Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 01:06:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 27   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fék, ABS, ESP  (Megtekintve 514903 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #550 Dátum: 2016.06.14 kedd, 14:55:18 »

Cromaxban beszereléssel mondtak 40-45-öt az első tárcsákra és betétekre.

És az sok?

A betét 10 e ft kb és a tárcsádba lehet mondjuk még 10e km, amikor majd vehetsz új betéteket megint...

Én lassan ott tartok, hogy minden betét cserekor tárcsát is fogok cseréltetni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #551 Dátum: 2016.06.14 kedd, 17:12:57 »

Cromaxban beszereléssel mondtak 40-45-öt az első tárcsákra és betétekre.
na.pont a feléből megcsinálod magadnak. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #552 Dátum: 2016.06.14 kedd, 17:48:06 »

na.pont a feléből megcsinálod magadnak. Wink

De te ingyen is megcsinálnád neki, ugye?  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #553 Dátum: 2016.06.14 kedd, 21:40:49 »

De te ingyen is megcsinálnád neki, ugye?  eplus2
te még fizetnél is érte. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sefi62
Vendég
« Új hozzászólás #554 Dátum: 2016.07.08 péntek, 21:24:39 »

Sziasztok !Azt szeretném kérdezni hogy szerintetek ATE,Brembo,vagy Ford hátsö tárcsa+betét variációt érdemesebb venni ,árban  az Ebay-n nincs nagy különbség.
Köszi 
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #555 Dátum: 2016.07.08 péntek, 21:38:22 »

Sziasztok !Azt szeretném kérdezni hogy szerintetek ATE,Brembo,vagy Ford hátsö tárcsa+betét variációt érdemesebb venni ,árban  az Ebay-n nincs nagy különbség.
Köszi 
Offoson Fomocossal mar volt bajom, azota 2x vettem Brembot az jo volt.
Naplózva

T1BA
Vendég
« Új hozzászólás #556 Dátum: 2016.07.09 szombat, 05:09:57 »

Sziasztok !Azt szeretném kérdezni hogy szerintetek ATE,Brembo,vagy Ford hátsö tárcsa+betét variációt érdemesebb venni ,árban  az Ebay-n nincs nagy különbség.
Köszi 
A márkán kívül más oka is lehet,de az elvileg hibátlan első futóműre és féknyeregre feltett gyári féktárcsákkal és Motorcraft első betétekkel sikerült bekerülnöm a folyamatosan behullámosodó féktárcsások klubjába. rinya
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #557 Dátum: 2016.07.09 szombat, 17:12:03 »

A márkán kívül más oka is lehet,de az elvileg hibátlan első futóműre és féknyeregre feltett gyári féktárcsákkal és Motorcraft első betétekkel sikerült bekerülnöm a folyamatosan behullámosodó féktárcsások klubjába. rinya


Célszerű ilyenkor márkát váltani, Brembo, ferodo, ebc és még van néhány ami nagyon jó minőség. Azért a gyári nem mindig a legjobb.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #558 Dátum: 2016.07.09 szombat, 18:16:37 »

A márkán kívül más oka is lehet,de az elvileg hibátlan első futóműre és féknyeregre feltett gyári féktárcsákkal és Motorcraft első betétekkel sikerült bekerülnöm a folyamatosan behullámosodó féktárcsások klubjába. rinya


Ugyanez volt nalam is, hullamosodott a gyári tárcsa, fel lett szabályozva, ujra hullamos lett, rázott fékezéskor, utana jött a Brembó tárcsa Textar betéttel és soha nem lett problémam a fékkel, azóta csak ezt a kombót használom.
Naplózva

bviktr
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #559 Dátum: 2016.07.09 szombat, 18:21:03 »

