után, ismét pöccre indul , de pár km után ismét leáll a motor. Ekkor már nem indul be rövid indítózásra, hosszan tekeri az önindítót, de az izzítószál jelzője villog és nem kapja el a fordulatot. Aztán egymás után 2-3szori csak izzítás után ráindítok, ekkor beindul a motor  worship Így hazaértem vele.
Ezek fényében is az tűnik még mindig reálisnak, hogy az akksi már a végét járja ( 9 és 1/2 éves eredeti), és ezeken a rövid távú járatások alkalmával nem tölt rá annyit a generátor, hogy a megfelelő feszültség legyen a vezérléshez. Vélemény?
Köszönettel: Tamás
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #16916 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 11:20:16 »

Sziasztok, Help Me!
Olyat csinált már másodszorra a szeretett autom, hogy: NEM INDULT EL. Egészen pontosan. Egésznapos állás után pöccre indult. Majd egy városi 1 kilcsi után megállás a boltnál. Onnan 5 perc elteltével indulás pöccre. Majd megint egy kilcsi után leáll. 5 perc múlva nem indul, csak teker-teker az önindító és nem kapja el a motor. Minden fogyasztó lekapcsolva. Vártam 3/4 órát a szerelő haverra, mire megérkezett, akorra beindult. Probléma mentesen járt az autó 3-4 napot, majd ma ua a szitu. Reggel melóba menet pöccre indul. 8 órát áll a parkolóba, majd pöccre indul. Megállás a boltnál, 10-15 perc vásárlás, és nem indul. Ott hagytam. 1 óra múlva lementem. Indítózás: minden műszer fullra kileng, lenulláz a napi számláló, sőt a programozást ( ablak emelés, stb) is elvesztette, de beindult. Mi lehet a HIBA. Aggaszt. Ami kínjáról tudok: a kettőstömegűnek már vagy 3 éve ( 60.000 km óta ) csúnya hangja van, azt tudom, hogy be fog sz@rni, de ennek szerintem nem lehet köze az indítási problémához. Még télen is mindig indult ( nem garázyos autó), igaz, hogy hidegen már ingadozó az alapjárat ( nem durván, de hullámzó), mikor már bemelegszik akkor még mindig szépen ketyeg az autó. Egyébként 260.000 km van a 115 LE-s tdci motorban. Kímélt a motorja ( nincs még melegen sem agyonforgatva, sőt talán alul pörgetett a motor, azaz 2000 fordulatnál váltás, 5.-ben is csak 2500-2800 ig forgatom. Hidegen pedig abszulut nincs forgatva 1500-1800 között váltás, szinte csak gurul, amíg be nem melegedik.)
Üa. szűrű és egyéb 20000km-ként cserélve.
Ha elviszem egy diagnosztikára/hibakód kiolvasásra ( nem FORD szervízbe,  vagy csak oda vigyem??? ) probléma mentesen, akkor ott feltárható a valódi hiba? Azt el akarnám kerülni, hogy vaktában elkezdjenek alkatrészeket cserélgetni. Azt meg végképp, hogy ráfogják csak azt, hogy hát ez "kuka" és mindent javítsunk. Szerintem egy jó dízelnek ( és ez az) a 260.000 km futásteljesítmény nem túl sok. 2 évesen 100.000km-vel vettem németből ( szerintem tényleg annyi volt benne, nem kamu. A többit mi tettük bele kb évi 20.000km-t.
SZERINTETEK?Huh?
KÖSZÖNETTEL VÁROM A SEGÍTŐ JAVASLATOKAT!

Sztem az akkud haldoklik.
Legegyszerübb 'kölcsön' akkuval tesztelni.
Amúgy ha ráinditasz és egy multiméterrel rámérsz és 10volt alatt,de inkább 9volt alatti értéket látsz...
akkor ez már boritékolható.
(jó érték 10.5 volt - 11-5volt )motorttól,töltöttségi szinttől,és hőmérséklettől függően.
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
breakbeat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



E-mail
« Új hozzászólás #16917 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 11:25:30 »