Célszerű ilyenkor márkát váltani, Brembo, ferodo, ebc és még van néhány ami nagyon jó minőség. Azért a gyári nem mindig a legjobb.
A gyárinak jónak kell lennie, az enyémen is az van, csak a gyári felirattal ellátott csomagolású termékekkel lehetnek gondok.
Naplózva

ex.:Mondeo 2.0 4a. '93
Mondeo 2.0 TDCI  '12 - UFBA - PowerShift  140Le 163Le (by me)
Van: USB_ELM_FTDI (sw), BT_ELM (sw), VCM2 (HQ)
koczan@kopi-tech.hu
Vendég
« Új hozzászólás #560 Dátum: 2016.07.10 vasárnap, 09:24:25 »

Sziasztok
2009 Mondeo 2.0 disel kombi hiba jelneség hogy néha az EPS lámpa normál körülmények között kigyullad a kontroll lámpa és csak úgy kapcsol ki ha ujra indítom a motort
Talán a szenzor hibás ?
Van valakinek ötlete ? integet2
Naplózva
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #561 Dátum: 2016.07.10 vasárnap, 09:41:23 »

Sziasztok
2009 Mondeo 2.0 disel kombi hiba jelneség hogy néha az EPS lámpa normál körülmények között kigyullad a kontroll lámpa és csak úgy kapcsol ki ha ujra indítom a motort
Talán a szenzor hibás ?
Van valakinek ötlete ? integet2
Hibakodot olvasnek eloszor.
Naplózva

T1BA
Vendég
« Új hozzászólás #562 Dátum: 2016.07.10 vasárnap, 16:58:51 »

Ugyanez volt nalam is, hullamosodott a gyári tárcsa, fel lett szabályozva, ujra hullamos lett, rázott fékezéskor, utana jött a Brembó tárcsa Textar betéttel és soha nem lett problémam a fékkel, azóta csak ezt a kombót használom.
Szóról szóra pontosan ezt csináltam én is végig,most én is kipróbálom a Brembót Textarral. Remélem,nem fog csikorogni,mert attól megőrülnék.
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #563 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 11:40:38 »

A gyárinak jónak kell lennie, az enyémen is az van, csak a gyári felirattal ellátott csomagolású termékekkel lehetnek gondok.

A gyári most lett pont a rázás miatt cserélve 80ezres szerviznél. Pedig a tárcsának alig van 1 mm-es válla, a betét meg 20ezret ment, szinte új állapotú.
Ugyanitt jelképes összegért elvihető 2 db felszabályozandó, alig kopott első gyári tárcsa és egy készlet 20ezret futott betét garnitúra.  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #564 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 12:32:10 »

A gyári most lett pont a rázás miatt cserélve 80ezres szerviznél. Pedig a tárcsának alig van 1 mm-es válla, a betét meg 20ezret ment, szinte új állapotú.
Ugyanitt jelképes összegért elvihető 2 db felszabályozandó, alig kopott első gyári tárcsa és egy készlet 20ezret futott betét garnitúra.  smile
1mm-es vállal az már kuka
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #565 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 12:55:34 »

A gyári most lett pont a rázás miatt cserélve 80ezres szerviznél. Pedig a tárcsának alig van 1 mm-es válla, a betét meg 20ezret ment, szinte új állapotú.
Ugyanitt jelképes összegért elvihető 2 db felszabályozandó, alig kopott első gyári tárcsa és egy készlet 20ezret futott betét garnitúra.  smile

Valami nincs rendben ezzel a hátsó fékrendszerrel... Előzö tárcsa is morgás, rezonancia miatt lett kuka, a mostani is így fogja végezni... szomoru1
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #566 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 13:11:11 »

Valami nincs rendben ezzel a hátsó fékrendszerrel... Előzö tárcsa is morgás, rezonancia miatt lett kuka, a mostani is így fogja végezni... szomoru1

Nekem a hátulja jó, csak kopik a betét, az eleje lett rázós. De Domi mesélte hogy neki a hármasnál ugyanígy rázott, cseréltette az elsőket, maradt vacak, majd a hátsók cseréje oldotta meg. Nem gondoltam volna hogy a hátsó hibája ugyanúgy tudja rázni a kormányt.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #567 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 13:12:07 »