Koszonom a segítő válaszokat!
Bízom benne, hogy csak az akksi, ill. a töltés lehet a ludas.
Még nem voltam vele szerelőnél. Tegnap reggel menetközben is megállt. Éjszakai állása után pöccre indult, majd olyan 5 km megtétele után leállt a motor. Az izzítás visszajelzője villogott és nem járt a motor. 5 perc állás után ráindítottam, beindult és elértem a célomig ( még 10-15 km). Majd 12 órás parkolás után, ismét pöccre indul , de pár km után ismét leáll a motor. Ekkor már nem indul be rövid indítózásra, hosszan tekeri az önindítót, de az izzítószál jelzője villog és nem kapja el a fordulatot. Aztán egymás után 2-3szori csak izzítás után ráindítok, ekkor beindul a motor  worship Így hazaértem vele.
Ezek fényében is az tűnik még mindig reálisnak, hogy az akksi már a végét járja ( 9 és 1/2 éves eredeti), és ezeken a rövid távú járatások alkalmával nem tölt rá annyit a generátor, hogy a megfelelő feszültség legyen a vezérléshez. Vélemény?
Köszönettel: Tamás

Üdv. Ha tényleg ennyi idős az akksid, én nem gondolkoznék a cserén, (csoda hogy ennyit kibírt). Sokat nyekteted, aztán generálsz magadnak újabb hibákat.  eljen
Naplózva

2002/04 Mondeo  Tournier Trend TDDI/85KW
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16918 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 11:26:00 »

Koszonom a segítő válaszokat!
Bízom benne, hogy csak az akksi, ill. a töltés lehet a ludas.
Még nem voltam vele szerelőnél. Tegnap reggel menetközben is megállt. Éjszakai állása után pöccre indult, majd olyan 5 km megtétele után leállt a motor. Az izzítás visszajelzője villogott és nem járt a motor. 5 perc állás után ráindítottam, beindult és elértem a célomig ( még 10-15 km). Majd 12 órás parkolás után, ismét pöccre indul , de pár km után ismét leáll a motor. Ekkor már nem indul be rövid indítózásra, hosszan tekeri az önindítót, de az izzítószál jelzője villog és nem kapja el a fordulatot. Aztán egymás után 2-3szori csak izzítás után ráindítok, ekkor beindul a motor  worship Így hazaértem vele.
Ezek fényében is az tűnik még mindig reálisnak, hogy az akksi már a végét járja ( 9 és 1/2 éves eredeti), és ezeken a rövid távú járatások alkalmával nem tölt rá annyit a generátor, hogy a megfelelő feszültség legyen a vezérléshez. Vélemény?
Köszönettel: Tamás
Akksi fel lett tölteve minimum 12-16 órát?
Műszerfalon töltés lámpa ég?
Gyenge aksitól szerintem nem áll le, és villog a malacfarok. Szerintem attól komolyabb baj van.
Csináltass hibakód olvasást, és gyere vissza a kódokkal! Az okosok majd segítenek, hogy ne csesszenek át sehol.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.23 vasárnap, 11:28:08 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16919 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 11:29:34 »

Koszonom a segítő válaszokat!
Bízom benne, hogy csak az akksi, ill. a töltés lehet a ludas.
Még nem voltam vele szerelőnél. Tegnap reggel menetközben is megállt. Éjszakai állása után pöccre indult, majd olyan 5 km megtétele után leállt a motor. Az izzítás visszajelzője villogott és nem járt a motor. 5 perc állás után ráindítottam, beindult és elértem a célomig ( még 10-15 km). Majd 12 órás parkolás után, ismét pöccre indul , de pár km után ismét leáll a motor. Ekkor már nem indul be rövid indítózásra, hosszan tekeri az önindítót, de az izzítószál jelzője villog és nem kapja el a fordulatot. Aztán egymás után 2-3szori csak izzítás után ráindítok, ekkor beindul a motor  worship Így hazaértem vele.
Ezek fényében is az tűnik még mindig reálisnak, hogy az akksi már a végét járja ( 9 és 1/2 éves eredeti), és ezeken a rövid távú járatások alkalmával nem tölt rá annyit a generátor, hogy a megfelelő feszültség legyen a vezérléshez. Vélemény?
Köszönettel: Tamás

Ha eljössz hozzám, kiolvasom a hibatárolód és rámérünk pár dologra.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16920 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 11:38:09 »