1mm-es vállal az már kuka

Nemtom, a szerelő mondta hogy hülye vagyok hogy cserélem, simán csak fel kell szabályoztatni és jó, mert alig van megkopva.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #568 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 13:18:58 »

Nekem a hátulja jó, csak kopik a betét, az eleje lett rázós. De Domi mesélte hogy neki a hármasnál ugyanígy rázott, cseréltette az elsőket, maradt vacak, majd a hátsók cseréje oldotta meg. Nem gondoltam volna hogy a hátsó hibája ugyanúgy tudja rázni a kormányt.

Nekem a hátsó okozta, és kezdi megint okozni... Előzőleg lett cserélve elöl betét, tárcsa, maradt minden a régi, aztán hátsó tárcsa betét csere és sima lett minden egy időre...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #569 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 13:55:13 »

Nemtom, a szerelő mondta hogy hülye vagyok hogy cserélem, simán csak fel kell szabályoztatni és jó, mert alig van megkopva.
rá van írva a tárcsára milyen vastagsánál eldobós. oldalanként az az 1mm szokott lenni kb. aki többet fenthagyja, szabályozgatja utána meg scodálkozik, hogy az első nagy fékezés után hullámosodik a fék
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #570 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 14:01:07 »

Nemtom, a szerelő mondta hogy hülye vagyok hogy cserélem, simán csak fel kell szabályoztatni és jó, mert alig van megkopva.
egészen pontosan katalógusból:

első tárcsa
új: 28mm
eldobós: 26mm-től

hátsó tárcsa
új: 10,9-11mm
eldobós: 9mm-től

azaz jól látszik, hogy oldalanként 1mm!!! válltól már eldobós a tárcsa
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #571 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 14:12:40 »

Nekem a hátsó okozta, és kezdi megint okozni... Előzőleg lett cserélve elöl betét, tárcsa, maradt minden a régi, aztán hátsó tárcsa betét csere és sima lett minden egy időre...

próbálj nem gyári tárcsát belerakni, hanem valami jobbat.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #572 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 14:17:06 »

próbálj nem gyári tárcsát belerakni, hanem valami jobbat.

Én meg azt tervezem, hogy valami neveset de a legolcsóbbat és cserélgettem sűrübben.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #573 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 14:20:28 »

Én meg azt tervezem, hogy valami neveset de a legolcsóbbat és cserélgettem sűrübben.

én annó brembot rakattam az mk3-ba és soha többet nem volt ilyen gondom. MK4-be nem emlékszem mi volt, de ha majd kell cserélni, akkor ide is brembo kerül
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #574 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 15:39:44 »

én annó brembot rakattam az mk3-ba és soha többet nem volt ilyen gondom. MK4-be nem emlékszem mi volt, de ha majd kell cserélni, akkor ide is brembo kerül
mk3aknál mostanában a brembo egy kalapkaki
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #575 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 15:40:15 »

Én meg azt tervezem, hogy valami neveset de a legolcsóbbat és cserélgettem sűrübben.
mk3-on nekem a bosch vált be. de egy zimmermant ki lehetne rá próbláni, azok állítólag jók
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #576 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 15:56:06 »

mk3aknál mostanában a brembo egy kalapkaki
amikor én mk3-aztam, akkor nagyon jó volt, a jelenlegiről nem tudok mit mondani. minden másomon, jeep, mocik brembo van és nagyon jók
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #577 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 19:28:18 »

A gyári most lett pont a rázás miatt cserélve 80ezres szerviznél. Pedig a tárcsának alig van 1 mm-es válla, a betét meg 20ezret ment, szinte új állapotú.
Ugyanitt jelképes összegért elvihető 2 db felszabályozandó, alig kopott első gyári tárcsa és egy készlet 20ezret futott betét garnitúra.  smile
Minden taxis álma!!!!!!!  Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #578 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 20:36:12 »