Koszonom a segítő válaszokat!
Bízom benne, hogy csak az akksi, ill. a töltés lehet a ludas.
Még nem voltam vele szerelőnél. Tegnap reggel menetközben is megállt. Éjszakai állása után pöccre indult, majd olyan 5 km megtétele után leállt a motor. Az izzítás visszajelzője villogott és nem járt a motor. 5 perc állás után ráindítottam, beindult és elértem a célomig ( még 10-15 km). Majd 12 órás parkolás után, ismét pöccre indul , de pár km után ismét leáll a motor. Ekkor már nem indul be rövid indítózásra, hosszan tekeri az önindítót, de az izzítószál jelzője villog és nem kapja el a fordulatot. Aztán egymás után 2-3szori csak izzítás után ráindítok, ekkor beindul a motor  worship Így hazaértem vele.
Ezek fényében is az tűnik még mindig reálisnak, hogy az akksi már a végét járja ( 9 és 1/2 éves eredeti), és ezeken a rövid távú járatások alkalmával nem tölt rá annyit a generátor, hogy a megfelelő feszültség legyen a vezérléshez. Vélemény?
Köszönettel: Tamás
Gyenge aksival nem nagyon lehet hosszan indítózni ott valami más lesz!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #16921 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 12:09:57 »

Ha eljössz hozzám, kiolvasom a hibatárolód és rámérünk pár dologra.  Cool
Sziasztok! Köszi a válaszokat!
Nem töltöttem az akksit ( nincs töltőm ). Nem világít a töltés visszajelző. A Hibakód olvasást független szervíz is ki tudja olvasni?
GSR: a következő hétvégén leszek Bp-en, előtte egyeztetetk veled, és megkereslek!
Ma megpróbálok ráméretni az akksira.
Még 1x kösz,
ui. lefotóztam az akksit. Tipusa: Motorcraft. Code Data : 40 03   Az autó 2003.12 havi, valószínű az akksi 40. hét 2003. Lehetséges?
Tamás
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16922 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 12:11:47 »

Sziasztok! Köszi a válaszokat!
Nem töltöttem az akksit ( nincs töltőm ). Nem világít a töltés visszajelző. A Hibakód olvasást független szervíz is ki tudja olvasni?
GSR: a következő hétvégén leszek Bp-en, előtte egyeztetetk veled, és megkereslek!
Ma megpróbálok ráméretni az akksira.
Még 1x kösz,
ui. lefotóztam az akksit. Tipusa: Motorcraft. Code Data : 40 03   Az autó 2003.12 havi, valószínű az akksi 40. hét 2003. Lehetséges?
Tamás

Pontosan így van. Csoda, hogy még működik...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #16923 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 13:01:09 »

Sziasztok !

Van egy kis problémám és remélem tudtok segíteni.
A problémám az hogy mikor megnyomom az ablaktörlő folyadék gombját nem spriccel semmit, de az ablaktörlő lapát elindul. Folyadék van a tartályba ( tele ) , az összes biztositékot megnéztem ami az ablaktörlő lapáttal kapcsolatos, ha megszivom a csövet fenn a spirccelőnél akkor jön belőle folyadék ( eldugulva szerintem nincs ) A biztositékra vissza térve nem találtam kifejezetten olyan biztositékot ami az ablaktörlő folyadékkal lenne kapcsolatos.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16924 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 13:05:41 »

Sziasztok !

Van egy kis problémám és remélem tudtok segíteni.
A problémám az hogy mikor megnyomom az ablaktörlő folyadék gombját nem spriccel semmit, de az ablaktörlő lapát elindul. Folyadék van a tartályba ( tele ) , az összes biztositékot megnéztem ami az ablaktörlő lapáttal kapcsolatos, ha megszivom a csövet fenn a spirccelőnél akkor jön belőle folyadék ( eldugulva szerintem nincs ) A biztositékra vissza térve nem találtam kifejezetten olyan biztositékot ami az ablaktörlő folyadékkal lenne kapcsolatos.


Nagy valószínűséggel az ablakmosó szivattyú motor "ledobta a láncot"....azaz tönkrement.  Javítása csere.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16925 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 13:12:24 »

Sziasztok !

Van egy kis problémám és remélem tudtok segíteni.
A problémám az hogy mikor megnyomom az ablaktörlő folyadék gombját nem spriccel semmit, de az ablaktörlő lapát elindul. Folyadék van a tartályba ( tele ) , az összes biztositékot megnéztem ami az ablaktörlő lapáttal kapcsolatos, ha megszivom a csövet fenn a spirccelőnél akkor jön belőle folyadék ( eldugulva szerintem nincs ) A biztositékra vissza térve nem találtam kifejezetten olyan biztositékot ami az ablaktörlő folyadékkal lenne kapcsolatos.