Minden taxis álma!!!!!!!  Cheesy Cheesy

Kar hogy a taxisnak mar ronyoja van vagy mifene...
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #579 Dátum: 2016.07.11 hétfő, 21:27:00 »

Kar hogy a taxisnak mar ronyoja van vagy mifene...
De ő csak egy taxis. Amúgy is fénykorában 3-asa volt. Tedd fel a jófogásra!  Cheesy
"Eladó egy "kicsit" használt féktárcsa+betét. Alapesetben 5eft. Taxisoknak 8eft, mert ők még a tárcsát 3x felszabályoztatják.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #580 Dátum: 2016.07.12 kedd, 10:44:05 »

De ő csak egy taxis. Amúgy is fénykorában 3-asa volt. Tedd fel a jófogásra!  Cheesy
"Eladó egy "kicsit" használt féktárcsa+betét. Alapesetben 5eft. Taxisoknak 8eft, mert ők még a tárcsát 3x felszabályoztatják.

Én egy tábla csokiért gondoltam, mert a fékbetét még tényleg bőven használható, a szerviz se akarta kicserélni, de lehet felteszem.  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #581 Dátum: 2016.07.12 kedd, 12:10:46 »

Én egy tábla csokiért gondoltam, mert a fékbetét még tényleg bőven használható, a szerviz se akarta kicserélni, de lehet felteszem.  smile
kilónként ér 25ft-ot kb vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #582 Dátum: 2016.07.12 kedd, 13:29:02 »

kilónként ér 25ft-ot kb vigyor3

Hát elég nehéz. Én hülye meg a szépségért a rugózatlan tömeget még jól megdobtam a gyári 18-as felnikkel.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #583 Dátum: 2016.07.12 kedd, 18:59:08 »

Hát elég nehéz. Én hülye meg a szépségért a rugózatlan tömeget még jól megdobtam a gyári 18-as felnikkel.
Majdnem úgy voltál, Pamela! Ő a rugózottat emeltem meg vagy 2x400ml-el.  Cheesy Cheesy   
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
sefi62
Vendég
« Új hozzászólás #584 Dátum: 2016.07.12 kedd, 19:59:15 »

Sziasztok !Azt szeretném kérdezni hogy szerintetek ATE,Brembo,vagy Ford hátsö tárcsa+betét variációt érdemesebb venni ,árban  az Ebay-n nincs nagy különbség.
Köszi 
Naplózva
sefi62
Vendég
« Új hozzászólás #585 Dátum: 2016.07.12 kedd, 20:00:53 »

Köszi mindenkinek a tanácsokat,végül ATE-t rendeltem,majd meglátom !
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #586 Dátum: 2016.07.12 kedd, 22:36:39 »

Hát elég nehéz. Én hülye meg a szépségért a rugózatlan tömeget még jól megdobtam a gyári 18-as felnikkel.
rakni kell fel akkor 4db mankó kereket vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #587 Dátum: 2016.07.13 szerda, 09:46:13 »

rakni kell fel akkor 4db mankó kereket vigyor3

Mé', az szép?  beka3
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #588 Dátum: 2016.07.13 szerda, 11:40:21 »

Mé', az szép?  beka3
nem, de könnyű vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #589 Dátum: 2016.08.31 szerda, 10:21:16 »

Sziasztok,
Az elso fektarcsat es beteteket sajna cserelnem kell, mert elkezdett razni fekezeskor pedig meg a gyari a tarcsa es csak 1mm-ert kopott szomoru1.

Kerdesem: valoban vissza lehet nyomni a munkahengert kezzel a wiki alapjan es eleg kitekerni a kiegyenlito tartaly tetejet?? csak azert, mert lattam egy videot es ott szerszammal nyomta vissza plusz a srac meg kitekerte a legtelenitot is, hogy elmondasa szerint az ABS modult ovja?!?
Sajna elso fekkel meg sohasem kellett foglalkoznom csak a hatsot ismerem...
Koszi elore is  worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #590 Dátum: 2016.08.31 szerda, 11:21:32 »

Sziasztok,
Az elso fektarcsat es beteteket sajna cserelnem kell, mert elkezdett razni fekezeskor pedig meg a gyari a tarcsa es csak 1mm-ert kopott szomoru1.

Kerdesem: valoban vissza lehet nyomni a munkahengert kezzel a wiki alapjan es eleg kitekerni a kiegyenlito tartaly tetejet?? csak azert, mert lattam egy videot es ott szerszammal nyomta vissza plusz a srac meg kitekerte a legtelenitot is, hogy elmondasa szerint az ABS modult ovja?!?
Sajna elso fekkel meg sohasem kellett foglalkoznom csak a hatsot ismerem...
Koszi elore is  worship

Szia! Ugyanígy jártam, de azt mondták hogy ez első tárcsánál az 1 mm-es kopás (gondolom oldalanként) az már úgy is kukás. Szerelő meg azt mondta szerinte simán fel lehet szabályoztatni. Na mindegy, csere lett, viszont ha érdekel van egy garnitúra gyári kb 20ezret futott, alig kopott első betétem, amire még a szakszerviz is azt mondta felesleges cserélni. Viszont én cseréltem kompletten. Szóval ha érdekel valami jelképesért elviheted.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #591 Dátum: 2016.08.31 szerda, 11:31:33 »

Szia! Ugyanígy jártam, de azt mondták hogy ez első tárcsánál az 1 mm-es kopás (gondolom oldalanként) az már úgy is kukás. Szerelő meg azt mondta szerinte simán fel lehet szabályoztatni. Na mindegy, csere lett, viszont ha érdekel van egy garnitúra gyári kb 20ezret futott, alig kopott első betétem, amire még a szakszerviz is azt mondta felesleges cserélni. Viszont én cseréltem kompletten. Szóval ha érdekel valami jelképesért elviheted.
0,5mm-ert koptak oldalankent es koszi szepen az ajanlatot nem Magyarorszagon elek nehez lenne atvennem  eljen plusz megvettem mar az ujakat ferodo tarcsa es textar betetek lesznek. Nyaron odahaza lehet felszabalyoztatom a regit, de sztm megy a kukaba, mert ezzel az uj tarcsaval mar a bontoig vagy eladasig mar biztos kihuzom  vigyor3
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #592 Dátum: 2016.08.31 szerda, 11:34:37 »

0,5mm-ert koptak oldalankent es koszi szepen az ajanlatot nem Magyarorszagon elek nehez lenne atvennem  eljen plusz megvettem mar az ujakat ferodo tarcsa es textar betetek lesznek. Nyaron odahaza lehet felszabalyoztatom a regit, de sztm megy a kukaba, mert ezzel az uj tarcsaval mar a bontoig vagy eladasig mar biztos kihuzom  vigyor3


Hát így megértem hogy nem kéred. smile Pedig majdnem házig tudtam volna küldeni, jövő héten jön haza párom nagynénje Dániából. A határ közelében laknak, van egy kis házuk Svédországban is.
A felszabályozás pont annyit levesz belőle, hogy utána tényleg kuka, felesleges foglalkozni vele szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2016.08.31 szerda, 11:36:51 írta titta » Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #593 Dátum: 2016.08.31 szerda, 11:50:41 »

Sziasztok,
Az elso fektarcsat es beteteket sajna cserelnem kell, mert elkezdett razni fekezeskor pedig meg a gyari a tarcsa es csak 1mm-ert kopott szomoru1.