Bontóból vegyél másik szivattyút kb 5000 Ft.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16926 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 13:47:31 »

Nagy valószínűséggel az ablakmosó szivattyú motor "ledobta a láncot"....azaz tönkrement.  Javítása csere.
mondjuk először én megneznem a kapcsolót, az is ki szokott kopni. Kb 5 perc alatt meg van. Ha motor kell, nekem van egy elado
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16927 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 14:10:47 »

mondjuk először én megneznem a kapcsolót, az is ki szokott kopni. Kb 5 perc alatt meg van. Ha motor kell, nekem van egy elado

Így van. Egy mérés a motornál és kiderül minden.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16928 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 14:21:49 »

Koszonom a segítő válaszokat!
Bízom benne, hogy csak az akksi, ill. a töltés lehet a ludas.
Még nem voltam vele szerelőnél. Tegnap reggel menetközben is megállt. Éjszakai állása után pöccre indult, majd olyan 5 km megtétele után leállt a motor. Az izzítás visszajelzője villogott és nem járt a motor. 5 perc állás után ráindítottam, beindult és elértem a célomig ( még 10-15 km). Majd 12 órás parkolás után, ismét pöccre indul , de pár km után ismét leáll a motor. Ekkor már nem indul be rövid indítózásra, hosszan tekeri az önindítót, de az izzítószál jelzője villog és nem kapja el a fordulatot. Aztán egymás után 2-3szori csak izzítás után ráindítok, ekkor beindul a motor  worship Így hazaértem vele.
Ezek fényében is az tűnik még mindig reálisnak, hogy az akksi már a végét járja ( 9 és 1/2 éves eredeti), és ezeken a rövid távú járatások alkalmával nem tölt rá annyit a generátor, hogy a megfelelő feszültség legyen a vezérléshez. Vélemény?
Köszönettel: Tamás
Ebben amit írtál az a furcs,hogy ha rossz az akksi akkor nem villog az izzítás jelző.Azért nézd meg a CMP jeladót mert attól áll le menetközben,és míg vissza nem hül addig nem indul el.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16929 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 14:49:17 »

mondjuk először én megneznem a kapcsolót, az is ki szokott kopni. Kb 5 perc alatt meg van. Ha motor kell, nekem van egy elado
Azt írta, hogy a spricni gombot megnyomja,  az ablaktörlő elindul. Szerintem a szivattyú rossz.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #16930 Dátum: 2013.06.23 vasárnap, 17:06:33 »

Ebben amit írtál az a furcs,hogy ha rossz az akksi akkor nem villog az izzítás jelző.Azért nézd meg a CMP jeladót mert attól áll le menetközben,és míg vissza nem hül addig nem indul el.
Kösz.
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #16931 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:23:29 »

Bontóból vegyél másik szivattyút kb 5000 Ft.  wave

Köszönöm a válaszokat !  worship
De honnan tudom hogy az jó lesz amit a bontóból veszek ? Amúgy Dunaújváros és környékén hol van bontó ?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16932 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:27:10 »

Köszönöm a válaszokat !  worship
De honnan tudom hogy az jó lesz amit a bontóból veszek ? Amúgy Dunaújváros és környékén hol van bontó ?
Keresd MK2-MOtocraft_DINI-ALKATRÉSZ fórumtársakat.Akinek van az elküldi neked postán is.A keres-Kínál rovatban megtalálod őket.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #16933 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:32:00 »

Köszönöm a válaszokat !  worship
De honnan tudom hogy az jó lesz amit a bontóból veszek ? Amúgy Dunaújváros és környékén hol van bontó ?

Az sem mindegy, hogy 4 ajtós vag 5/kombi, illetve melyik évjárat. https://cromax.hu/ford/mondeo-2000-2007-/20000000-karosszeria/20350000-ablakmosotorlo-rendszer/20350362-ablakmoso-tartaly-alkatreszei/?limitstart=0 Mondjuk ezek újak.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16934 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:33:13 »

Köszönöm a válaszokat !  worship
De honnan tudom hogy az jó lesz amit a bontóból veszek ? Amúgy Dunaújváros és környékén hol van bontó ?
Bontósok megjelölik, megbeszéled vele, ha xar, akko csere. wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #16935 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:46:37 »

Így van. Egy mérés a motornál és kiderül minden.