Kerdesem: valoban vissza lehet nyomni a munkahengert kezzel a wiki alapjan es eleg kitekerni a kiegyenlito tartaly tetejet?? csak azert, mert lattam egy videot es ott szerszammal nyomta vissza plusz a srac meg kitekerte a legtelenitot is, hogy elmondasa szerint az ABS modult ovja?!?
Sajna elso fekkel meg sohasem kellett foglalkoznom csak a hatsot ismerem...
Koszi elore is  worship

Biztos hogy az első tárcsa miatt ráz?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #594 Dátum: 2016.08.31 szerda, 12:10:53 »

Biztos hogy az első tárcsa miatt ráz?
Tisztelt Pé.nisz Úr!
Miből gondolja,hogy nem? hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #595 Dátum: 2016.08.31 szerda, 12:17:17 »

Tisztelt Pé.nisz Úr!
Miből gondolja,hogy nem? hehe

Pl hogy az smaxin a hátsó miatt kezd el rázni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #596 Dátum: 2016.08.31 szerda, 12:25:47 »

Pl hogy az smaxin a hátsó miatt kezd el rázni...
Hat semmi sem biztos, de az a sejtesem..
Felniket mar atcsereltem ugyan az, kormanymuvet is neztem egyben van az egesz nincs kotyogas, jok a csuklok, stb.
Viszont ronda rozsdas a pereme az elso tarcsaknak es ahogy pattog le a szele kb. 5mm-es savban az okozzhatja sztm..
Letekert ablaknal, ha kicsit ralepek a fekre hallani is valami halk nyiszatolast a jobb oldalrol...gagyik ezek a gyari tarcsak vagy a nyolc ev nem tett neki jot  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #597 Dátum: 2016.08.31 szerda, 15:32:57 »

https://www.youtube.com/watch?v=WawDO7DcH54

Na ez az a video amit megneztem es 3:30-nal beszel arrol, hogy a legtelenitot ki kell oldani, hogy a regi olaj ne menjen az ABS egysegbe?!??. Szerintetek?

Plusz nekem is ilyen randa rozsdas a tarcsa szele a video elejen jol latszik Sad Volt masnak is ilyen amikor cserelte?


Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #598 Dátum: 2016.08.31 szerda, 16:11:34 »

https://www.youtube.com/watch?v=WawDO7DcH54

Na ez az a video amit megneztem es 3:30-nal beszel arrol, hogy a legtelenitot ki kell oldani, hogy a regi olaj ne menjen az ABS egysegbe?!??. Szerintetek?

Plusz nekem is ilyen randa rozsdas a tarcsa szele a video elejen jol latszik Sad Volt masnak is ilyen amikor cserelte?


Szerintem egyáltalán nem kell, de majd a gyakorlottabb kollegák megmondják. Hiszen alapvetően a rendszer úgy működik, hogy olajat tol a féknyergekbe, attól a dugattyúk préselik a fékpofát a tárcsához. Ha lelép az ember a fékről, akkor a dugattyúk visszajönnek és a fékolajat visszanyomják a tartályba. Szóval így egy picit hülyeségnek tűnik.

A tárcsa széle az évek alatt szépen rozsdásodik. Ez alapvetően nem okoz semmilyen rezgést fékezéskor, hiszen a tárcsát nem oldalirányba, hanem forgásirányban terheli nem megfelelően, így sebességfüggő rezgést okozhat, ami nem függ a fékezéstől. pl 100km/ó felett picit beráz, de a kerék 0-ra ki van súlyozva.
Amúgy minden tárcsa 3 év használat után bazi rondán néz ki, már csak azért is, mert fékezel egy jót, felmelegszik 300-400 fokra, belemész egy pocsolyába, kap egy kevés vizet és már fokozottan fog oxidálódni. De ez nem gond
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #599 Dátum: 2016.08.31 szerda, 16:43:41 »

Pl hogy az smaxin a hátsó miatt kezd el rázni...
a kormány? vagy egészen mást érzel,egészen máshol...?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 ... 27   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.035 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.