Az ablaktörlő lapát elindul ha megnyomom a " spircni " gombot csak nem jön spricc ...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16936 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:50:29 »

Az ablaktörlő lapát elindul ha megnyomom a " spircni " gombot csak nem jön spricc ...
Azt nem írtad kombi vagy milyen a kocsid.HA kombi akkor próbáld meg hátra spriccel-e,mert akkor félig jó.A javítására van leírás.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16937 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 20:52:26 »

Az ablaktörlő lapát elindul ha megnyomom a " spircni " gombot csak nem jön spricc ...
Halk zümmögés elölről? Mert akkor megy a motor csak a víz nem jut célba. Nekem csak a szelep rész volt rossz ami előre meg hátra küldi a vizet.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #16938 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:21:52 »

Azt nem írtad kombi vagy milyen a kocsid.HA kombi akkor próbáld meg hátra spriccel-e,mert akkor félig jó.A javítására van leírás.

Bocsi,  4 ajtos ghia 2003 as facelift es 2.0 diesel.
Naplózva
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #16939 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:29:32 »

Halk zümmögés elölről? Mert akkor megy a motor csak a víz nem jut célba. Nekem csak a szelep rész volt rossz ami előre meg hátra küldi a vizet.

Nekem zümmögés sincs csak halk kattanás minden egyes alkalommal amikor meg nyomom a spriccni gombot! 
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16940 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 21:31:03 »

Nekem zümmögés sincs csak halk kattanás minden egyes alkalommal amikor meg nyomom a spriccni gombot! 


Ha minél többet beszélünk róla, nem fog megjavulni.  vigyor3


"#16979 Dátum: Tegnap - 13:05:41"
Már itt leírtam.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mk3sanyi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #16941 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 22:08:16 »

Sziasztok Mondisok!
Most olvastam el az utolsó oldalakat,mert nem voltam itthon,hajtottam a gépet,amit nemrég vettem.Horvátországban jártam családostól,és ez volt az első igazán hosszú utam
a kocsival mióta megvettem.Bár lehet egy kicsit off leszek,de itt láttam fordulatszámokról különböző véleményeket,pl. az öreguras vezetésről.Autópályán mentem 2500 Km-ert,
mire megtettem az oda-vissza utat,+egy kis csavargás.Lehet ,hogy nem jól vezettem idáig,75 óta van jogsim,de képes voltam 2250-es fordulatszámon menni ennyi Km-ert,ugyanis nekem itt megy 130-at 6-ba pályán.Néha előzésnél rátoltam még,de nem akartam kipróbálni,mennyit kóstál külhonban egy 180-as trafi.Egyébként már 1500-tól megy mint az atom,lehet,hogy kormozódik a turbó lapátja,de nem 1800 bárt állít elő a nagynyomású ilyen fordulaton,és nem ennyit zavar át a befecskendezőkön sem.Ezen kívül a turbó sem maximális fordulaton pörög,ami ezeknek az alkarészeknek az élettartamára nyilván jótékony hatással van.Az is lehet,hogy mindennek hatására 808 Km-re 41 litert tankoltam.
Sajna visszafelé ez nem jött össze,mert klímáztam egész úton,+határnál 1 órát ketyegett a motor,így 5,9 lett az átlag.
Ez csak az én véleményem,Az Mk1-es automatát sem pörgettem szét soha,és mégsem tartottam fel vele senkit. nyes
Azért,hogy ne legyek teljesen off:a fogyimérő csalt lefelé 0.5 litert.

Naplózva

2005 Mondeo mk3 Ghia ExecutiveTdci 2.2 155 ló 6 Seb.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16942 Dátum: 2013.06.24 hétfő, 22:22:34 »

Sziasztok Mondisok!
Most olvastam el az utolsó oldalakat,mert nem voltam itthon,hajtottam a gépet,amit nemrég vettem.Horvátországban jártam családostól,és ez volt az első igazán hosszú utam
a kocsival mióta megvettem.Bár lehet egy kicsit off leszek,de itt láttam fordulatszámokról különböző véleményeket,pl. az öreguras vezetésről.Autópályán mentem 2500 Km-ert,
mire megtettem az oda-vissza utat,+egy kis csavargás.Lehet ,hogy nem jól vezettem idáig,75 óta van jogsim,de képes voltam 2250-es fordulatszámon menni ennyi Km-ert,ugyanis nekem itt megy 130-at 6-ba pályán.Néha előzésnél rátoltam még,de nem akartam kipróbálni,mennyit kóstál külhonban egy 180-as trafi.Egyébként már 1500-tól megy mint az atom,lehet,hogy kormozódik a turbó lapátja,de nem 1800 bárt állít elő a nagynyomású ilyen fordulaton,és nem ennyit zavar át a befecskendezőkön sem.Ezen kívül a turbó sem maximális fordulaton pörög,ami ezeknek az alkarészeknek az élettartamára nyilván jótékony hatással van.Az is lehet,hogy mindennek hatására 808 Km-re 41 litert tankoltam.
Sajna visszafelé ez nem jött össze,mert klímáztam egész úton,+határnál 1 órát ketyegett a motor,így 5,9 lett az átlag.
Ez csak az én véleményem,Az Mk1-es automatát sem pörgettem szét soha,és mégsem tartottam fel vele senkit. nyes
Azért,hogy ne legyek teljesen off:a fogyimérő csalt lefelé 0.5 litert.



Felületesen sikerült olvasnod a fordulatszámokról... Cool
130-nál 2250 teljesen jó, mivel ott egyenesen haladsz, mondhatni sík úton annyi a terhelés, hogy lendületben tartsa a motor az autót. Üzem meleg, folyamatos fordulatszám, azonos terhelés. Így van tervezve, nem gond.
Ez nem összekeverendő a hidegen elváltok amilyen gyorsan csak lehet 1500-1800-as fordulatszámon üzemeltetéssel.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
jimszloby
Vendég
« Új hozzászólás #16943 Dátum: 2013.06.25 kedd, 10:16:49 »


Ha minél többet beszélünk róla, nem fog megjavulni.  vigyor3


"#16979 Dátum: Tegnap - 13:05:41"
Már itt leírtam.  wave
u

Pedig reménykedtem benne hát ha  vigyor3
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #16944 Dátum: 2013.06.25 kedd, 10:20:19 »

u

Pedig reménykedtem benne hát ha  vigyor3

Hát igen....
A tinta hal először, a remény hal meg utoljára. vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #16945 Dátum: 2013.06.25 kedd, 20:47:23 »

Sziasztok! Tolatóradar ügyben lenne pár kérdésem. a kocsi egy 2002-es ghia. Gyárilag nincs benne radar. Miután beletolattam egy guruspánba megrémültem, mert én f*szán néztem a tükreimet. A kocsinak nem lett baja, de akár egy babakocsi is lehetett volna ott. A gyári radar hogy működik? Hol ad hangot? Ajánlotok univerzális radart bele? olyat szeretnék aminek nincs kijelzője, mert nem igazán van olyan hely, ahol elviselném. Szerintetek az egy kis hangszórós pittyegős cucc megfelelne?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16946 Dátum: 2013.06.25 kedd, 20:51:28 »

Sziasztok! Tolatóradar ügyben lenne pár kérdésem. a kocsi egy 2002-es ghia. Gyárilag nincs benne radar. Miután beletolattam egy guruspánba megrémültem, mert én f*szán néztem a tükreimet. A kocsinak nem lett baja, de akár egy babakocsi is lehetett volna ott. A gyári radar hogy működik? Hol ad hangot? Ajánlotok univerzális radart bele? olyat szeretnék aminek nincs kijelzője, mert nem igazán van olyan hely, ahol elviselném. Szerintetek az egy kis hangszórós pittyegős cucc megfelelne?

Mi az a guruspán?  wilting
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #16947 Dátum: 2013.06.25 kedd, 21:02:03 »

Mi az a guruspán?  wilting
A Spánok lelki vezetője.  banplz
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #16948 Dátum: 2013.06.25 kedd, 21:07:29 »

Mi az a guruspán?  wilting

én vagy 20 éve hívom úgy azt a bizonyos bokrot, de rákerestem, és nem dobott ki rá megfelelő képet a google Cheesy hívjuk inkább fás szerű bozótnak  beka3
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #16949 Dátum: 2013.06.25 kedd, 21:08:06 »

Sziasztok! Tolatóradar ügyben lenne pár kérdésem. a kocsi egy 2002-es ghia. Gyárilag nincs benne radar. Miután beletolattam egy guruspánba megrémültem, mert én f*szán néztem a tükreimet. A kocsinak nem lett baja, de akár egy babakocsi is lehetett volna ott. A gyári radar hogy működik? Hol ad hangot? Ajánlotok univerzális radart bele? olyat szeretnék aminek nincs kijelzője, mert nem igazán van olyan hely, ahol elviselném. Szerintetek az egy kis hangszórós pittyegős cucc megfelelne?
Én még az MK-I-be raktam utólagos tolatóradart. De egy hét után már nem volt érdekes, mert addigra megszokja az ember, hogy hol a kocsi vége. A radarok pedig, jellemzően, másfél méteren belül mérnek csak.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Oldalak: 1 ... 332 333 334 335 336 337 338 [339] 340 341 342 343 344 345 346 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.